Volgende stap: achter de volumeknop (die nog geen functie heeft, en dat blijft misschien zo) komen acht leds wat de bekende blauwe H/K look op moet leveren.
De originele ledjes heb ik nog op de printplaat zitten maar ik heb er toch voor gekozen om het vanaf scratch zelf te bouwen. Links de originele print, in het midden de VFD (waar ik niets mee kan) en rechts het bordje waar ik mee aan de slag ga.
Uiteraard deed ik het eerst verkeerd

In spiegelbeeld dus (zie bovenste bordje, het gat tussen de leds klopte niet). Dus maar weer opnieuw begonen, en ditmaal eerst solderen en daarna het gat zagen.
Even later hebben we acht ledjes, toevallig kwamen de afstanden op het printbordje (hoe heet dat officieel?) mooi overeen met de originele printplaat.
Weerstandjes en draadjes erbij
Licht!
Best mooi al zeg ik het zelf.
Volgende stap: de blauw verlichte aan/uitschakelaar linksonder op het front.
Dit is het origineel:
En ook die bouw ik na op zo'n groen geval.
Plaatje netjes afwerken, gaatjes boren en op het frontpaneel schroeven:
Idem voor de volumeknopledjes (best een flinke printplaat voor acht van die ledjes

)
(Er gaat in totaal een complete rol ducttape in deze mod

)
Dit is het resultaat, ziet er netjes uit heh? Plaatje is misschien wat donker, maat het idee lijkt me duidelijk.
IR-ontvanger en dvd-brander zitten er inmiddels ook in en de hele achterkant heb ik opnieuw gebouwd. Dit keer past het wel allemaal

Morgen of overmorgen bouw ik het VFD in en dan is het ding eigenlijk zo'n beetje klaar.