[Multiplatform] Spore: Will Wright's new toy - Deel 2

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 77.704 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Strikt gezien geldt dit overigens voor al je games. Lees maar eens de kleine lettertjes door die bij een willekeurig spel zitten, daar staat stuk voor stuk in dat je "het spel" niet gekocht hebt maar dat je een licentie voor het gebruik gekocht hebt. Alleen kunnen ze je licentie niet revoken of enforcen, maar hier wel
Das niet helemaal zo simpel. De Nederlandse wet schrijft voor dat je VOOR aankoop de koper moet informeren over de voorwaarden. Vooralsnog ben ik niet vooraf geinformeerd over de 3x installatie regel en heeft hier geen juridische basis, maarja.. om voor een spel nou naar de rechter te stappen is wel erg overdreven.

Mare, even weer ingame :) Ik heb een Bom gekocht maar kan um nergens vinden in mijn equipment van mijn schip, is er iets mis gegaan..

Enne.. die aanhanger van 'Spoor', of hoe die dan ook heet, ik krijg die gasten maar niet tevreden en blijven maar geld eisen.. hoe wordt ik vrienden met die gasten? Of moet ik ze dus maar van de kaart vegen met mijn aangekocht bom die ik niet kan vinden? :+

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik ben pas in de "wezen stage".
Heb een landdier gecreërd. Maar nu ben ik aangekomen op het moment dat iedereen eigenlijk sterker en beter is dan ik. Als ik andere dieren wil aantrekken, is mijn level van dansen, zingen etc te laag.

moet ik gewoon nu blijven zoeken naar items? En dus gevechten en vriendschappen even vermijden?

Huub Huub Barbatruc!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:58

FunkyTrip

Funky vidi vici!

DNA_Saint schreef op woensdag 10 september 2008 @ 03:19:
Heb een landdier gecreërd. Maar nu ben ik aangekomen op het moment dat iedereen eigenlijk sterker en beter is dan ik. Als ik andere dieren wil aantrekken, is mijn level van dansen, zingen etc te laag.

moet ik gewoon nu blijven zoeken naar items? En dus gevechten en vriendschappen even vermijden?
hmm, ik had een paar wezentjes die net zo sterk waren als ik, dus kon ze wel aan. Je zou je creature helemaal kunnen omgooien en puur focusen op wapens of zing/dans?

Dit dus.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:12

je moet proberen met je eigen kudde individuen van andere soorten te isoleren en ze dan in elkaar rammen of versieren.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Kijk naar de stats van je wezen. Het opzet van het spel is in die fase niet dat je een creature maakt die jij er leuk uit vindt zien, maar een creature creeerd die zo goed mogelijk is afgestemd op zijn omgeving. Ze forceren je dus om te evolueren naar een levensvaatbaar wezen. Veel mensen hier zul je horen klagen dat het niet realistisch is om van een 2 benig beest te evolueren naar eentje met 4 of 6 benen. Maar je moet het gewoon zo zien. Ze hebben de evolutie in een uurtje weten te proppen daar waar het op aarde miljarden jaren heeft gekost. Al het leven heeft dezelfde voorouder op aarde. En kijk naar de biodiversiteit op aarde. Een deel van het leven op aarde heeft ook ooit vinnen veruild voor poten.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12
Gisteren eens wat gespeeld. Heb wat problemen met mijn wezen aan te passen; hoe verander ik de basisstructuur van het lichaam? Ik zit nu vast aan dat langwerpige ding met die verdikking vooraan.

Verder zit ik in de tweede fase en na een half uur vond ik het al saai; je kan eigenlijk maar twee dingen doen, andere beesten opvreten of ze charmen, that's it. Of mis ik iets?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:27:
Gisteren eens wat gespeeld. Heb wat problemen met mijn wezen aan te passen; hoe verander ik de basisstructuur van het lichaam? Ik zit nu vast aan dat langwerpige ding met die verdikking vooraan.

Verder zit ik in de tweede fase en na een half uur vond ik het al saai; je kan eigenlijk maar twee dingen doen, andere beesten opvreten of ze charmen, that's it. Of mis ik iets?
Om de verdikking aan te passen moet je met je muiswiel over een botje in zijn rug gaan (dan wordt dat deel dikker of dunner)

Als je in de 2e je wezen verder laat ovuleren dan kan je ook dansen, poseren, gifspuwen, slaan etc.
Zie in creature creator welke onderdelen welke eigenschappen beschikbaar maken

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:14:
[...]

Om de verdikking aan te passen moet je met je muiswiel over een botje in zijn rug gaan (dan wordt dat deel dikker of dunner)

Als je in de 2e je wezen verder laat ovuleren dan kan je ook dansen, poseren, gifspuwen, slaan etc.
Zie in creature creator welke onderdelen welke eigenschappen beschikbaar maken
Ovuleren? :+

[ Voor 94% gewijzigd door Ixion op 10-09-2008 11:16 ]

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Heh :D Collega zit zich af te vragen waarom ik zit te grinniken :D

https://niels.nu

• Seth_Chaos
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:27:

Je kan de wervels van je beest verplaatsen. En nee je mist niets. Je charmeerd 6 andere soorten en je kunt weer verder. Dan charmeer je nog eens 6 soorten en zit je in de tribal fase. Je bent een beest je eet of wordt gegeten en je hebt wat beperkte sociale interactie.
  • Je charmeerd of valt aan.
  • Je plant je voort.
  • Je evolueerd
  • Verzameld onderdelen
  • En probeerd uit de klauwen van roofdieren te blijven.
Als je dat saai vindt is dit geen spel voor jou.

Verwijderd

Oh zat ik nog in de verkeerde fase te denken ook, in de Tribal fase krijg je die andere interacties erbij.

ach shit happens

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Seth_Chaos schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:25:
[...]

Je kan de wervels van je beest verplaatsen. En nee je mist niets. Je charmeerd 6 andere soorten en je kunt weer verder. Dan charmeer je nog eens 6 soorten en zit je in de tribal fase. Je bent een beest je eet of wordt gegeten en je hebt wat beperkte sociale interactie.
  • Je charmeerd of valt aan.
  • Je plant je voort.
  • Je evolueerd
  • Verzameld onderdelen
  • En probeerd uit de klauwen van roofdieren te blijven.
Als je dat saai vindt is dit geen spel voor jou.
zoals je het zegt klinkt het heel intressant...alleen de uitwerking is zo saai....Evolueren is toch echt aan passen aan de omstandigheden. In het begin veel vijanden of weinig voedsel dus moet je of snel zijn of sterk en groot. Je komt uit het water en pats je staat aan de top van de voedselketen. Geen struggle met andere rassen niks, ja wel wat wat dus echt geen reet voorsteld. Had graag gezien dat er bv aardbevingen kwamen, overstromingen en andere vernaderingen in het landschap waardoor je moet gaan nadenken hoe zou leven zich nu evolueren, wat heeft mijn ras voor aanpassingen nodig hier te overleven.

Maar nee hoor...geen diepgang niks...ja de creature editor is uitgebreid. Maak je eigen wezen en zeg dat het spel wat met evolutie te maken heeft...tsja...

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 10-09-2008 12:03 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Had me zoooo verheugd op deze game! Zeker omdat de afgelopen maanden geen drol voor de PC is uitgekomen. Afgelopen zaterdag gehaald, hele dag gespeeld en wilde hem zondag terug brengen. Wat valt dat spel zwaar tegen. Zijn eigenlijk allemaal mini games die net niet diep genoeg zijn uitgewerkt. Ik terug naar de winkel, mag ik hem niet terug brengen! :( Had me al geregistreerd, ik had natuurlijk kunnen liegen maar kom bij die winkel wel vaker dus maar eerlijk geweest. Wel kut hoor, 50 eu betaald mag ik hem niet ruilen. Weer 50 euro weggeflikkerd...

• Hydra
evilpin0 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:00:
zoals je het zegt klinkt het heel intressant...alleen de uitwerking is zo saai....Evolueren is toch echt aan passen aan de omstandigheden. In het begin veel vijanden of weinig voedsel dus moet je of snel zijn of sterk en groot. Je komt uit het water en pats je staat aan de top van de voedselketen.
Da's niet waar. Als je begint sta je tussen beesten die ongeveer even krachtig zijn, maar als je die gewoon skipped en doorloopt sta je toch echt tegenover beesten met 4 keer zoveel hitpoints enzo. Ga je het echt niet van winnen.
Loev schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:10:
Had me zoooo verheugd op deze game! Zeker omdat de afgelopen maanden geen drol voor de PC is uitgekomen. Afgelopen zaterdag gehaald, hele dag gespeeld en wilde hem zondag terug brengen. Wat valt dat spel zwaar tegen. Zijn eigenlijk allemaal mini games die net niet diep genoeg zijn uitgewerkt. Ik terug naar de winkel, mag ik hem niet terug brengen! :( Had me al geregistreerd, ik had natuurlijk kunnen liegen maar kom bij die winkel wel vaker dus maar eerlijk geweest. Wel kut hoor, 50 eu betaald mag ik hem niet ruilen. Weer 50 euro weggeflikkerd...
Wat vind je er nu niet leuk aan dan? Want ben me erg goed aan het vermaken in de space age.

Verwijderd

Ik heb gemerkt dat in HARD mode het spel 100x leuker is en 25% langer duurt. :P

Had gisteren iets heel heel heel vervelends...

Had in 3 uur tijd een manier gevonden om door handel ruim 15 milj. te verdienen. Wat gebeurt er: Crash.

Alles weg! ARGGGGGHHH geen auto saver zit er kennelijk in dit spel!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:22

MsG

Forumzwerver

Argh ik heb mn andere save maar gedelete, omdat hij aldoor de civ age zover laadde dat ik al keihard werd aangevallen. Begin ik overnieuw... Weer bij de Civ age, wéér worden aangevallen terwijl je zelf per minuut maar 800 ofzo krijgt. Nu kan ik wéér overnieuw :-/. Hoe halen jullie de Civ age op hard?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

MsG schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:47:
Argh ik heb mn andere save maar gedelete, omdat hij aldoor de civ age zover laadde dat ik al keihard werd aangevallen. Begin ik overnieuw... Weer bij de Civ age, wéér worden aangevallen terwijl je zelf per minuut maar 800 ofzo krijgt. Nu kan ik wéér overnieuw :-/. Hoe halen jullie de Civ age op hard?
Heb het gewoon gerushed, zodra ik kon de kleine spelers uitschakelen en binnen 10 minuten was het ik versus nog een ander. Dit heeft 3 uur geduurd voor ik hem op zijn knieen had.

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ik zit nu in de Tribal fase, en heb twee bondgenoten (wel jammer dat je de Nederlandse taal niet meer aan kan passen :) ?) .

Hoe kan ik een bondgenootschap weer annuleren ? . Ik kan er geen knopje voor vinden, en aanvallen van een bondgenoot mag niet. :?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Volgens mij staan er best veel tips in dit topic om het engels te maken. Zoek eens naar 'locale' ;)
(m'n game start ook met '-locale:en-us' op, maar als het goed is moet je de map even renamen)

☻/
/▌
/ \

• Hydra
StarWolf schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:07:
Hoe kan ik een bondgenootschap weer annuleren ? . Ik kan er geen knopje voor vinden, en aanvallen van een bondgenoot mag niet. :?
Waarom zou je dat willen dan? Als je ze alle 8 bondgenoten maakt heb je ook 'gewonnen'.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je moet de inhoud van nl-nl vervangen door de en-us map-inhoud.

Bondgenoten kan je niet meer uitschakelen helaas :) en echte vijanden kan je niet meer te vriend maken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
In de Tribal fase wel, door ze cadeaus te geven. (Vijanden te vriend maken.)

[ Voor 22% gewijzigd door Ferreur op 10-09-2008 13:40 ]

• Seth_Chaos
  • Niet online
evilpin0 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:00:
[...]

zoals je het zegt klinkt het heel intressant...alleen de uitwerking is zo saai....Evolueren is toch echt aan passen aan de omstandigheden. In het begin veel vijanden of weinig voedsel dus moet je of snel zijn of sterk en groot. Je komt uit het water en pats je staat aan de top van de voedselketen. Geen struggle met andere rassen niks, ja wel wat wat dus echt geen reet voorsteld. Had graag gezien dat er bv aardbevingen kwamen, overstromingen en andere vernaderingen in het landschap waardoor je moet gaan nadenken hoe zou leven zich nu evolueren, wat heeft mijn ras voor aanpassingen nodig hier te overleven.

Maar nee hoor...geen diepgang niks...ja de creature editor is uitgebreid. Maak je eigen wezen en zeg dat het spel wat met evolutie te maken heeft...tsja...
Als je op het land komt sta je niet aan de top van de voedselketen, maar vrijwel onderaan.Precies zoals jij omschrijft zoals evolutie in het spel zou moeten zijn is het in het spel uitgewerkt. Je moet kijken naar wat er in je omgeving rond loopt om daar door middel van evolutie op in te springen. Wat de toegevoegde waarde van een aardbeving of een overstroming zou zijn vat ik niet. O jee een aardbeving. De aarde begint te trillen en na een minuut is het voorbij en dan? Wat heeft dat voor invloed op evolutie? geen. Will Wright heeft er schijnbaar beter over nagedacht dan jou.

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Seth_Chaos schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:40:
[...]

Als je op het land komt sta je niet aan de top van de voedselketen, maar vrijwel onderaan.Precies zoals jij omschrijft zoals evolutie in het spel zou moeten zijn is het in het spel uitgewerkt. Je moet kijken naar wat er in je omgeving rond loopt om daar door middel van evolutie op in te springen.
Weet niet wat jij hebt gespeelt maar ik kon toen ik aanland kwam alles aanvallen en opeten als carnivor. Wel zielig baby's aanvallen.

Ben teleurgesteld in Will. Geef Spore dit weekend nog 1 kans, daarna verdwijnt die op marktplaats/ebay met account.

[ Voor 29% gewijzigd door Loev op 10-09-2008 13:51 ]

Verwijderd

Ik denk niet dat ik dit getikt zou hebben als er geen aardbevingen waren geweest :P Begin eens op wikipedia met vulkanen en leven ofzo ;)

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik heb net game reinstalled.
Savegame bewaard. Maar als ik het spel nu opstart. Dan kan ik alleen maar uit "Nieuw spel" kiezen.
Wel kan ik nu uit de 3 tijden kiezen (t/m stammen tijd)

Maar waar zijn mijn creaties gebleven?

Komt het misschien doordat mijn pc ineens opnieuw opstarten door Windows Update?

[ Voor 31% gewijzigd door DNA_Saint op 10-09-2008 14:37 ]

Huub Huub Barbatruc!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:14:
Ik heb net game reinstalled.
Savegame bewaard. Maar als ik het spel nu opstart. Dan kan ik alleen maar uit "Nieuw spel" kiezen.

Waar zijn mijn creaties gebleven?
waarschijnlijk in een aparte map die je nu kwijt bent

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 14:36 ]

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik heb de savegame map gebackuped

Huub Huub Barbatruc!

Verwijderd

dan zou je dus wss nog een andere map hebben moeten back uppen. iets als creatures oid

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

damn it!
dat wordt dus opnieuw beginnen :p

Huub Huub Barbatruc!

Verwijderd

Heb net de ipodversie geïnstalleerd. Grappig spelletje. Tot level 17 vrij eenvoudig maar wel mooi vormgegeven. Bij level 17 loop ik vast. Je moet ander 'monsters' inzetten om de grote tot voedsel te maken. Weet iemand hoe ik dat moet doen?

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Yeah! Ik ben een Epicuskiller! :P Ik wist niet eens dat het mogelijk was, maar je kunt in de wezenfase dus die gigantische beesten met 1000 gezondheid killen :P Ik heb gewoon op het eind van de wezenfase (Ik had alle onderdelen, behalve herbivoor- en omnivoormonden) Zo'n gigantisch beest neer gekregen. Hij liep vlak bij mijn nest rond, en met m'n hele nest heb ik hem aangevallen, maar toen zat hij constant te brullen en niet aan te vallen :*) Mooie achievement dacht ik zo.

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:45
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik troepen kan toevoegen?
Als t goed is zou ik er nu twee in mijn team kunnen hebben, maar weet niet hoe ik dat doe...

Verwijderd

toevoegen is al een paar keer langs geweest.
Nadat je vriendjes bent geworden met een stam (of gewoon met iemand uit je eigen stam) nog een keer het hof maken door na-zingen/dansen

Verwijderd

hugoy schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:18:
Yeah! Ik ben een Epicuskiller! :P Ik wist niet eens dat het mogelijk was, maar je kunt in de wezenfase dus die gigantische beesten met 1000 gezondheid killen :P Ik heb gewoon op het eind van de wezenfase (Ik had alle onderdelen, behalve herbivoor- en omnivoormonden) Zo'n gigantisch beest neer gekregen. Hij liep vlak bij mijn nest rond, en met m'n hele nest heb ik hem aangevallen, maar toen zat hij constant te brullen en niet aan te vallen :*) Mooie achievement dacht ik zo.
Very naais, het beste wat ik tot nu toe voor elkaar kreeg waren zowel General Custer "Lead 30 posse members to their death", Foe "Extinct at least 20 other species in Creature stage" en Everyone's BFF "Finish the Creature stage by befriending at least 20 other species" in dezelfde creaturefase. Die General Custer vond ik wel grappig toen ik aan het spelen was, zo'n epic moet ik inderdaad maar eens proberen, gewoon max aanval creature maken en dan ervoor gaan. 200 meter vliegen heb ik ook al geprobeerd maar ik heb nog niet helemaal de truuk van het vliegen door.

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

heb vanmiddag van half 6 tot nu non stop gespeeld :p
verslavend spelletje....

Huub Huub Barbatruc!

Verwijderd

Ik dacht trouwens dat er ook een plant editor in zou zitten? heb ik dat nou fout of ben ik blind? :P

• maniak
Echt.. was die gasten van 'Spood' zo zat, bom gekocht en gooien maar :9 Moet zeggen dat het veroveren van planeten erg makkelijk gaat met zon bom 8)

• Targhor
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10-2024
Waarschijnlijk niet de goede, ik heb ook een tijd moeten zoeken naar waar de savegames nu echt staan. Bij mij zaten ze in C:\Documents and Settings\<Username>\Application Data\SPORE

Application Data was een hidden folder dus duurde even voordat ik hem gevonden had.

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hehe, in mijn spel is een soort tyrannosaurus rex die ik had gemaakt de epic monster geworden gelukkig. En niet een of ander raar baggerbeest.

Vraagje, zijn in de tribe fase je stats nog belangrijk? Ik wilde mijn wezen een makeover geven, maar dan wel met monden, handen en voeten die niet de beste stats tot gevolg hebben.

Dit dus.

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Tribal gaat het om de kleding stukken en dus niet om het aantal armen/benen.
Daarom aan het einde van je creature fase nog even wat langer doorspelen en DNA verzamelen om je beest opnieuw te ontwerpen.

Je kunt ten alle tijden (city en space stage) de kleding stukken nog aanpassen, hoewel het dan natuurlijk ook niks toevoegd.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• evilpin0
Seth_Chaos schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:40:
[...]

Als je op het land komt sta je niet aan de top van de voedselketen, maar vrijwel onderaan.Precies zoals jij omschrijft zoals evolutie in het spel zou moeten zijn is het in het spel uitgewerkt. Je moet kijken naar wat er in je omgeving rond loopt om daar door middel van evolutie op in te springen. Wat de toegevoegde waarde van een aardbeving of een overstroming zou zijn vat ik niet. O jee een aardbeving. De aarde begint te trillen en na een minuut is het voorbij en dan? Wat heeft dat voor invloed op evolutie? geen. Will Wright heeft er schijnbaar beter over nagedacht dan jou.
leven past zich aan om de omgeving? De omgeving verandert en daardoor het leven? Mag hopen dat Will Wright er beter over heeft nagedacht en dat die 95% van ze ideen niet in het spel heeft verwerkt.

Stop de sterkste wapens op je carnivoor. Klaar. Evolutie ten top.

gelukkig neemt het spel zich niet serieus en is het eigenlijk meer creerer je eigen wezen en heb er fun mee. Maar ze moeten niet gaan claimen (weet niet of ze dat sowie gedaan hebben) dat een evolutie sim ofzo is. Wat me ook onmogelijk lijkt om te maken. Vindt er persoonlijk niet veel aan dit spel, weinig uitdaging.

• Hydra
evilpin0 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:50:
Wat me ook onmogelijk lijkt om te maken. Vindt er persoonlijk niet veel aan dit spel, weinig uitdaging.
Ga eens op hard de space phase spelen waarbij je meteen met 3 civs om je heen vijanden maakt. Kom er dan eens mee aan dat je het geen uitdaging vindt. Het si een sandbox game, je kunt het je zo moeilijk maken als je zelf wil.

Verwijderd

Jammer dat je je beest niet meer aan kan passen in de tribal fase. Vanochtend alle onderdelen verzamelt en naar tribal geevolueerd. Ik vond het spel tot nu toe erg leuk, ik hoop de rest ook!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Afbeeldingslocatie: http://ll-303.ea.com/spore/static/image/500/009/303/500009303237_lrg.png

Met hem ga ik de tribal fase in :)

Dit dus.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

hoe accepteer ik een cadeau? Als ik op de voedselplaats klik gaat mijn stamhoofd eten.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Ohw die's gaaf!!! Ik ga maar overnieuw beginnen denk ik :P

Ik heb een draakachtig beest; groen, lange horens, vleugels. (Spore staat op de game-pc van m'n vriend, dus kan niet even snel een screenshotje maken).

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

De mijne lijkt hier op, maar dan nog wat rommelig omdat ik spit enzo ook wilde testen :+
Afbeeldingslocatie: http://api.ning.com/files/QIf8MUxrcCBU6TN-7lELzn0NiobReakKM**SKlwH2VQ_/gargoyle01.jpg

☻/
/▌
/ \

• Ferreur
ocf81 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:18:
hoe accepteer ik een cadeau? Als ik op de voedselplaats klik gaat mijn stamhoofd eten.
Op het cadeau klikken dat ze achterlaten.

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 23-07 12:09

Je moet rondzoeken naar nieuwe items en dan lvl5 charm/dans/weet ik wat voor een meuk instaleren op je creature, dan gaat 't wat sneller. voor dansen moet je bijvoorbeeld de jusite voeten hebben e.d.

Persoonlijk deed ik altijd eerst 1 of 2 charmeer pogingen, zo niet dan is er er weer vlees op tafel })

Heb wel heel lang in de wezen fase doorgespeeld zodat ik genoeg DNA had om mijn creature dik op te smukken/te levelen met allerlei dingen :P
Seth_Chaos schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:25:
  • En probeert uit de klauwen van roofdieren te blijven.
Ik moet zeggen dattik niet veel roofdieren met tegen gekomen(behalve in de celfase)? Een of andere schreeuwende banaan en een brein op poten waren de enige twee...en toen zat ik al lang en breed in de beschavingsfase, dus dan open je gwn 't vuur met een dikke interceptor kruiser :P
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:46:
Ik heb gemerkt dat in HARD mode het spel 100x leuker is en 25% langer duurt. :P

Had gisteren iets heel heel heel vervelends...

Had in 3 uur tijd een manier gevonden om door handel ruim 15 milj. te verdienen. Wat gebeurt er: Crash.

Alles weg! ARGGGGGHHH geen auto saver zit er kennelijk in dit spel!
Dat merkte een reviewer ook al op :+

Klopt 't trouwens dat de spcie van de beschavingsfase gewoon meegaat naar de ruitme fase? Want aan het eind van de beschavingsfase ging 't ZO hard met inkomen....dat 't efficienter is daar ffkes te wachten met 1 vijandelijke stad te slopen en dan in de ruimtefase meteen 10 kolonisatie pakketten te kopen. Je eerst opdracht is een planeet koloniseren, maar dat was bij mij een planeet met 0,0000 bouwmogelijkheden omdat er eerst geterraformed moest worden...dus daar kwam nauwelijks spice uit...en geld voor een 2e kolonie haddik bij lange na niet....
maniak schreef op donderdag 11 september 2008 @ 07:30:
Echt.. was die gasten van 'Spood' zo zat, bom gekocht en gooien maar :9 Moet zeggen dat het veroveren van planeten erg makkelijk gaat met zon bom 8)
Ik had opeens ICBM's, ik kon geen nieuwe units kopen want ik zat aan mijn limiet en weet niet hoe ik ze verkopen moest (nog steeds niet trouwens) dus ik kon eigenlijk niet doen dan bommen gooien op steden....dus toen ik op 't icbm knopje klikte haddikopeens gewonnen 8)7

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Hydra
Ik had in de Civ phase met m'n herbivore opens een knopje "religiosly turns all other civs to your cause" ofzo. Ik klikken, plopperdeplop, de laatste 5 andere civs gewoon spontaan om :)

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:06
Ik heb de ruimte-fase nu door. Het beste wat je kan door als je planten over wilt nemen, is van die bommen kopen en dat kamikaze-style steden aanvallen. Misschien ga je een paar keer dood maar op het gegeven moment heb je genoeg bommen laten vallen en kan je de planeet overnemen.

Ik heb nu al mijn directe tegenstanders weggeveegd en kan nu eindelijk wat planeten opbouwen. Hoofd missie is nu trouwens om naar het centrum van het universum te gaan. Hoe doe je dit eigenlijk? Via een worm-hole? Zelf vliegen leek me erg lastig.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
pingkiller schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:30:
Ik heb de ruimte-fase nu door. Het beste wat je kan door als je planten over wilt nemen, is van die bommen kopen en dat kamikaze-style steden aanvallen. Misschien ga je een paar keer dood maar op het gegeven moment heb je genoeg bommen laten vallen en kan je de planeet overnemen.

Ik heb nu al mijn directe tegenstanders weggeveegd en kan nu eindelijk wat planeten opbouwen. Hoofd missie is nu trouwens om naar het centrum van het universum te gaan. Hoe doe je dit eigenlijk? Via een worm-hole? Zelf vliegen leek me erg lastig.
\

dit doe je inderdaad via wormholes...

• Ferreur
Is er eigenlijk al iemand in het midden geweest? En wat gebeurt er dan?

• maniak
[qoute]Ik had opeens ICBM's, ik kon geen nieuwe units kopen want ik zat aan mijn limiet en weet niet hoe ik ze verkopen moest (nog steeds niet trouwens) dus ik kon eigenlijk niet doen dan bommen gooien op steden....dus toen ik op 't icbm knopje klikte haddikopeens gewonnen 8)7[/quote]

Ik doel op de Space fase. Het is heel makkelijk om units te verkopen in de civ fase.. je selecteerd alles units die je wilt verkopen dan zie je rechts bij elke unit een mini kruisje. Als je die aanklikt verkoop je alle units.

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 00:14
Rey Nemaattori schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:13:

Klopt 't trouwens dat de spcie van de beschavingsfase gewoon meegaat naar de ruitme fase? Want aan het eind van de beschavingsfase ging 't ZO hard met inkomen....dat 't efficienter is daar ffkes te wachten met 1 vijandelijke stad te slopen en dan in de ruimtefase meteen 10 kolonisatie pakketten te kopen. Je eerst opdracht is een planeet koloniseren, maar dat was bij mij een planeet met 0,0000 bouwmogelijkheden omdat er eerst geterraformed moest worden...dus daar kwam nauwelijks spice uit...en geld voor een 2e kolonie haddik bij lange na niet....
je kan gewoon een andere planeet pakken en kolonizeren, missie is dan net zo goed geslaagd :)
Heb ik gewoon gedaan omdat ik die waardeloze planeet niet wou hebben, nu heb ik een prachtige blue spice planeet die 30 spice per 3-4min eruit gooit ofzo.

• Hydra
Tasma schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:44:
je kan gewoon een andere planeet pakken en kolonizeren, missie is dan net zo goed geslaagd :)
Heb ik gewoon gedaan omdat ik die waardeloze planeet niet wou hebben, nu heb ik een prachtige blue spice planeet die 30 spice per 3-4min eruit gooit ofzo.
Ik heb naast m'n home planeet 3 witte sterren met elk een stel blauwe, groene, roze en paarse spice planeten. Heb zo'n 6 T3 vol producerende planeten, 26 miljoen, en m'n scheepje vol geupgrade (los van de level 5 drive, nog niet geunlocked). Als je het eenmaal doorhebt valt het reuze me wat betreft 't geld verdienen. Vooral groene en paarse spice levert je miljoenen op. Voor rood en geel ga ik absoluut geen moeite doen.

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb wel iets heel irritants ontdekt: Al je creatures worden automatisch geupload naar de centrale server. Dus elke keer nadat je je wezentje iets gewijzigd hebt staat hij ook op je persoonlijke spore page. Erg vervelend aangezien ik daar graag alleen mijn 'coole' eindresultaten wil hebben en aangezien management op die pagina een crime is (je moet 1 voor 1 je creaties removen waarna de pagina weer helemaal teruggaat naar de sporepedia, zodat je je eigen page weer moet openen, door de wezentjes heenbrowsen (8 per pagina ofzo)... :(

En de sporepedia wordt zo extreem vervuild met allerlei half-af beestjes en troep.

Dit dus.

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-09 13:57
heeft iemand dit ook:

ik heb Spore nu 1 dag gespeeld, en ik ben er nu al verliefd op :P maar ik heb dus een probleem. als ik um nu wil opstarten, dan opent hij Spore wel, alleen komt er een balkje bovenin te staan, en in de taakbalk het Spore progje, en voor de rest niks, gewoon mijn achtergrond. en als ik dan probeer weer naar spore te gaan (zowel via taakbalk of alt+tab) dan is er soms even een zwart scherm, en daarna weer trg bij af. en soms gebeurt er niks... :S weet iemand hoe dit zou kunnen komen?

Windows Vista Home Premium
Acer Aspire M550 1E77
Intel Core 2 Quad Q6600
2 GB RAM
Nvidia 8600 GT

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Ferreur schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:09:
spoiler:
Wat is daar nou de lol van als je dat niet zelf uitzoekt? :9

EDIT: Nu ik het zeg.. misschien kan het dan niet meer tegenvallen, wat het wel een tikkeltje bij mij deed :/

[ Voor 17% gewijzigd door WeeJeWel op 11-09-2008 20:44 ]

Homey — Critics are those without skills to create.

Verwijderd

WeeJeWel schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:37:
[...]

spoiler:
Wat is daar nou de lol van als je dat niet zelf uitzoekt? :9

EDIT: Nu ik het zeg.. misschien kan het dan niet meer tegenvallen, wat het wel een tikkeltje bij mij deed :/
Bij mij viel het wat meer tegen dan een tikkeltje :/

Ik was zelf erg benieuwd wat er in het midden was dus ging met 20+ heath pakketjes naar het midden toe, want volgens mij ben je jaren bezig wil je al die vijanden ( die knuffel borg ) eerst uit de weg ruimen.

Wat ik zelf mis is een city template ofzo waarmee je met 1 druk op de knop je stad kan inrichten met alle turrents en gebouwen. Al dat gesleep steeds :+

Wat ook wel jammer is, is dat je die planetbuster niet mag gebruiken van je alliance, iets wat blijkbaar staat in een 'pact'? Waar kan ik die pact vinden, als ik dit had geweten was er nooit n alliance geweest :o

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 21:41 ]

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:56
Godslastering dit is, ban Spore nu. Hoe durven we toe te laten hoe onze kinderen gebrainwashed worden met evolutie, andere planeten met leven, penis-mannekes kunnen maken enz......lol

http://antispore.com/

The evil man behind it all - Will Wright
Afbeeldingslocatie: http://antispore.com/wp-content/uploads/antispore-300x268.jpg
You would think that as a member of the Episcopal Church, a smart man like Will Wright would not be capable of creating Spore. However, we must be reminded that the Episcopal Church is the only church in america that ordains homosexuals on a regular basis.
Geweldige site!
O-)

[ Voor 27% gewijzigd door Mutatie op 11-09-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
Mutatie schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:44:
Godslastering dit is, ban Spore nu. Hoe durven we toe te laten hoe onze kinderen gebrainwashed worden met evolutie, andere planeten met leven, penis-mannekes kunnen maken enz......lol

[afbeelding]
Geweldige site!
O-)
But the Bible teaches us that God was not done with man. For we were His creation and He then spoke to Noah in Genesis 8:21-27 after the flood.
“21. The LORD smelled the pleasing aroma and said in his heart: “Never again will I curse the ground because of man, even though every inclination of his heart is evil from childhood. And never gonna give you up.
22. “Never gonna let you down.”
23.”Never gonna run around and desert you.”
24. “Never gonna make you cry.”
25. “Never gonna say goodbye.”
26. “Never gonna tell a lie and hurt you.”
volgensmij is het een rickroll :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:25:
Hehe, in mijn spel is een soort tyrannosaurus rex die ik had gemaakt de epic monster geworden gelukkig. En niet een of ander raar baggerbeest.

Vraagje, zijn in de tribe fase je stats nog belangrijk? Ik wilde mijn wezen een makeover geven, maar dan wel met monden, handen en voeten die niet de beste stats tot gevolg hebben.
Bij werd in de tribal phase een aantal stammetjes platgestampt door een Xenomorph epic :P
En nee, in de tribal phase zijn alleen de stats van kleertjes en items van belang.

@Mutatie:
Hilarische site! Trouwens, dat kleine Youtube videootje wat daar staat, dat meisje is goed bezig met uitleggen. Vooral de zin "Everything is a modified version of whatever came before." vind ik er 1 om op te schrijven ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

[afbeelding]

[...]

Geweldige site!
O-)
Ja, jammer alleen dat het een hoax is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
Hydra schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:58:
[...]

Ik heb naast m'n home planeet 3 witte sterren met elk een stel blauwe, groene, roze en paarse spice planeten. Heb zo'n 6 T3 vol producerende planeten, 26 miljoen, en m'n scheepje vol geupgrade (los van de level 5 drive, nog niet geunlocked). Als je het eenmaal doorhebt valt het reuze me wat betreft 't geld verdienen. Vooral groene en paarse spice levert je miljoenen op. Voor rood en geel ga ik absoluut geen moeite doen.
Heb zelf ook groen, paars, geel spice. Maar voor die missie heb ik die blauwe gepakt, was immers mn 2e planeet. Veel van die missies zijn eenvoudig om te vormen. Colonizeer die planeet, pak een andere, gaat gewoon goed en de missie is voltooid. Met spice haal missies al helemaal makkelijk, of ontdek deze planeet (een van je eigen) voila, klaar. Wel eenvoudig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verdorie, volgens mij heb ik een bug oid. Ik ben net het water uit en heb hersens, maar ben dood gegaan. Normaal zou je dan je ei krijgen waar je weer uit komt maar bij mij ligt het ei er maar en kan ik verder niets...

Er zweeft een heel klein popje boven me eitje... daar is dus wel iets mis gegaan.

[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 12-09-2008 16:18 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
Leuk, heb die flashbrowser op m'n hyves weten te krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg andere wezens van mijn soort maar niet in mijn pack :(
Ik wil anders creatures aanvallen die meer health hebben, dus zou ik dat willen doen met meerdere van mijn soort. Maar niemand volgt mij, hoeveel ik voor ze zing, poseer,... :'(
wat is de strategie hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je moet met ze interacten terwijl je op friendly dingen staat, dan krijg je zo'n balkje en moet je hem na doen nadat hij iets doet. "Mag" je al wel een pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00

[afbeelding]

[...]

Geweldige site!
O-)
Prachtig _O-
Evolution Theory ... hmm! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
... en toen lag de spore server down :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

[afbeelding]

[...]

Geweldige site!
O-)
darwin zou zich omdraaien in ze graf :)
schaamteloze reclame :o

Verwijderd

Ferreur schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:09:
ik niet Als wanderer de eind badge gehaald, maar door grog space kom ik niet. Ik ga zo eens een ambassade openen op een planeet van ze.

Oja Wie heeft besloten dat ik voorvechter ben val alle ecologien van alle planeten in mijn ally. Dat ze het zelf uitzoeken wanneer er vijf beestjes ziek zijn. Meeste verzoeken reageer ik niet op, irritante terugkerende klusjes

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2008 01:30 ]

Verwijderd

Ik heb een vraagje, ik heb net (in space stage) weer een systeem overgenomen, maar nu staan er bij die planeten wat icoontjes van zwaarden (klik voor volledig screenshot):

Afbeeldingslocatie: http://meuk.someserver.net/tweakers/spore_vraag_klein.jpg

Het is me niet helemaal duidelijk wat dat icoon voor betekenis heeft, kan iemand duidelijkheid verschaffen?

Verwijderd

Weet ik ook niet, dacht dat het einde van het rijk betekend omdat er niets aan grenst.

Ben zelf nu stukje verder: Ben tegen de Grox aan het vechten, maar ik vraag me serieus af hoe je daar komt. Heb al 10 planeten van ze opgeblazen.

Mijn eigen rijk is redelijk (stuk of 30 zonnestelsels) maar er lijkt geen einde aan te komen. Heb bijna alles al gehaald wat er te halen valt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 01:29:
[...]

ik niet Als wanderer de eind badge gehaald, maar door grog space kom ik niet. Ik ga zo eens een ambassade openen op een planeet van ze.

Oja Wie heeft besloten dat ik voorvechter ben val alle ecologien van alle planeten in mijn ally. Dat ze het zelf uitzoeken wanneer er vijf beestjes ziek zijn. Meeste verzoeken reageer ik niet op, irritante terugkerende klusjes
ambassade? hoedoejedat?

Verwijderd

bonus van diplomat lvl hoog badge

• Tasma
nee, het betekend dat een of meerdere van je steden bezig is met het overgenomen worden door de vijand, of dat een vijand er onlangs of nu, bommen op gooit. Het zijn 2 zwaarden die tegen elkaar slaan, vechten dus.. leek mij logisch :P :>

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

CerielTjuh schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 19:01:
Ik heb een klein probleempje, ik zit nu in de space fase en moet voor een missie een vreemd rijk zoeken, maar ik heb geen idee waar ik het moet zoeken en hoe ik het kan vinden. Iemand een tip voor me?

Kameraad van me had een soortgelijk probleem bij de tweede fase, hij kon niet meer aanvallen en niet meer charmeren, wat hij ook deed....
Heb hetzelfde, hoe kan je een system/planet zoeken?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Tasma
MrVegeta schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:17:
[...]

dat staat eigelijk altijd in de beschrijving van de missie, Zover van bla bla, of het is een rode ster.. meestal komt er of een blauwe lijn naar de juiste planeet, of een cirkel waar je in of bij moet zoeken.

en niemand meer kunnen charmeren etc, is waarschijnlijk doordat hij te weinig charm punten heeft voor die rassen. Verder in die fase moet je dat wel verhogen.

In de tribal fase, moet je wel instrumenten gebruiken, en exact de doeltribe nadoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

`Yea zag het ja, wel beetje lastig. Zit nu in de laatste phase maar vind er niet zoveel aan eigenlijk. Hiervoor ging ik alles slopen en nu moet allemaal klusjes voor anderen doen om wat geld te krijgen en om me floot te vergroten moet ik ook bij anderen aan kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 15:28

The Zep Man

🏴‍☠️

Even een grappige doch relevante referentie over dit spel en waarom ik het niet ga halen:
Afbeeldingslocatie: http://www.userfriendly.org/cartoons/archives/08sep/uf011914.gif

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 14-09-2008 11:59 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ik heb Spore nu op mijn pc staan, en door het stuntelen van mijn broertje krijg ik het spel nu niet meer op mijn laptop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
MrVegeta schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:17:
[...]

Zet alle info uit op je missies na, houd je muis op het schermpje en er begint wat te flikkeren in je galaxy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:52:
Inderdaad, ik heb Spore nu op mijn pc staan, en door het stuntelen van mijn broertje krijg ik het spel nu niet meer op mijn laptop :(
Ik heb er een klacht over ingediend bij EA, vervolgens na 5 dagen een mailtje teruggekregen dat ze die mail doorgestuurd hadden naar hun "second line support". Intussen ben ik alweer bijna een week aan het wachten. :P Second line support is vast een eufemisme voor /dev/null.

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 14-09-2008 14:54 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Kan je nu ook wezens maken voor in het water?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Voor zover ik weet hebben ze anderhalf jaar geleden al gezegd dat dat niet meer zou kunnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

-NMe- schreef op zondag 14 september 2008 @ 17:39:
Voor zover ik weet hebben ze anderhalf jaar geleden al gezegd dat dat niet meer zou kunnen. :P
Dan zie ik dat wel terugkomen in een eventuele addon die je maar 1 keer kan installeren :')

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik snap het de space phase niet zo goed. Ik vlieg wat rond geld te verzamelen met steeds dezelfde missies. Red het ecosysteem, haal dit plantje hier en constant worden mijn planeten en dat van me "vrienden" aangevallen.

Waar ik in de vorige fases alles en iedereen ging slopen moet ik nu vriendjes worden met andere rassen om er missies van te krijgen en om spices te ruilen. Beetje doelloos.

En dat ecosysteem naar T3 krijgen is ook dom. Om mijn stipje in het midden te krijgen moest ik de planeet wat warmer krijgen en de atmosfeer lager, koop ik zo een meteoriet die dat doet en op een gegeven moment krijg ik een T3 planeet maar dan gaat het maar door en gaat ie te ver door en is het weer een T2.

Vind er niet meer zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-08 16:52
Damtheman schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:38:
[...]

Helaas al kies je zelf voor Engels tijdens de installatie het spel zelf is dan nog steeds in het Nederlands. Wel beetje onwennig maar leuk spel ik ga verder ;)
Ik ben het eens met diegene die zeggen dat een game in het Nederlands een stukje afbreuk doet op het gehele spelelement. Ik ben dan ook gaan zoeken hoe ik spore in het engels kan krijgen, en de oplossing in eigenlijk heel simpel.
In de map 'install dir\Data\Locale staan alle talen onderverdeeld in mappen; verwijder de taal die je niet wilt (in mijn geval alles behalve en-us) en spore start in het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Sorry als ie al is voorgekomen, maar is het nu ECHT zo dat je je toetsenbordindeling niet kan veranderen? Als AZERTY gebruiker is het natuurlijk dikke zever om met wsad te spelen...

Voor de rest: niet te veel diepgang zover (zit in de wezenfase... moet trouwens ook dringend NL naar EN omzetting doen, games horen niet in het NL te zijn), maar de wezens hebben wel zwaar mijn hart gestolen. De animatie ervan is écht geweldig knap gedaan. Ik ga nog even tot aan de space fase kijken, zien wat het dan wordt.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:41:
Ik snap het de space phase niet zo goed. Ik vlieg wat rond geld te verzamelen met steeds dezelfde missies. Red het ecosysteem, haal dit plantje hier en constant worden mijn planeten en dat van me "vrienden" aangevallen.

Waar ik in de vorige fases alles en iedereen ging slopen moet ik nu vriendjes worden met andere rassen om er missies van te krijgen en om spices te ruilen. Beetje doelloos.

En dat ecosysteem naar T3 krijgen is ook dom. Om mijn stipje in het midden te krijgen moest ik de planeet wat warmer krijgen en de atmosfeer lager, koop ik zo een meteoriet die dat doet en op een gegeven moment krijg ik een T3 planeet maar dan gaat het maar door en gaat ie te ver door en is het weer een T2.

Vind er niet meer zoveel aan.
Als je wat verder bent heb je ray's die je kan schieten om het een T3 te maken, je kan dan net zolang de knop indrukken tot hij bij de T3 komt. Als je nog verder bent krijg je een uber terra tool waarmee je elke planeet binnen 1 sec naar T3 hebt inclusief animals. Ben er alleen nog niet uit hoe je hier ammo voor krijgt (begint met 41 maar kan het nergens kopen?)

Nu nog een tool om een kolonie inclusief gebouwen te creeren met 1 druk op de knop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Creatie worden in een map onder mijn documenten opgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Spore: Most Pirated Game Ever Thanks to DRM 8)7

Ik hoop dat ze maar eens gaan inzien dat deze methode van DRM meer kwaad doet dan goed. Immers hebben diegene die het spel illegaal verkrijgen deze beperkingen niet, en de betalende klanten juist wel.

[ Voor 40% gewijzigd door Fox op 15-09-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
SniperFox schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:59:
Spore: Most Pirated Game Ever Thanks to DRM 8)7

Ik hoop dat ze maar eens gaan inzien dat deze methode van DRM meer kwaad doet dan goed. Immers hebben diegene die het spel illegaal verkrijgen deze beperkingen niet, en de betalende klanten juist wel.
Ik heb in de commentaren van het frontpageartikel over diezelfde bron nog iets gelezen dat ook aannemelijk klinkt. EA weet best dat ze hier warezversies niet mee voorkomen, maar dit is een manier om te zorgen dat ze hun gameservers niet jarenlang in de lucht hoeven houden. Over 3 jaar halen ze gewoon alle Spore-boxes uit de schappen, en een jaartje daarna hoeven ze niks meer te supporten omdat niemand meer kan installeren. Klaar voor Spore 2.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Die ik dus niet ga kopen. Wat is spore in de space fase een saaie game. Ik moet constant naar mijn eigen planeet vliegen om ze te verdedigen, ik heb elke stad vol met turrets staan maar die worden ook gesloopt. Ik moet constant dezelfde missies doen, haal dit ras/boom naar mijn planeet, roei de zieke beesten uit op die planeet er is helemaal geen variatie.

En dan ook nog het feit dat er geen autosave functie is... bah. Een crash en je bent weer 2 uur gamen kwijt.

Weet iemand trouwens ook hoe je een (primitief) ras kan uitroeien? Ze zitten namelijk in een sterrenstelsel die ik graag wil, als ik op de planeet ben en ik vernietig hun hutjes dan kan ik nog steeds niet die planeet koloniseren.

[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 15-09-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 17-09 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ik heb het afgelopen weekend zitten spelen en er is idd niks aan in de space fase, snap ook niet wat er na nog komt eigenlijk. Enige wat ik nu nog moet doen is 2 vijanden uitschakelen/bondgenootschap aangaan en dan heb ik het uitgespeeld volgens mij....

En dat in praktisch 1 dag ;p

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
MrVegeta schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:54:
Weet iemand trouwens ook hoe je een (primitief) ras kan uitroeien? Ze zitten namelijk in een sterrenstelsel die ik graag wil, als ik op de planeet ben en ik vernietig hun hutjes dan kan ik nog steeds niet die planeet koloniseren.
Is mij gelukt door alle hutten op te blazen. ideal zo'n t3 gebied meteen

En ook hier idd voor space is leuk. zal hem zeker ook keer op de "vriendelijk" manier gaan spelen
maar in de space is weinig te beleven.

maar dat was al vrij snel bekend dat spre wel een echt einde heeft integenstelling tot sims
maar wel legio mogelijkheden om tot dat eind te komen.

[ Voor 25% gewijzigd door Teunis op 15-09-2008 15:17 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:54:

Dit probleem heb ik ook gehad, maar waarschijnlijk is het zo dat je een hutje vergeten bent bij een stipje dat je niet kan zien op de kaart omdat hij precies op de rand van de map zit.

Of er is een 2e planeet met aliens aanwezig maar dat ben ik nog niet tegengekomen.
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste