Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus de conclusie is..dat developers niet zijn te vertrouwen, zowel met het geven van release dates, als met het principe geheimhouding. What else is new :X , hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58
Releasedates zijn eerder afhankelijk van marketingmensen (die ineens verzinnen dat het spel pas mag uitkomen als de versie voor console X ook klaar is) dan van developers. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:44:
Je weet dat Spore in de eerste instantie aan andere developers is getoond en niet aan het grote publiek? En dat de eerste hype ontstond doordat één van die developers een zelf opgenomen video van de presentatie online heeft gezet? :)
Huh meen je dat nou? Bedoel je die video van circa een uur? Volgens mij zaten daar toch echt media gastjes bij. Will maakte toen nog een grapje die ging van "If I go too fast, just make something up!" Ik ken geen videos van voor die tijd om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, I’m Will Wright and I’m working on a new game called Spore™. You’ve heard of it? Oh, that’s right, you signed up to get the Official Spore Newsletter. According to my notes, we haven’t sent a single newsletter out. Maybe that’s why I’ve been hearing from so many fans wanting some new information on Spore.

While we finish up the game over the next few months, we’ll be sharing more information with you and other fans. As a newsletter subscriber, you’ll be among the first to get new Spore information, screenshots, videos and other cool features from the Spore team. Check out our launch date teaser, and of course you can visit Spore.com for updates anytime.

Thanks again. You’ll hear from us soon.
September 7, 2008!!!!

Blijft toch een tijdje, maar iig wel leven, hehehe.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 17:28
EA meldt verder nog:

Spore will be available for the PC, Macintosh, Nintendo DS™, and mobile phones.

"The wait is almost over,” said Maxis Chief Designer Will Wright. "We’re in our final stages of testing and polish with Spore, and the team at Maxis can’t wait to see the cosmos of content created by the community later this year.”

Nog ff volhouden :P

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Een release date! Woah! 7 september 2008. 07/09/08, herken ik hier wat procedurele logica? :P

Mobile phones? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? :?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
EA heeft al eerder aangegeven een uitgeklede versie van Spore te maken voor mobile phones: hetzelfde hebben ze net gedaan voor SimCity Societies. Het is dus niet zo dat ze het complete spel beschikbaar hebben op je mobieltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we geluk hebben brengen ze nog een creature editor uit enkele maanden voordat het spel zelf uitkomt. Zodat gebruikers content kunnen maken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:35:
Als we geluk hebben brengen ze nog een creature editor uit enkele maanden voordat het spel zelf uitkomt. Zodat gebruikers content kunnen maken oid.
Hopelijk doen ze dat niet...

Dan raak je meteen gepwned door de Borg of een ander uberras zodra je gaat spelen, de eerste paar weken wou ik toch wel even gewoon spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:39:
Hopelijk doen ze dat niet...

Dan raak je meteen gepwned door de Borg of een ander uberras zodra je gaat spelen, de eerste paar weken wou ik toch wel even gewoon spelen ;)
Dat gebeurt geloof ik niet, want het spel kijkt op wat voor "niveau" je speelt, en past daar dan hun content op aan. Zodat je inderdaad niet zomaar gepwned kan worden door betere creatures van andere spelers voordat je er echt redelijk op voorbereid bent.

Trouwens, interview die vandaag is gepost:
http://blog.newsweek.com/...and-much-more-part-i.aspx
http://blog.newsweek.com/...nd-much-more-part-ii.aspx

Waar ik wel mixed feelings over heb is dat WW blijkbaar niet van plan (meer) is om levels te forceren maar dat je gewoon kan kiezen op welk niveau je begint. Dit hebben we natuurlijk al eerder gezien in demos, maar ik dacht dat dat puur was gemaakt voor presentaties en/of als je het spel al hebt "verslagen" of gewoon met cheats. Maar nu kan je dus standaard vanaf het begin dat al doen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat werken. De band die je hebt met je creature/wereld lijkt me dan minder als je gelijk in space mode begint. Al heeft het dan wel meer weg van een simulatie en niet een "spel". Ach ja, we zullen wel zien. Het gaat sowieso super worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Zodat je inderdaad niet zomaar gepwned kan worden door betere creatures van andere spelers voordat je er echt redelijk op voorbereid bent.
haalt de uitdaging er denk ik af en toe ook wel uit :P als ik wil sim city'en pak ik sim city er bij, een paar keertjes knokken voor m'n leven lijkt me ook wel leuk, gaat het fout begin je toch lekker opnieuw. misschien zelfs realistisch? dat als je op land gaat maar gewoon nog niet genoeg geevolueerd bent dat je dan maar weer in het water mag dobberen tot je sterker/groter bent.

ik denk dat die stages niet gelijk vanaf het begin te kiezen zijn maar dat je het een keer moet gespeeld hebben om het te unlocken. eerste dag het spel oppakken en gelijk aan galaxy controle beginnen lijkt me ook niets inderdaad, maar hoop wel dat de keuzes vrij blijven in wanneer ik ongeveer naar rpg/trib/civ ed stage wil gaan. maar ja het blijft afwachten met spore tot het er is :o

[ Voor 26% gewijzigd door daves2hd op 13-02-2008 03:26 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Och, ik neem aan dat je ook gewoon zelf kan kiezen voor een chronologisch verloop als je dat leuker vindt. Als anderen dat niet willen, their loss. ;) Ik zou er geen probleem mee hebben als je kan kiezen op welke stage je instapt, ik zou toch vanaf het begin spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:01:
Och, ik neem aan dat je ook gewoon zelf kan kiezen voor een chronologisch verloop als je dat leuker vindt. Als anderen dat niet willen, their loss. ;) Ik zou er geen probleem mee hebben als je kan kiezen op welke stage je instapt, ik zou toch vanaf het begin spelen. :)
Ik weet niet of ik de verleiding kan weerstaan om niet gelijk in space mode te beginnen :p Al moet ik wel zeggen dat creature mode mij ook zeer interesseert.

In de interviews zie ik trouwens ook dat er "difficulty modes" zijn. Lijkt me wel cool, dergelijke opties zijn altijd wel goed I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

But instead, the five phases held up as five different, related games. And the designers weren't playing that down either; Spore lets gamers choose which areas to play and how to progress. Gamers can move through all stages in a linear pattern, or just pick-and-choose favorites.
:9

• Jirnsum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Ik ben blij om te lezen dat lineair ook gewoon mogelijk is. Het zou wat lullig zijn als ik een mooie microbe heb, maar die niet kan uit laten groeien tot een ruimtevaartkundig wezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het feit dat ze je laten kiezen, en je niet dwingen voor 1 bepaald spel-mechanisme is een erg goeie keuze. Helaas is de release-datum weer verschoven, ik had gehoopt op lente 2008 (over een maandje of 2) maar nu hebben ze het over september. Nu stond dat wel in de énige nieuwsbrief die ik tot nu toe gehad (sinds ik me een jaar of 2 heb aangemeld), dus wellicht is dit meer hoopvol. Ik hoop trouwens nog steeds op kleren in de game, om het intelligente stadium wat meer te benadrukken. Wat ik tot nu toe gemerkt heb, is dat er qua uiterlijk niks meer veranderd nadat je je wezen hebt uit laten evolueren en de tribal phase ingaat. Dan valt de ontwikkeling een beetje weg, de intelligente ontwikkeling. Zo zag ik ook een screen van zeg maar middeleeuwse huizen, en wat bevolkt de stad...een soort blauw aap-ding (naakt uiteraard). Je ziet niet zeg maar dat dat de stad is van dat wezen, maar eerder alsof er een soort ongedierte-plaag aan de gang is. Idem met deze screen: http://pc.ign.com/dor/spo...ns-20070822051408342.html
Alsof die beesten niet in die stad hóren zeg maar, ze passen er helemaal niet in en het ziet er niet uit alsof ze zelf zoiets ontwikkeld hebben.
Of dit wezen: http://pc.ign.com/dor/spo...re-20060508033247762.html
Ziet dat eruit alsof het uberhaupt iets kán maken? Er zou een bepaald lichamelijk minimum gesteld moeten worden wil een wezen de Creature Phase uitgaan en de Tribal Phase in gaan.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ben ik inderdaad wel met je eens dat er wel eisen aan gesteld zouden moeten zijn inderdaad. naja dat roze beest kan z'n slurf gebruiken om iets vast te houden :+ maar ja natuurlijk enigsinds realistisch gezien komt het nergens. ook zouden er dingen langzaam moeten wegvallen, als extra klauwen, voeten, uitsteeksels. want in het begin moet je wezen groot en sterk zijn met veel klauwen en zo misschien om te kunnen overleven of uitsteeksels om andere af te schrikken maar als het over tijd z'n nut verliest zou het er toch ook moeten af gaan.

maar ja is net hoe je er zelf mee weg wil komen, er zullen mensen zijn die zo veel mogelijk er op zullen letten en het aanpassen maar voor een 6 jarige die speelt is het natuurlijk veel leuker zo een gek beest te hebben rondvliegen in een ruimteschip.
verder is het bijvoorbeeld ook leuker als je wezens niet in 1 klap veranderen als je iets toevoegt in evolutie maar dat de game 2/3 generaties er over doet om iets aan te groeien, er af te halen of aan te passen.

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:07

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Goede review op Tweakers.net!! kan niet wachten!!

http://www.xbmcfreak.nl/

• NMe
reviews: Spore ruim een half jaar voor het in de winkel ligt dus. :P
Centraal in de strategie van EA staan de editors en dan met name de Creature Editor. Die zal voordat Spore in de winkel ligt al gratis te downloaden zijn en ook de met de gratis versie gemaakte beesten kunnen in de Sporepedia geplaatst worden.
O+

Verwijderd

-NMe- schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:35:
Centraal in de strategie van EA staan de editors en dan met name de Creature Editor. Die zal voordat Spore in de winkel ligt al gratis te downloaden zijn en ook de met de gratis versie gemaakte beesten kunnen in de Sporepedia geplaatst worden.
Ik wist het! :)

Graphic wise is het erg veel veranderd sinds het eerste filmpje. Ik hoop dat het mechanisme niet op dezelfde manier cartoonier is geworden (dieren opeten etc). Dat zag er namelijk in het eerste filmpje best realistisch uit vond ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2008 13:18 ]

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:00
Ik krijg zoveel zin in deze game als ik al die reviews lees! Ik kan niet wachten tot de tijd is aangebroken om mijn eigen beestjes te ontwerpen met bijbehorende voertuigen en gebouwen!

Study everything, You'll find something you can use

• NMe
Laten we dan maar hopen dat die creature editor snel gereleased wordt. :P

• Castor385
Ik hoop ergens in het begin van de zomer, maar ik denk dat het pas eind augustus/begin september wordt. Dit is toch een soort van demo-versie. Doorgaans komen die 1 of 2 weken voor de officiele release uit (soms pas daarna, laten we dat niet hopen). Dit zou toch moeten dienen als een soort warm/lekker-makertje zodat mensen het spel gaan kopen.

Verwijderd

Castor385 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:13:
Ik hoop ergens in het begin van de zomer, maar ik denk dat het pas eind augustus/begin september wordt. Dit is toch een soort van demo-versie. Doorgaans komen die 1 of 2 weken voor de officiele release uit (soms pas daarna, laten we dat niet hopen). Dit zou toch moeten dienen als een soort warm/lekker-makertje zodat mensen het spel gaan kopen.
Hoeft niet:
http://news.com.com/The+s...s/2008-1082_3-254218.html
Q: ‘”The Sims” has an unusual degree of user participation, because people can go out and make and share new furniture, clothes, etc. Was that something you envisioned from the start?

Will Wright: ‘We were very interested in that before we shipped the game. So we released a lot of tools before the game shipped, like six months before, so that people could build new things…and built up quite a large library of game content that was available Day One.

• Castor385
Als dat patroon zich zou herhalen, is dat een mooie opsteker voor ons!

Verwijderd

Castor385 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:06:
Als dat patroon zich zou herhalen, is dat een mooie opsteker voor ons!
Zeker voor dit spel heel relevant. Hoeven zij minder te doen, maar wel meer interesse en meer content. Dus ik denk dat we binnenkort Creature/ Vechicles/ Building & Planet Editors gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Ik hoop wel dat ze niet té vroeg komen met die editors. Als die er morgen al zou zijn bijvoorbeeld, dan ben ik uitgekeken op het spel voordat ik het daadwerkelijk kan spelen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Wordt inhouden, moet niet die creature editor hier op kantoor gaan installeren, zou killer zijn voor de productie :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:07

Thermometer

Whoop Whoop!

Nieuwe video's:
City Music Planner

Creature Editor

Spaceship Editor

Cell+Creature stage gameplay
De eerste 3 filmpjes laten zien dat muziek erg belangrijk is, en ook dynamisch, dat wat je doet invloed heeft op de muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Nice. :o

Is het al september? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 13:05

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zo te zien hebben ze wel het een en ander moeten laten varen. Zoals de mogelijkheid om je beschaving onder water te laten bouwen. Blijkbaar moet je nu toch echt het land op.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Waarschijnlijk zullen ze dit als expansionpack aanbieden... ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ja Spore is een ge-wel-di-ge bron voor expansionpacks en gaat een geweldige cash-cow worden voor Will ;) Ik hoop alleen dat het niet zo'n trage teloorgang heeft als bijv The Sims waar je echt werd doodgegooid met allerlei expansions, met als dieptepunt die Magic expansion. Dat zou zonde van een dergelijke game zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Het enige dat er te expanden valt is inderdaad onderwatersteden en nieuwe parts voor je creatures. De rest haal je toch al automatisch van het net af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:47:
Het enige dat er te expanden valt is inderdaad onderwatersteden en nieuwe parts voor je creatures. De rest haal je toch al automatisch van het net af. ;)
Hoeft niet. Een "sky world" expansie. Een "underground" expansie. Een "space stations" expansie. Een "Space Creatures" expansie. Ik wil een beest dat planeten kan opeten! Yum yum! Dan heb je nog een expansie voor space warfare, space trade etc. Meen me trouwens wel iets te herinneren over space trade, maar niet echt over space warfare, waar je echt schepen kan bouwen/managen naast je eigen ufo.

Nog genoeg dingen die ik wil zien die niet zomaar user content kunnen zijn dus!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nieuwe wapens voor je voertuigen, uitgebreidere dingen in town (winkels, fabrieken, woonhuizen, dat dat weer iets verder uitgebreid word. of huisdieren voor je citizens. dat rassen kunnen mixen, nieuwe soort planeten en zonnestelsels. dat je planeten tegen elkaar aan mikt en omsmelt tot 1 grote planeet. spore staat er om bekend complete vrijheid en geen grenzen te hebben, denk dat het zelfde op gaat voor expansions :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Spore is zojuist aangekondigd voor de iPhone. Niet een of andere mislukt 2d aftreksel, maar echt 3d gebeuren met natuurlijk customisation _/-\o_ Het zal wel minder als de PC versie zijn, maar nog steeds hulde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Voor de mensen die niet kunnen wachten: blurry shots van Spore op de iphone.

http://www.engadget.com/2...-iphone-press-conference/

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:16

MsG

Forumzwerver

Toch vind ik het jammer dat je links en rechts altijd dezelfde handen/poten/voeten moet hebben. Zou cooler zijn als dat kon verschillen en hij daar ook aangepast op loopt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Vanuit realistisch oogpunt is dat gewoon niet reëel. Symmetrie is belangrijk voor grotere bewegingsvrijheid en dus voor overleving en verdere evolutie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Arx schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 19:56:
Voor de mensen die niet kunnen wachten: blurry shots van Spore op de iphone.

http://www.engadget.com/2...-iphone-press-conference/
Veel minder blurry, video, alleen over spore:
Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube finds its way into Spore
3/12/2008
The creature creator is core to the Spore game experience, and seamlessly integrates with YouTube. It will be released within the commercial game and as a standalone free download for PCs prior to the game’s launch.
http://googleblog.blogspo...s-its-way-into-spore.html

En een nieuwe video op de Spore website, maar tis meer een marketing babbeltje en weinig ingame feeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

De creature editor, standalone & free.....in een woord: geweldig!!!! :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Dat is toch niks nieuws? -NMe- in "[PC] Spore: Will Wright's new toy - Deel 2" :o

Het enige nieuwe hieraan is dat het blijkbaar in YouTube wordt geïntegreerd, al vraag ik me af wat ik me daar precies van voor moet stellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 12:40

Shabbaman

Got love?

-NMe- schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:11:
Vanuit realistisch oogpunt is dat gewoon niet reëel. Symmetrie is belangrijk voor grotere bewegingsvrijheid en dus voor overleving en verdere evolutie. ;)
Sommige krabbensoorten hebben links en rechtsvoor verschillende klauwen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:14
-NMe- schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:21:
Dat is toch niks nieuws? -NMe- in "[PC] Spore: Will Wright's new toy - Deel 2" :o

Het enige nieuwe hieraan is dat het blijkbaar in YouTube wordt geïntegreerd, al vraag ik me af wat ik me daar precies van voor moet stellen. :)
Ze zijn voor spore heel erg bezig met community's, dus daar valt Youtube wel goed in lijkt me :P En met die api voor Youtube is het natuurlijk een eitje om te integreren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:') Waterdeel laten varen, maar wel voor Iphone een release klaar maken... Tja, vroegaaah, werden ports naar PS2, gameboy e.d. pas na de release van een game gemaakt/uitgebracht. :') Laat ze eerst die game maar eens uitbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
De iPhone game is een totaal ander iets dat misschien wel door een totaal ander team gemaakt is. Je kan wel met :') -smileys gaan strooien maar feit blijft dat je de motieven ervoor niet kent. En het zou me niks boeien als er later een expansion uitkomt die die functionaliteit toevoegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:44:
De iPhone game is een totaal ander iets dat misschien wel door een totaal ander team gemaakt is. Je kan wel met :') -smileys gaan strooien maar feit blijft dat je de motieven ervoor niet kent. En het zou me niks boeien als er later een expansion uitkomt die die functionaliteit toevoegt. :)
Ah, dus het geld wat ze nu gebruiken voor die Iphone ontwikkelaars, die hadden ze niet beter in een paar extra programmers kunnen steken voor de PC/360/PS3 variant? :')

Er is 9/10x maar 1 budget voor een release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:27:
Ah, dus het geld wat ze nu gebruiken voor die Iphone ontwikkelaars, die hadden ze niet beter in een paar extra programmers kunnen steken voor de PC/360/PS3 variant? :')
Dus je denkt een project te kunnen versnellen door er simpelweg meer programmeurs tegenaan te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:37:
[...]

Dus je denkt een project te kunnen versnellen door er simpelweg meer programmeurs tegenaan te gooien?
Met een poort naar een ander platform gaat het in ieder geval niet sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:58:
Ook niet langzamer. Daarentegen vertraagt het toevoegen van developers aan een project dat al vertraagd is het proces alleen maar. Basic SE wetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Nieuw spelletje voor de psp, deed me wel denken aan de eerste fase van spore :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
HammerT schreef op maandag 07 april 2008 @ 18:50:
Nieuw spelletje voor de psp, deed me wel denken aan de eerste fase van spore :P

[video]
is dit echt voor de psp? ik heb dit spelletje een half jaar geleden al eens gespeeld als flashgame, ook via een spore website tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:44:
Het zou me niks boeien als er later een expansion uitkomt die die functionaliteit toevoegt. :)
Het zou mij EA kennende in ieder geval niets verbazen. Ik hoop wel dat dit niet zo'n Sims achtig product wordt waarna je na 7 expansionpacks later (!) een game hebt waar geen structuur meer in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Marble schreef op maandag 07 april 2008 @ 18:58:
[...]

is dit echt voor de psp? ik heb dit spelletje een half jaar geleden al eens gespeeld als flashgame, ook via een spore website tegen gekomen.
http://psp.ign.com/articles/856/856787p1.html Ik lees nu ook dat het eerder al voor de PS3 was

maar beter on topic :X
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:01:
[...]

Het zou mij EA kennende in ieder geval niets verbazen. Ik hoop wel dat dit niet zo'n Sims achtig product wordt waarna je na 7 expansionpacks later (!) een game hebt waar geen structuur meer in zit.
Nouja Will Wright heeft wel een heleboel tijd gekregen voor z'n game na het succes van de sims. Dat is dan wel weer ff anders :P Maar ik verwacht juist veel online content die je kan kopen. Een online comunity waar je gratis zooi kan downloaden maar ook kan betalen voor dingen die van EA komen of misschien andere mensen hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerT schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 07:24:
[...]

http://psp.ign.com/articles/856/856787p1.html Ik lees nu ook dat het eerder al voor de PS3 was

maar beter on topic :X
[...]

Nouja Will Wright heeft wel een heleboel tijd gekregen voor z'n game na het succes van de sims. Dat is dan wel weer ff anders :P Maar ik verwacht juist veel online content die je kan kopen. Een online comunity waar je gratis zooi kan downloaden maar ook kan betalen voor dingen die van EA komen of misschien andere mensen hebben gemaakt.
Nou hoop het niet, dat was toch ook al het geval met The Sims 2. Kon je een kerstboom en dat soort zooi kopen :X Wat daar de toegevoegde waarde van was vraag ik me nog steeds af. Straks krijg je weer van die horse armor perikelen. Maar goed ik ben dan ook een ras echte pc gamer en weiger dan ook te betalen voor DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:58:
[...]

Het is geen port. Het is een implementatie van één van de phases van het spel, namelijk de meest simpele van allemaal: de tidepool phase. Zo'n spel schrijft een beetje hobbyist in een paar dagen. :) Ja, daar komt voor Spore iets meer bij kijken omdat EA ook op mobiele telefoons een naam wil maken/hooghouden, maar feit blijft dat de kans groot is dat EA hier gewoon een klein team voor heeft aangesteld, misschien zelfs in opdracht van of in samenwerking met Apple, om een super gehypete game uit te kunnen brengen voor Apple's paradepaardje.
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:01:
[...]

Niemand verplicht je om die expansions ook te kopen. Je kan er toch voor kiezen om zo'n absurde expansion te laten liggen en alleen de goeie aan te schaffen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Het lijkt erop dat de creature editor demo in juni gaat komen:

http://pc.ign.com/articles/866/866966p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gaaf, dan heb ik net m'n nieuwe machine als het goed is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IGN: So can you confirm the Spore Creature Creator will be in the SimCity Box when it ships in June?
Patrick Buechner: A trial version of the Spore Creature creator will be available for free through a variety of sources including as a download from Spore.com and in The SimCity Box. There will also be a version of the Creature Creator available at retail. The free Creature Creator has about 25-percent of the creature making parts from Spore. The retail version will have 100-percent. It's up to the players to choose which version they want, but they'll all be available at approximately the same time.
Hmm dus de gratis versie is maar 25% "compleet"? Dat vind ik nou jammer. Was 100% niet gewoon beter geweest om nieuwe klanten te lokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:36:
Hmm dus de gratis versie is maar 25% "compleet"? Dat vind ik nou jammer. Was 100% niet gewoon beter geweest om nieuwe klanten te lokken?
Er komt ook een retail versie. Ben ik wel benieuwd hoeveel die gaat kosten. En of je korting krijgt op het spel. Sowieso zorgen ze met een creature editor dat er voor de release al een enorme community is, en dat houdt een spel in leven.

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 18-04-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:36:
[...]

Dus als ik het goed begrijpt, gaan ze een demo van een demo uitbrengen, en als je de hele demo wil moet je deze kopen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
* NMe mompelt iets over GT4 Prologue. :P

Ik ga trouwens geen geld uitgeven voor een creature editor. Ik wacht al jaren op het spel, dan kunnen die paar maandjes er ook nog wel bij. Met een kwart van de content vermaak ik me ook wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 19:37
Demo simulatiespel Spore vanaf 17 juni te downloaden

Electronic Arts heeft vandaag vrijgegeven dat we vanaf 17 juni aan de slag kunnen met de demo van het veelbelovende simulatiespel Spore. Deze demo, die ook deel uit zal maken van SimCity Societies Deluxe, biedt je de mogelijkheid zelf wezens te ontwerpen.

Deze zelfgecreëerde wezens kun je niet alleen delen met je vrienden, maar ook op zeer eenvoudige wijze op Youtube gezet worden. De demo kent volgens ontwikkelaar Maxis ongeveer 25 procent van de mogelijkheden die de uiteindelijke versie van Spore bevat.

Mocht je overigens een wezen vormgeven waar je absoluut mee door wilt spelen, dan kun je deze ook overzetten naar de volledige versie. Op deze manier zal het universum van Spore direct bij de release, die op dit moment gepland staat voor 5 september, goed bevolkt zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200608/1156760754_1_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is er al iets bekend over de systeemeisen voor de demo?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

IGN heeft een hands-on van de creature editor. Ik kan nou niet echt zeggen dat ik echt enthousiast wordt van dat verhaal.
anandus schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:33:
Is er al iets bekend over de systeemeisen voor de demo?
Van spore.com:
Vraag: Zal ik zometeen een hyper moderne nieuwe computer nodig hebben op Spore te kunnen spelen?
Ondanks dat Spore een unieke gameplay ervaring biedt, is ons team hard bezig zeker te stellen dat Spore toegankelijk is voor een zo breed mogelijk publiek.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Shabbaman schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:28:
IGN heeft een hands-on van de creature editor. Ik kan nou niet echt zeggen dat ik echt enthousiast wordt van dat verhaal.
Why not? Ik zie niet echt wat negatiefs? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Nee. Maar ik zit nou niet echt te wachten op het plakken van een paar ampjes op een stuk klei en dan te bekijken hoe het eruit ziet als hij danst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Shabbaman schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:41:
Nee. Maar ik zit nou niet echt te wachten op het plakken van een paar ampjes op een stuk klei en dan te bekijken hoe het eruit ziet als hij danst.
Wat had je dan verwacht, als ik vragen mag, van de Creature Editor? :?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Dat is toch ook gewoon een extra? Wat had je dan verwacht van de creature editor? :)

edit:
GMTA :P

[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 23-05-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Volgens mij lezen jullie gewoon teveel in mijn post. Ik word niet enthousiast van de creature editor. Sterker nog, volgens mij is het doodsaai. Misschien wel net zo saai als het maken van een sims poppetje, bijvoorbeeld. Daarmee komt het vrijwel overeen met de verwachting die ik had van de creature editor. Dat zegt helemaal niets over Spore of over de Sims, maar wel over de editor.

Ik heb het idee dat de creature editor niets meer is dan een gepimpte editor uit Sims2. Wat dat betreft lijkt het me zeker teleurstellend. Mijn gevoel wordt versterkt doordat IGN normaal gesproken laaiend enthousiast is over werkelijk alles (zoals Simcity Societies), en de ontvangst die de creature editor krijgt van IGN is hooguit lauw. Dat interpreteer ik niet als een "raving review". Blijkbaar is het spel goed in "animatics". Dat spreekt me gewoon niet zo aan. Mooie graphics maken nog geen leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Maar de creature editor is dan ook nog geen game. Ik had amper verwachtingen van die editor an sich; de combinatie met het spel zelf maakt het leuk. Ik zie ook niet echt hoe ze dit beter zouden moeten doen...wat had jij dan willen zien in zo'n editor dat nu niet kan?

Trouwens, dat IGN niet enthousiast is wil niet zeggen dat het allemaal maar slecht is. Normaal testen ze games, nu testten ze een editor. Ik kan me voorstellen dat hij liever eerst de game wil spelen voordat hij al te positief is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

-NMe- schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:40:
Maar de creature editor is dan ook nog geen game.
QFT. Ik mag hopen dat de rest van het spel meer is dan leuke animaties, dat is waar ik op doel met mijn laatste opmerking. Het spelelement van Spore zit 'm niet in de editor. Het enige wat die editor laat zien zijn de grafische mogelijkheden van het spel. Wat je wel kan zien aan de editor is dat het geen vooruitgang is ten opzichte van sims2. Ik kijk ook al lang uit naar dit spel, maar ik mag hopen dat de andere subgames wel enige vooruitgang laten zien t.o.v. bestaande spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Ik ben het niet met je eens dat de creature editor een gepimpte versie van de Sims editor is. De reviewer van IGN zegt dat trouwens ook: de creature editor is veel geavanceerder, en juist het feit dat je je creature helemaal zelf kan maken betekent dat het spel veel meer tot leven komt. Spore is nu juist wél een spel waar het grafische deel iets belangrijker is, juist omdat jij de hele wereld zelf maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Shabbaman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:45:
[...]

QFT. Ik mag hopen dat de rest van het spel meer is dan leuke animaties, dat is waar ik op doel met mijn laatste opmerking. Het spelelement van Spore zit 'm niet in de editor. Het enige wat die editor laat zien zijn de grafische mogelijkheden van het spel. Wat je wel kan zien aan de editor is dat het geen vooruitgang is ten opzichte van sims2. Ik kijk ook al lang uit naar dit spel, maar ik mag hopen dat de andere subgames wel enige vooruitgang laten zien t.o.v. bestaande spellen.
Het lijkt mij dat je met de editor ook bepaald hoe je beest zich gaat gedragen in de wereld (of wat hij juist goed en niet goed kan). Net als in de dieren werled ;) een groot beest is beschermd omdat hij groot is, en een ander beest is kleiner en heeft daarom meer wapens. Verschil tussen vlucht beesten en jagers :9

Ik weet niet of we zoiets kunnen verwachten, maar mijn hoop is wel groot aangezien ze lang bezig zijn geweest. En ze het steeds hebben over hoe inventief ze wel niet bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
In Frankrijk krijg je trouwens bij sommige retailers een refund voor de kosten van de creature editor als je het volledige spel koopt, en een dergelijke actie schijnt ook te komen bij een aantal retailers in Amerika. Ik heb geen idee of dit ook in Nederland het geval gaat zijn, maar dat lijkt me eigenlijk wel bijna zeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Jep in Nederland is dat ook zo. het kost 7 euro (6,99) voor de editor, en dan krijg je een coupon met een code die je kan invullen om 7 euro van de prijs van het echte spel af te halen. Nou weet ik niet of ik dit wel wil doen, omdat de actie alleen bij de EA winkel is. Dan heb je EN geen box, EN is het misschien wel duurder dan bij een retailer. Check Hier de editor pre-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
No box = no go voor mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Zie Hier heel veel filmpjes van mensen die een creature gemaakt hebben. De sporepedia is trouwens ook al online! en de spore site heeft een overhaul gekregen :) Check de sporepedia hier al 186 creaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Sander1991 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:09:
Zie Hier heel veel filmpjes van mensen die een creature gemaakt hebben. De sporepedia is trouwens ook al online! en de spore site heeft een overhaul gekregen :) Check de sporepedia hier al 186 creaties!
Wow...een vrijwel oneindige bron van creativiteit als ik het zo zie!
Hoop dat er uiteraard wel veel meer filtermogelijkheden bijkomen, want die sporepedia zit straks vol met tienduizenden creaties. En dan is uniekheid ineens een stuk minder makkelijk te behalen helaas.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat ik bijzonder vind bij Sporepedia, is dat je blijkbaar dieren kunt importeren in je game, door het plaatje ervan (.png!) in je Creature Creator te slepen? :?
How do you see one of these Creatures in your Spore Creature Creator? Right Click on the thumbnail image of the creature. Save the image to your desktop. Drag the saved image from your desktop into the Spore Creature Creator. Voila! The Creature is in your game.
Of bedoelen ze gewoon dat het beest als plaatje zichtbaar is in je game, want dat lijkt me vrij nutteloos :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

De box is nutteloos at the end of the day, dus waarom zou je een box willen?
Dient er alleen voor om handleiding+cd-roms in kwijt te kunnen.
Met op de achterkant wat screenshots voor marketing doeleinden.

Vooruit je hebt geen handleiding, maar je hebt een key+de game, en daar draait 't uiteindelijk om, en ik durf mn dubbele espresso erom te verwedden dat er online een handleiding beschikbaar is, pdf formaat.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Ligt het aan mij, of past die sporepedia totaal niet bij het spel, qua ontwerp?

De plaatjes zijn te vaag voor woorden en de labels op de kaartjes erg lelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Cloud schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:56:
Wat ik bijzonder vind bij Sporepedia, is dat je blijkbaar dieren kunt importeren in je game, door het plaatje ervan (.png!) in je Creature Creator te slepen? :?

[...]

Of bedoelen ze gewoon dat het beest als plaatje zichtbaar is in je game, want dat lijkt me vrij nutteloos :P
Misschien zit er wel een code verwerkt in het plaatje (steganografie?) die de game decodeert en automatisch het bijbehorende bestand download?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

MaximusTG schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:09:
[...]

Misschien zit er wel een code verwerkt in het plaatje (steganografie?) die de game decodeert en automatisch het bijbehorende bestand download?
Correct, ik heb eerst een interview met Will Wright gelezen een tijdje terug, die vertelde dat ze als "plan" hadden om een heel klein image-bestand te gebruiken, die Spore kan decoderen naar de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het vernieuwende aan die game kent blijkbaar geen grenzen :P

Dat wist ik dus niet, al moest het wel zoiets zijn. Ik ga eens googlen of ik daar wat over kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Sander1991 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:59:
[...]

Correct, ik heb eerst een interview met Will Wright gelezen een tijdje terug, die vertelde dat ze als "plan" hadden om een heel klein image-bestand te gebruiken, die Spore kan decoderen naar de informatie.
Verdraaid, was ik toch te laat met mn patentaanvraag :+ .

Wel slim idee, want het is veel leuker om in een browser door zon SporePedia heen te bladeren dan als het ingame zou zijn; Zo'n plaatje is dan heel makkelijk te herkennen en terug te vinden als je deze gedownload hebt.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop iig dat de eet animaties tenminste net zo goed zijn als in een van de eerste filmpjes die we gezien hebben van Spore. Dat vond ik er echt geweldig uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
kaluro2 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:57:
[...]

De box is nutteloos at the end of the day, dus waarom zou je een box willen?
Dient er alleen voor om handleiding+cd-roms in kwijt te kunnen.
Met op de achterkant wat screenshots voor marketing doeleinden.

Vooruit je hebt geen handleiding, maar je hebt een key+de game, en daar draait 't uiteindelijk om, en ik durf mn dubbele espresso erom te verwedden dat er online een handleiding beschikbaar is, pdf formaat.
Noem me ouderwets, maar ik wil een doosje erbij als ik een spel koop, inclusief CD/DVD met het spel én de handleiding. Als ik een spel zou willen downloaden dan zou ik het wel illegaal gedaan hebben; het doosje en installatiegemak zijn juist redenen voor mij om het spel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 19:37
Systeemeisen van Spore zijn bekend gemaakt en ze vallen me heel erg mee. Met een 2.0 GHz P4 en 512 MB Ram is het al te spelen.

http://pc.ign.com/articles/880/880693p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

MaximusTG schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:44:

Wel slim idee, want het is veel leuker om in een browser door zon SporePedia heen te bladeren dan als het ingame zou zijn; Zo'n plaatje is dan heel makkelijk te herkennen en terug te vinden als je deze gedownload hebt.
En het ziet er retestoer uit natuurlijk als je zo'n plaatje de editor insleept en het beestje met een mooie morph van plaatje in echt, groter, 3d model ziet veranderen.

Ik weet in ieder geval al wat ik ga doen: een hele serie creatures met een bepaald thema maken. Bijvoorbeeld 'fluffy planet critters' waarin allemaal van die wollige wit/roze snoezige modellen. Dat wordt altijd graag gedownload omdat je hele planeet dan 'past'. Of juist een serie extreem enge predators. Als je er tijd en zorg aan besteedt gaan mensen echt op de creator's naam zoeken. Dat had ik ook met Sims online (en Sims 2).

[ Voor 29% gewijzigd door FunkyTrip op 12-06-2008 17:38 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

FunkyTrip schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:35:
[...]

Wow...een vrijwel oneindige bron van creativiteit als ik het zo zie!
Hoop dat er uiteraard wel veel meer filtermogelijkheden bijkomen, want die sporepedia zit straks vol met tienduizenden creaties. En dan is uniekheid ineens een stuk minder makkelijk te behalen helaas.
hoop creativiteit en mogelijkheden, maar tot nu toe nog geen enkel "stoer" ras gezien. noch humanoid. alles lijkt gewoon een kleipop van een of andere grappige alien. is fine maar vraag me af of je ook gewoon iets kan maken wat er uit ziet als echt mens of "mensachtige" alien met een 'stoerdere' look laat maar zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
daves2hd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:35:
[...]

hoop creativiteit en mogelijkheden, maar tot nu toe nog geen enkel "stoer" ras gezien. noch humanoid. alles lijkt gewoon een kleipop van een of andere grappige alien. is fine maar vraag me af of je ook gewoon iets kan maken wat er uit ziet als echt mens of "mensachtige" alien met een 'stoerdere' look laat maar zeggen :p
Lijkt me geen probleem. Gewoon de "blob" rechtop zetten, breder maken bij de schouders en het hoofd, smaller bij het middel en de nek en dan de juiste ledematen kiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ze hebben al gewaarschuwd dat het vrijwel onmogelijk is om een anatomisch correct mens te maken.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Misschien, maar wat ik zeg lijkt me aardig in de buurt te komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:14:
Ze hebben al gewaarschuwd dat het vrijwel onmogelijk is om een anatomisch correct mens te maken.
Waarom eigenlijk? En trouwens, had ik niet ergens iets gelezen over een "Easter Egg" waarbij je in Spore Aarde kon bezoeken? Wat zou daar dan rondlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zoals al eerder gezegd: Relaxte systeemeisen :)

van gamer.nl:
De systeemeisen van Spore vallen dus alleszins mee. Minimaal heb je een 2,0 GHz Pentium 4-processor nodig, met 512 MB RAM en een 128 MB videokaart. Nu PC's al standaard zijn uitgerust met al deze getalletjes in de dubbele, zo niet vierdubbele hoeveelheid, zou Spore bij niet veel mensen voor problemen moeten zorgen. Vista-gebruikers moeten trouwens iets meer RAM in hun PC steken: 768 MB. Je bent krankjorum als je dat besturingssysteem draait met zo weinig geheugen, maar je kunt er in ieder geval Spore mee spelen. Spore snoept overigens ook nog eens 6 GB van je hardeschijf. Mac-bezitters hebben overigens 1GB RAM en een Intel Core Duo-processor nodig om het spel te kunnen spelen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste