Zo, net verhuisd, vandaag eindelijk de AV-spulletjes op zitten bouwen en even een paar fotootjes gemaakt.
Overzichtje van de zijkant. Ik ben nog half aan het kamperen, dus nog niet alles staat op z'n definitieve plek.
Recht ervoor, vanaf de Fatboy.
Bovenop de kast:
• harman/kardon AVR-4500
• Pioneer CLD-950
• Thompson TV
• Logitech Z-640
De rest van de kast bevat een Akai VHS stereo montagerecorder, een Philips DVD 622 en een Cyberhome CH-DVD 401
Eén van mijn pronkstukjes: de Philips 587 Motional Feedback luidsprekers die ik als front-L/R gebruik. Spelen nog prima maar zijn wel aan een kleine onderhoudsbeurt toe, aangezien ze alweer 8 jaar geleden nieuwe voedingselco's hebben gekregen en het is nog langer geleden dat de signaalelco's zijn vervangen.
De Z-640 doet center, sub, surround midden en surround achter; de AVR-5400 is een 7.1 A/V-receiver.
Now playing: You're Under Arrest OVA 1.
De PC is er alleen voor StepMania, maar ik heb de monitor er even niet aanhangen, en de pads zet ik pas in elkaar als het spulletje z'n definitieve plek heeft.
Wensen voor de toekomst, aangezien ik daar nu ff geen geld voor heb omdat verhuizen duur is:
• Betere surroundspeakers en een center (Z-640 doet het leuk, maar is niet je van het)
• Projector (voorkeur ligt bij de PT AE-900)
• Grotere TV

(32" Panasonic CRT is toch wel het minimum)
Ook gaat de apparatuur in een andere kast en zal dit kastje vol worden gestopt met spelconsoles.

Daarnaast ga ik m'n oude Palm IIIxe met de Omniremote-software inzetten als universele afstandsbediening, aangezien 8 afstandsbedieningen toch wat teveel van het goede is.