[CiP] Harman/Kardon HTPC

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 26.058 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:10
Cablekevin schreef op maandag 13 november 2006 @ 00:23:
[...]
Nou als het klepje open is is het geen gezicht vind ik.
In principe zie je die lelijke afwerking bijna nooit omdat de klep vrijwel atijd dicht is. Maar, zoals ik al eerder gemeld heb:
Reinier schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:33:
Ik ga de gaten voor de cardreader en dvd-brander nog wel afwerken, maar ik weet nog niet precies hoe. Ik denk dat ik dun metaal op maat ga maken en vervolgens zwart verf.
Ik heb nog nergens gezegd dat m'n receivermod af is hae? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:19
Misschien een idee om het frontje in 2 stukken te zagen?
Waarvan je 1 stuk evt. gebruikt om je DVD drive mee te stealthen,
en het andere stuk nog als klepje gebruikt voor de front-aansluitingen?

[ Voor 22% gewijzigd door F-Tim op 13-11-2006 01:04 . Reden: Typo's ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
Dat snap ik niet. Het is nu toch al ultiem gestealth? De hele onderste 3 cm van de voorkant is een klepje, kantelt in z'n geheel naar beneden. En alles om de cardreader en brander heen maak ik nog zwart, zodat het er ook nog netjes uit ziet met de klep open 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Reinier? is het niks om de volume knop van je HTPC een echte functie tegen door middel van de Griffin knob, usb connected? Deze dus. Afbeeldingslocatie: http://www.coolusb.ca/images/inpt-mate-al-lrg.jpg

Je kan er echt mega veel mee doen dan alleen je pc volume regelen.
En de knobjes zelf op de voorkant? kan je niet iets met play/pause, stop backward / forward maken uit een oude multimedia tobo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Cablekevin schreef op maandag 13 november 2006 @ 00:23:
[...]

Nou als het klepje open is is het geen gezicht vind ik.
offtopic:
er zijn serieus weinig mensen met een user-icon die met de zelfde vaardigheid danwel kwaliteit geresized zijn als die van jouw d:)b

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
Anoniem: 30670 schreef op maandag 13 november 2006 @ 02:34:
Reinier? is het niks om de volume knop van je HTPC een echte functie tegen door middel van de Griffin knob, usb connected? Deze dus. [afbeelding]

Je kan er echt mega veel mee doen dan alleen je pc volume regelen.
En de knobjes zelf op de voorkant? kan je niet iets met play/pause, stop backward / forward maken uit een oude multimedia tobo?
Dat kan, zo'n knop had ik zelf ook al genoemd:
Reinier schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:51:
De volumeknop krijgt natuurlijk blauwe LEDes (misschien kan ik de originele print gebruiken en anders komen er nieuwe in). De bedoeling is om er een klik-draaiknop van te maken. Hiervoor wil ik misschien een dergelijke USB rotary encoder gebruiken:
[afbeelding]
En de knopjes op de voorkant wilde ik via de parallelle of seriële poort een functie geven. Maar, omdat ik alles wat ik wil via de IR-ontvanger kan bedienen hebben knoppen op het apparaat zelf weinig waarde. Want dan moet je opstaan ;)
Op de lange termijn, als ik een keer tijd en zin heb, wil ik misschien nog wel wat proberen, maar voorlopig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:31

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

eehy reinier! ziet er écht ZEEEEEEER stoer uit zo :D ik heb er écht lang op gewacht om het resultaat te zien :9~

nog even een vraagje, heb je toevallig nog een van deze display's over?? (als je zo'n grafische over hebt, is die ook zééééér welkom!!)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4d626815e790eba1429df0a919058d4d/full.gif

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5bfe60888b0e17903ce1433d213a9254/full.jpg

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Begint nu echt wat te worden :)
Volumeknop...kan dat niet gewoon een fancontroller worden oid :?
Wat ook wel mooi is: dimmer voor je ingebouwde verlichting :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05 10:59

Cablekevin

CCCP Baby!

Egg schreef op maandag 13 november 2006 @ 02:39:
[...]

offtopic:
er zijn serieus weinig mensen met een user-icon die met de zelfde vaardigheid danwel kwaliteit geresized zijn als die van jouw d:)b
offtopic:
Danke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
InjecTioN schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:46:
eehy reinier! ziet er écht ZEEEEEEER stoer uit zo :D ik heb er écht lang op gewacht om het resultaat te zien :9~
nog even een vraagje, heb je toevallig nog een van deze display's over?? (als je zo'n grafische over hebt, is die ook zééééér welkom!!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Allebei nog, waarvan ik de eerste misschien gesloopt heb ;)
Weet jij hoe je ze moet aansluiten en aansturen dan?

Grafische heb ik niet over, maar ze staan continu op Ebay.
The Eagle schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:00:
Begint nu echt wat te worden :)
Volumeknop...kan dat niet gewoon een fancontroller worden oid :?
Wat ook wel mooi is: dimmer voor je ingebouwde verlichting :Y)
Zit er inderdaad aan te denken om er een fancontroller van te maken. Het is niet zo moeilijk om m'n Zalman Fanmate eraan te hangen. Is MikeyMan (misschien) ook weer blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97321

Ik ben/was niet zo grote fan van het fenomeen casemodden, maar dankzij projecten als deze (en bijvoorbeeld de multimedia-plantenbak, en nog enkele meer) kijken ik toch steeds vaker in dit gedeelte van GoT.
Netjes bezig, deze blijf ik tot het bittere eind volgend denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Reinier schreef op maandag 13 november 2006 @ 01:06:
Dat snap ik niet. Het is nu toch al ultiem gestealth? De hele onderste 3 cm van de voorkant is een klepje, kantelt in z'n geheel naar beneden. En alles om de cardreader en brander heen maak ik nog zwart, zodat het er ook nog netjes uit ziet met de klep open 8)
Ik bedoelde meer dat een gedeelte dus met je drive mee naar buiten schoof, en het andere gedeelte dus omlaag kon klappen om de aansluitingen te onthullen ;) Mocht je dan je aansluitingen nodig hebben, dan zie je je drive niet zitten, omdat dat gedeelte niet meer scharniert. Maar het was maar een idee :)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
F-Tim schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:01:
[...]

Ik bedoelde meer dat een gedeelte dus met je drive mee naar buiten schoof, en het andere gedeelte dus omlaag kon klappen om de aansluitingen te onthullen ;) Mocht je dan je aansluitingen nodig hebben, dan zie je je drive niet zitten, omdat dat gedeelte niet meer scharniert. Maar het was maar een idee :)
Okee, ik snap hem :) Maar dan zie je een naad ergens halverwege het klepje, toch? Dat is denk ik niet zo mooi (of ik begrijp je alsnog niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Reinier schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:34:
[...]

Okee, ik snap hem :) Maar dan zie je een naad ergens halverwege het klepje, toch? Dat is denk ik niet zo mooi (of ik begrijp je alsnog niet ;) )
Nu begrijp je me idd goed, je ziet idd een naad waar de dvd drive "ophoudt". Of het mooier is weet ik niet, want ik weet niet wat jij in je hoofd hebt met het metalen plaatje :) Maar, it was just a wild idea.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
Okee dan, thanks voor het meedenken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Reinier schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:38:
[...]

Allebei nog, waarvan ik de eerste misschien gesloopt heb ;)
Weet jij hoe je ze moet aansluiten en aansturen dan?

Grafische heb ik niet over, maar ze staan continu op Ebay.
verkoop je de goede misschien?? :9 k kan m goed gebruiken voor een van mijn MOD's :9~

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Die infrarood module van je. Zat dat bij de afstandbediening?! En zo ja, welke?

Ik probeer namelijk met de onboard IrdA connectie te krijgen met een MCE-remote (wat tot heden nog niet gelukt is).

Alleen de externe USB-IrdA werkt erop (ik wist niet dat er verschil in zat).

Kan je ook een plaatje van je remote hierop zetten? Dan heb ik, misschien, wel een ID.

Je MOD wordt wel _/-\o_ & :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llouizzz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 09:37
Dit vind ik een zeer mooi project en het past ook bij de rest van je hifi spul.
Ook de integratie van het Grafische display is goed gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94768

Heel mooi project dit ! _/-\o_
Met een beetje mazzel kom ik ook in het bezit van een defect H/K receiver en kan ik ook met hetzelfde idee aan de gang gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
InjecTioN schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 08:20:
verkoop je de goede misschien?? :9 k kan m goed gebruiken voor een van mijn MOD's :9~
Voorlopig niet :) Ik heb nog wel andere ideetjes voor die displays.
enterprice schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:57:
Die infrarood module van je. Zat dat bij de afstandbediening?! En zo ja, welke?
Nope, die ontvanger komt van een inkoopactie. Ik ga hem gebriken i.c.m. een van mijn vele ab's ;)
louisver schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:56:
Dit vind ik een zeer mooi project en het past ook bij de rest van je hifi spul.
Ook de integratie van het Grafische display is goed gelukt
Anoniem: 94768 schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:58:
Heel mooi project dit ! _/-\o_
Met een beetje mazzel kom ik ook in het bezit van een defect H/K receiver en kan ik ook met hetzelfde idee aan de gang gaan :)
Doen! Welke receiver heb je op het oog?

Dit hele bericht is geschreven met het on-screen keyboard van Windows XP... Wat een werk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:21
lool
begin dan eens een tekst te typen, gwn blind leren typen met windows xp keyboard, dat wordt leuk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Fr!st! schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:21:
lool
begin dan eens een tekst te typen, gwn blind leren typen met windows xp keyboard, dat wordt leuk ^^
Als dat met zijn HTPC is verbonden, dan heb ik maar 1 antwoord op: koop een RF keyboard met ingebouwde muis! Gaat veel beter, ik heb hier al 2 verschillende merken. De RF module kun je in je kast doen, de rest is dan makkie :)
Niet met normale keyboard, dan heb je kabelgedoe.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reinier schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:06:
[...]

Doen! Welke receiver heb je op het oog?
Net weer ff getelefoneerd en ik kan een AVR 130 of 730 krijgen voor 30 euro exclusief btw en verzendkosten. Dus ongeveer zo'n 50 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:34

timovd

Voorsprong door techniek

Mooie CM. Was van plan om binnenkort een CM met het zelfde mobo te maken in een oude cassettedeck (met 4x Raptor in Raid 5). Kwam toevallig dit topic tegen. Deze ga ik zeker in de gaten houden. Mijn CM wordt ws niet zo uitgebreid, maar ben benieuwd naar het resultaat.

[ Voor 0% gewijzigd door timovd op 21-11-2006 16:48 . Reden: Ik hoop dat ik het net aangeschafte(ongebruikte) S754 mobo nog kan ruilen voor deze. ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
MrDummy schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:30:
Als dat met zijn HTPC is verbonden, dan heb ik maar 1 antwoord op: koop een RF keyboard met ingebouwde muis! Gaat veel beter, ik heb hier al 2 verschillende merken. De RF module kun je in je kast doen, de rest is dan makkie :)
Niet met normale keyboard, dan heb je kabelgedoe.... :(
Nope, ik was met m'n laptop bezig, m'n draadloze toetsenborden (twee stuks Logitech UltraX Media) hadden lege batterijen. En ik kon het toetsenbord van m'n laptop niet gebruiken omdat m'n laptop onder een dikke berg rotzooi lag :) Dus die kon ik niet openklappen.
Anoniem: 94768 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:31:
Net weer ff getelefoneerd en ik kan een AVR 130 of 730 krijgen voor 30 euro exclusief btw en verzendkosten. Dus ongeveer zo'n 50 euro :D
Stoer! Maar bestaat die 730 wel? Die hogere series hebben wel dat mooie klepje waar je vanalles achter kan wegwerken. De 130 heeft dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reinier schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:20:

[...]

Stoer! Maar bestaat die 730 wel? Die hogere series hebben wel dat mooie klepje waar je vanalles achter kan wegwerken. De 130 heeft dat niet.
Ik zag het, de 730 bestaat niet. Word het denk ik gewoon de 130 of ze bellen me nog wel. Moet ik nog maar even denken hoe en waar ik de dvd brander installeer. Gaat wel lukken lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
Ook van een 130 kan je denk ik echt wel wat moois maken d:)b
Alvast veel succes ermee en wel een topic erover starten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103711

Heeft iemand nog ergens een kapotte harman staan ? :9 die zou perfect staan boven mijn avr 335

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
Anoniem: 103711 schreef op zondag 31 december 2006 @ 15:07:
Heeft iemand nog ergens een kapotte harman staan ? :9 die zou perfect staan boven mijn avr 335
Probeer Harman Nederland eens, mijn hielpen ze niet maar IceFreak wel: [CiP] H/K #2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240626

Ik hou van HTPC's en u is geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Laatst online: 10-03 17:18
Ja fijn hoor, maar ik zou de volgende keer wat beter op de datum letten voordat je een topic van 11 maand oud kickt ;)

Edit: ik zie nu dat je niet uit nederland komt, maar uit philadelphia. Vandaar die slechte vertalingen :P

[ Voor 31% gewijzigd door brinkdinges op 18-11-2007 10:31 ]

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240626

Ja, ik kan niet spreken Nederlands. Mijn excuses voor de moeilijke vertalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
Dit topic schoppen is nooit erg ;)

BTW, had ik al gemeld dat de originele blauwe ledjes klaarliggen? Ik ben al een paar maanden van plan om ze om te wisselen, de leds die er nu in zitten zijn iets anders van kleur.

Verder is mijn VFD het aan het begeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 09:51
Ziet er zeer goed uit, wel jammer dat als het klepje open is, het wat minder is. Maar aan de andere kant, zo vaak zal het laadje niet open moeten.

• Reinier
H/K maakt tegenwoordig trouwens zelf ook media centers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Reinier schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:30:
H/K maakt tegenwoordig trouwens zelf ook media centers :)
dat ze maar losse behuizingen gaan verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi om te horen dat je je casemod nog steeds gebruikt :). En nu maar snel verder modden hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:02

Toppe

Oké ✅

Beetje laat, maar deze is nieuw bij harman kardon, erg dik: http://www.harmankardon.c...C&prod=DMC%201000&sType=C

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
Dat bedoelde ik op 22 november :)
Ziet er leuk uit ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefferke
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-03-2024
eeh ja Reinier mooie mod
eff vraagje kben zelf ook van plan een versterker te modden
maar ik wil ook zo een lcd schermpje doe maar
hoe sluit je dat nu aan en hoe laat je dat nu werke
kben totaal nieuw in dat lcd aan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Stefferke schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:23:
eeh ja Reinier mooie mod
eff vraagje kben zelf ook van plan een versterker te modden
maar ik wil ook zo een lcd schermpje doe maar
hoe sluit je dat nu aan en hoe laat je dat nu werke
kben totaal nieuw in dat lcd aan sturen.
met draadjes >:)
Volgens mij staat er vast wel een faq bij onze vrienden van EL

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252976

Ik krijg van HK een AVR 130 opgestuurd, ben benieuwd wat ik er van kan maken. Het nadeel is alleen dat ik er geen dvd speler in kan plaatsen.

Misschien maak ik wel een slot-in brander ipv het display.

Wish me luck met mijn eerste mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veel geluk! Ik heb zelf ook een AVR130 gemod, daar kan je erg leuke dingen mee doen. Ik heb toen zelf de DVD extern gemaakt, zodat ik geen gat hoefde te maken in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 252976 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:51:
Ik krijg van HK een AVR 130 opgestuurd, ben benieuwd wat ik er van kan maken. Het nadeel is alleen dat ik er geen dvd speler in kan plaatsen.

Misschien maak ik wel een slot-in brander ipv het display.

Wish me luck met mijn eerste mod.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:58:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Nog niet, ik denk dat ik een slot in achter het display maak, en met een water snijder de sleuf eruit haal. Dit zou een goede afwerking moeten geven. Alleen ben ik nu aan het experimenteren hoe ik de Eject knop ga maken.

Mocht het niet lukken wil ik een Display, hier heb ik alleen nog geheel geen ervaring mee. Mocht er hulp nodig zijn geef ik wel weer een brul. Ik laat zsm wat foto's zien ter update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:52
Anoniem: 252976 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:31:
[...]

Nog niet, ik denk dat ik een slot in achter het display maak
Volgens mij bedoeld MikeyMan hoe je zo'n kast hebt geregeld bij HK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stuur een mailtje naar home.mijdrecht@cerepair.nl of bel met 0900 7653337. Vandaag besteld, morgen in huis ze handelen heerlijk snel. Ce Repair is het officiele repartie bedrijf van HK als je echt wil kan je ook andere modellen bestellen, maar de behuizingen daarvoor zijn erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhale
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-12-2024
Anoniem: 252976 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:52:
Stuur een mailtje naar home.mijdrecht@cerepair.nl of bel met 0900 7653337. Vandaag besteld, morgen in huis ze handelen heerlijk snel. Ce Repair is het officiele repartie bedrijf van HK als je echt wil kan je ook andere modellen bestellen, maar de behuizingen daarvoor zijn erg duur.
Mehno :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 00:19
Voor hoeveel verkopen ze die losse kasten? (en zouden ze dat ook naar belgie sturen? want het repair center in belgie reageert niet op m'n mails)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
Lachen! Mij lukte dat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 14:58
Promy schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:20:
Voor hoeveel verkopen ze die losse kasten? (en zouden ze dat ook naar belgie sturen? want het repair center in belgie reageert niet op m'n mails)
Reinier heeft het via Ebay gekocht in USA. zie ook TopicStart :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou zeggen neem eens contact met ze op, bij mij zou het onder rembours worden verzonden. Het pakket is bij de buren afgegeven en zij hebben niets betaald :) prima gang van zaken dus ;).

Ik heb op dit moment moederbord plate en backplate getransplanteerd. Hardware is ingekocht, en leds zijn onderweg. Over een scherm ben ik nog niet uit. Ik wil het wel, maar ik heb te weinig kennis om dit goed aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252976 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:19:
Ik zou zeggen neem eens contact met ze op, bij mij zou het onder rembours worden verzonden. Het pakket is bij de buren afgegeven en zij hebben niets betaald :) prima gang van zaken dus ;).
Zo is het ook bij mij gegaan, gewoon netjes volgens de regels met netjes een factuur erbij. Dat hebben ze echt mooi voor elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat ik dit Topic ook meteen maar gebruiken om hulp te vragen voor mijn display. Ik wil een display ongeveer als wat er standaard al in zit. Welke moet ik dan hebben, en zijn deze ook eenvoudig over usb aan te sluiten met bijpassende software om bijv. mijn playlist op weer te geven.

Volgens mij kan de M-Play het allemaal. alleen vraag ik me waar het rechter "schermpje" voor dient. als dit voor de IR remote is zou dat wel jammer zijn, moet ik weer gaan solderen om die ergens anders te kunnen plaatsen.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 252976 op 04-04-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-06 23:31

mjl

Ugh

OK oud topic ... maar bij dezen toch even de TS bedanken voor de inspiratie.... ga mijn defecte AVR 630 maar eens leeghalen ....

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
Goed plan! Succes ermee :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:35
Wat een GEWELDIGE mod! Ik kam je topic tegen in het "post hier foto's en specs van je home cinema.." topic....wat ziet dit er geweldig uit! Ik heb zelf een AVR255 (zwarte variant met witte ledjes dus) en zou dit zo graag thuis ook gaan fixen:) Helaas weet ik dat ik 2 linkerhanden heb en bv zo'n display NOOIT aan de gang krijg! Daarnaast is het ook ONWIJS hard zoeken naar een defecte 155,255 of 355....

Bergen kuddo's kerel!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
Thanks!
Een 355 regelen zou toch te doen moeten zijn, dat is Meelobee ook gelukt: [CIP] Harman/Kardon HTPC :)

De boel inbouwen is echt niet zo moeilijk hoor, dus ik zou zeggen, probeer het gewoon! Desnoods zonder display als je dat te moeilijk lijkt (ik heb mijn VFD display nooit aan ;) ).

Succes ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste