DNA_Saint schreef op woensdag 10 september 2008 @ 03:19:
ik ben pas in de "wezen stage".
Heb een landdier gecreërd. Maar nu ben ik aangekomen op het moment dat iedereen eigenlijk sterker en beter is dan ik. Als ik andere dieren wil aantrekken, is mijn level van dansen, zingen etc te laag.
moet ik gewoon nu blijven zoeken naar items? En dus gevechten en vriendschappen even vermijden?
Je moet rondzoeken naar nieuwe items en dan lvl5 charm/dans/weet ik wat voor een meuk instaleren op je creature, dan gaat 't wat sneller. voor dansen moet je bijvoorbeeld de jusite voeten hebben e.d.
Persoonlijk deed ik altijd eerst 1 of 2 charmeer pogingen, zo niet dan is er er weer vlees op tafel
Heb wel heel lang in de wezen fase doorgespeeld zodat ik genoeg DNA had om mijn creature dik op te smukken/te levelen met allerlei dingen

Ik moet zeggen dattik niet veel roofdieren met tegen gekomen(behalve in de celfase)? Een of andere schreeuwende banaan en een brein op poten waren de enige twee...en toen zat ik al lang en breed in de beschavingsfase, dus dan open je gwn 't vuur met een dikke interceptor kruiser

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:46:
Ik heb gemerkt dat in HARD mode het spel 100x leuker is en 25% langer duurt.
Had gisteren iets heel heel heel vervelends...
Had in 3 uur tijd een manier gevonden om door handel ruim 15 milj. te verdienen. Wat gebeurt er: Crash.
Alles weg! ARGGGGGHHH geen auto saver zit er kennelijk in dit spel!
Dat merkte een reviewer ook al op
Klopt 't trouwens dat de spcie van de beschavingsfase gewoon meegaat naar de ruitme fase? Want aan het eind van de beschavingsfase ging 't ZO hard met inkomen....dat 't efficienter is daar ffkes te wachten met 1 vijandelijke stad te slopen en dan in de ruimtefase meteen 10 kolonisatie pakketten te kopen. Je eerst opdracht is een planeet koloniseren, maar dat was bij mij een planeet met 0,0000 bouwmogelijkheden omdat er eerst geterraformed moest worden...dus daar kwam nauwelijks spice uit...en geld voor een 2e kolonie haddik bij lange na niet....
Ik had opeens ICBM's, ik kon geen nieuwe units kopen want ik zat aan mijn limiet en weet niet hoe ik ze verkopen moest (nog steeds niet trouwens) dus ik kon eigenlijk niet doen dan bommen gooien op steden....dus toen ik op 't icbm knopje klikte haddikopeens gewonnen