Moest eigenlijk gistermiddag al afrijden (eerste keer), maar werd 'sochtends uit m'n bed gebeld dat ik ingedeeld stond voor een rijbewijs A. Nu wil ik dat best proberen, maar is toch lastig op zo'n motor als je inmiddels een auto bent gewend
Nu vanochtend alsnog geweest voor rijbewijs B en in 1x geslaagd
Uurtje warmrijden voor het examen was wel fijn, beetje wakker worden en op gang komen. Bij het CBR stapt er iemand anders in en je rijdt weer door. Aardige vent opzich, beetje stil, maar deed netjes z'n werk waardoor ik er ook niet zenuwachtig van werd. Geen fouten gemaakt, wel een keer ietsjes geremd terwijl ik voorrang had, maar daar zei hij verder niets over.
Hij vertelde dat ik vanaf morgen bij het stadhuis/gemeente m'n rijbewijs aan kon vragen, m'n rijleraar vertelde echter dat het waarschijnlijk vandaag al mogelijk was.
Vanmiddag om 13.00 stond ik al in het systeem en kon meteen aanvragen en betalen, morgen vanaf 08.00uur ophalen

Heb de spoedaanvraag maar gedaan, was in totaal dus € 85,90 kwijt + pasfoto's.
Vroeger heb ik voor examens, presentaties e.d. ook wel wat middeltjes gebruikt tegen de zenuwen,
kijk hier eens tussen. Kan me herinneren dat ik toen rode pillen gebruikte, maar die zie ik hier niet tussen staan. Laatste jaren heb ik overigens nergens meer last van, was zelfs niet eens zenuwachtig voor m'n rij-examen, terwijl ik dat van tevoren wel een beetje had verwacht.
Haal je het niet, jammer dan, maak je niet druk, volgende keer beter

Het scheelt misschien ook als je je examen-datum aan niemand vertelt. In mijn geval wist enkel m'n vriendin en moeder het, en voor de rest heb ik de datum geheim gehouden. Krijg je die dag tenminste niet van iedereen sms'jes dat ze voor je duimen, scheelt een hoop, en begin je gewoon aan 'weer' een rijles
[
Voor 28% gewijzigd door
man-o-script op 16-01-2007 16:02
]