[Multiplatform] Spore: Will Wright's new toy - Deel 2

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 77.736 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 16:01
Erg rustig hier...

Ik heb pas Creature stage zo lang gespeeld dat ik volgens mij alle andere beesten had uitgemoord, 56 soorten waren dat. Heb alleen de Epic creatures met rust moeten laten.. Die waren toch te sterk helaas.

Nu wil ik eigenlijk weten, heb ik een soort laten overleven? Ofwel, hoeveel soorten zijn er in de creature stage?

In de Stam fase werden helaas allemaal nieuwe soorten gebruikt. Ik hoopte dat de stamfase door mijn actie in de creaturestage wat korter werd (minder ander leven, dus eigenlijk geen rivaliteit van andere soorten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Malandro schreef op zondag 09 november 2008 @ 10:39:
Nu wil ik eigenlijk weten, heb ik een soort laten overleven? Ofwel, hoeveel soorten zijn er in de creature stage?
Geen idee, maar het is zo dat als je een nest uitmoord dat er na een tijdje weer een andere soort op diezelfde plek een nest begint. Ik heb alleen geen idee of dat dan een soort is die je al had uitgemoord of niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Nieuwe onderdelen binnenkort beschikbaar:

http://www.electronicarts.nl/games/15688,gen/

Het Griezelige & Grappige Onderdelen Pakket voor Spore (Spore: G&G) bevat ruim 100 nieuwe bouwdelen voor wezens en animaties in twee duidelijke stijlen: grappig/tekenfilm en griezelig/monster. Evenals de aanvullingen voor Sims 2 biedt dit onderdelenpakket nieuwe inhoud voor creatieve gebruikers die hun wezens verder willen aanpassen en zo de griezeligste monsters en grappigste wezentjes willen maken.
De nieuwe lichaamsdelen zijn vanaf de wezenfase te gebruiken, en de ontstane wezens kunnen in de Sporepedia worden geladen en gedeeld met andere spelers die het G&G-pakket geïnstalleerd hebben. Spore G&G kan worden geïnstalleerd op de complete Creature Creator of het volledige spel van Spore.

Inhoud van het G&G-pakket

• 72 nieuwe lichaamsdelen – 12 per palet (monden, ogen, grijpers, poten, ledematen & details)
• 2 nieuwe achtergronden voor de wezenbewerker – 1 griezelig & 1 grappig
• 36 nieuwe verfscripts (12 voetstuk, 12 vacht & 12 detail)
• 12 nieuwe verfthema’s
• 24 nieuwe animaties voor de proefrit – 12 griezelig & 12 grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Te voorbereiding op de uitbreiding:

Spore Patch 3
Met 24 wezen ledenmaten!

Maxis wil je bedanken door je wat gratis onderdelen te geven voor de Creature Creator. We hebben 24 nieuwe exoskeletten ledematen gemaakt!

Je kan ze ook combineren met onderdelen van het Griezelig & Grappig onderdelen pakket om nieuwe, vette wezens te maken.

Deze patch is meteen beschikbaar voor PC en Mac.

PC Gebruikers: Om de patch te bemachtigen, start Spore op. Als je niet EADM geinstalleerd hebt kan je het hier downloaden.

Mac Gebruikers: Om de patch te bemachtingen start je het spel op en volg je de instructies om hem te downloaden en te installeren.

Patch 3 Fixes
Esc toets zal nu de optie menu latne zien in de Galaxy fase.
Foutje van de achtergronden die verkeerd worden weer geven op de sporepedia kaarten
De server zal nu de achievements beter bijhouden ingame en op de server.
Patch 3 Freebies: 24 nieuwe ledematen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Niemand de add-on gekocht? Ik wel, ziet er leuk uit. Alleen nu nog eens echt de tijd gaan nemen om iets moois te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malandro schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:14:
Niemand de add-on gekocht? Ik wel, ziet er leuk uit. Alleen nu nog eens echt de tijd gaan nemen om iets moois te maken.
Meh, Ik speel het nog vaak.
Ik vind ruimteschepen creeëren eigenlijk nog het leukst.
'k koop Expansion Packs niet vlak voor de feestdagen Hooguit vlak erna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:52:
[...]

Meh, Ik speel het nog vaak.
Ik vind ruimteschepen creeëren eigenlijk nog het leukst.
'k koop Expansion Packs niet vlak voor de feestdagen Hooguit vlak erna ;)
Haha, ja zal het schelen met de prijs? Ik moet eerlijk zeggen dat ik na de koop maar 1x gespeeld heb. Ben nu in Space Stage en daar eigenlijk nog niets gedaan. Ben ook andere spellen aan het spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:11:
Ik heb na al die weken van creatures maken (en best goed zoals jullie hebben gezien in dit en het vorige topic) het spel gekocht, een paar uurtjes gespeeld tot city phase en nooit meer aangeraakt... Gek eigenlijk. Boem pats, totaal geen zin meer in na de deceptie van de eerdere fases.

En online een naam opbouwen door supergave dingen te creeren is ook haast niet te doen door de extreme hoeveelheid beesten/objecten die de sporepedia op worden gekwakt. Kost gewoon te veel tijd helaas. Jammer.
Hier precies hetzelfde, ben weer verder gegaan met een andere game. Jammer, denk niet dat ik deel 2 aanraak als die er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spore nog steeds niet uitgespeeld helaas.. En nu heb ik het al maanden laten liggen, maar ben toch benieuwd af en toe.
Dus al naar het centrum van de melkweg geweest?
Daar moet volgens de programma makers een verrassing zijn.
Nu ben ik heel ver gekomen en heb al vele werelden van de grox verslagen, maar ik heb er gewoon geen zin meer in. Er komt geen einde aan... Heb alle badges en kan al sinds lange tijd reizen door de wormholes.. Heb de hele melkweg al gekoloniseerd, maar er komt geen einde aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:52
Heb het spel een week uitgeprobeerd maar daarna niet meer aangeraakt.
Er is veel mogelijk met het spel maar het oogt en speelt te kinderachtig.
Geen spel voor 'oudere jongere' zoals ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:35:
Spore nog steeds niet uitgespeeld helaas.. En nu heb ik het al maanden laten liggen, maar ben toch benieuwd af en toe.
Dus al naar het centrum van de melkweg geweest?
Daar moet volgens de programma makers een verrassing zijn.
Nu ben ik heel ver gekomen en heb al vele werelden van de grox verslagen, maar ik heb er gewoon geen zin meer in. Er komt geen einde aan... Heb alle badges en kan al sinds lange tijd reizen door de wormholes.. Heb de hele melkweg al gekoloniseerd, maar er komt geen einde aan...
Valt wel mee. Je kunt door gewoon te blijven jumpen een heel eind komen. Maar stel je niet te veel voor van dat 'centrum'. Toen ik dat bereikt had, was ik ook door m'n objectieven heen en sindsdien het spel (dat ik gewoon blind gekocht heb) niet meer aangeraakt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:21

MsG

Forumzwerver

Ik kom elke keer in een save loop terecht en ik weiger een niveau lager te gaan :). Dus ligt hier ook weg te rotten. De iso's althans :').

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58
Na dat hele gedoe met DRM heb ik niet eens meer het spel gedownload om te kijken of het de moeite waard was voordat ik het kocht; ik heb er spontaan de interesse door verloren.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:52
NMe schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 16:36:
Na dat hele gedoe met DRM heb ik niet eens meer het spel gedownload om te kijken of het de moeite waard was voordat ik het kocht; ik heb er spontaan de interesse door verloren.
Dat was juist het mooie als je het downloade. dan had je daar geen last van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58
Zo hypocriet ben ik niet. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:12:
[...]

Valt wel mee. Je kunt door gewoon te blijven jumpen een heel eind komen. Maar stel je niet te veel voor van dat 'centrum'. Toen ik dat bereikt had, was ik ook door m'n objectieven heen en sindsdien het spel (dat ik gewoon blind gekocht heb) niet meer aangeraakt.
Maar wat is dat centrum dan eigenlijk.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:14

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 07:41:
[...]

Maar wat is dat centrum dan eigenlijk.....?
Gewoon een stelsel dat je moet bereiken. Niets bijzonders. En als je het gehaald hebt krijg je een special. Daarna kan je gewoon verderspelen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe ging ik altijd willekeurig door de wormholes, maar ze hebben eigenlijk allemaal een lokatienaam. Is het mogelijk om die lokatie ergens in te typen, zodra ik gericht ergens heen kan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:36:
Tot nu toe ging ik altijd willekeurig door de wormholes, maar ze hebben eigenlijk allemaal een lokatienaam. Is het mogelijk om die lokatie ergens in te typen, zodra ik gericht ergens heen kan...?
Volgens mij wordt 't compleet random gegenereerd. Gewoon kijken of je dichter bij 't centrum komt als je jumped. Zo niet; terug. Zo wel; mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedere keer als ik dit topic gekicked zie worden denk ik weer aan alle flaws die deze game heeft.
Het mini game gehalte waar niks van doorwerkt, hoe hoog de verwachtingen waren en wat het uiteindelijk afleverde, en de gruwelijke space stage waar je constant werd lastig gevallen met dezelfde recurring events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Uhu ook helemaal mee eens, feit bijft gewoon. Dat de technologie voor games nog niet sterk genoeg is gameplay op alle gebieden voldoende aan te vullen. Dat zou een veel te grote uitgebreide zware game wroden :D

Desondanks ik gameplay op praktisch elke gebied vond falen was het de eerste keer spelen nog best grappig, nergens problemen tegen gekomen en speelde vanaf het begin op hard. Was wel erg jammer.
In de space stage sloeg het inderdaad nergens op elke 2min een aanval op een planeet en of towns nou vol stonden met turrets of niet maakte geen kont verschil met de overlevings kansen, alleen met sneller neerhalen als je er zelf bij bent. Uiteindelijk had ik dat opgelost door alle soorten om me heen op te kopen tot friendly en de gene die niet wilde buigen na een paar mil heb ik helemaal afgemaakt.
Meeste waren wel om te kopen gezien miljoenen makkelijk en snel te halen waren met een paar trade routes en heel de tijd het zelfde rondje snel vliegen. Opgang komen is lastiger wel.

Toen was het rustig en kon ik zelf door gaan nouja tot ik in het centrum van het universum weer verder ging. met overnemen komen die gare aliens weer om de 2sec. Had het er toen al helemaal snel mee gehad.

Blijft natuurlijk als nog een leuk expiriment. Ik zie het zelf meer als een begin naar een mogelijk nieuwe tijdperk in gamen zeker voor multiplayer. Bij webgames heb je bijvoorbeeld veel spellen waar je met 1 town, plek, planeet begint en meer kan opbouwen en uitbreiden en je kan agessief doen en iedereen aanvallen en raiden voor grondstoffen en technologie of je kan verdedigend spelen en via eigen mijnen en velden meer grondstoffen binnen halen. Vaak heb je hier ook verschillende servers in omdat nieuwe spelers op oude servers laten spelen vaak weinig kans hebben met al sterke spelers daar ed.

Maar zie hier bijvoorbeeld dat bepaalde melkwegen of stelsels een server zou zijn waar een X aantal mensen op kunnen en je dus vanaf het begin al met een aantal andere spelers "knokt" aka op eet :+
ofc is het meeste nog steeds gewoon random ai stuff in de begin statges. Vanaf tribe minder en city praktisch niets meer. En zo verder, lijkt me met meer uitwerking met veel potentie en niet alleen in spore zoals het nu is maar het online systeem natuurlijk uitwerken.
Zoals planeten met protectie tot een bepaalde stage of meer vlucht mogelijkheden, doorgaan vanaf andere planeet in de stage waar je zat. Vast wel uit te werken.

Laten we hopen dat we over 5 jaar het echte werk eens mogen mee maken in deze stijl :)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:28:
[...]

Volgens mij wordt 't compleet random gegenereerd. Gewoon kijken of je dichter bij 't centrum komt als je jumped. Zo niet; terug. Zo wel; mooi.
Nee het is niet random.
De volgende keer dat ik het spel weer opstart, zijn dezelfde wormholes weer met elkaar verbonden namelijk. En ze geven het niet voor niets een naam (voorbeeld AXE2103). Er zou dus nog wel een badge of feature te verdienen moeten zijn waarmee je wel lokaties kunt intypen... Anders vind ik het niet zo goed bedacht allemaal, hadden ze de namen ook wel weg kunnen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Iemand de uitbreiding ervan gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al de rode wormholes ingeweest? (je hebt de normale blauwe, waar je gewoon doorheen kunt, maar er zijn ook rode, een brandend middelpunt)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin5210
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-07 21:39
Ik heb het spel gedownload voor te testen en een klein uurtje gespeeld. Ik start het nooit meer op zo iets saai heb ik nog nooit meegemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
robin5210 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:22:
Ik heb het spel gedownload voor te testen en een klein uurtje gespeeld. Ik start het nooit meer op zo iets saai heb ik nog nooit meegemaakt :p
Bedankt voor de mededeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
daves2hd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:06:
Uhu ook helemaal mee eens, feit bijft gewoon. Dat de technologie voor games nog niet sterk genoeg is gameplay op alle gebieden voldoende aan te vullen. Dat zou een veel te grote uitgebreide zware game wroden :D
Dat Spore een flop is geworden voor veel mensen heeft niks te maken met dat het anders te zwaar zou zijn. Meer content betekent niet dat een game 'zwaar' wordt. Ze hebben gewoon veel te weinig tijd aan inhoud gespeeld. De end-game, space stage, is al hoewel het op zich wel leuk is (heb me er toch aardig wat uren mee vermaakt), behoorlijk snel saai. Je hebt continue dezelfde events. Dat je uitbreidingen moet kopen voor gewoon basiscontent is belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

robin5210 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:22:
In een uurtje zit je nog in een van de eerste fases toch? Maar ik ben er zelf ook mee gestopt hoor, op zich wel grappig dat rondlopen op een planeet en het "evolueren" van je karakter maar het is ook niet helemaal mijn spel. Al had ik het de laatste fase wel graag even geprobeerd als ik er het geduld voor had :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vond spore best okay maar de ruime fase was gewoon irritant, je had 1 schip en daarmee moest je de hele universum regelen? Zo stom, ben je op onderzoek uit wordt je thuis planeet aangevallen, kkan je weer helemaal terug vliegen!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MrVegeta schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:25:
Ik vond spore best okay maar de ruime fase was gewoon irritant, je had 1 schip en daarmee moest je de hele universum regelen? Zo stom, ben je op onderzoek uit wordt je thuis planeet aangevallen, kkan je weer helemaal terug vliegen!
Ja, dat was wel het meest irritante. Op een gegeven moment boeide me 't ook niet echt meer. Ik zorgde dat ik gewoon vriendjes was met iedereen om me heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:19:
[...]

Ja, dat was wel het meest irritante. Op een gegeven moment boeide me 't ook niet echt meer. Ik zorgde dat ik gewoon vriendjes was met iedereen om me heen.
dan nog had je de groglurk of hoe ze ook heten. En waardeloze turrets :X. En vriendjes die de hele tijd in problemen raakte :X
*rage

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:21:
[...]

dan nog had je de groglurk of hoe ze ook heten. En waardeloze turrets :X. En vriendjes die de hele tijd in problemen raakte :X
*rage
Ik kreeg/krijg altijd de neiging om maar te denken dat mijn "vriendjes" en/of colonies het maar niet konden snappen hoe die turrets werkten. :'(

Zo kwam het althans over op mij :/

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Locutes schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:41:
Ik kreeg/krijg altijd de neiging om maar te denken dat mijn "vriendjes" en/of colonies het maar niet konden snappen hoe die turrets werkten. :'(

Zo kwam het althans over op mij :/
Die dingen werkten om een of andere reden alleen maar als je zelf aanwezig was op die planeet. Die enkele vliegende turrets dus. Maar dan schoten ze ook de tegenstanders compleet aan gort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 18:02

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Het maken van content is het leukste van het spel...die creature editor is weergaloos!
Je zou denken dat ze om dat aspect toch wel een echte game kunnen maken!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat iemand nog reageert naar zoveel jaren maar,

Ik heb het spel eindelijk gekocht want het is super goedkoop nu maar ik krijg na instalatie steeds
de foutmelding dat mijn laptop de game niet kan starten(GL 5626).
Ik heb het 3 keer al herinstalleerd maar het werkt nog steeds niet.
Bij de winkel hebben ze mij ook geen goede registratiecode gegeven dus heb er een van internet gebruikt.
(misschien licht het daaraan)
Ik heb al in compatibiliteitsmodus xp sp 3 geprobeert te installeren en toen kwam het verder (tot het 2e keer vragen van de registratiecode).
Heb al een aantal keer gecheckt of mijn systeemeisen voldoende zijn, maar dat is het wel (ik kan ook sims 3 spelen), daar zou het dus niet aan moeten liggen.
Help? XD

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:41:
Hoop dat iemand nog reageert naar zoveel jaren maar,

Ik heb het spel eindelijk gekocht want het is super goedkoop nu maar ik krijg na instalatie steeds
de foutmelding dat mijn laptop de game niet kan starten(GL 5626).
Ik heb het 3 keer al herinstalleerd maar het werkt nog steeds niet.
Bij de winkel hebben ze mij ook geen goede registratiecode gegeven dus heb er een van internet gebruikt.
(misschien licht het daaraan)
Ik heb al in compatibiliteitsmodus xp sp 3 geprobeert te installeren en toen kwam het verder (tot het 2e keer vragen van de registratiecode) maar dan werkt die code dus niet meer (van internet).
Heb al een aantal keer gecheckt of mijn systeemeisen voldoende zijn, maar dat is het wel (ik kan ook sims 3 spelen), daar zou het dus niet aan moeten liggen.
Help? XD
De code/serial van het internet moet wel kloppen met de versie van de software die je gebruikt. Maar hierover praten is niet toegestaan op Tweakers. Ik zou toch nog eens die winkel aanschieten om een juiste code te krijgen die wel werkt. (Of geld terug eisen en ergens anders kopen)

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:14

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:41:
Bij de winkel hebben ze mij ook geen goede registratiecode gegeven
Heel gek idee hoor. Maar misschien even terug naar de winkel en vragen om een goede code.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 11:43
dit heb ik gevonden met een google search:
I did a little digging and this error message Not Found: GL: 5626 is usually a combination of a corrupted install and server licensing error. This may be associated with installing Spore on top of Creature Creator--Creature Creator is supposed to be uninstalled prior to installing Spore.

I didn't see much on this error in our Forum however there is some mention of it in the UK forum.

A few possible fixes:

Try right clicking the Spore icon and Run as Administrator (for Vista users)

Please try manually uninstalling Creature Creator--which is different than using control panel so please do click the link and follow the directions as indicated.

How do I back up saves / How do I back up saved games?
http://help.spore.com/cgi...std_adp.php?p_faqid=20401

Manually Uninstall Creature Creator
http://help.spore.com/cgi...std_adp.php?p_faqid=19880

If the problem still persists you will need to back up your save game data, if any, and then manually uninstall Spore , Cute and Creepy if you have it, and reinstall Spore.

Manually Uninstall Spore - More Thorough, Includes Registry entries
http://help.spore.com/cgi...std_adp.php?p_faqid=20380

Manually Uninstall Cute & Creepy Parts Pack
http://help.spore.com/cgi...std_adp.php?p_faqid=20849

Manually Uninstall EA Download Manager ( EADM )
http://help.spore.com/cgi...std_adp.php?p_faqid=11090
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste