Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.035 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:18:
Dank je wel voor de hulp. Ik heb de fotos op mijn MSN space gezet, even via eigenschappen kijken waar zij ze bewaren en klaar... ;)
*knip*
Voila. Dat is het. Hoop dat jullie tevreden zijn met mijn eerste post.
Reacties graag !!!
Helaas, Dit werkt niet met Msn space. Probeer Imageshack eens. www.imageshack.us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.xs.to is een betere, omdat imageshack nogal vaak aan domain-blocking doet. :) Maarja weer ontopic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Nee hier ook niet echt. Je kan ze beter ff uploaden bij een echte host :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:18:
Dank je wel voor de hulp. Ik heb de fotos op mijn MSN space gezet, even via eigenschappen kijken waar zij ze bewaren en klaar... ;)
Werkt dus inderdaad niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:14:
www.xs.to is een betere, omdat imageshack nogal vaak aan domain-blocking doet. :) Maarja weer ontopic. :)
Zal best, maar op GoT werkt het perfect :)

Dus plaatje uploaden bij ImageShack en dan;
• in het geval van grote foto's (breedte > 600 pixels) de bovenste link (Hotlink for forums (1)) copy/pasten naar je bericht,
• of als je plaatjes een mooi formaat (tot 600 pixels breed dus) hebt gegeven, de onderste link (Direct link to image) plaatsen door middel van [plain]Afbeeldingslocatie: http://linknaarplaatje.com[/]. Maar hiervoor kun je natuurlijk ook het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/toolbar/image.gif-knopje gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door lord.farquaad op 14-03-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is het wel gelukt. Die imageshack is wel veel handiger dan ik had gedacht. Geef nu jullie comment maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:31:
[...]

Helaas hebben de meeste subwoofers in deze prijsklassen een nogal boemerig geluid, dit klinkt wellicht indrukwekkend op het eerste gezicht, maar echt laag ga je er niet mee. Detail is ook ver te zoeken, in zo'n grote kamer heb je echt een heel goede subwoofer nodig voor een goed laag. Het bonken kan echter wel weggaan door het iets losser van de muur te plaatsen of inderdaad wat zachter te zetten, een subwoofer hoort vrijwel niet op te vallen in het geluidsbeeld (alsof hij niet aanstaat, totdat je hem uitzet)
Laag kan de sub van die infinity oreus wel, maar bij sommige liedjes is het een beetje bonkerig, en ik weet niet hoe dat komt. De sub is trouwens zeker hard genoeg voor de kamer, want alles dreunde echt letterlijk uit de kasten :P dus meteen zachter moeten zetten natuurlijk van me ouders :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:35:
Nu is het wel gelukt. Die imageshack is wel veel handiger dan ik had gedacht. Geef nu jullie comment maar :)
Ik heb die Bose 201 ook! Zo'n schuin lopende bovenkant :)
Ik heb er nu 2 als fronts vanwege geld gebrek, wel veel waar voor m'n geld aangezien ik ze voor 2,50 per stuk heb gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:57:
[...]

Ik heb die Bose 201 ook! Zo'n schuin lopende bovenkant :)
Ik heb er nu 2 als fronts vanwege geld gebrek, wel veel waar voor m'n geld aangezien ik ze voor 2,50 per stuk heb gekocht :+
Wow dat is wel goedkoop. Ze zijn eigelijk van mijn vader. Ik gebruik ze nu tijdelijk, maar daarna wil hij ze zeker terug. Hij is er erg aan gehecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:55:
[...]

Laag kan de sub van die infinity oreus wel, maar bij sommige liedjes is het een beetje bonkerig, en ik weet niet hoe dat komt. De sub is trouwens zeker hard genoeg voor de kamer, want alles dreunde echt letterlijk uit de kasten :P dus meteen zachter moeten zetten natuurlijk van me ouders :X :P
Dat bonkerige kan naast de plaatsing en afstelling natuurlijk ook gewoon aan de subwoofer zelf liggen. Een 100 watt versterker in zo'n sub als bij de Oreus set kan bij bepaalde volumes en frequenties de woofer niet geheel onder controle houden en daardoor gaat deze dan 'bonken' ofwel vervormen. Dit is inherent aan zo'n subwoofer en kan je eventueel oplossen door een betere subwoofer te kopen, maar dat is een kwestie van 'het kan altijd beter'.
Je kan er dus mee leren leven of je kan dat niet...

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 23:16

Arnold-D

Nad - Feel The Power

het apperatuur op volgorde
- Mitsubishi Platen Speler Full Automaticly.. moet alleen nog een keer ombouwen... hij heeft een speciale plug.. voor de mitsubishi versterker.. keertje ombouwen naar tulp..
- Satteliet speler Philips
- Hiteker DVD speler
- Philips 603 AM-FM receiver..(kan er helaas niks over vinden op internet.. :'( )

- Speakers zijn van Philips pnom 60Watt / pmus 100Watt
- TV Philips 53CM beeldbuis

- en de laatste foto is mijn HTPC.. nog in aanbouw..
moet nog een voorkant plamuren en een achterkant maken (plexi misschien)

verlanglijstje :
NAD 320BEE Versterker
NAD C521-BEE CD-Speler
NAD C422 Tuner

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/8073/hpim29338qv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/533/hpim29342qh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/1756/sss2ve.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Arnold-D op 15-03-2006 12:40 ]

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn set niet lang geleden hier gepost:
Verwijderd in "Post hier foto's en specs van je home-ci..."

Ik heb de receiver en dvd-speler nu een half jaar. Op het gebied van films is de set super ! Maar qua muziek vind ik het niet altijd even goed. Dance, pop, ... gaan goed, maar de set schijnt problemen te hebben met rock en metal. Hiervoor had ik slechts een Philips midiset (waar mijn fronts vandaan komen) en bij deze was dit veel beter. Heeft iemand hier een verklaring voor? Is dit eigen aan Yamaha of passen de speakers misschien niet goed bij de receiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

MIjn ervaring is dat satelieten+sub sets het moeilijker hebben met rock/metal dan zuilspeakers. De basic boem-boem liedjes uit de top 40 (toontje hier, beatje daar, niets ingewikkelds of teveel instrumenten tegelijkertijd) klinkt wel prima inderdaad, maar zodra er een grote spreiding van geluid komt zoals bij rock en metal, zijn zuilen in mijn ervaring beter.

[ Voor 14% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 15-03-2006 13:50 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoplasm
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:40
Ik heb een nieuwe htpc dus een paar extra plaatjes, draaid bijna al het HD materiaal prima (720p) alleen hd materiaal dat ik van quiktime in de vorm van trailers haal wordt vertraagd en schokkend afgespeelt... Misschien een kleine tip?

Specs:

Marantz SR6200
Marantz DV6200
Klipsch reference RB-15
Klipsch reference RC-25
Klipsch reference RS-25
Philips CD618
Acer AL2671w
Mordaunt Short 308

Kabel:

Ixos 105 met wbt pluggen tussen DV en SR.
VLS tripple shielded sub kabel, 3 meter netjes afgesoldeerd met VLS plugjes (zou graag WBT hebben maar die gaan nog komen!).
Dikke blauwe draad tussen CD en SR (tijd voor vervanging).
Vivanco performance scartflex.
Monster Z1R voor en center.
Oehlbach 2x1.5mm achter.

HTPC:

Epox 8RDA Nforce2 chipset
AMD Athlon XP 2600+ (FSB333)
512MB DDR MDT (Cas2,5)
Creative FX5200 64mb passief
Aopen QF50 zwart
250 GB maxtor met 16mb cache
Microsoft wireless tobo + muis zwart

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/7788/43bz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/791/59hs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/1855/hd18dc.jpg
HD plaatje 720p
Afbeeldingslocatie: http://img240.imageshack.us/img240/4633/ms12no.jpg
De sub.
Afbeeldingslocatie: http://img53.imageshack.us/img53/8947/ms21fv.jpg
De sub van achter.
Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/694/htpc14qi.jpg
Htpc.
Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/1020/htpc20ov.jpg
Htpc binnenkant.

http://www.htforum.nl/yab...35960.msg505339#msg505339

9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:39:

Ik heb de receiver en dvd-speler nu een half jaar. Op het gebied van films is de set super ! Maar qua muziek vind ik het niet altijd even goed. Dance, pop, ... gaan goed, maar de set schijnt problemen te hebben met rock en metal. Hiervoor had ik slechts een Philips midiset (waar mijn fronts vandaan komen) en bij deze was dit veel beter. Heeft iemand hier een verklaring voor? Is dit eigen aan Yamaha of passen de speakers misschien niet goed bij de receiver?
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:50:
MIjn ervaring is dat satelieten+sub sets het moeilijker hebben met rock/metal dan zuilspeakers. De basic boem-boem liedjes uit de top 40 (toontje hier, beatje daar, niets ingewikkelds of teveel instrumenten tegelijkertijd) klinkt wel prima inderdaad, maar zodra er een grote spreiding van geluid komt zoals bij rock en metal, zijn zuilen in mijn ervaring beter.
Mijn boxen zijn toch niet echt satellietjes, het zijn boekenplank modellen. En op de Philips midiset had ik veel minder problemen met rock/metal en dat waren nochtans dezelfde speakers.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:39:

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:50:
Mijn boxen zijn toch niet echt satellietjes, het zijn boekenplank modellen. En op de Philips midiset had ik veel minder problemen met rock/metal en dat waren nochtans dezelfde speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej Hanver, ik heb in ieder geval dezelfde DVD-speler als jou! (goede prijs/kwaliteit!)
Ik denk toch ook dat je Philips speakers te klein en te licht zijn voor de wensen van je oren.
Zoals je al aangaf zijn dit speakers die bij een set geleverd waren. Meestal zijn dit (niet boos worden hoor!) wat lichte plastic bakjes die niet echt als klankkast door kunnen gaan. Als je een zuilspeaker koopt van hout (of mdf met fineer erover, is ook mooi en wat goedkoper) dan zul je al een stuk tevredener zijn. Ik heb zelf Infinity Beta 50 thuis staan van 400,- p/st. 108cm hoog en mdf met beuken fineer. Alles klinkt goed uit deze speakers (i.c.m. Yamaha s557 & Denon AVR2805) mijn set staat een paar pagina's terug afgebeeld.
Als achterspeakers heb ik boekenplank modelletjes van Visonik (100 watt RMS input 225,- p/st.) dat zijn ook krachtige spaeakers die erg helder en zuiver klinken.
Maar ze klinken niet zo mooi (over het gehele bereik bedoel ik dus) als de Infinity's.
Ik denk dus dat je speakers het wel willen, maar helaas niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:23:
Heej Hanver, ik heb in ieder geval dezelfde DVD-speler als jou! (goede prijs/kwaliteit!)
Ik denk toch ook dat je Philips speakers te klein en te licht zijn voor de wensen van je oren.
Zoals je al aangaf zijn dit speakers die bij een set geleverd waren. Meestal zijn dit (niet boos worden hoor!) wat lichte plastic bakjes die niet echt als klankkast door kunnen gaan. Als je een zuilspeaker koopt van hout (of mdf met fineer erover, is ook mooi en wat goedkoper) dan zul je al een stuk tevredener zijn. Ik heb zelf Infinity Beta 50 thuis staan van 400,- p/st. 108cm hoog en mdf met beuken fineer. Alles klinkt goed uit deze speakers (i.c.m. Yamaha s557 & Denon AVR2805) mijn set staat een paar pagina's terug afgebeeld.
Als achterspeakers heb ik boekenplank modelletjes van Visonik (100 watt RMS input 225,- p/st.) dat zijn ook krachtige spaeakers die erg helder en zuiver klinken.
Maar ze klinken niet zo mooi (over het gehele bereik bedoel ik dus) als de Infinity's.
Ligt het dan gedeeltelijk aan de speakers en gedeeltelijk aan de reciever misschien, aangezien het op mijn vorige set beter klonk ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:23:
Ik had voor de infinity oreus ook de infinity beta, alleen zagen ze er iets anders uit dan die jij hebt. Ze waren ook gekocht in 1992 voor 1200 gulden per stuk, dus ongeveer dezelfde. Maar de bass die daar uitkomt is echt ongelooflijk he :P Echt heel vet, maar de pret stopte toen ze stuk gingen een half jaar geleden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Algemeen vraagje..

Ben bij BCC gaan kijken voor een LCD TFT Scherm... meot zeggen dat ik de kwaliteit minder vond.
Of het nou aan het kanaal lag of niet.. enorm pixelated.

Dit normaal, of gewoon een brakke zender/programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killion schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:02:
Algemeen vraagje..

Ben bij BCC gaan kijken voor een LCD TFT Scherm... meot zeggen dat ik de kwaliteit minder vond.
Of het nou aan het kanaal lag of niet.. enorm pixelated.

Dit normaal, of gewoon een brakke zender/programma?
Het kan idd aan een brakke zender liggen maar ik denk dat het eerder aan de lcd tv zelf ligt. Heb hier zelf ook wel eens naar gekeken en het viel mij op dat je voor een 26" lcd met fatsoenlijk beeld al snel boven de 1000 euro zit en dat ze dit soort kwalitatief betere schermen niet of nauwlijks bij de BCC of Mediamarkt verkopen. Ze verkopen bij deze zaken meer spullen voor de algemene consument die graag voor minder geld een zo groot mogelijk scherm willen wat jammergenoeg altijd ten koste gaat van de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 15:03

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:48:
[...]

Het kan idd aan een brakke zender liggen maar ik denk dat het eerder aan de lcd tv zelf ligt. Heb hier zelf ook wel eens naar gekeken en het viel mij op dat je voor een 26" lcd met fatsoenlijk beeld al snel boven de 1000 euro zit en dat ze dit soort kwalitatief betere schermen niet of nauwlijks bij de BCC of Mediamarkt verkopen. Ze verkopen bij deze zaken meer spullen voor de algemene consument die graag voor minder geld een zo groot mogelijk scherm willen wat jammergenoeg altijd ten koste gaat van de kwaliteit.
Met jouw stelling ben ik het gedeeltelijk niet mee eens. Dat BCC en MM consumentenspul verkopen, ja, dat is zo, maar dat doen bijna 99% van alle winkels.

De kwaliteit van de schermen is dik inorde. BIj mij thuis geeft mijn lcd van samsung prachtig beeld. Dat is niet te vergelijken met hetgeen wat je ziet bij een dergelijke winkel! Aan de schermen ligt het zeker niet! Het verschil in kleur en beeld is al zeker wel te merken. Een tv met een goede tuner maakt en brak beeld iets minder brak, en dat is juist te zien op een wat slechtere zender. Hierbij vind ik persoonlijk het vergelijken wat gemakkelijker dan als overal een hdtv beeld op staat te spelen, want dan ziet alles dr prachtig uit, terwijl dr nog wel degelijk verschillen zijn, maar die niet meer te zien zijn.

Met jouw opmerking dat de bcc en mediamarkt geen kwaliteitschermen verkopen, ben ik wel beniewd wat jij onder kwaliteitschermen ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:36:
[...]

Ligt het dan gedeeltelijk aan de speakers en gedeeltelijk aan de reciever misschien, aangezien het op mijn vorige set beter klonk ???
Ja zou goed kunnen.. Misschien dat je speakers een beetje vreemd impedantieverloop hebben, waar je huidige receiver niet goed mee om kan gaan. De set die erbij hoorde zal er misschien beter op afgestemd zijn geweest..

Maar ja, je moet altijd wat te wensen overhouden ;)

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemineye

Gemineye

KEFalicious..

Daklem schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:04:
[...]

Met jouw stelling ben ik het gedeeltelijk niet mee eens. Dat BCC en MM consumentenspul verkopen, ja, dat is zo, maar dat doen bijna 99% van alle winkels.

De kwaliteit van de schermen is dik inorde. BIj mij thuis geeft mijn lcd van samsung prachtig beeld. Dat is niet te vergelijken met hetgeen wat je ziet bij een dergelijke winkel! Aan de schermen ligt het zeker niet! Het verschil in kleur en beeld is al zeker wel te merken. Een tv met een goede tuner maakt en brak beeld iets minder brak, en dat is juist te zien op een wat slechtere zender. Hierbij vind ik persoonlijk het vergelijken wat gemakkelijker dan als overal een hdtv beeld op staat te spelen, want dan ziet alles dr prachtig uit, terwijl dr nog wel degelijk verschillen zijn, maar die niet meer te zien zijn.

Met jouw opmerking dat de bcc en mediamarkt geen kwaliteitschermen verkopen, ben ik wel beniewd wat jij onder kwaliteitschermen ziet?
Ik vind meestal de gemiddelde crt-breedbeeld een stuk prettiger beeld weergeven dan een lcd voor hetzelfde of zelfs meer geld. Wil je een lcd tv die op hetzelfde niveau presteert als een goede crt, dan heb je het over bedragen die duidelijk hoger liggen dan bv een 800 euro. Maar goed, die zullen ze bij BCC en Mediamarkt vast wel verkopen. Ik moet fatalfelix ergens wel gelijk geven in het feit dat het grootste deel van de lcd tv's bij de grotere winkels matig zijn. Maar goed, je bent een commercieel bedrijf die producten moet verkopen in een populaire klasse.. Daarom hangt er veel rommel tussen natuurlijk, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze helemaal geen goede lcd's verkopen, dat is gewoon niet waar..

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daklem schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:04:
[...]
ik bedoelde niet dat de BCC/mediamarkt helemaal geen kwaliteitsschermen verkoopt want dat doen ze ook zeker wel maar ik bedoelde dat het gemiddelde scherm wat in zo'n winkel hangt van matige kwaliteit is zoals gemineye al zei.

en bovendien heb ik niet gezegt dat ze helemaal geen echte goede kwaliteitsschermen verkopen maar alleen dat ze dat nauwelijks doen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

ze verkopen gewoon in elk segment iets... Aan de consument uiteindelijk om te bepalen waar hun doel ligt. :)

En een goedkope lcd tv gaat natuurlijk ten koste van de kwaliteit. Je kunt een Yokohama tv van 500 euro, vergelijken met een tv van 1500 euro :)

Gemineye, wat jij zegt klopt, er zijn nog maar weinig schermen die een crt tv kunnen evenaren, alhoewel wordt de kwaliteit van de schermen steeds beter en beter, maar als je ziet dat momenteel ruim 75% van de huishoudens nu naar een lcd tv aan het kijken is, zou het raar zijn voor een commercieel bedrijf om daar niet in mee te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
Daklem schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:22:
... als je ziet dat momenteel ruim 75% van de huishoudens nu naar een lcd tv aan het kijken is, ...
• Als je hiermee doelt op het percentage nieuw verkochte tv's dat van het type lcd is, dat zou maar zo kunnen zijn;
• Maar als jij bedoeld dat op dit moment al 75% van de huishoudens een lcd tv heeft staan/hangen, dan denk ik toch echt dat je er flink naast zit. Ik denk niet eens dat bijvoorbeeld onder de lezers van dit topic dat percentage zo hoog is. Lcd monitoren genoeg, maar lcd tv's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Daklem schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:22:
Gemineye, wat jij zegt klopt, er zijn nog maar weinig schermen die een crt tv kunnen evenaren, alhoewel wordt de kwaliteit van de schermen steeds beter en beter, maar als je ziet dat momenteel ruim 75% van de huishoudens nu naar een lcd tv aan het kijken is, zou het raar zijn voor een commercieel bedrijf om daar niet in mee te gaan :)
Mjah, het zal allemaal wel, maar persoonlijk baal ik flink dat mijn volgende televisie noodgedwongen een LCD moet worden... Ik hoef die troep helemaal niet... Doe mij maar een combinatie van een mooie 81/102cm CRT en een beamer... Vind die platte schermen echt helemaal niks... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

De omzet van 'platte' tv's. (LCD en Plasma) is op dit moment meer dan 70% van het totaal.
Het aantal verkochte tv's bestaat nog voor 75% uit tv's met een CRT-beeldbuis.

De cijfers weet ik niet meer exact, maar dit was ongeveer wat er in het artikel stond.
Lekker off-topic

Ikzelf heb nog CRT HDTV kunnen scoren (JVC P37 voordat er weer vragen komen). Heb het zelf ook nog niet zo op de platte tv's. Maar de ontwikkeling gaat daar erg hard en het wordt inmiddels wel interessant als je een nieuwe tv aan wilt schaffen (en je hebt een dikke portemonee)

[ Voor 37% gewijzigd door Shiver23 op 16-03-2006 17:17 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Shiver23 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:15:
De omzet van 'platte' tv's. (LCD en Plasma) is op dit moment meer dan 70% van het totaal.
Het aantal verkochte tv's bestaat nog voor 75% uit tv's met een CRT-beeldbuis.
Ik weet uit ervaring dat dit niet helemaal waar is :) waar ik werk verkopen we ongeveer 70% lcd/plasma en veel minder crt.

Dit is opzich ook logisch omdat er op dit moment veel minder aanbod is aan crt tv's, dan lcd/plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

lord.farquaad schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:49:
[...]
• Als je hiermee doelt op het percentage nieuw verkochte tv's dat van het type lcd is, dat zou maar zo kunnen zijn;
• Maar als jij bedoeld dat op dit moment al 75% van de huishoudens een lcd tv heeft staan/hangen, dan denk ik toch echt dat je er flink naast zit. Ik denk niet eens dat bijvoorbeeld onder de lezers van dit topic dat percentage zo hoog is. Lcd monitoren genoeg, maar lcd tv's...
Sorry voor de onduidelijkheid, maar ik bedoel natuurlijk het eerste. Als de tv defect raakt op dit moment, zal 75% van de mensen gaan kijken voor een lcd/plasma tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij bcc en mediamarkt sluiten ze ook gewoon 20 schermen aan op 1 dvd speler of 1 caox (tv)
aansluiting.
En wordt er niet gekeken naar hoe het er uitziet als er maar iets te zien is. 8)7
Ook staan de schermen meestal niet meer neutraal afgesteld (kleur contrast etc )

De meeste beeldschermen die daar hangen kunnen veel mooier weergeven als dat ze daar doen. :'(

Vergeet ook niet dat een tft of plasma veel meer laat zien dan een crt scherm.
(zeker als je er te dicht op zit)
Moet regelmatig bij klanten de cai installatie aanpassen als ze z`n scherm geplaatst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:34:

De meeste beeldschermen die daar hangen kunnen veel mooier weergeven als dat ze daar doen. :'(
Dat vind ik ook een kwalijke zaak! als dit beter geregeld was, dan is het wel gemakkelijker om een keus te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Daklem schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:28:
[...]

Ik weet uit ervaring dat dit niet helemaal waar is :) waar ik werk verkopen we ongeveer 70% lcd/plasma en veel minder crt.

Dit is opzich ook logisch omdat er op dit moment veel minder aanbod is aan crt tv's, dan lcd/plasma.
Jij werkt waar heel nederland een tv koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Shiver23 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:50:
[...]

Jij werkt waar heel nederland een tv koopt?
ja. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:57:
[...]

Mjah, het zal allemaal wel, maar persoonlijk baal ik flink dat mijn volgende televisie noodgedwongen een LCD moet worden... Ik hoef die troep helemaal niet... Doe mij maar een combinatie van een mooie 81/102cm CRT en een beamer... Vind die platte schermen echt helemaal niks... :X
Prima, maar ik heb nog geen crt tv gezien die in de buurt van de diepte en scherpte van mijn lcd tv komt... Ik heb al zoveel mensen over de vloer gehad die verbaasd waren over de kwaliteit omdat ze of in de winkel heel slecht beeld hadden gezien of via via hadden gehoord dat het niks was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kom maar eens kijken dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 15:58

Sharky

Skamn Dippy!

ghost-rider schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:38:
het apperatuur op volgorde
- Philips 603 AM-FM receiver..(kan er helaas niks over vinden op internet.. :'( )
he geinig, mijn ouders hadden 20 jaar geleden vrijwel een identieke tuner/receiver, dat ding is best lang meegegaan. Ik was 10 toen mijn ouders uit elkaar gingen en al die tijd heeft hij z'n werk gedaan. Nu staat hij bij m'n vader in z'n werkhok en werkt hij ook nog steeds. Alleen de onze heeft van die palletje waarmee je voorkeuzezenders kunt instellen, volgens mij is hij voor de rest identiek.

[ Voor 6% gewijzigd door Sharky op 16-03-2006 20:41 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/6963/copyofdscf00019ir.jpg

eindelijk scherm hangt :Y) :P morgen beamer halen.. Sanyo Z1..

scherm is 2m breed.. hoever moet ik dan mijn beamer vna het scherm afzetten.. mij is verteld zo'n 4m en ja die spotjes gaan daar nog weg..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
verschilt per projector.... Ik projecteer 2.40 breed en mijn projector hangt 3 meter van het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:50

FaceDown

Storende factor.

4 meter lijkt me nogal ver. Bij mij is het zo'n 3.50 bij max 2.20 breed (Infocus Screenplay 4800 / X1). Je kunt echter beter je beamer wat verder weg hangen en dan minder zoom gebruiken, dan heel dichtbij en de zoom vol open.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

FaceDown schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:49:
4 meter lijkt me nogal ver. Bij mij is het zo'n 3.50 bij max 2.20 breed (Infocus Screenplay 4800 / X1). Je kunt echter beter je beamer wat verder weg hangen en dan minder zoom gebruiken, dan heel dichtbij en de zoom vol open.
Is verder weg niet nadelig voor de lichtopbrengst danwel contrastratio...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Uiteindelijk wel, maar je gaat toch nooit breder dan zo'n 2.20 met een dergelijke beamer dus dat kunnen ze goed aan. Uitzoomen is ook nadelig voor de lichtopbrengst. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

MikeyMan schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:57:
[...]

Wie verplicht je om een LCD te kopen? Als ik nou een tv zou moeten kopen dan ging ik marktplaats afstruinen naar een goedkope 2e hands CRT. Die dingen kunnen ze aan de straatstenen niet kwijt. Zo'n mooi Sony WEGA ofzo voor een paar honderd euro; daar gaan geen LCD tegenop. :P

En zo'n vaart zal het niet lopen met dat HDTV, als je nu bekijkt dat verreweg de meeste zenders nog niet eens in breedbeeld uitzenden.

[ Voor 10% gewijzigd door FaceDown op 17-03-2006 10:57 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, ik wil gewoon een nieuwe tv... En ben ook bereid daar geld voor neer te leggen...
Ik ga dus echt met geen mogelijkheid een tweedehands product kopen... Helemaal niet na de tv die ik nu heb... En dan word ik onderhand dus toch verplicht om een LCD te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

FaceDown schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:56:
[...]

En zo'n vaart zal het niet lopen met dat HDTV, als je nu bekijkt dat verreweg de meeste zenders nog niet eens in breedbeeld uitzenden.
Inderdaad... :( En als ze het wel doen, zetten ze onderschriften en ondertitels vaak alsnog in het zwarte deel.

HDTV zal zelf zo'n vaart niet gaan lopen misschien, maar met de komst van Blue Ray en HD DVD later dit jaar zal het er toch wel enigszins van komen. En dan is het wachten op Plasma's met de goeie resoluties, want die gekke LCD schermen kunnen me niet bekoren tot nu toe. Ze zijn nog wel een eindje verwijderd van goede plasma's, laat staan van een goede CRT. Toch gaat LCD wel een succes worden, commercieel gezien: ze leveren nu al grote schermen met HD-resoluties voor niet debiel veel geld. Plasma komt daar pas eind dit jaar mee, en dan voor de hoofdprijs ben ik bang.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:18:
[...]

Inderdaad... :( En als ze het wel doen, zetten ze onderschriften en ondertitels vaak alsnog in het zwarte deel.

HDTV zal zelf zo'n vaart niet gaan lopen misschien, maar met de komst van Blue Ray en HD DVD later dit jaar zal het er toch wel enigszins van komen. En dan is het wachten op Plasma's met de goeie resoluties, want die gekke LCD schermen kunnen me niet bekoren tot nu toe. Ze zijn nog wel een eindje verwijderd van goede plasma's, laat staan van een goede CRT. Toch gaat LCD wel een succes worden, commercieel gezien: ze leveren nu al grote schermen met HD-resoluties voor niet debiel veel geld. Plasma komt daar pas eind dit jaar mee, en dan voor de hoofdprijs ben ik bang.
Ook dat kun je je afvragen... Ik voel serieus nog niet de behoefte aan een betere oplossing dan DVD... Misschien dat het echter wel nodig is om op een LCD fatsoenlijk beeld te krijgen, maar daar heb ik me nog niet echt in verdiept...

En daarnaast, ik kijk ook nog weleens het journaal ofzo... Dat moet ook gewoon goed gaan...

[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 17-03-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:32:
[...]

Prima, maar ik heb nog geen crt tv gezien die in de buurt van de diepte en scherpte van mijn lcd tv komt... Ik heb al zoveel mensen over de vloer gehad die verbaasd waren over de kwaliteit omdat ze of in de winkel heel slecht beeld hadden gezien of via via hadden gehoord dat het niks was.
Mag ik vragen welke lcd-tv je dan thuis hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 23:16

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Sharky schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:41:
[...]

he geinig, mijn ouders hadden 20 jaar geleden vrijwel een identieke tuner/receiver, dat ding is best lang meegegaan. Ik was 10 toen mijn ouders uit elkaar gingen en al die tijd heeft hij z'n werk gedaan. Nu staat hij bij m'n vader in z'n werkhok en werkt hij ook nog steeds. Alleen de onze heeft van die palletje waarmee je voorkeuzezenders kunt instellen, volgens mij is hij voor de rest identiek.
verder is die wel goed vind ik :)
alleen als je BASS hard zet geeft die dus ook iets TEVEEL bass >:)
ik wist niet dat die al ruim 20jaar oud was

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Frank
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-07 13:46
Ik ben van plan om een Yamaha RX-V557 (5.1 Reciever) te kopen en daar dan twee KEF iQ3's in stereo aan te hangen. Is de RX-V557 in staat om mooi stereo geluid te geven aan de twee iQ3's?

Over een paar jaar wil ik de set uitbreiden met (waarschijnlijk) 2 iQ7's een iQ6c en een sub. Voldoet de RX-V557 hiervoor dan?

Is de Denon AVR-1706 hiervoor beter geschikt? Of zou ik moeten kijken naar een krachterige reciever?

Ik begrijp dat ik zelf naar de sets moet gaan luisteren om een goede beslissing te kunnen nemen, helaas is dat in mijn omgeving niet mogelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Herr Frank op 17-03-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Je zou er een apart topic over moeten openen... En even de faq over aankoopadvies moeten lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Frank
MikeyMan schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:09:
Je zou er een apart topic over moeten openen... En even de faq over aankoopadvies moeten lezen...
Gedaan, maar een moderator zei dat ik maar moest gaan luisteren en gooide er een slotje op..... :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Herr Frank op 17-03-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En wat doe je dan...? Je gaat luisteren... Juistem...
Óf je kijkt dit topic een beetje door naar de combinaties en de meningen van mensen daarover...
Precies de reden dat deze posts hier waarschijnlijk ook vlot verwijderd gaan worden... De richtlijnen zijn er niet voor niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Welke omgeving kun je niet luisteren dan? Omgeving Sahara? Lijkt me toch dat overal in Nederland serieuze audiozaken zitten.

Ik ben zelf helemaal niet gecharmeerd van de KEF IQ-reeks, terwijl er genoeg mensen hier zeer tevreden mee zijn. Dit is net zoiets als vragen wat lekkerder is. Pizza of Shoarma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Frank
Shiver23 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:27:
Welke omgeving kun je niet luisteren dan? Omgeving Sahara? Lijkt me toch dat overal in Nederland serieuze audiozaken zitten.

Ik ben zelf helemaal niet gecharmeerd van de KEF IQ-reeks, terwijl er genoeg mensen hier zeer tevreden mee zijn. Dit is net zoiets als vragen wat lekkerder is. Pizza of Shoarma.
Natuurlijk kan het zo zijn dat je niet gecharmeerd bent door de KEF's, maar wat bevalt je dan minder? En wat zou jij als alternatief nemen?

Wat betreft de reciever, ik heb nu gezocht naar reviews. De 1706 van Denon komt goed uit een test van What Hi-Fi, en ook andere testers bestempelen hem als ruimtelijk met een mooie volle bas. Aangezien dit mij wel aanspreekt neig ik nu naar de Denon, maar natuurlijk moet ik het eerst gaan beluisteren.

En nee, ik woon niet in de Sahara maar in de Gobi woestijn.....

Edit: Hier wat naar het Engels vertaalde Duitse reviews van de Denon

[ Voor 16% gewijzigd door Herr Frank op 17-03-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herr Frank schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:10:
[...]

Gedaan, maar een moderator zei dat ik maar moest gaan luisteren en gooide er een slotje op..... :'(
je kunt ook eens proberen om een topic te openen in www.htforum.nl of www.hififorum.nl hier worden wel meer van dit soort vragen gesteld zonder dat er zomaar een slotje op wordt gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Frank
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 18:43:
[...]

je kunt ook eens proberen om een topic te openen in www.htforum.nl of www.hififorum.nl hier worden wel meer van dit soort vragen gesteld zonder dat er zomaar een slotje op wordt gezet
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb de KEF IQ serie geluisterd. Ik was zelf met name op zoek naar vloerstaanders dus heb de IQ5 geluisterd. Het laag was wel mooi vol, maar midden nogal rommelig en het hoog was nauwelijks aanwezig.

Voor boekenplank speakers waar jij naar op zoek bent, vond ik zelf de Dali Concept 2 zeer aangenaam om naar te luisteren. Uiteraard is het laag bij dit soort speakers niet te vergelijken met een vloerstaander, maar het midden en hoog vond ik mooi helder en goed in balans.

Voor wat betreft de vraag van je versterker. Het zijn toch de speakers die het grootste deel van het geluid voor hun rekening nemen. Je zou dan simpel naar de specificaties, prijs en uiterlijk kunnen kijken. Als je het verschil niet kent, qua geluid, tussen de versterkers kun je later ook geen rotgevoel hebben dat de ene versterker net ietsje mooier klinkt dan de ander.
Als je echt op zoek bent naar een versterker alleen voor stereo dan kun je ook nog naar een 2.0 versterker. Ik geloof dat Onkyo wel goed bekend staat. Een van de weinigen die binnen die prijsklassen nog 2.0 maakt.

(Heb ik het weer een beetje goedgemaakt van je Sahara? ;))

[ Voor 42% gewijzigd door Shiver23 op 17-03-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 17:19

sphere

Debian abuser

Shiver23 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:27:
Dit is net zoiets als vragen wat lekkerder is. Pizza of Shoarma.
Een non-issue, tegenwoordig zijn er ook pizza's met schaapie _/-\o_

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Shiver23 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 22:50:
Ik heb de KEF IQ serie geluisterd. Ik was zelf met name op zoek naar vloerstaanders dus heb de IQ5 geluisterd. Het laag was wel mooi vol, maar midden nogal rommelig en het hoog was nauwelijks aanwezig.

Voor boekenplank speakers waar jij naar op zoek bent, vond ik zelf de Dali Concept 2 zeer aangenaam om naar te luisteren. Uiteraard is het laag bij dit soort speakers niet te vergelijken met een vloerstaander, maar het midden en hoog vond ik mooi helder en goed in balans.

Voor wat betreft de vraag van je versterker. Het zijn toch de speakers die het grootste deel van het geluid voor hun rekening nemen. Je zou dan simpel naar de specificaties, prijs en uiterlijk kunnen kijken. Als je het verschil niet kent, qua geluid, tussen de versterkers kun je later ook geen rotgevoel hebben dat de ene versterker net ietsje mooier klinkt dan de ander.
Als je echt op zoek bent naar een versterker alleen voor stereo dan kun je ook nog naar een 2.0 versterker. Ik geloof dat Onkyo wel goed bekend staat. Een van de weinigen die binnen die prijsklassen nog 2.0 maakt.

(Heb ik het weer een beetje goedgemaakt van je Sahara? ;))
Ik ben heel erg benieuwd op welke apparatuur en met welke kabels jij deze KEF iQ5 speakers beluisterd hebt. Ik weet dat het midden en hoog wel degelijk prima inorde is. Er is laatst zelfs een test geweest in Engeland (Dupje wees mij hier op) waarbij deze speaker als beste speaker bevonden werd uit een test met o.a Dali., Tannoy, Mordaunt Short etc..
Het zijn toch de speakers die het grootste deel van het geluid voor hun rekening nemen. Je zou dan simpel naar de specificaties, prijs en uiterlijk kunnen kijken.
Dit is een grote misser! specificaties hoeven helemaal niks te zeggen over de kwaliteit van speakers! De speaker kan nog wel zo goede specificaties hebben, maar als er een slechte filter inzit bijvoorbeeld of speakers zijn verkeerd geplaatst, dan heb je al een probleem. Dit hetzelfde met een stereo versterker.

Dat Onkyo 1 van de weinige is die nog stereoversterkers maakt, foei! Wat dacht je van Denon, Marantz, Harman Hardon, Yamaha, Sony en zo zijn er nog zat op te noemen in het hogere segment die ook nog veelal stereo maken.

Ik krijg het idee met jouw verhaaltje dat jij maar wat zegt... en dat jij niet 100% weet waar je over praat. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik geef mijn eigen bevindingen wat betreft de speakers. Ik heb deze samen met iemand anders geluisterd en deze persoon had dezelfde bevindingen. ik heb oa geluisterd met een onkyo 603 bij hobo en bij een andere speciaalzaak met marantz, pioneer en denon.
Met de specificaties had ik het over de versterker. Niet over de speakers.
En bij mijn weten is er binnen zijn prijsklasse bijna geen stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:39
Welke prijsklasse heb je het dan over? De 603 is bij mijn weten een surround receiver.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 09:56:
Ik geef mijn eigen bevindingen wat betreft de speakers. Ik heb deze samen met iemand anders geluisterd en deze persoon had dezelfde bevindingen. ik heb oa geluisterd met een onkyo 603 bij hobo en bij een andere speciaalzaak met marantz, pioneer en denon.
Met de specificaties had ik het over de versterker. Niet over de speakers.
En bij mijn weten is er binnen zijn prijsklasse bijna geen stereo.
Cambridge blijft erg mooi, en NAD is populair...
DRAFTER86 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:39:
[...]

Mag ik vragen welke lcd-tv je dan thuis hebt staan?
De jvc lt-32s60b met calibratie. Inmiddels zijn er wel al betere schermen denk ik bij de lcd's... maar het verschil is niet schrikbarend, ik ben echt benieuwd hoe de clear lcd van philips gaat worden, het zwart blijft een probleem, alhoewel ik er weinig van merk na de calibratie en de backlight op vrijwel 0, het went ook wellicht. Vraag ZiegoM maar hoe dat eruit ziet, je ziet gewoon letterlijk alles.. maar elke techniek blijft zijn nadelen hebben. Toch heb ik veel liever een scherm zonder glasplaat al bijvoorbeeld, ik vind zelfs de minste reflecties ZEER hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DracoplasM64 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:54:
Ik heb een nieuwe htpc dus een paar extra plaatjes, draaid bijna al het HD materiaal prima (720p) alleen hd materiaal dat ik van quiktime in de vorm van trailers haal wordt vertraagd en schokkend afgespeelt... Misschien een kleine tip?
TCPMP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jongens, dit is geen "verzamel hier problemen en stel hier vragen die in losse topics op die manier niet mogen" topic... Graag gewoon ontopic blijven.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 11:00:
Welke prijsklasse heb je het dan over? De 603 is bij mijn weten een surround receiver.
Herr Frank is volgens mij op zoek naar een versterker tot € 300,-
Bij mijn weten zit hier tegenwoordig weinig stereo meer tussen.

De 603 is inderdaad een surround-receiver. Maar even ter illustratie dat ik met een normale versterker naar de KEF's heb geluisterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Frank
Shiver23 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:34:
[...]

Herr Frank is volgens mij op zoek naar een versterker tot € 300,-
Bij mijn weten zit hier tegenwoordig weinig stereo meer tussen.

De 603 is inderdaad een surround-receiver. Maar even ter illustratie dat ik met een normale versterker naar de KEF's heb geluisterd.
Shiver en anderen, bedankt voor informatie. Ik zal sowieso voordat ik iets koop er eerst goed naar luisteren en mijn bevindingen vergelijken met andere combinaties van speakers en recievers. Aangezien de moderator verzoekt deze discussie te staken stel ik voor dat we het hier bij laten. Wanneer ik iets gekocht heb zal ik het hier in dit topic wel melden, samen met mijn beweegeredenen voor de gemaakte keuze en de bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 13:30:
[...]

Cambridge blijft erg mooi, en NAD is populair...

[...]

De jvc lt-32s60b met calibratie. Inmiddels zijn er wel al betere schermen denk ik bij de lcd's... maar het verschil is niet schrikbarend, ik ben echt benieuwd hoe de clear lcd van philips gaat worden, het zwart blijft een probleem, alhoewel ik er weinig van merk na de calibratie en de backlight op vrijwel 0, het went ook wellicht. Vraag ZiegoM maar hoe dat eruit ziet, je ziet gewoon letterlijk alles.. maar elke techniek blijft zijn nadelen hebben. Toch heb ik veel liever een scherm zonder glasplaat al bijvoorbeeld, ik vind zelfs de minste reflecties ZEER hinderlijk.
Dat zag er inderdaad zeer goed uit :P

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Afbeeldingslocatie: http://resettim.nl/temp/resetbeem_1.jpg
Sanyo-Z1

Afbeeldingslocatie: http://resettim.nl/temp/resetbeem_2.jpg
scherm van 2 bij 1m :Y) :P

to do list:
* spotjes weghalen
* beamer ophangen
* resolutie veranderen.. staat nu op 800x600
* speakers goed plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Dat ziet er heel leuk uit Tim. :)

Ben benieuwd hoe het eruit ziet op een hogere resolutie en als hij opghangen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat het scherm van camco systems (waarin we allebei meedoen met een IA die het niet meer doet...) Zo ja bevalt het doek een beetje?
Ik heb nu gewoon vellen groot papier met een zwarte rand erom tegen de muur gehangen, dat gaat ook goed, maar voor 150 euro een goed scherm (electrisch) is niet verkeerd imo.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 00:20 . Reden: Edit: Ik heb trouwens ook een Sanyo, de (PLV) Z2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Nope is denk ik niet het Camco scherm.
Ik heb hem hier hangen en hij bevalt mij echt perfect :)
Doek voelt erg stevig aan, motor is uitstekend, en alles voelt best degelijk aan. Bij gebrak aan beamer heb ik nog geen pic met beamer :+

http://crew.tweakers.net/Atlas/scherm/scherm3.jpg
Zo hangt hij nu iig :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 00:17:
Is dat het scherm van camco systems (waarin we allebei meedoen met een IA die het niet meer doet...) Zo ja bevalt het doek een beetje?
Ik heb nu gewoon vellen groot papier met een zwarte rand erom tegen de muur gehangen, dat gaat ook goed, maar voor 150 euro een goed scherm (electrisch) is niet verkeerd imo.
neej dit is een proluxx scherm. gekocht bij beamerschermen.nl.

gebeld en in de middag meteen opgehaald. heb de 203x153, beeldafmeting van 197x110 voor €139. meteen voor 39,= een plafondhanger gekocht dus ik ben klaar..

had geen zin om te wachten op een projectiescherm gezien ik vrijdag mijn beamer ging halen.. tja en electrisch is echt niet noodzakelijk.. wat is nou de moeite om ffies het scherm naar beneden te trekken.. eigenlijk vind ik dit juis fijner.. heb je geen snoeren vanaf je doek lopen ;)

owja dat ding is met ov te doen :D gewoon busje in.. busje uit.. trein in.. trein uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReseTTim schreef op zondag 19 maart 2006 @ 12:41:
[afbeelding]
Sanyo-Z1

[afbeelding]
scherm van 2 bij 1m :Y) :P

to do list:
* spotjes weghalen
* beamer ophangen
* resolutie veranderen.. staat nu op 800x600
* speakers goed plaatsen
Leuk setje, ben bij de premiere geweest.... :Y) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 17:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Mijn home cinema:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3a722e3ff02ac4e54aa4b9d29ff195ee/full.jpg

Specs

LG 32LP1R LCD

Pioneer 433H-S DVD HD recorder

Pioneer VSX-915-S versterker

Kef KHT 2005.2 speakersset

XBox 360

Dit alles op een lelijk meubel waar ik nog vervanging voor zoek :)
Zit nog te dubben over de plaatsing van de center-speaker. Hij verpest nu een beetje het design van de LCD.

Heb trouwens een probleem met dvd's kijken, De beeldkwaliteit is echt perfect, maar er loopt een soort voor 'storing' door het beeld. Het beeld 'loopt' heel licht. Van die strepen die van beneden naar boven gaan. Het is niet superhinderlijk, maar het valt wel op. Dit is zowel bij dvd's kijken via de XBOX360 (progressive) als via de dvd speler (progressive en interlaced). Allen via een component aansluiting.
Ik vermoed dat dit een externe storingsfactor is maar kan er niet de vinger op leggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Danfoss op 21-03-2006 12:14 ]

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik vermoed dat dit een externe storingsfactor is maar kan er niet de vinger op leggen.
Ik zie een paal met spots naast je apparatuur staan. Zit daar toevallig een dimmer op? Dat zou namelijk de storingsfactor kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Haha. Als je er snel overheen kijkt lijkt het net of je alles op elkaar gestapeld heb. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Geen dimmer. Maar zal de stekker er eens uittrekken. Het rare vind ik wel dat ik het alleen met een dvd signaal heb. TV of Xbox heeft het niet.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Die DVD zit zeker over een scart en de rest niet? Heb je al eens een betere (afgeschermde) kabel geprobeerd?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

sphere schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:33:
Die DVD zit zeker over een scart en de rest niet? Heb je al eens een betere (afgeschermde) kabel geprobeerd?
Danfoss schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:12:
Allen via een component aansluiting.
Ik gebruik dus component. Voor dvd via xbox360 de standaard xbox kabel en voor de dvd speler een dure REALCable kabel. Ook gestest op progressive output, maar dat hielp ook niet.
Misschien moet ik de dvd speler maar eens op rgb-scart aansluiten. Lever ik dan veel aan kwaliteit in?

Edit: heb dvd speler nu op rgb-scart aangesloten. Dan is het wel goed. Blijft vaag dat er zo'n storing is als ik een dvd signaal over component stuur.

[ Voor 16% gewijzigd door Danfoss op 21-03-2006 16:11 ]

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Woei, vrijdag komt mijn KEF Q10c :D
Dan zal ik daarna zo spoedig mogelijk pics showen van mijn (Reeds opgeruimde) studentenkamer.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemineye

Gemineye

KEFalicious..

bartvl schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:02:
Woei, vrijdag komt mijn KEF Q10c :D
Dan zal ik daarna zo spoedig mogelijk pics showen van mijn (Reeds opgeruimde) studentenkamer.
Laat het ons weten! Ik vind de Q10c een erg mooie, goede speaker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Even mijn laatste update laten zien:

Gisteren mijn Solidsteel rack opgehaald.

Afbeeldingslocatie: http://www.klemkerk.speedxs.nl/solidsteel1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.klemkerk.speedxs.nl/solidsteel2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.klemkerk.speedxs.nl/solidsteel3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Laatst online: 01-09 10:26
Danfoss schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:12:
Heb trouwens een probleem met dvd's kijken, De beeldkwaliteit is echt perfect, maar er loopt een soort voor 'storing' door het beeld. Het beeld 'loopt' heel licht. Van die strepen die van beneden naar boven gaan. Het is niet superhinderlijk, maar het valt wel op. Dit is zowel bij dvd's kijken via de XBOX360 (progressive) als via de dvd speler (progressive en interlaced). Allen via een component aansluiting.
Ik heb iets vergelijkbaars gehad met mijn pc/tv setup. Als ik de coax-kabel uit de tv haalde waren de strepen ineens weg .. ik weet niet of je dit kunt doen, zo ja, dan is het het proberen wel waard denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
PhoeniX- schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:46:
[...]

Ik heb iets vergelijkbaars gehad met mijn pc/tv setup. Als ik de coax-kabel uit de tv haalde waren de strepen ineens weg .. ik weet niet of je dit kunt doen, zo ja, dan is het het proberen wel waard denk ik :)
Dat is zelfs met mjin beperkte kennis wat betreft elektro prima te verklaren; twee verschillende 'aardingen' . Je PC hangt aan de randaarde van de meterkast en de TV is geaard aan je kabelcontactdoos (via de mantel van je coax). Een licht potentiaalverschil is dan haast onvermijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellmonder1986
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01-2021
na bijna heel het topic gelezen te hebben post ik mn specs ook is
pics komen eraan alleen nu geen zin om uit te spitten hoe ik dat moet doen

tv: proline 26" lcd met lg electronics scherm erin.

reciever: denon avr 1706, ben erg tevreden over deze reciever.
heeft geen nadelen voor zover ik weet en is goed af te stellen

dvd speler: jvc vx-n55, kortom een allesvreter qua dvds en kwaliteit is super, wel niet meer de nieuwste maar wel een van de betere tijdje geleden.

cd speler: technics sl-pg490, optical aangesloten op versterker ( heb toch mn cdspeler gehouden want anders moet ik steeds instellingen veranderen als ik cd of dvd luister en nu niet ;) )

en last but not least
speakers: athena micra 6 system speakers ( http://www.athenaspeakers.com/micra6SystemSpeakers.htm )
echt heldere bas weergave door de sub en midden en laag zijn super al zeg ik het zelf
(heb gehoord dat athena hetzelfde merk is als energy klopt da want ik had laatste set speakers van athena en de verkoper zette er een energyset voor trug en zij dat het niet uitmaakte welke ik nam want komen uit zelfde fabriek)

speakers zijn aangesloten via monster speaker kabel
sub is aangesloten via monsterbass 100, kabel van 8 meter
dvd en cd speler zijn aangesloten via optical kabel van monster
scart kabel is van profigold
dvd en cd zijn ook weer aangesloten met profigold tulipkabel
alles mooi weggewerkt alleen nu nog pics poste maar geen zin om ff uit te pluize dus binnekort pics

@ lord.farquaad
die 2 aardingspunten komen elkaar toch weer tegen in de meterkast want gaan met zelfde aardingsrail via 6 of 10 kwadraat draad naar de aardingspin in de grond

[ Voor 6% gewijzigd door hellmonder1986 op 22-03-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haal even de kabels los die je niet gebruikt voor dvds af te spelen en kijk of de beeldkwaliteit dan beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Laatst online: 01-09 10:26
lord.farquaad schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:43:
Dat is zelfs met mjin beperkte kennis wat betreft elektro prima te verklaren; twee verschillende 'aardingen' . Je PC hangt aan de randaarde van de meterkast en de TV is geaard aan je kabelcontactdoos (via de mantel van je coax). Een licht potentiaalverschil is dan haast onvermijdelijk.
Dan is mijn kennis nog een stuk beperkter ben ik bang :) Vreemd genoeg zat de pc niet eens op een geaard stopcontact. Anyway, het was maar een tip - misschien is het wel (onbewust, zoals bij mij) zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
hellmonder1986 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:17:
die 2 aardingspunten komen elkaar toch weer tegen in de meterkast want gaan met zelfde aardingsrail via 6 of 10 kwadraat draad naar de aardingspin in de grond
offtopic:
Daar geloof ik niet zo veel van. Achter dat Abonnee Overname Punt zit bij mij nl. een dikke coaxachtige kabel, die niet in de buurt van de meterkast komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemineye

Gemineye

KEFalicious..

hellmonder1986 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:17:
(heb gehoord dat athena hetzelfde merk is als energy klopt da want ik had laatste set speakers van athena en de verkoper zette er een energyset voor trug en zij dat het niet uitmaakte welke ik nam want komen uit zelfde fabriek)
Dezelfde fabriek betekent nog niet hetzelfde geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

lord.farquaad schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:52:
[...]
offtopic:
Daar geloof ik niet zo veel van. Achter dat Abonnee Overname Punt zit bij mij nl. een dikke coaxachtige kabel, die niet in de buurt van de meterkast komt.
Dat kan wel kloppen, maar de aardingspin zit ook niet in de meterkast, maar heeft een centrale plek. Ik weet zo niet meer of dat per huis of wijk gaat.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag van geluk spreken als de kabel instaltie van de kbael bedrijf goed geaard is. Bij ons staat er gewoon 110 volt op op de kabel Afbeeldingslocatie: http://forum.mamboserver.com/images/smilies/eek.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellmonder1986
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01-2021
jah had ff niet in de gaten dat het over de aarding van die upc (of whatever) box ging maar dan nog, die kast hangt toch in een stopcontact en daar aard hij zn eige mee.
en iedere meterkast die ik tot nu toe heb gemaakt/vervangen heeft een eigen aardpin in de grond zitten of zelf erin geslagen als dat ging

voor zover ik weet is er nooit een centraal aardpunt geweest voor wijken (afgezien van flats), miss wel dat het per 2 of 3 huizen ging maar vanaf de laatste 10?? jaar of langer heeft ieder huis aparte aarde als het verplicht was en de laatste jaren is het zowiezo verplicht om apart aardpunt te hebben zelfs al is het een rijtjeshuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Misschien dat dat solid steel rack er in levende lijve er wel deftig uitziet, maar zo op de foto vind ik het een kantinetafel op schaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:17

Exirion

Gadgetfetisjist

sphere schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:32:
Misschien dat dat solid steel rack er in levende lijve er wel deftig uitziet, maar zo op de foto vind ik het een kantinetafel op schaal :X
Mjah, ik had persoonlijk ook liever iets stijlvollers gekocht, maar over smaak valt niet te twisten enzo :P Wat ik erger vind is dat die prutsers #@$^@#^ weer iets boven op z'n CD-speler heeft geflikkerd :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

sphere schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:32:
Kantine tafels komen weer helemaal terug! 8)
Exirion schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:39:
[...]

Mjah, ik had persoonlijk ook liever iets stijlvollers gekocht, maar over smaak valt niet te twisten enzo :P Wat ik erger vind is dat die prutsers #@$^@#^ weer iets boven op z'n CD-speler heeft geflikkerd :+
Op mijn mooie dock worden fantastisch gecomprimeerde nummers gedraaid, ik vond dat toch wel even belangrijk om te laten zien op de foto :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 13:42

PnD

like in Pinda ^_^

Eindelijk een camera kunnen scoren, dus hier mijn vernieuwde setup in mijn nieuwe kamer.

Oude situatie:
Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/4214/oud6ux.jpg

Foto van mijn rears-sub ben ik kwijt, maar die stonden dus links van het bed, links en rechts van een kast die daar stond.
TV
Front Sub Center Front

Rear Rear

Nieuwe situatie, een hele vooruitgang :)

Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/9546/overzicht7kc.jpg

- Yamaha RX-V440RDS
- LG RZ-32LZ55 (nog op zoek naar een verhoging waar mijn center onder kan en mijn TV op)
- Magnat Motion 144 Fronts
- Magnat Motion Center (C1 dacht ik)
- Aldi universele afstandsbediening die mijn kamer rondzwerft, hoef ik nooit te zoeken :)

Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/9401/rears2on.jpg

- Magnat Motion 144 rears

Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/6991/receiverxbox5uk.jpg

- Een Xbox verstopt, die alles 720p afspeelt via component icm XBMC en digitaal optisch naar mijn receiver geluid stuurt

Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/4725/lcdclose2aq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/3483/logo2ro.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/2348/rotzooi4bp.jpg

Hier lag al mijn rotzooi even om de setup netjes te laten lijken :X
PC aangesloten via DVI, gebruik ik eigenlijk nooit, omdat mijn Xbox alles speelt..

Zou het trouwens slecht zijn dat mijn LCD TV voor een redelijk koud raam staat (enkel glas) en ook voor de verwarming..Temperatuur varieert tussen de 10 en 25 graden..

[ Voor 10% gewijzigd door PnD op 25-03-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 09:58:
Eindelijk een camera kunnen scoren, dus hier mijn vernieuwde setup in mijn nieuwe kamer.

Oude situatie:
[afbeelding]

Foto van mijn rears-sub ben ik kwijt, maar die stonden dus links van het bed, links en rechts van een kast die daar stond.
TV
Front Sub Center Front

Rear Rear

Nieuwe situatie, een hele vooruitgang :)

[afbeelding]

- Yamaha RX-V440RDS
- LG RZ-32LZ55 (nog op zoek naar een verhoging waar mijn center onder kan en mijn TV op)
- Magnat Motion 144 Fronts
- Magnat Motion Center (C1 dacht ik)
- Aldi universele afstandsbediening die mijn kamer rondzwerft, hoef ik nooit te zoeken :)

[afbeelding]

- Magnat Motion 144 rears

[afbeelding]

- Een Xbox verstopt, die alles 720p afspeelt via component icm XBMC en digitaal optisch naar mijn receiver geluid stuurt

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier lag al mijn rotzooi even om de setup netjes te laten lijken :X
PC aangesloten via DVI, gebruik ik eigenlijk nooit, omdat mijn Xbox alles speelt..

Zou het trouwens slecht zijn dat mijn LCD TV voor een redelijk koud raam staat (enkel glas) en ook voor de verwarming..Temperatuur varieert tussen de 10 en 25 graden..
Ziet er goed uit. Zal wel lekker doordreunen in je bed met al die zuilen eromheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 16:27
Zo dat ziet er netjes uit zeg ;) Zal wel een fijn geluidje zijn daar zo te zien.. Wb die temperatuur.. ik denk niet dat veel kwaad kan, het zal misschien wat tikken veroorzaken van de plastic behuizing die uitzet/krimpt maar verder niets. Btw, je 'before' plaatje is dood, zou je dat nog even kunnen fixen? Ben benieuwd :)

Ah fixed zie ik :)
'Verbetering' is een understatement :P

[ Voor 77% gewijzigd door Tim_R op 25-03-2006 16:42 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.

** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.