Ik heb de afstandsbediening gister ook gekocht. (De 525).
Zoals al eerder opgemerkt bij de software. Als je internetverbinding goed is, is er niks aan de hand. mocht dit op de een of andere reden wat minder zijn heb je al snel een probleem.
Snap niet dat ze er niet een "normale"applicatie bij hebben geleverd die eens in de zoveel tijd, of als je daar om vraagt een update van internet haalt.
Ben er nog niet helemaal tevreden over.
De ene keer schakelt hij bijvoorbeeld wel over naar het goede ingangssignaal op de tv en de andere keer weer niet. Best vervelend.
Tevens heb ik mijn laptop aangesloten via een audio kabeltje op de AUX ingang van mijn JBL Dsc1000 home cinema set.
Ik heb een activity aangemaakt "Laptop geluid" en vervolgens gezegd dat als ik die activity selecteer dat ik dan wil dat hij mijn home cinema inschakelt op aux, en vervolgens verder niks doet. Ik kan echter daarna niet met de normale toetsen het geluid harder of zachter zetten.
De gebruiksaanwijzing die erbij werd geleverd vind ik ook erg matig.
Een blaadje met daarin een quick-set-up en dat was het.
Ben nu al redelijk wat aan het kloten geweest met de ab, maar hij doet nog steeds niet helemal wat ik wil.
Heb besloten dat ik nu alle activity's eens ga verwijderen en dan eerst eens alle toetsen via RAW ga aanleren. Daarna de activity's weer instellen. Hopelijk werkt dat beter.
Heb nu inmiddels alle activiteiten verwijderd en de activiteit DVD kijken opnieuw toegevoegd. Werkt nu perfect! In een woord grandioos! (Heb eerst ingesteld dat die de tv en home cinema aan moet zetten op goede kanaal, en toen eerst uitproberen. Hierna stap voor stap controls toegevoegd)
Heb dit ook gedaan voor het laptop geluid en dit werkt ook perfect!
[
Voor 24% gewijzigd door
Robbie T op 10-12-2006 23:29
]