[Multiplatform] Spore: Will Wright's new toy - Deel 2

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 77.705 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:56
Mooi balen, heb de hele game tot space age zonder probleem gespeeld, nu een paar uur in space blijft de game ineens vastlopen....
Heb even snel een ahlf uurtje een andere space game geprobeerd zonder probleem.
Ik kan wel opnieuw beginnen in space maar dan ben ik de hele geschiedenis van m'n ras kwijt, waar ik vanaf begin rekening mee hield en mooi passend heb laten verlopen.
Erg jammer dat je niet op een of andere manier ergens terug kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 22:47:
Je kan bij je bassisen ook Turrets neerzetten zodat de vijanden worden afgeschoten (denk ik)
Is niet echt een toevoeging. Die turrets kunnen solo een basis niet verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:16
gisteren gesaved en ik wilde vanochtend verder spelen, maar na het spel geladen te hebben was alles vol met water. De plek op de minimap waar normaal mij huis is staat volledig onder water :'( Kan nu niks doen, want ik zit in de stamfase :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Tasma schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 22:00:
optie kreeg ik de 1e keer ook niet, doorklikken, en dan terug gaan in installatie menu. DAN verschijnt het knopje advanced wel..
Heh, wat suf. Nouja, laadtijden vallen sowieso erg mee.

Ik ben me erg goed aan het vermaken in het spel, heb alleen wel in de space age moeten herstarten omdat ik een crash had (kennelijk een memoryleak), uren werk weg, echt klote. Het spel begint wel echt in de spage age, vind het super om m'n 'rijk' uit te breiden.

Heb wel een paar vragen:
- Moet je perse die spice verzamelen van al je planeten, of kan dat op een of andere manier ook automatisch vervoerd worden?
- Kun je planeten met wezens in tribal of civ fase uberhaupt overnemen? Alle villages verwoesten werkt niet helaas, en die crop circles doen ook erg weinig.
Rockvee2 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 22:47:
Je kan bij je bassisen ook Turrets neerzetten zodat de vijanden worden afgeschoten (denk ik)
Je krijgt alsnog die meldingen, en die turrets zijn niet heel sterk.

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 07-09-2008 12:54 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:41:
[...]

Is niet echt een toevoeging. Die turrets kunnen solo een basis niet verdedigen.
Raar dat je niet, zoals in de andere phases, niet gewoon een legertje kunt opbouwen. Met 1 UFO en wat turrets wordt het inderdaad wat irritant om steeds maar weer heen en weer te vliegen. Het zou helpen als je net als in de civ age gewoon een klein legertje (nou ja, vloot dan ;)) kan opbouwen en die dan een ipv een stad een planeet laten te bewaken. Zou een hoop gezeur schelen.
Dark4ever schreef op zondag 07 september 2008 @ 00:16:
[...]

Ik had zelfde probleem, bij mij lag het aan me drivers die ik heb ge-update via http://www.laptopvideo2go.com/ ff goed zoeken welke update jou video kaart bij zit (Was bij mij bijv. niet bij de nieuwste). Installeren en dan moet het als het goed is gewoon werken. Suc6 er mee iig!

Btw geniaal spel vind ik het... Alleen ben benieuwd hoelang het leuk blijft aangezien ik het eigenlijk nu al wel weer een beetje gezien heb...
Had gehoopt dat dat mijn probleem ook zou oplossen, maar helaas is die site alleen voor Nvidia drivers en ik heb op mijn laptop een ATI Mobility Radeon 3470, op de ATI driver site zie ik die er ook gewoon niet tussenstaan 0.o Zeer raar.

Als iemand anders trouwens een idee heeft, ik bump mezelf even heel schaamteloos :P
Maarrrr, ik wil em ook op mijn laptop hebben zodat ik een beetje met die creator kan pielen in tussenuurtjes op school. Nu probeer ik em te installeren, maar zijn volgens Vista alle Readme's (als in, van alle talen) onleesbaar op beschadigt en 1 of ander .dll bestand. Op de PC deed (en doet) alles het prima en ik zie ook geen krassen op de dvd, maar de laptop gaat zeuren Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? Zit het verschil misschien in het feit dat mijn laptop op Vista draait en mijn PC op XP?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technische vragen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen kwijt.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Zit nu in de tribal stage alleen hoe kun je er voor zorgen dat andere stammen een ally van je worden? Ik heb wel Macaras kunnen krijgen alleen die kun je niet gebruiken op andere stammen hij geeft dan aan: "you can only use that ability durig a performance". Iemand enig idee hoe je dit gebruikt ben er al heen geweest met mijn chieftan en een aantal met die Macaras maar je kunt ze niet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Tukker_T schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:56:
Zit nu in de tribal stage alleen hoe kun je er voor zorgen dat andere stammen een ally van je worden? Ik heb wel Macaras kunnen krijgen alleen die kun je niet gebruiken op andere stammen hij geeft dan aan: "you can only use that ability durig a performance". Iemand enig idee hoe je dit gebruikt ben er al heen geweest met mijn chieftan en een aantal met die Macaras maar je kunt ze niet gebruiken?
Zorg dat je die groene knop actief hebt (vriendschappelijke modus zegmaar), en klik dan rmb op een stamlid. Zelfde als aanvallen, alleen in de groene 'stand' doet ie dan vriendjes maken.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:12
ik heb hem toch maar eerst gedownload, en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. ik vind het hele spel tot dus ver (start civ fase) een enorme tegenvaller. het is eigenlijk gewoon een paar simpele editors met een lading minigames er omheen, minigames die behoorlijk eentonig zijn. grafisch is het eigenlijk ook nog eens triest, dit niveau is niet meer van deze tijd. enige diepgaande gameplay ben ik nog niet tegengekomen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
ph4ge schreef op zondag 07 september 2008 @ 16:50:
ik heb hem toch maar eerst gedownload, en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. ik vind het hele spel tot dus ver (start civ fase) een enorme tegenvaller. het is eigenlijk gewoon een paar simpele editors met een lading minigames er omheen, minigames die behoorlijk eentonig zijn. grafisch is het eigenlijk ook nog eens triest, dit niveau is niet meer van deze tijd. enige diepgaande gameplay ben ik nog niet tegengekomen.
die gameplay vind ik nog wel aardig maar die graphics waren 3 jaar geleden nog gedateerd. Maken ze zich wel heel makkelijk mee vanaf. Wat mij betreft is dit een spel wat je 1x speelt en daarna nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG in "[Multiplatform] Spore: Will Wright's new..."
PainkillA schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:22:
[...]

die gameplay vind ik nog wel aardig maar die graphics waren 3 jaar geleden nog gedateerd. Maken ze zich wel heel makkelijk mee vanaf. Wat mij betreft is dit een spel wat je 1x speelt en daarna nooit meer.
Ligt er maar net aan: hoe lang blijft het leuk om met die creator te spelen? Steeds maar weer nieuwe creatures, gebouwen en vehicles maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:16
Is er niemand die weet wat er aan de hand is?

Ik heb een land stam ik zit in fase 3 en opeens is er overal water? Me dorp is zeg maar overstroomd en ik kan nergens heen, ik drijf doelloos rond op één of andere planeet :?

Dit lijkt mij niet de bedoeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjeerdoo
  • Laatst online: 02-08-2020
Vind het op zich een redelijk grappig spel....zit nu in de space fase, en daar krijg je steeds van die missies ( om iets op een planeet te zoeken ofzo ) maar ik kan het niet vinden :(
( moet nu drie gouden beeldjes zien te vinden...maar eenmaal op zo'n planeet ben ik tijden aan het rondvliegen zonder resultaat....heeft iemand tips hoe ik dat beter kan aanpakken ?

http://www.tjeerdoo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
tjeerdoo schreef op zondag 07 september 2008 @ 20:19:
Vind het op zich een redelijk grappig spel....zit nu in de space fase, en daar krijg je steeds van die missies ( om iets op een planeet te zoeken ofzo ) maar ik kan het niet vinden :(
( moet nu drie gouden beeldjes zien te vinden...maar eenmaal op zo'n planeet ben ik tijden aan het rondvliegen zonder resultaat....heeft iemand tips hoe ik dat beter kan aanpakken ?
Zit een scanner op je schip, zet um aan. Kijk waar de scanbeam naar toe wijst en luister naar de toonhoogte. Dan vind je um wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Geh, ik vond t tot de space age nogal suf (en makkelijk).. alleen die space age, daar kan ik me wel vermaken.. 't is een soort van versimpelde x3, maar sjees. ik heb nu zo'n planeten killer bij elkaar geschraapt, en een planeetje opgeblazen. woeps, opeens al zn alies rood ghehe. maargoed, ik heb t doel nog niet echt kunnen vinden. wel jammer dat je alleen maar in specerijen kunt handelen, en het is eigenlijk alleen maar wachten (nouja, op een gegeven moment loopt t zo hard dat je overschotten hebt) op je specerijen en vervolgens verkopen en verbondjes maken. vrij makkelijk eigenlijk.. alleen, je moet wel enorm veel spelen om naar het midden te geraken? en moet ik al die grox afknallen? volgens mij zijn dat een stuk of duizend planeten ofzo.. :S

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:57

FunkyTrip

Funky vidi vici!

ph4ge schreef op zondag 07 september 2008 @ 16:50:
het is eigenlijk gewoon een paar simpele editors met een lading minigames er omheen,
:')

Nu doe je editors toch wel te kort. Het zijn zowat de krachtigste editors ooit gereleased in een game.

[ Voor 22% gewijzigd door FunkyTrip op 08-09-2008 08:50 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

FunkyTrip schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:49:
[...]

Nu doe je editors toch wel te kort. Het zijn zowat de krachtigste editors ooit gereleased in een game.
Tja, mensen verwarren de eenvoud van het gebruik van de editor met eenvoud van de achterliggende technologie. Terwijl eenvoud van de editor gewoon een kwestie is van een goeie interface.

Je had dezelfde mogelijkheden ook aan kunnen sturen met een hoop metertjes en invulvelden, dan ziet het er complexer uit zonder dat je meer mogelijkheden hebt ;)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik vindt het spel nogsteeds fantastisch. Grafisch is het ook super ondanks de beweringen van anderen. Het heeft een cartoon uiterlijk. En zo hoort het spel te zijn. Mijn Extreme pc kan het spel met moeite aan op 1080p met alles op full detail en full anti-aliasing.

Ik vindt vooral de space age geweldig het doet me erg denken aan Imperium Galactica. Cannons op je basis kunnen trouwens wel een aanval afweren. Zeker als je basis helemaal vol gebouwd is. Nadeel is alleen dat dit alleen werkt zodra je de planeet benaderd. Tot die tijd staat de battle op hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig spel, echt fakking prachtig spel :D

Ben nu in de space age, nog niet 1x dood geweest (in geen enkele fase) en nog geen 1 oorlog gehad. Alles nog social en economic gered, volgens mij is er zelfs nog geen 1 schot op me gelost.

Tenminste, op mijn 2e planeet, mijn eerste planeet heb ik opgegeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Erikie schreef op maandag 08 september 2008 @ 00:24:
alleen, je moet wel enorm veel spelen om naar het midden te geraken? en moet ik al die grox afknallen? volgens mij zijn dat een stuk of duizend planeten ofzo.. :S
Valt mee, je vindt her en der wormholes, en met eentje kwam ik uit in Grox-space. Nu word ik dus ook regelmatig door de Grox aangevallen, wat nogal irritant is, want die allies in m'n fleet zijn in no-time pleite.
FunkyTrip schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:49:

Yup, maar heel simpel in de zin dat iedereen er mee overweg kan.
Seth_Chaos schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:28:
Ik vindt het spel nogsteeds fantastisch. Grafisch is het ook super ondanks de beweringen van anderen. Het heeft een cartoon uiterlijk. En zo hoort het spel te zijn. Mijn Extreme pc kan het spel met moeite aan op 1080p met alles op full detail en full anti-aliasing.
Ik snap die opmerkingen over dat het grafisch slecht zou zijn ook niet. Het is cartoony en erg kleurrijk, prachtig. Als die stijl je niet aanstaat, tja, ik vind Crysis enzo weer helemaal niks. Ieder z'n ding.

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 08-09-2008 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ik neem mn woorden terug, het is geen makkelijk spel, het is niet te doen!

zat gister rustig te spelen, eindelijk in de tribelfase. ik maak wat poppetjes en ik verzamel wat vis en fruit. ik sla op, want ik ging slapen. vandaag wil ik verder, wordt ik zodra ik het spel start ineens door 5 tribes te gelijk aangevallen! zomaar, ik had amper wat gedaan. mn beestje is heel vredig, een echte danser maar vechten kan hij niet. ik werd dus binnen 2 min in de pan gehakt. nouja, overnieuw beginnen dan, start hij precies vanaf het moment dat ik alleen nog maar mn stamhoofd over heb! :S binnen 30 seconden weer dood, volgende poging weer dood. snap er niks van. hoe begin ik op een punt waar ik wel kans heb, zoals bv het begin van de tribal fase? ik zie het nergens :(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je kunt een nieuw spel in de tribal phase starten. Maar ik vind het wel vreemd, want ik vond de tribal phase zowel met m'n agressive als m'n hippy character erg simpel. Maar ik ben dan ook nooit door meer dan een tribe tegelijkertijd aangevallen. Heb je je beesten wel bewapend? Je hebt nl. echt wel wapens nodig als er geknokt moet worden.

Als pacifist is de tribal stage enorm simpel trouwens, je raakt als het goed is geen enkel beest kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Wat je zo snel mogelijk moet doen is die andere tribes zo snel mogelijk een gift te geven. Dan hebben ze niet meer de intentie om je aan te vallen. Dat kan je doen door de groene knop te activeren en dan op hun voedselvoorraad te klikken.

Wat ik opzich wel leuk vond wat het tamen van 'mindere creatures', dan worden ze huisdieren. Deze helpen ook mee met de verdediging van je huis.

[ Voor 23% gewijzigd door maniak op 08-09-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:26
ph4ge schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:21:

zat gister rustig te spelen, eindelijk in de tribelfase. ik maak wat poppetjes en ik verzamel wat vis en fruit. ik sla op, want ik ging slapen. vandaag wil ik verder, wordt ik zodra ik het spel start ineens door 5 tribes te gelijk aangevallen! zomaar, ik had amper wat gedaan. mn beestje is heel vredig, een echte danser maar vechten kan hij niet. ik werd dus binnen 2 min in de pan gehakt. nouja, overnieuw beginnen dan, start hij precies vanaf het moment dat ik alleen nog maar mn stamhoofd over heb! :S binnen 30 seconden weer dood, volgende poging weer dood. snap er niks van. hoe begin ik op een punt waar ik wel kans heb, zoals bv het begin van de tribal fase? ik zie het nergens :(
Het is idd soms erg lastig, ik had liever gehad dat je verschillende "saves" kan maken. Dan kan je een
paar stappen terugdoen en een andere richting uit gaan, nu is dit erg beperkt waardoor je frustratie krijgt :)

Verder wel een erg leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je tijdens de Galaxy fase eigenlijk uitstappen op elke planeet ? Lijkt me wel gaaf om de lokale flora en fauna met 'eigen' ogen te kunnen bekijken :)

Dus net zoals de Creature phase rondbanjeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:55:
Kan je tijdens de Galaxy fase eigenlijk uitstappen op elke planeet ? Lijkt me wel gaaf om de lokale flora en fauna met 'eigen' ogen te kunnen bekijken :)
Helaas niet. Lijkt me lachen om met een zapper beesten te lijf te gaan ofzo :D Misschien dat dat in een een expansion komt. Ik hoop wel dat ze de 'klachten' aangaande de space phase in een patch meenemen, wordt een beetje gek van al die "WHELP!!!! We worden aangevallen door pirates!" meldingen steeds. D'r zwermt een uber turret om je planeet, laat me met rust, jeez...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Laatst online: 18:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Is er nog een beetje handige manier om door te krijgen welke planeten spice duur inkopen? Want ik heb planeten die er veel voor betalen, maar een tijdje later niet meer... En als je telkens alles af moet vliegen tot je een planeet tegenkomt die er veel voor geeft, dat duurt ook weer zo lang...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Merovingian schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:30:
Is er nog een beetje handige manier om door te krijgen welke planeten spice duur inkopen? Want ik heb planeten die er veel voor betalen, maar een tijdje later niet meer... En als je telkens alles af moet vliegen tot je een planeet tegenkomt die er veel voor geeft, dat duurt ook weer zo lang...
Niet dat ik weet. Wat ik doe is vooral m'n blauwe en roze spice gewoon oppotten tot ik een goeie planeet tegenkom. Prijzen varieren alleen nogal helaas. M'n homeplanet kocht roze eerst voor 45k, en ik had een systeem verderopen 2 roze planeten welke ik uitgebouwd heb naar T3, maar toen zakte de prijs opeens naar 11k ofzo. Beetje jammer :) Verder vlieg ik gewoon rond tijdens missions en check dan altijd ff de prijzen die ik krijg. Als ik meer dan 4k voor rood/bruin krijg verkoop ik het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
Ik heb het spel op easy en medium gespeeld tot space fase. Echter niet veel verschil gemerkt tussen easy en medium. Om eerlijk te zijn heb ik in de space fase meer problemen op easy dan op medium.

Ook is het vervelend dat jij niet meer ruimteschepen kan maken. Ik zie dan mijn enemies mij aanvallen in groepjes, terwijl ik maar 1 schip kan gebruiken (en paar schepen van mijn allies).

Voor de rest vermaak ik me wel, alleen was ik 1 keer zwaar geïrriteerd toen ik bijna in het midden was opeens een melding krijg van: uw planeet wordt bedreigd met uitsterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik heb een tweede keer moeten starten in de space fase door een crash, en omdat ik doorhad dat je vriendjes moet maken was het de 2e keer sowieso een stuk makklijker. Alleen is het nu wel irritant dat ik de Grox kennelijk wakker gemaakt heb (jumpte door een wormhole zo hun space in), want die komen me om de 10 minuten een bezoekje brengen, en itt andere vijanden knallen die rapjes je colonies weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:55:

Dus net zoals de Creature phase rondbanjeren
Nee dit kan niet je kan wel vrij dicht op de planeet vliegen waarop je de betreffende creatures gewoon ziet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Seth_Chaos schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:43:
Nee dit kan niet je kan wel vrij dicht op de planeet vliegen waarop je de betreffende creatures gewoon ziet lopen.
En kan zappen :P

Ik vind het wel erg grappig dat die bomen die eerst gewoon HUGE waren later weinig voorstellen t.o.v. je schip je je ze gewoon je schip in kan tractorren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"There is a tool that you'll get later that lets you walk on the surface of a planet as an hologram."
http://www.gamespot.com/p...d=m-1-45303736&pid=926714

Die heb ik dus nog niet, ben nog maar net in de Galactic Phase! Iemand die al wel zover is ? Deze tool werd trouwens wel al aangekondigd vlak na de start van de Galactic Phase...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Er staat een hologram tool tussen de dingen die ik nog kan unlocken, maar die scant alle wezens volgens de beschrijving. Vraag me dus hard af of dat wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hologram tool: http://www.youtube.com/watch?v=PAVyfNW01pU

Beetje lame :( Misschien dat er inderdaad nog een expansion pack komt, want dit lijkt me echt een hele vette toevoeging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 17:57

FunkyTrip

Funky vidi vici!

ph4ge schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:21:

Lijkt me een bug. Als ik ook eerdere posts lees over water dat opeens over de hele planeet verschijnt zou je haast zeggen dat savegames soms bepaalde waardes niet goed opslaan. In jouw geval is de 'relatieparameter' (i.e. de waarde die bepaalt hoe vriendelijk de andere monsters naar jou toe zijn) fucked zodat iedereen ineens zwaar agressief is. In het andere geval de oceaanhoogte, zodat de hele planeet onder water staat...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn inventory zit de hele tijd vol met artifacts.. :P

Nu vroeg ik me af of ik ze op een planeet neer kan zetten tijdelijk? verkopen wil ik niet want ik wil alle setjes :P Iemand ervaring met artifacts op een planeet achterlaten? (eigen planeet ofc)

Hier stond er dus dat iemand 5 artifacts achter liet en toen die terug kwam waren er nog maar 2 >< Tips plz! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:54:
Mijn inventory zit de hele tijd vol met artifacts.. :P

Nu vroeg ik me af of ik ze op een planeet neer kan zetten tijdelijk? verkopen wil ik niet want ik wil alle setjes :P Iemand ervaring met artifacts op een planeet achterlaten? (eigen planeet ofc)

Hier stond er dus dat iemand 5 artifacts achter liet en toen die terug kwam waren er nog maar 2 >< Tips plz! :P
of je verzamelt badges zodat je je cargo hold kunt vergroten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:00:
[...]

of je verzamelt badges zodat je je cargo hold kunt vergroten ;)
Cargo is al maximaal ;) ik heb het dan ook over 10a15 artifacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
FunkyTrip schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:04:
[...]

Lijkt me een bug. Als ik ook eerdere posts lees over water dat opeens over de hele planeet verschijnt zou je haast zeggen dat savegames soms bepaalde waardes niet goed opslaan. In jouw geval is de 'relatieparameter' (i.e. de waarde die bepaalt hoe vriendelijk de andere monsters naar jou toe zijn) fucked zodat iedereen ineens zwaar agressief is. In het andere geval de oceaanhoogte, zodat de hele planeet onder water staat...
ja, het moet wel een bug zijn, ik kreeg namelijk niet eens de kans om een speerfabriek ofzo te pakken, 3 stammen bestormden gelijk mijn kleine groep. en ik was natuurlijk kansloos omdat ik als pacifist speelde, mn beesten konden echt niks doen.

ik ben maar overnieuw begonnen, van voor af aan. ik wil de hele ervaring hebben, beginnen in de tribal fase is dat toch niet helemaal. net weer als passieve herbivoor in de tribalfase aangekomen, deze keer was ik slim en evolueerde ik nog net ff allemaal wapens op mn beestjes. ik werd weer door iedereen aangevallen, maar dit keer kwamen ze niet te gelijk. nadat ik de eerste aanvalsgolven overleefd had ging het makkelijk, maar ik moest wel vechten met ze :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:12:
[...]

ja, het moet wel een bug zijn, ik kreeg namelijk niet eens de kans om een speerfabriek ofzo te pakken, 3 stammen bestormden gelijk mijn kleine groep. en ik was natuurlijk kansloos omdat ik als pacifist speelde, mn beesten konden echt niks doen.

ik ben maar overnieuw begonnen, van voor af aan. ik wil de hele ervaring hebben, beginnen in de tribal fase is dat toch niet helemaal. net weer als passieve herbivoor in de tribalfase aangekomen, deze keer was ik slim en evolueerde ik nog net ff allemaal wapens op mn beestjes. ik werd weer door iedereen aangevallen, maar dit keer kwamen ze niet te gelijk. nadat ik de eerste aanvalsgolven overleefd had ging het makkelijk, maar ik moest wel vechten met ze :(
Als je die speciale zing ability gebruikt (die knop in het midden boven je mating call zeg maar) worden ze rustig en heb je genoeg tijd om ff met ze te zingen. Dan gaan ze 1 boosheidsgraag omlaag en laten ze je met rust.

Dat voortgangsbalkje loopt dan ook veel sneller omdat ze in trance ofzo zijn. Ze krijgen dan ook allemaal van die muzieknootjes boven hun hoofd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58
Naar aanleiding van nieuws: Spore-spelers uiten onvrede over drm via Amazon heb ik geen zin meer in Spore. Ik ga het spel niet kopen (én niet downloaden) en ik ga dit topic ook niet meer onderhouden. Als iemand anders zin heeft om een nieuw topic te openen: be my guest. Je zal mij er in elk geval niet in tegenkomen tenzij EA een nieuwe uitgave uitbrengt met een minder absurde DRM-regeling.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
^^^ EA :') ...

Ik heb het wel geprobeerd.. leuk voor even maar het is me iets te basic om echt lange termijn fun aan te gaan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:26
En dan vragen ze zich nog af waarom er zo weinig pc games worden verkocht :)

Beetje dom van de gamemakers. De beveilingen helpen toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Laatst online: 18:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik denk ook niet dat EA op meer verkopen hoeft te rekenen door deze beveiliging. Eerder op minder. Plus dat dit soort beveiligingen bergen geld kosten die ze anders als winst in hun zak hadden kunnen steken. Domme zet.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik kwam in de Space-age, wat in het begin erg leuk was werd later een sleur.

Ik had vrede met twee en had ruzie met twee andere en had een aantal planeten.
Uiteindelijk was ik alleen maar bezig om naar planeten te gaan waar ik aangevallen werd.
Ik heb zelfs eens gehad dat ik drie keer achter elkaar op dezelfde planeet werd aangevallen (waren ze 1 sec dood, kwam weer de melding dat ik aangevallen werd) en kon ik weer door. Opladen op planeten ging gewoon niet meer, omdat je eerst de vijand dood moet hebben, voordat je kan handelen.

Het erge was dat ik niet dood ging, doordat ik teveel werd geraakt, maar puur omdat mijn energie telkens op was door te aanvallen op dezelfde planeet. (de meldingen kwamen te snel achter elkaar)
Opzich zou ik er vrede mee hebben als de tegenstanders vele malen machtiger waren dan ik, maar ze hadden maar de helft van de planeten die ik in bezit had.

Daarnaast kreeg ik dan ook nog meldingen dat er ECO-rampen plaatsvonden, en dan mijn bondgenoten hulp nodig hadden.

Zeer slecht uitgevoerd..., valt me wel tegen eigenlijk...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

-NMe- schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:25:
Naar aanleiding van nieuws: Spore-spelers uiten onvrede over drm via Amazon heb ik geen zin meer in Spore. Ik ga het spel niet kopen (én niet downloaden) en ik ga dit topic ook niet meer onderhouden. Als iemand anders zin heeft om een nieuw topic te openen: be my guest. Je zal mij er in elk geval niet in tegenkomen tenzij EA een nieuwe uitgave uitbrengt met een minder absurde DRM-regeling.
IDD, zolang die DRM erin zit mogen ze hem houden.
Was van plan vandaag te gaan kopen bij EA store maar las gelukkig vantevoren het DRM nieuws...
En weer een klant gesneuveld door DRM :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:56
MazeMouse schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:53:
[...]

IDD, zolang die DRM erin zit mogen ze hem houden.
Was van plan vandaag te gaan kopen bij EA store maar las gelukkig vantevoren het DRM nieuws...
En weer een klant gesneuveld door DRM :)
Hier hetzelfde, ik had hem al "geprobeerd" maar na dit denk ik er nog ff over. Daarbij heb ik nogal last van een crash bug in space stage. Ik vond de game geweldig maar dat is snel veranderd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Zit nu voor de tweede keer in ruimtase en vind het echt complete onzin... beetje oorlog voeren kan niet itt tot de eerdere fasen (speel op hard)... spel was tot heden ongelovelijk onuitdagend, maar in ruimtefase word je gewoon compleet ingemaakt... no way dat je genoeg geld verdient om andere rassen zomaar uit te roeien, zelfs met een paar bondgenoten heb je niets te maken want alles word om de 3 sec aangevallen en kolonies gelijk overgenomen. en geld? tja dat kun je wel bekijken met zoveel aanvallen, ik had elke town op m'n main vol gegooit met turrets en er zijn nog maar 5 steden over ondertussen :/ cpu schepen zijn ongelovelijk sterk en met veel te veel fighters.

Moet dus met alles maar vriendjes maken,... erg lastig vol te houden op hard als sommige soorten spontaan besluiten oorlog met je te voeren. gezien je kolonies niet overleven en niet produceren en je main elke keer word aangevallen is je hoofd handelsinkomen ook weg, en van die aliens word ik nou ook niet bepaald rijk met wat ze geven tov wat ze slopen. Misschien andere aanpak nemen.

Maar waar ik echt niets van snap is handel? ik merk namelijk echt geen drol van handelen, het zou een vaste inkomen moeten geven of wat? ik weet dat ik na xx tijd een stelsel kan kopen voor een bod (beetje onzinnig, bedoel als je 500k kiest en ze zeggen nee ga je naar 1mil tot ze ja zeggen.... ipv dat het ras gewoon zegt we bieden dit stelsel aan voor xx bedrag. Maar ik merk in de inkomen iniedergeval niets van de handel? En ik kan maar 3 trade routes, want geen enkel ras neemt meer als ik er al 3 heb?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Laatst online: 15-09 00:14
daves2hd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 01:09:
Zit nu voor de tweede keer in ruimtase en vind het echt complete onzin... beetje oorlog voeren kan niet itt tot de eerdere fasen (speel op hard)... spel was tot heden ongelovelijk onuitdagend, maar in ruimtefase word je gewoon compleet ingemaakt... no way dat je genoeg geld verdient om andere rassen zomaar uit te roeien, zelfs met een paar bondgenoten heb je niets te maken want alles word om de 3 sec aangevallen en kolonies gelijk overgenomen. en geld? tja dat kun je wel bekijken met zoveel aanvallen, ik had elke town op m'n main vol gegooit met turrets en er zijn nog maar 5 steden over ondertussen :/ cpu schepen zijn ongelovelijk sterk en met veel te veel fighters.

Moet dus met alles maar vriendjes maken,... erg lastig vol te houden op hard als sommige soorten spontaan besluiten oorlog met je te voeren. gezien je kolonies niet overleven en niet produceren en je main elke keer word aangevallen is je hoofd handelsinkomen ook weg, en van die aliens word ik nou ook niet bepaald rijk met wat ze geven tov wat ze slopen. Misschien andere aanpak nemen.

Maar waar ik echt niets van snap is handel? ik merk namelijk echt geen drol van handelen, het zou een vaste inkomen moeten geven of wat? ik weet dat ik na xx tijd een stelsel kan kopen voor een bod (beetje onzinnig, bedoel als je 500k kiest en ze zeggen nee ga je naar 1mil tot ze ja zeggen.... ipv dat het ras gewoon zegt we bieden dit stelsel aan voor xx bedrag. Maar ik merk in de inkomen iniedergeval niets van de handel? En ik kan maar 3 trade routes, want geen enkel ras neemt meer als ik er al 3 heb?
ben voor de 2e keer in de space;

Belangrijk is om je empire eerst op te bouwen voordat je al die missies gaat doen. Ik verdien miljoenen met het handelen van die ore/spice, blauw verdient mij het meest, maar wisselt. Ik heb dan ook nu 6 planeten T3, met max productie. Heb alle upgrades, koop wat ik wil. En ben daarna pas echt actief gaan exploren en missies doen. Af en toe een missie tussendoor voor de afwisseling. Meerdere planeten in 1 stelsel : nog meer spice.

En over traderoutes, het blijkt dat traderoutes spice opleveren. bij het aangaan van een traderoute wordt er -een- route gelegd tussen AI en een landje van jezelf. Vervolgens heeft dat landje van jezelf zn productie spice, maar OOK spice van de traderoute.

Zo krijgt een zonnenstelsel dat enkel blauwe spice heeft ook elke 10min ongeveer 18 gele spice hier.. omdat er een traderoute vandaan komt.

Dat CPU schepen sterk zijn heb ik geen last van, genoeg je schip upgraden. En ja, in een full out war, is het zwaar. Maar dat hoort ook zo? Wat een goede tactiek is voor sterke AI, neem antimatter bommen, en blaas gewoon zn steden op 'ninja-style' en laat de scheepjes voor wat ze zijn. Zonder land geen schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Wat heb je er eigenlijk aan om een planeet's atmosfeer verder te upgraden naar T2 en T3? Krijg je dan meer spice ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Ferreur schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:49:
Wat heb je er eigenlijk aan om een planeet's atmosfeer verder te upgraden naar T2 en T3? Krijg je dan meer spice ofzo?
Je mag dan meer op de planeet bouwen. Meer gebouwen en meer kolonies. 1 Goed ingerichte planeet kan even veel opleveren als 10 standaard t1 planeten.

Wat betreft de klachten dat de cpu schepen zo moeilijk zijn dat valt echt super mee. Vanaf het begin moet je meteen een bondgenootschap sluiten, dan zijn ze minder geneigd je aan te vallen. Breng vervolgens je spice productie op gang en koop wat upgrades. En je vaagt ze zo van de kaart. De laser en mega laser zijn goed tegen shepen. Ook de proton raketten maar die krijg je vrij laat in het spel. Wat het ook goed doet tegen schepen is het pulse wapen. Het is bedoeld als grond wapen maar als je boven de vijand vliegt kan je er schepen met 1 tot 2 schoten mee opblazen.

[ Voor 42% gewijzigd door Seth_Chaos op 09-09-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wederom weer een prachtgame (wees nou eerlijk, de potentie was er) gewoon verkracht door EA. Het is echt ongelooflijk hoe die gasten games kunnen commercialiseren todat er gewoon geen spel meer over is, maar gewoon een melkkoe (zie ook de gehele The Sims serie met de bijbehorende 93 expansionpacks).

Ik zou graag zien dat EA games wat minder games zou uitgeven en de kleinere gamedev's wat meer kans krijgen om een echte goede game de deur uit te doen.

Spore is een prachtgame, maar er zitten vervelende bugs in en het voelt op sommige momenten zelfs een beetje onafgemaakt. En dan nog de absurde DRM regeling van EA, waarbij de "legale" gamers gewoon (zoals altijd) worden genaaid. Als je een game koopt, mag je die zo vaak installeren als je wilt, op zoveel computers (voor thuisgebruik) als je wilt. Punt. Het is dan ook schandalig dat je jezelf telefonisch moet verantwoorden als je je eigen spelletje op een 4e computer wilt installeren.

De lol is er eigenlijk wel weer vanaf, thanks EA :/
Ferreur schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:49:
Ik heb nu 3 T3 planeten met alledrie een supersnelle productie van spices (en nog 3 verschillende kleuren ook :P). De planeten hebben allemaal een upgrade gekregen voor de beveiliging (zo'n ultimate protection drone oid.. Heeft 50k health, shields en vliegt zelf rond op de planeet.) en kunnen maximaal 30 spice opslaan. Om de paar minuten kan ik dus even 90 spice ophalen :P

Wel irritant dat je uberhaubt naar de planeten moet vliegen om je spice op te halen :/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Is dit spel nou eigenlijk nog intressant? Ik heb er een aantal plaatjes van bekeken en het verhaal. Maar ik heb begrepen dat dit vooral voor een jonger publiek is?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:12:
Is dit spel nou eigenlijk nog intressant? Ik heb er een aantal plaatjes van bekeken en het verhaal. Maar ik heb begrepen dat dit vooral voor een jonger publiek is?
Dat is zo wel een beetje de conclusie ja. Leuk stukje techniek om een keer te zien/doen. De meeste gamers met ervaring hebben gemeld dat ze een stuk meer hadden verwacht en dat het niet op hun niveau is.

Eigen mening: Ik had al voorspeld dat het zo zou gaan lopen. Hype hype hype ZOMG Spore word echt vet! Maar als het er eenmaal is is de novelty er al heel snel van af. Na het zien van alle previews had ik het gevoel na 5 minuten spelen dat ik nog steeds naar de preview aan het kijken was. De Cell stage mag van mij dan ook een prijs winnen voor design. Op het moment dat ik benen had vond ik het snel bergafwaarts gaan. De Graphics waren niet te vergelijken met de Cell stage.

Will Wright heeft gewoon hele goeie ideeen die niet de ruimte krijgen voor de juiste ontwikkelingen. Schop zo'n vent naar Blizzard, geef ehm een team en een berg tijd en je kunt een hit verwachten. Nu is er meer tijd uitgegaan naar het op tijd afkrijgen van het spel, en dat merk je.

Uit principe koop ik het spel niet. 54,99 voor een niet afgemaakte product die je maar 4 keer kunt installeren is IMHO het niet waard. Gebruik dan een licencingsysteem als steam ofzo.

argumenten als: "je bent niet verder gekomen dan stage 2" accepteer ik niet omdat een compleet product ook meer aandacht aan dze fase zou moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
DeX schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:25:
argumenten als: "je bent niet verder gekomen dan stage 2" accepteer ik niet omdat een compleet product ook meer aandacht aan dze fase zou moeten geven.
Je geeft intussen wél als enige argument voor je betoog dat de graphics niet mooi meer zijn in de tweede fase. Dit terwijl er vanaf fase 2 al veel meer berekend en getekend moet worden; er loopt immers een heel universum naast. Het lijkt me nogal logisch dat dat de grafische kwaliteiten wat terug moet schroeven omdat het anders wat pittig wordt.

Overigens verdedig ik hiermee enkel het team van Wright, een team dat wel lijkt te weten wat ze doen. In tegenstelling tot de persoon bij EA die gekozen heeft voor SecuROM. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Ik heb hem zoals eerder aangegeven vorige week dinsdag al voor de release kunnen kopen, en ik heb er bar spijt van. :(
Niet vanwege het spel zelf, ik vind het spel echt grappig, maar zoals aangegeven is zit er niet zo superveel diepgang in, dus voor mij is het meer zo'n spelletje wat je echt om de 4 á 5 maanden een keer installeert en 2 weekjes speelt.
maar dat kan dus niet :r :r

Klote DRM, ik voel me echt genaaid, ik kan hem niet inruilen ook, omdat winkels geen games met activatiecodes terugnemen... godverdegodver :( :( :(

Heb al naar EA gemaild dat ik m'n game wil terugruilen, maar gezien de verhalen die ik her-en-der lees over de klantvriendelijkheid van EA zal ik waarschijnlijk niet eens antwoord terug krijgen :')

(en nou gaat godverdegodver vandaag m'n auto nog stuk ook -O- )

[ Voor 20% gewijzigd door JDeraGear op 09-09-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDeraGear schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:46:
Ik heb hem zoals eerder aangegeven vorige week dinsdag al voor de release kunnen kopen, en ik heb er bar spijt van. :(
Niet vanwege het spel zelf, ik vind het spel echt grappig, maar zoals aangegeven is zit er niet zo superveel diepgang in, dus voor mij is het meer zo'n spelletje wat je echt om de 4 á 5 maanden een keer installeert en 2 weekjes speelt.
maar dat kan dus niet :r :r

Klote DRM, ik voel me echt genaaid, ik kan hem niet inruilen ook, omdat winkels geen games met activatiecodes terugnemen... godverdegodver :( :( :(
ik wou zeggen zet em op marktplaats.nl Maar daar hebben meer mensen hetzelfde idee.
"Gloednieuwe SPORE te koop (1x gespeelt, wel leuk maar niet mijn ding)

indien interesse mail me op:
groet,
Tim"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Modbreak:Goedbedoeld of niet, laat dat aanzetten tot warez maar zitten. :)

[ Voor 79% gewijzigd door NMe op 09-09-2008 12:03 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Quote het dan ook niet. ;)

[ Voor 89% gewijzigd door NMe op 09-09-2008 12:03 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

ph4ge schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:12:[...]
Pwned, it's ET all over again hehe. Nah lullig maar beetje extra oefenen kan geen kwaad ;)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

-sorry, ik ben gewoon echt poepsjacherijnig geworden door dat DRM nieuws-
(en thanx voor de marktplaatstip ;) ;) )

[ Voor 24% gewijzigd door NMe op 09-09-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
JDeraGear schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:03:
[...]

-sorry, ik ben gewoon echt poepsjacherijnig geworden door dat DRM nieuws-
(en thanx voor de marktplaatstip ;) ;) )
Vergeet er in je advertentie niet bij te zetten dat het spel nog maar 3x te installeren is, waarvan de derde keer met moeite. Dan verkoop je hem vast. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:25:
[...]
Uit principe koop ik het spel niet. 54,99 voor een niet afgemaakte product die je maar 4 keer kunt installeren is IMHO het niet waard. Gebruik dan een licencingsysteem als steam ofzo.
Hoezo is Steam beter dan? Net alsof je daar niet de lul bent als je account gehacked zou worden ofzo. Dan moet je geluk hebben dat ze daar wat goodwill hebben anders ben je je hele game portofolio kwijt.

Verder lost Steam ook niet altijd wat op, kijk bijvoorbeeld naar de Steam versie van Bioshock die bovenop steam zelf alsnog Securom erin had zitten. Dubbele ellende dus, hoera! Dat zal bij een eventuele steam versie van Spore wel hetzelfde zijn, als die er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:39:
Ik heb nu 3 T3 planeten met alledrie een supersnelle productie van spices (en nog 3 verschillende kleuren ook :P). De planeten hebben allemaal een upgrade gekregen voor de beveiliging (zo'n ultimate protection drone oid.. Heeft 50k health, shields en vliegt zelf rond op de planeet.) en kunnen maximaal 30 spice opslaan. Om de paar minuten kan ik dus even 90 spice ophalen :P

Wel irritant dat je uberhaubt naar de planeten moet vliegen om je spice op te halen :/
Drone? hoe kom ik daaraan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Kijk.. Als ik het spel maar 3x mag installeren (4x als je gaat zeuren bij de helpdesk) dan koop ik het spel blijkbaar niet maar dan huur ik het. Opzich geen probleem, maar reken dan ook huur prijzen en niet koop prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:07:
[...]

Dat zal bij een eventuele steam versie van Spore wel hetzelfde zijn, als die er komt.
EA heeft een downloadsoftware. En in de Spore-versie die je daar downloadt zit ook gewoon die debiele beveiliging als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

-NMe- schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:10:
[...]

EA heeft een downloadsoftware. En in de Spore-versie die je daar downloadt zit ook gewoon die debiele beveiliging als ik het goed heb.
Daarbij komt óók nog eens dat de download "service" van EA maar een half jaar geldig is. Na een half jaar mag je je game alleen maar van de EA servers downloaden als je "extra" service koopt... Bij steam mag je je game ongelimiteerd, zo vaak als je wil, wáár je maar wil met je account downloaden. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Laatst online: 16:24
Beste medetweakers,

Ik ben ook een van de vele mensen die spore gekocht hebben en nu balen vanwege de DRM regeling. Het is klote maar we hebben nu eenmaal het spel gekocht.

Het topic gaat over spore zelf en niet over de DRM regeling van Spore.

Ik was ook een van de mensen die al vanaf het begin dat de eerste video uitkwam riep WOW!!!. Na lang wachten heb ik het spel dan ook gekocht (Galactic Edition) en speel het nog steeds :P. De cell fase vind ik het vervelendste, maar de stam fase vind ik nu weer super vet! Het enige wat ik niet snap is hoe je tijdens de space fase ervoor kunt zorgen dat je spice bronnen krijgt.

Al met al een leuke game, maar echt verslavend is het niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hm ik heb hier spore liggen, maar je kunt hem toch ook gewoon spelen zonder te registeren? dan kan je hem dus oneindig blijven gebruiken? Ik heb hem in ieder geval nog niet geregistreerd. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Sjoerd op 09-09-2008 12:21 ]

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
CerielTjuh schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:20:
Het topic gaat over spore zelf en niet over de DRM regeling van Spore.
De DRM-regeling is relevant en mag best besproken worden, als je dat soms bedoelt. Persoonlijk hoop ik dat het niet te laat is en genoeg mensen Spore boycotten om zo EA te dwingen hun keuze te herzien, maar dat zal er wel niet van gaan komen.
Sjoerd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:21:
Hm ik heb hier spore liggen, maar je kunt hem toch ook gewoon spelen zonder te registeren? dan kan je hem dus oneindig blijven gebruiken? Ik heb hem in ieder geval nog niet geregistreerd. :)
Je hebt, neem ik aan, gewoon ergens een activatiecode in moeten vullen, toch? Daarna zal de game wel contact hebben gemaakt met de Spore-servers om die activatie te verifiëren. En zelfs als het zonder activatie werkt, dan zul je waarschijnlijk ook moeten spelen zonder de online creatures, lijkt me ook weer niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
-NMe- schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:35:
[...]

De DRM-regeling is relevant en mag best besproken worden, als je dat soms bedoelt. Persoonlijk hoop ik dat het niet te laat is en genoeg mensen Spore boycotten om zo EA te dwingen hun keuze te herzien, maar dat zal er wel niet van gaan komen.

[...]

Je hebt, neem ik aan, gewoon ergens een activatiecode in moeten vullen, toch? Daarna zal de game wel contact hebben gemaakt met de Spore-servers om die activatie te verifiëren. En zelfs als het zonder activatie werkt, dan zul je waarschijnlijk ook moeten spelen zonder de online creatures, lijkt me ook weer niks. :)
Als het goed is heeft het spel van zichzelf al meer " dier " soorten dan er diersoorten op de aarde zijn. Dus hiervoor hoef je geen verbinding te maken. Het online gedeelte is volgens mij voor statistieken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
daves2hd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 01:09:
CPU schepen zijn minder sterk dan m'n eigen schepen. Meestal hebben ze fleets van 1 groot schip met iets van 300hp en een stel kleinere. Alleen de Grox zijn sterker met zo'n 1000hp, maar dan nog heeft de mijne er zo'n 7500.

Ik ben nu de 2e keer in de spage age gestart, heb nu een goeie start gemaakt door eerst vriendjes te worden met alles om me heen. Toen een paar witte sterren met veel goeie planeten (blauwe, groene, roze en paarse spice) geterraformed. Ik heb maar 3 producerence sterrenstelsels maar wel vol T3 en haal per run meer spice op dan ik kan vervoeren. Kom om in het geld nu.

Als je oorlog gaat voeren is het belangrijk alliances te hebben (die kunnen je helpen aanvallen) en niet meer dan 1 a 2 rassen tegelijkertijd als tegenstander te hebben. Moet zeggen dat ik dat niet heel erg onrealistisch vindt.
SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:45:
Als het goed is heeft het spel van zichzelf al meer " dier " soorten dan er diersoorten op de aarde zijn. Dus hiervoor hoef je geen verbinding te maken. Het online gedeelte is volgens mij voor statistieken...
Nee, het online deel is voor het ophalen van beesten. De online sporepedia bevat meer diersoorten dan er op aarde zouden zijn, je spel komt met een (ruim) aanbod van Maxis beesten.

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 09-09-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:52:
[...]

CPU schepen zijn minder sterk dan m'n eigen schepen. Meestal hebben ze fleets van 1 groot schip met iets van 300hp en een stel kleinere. Alleen de Grox zijn sterker met zo'n 1000hp, maar dan nog heeft de mijne er zo'n 7500.

Ik ben nu de 2e keer in de spage age gestart, heb nu een goeie start gemaakt door eerst vriendjes te worden met alles om me heen. Toen een paar witte sterren met veel goeie planeten (blauwe, groene, roze en paarse spice) geterraformed. Ik heb maar 3 producerence sterrenstelsels maar wel vol T3 en haal per run meer spice op dan ik kan vervoeren. Kom om in het geld nu.

Als je oorlog gaat voeren is het belangrijk alliances te hebben (die kunnen je helpen aanvallen) en niet meer dan 1 a 2 rassen tegelijkertijd als tegenstander te hebben. Moet zeggen dat ik dat niet heel erg onrealistisch vindt.
Als jouw schepen zoveel sterker zijn, is het dan niet leuker om zoveel mogelijk vijanden te hebben? zo ben je constant bezig nieuwe schepen te maken.. en hebben je " muntjes " ook nog wat nut.

( dit komt van iemand die het spel nog nooit heeft gespeeld :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:54:
Als jouw schepen zoveel sterker zijn, is het dan niet leuker om zoveel mogelijk vijanden te hebben? zo ben je constant bezig nieuwe schepen te maken.. en hebben je " muntjes " ook nog wat nut.
Als je constant in gevecht bent, wordt je gek van al die aanvallen lijkt me. En op den duur raak je door je geld heen. Bovendien kun je maar 1 planeet per keer beschermen, dus met 5 aanvallen parallel ga je planeten kwijtraken.
-NMe- schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:35:

Als je perse wilt klagen over de DRM regeling dan stel ik voor dat je daar een apart topic over opent. Heb weinig zin in een hoop geflame over dit onderwerp als de mensen die het wel gekocht hebben het graag over de gameplay hebben.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 09-09-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Kwam er gisteren achter dat je aan je eigen kolonies je meuk kan verkopen :) Had een 2e planeet ingenomen in mijn eigen sterrenstelsel en die koopt nu voor 12000 mijn meuk op :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
maniak schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:56:
Kwam er gisteren achter dat je aan je eigen kolonies je meuk kan verkopen :) Had een 2e planeet ingenomen in mijn eigen sterrenstelsel en die koopt nu voor 12000 mijn meuk op :*)
Niet voor lang, prijzen varieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniak schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:10:
Kijk.. Als ik het spel maar 3x mag installeren (4x als je gaat zeuren bij de helpdesk) dan koop ik het spel blijkbaar niet maar dan huur ik het. Opzich geen probleem, maar reken dan ook huur prijzen en niet koop prijzen!
Strikt gezien geldt dit overigens voor al je games. Lees maar eens de kleine lettertjes door die bij een willekeurig spel zitten, daar staat stuk voor stuk in dat je "het spel" niet gekocht hebt maar dat je een licentie voor het gebruik gekocht hebt. Alleen kunnen ze je licentie niet revoken of enforcen, maar hier wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ding heet een Uber turret, kun je voor tussen de 300 en 750k kopen als je em geunlocked hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Hydra schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:55:
Als je perse wilt klagen over de DRM regeling dan stel ik voor dat je daar een apart topic over opent. Heb weinig zin in een hoop geflame over dit onderwerp als de mensen die het wel gekocht hebben het graag over de gameplay hebben.
Ik zie niet in waarom beide discussies niet in dit topic zouden passen. Sowieso, als je niet wilt dat er over DRM gepraat wordt houdt er niemand je tegen om een nieuw topic te openen voor Spore, dit is het mijne. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
-NMe- schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:50:
[...]

Ik zie niet in waarom beide discussies niet in dit topic zouden passen. Sowieso, als je niet wilt dat er over DRM gepraat wordt houdt er niemand je tegen om een nieuw topic te openen voor Spore, dit is het mijne. :+
En dan sluit jij het meteen omdat er al een topic is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:01
Volgens mij zie ik je hier anders toch best wel een beetje afstand doen van dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel nu al enkele dagen en ben sinds de ruimtefase dat je met je ufo van stelsel naar stelsel kan vliegen er eigenlijk een beetje op uitgekeken aan het raken. Je hebt missies, andere rassen, je kan wat handel drijven maar ik mis automatisering in het spel. Je kan bvb geen ander ruimteschip bouwen dat automatisch gaat traden voor je, je kan wel een groep toevoegen aan je ruimteschip (alhoewel ik nog steeds niet uitgevist heb hoe, het icoon is er wel), je hebt wel wat missies die je kan uitvoeren maar ik mis de gameplay uit de vorige fasen. Zo is het opbouwen van je kolonie ook maar heel beperkt tot een fabriek, huis & entertainment plaats. Je kan nog wat fancy plantjes en lasers ter beveiliging toevoegen maar daar stopt het een beetje ... Ik zou het bvb leuker hebben gevonden dat je op een planeet uit je ruimteschip kon stappen en de wereld zo kon verkennen & kennismaken terug met andere rassen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Als mod zou je toch moeten weten dat je als TS geen 'eigenaarschap' over een topic hebt. Verder is negatief DRM gezeur gewoon vervelend. Ik hoop ook dat ze het eruit patchen, maar ik zie niet hoe je daar eindeloos over kunt discussieren, volgens mij is niemand het er hier mee eens dat er dergelijke zware DRM op een spel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:14

PromoX

Flying solo

[...]

Ik zie niet in waarom beide discussies niet in dit topic zouden passen.
Het topic is natuurlijk wel primair bedoeld voor discussie over het spel zelf. Dat er een leuke beveiliging meegeleverd wordt is voor de mensen die het over het spel zelf willen hebben niet zo relevant. Misschien is het dan handig dat de discussie over beveiliging in games in een apart topic gevoerd wordt :).
CerielTjuh schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:57:
[...]

En dan sluit jij het meteen omdat er al een topic is :P
Het is hier de devschuur niet. Hier mag ie het modden wel overlaten aan de daarvoor aangewezen personen :P.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Laten we maar gewoon hier verder gaan :P

Maar kan iemand me vertellen hoe ik op kolonies resources inneem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
CerielTjuh schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:12:
Laten we maar gewoon hier verder gaan :P

Maar kan iemand me vertellen hoe ik op kolonies resources inneem?
Erboven vliegen :9

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dnek dat hij bedoelt hoe hij uberhaupt spice vanaf z'n planeet kan halen. ;)

Maar goed, als je je planeet koloniseert met een stad, krijg je voordat je de stad 'plaatst' , een cirkel te zien met 2 concentrische ringen. Zorg ervoor dat er 1 of 2 spice bronnen in de buitenste cirkel valt. Vervolgens dien je een stad te upgraden met fabriek om sneller spice te kunnen winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
Hydra schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:51:
[...]

Als mod zou je toch moeten weten dat je als TS geen 'eigenaarschap' over een topic hebt.
Als user die hier al langer rondloopt zou je toch moeten weten dat de :+ smiley zelden wordt gebruikt bij serieuze boodschappen. ;)
Verder is negatief DRM gezeur gewoon vervelend. Ik hoop ook dat ze het eruit patchen, maar ik zie niet hoe je daar eindeloos over kunt discussieren, volgens mij is niemand het er hier mee eens dat er dergelijke zware DRM op een spel zit.
Ik zeg nergens dat er eindeloos over gediscussiëerd moet worden, maar het gaat me ook wat ver om er maar helemaal niks meer over te mogen zeggen in dit topic. Het frustreert mensen die al 3 jaar op deze game wachten gegarandeerd en waar dat iets aan dit topic toevoegt mogen ze (we) dat best zeggen IMO. :) Met PromoX's goedvinden uiteraard. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[sarcastische mode] ik ben heel blij met dat drm[/sarcastische mode]

Ik instaleren, code invullen, installatie loopt vast(das 1)
meerdere keren opnieuw laptop loopt steeds vast voordat ik ook maar bij de code invullen kom
Ik naar beneden op de andere pc kijken of het aan Spore ligt, ik dus installeren, spel geinstalleerd, hé ligt niet aan spore :*) (das dus al 2)
ik gelijk deinstalleren omdat dat geen game pc is, ik me laptop op orde gebracht daar weer installeren en dat is dus 3, yeah niet meer te instaleren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:14

PromoX

Flying solo

-NMe- schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:19:
Ik zeg nergens dat er eindeloos over gediscussiëerd moet worden, maar het gaat me ook wat ver om er maar helemaal niks meer over te mogen zeggen in dit topic. Het frustreert mensen die al 3 jaar op deze game wachten gegarandeerd en waar dat iets aan dit topic toevoegt mogen ze (we) dat best zeggen IMO. :) Met PromoX's goedvinden uiteraard. :Y)
Wat losse opmerkingen of een korte discussie is prima. Als er echter een lange discussie uit voort komt waar mensen zich aan gaan storen, zul je het toch met me eens zijn dat die beter in een apart topic gevoerd kan worden. Ook omdat dergelijke beveiligingen in de toekomst misschien ook wel terug te vinden zijn in andere games en dan heeft het al helemaal weinig te maken Spore. Maarja, laten we het nu maar weer over Spore hebben :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is, zoals al meerdere keren gezegd, inderdaad erg makkelijk.
Ik heb het zondag geinstalleerd en kon zo'n beetje met 2 vingers in me neus door wandelen naar de space fase waar ik nu inzit, daar paar opdrachtjes uitgevoerd voor een naburige planeet wat nou ook niet je van het was(zo ver ben ik nog niet in de space fase, dus geen oorlog of iets dergelijks).
Zelf vind ik tot nu toe de cel fase het leukst omdat je hier nog het meest "bedreigd" word en dus echt een beetje moet uitkijken wat je doen, en het bepaalt voor een groot deel, als je je een beetje aan de evolutietheorie wild houden(wat de bedoeling van het spel is), hoe mijn wezen der later uitzag en wat die deels aan wapens had, zo heeft de stekel van het begin tot bijna het eind(bij de laatste aanpassing pas verwijderd) erop gezeten.
Verder ziet het er allemaal wel leuk uit en zijn vooral de creator's machtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is ook niet voor iedereen bedoeld, pas hier voor op!

Voor Mensen die sanbox games leuk vinden isdit een heel goede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ben nu zelf aan het 'eind' van de space age terechtgekomen, bezig met de Grox. Als je eenmaal weet hoe je ze van een planeet af moet krijgen valt het uiteindelijk wel mee hoe lastig het is. Maar ze hebben wel verdomde veel planeten!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:26:
Ik instaleren, code invullen, installatie loopt vast(das 1)
meerdere keren opnieuw laptop loopt steeds vast voordat ik ook maar bij de code invullen kom
Ik naar beneden op de andere pc kijken of het aan Spore ligt, ik dus installeren, spel geinstalleerd, hé ligt niet aan spore :*) (das dus al 2)
ik gelijk deinstalleren omdat dat geen game pc is, ik me laptop op orde gebracht daar weer installeren en dat is dus 3, yeah niet meer te instaleren :(
Da's dus gewoon niet waar. Zolang je je hardware niet aanpast kun je het spel steeds opnieuw installeren. Leuk verhaal, maar gewoon verzonnen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:51:
Het spel is, zoals al meerdere keren gezegd, inderdaad erg makkelijk.
Ik heb het zondag geinstalleerd en kon zo'n beetje met 2 vingers in me neus door wandelen naar de space fase waar ik nu inzit, daar paar opdrachtjes uitgevoerd voor een naburige planeet wat nou ook niet je van het was(zo ver ben ik nog niet in de space fase, dus geen oorlog of iets dergelijks).
Zelf vind ik tot nu toe de cel fase het leukst omdat je hier nog het meest "bedreigd" word en dus echt een beetje moet uitkijken wat je doen, en het bepaalt voor een groot deel, als je je een beetje aan de evolutietheorie wild houden(wat de bedoeling van het spel is), hoe mijn wezen der later uitzag en wat die deels aan wapens had, zo heeft de stekel van het begin tot bijna het eind(bij de laatste aanpassing pas verwijderd) erop gezeten.
Verder ziet het er allemaal wel leuk uit en zijn vooral de creator's machtig.
Muah, ik ben een game op hard begonnen, en in de civ phase wist ik niet wat me overkwam ook al was ik een military nation. Ik was net rustig bezig een winstgevende stad op te bouwen, maar ondertussen werd er druk (redelijk grootschalig ook) oorlog gevoerd overal om me heen. Voor ik het wist waren er nog maar 3 naties over en stonden 2 legers op mijn deur te kloppen. Als economic nation had ik het een stuk gemakkelijker, gewoon snel wat spice geisers (leuke easteregg trouwens, spice) claimen, paar traderoutes opzetten en voor je het wist kon je steden gaan overkopen. Zeker als je dan ook nog een military én religious stad erbij krijgt ben je binnen ;) Maar ik vond juist de cel-phase zo simpel omdat het toch geen worst uitmaakte wat er gebeurde met je.
Overigens heb ik nog steeds een vraagje openstaan:
Maarrrr, ik wil em ook op mijn laptop hebben zodat ik een beetje met die creator kan pielen in tussenuurtjes op school. Nu probeer ik em te installeren, maar zijn volgens Vista alle Readme's (als in, van alle talen) onleesbaar op beschadigt en 1 of ander .dll bestand. Op de PC deed (en doet) alles het prima en ik zie ook geen krassen op de dvd, maar de laptop gaat zeuren Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? Zit het verschil misschien in het feit dat mijn laptop op Vista draait en mijn PC op XP?
Als iemand zou kunenn helpen, zou dat op prijs worden gesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Wat ik vooral vervelend vind van de space-age gameplay is dat je niet je eigen ding kan doen, constant word je gestoord door je planeetjes voor onzinnige kleine dingen of aanvallen. In alle andere fases was het juist heerlijk dat je rustig je gang kon gaan, een prachtig spelletje voor "op de achtergrond" zeg maar, lekker muziek op en msn aan, en af en toe beetje klooien met je beestjes. In de space age kan dat helaas echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 18:16

BoGu5

hmmmz

Kan je je creature ook nog editten in tribal fase? Ik had voor de lol bij die transitie een soort slang met alleen een paar ogen en een bek gemaakt :| Nu zit ik er volgens mij aan vast }:O

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb ook Spore aangeschaft. Wat een geniaal spel :D
Tot nu toe vind ik die wezen-fase erg leuk om te doen :P Lekker op zoek naar botjes om daar weer meer onderdelen om je creature te bouwen zoeken. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Ik sla even over, misschien dat ik het spel nog koop als de DRM eruit gesloopt wordt maar ik vind het sowieso niet wat ik er van verwacht had.

Maar goed, de DRM is de echte dealbreker voor mij, wat zitten daar tegenwoordig voor debielen bij EA? :/

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb het spel besteld bij play.com
Verwacht dat ik hem morgen of overmorgen in huis heb.

Heb de afgelopen paar dagen het spel gespeeld bij mijn buurjongen.. Moet zeggen dat ik hem "wel leuk" vind... maar niet meer dan dat.

Handel is niet toegestaan op GoT.

[ Voor 20% gewijzigd door PromoX op 09-09-2008 22:32 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste