Ik heb nog even naar de RAF gebeld om te vragen hoe het nou komt dat sommigen wel een nieuwe C2D mini hebben kunnen krijgen voor 299 euro, en anderen (zoals ik), die wel bij de eerste 50 gereserveerden zaten, zomaar weggebonjourd zijn.
Ze zouden er eerst 50 krijgen, en dus zou ik er ook eentje krijgen (nr. 46)
Toen bleek dat ze er maar 40 zouden krijgen, en kreeg iedereen boven de 40 een telefoontje dat ze pech hadden, en dat hun eventuele aanbetaling teruggegeven zou worden.
Toen kregen ze er ineens nog maar 30, en zijn de nummers 31 tot en met 40 gematst met een C2D mini. Het zou dus niets te maken moeten hebben met of je hebt aanbetaald of niet.
Heel jammer, had graag gezien dat ze dan ook 1 lijn trekken voor alle gereserveerden tot en met de 50e, aangezien ze die eerst wel al toegezegd hadden.
Mijn mini Core Solo maakt het goed, en blijft waarschijnlijk bij mijn ouders in de woonkamer staan aangezien zij er toch ook wel enthousiast over zijn. Daarom zou het wel verdomde mooi zijn geweest als de RAF mij ook gematst had, dan kon ik er ook eentje meenemen naar mijn namer.
Horen jullie overigens ook een hele hoge piep uit de adapter komen als de mini in de slaapstand staat? Die van mij doet dat wel, en ik ben wel benieuw of dat 'normaal' is. Anders moet ik weer even terug naar A-mac voor een nieuwe adapter.
[
Voor 9% gewijzigd door
Anoniem: 28134 op 27-08-2007 14:59
]