Vergeleken met de universele AB die ik heb is die Logitech een koopje
Hangt er totaal vanaf wat je van HK koopt. Er zit ook een hoop oninteressante meuk bij imho. HK heeft bij mij nog altijd een iets mindere indruk achtergelaten dan andere merken.Daklem schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:32:
Wil je een HK alleen voor het uiterlijk, of om zijn prestaties?
Uitgaan puur op het uiterlijk is het slechtste wat je kunt doen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb, anders dan mij HTPC-topic doet vermoeden, ook niet echt goede ervaringen met HK. DVD-speler stop af en toe spontaan, display geeft soms vreemde tekens weer, receiver bromt vreemd en een speakerterminal is lam en klemt dus niet goed meer.Bor de Wollef schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:19:
[...]
Hangt er totaal vanaf wat je van HK koopt. Er zit ook een hoop oninteressante meuk bij imho. HK heeft bij mij nog altijd een iets mindere indruk achtergelaten dan andere merken.
Verwijderd
Jah hij hangt idd in een hoek, het is meer om vanuit me bed te kijken en dat kijkt wel erg lekker als ie een beetje hoger hangt.zimbab schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 08:31:
[...]
Volgens mij hangt ie onder een hoek naar beneden. Maar het ziet er wel wazig uit zo boven die monitor.
Merk jij trouwens veel verschil in het geluid met of zonder de Vincent monoblokjes als ev's?Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:48:
[...]
Heb nog wat staan schuiven (van de wand af!!) en ben eens op een wat andere plek gaan zitten (ook van de muur af, alleen aan de andere kant van de kamer) en dit heeft al heel erg geholpen moet ik zeggen.
Een wat duidelijkere foto (welliswaar overbelicht, maar ok):
[afbeelding]
Dit worden overigens de rear-broertjes (alleen dan wel zwart)
[afbeelding]
Kan eigenlijk nu al niet wachten deze speakers op te stellen in een grotere ruimte
Ik zit zelf namelijk te kijken naar een losse eindversterker om aan mijn Marantz te hangen teneinde het stereo-geluid te verbeteren.
Maakten de Marantz blokjes ook nog wat uit kwa controle over de speakers (vooral op hogere volumes)? Merkte je (veel) verschil met de eindversterking uit de reciever?Offtrack schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:52:
[...]
Ik raad je nogmaals aan om echt eerst te gaan luisteren. Ik heb de Yamaha 740 met 2x906 als fronts en 2x904 achter en de 905c. En het geluid beviel me niet helemaal. Yamaha heeft niet bepaald een warm geluid (yamaha's natural sound) en de speakers zijn ook heel direct.
De combinatie beviel me dus niet. Heb daarom marantz monoblokken genomen.
[ Voor 25% gewijzigd door ZiegoM op 07-03-2006 18:51 ]
\_Specs_/
Het ging me meer over de intentie van zijn post waarin hij aangeeft dat hij "HK prachtig vind".Bor de Wollef schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:19:
[...]
Hangt er totaal vanaf wat je van HK koopt. Er zit ook een hoop oninteressante meuk bij imho. HK heeft bij mij nog altijd een iets mindere indruk achtergelaten dan andere merken.
Daarom kwam ik met mijn vraag of hij het nou voor de prestaties deed, of puur voor de looks.
De stereo versterkers van Harman Kardon, zeker de signature lijn zijn prima inorde! Helemaal niets mis mee.
De nieuwste lijn van HK, zowel stereo als surround heeft bij mij qua geluid ook geen positieve indruk achtergelaten helaas. Qua looks vind ik ze ook wel wat hebben.
Verwijderd
Die versterker van 26 jaar oud is trouwens een Poineer 
Blijkt wel van kwaliteit.
Hij doet het nog goed, na 26 jaar
Soms dan gaan het geluid storen/kraken en dan geef je een paar tikken en dan doet ie het weer
Blijkt wel van kwaliteit.
Hij doet het nog goed, na 26 jaar
Soms dan gaan het geluid storen/kraken en dan geef je een paar tikken en dan doet ie het weer
Die stereo versterker "hk 970" werd prima bevonden in een test in de duitse "Audio"
Ouderwets veel power.
Het is nog een mooi ding ook, alleen jammer van de kwaliteit plastic die ze gebruiken.
Apparatuur mag ook wel een beetje deftige kwaliteit knoppen hebben.
Ouderwets veel power.
Het is nog een mooi ding ook, alleen jammer van de kwaliteit plastic die ze gebruiken.
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
Verwijderd
Ja, dat merk ik wel degelijk....ZiegoM schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:49:
Merk jij trouwens veel verschil in het geluid met of zonder de Vincent monoblokjes als ev's?
Ik zit zelf namelijk te kijken naar een losse eindversterker om aan mijn Marantz te hangen teneinde het stereo-geluid te verbeteren.
Ik merk dat vooral het laag een stuk strakker is, en dat mn speakers op het allerhoogste hoog wat moeten inleveren, wat gelukkig met wat treble te regelen is.
Voorheen had ik de marantz nooit op de stereostand staan vanwege het feit dat de muziek geen " body" had, ik mistte het onderste deel van het frequentiebereik, maar sinds de komst van de Vincents is de Marantz niet meer van de stereoafstand afgeweest (behalve dan bij films
Verwijderd
HK is vaak plastic, jammer genoeg.ToniBraxton schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:02:
Die stereo versterker "hk 970" werd prima bevonden in een test in de duitse "Audio"
Ouderwets veel power.
Verwijderd
Vandaag mijn B&W 805S binnengekregen 
Staan nu nog echt in te spelen, het geluid klinkt nu iets te ingetogen, wel is al heel erg duidelijk hoe rustig de klank is en de autoriteit van de speaker (waar helaas nog iets te weinig qua versterker aanhangt, maar die wil ik pas vervangen als er een receiver met hdmi 1.3 uit is).
Heb deze speaker vergeleken met de dynaudio contours en 52se, hogere serie kefs, B&W 704's, Revel M22 en jmlab profile 918's. Dit was de enige die warmte en detail kon combineren, de enige speaker (met de jmlabs wellicht) die echt niet als speaker klonk in vergelijking (dit was helemaal duidelijk met de switch naar de 52se's, die ik redelijk vaak heb gehoord al en altijd super vond klinken, tot dan...) en de ambiance van de cd perfect kan projecteren. De looks vind ik verder echt geweldig, maar dat is persoonlijk natuurlijk!

Staan nu nog echt in te spelen, het geluid klinkt nu iets te ingetogen, wel is al heel erg duidelijk hoe rustig de klank is en de autoriteit van de speaker (waar helaas nog iets te weinig qua versterker aanhangt, maar die wil ik pas vervangen als er een receiver met hdmi 1.3 uit is).
Heb deze speaker vergeleken met de dynaudio contours en 52se, hogere serie kefs, B&W 704's, Revel M22 en jmlab profile 918's. Dit was de enige die warmte en detail kon combineren, de enige speaker (met de jmlabs wellicht) die echt niet als speaker klonk in vergelijking (dit was helemaal duidelijk met de switch naar de 52se's, die ik redelijk vaak heb gehoord al en altijd super vond klinken, tot dan...) en de ambiance van de cd perfect kan projecteren. De looks vind ik verder echt geweldig, maar dat is persoonlijk natuurlijk!

Ga jij eens even snel de bijbehorende zwarte b&w stands bestellen, die dingen maken ze niet voor niets
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
Verwijderd
hahahaha, mijn eerste gedachte!ToniBraxton schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:23:
[...]
Ga jij eens even snel de bijbehorende zwarte b&w stands bestellen, die dingen maken ze niet voor niets
Stands/speakerverhouding is niet kloppend! Voor de rest echt een prachtige speaker. Heb de 705's geluisterd waar ik al kippenvel van kreeg, laat staan welke putter ik zou krijgen van de 805!
Vind deze editie echt super om te zien

Wat een oerlelijke finish zit op die 805's.
Kippekop! Gefeliciteerd met je nieuwe koop
iemand nog suggestie voor een goede universele AB? Goede kwaliteit/prijs verhouding. Want ik zit nu gewoon met 7 afstandsbedieningen en daar wil ik vanaf.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Logitech Harmony 525 of 8xx serieR-B schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:42:
iemand nog suggestie voor een goede universele AB? Goede kwaliteit/prijs verhouding. Want ik zit nu gewoon met 7 afstandsbedieningen en daar wil ik vanaf.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Iemand een idee waar ik deze ergens online kan bestellen :
Jamo 305 Speaker Stands
http://www.hifi4less.com/Jamo_305_and_325_Speaker_Stands.htm
Liefst Belgische of Nederlandse (Online) Shop.
Thx!
Jamo 305 Speaker Stands
http://www.hifi4less.com/Jamo_305_and_325_Speaker_Stands.htm
Liefst Belgische of Nederlandse (Online) Shop.
Thx!
(Eindelijk) foto's van mijn set in wording:
Overzichtjes 1 en 2. (Let ook op de Harmony op foto 2
In het begin flink schelden maar nu wil ik al niet meer zonder)

Denon AVR 2106 met Targa Divx apparaat.

JVC 28P37 tv (Progressive scan en 1080i via component
) en ASW Opus C (center) PS2 staat er ook nog ergens naast.

Quadral Odin MK3 (voor een prikkie op marktplaats kunnen kopen)
Zeker niet nieuw meer maar echt een vol geluid. Van laag tot hoog goed vertegenwoordigd. En als ik ze nog iets verder van de muur afzet wordt het strak nog iets lager, maar helaas niet echt de ruimte voor.

Crappy rears van mijn oude JVC-set. Eigenlijk voldoet het prima bij films en voor muziek gebruik ik alleen mijn fronts.

Op mijn lijstje staat nog:
- Een nieuwe DVD-speler of het ombouwen van de pc van mijn vriendin tot een HTPC (maar dat moet ik tactisch brengen
) zodat ik wat meer met 1080i kan speulen.
- Subwoofer. Waarschijnlijk Rel Quake of MJ Acoustics Ref. 100
- Nieuwe rears. Waarschijnlijk dezelfde lijn als mijn center. ASW is een vrij onbekend Duits merk wat al jaren de speakers van Canton en Quadral maakt en nu ook onder eigen naam is gaan bouwen.
Overzichtjes 1 en 2. (Let ook op de Harmony op foto 2
Denon AVR 2106 met Targa Divx apparaat.
JVC 28P37 tv (Progressive scan en 1080i via component
Quadral Odin MK3 (voor een prikkie op marktplaats kunnen kopen)
Zeker niet nieuw meer maar echt een vol geluid. Van laag tot hoog goed vertegenwoordigd. En als ik ze nog iets verder van de muur afzet wordt het strak nog iets lager, maar helaas niet echt de ruimte voor.
Crappy rears van mijn oude JVC-set. Eigenlijk voldoet het prima bij films en voor muziek gebruik ik alleen mijn fronts.
Op mijn lijstje staat nog:
- Een nieuwe DVD-speler of het ombouwen van de pc van mijn vriendin tot een HTPC (maar dat moet ik tactisch brengen
- Subwoofer. Waarschijnlijk Rel Quake of MJ Acoustics Ref. 100
- Nieuwe rears. Waarschijnlijk dezelfde lijn als mijn center. ASW is een vrij onbekend Duits merk wat al jaren de speakers van Canton en Quadral maakt en nu ook onder eigen naam is gaan bouwen.
[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 07-03-2006 21:49 ]
PSN: Shiver23
Zal net even naar de 525 te kijken, Tot maximaal 15 apparaten. Als dat niet genoeg is he!
Alleen, 1 nadeel van die AB. Alles loopt in het honderd als 1 van de apparaten al aanstaat? voordat je de AB gaat gebruiken

Dit probleem heb je toch niet als je via de AB iets opstart en dan overschakelt naar ander programma?
Kan je de database van de logitech 525 al bekijken voordat je hem koopt? Wil zeker weten of al mijn apparaten er wel instaan (zitten ook wat oudere tussen)
[ Voor 15% gewijzigd door R-B op 07-03-2006 21:53 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Het gaat wel eens mis. Dat je dus al iets aan hebt gedaan, maar dat de AB het nog een keer aan doet (dus uit). Dan kun je meteen stap voor stap alles doorlopen om het probleem op te lossen. Het is wel een slim dingetje.R-B schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:52:
[...]
Zal net even naar de 525 te kijken, Tot maximaal 15 apparaten. Als dat niet genoeg is he!
Alleen, 1 nadeel van die AB. Alles loopt in het honderd als 1 van de apparaten al aanstaat? voordat je de AB gaat gebruiken
Dit probleem heb je toch niet als je via de AB iets opstart en dan overschakelt naar ander programma?
Dat is dus gewoon mee leren omgaanShiver23 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:54:
[...]
Het gaat wel eens mis. Dat je dus al iets aan hebt gedaan, maar dat de AB het nog een keer aan doet (dus uit). Dan kun je meteen stap voor stap alles doorlopen om het probleem op te lossen. Het is wel een slim dingetje.
Eéndruks-activiteitenknoppen, bedoelen ze zeker mee van als je op 1 van die knoppen drukt dat hij alle apparaten juist instelt. 4 (op 525)is te weinig hier. Je kan toch meer programma's?
En die Harmony 885 is het beste, maar die is ruim €200, mij te duur
Je kunt meer programmeren ja. Je drukt op de knop activities en kiest dan een activity. Bijv. 'DVD Kijken'. Dan zet hij je TV aan, de DVD speler, je receiver en verder wat je instelt. Dus ook goede kanaal enzo. Je kunt ook de knop devices gebruiken en zo onafhankelijk de losse apparaten instellen.
Met die 4 knopjes kun je een activity kiezen. Via de 2 knoppen onder het scherm kun je scrollen.
Met een uitgebreidere hoef je minder te scrollen, maar voor zover ik weet qua mogelijkheden niet beperkt.
Anders zou je op de website van logitech moeten kijken. Daar kun je volgens mij een demo krijgen van hoe alles een beetje werkt.
Met die 4 knopjes kun je een activity kiezen. Via de 2 knoppen onder het scherm kun je scrollen.
Met een uitgebreidere hoef je minder te scrollen, maar voor zover ik weet qua mogelijkheden niet beperkt.
Anders zou je op de website van logitech moeten kijken. Daar kun je volgens mij een demo krijgen van hoe alles een beetje werkt.
het is in ieder geval (zo als ik lees op de site) een verdomd goede vervanger. die 525. Ik denk dat ik er toch 1 ga bestellen, echt alleen maar voordelen zowatShiver23 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:10:
Je kunt meer programmeren ja. Je drukt op de knop activities en kiest dan een activity. Bijv. 'DVD Kijken'. Dan zet hij je TV aan, de DVD speler, je receiver en verder wat je instelt. Dus ook goede kanaal enzo. Je kunt ook de knop devices gebruiken en zo onafhankelijk de losse apparaten instellen.
Verwijderd
Deze stands had ik nog en daar ben ik super tevreden mee, de nieuwe stands kosten 540 euro geloof ik, dat vind ik absurd duur. De verhouding valt wel mee, dat lijkt alleen op de eerste foto echt zo omdat je de voet niet ziet... de orginele zijn uiteraard nog mooier maar het staat stabiel zoVerwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:38:
[...]
hahahaha, mijn eerste gedachte!
Stands/speakerverhouding is niet kloppend! Voor de rest echt een prachtige speaker. Heb de 705's geluisterd waar ik al kippenvel van kreeg, laat staan welke putter ik zou krijgen van de 805!
Vind deze editie echt super om te zien
ThanksDaklem schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:33:
Wat een oerlelijke finish zit op die 805's.
Ben je nog van plan om er een sub naast te zetten?
Of is het niet echt nodig?
Ik zit nu een beetje in de orienterende-pre-luister-fase en vraag me een beetje af of de 805S de lage tonen met nog wat authoriteti kan weergeven...
Wat vind jij er in jouw situatie van??
paar mensen hebben hier de hamony 525, kunnen jullie in database kijken of deze 2 apparaten er ook instaan?
Hiteker HE-1200 (DVD speler)
Pioneer A-402R (Versterker) (oudje)
De andere apparaten die ik heb zijn nieuwer en staan er zeker wel in
Hiteker HE-1200 (DVD speler)
Pioneer A-402R (Versterker) (oudje)
De andere apparaten die ik heb zijn nieuwer en staan er zeker wel in
Het maakt niet uit of ze in de database staan, binnen vijf minuten heb je alle toetsen overgezet met de learning functie
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik denkt dat ik me ook zo'n AB ga aanschaffen,
heeft er iemand een idee van de richtprijs?
Bij logitech staat 99eur, maar 'k heb ze online al gezien voor 69eur ongeveer.
Kijk eens in de pricewatch zou ik zeggen...
Probeer de pricewatch eensjverdeyen schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:20:
Ik heb hem zelfs in een normale winkel gekocht voor 69 euro. Maar hij staat ook gewoon in de pricewatch. Kun je hem online zelfs nog goedkoper vinden.jverdeyen schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:20:
Maar wees gewaarschuwd.. het enige nadeel (buiten een avondje prutsen om het werkend te krijgen) is dat de 525 nogal fragiel is. Als je dus iemand bent die met grote regelmaat zijn afstandsbediening op de grond gooit....
Edit.. spuit elf..

[ Voor 3% gewijzigd door FragDaddy op 08-03-2006 10:25 ]
Have a wheelie good weekend!
Zou er een manier zijn die het mogelijk maakt om ook je Laptop hiermee af te sluiten, of media player te pauzeren ?
Daar heb je toch je GSM (met Bluetooth) voorjverdeyen schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:37:
Zou er een manier zijn die het mogelijk maakt om ook je Laptop hiermee af te sluiten, of media player te pauzeren ?
En als je je laptop met een IR-ontvanger uitrust kan het inderdaad ook met die Logitech afstandsbediening.
Overigens gebruik ik daar inderdaad m'n telefoon + bluetooth + PuppetMater voor
Overigens gebruik ik daar inderdaad m'n telefoon + bluetooth + PuppetMater voor
lekker,lord.farquaad schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:49:
[...]
Daar heb je toch je GSM (met Bluetooth) voor
ging net SE z520i halen (vandaag).
Mooi dat je me dat zegt
ohja waar vind ik daar meer info over?
[ Voor 8% gewijzigd door jverdeyen op 08-03-2006 11:29 ]
ah, oke bedankt. Dan weet ik datDr. Strangelove schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 08:30:
Het maakt niet uit of ze in de database staan, binnen vijf minuten heb je alle toetsen overgezet met de learning functie
O.a. hier dus.jverdeyen schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:28:
ohja waar vind ik daar meer info over?
thx,
heb hier nog iets gevonden over SE, straks eens uittesten.
Wat betreft SE, FMA is wat ik gebruik i.c.m. T610. Maar ik ga ook zeker die link van jou een checken.jverdeyen schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:44:
thx,
[ Voor 8% gewijzigd door lord.farquaad op 08-03-2006 12:07 ]
Home Cinema?
Geen reacties op mijn setje?

Geen reacties op mijn setje?
Het gaat zoveel over de [rml][ AB] Logitech Harmony 525 Advanced Universal Remote[/rml] dus hierbij een eigen topic 
Mijn foto's van mijn nieuwe home cinema kamer komen eraan, bijna een camera geregeld
Mijn foto's van mijn nieuwe home cinema kamer komen eraan, bijna een camera geregeld
hele mooie set! Ok ff eerlijk, je rears zien er echt verschrikkelijk uit
Maar je tv die downscaled toch alle hd-input naar pal/ntsc formaten?
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
TV doet 1080i op 1080i. Wordt niets gescaled.
Hij doet 480i en p en 576 i en p
Qua beeldkwaliteit heb ik nog geen LCD-tv gezien die ook maar in de buurt komt.
Jawel! Ziet er puik uit, alleen de kabels moet je toch echt wat netter wegwerken... die vielen me als eerste op. Komt het geluid van de linker front een beetje om de bank heen?
Heb je misschien een link naar de specs?Shiver23 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:40:
TV doet 1080i op 1080i. Wordt niets gescaled.
Dit lijkt mij namelijk zeer sterk...
\_Specs_/
Kabels heb ik in principe allemaal weggewerkt, behalve de kabels die niet lang genoeg zijn 
SVHS kabel en component kabel tussen TV en Receiver halen het niet, dus vandaar dat nog een beetje knullig eruit ziet.
Er komt nog een nieuwe bank en dan komt die recht voor de tv te staan, zodat dat wat idealer is. Het is nu absoluut niet storend, maar het geluid klinkt van links toch net ietsjes doffer.
En HIER staan de specs van mijn TV. Het is de 28P37S. Met DIST geeft hij het gewone tv-signaal op 75hz weer. Beetje aparte techniek. Maar hij doet echt 1080i. Heb mijn PC ook al meerdere malen er op aangesloten om HD-opnames te bekijken.
SVHS kabel en component kabel tussen TV en Receiver halen het niet, dus vandaar dat nog een beetje knullig eruit ziet.
Er komt nog een nieuwe bank en dan komt die recht voor de tv te staan, zodat dat wat idealer is. Het is nu absoluut niet storend, maar het geluid klinkt van links toch net ietsjes doffer.
En HIER staan de specs van mijn TV. Het is de 28P37S. Met DIST geeft hij het gewone tv-signaal op 75hz weer. Beetje aparte techniek. Maar hij doet echt 1080i. Heb mijn PC ook al meerdere malen er op aangesloten om HD-opnames te bekijken.
Ben ik nou gek, we hebben het hier toch niet over een TFT scherm, maar over een CRT(zie je pdf, HV-28P37S). 1080i acepteert hij waarschijnlijk wel, maar zal vermoedelijk ge-downscaled worden.
[ Voor 3% gewijzigd door ranzige pad op 08-03-2006 13:08 ]
HT & NAS & Inventaris
Er bestaan weldegelijk HDTV CRT TV's hoor, dus zo onwaarschijnlijk is het niet. Ben echter wel benieuwd naar het prijskaartje.ranzige_pad schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:06:
Ben ik nou gek, we hebben het hier toch niet over een TFT scherm, maar over een CRT(zie je pdf, HV-28P37S). 1080i acepteert hij waarschijnlijk wel, maar zal vermoedelijk ge-downscaled worden.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Daarom vroeg ik het ookranzige_pad schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:06:
Lijkt me nog steeds zeer sterk, maar wel erg gaaf als het werkt
edit;
in de specs staat overigens HDTV Compatible op 1080i, maar over of hij het ook echt weergeeft ben ik nogal sceptisch.
[ Voor 15% gewijzigd door ZiegoM op 08-03-2006 13:23 ]
\_Specs_/
€ 500 bij de NeckermanExirion schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:16:
[...]
Er bestaan weldegelijk HDTV CRT TV's hoor, dus zo onwaarschijnlijk is het niet. Ben echter wel benieuwd naar het prijskaartje.
Adviesprijs is rond de 1200/1300 geweest toen die net uitkwam.
De P40 (opvolger) is mogelijk nog wel op een aantal plaatsen te krijgen en zelfs de P37 willen ze bij sommige zaken nog wel op voorraad hebben.
En voor zover ik zelf gezien heb geeft hij het echt weer op 1080i. En anders is het verschil niet te zien. Het gewone tv-signaal wordt ook al weergegeven met meer beeldlijnen.
[ Voor 18% gewijzigd door Shiver23 op 08-03-2006 13:24 ]
Verwijderd
Ik denk dat een sub altijd nodig is bij films, of je moet echt extreem grote/stevige vloerstaanders kopen. Ik vind een boekenplank/sub combinatie persoonlijk beter, omdat de afstraling beter is, en je totaal geen vervelende kastresonties/kleuring krijgt. Over de B&W 805S, deze heeft een licht warm/ingetogen karakter, met een heerlijke bas (maar die moet nog loskomen). Deze is niet al te overdreven maar de power en authoriteit van deze speaker aan een goede versterker is goed te noemen. Ik heb 30m2 ruimte en die vult hij redelijk makkelijk. Als sub koop ik een rel storm 5 of velodyn 1200spl er nog wel bij in de toekomst, maar vind ik nu nog niet perse nodig bij muziek.Freekdernatuur schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:59:
[...]
Ben je nog van plan om er een sub naast te zetten?
Of is het niet echt nodig?
Ik zit nu een beetje in de orienterende-pre-luister-fase en vraag me een beetje af of de 805S de lage tonen met nog wat authoriteti kan weergeven...
Wat vind jij er in jouw situatie van??
De volgende stap is een speaker met SM-aspiraties?Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:22:
Deze is niet al te overdreven maar de power en authoriteit van deze speaker aan een goede versterker is goed te noemen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ach, -3dB op 49Hz is toch niet verschrikkelijk als je niet naar kerkorgels hoeft te luisteren.
Verwijderd
Dat zijn ze al.... voor mijn portomoneeExirion schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:01:
[...]
De volgende stap is een speaker met SM-aspiraties?
Ik bedoel gewoon dat ze erg hard zonder te vervormen kunnen... ik heb echt stevigere versterking nodig merk ik, maar dat is weer iets voor de toekomst. Eerst genieten
Leuke spulVerwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:20:
Ik ook hier dan maar weer
2x een adcom eindbak!
[afbeelding]
w00t!!
1800va slurpen ze per stuk op zijn max. aangeraden wordt een aparte groep voor elk
[afbeelding]
closeup!
[afbeelding]
Zijn kontje, met mijn diy utp kabeltjes
[afbeelding]
Nog een keer
Merk je veel verschil in het geluid vergeleken met de eindversterking van de Denon?
\_Specs_/
Verwijderd
absoluut. Je merkt gewoon dat ze de speakers makkelijker aansturen en klinken veel helderder.ZiegoM schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:56:
[...]
Leuke spul
Merk je veel verschil in het geluid vergeleken met de eindversterking van de Denon?
Ik heb een tijdelijke downgrade 

M'n Denon 2910 DVD speler is ter reparatie (deed wazig met SACD's) en heb nu een H&B dingetje van iemand te leen. OMG wát een verschil
Het beeld ziet er echt gewoon _stukken_ minder uit als je zo'n betere speler gewend bent.

M'n Denon 2910 DVD speler is ter reparatie (deed wazig met SACD's) en heb nu een H&B dingetje van iemand te leen. OMG wát een verschil

Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ja, maar is het ook echt minder?Abbadon schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:31:
Het beeld ziet er echt gewoon _stukken_ minder uit als je zo'n betere speler gewend bent.
/me rent hard weg
Hmm, zat net ff te kijken naar HDMI-Splitters, om van 1 uitgang op je tv meerdere te maken.
Gaat toch moeilijker dan ik dacht. Je meot helemaal een apparaat voor aanschaffen. Om van 1 naar 4 tegaan kost je gauw €400!!!
Moet ik straks denk toch aan geloven
Als alle spelers straks HDMI hebben :} Heb namelijk maar 1 HDMI op me tv
Gaat toch moeilijker dan ik dacht. Je meot helemaal een apparaat voor aanschaffen. Om van 1 naar 4 tegaan kost je gauw €400!!!
Moet ik straks denk toch aan geloven

[ Voor 100% gewijzigd door R-B op 08-03-2006 22:56 ]
Volgens mij draai jij alles een beetje omR-B schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:54:
Hmm, zat net ff te kijken naar HDMI-Splitters, om van 1 uitgang op je tv meerdere te maken.
Moet ik straks denk toch aan gelovenAls alle spelers straks HDMI hebben :} Heb namelijk maar 1 HDMI op me tv
lolExirion schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:04:
[...]
Volgens mij draai jij alles een beetje omEen splitter gebruik je om een uitgang te dupliceren. Een TV heeft geen uitgang maar een ingang. Je wil dus niet een signaal splitten maar je wil meerdere uitgangen naar je TV ingang leiden en selecteren welke je op je TV laat weergeven. Dat doe je met een keuzeschakelaar en geen splitter.

overigens, bedankt voor jou slimme opmerking
Weet jij trouwens een HDMI-keuzenschakelaar? Ken hem niet vinden
[eigenwijs]Ik heb het idee dat het wel via een "Switcher" moet. Want je heb bijv 4:1 switchers maar ook 1:4 switchers
4:1 is 4 ingangen en 1 uitgang
1:4 is 1 ingang en 4 uitgangen[/eigenwijs]
[ Voor 26% gewijzigd door R-B op 08-03-2006 23:10 ]
In veel moderne recievers zit ook een HDMI switching mogelijkheid. Zo heeft de Denon avr-3806 2 HDMI inputs en 1 output en de avr-4306 3-1. Maar dat is nog wel even wat duurder dan 400 euroR-B schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:06:
[...]
lol, sorry voor mijn domme en overbodige opmerking
overigens, bedankt voor jou slimme opmerking
Weet jij trouwens een HDMI-keuzenschakelaar? Ken hem niet vinden
[eigenwijs]Ik heb het idee dat het wel via een "Switcher" moet. Want je heb bijv 4:1 switchers maar ook 1:4 switchers
4:1 is 4 ingangen en 1 uitgang
1:4 is 1 ingang en 4 uitgangen[/eigenwijs]
Wel iets om mee te nemen in de keuze van een reciever aangezien die dingen juist zo handig zijn voor dit soort zaken.
\_Specs_/
daar noem je der even 1ZiegoM schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:17:
[...]
In veel moderne recievers zit ook een HDMI switching mogelijkheid. Zo heeft de Denon avr-3806 2 HDMI inputs en 1 output en de avr-4306 3-1. Maar dat is nog wel even wat duurder dan 400 euro
Wel iets om mee te nemen in de keuze van een reciever aangezien die dingen juist zo handig zijn voor dit soort zaken.
Makkelijk dat ik dit weet, als ik ooit nieuwe receiver koop daarop letten dus
Kan je al je HDMI aansluitingen op je receiver gooien en vanauit receiver netjes 1 kabel naar tv
[ Voor 8% gewijzigd door R-B op 08-03-2006 23:30 ]
Ooit... Ik denk dat HDMI binnen een jaar gemeengoed is bij vrijwel alle prijsklassen. Nu is het nog een luxe feature maar het stelt natuurlijk eigenlijk geen reet voor.R-B schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:27:
Makkelijk dat ik dit weet, als ik ooit nieuwe receiver koop daarop letten dus
Ja in dat opzicht. Dan zullen de receivers ook wel rond de €500 liggen oid met aantal HDMI aansluitingen, het is gewoon de vervanging van de scartExirion schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:47:
[...]
Ooit... Ik denk dat HDMI binnen een jaar gemeengoed is bij vrijwel alle prijsklassen. Nu is het nog een luxe feature maar het stelt natuurlijk eigenlijk geen reet voor.
Je merkt nu al dat het gemeengoed gaat worden want Denon heeft net de AVR-2807 receiver aangekondigd (weer treedje lager dan eerder genoemde jongens) en die heeft ook HDMI switching en, in tegenstelling tot de duurdere 3806, zelfs een Faroudja deïnterlacer
Jammer dat het allemaal zo duur is heAbbadon schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 08:16:
Je merkt nu al dat het gemeengoed gaat worden want Denon heeft net de AVR-2807 receiver aangekondigd (weer treedje lager dan eerder genoemde jongens) en die heeft ook HDMI switching en, in tegenstelling tot de duurdere 3806, zelfs een Faroudja deïnterlacer
Verder had ik nog nooit over faroudja gehoord, ff gegoogled. Gewoon een (goed) chippie die je beeld veranderd. Ik zal voorlopig (komende jaar iig) nog geen nieuws kopen kwa HT. zal eerst ff afw8ten tot de markt volledig op HDMI is
2 Weekenden terug hebben de Mid/lows het begeven van mijn canton le202 fronts, waarna ik ben gaan zoeken naar 13 cm vervangers voor mijn alom geprezen vriendjes..
Het resultaat:
Visaton WSP 13 S

Ik heb ze gereserveerd en laat ze verzenden aangezien het wel vrij exclusieve units betreft. Heeft iemand ervaring met deze speakers ?
Het resultaat:
Visaton WSP 13 S

Ik heb ze gereserveerd en laat ze verzenden aangezien het wel vrij exclusieve units betreft. Heeft iemand ervaring met deze speakers ?
[ Voor 23% gewijzigd door PassieWassie op 09-03-2006 11:15 ]
Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !
Pas wel op met HDMI switching AV-Receivers want veelal kunnen ze ALLEN maar HDMI naar HDMI doen.
Oftewel, daar zit je dan met je gelikt HQ HDMI aansluitingen waar alles door superdun kabeltje gaat, maar moet je alsnog je andere aparatuur (welke via composiet, S-Video of component binnenkomen) over een analoge aansluiting gooien.
Als je voor een HDMI enabled AV-Receiver gaat zou ik echt eentje nemen welke *elk* signaal kan upconverten naaar HDMI, en dat zijn er nog maar verdomd weinig
(die denon kan het zo te zien wel, Onkyo bijvoorbeeld niet).
Oftewel, daar zit je dan met je gelikt HQ HDMI aansluitingen waar alles door superdun kabeltje gaat, maar moet je alsnog je andere aparatuur (welke via composiet, S-Video of component binnenkomen) over een analoge aansluiting gooien.
Als je voor een HDMI enabled AV-Receiver gaat zou ik echt eentje nemen welke *elk* signaal kan upconverten naaar HDMI, en dat zijn er nog maar verdomd weinig

(die denon kan het zo te zien wel, Onkyo bijvoorbeeld niet).
[ Voor 7% gewijzigd door Koffie op 09-03-2006 10:10 ]
Tijd voor een nieuwe sig..
Yamaha heeft ook receivers die analoog naar HDMI kunnen omzetten, b.v. de RX-V2600 (met 1150~1200 Euro ook geen instapper overigens).
Persoonlijk vind ik die conversies niet interessant. Ik sluit een analoge bron liefst gewoon met een goeie kabel direct aan de TV aan ipv het in een A/V processor om te laten zetten naar digitaal. Bovendien hebben PC's al DVI-uitgangen en DVD-spelers binnenkort allemaal HDMI, dus het nut van die conversies is dan vrijwel nul.Abbadon schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:45:
Yamaha heeft ook receivers die analoog naar HDMI kunnen omzetten, b.v. de RX-V2600 (met 1150~1200 Euro ook geen instapper overigens).
Die heb dan dus ook besteld, omdat die de enige is die doet wat ik wil (je zou de 1600 kunnen nemen als je geen scaler wilt)Abbadon schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:45:
Geen nut ?Exirion schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:11:
Persoonlijk vind ik die conversies niet interessant. Ik sluit een analoge bron liefst gewoon met een goeie kabel direct aan de TV aan ipv het in een A/V processor om te laten zetten naar digitaal. Bovendien hebben PC's al DVI-uitgangen en DVD-spelers binnenkort allemaal HDMI, dus het nut van die conversies is dan vrijwel nul.
Ik ga het volgende aansluiten :
- DVD Speler
- DVD Recorder
- Digital TV receiver
- Playstation 2
- incidenteel iets tijdelijk aansluiten
en dit allemaal gaat met maar 1 kabel naar de TV (je hoeft dan dus met een TV aan de muur maar 1 kabel weg te werken), ik zie daar zeer zeker een toegevoegd nut van in
Ik heb hier een MCE PC, een DVD-speler en een Streamium aangesloten. Maar wees nou eerlijk: die PS2 wordt afgelost door een PS3 die zeker HDMI krijgt. DVD-spelers en recorders krijgen ze ook massaal. Digitale receivers ookKoffie schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:33:
Geen nut ?
Ik ga het volgende aansluiten :
- DVD Speler
- DVD Recorder
- Digital TV receiver
- Playstation 2
- incidenteel iets tijdelijk aansluiten
en dit allemaal gaat met maar 1 kabel naar de TV (je hoeft dan dus met een TV aan de muur maar 1 kabel weg te werken), ik zie daar zeer zeker een toegevoegd nut van in
Hoewel er een punt van waarheid in zit, geld dit niet voor mij 
Ik heb heel bewust voor deze oplossing gekozen, en zelfs een Onkyo terug gebracht omdat deze het niet bleek te kunnen (volgens de verkoper nl. wel).
(en een PS3 hoef ik voorlopig niet
). DVD recorders met HDMI in zullen we ben ik bang nooit krijgen (zou mooi zijn).
Ik heb heel bewust voor deze oplossing gekozen, en zelfs een Onkyo terug gebracht omdat deze het niet bleek te kunnen (volgens de verkoper nl. wel).
(en een PS3 hoef ik voorlopig niet
Ik haat die 2807Abbadon schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 08:16:
Maar goed, de bottom line is sound, en dat is fenomenaal op de 3806. Ben er wel erg blij mee verder
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik snap Denon idd ook niet helemaal, als je de 2807 naast de 3806 zet en je vergelijkt beide prijzen en specs ben je bijna gek dat je de 3806 neemt (ja, die heeft ietsjepietsje zwaardere versterkers er in zitten, maar die 10W maken ook geen donder uit).
Daarnaast kun je zo _al_ je kabel in je receiver steken en slechts één HDMI kabeltje naar de TV trekken, iets wat een enorm voordeel is wil je de TV mooi aan de muur hangen
Dus zinvol genoeg.
Ik wil t.z.t. wél zo'n receiver, al was het maar omdat mijn TV maar één DVI/HDMI ingang heeft en ik het vertik telkens de kabels om te steken.Exirion schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:11:
[...]
Persoonlijk vind ik die conversies niet interessant. Ik sluit een analoge bron liefst gewoon met een goeie kabel direct aan de TV aan ipv het in een A/V processor om te laten zetten naar digitaal. Bovendien hebben PC's al DVI-uitgangen en DVD-spelers binnenkort allemaal HDMI, dus het nut van die conversies is dan vrijwel nul.
Daarnaast kun je zo _al_ je kabel in je receiver steken en slechts één HDMI kabeltje naar de TV trekken, iets wat een enorm voordeel is wil je de TV mooi aan de muur hangen
Die is er wel, met HDMI (kwam er laatst eentje tegen, specs zoek ik nog wel ff op. Was geloof ik een Sony, maar ook een Philips)Koffie schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:54:
(en een PS3 hoef ik voorlopig niet). DVD recorders met HDMI in zullen we ben ik bang nooit krijgen (zou mooi zijn).
Is er al weer een Denon 2807? Dan begint Denon wel heel erg snel met nieuwe producten te komen. Heb je net een reciever gekocht staat de volgende maand al weer een vernieuwde in de winkel.
\_Specs_/
Ik zou niet weten waar er geen HDMI-uitgang op een DVD-recorder zou (kunnen) zitten.
Ingang is weer een ander verhaal omdat de gegevens via HDMI juist niet opgenomen mogen worden.
Ingang is weer een ander verhaal omdat de gegevens via HDMI juist niet opgenomen mogen worden.
Ik Quote mij zelf uit het vorige topic omdat ik graag ook wel reacties op mijn spulletjes wilt hebben, zo gauw ik klaar ben met verhuizen ( hoop dat het binnen een maand helemaal klaar is ) komen er wel nieuwe foto's.-Thunder- schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:25:
Ik heb hier nog een tijdelijke opstelling van mij waar de tv nog van gaat vervangen worden.
Van links naar rechts, van boven naar beneden :
- Philips ca58cm televisie ? ( Deze wordt nog vervangen waarschijnlijk door een JVC breedbeeld )
- Pioneer m1521
- LG DV8600H
- Sony NC600 ( 5 dvd/cd/vcd wisselaar )
[afbeelding]
Binnenkort zou het het compleet anders staan omdat ik dan in me eigen woning zit, dus alles in de woonkamer wordt geplaatst.
Om het even iets te verduidelijken :
De LG DV8600H
[afbeelding]
De Sony NC600
[afbeelding]
offtopic:
De Sony gaat misschien weg als er nog interesse in is, hij is +- 2 maand oud, bonnetje is niet meer gevonden maar hij is wel eerlijk hoor
De Sony gaat misschien weg als er nog interesse in is, hij is +- 2 maand oud, bonnetje is niet meer gevonden maar hij is wel eerlijk hoor
Blij Met Wilco
Ik bedoel dus met een HDMI *ingang* en ook daadwerkelijk daarvan opnemen heAbbadon schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:28:
[...]
Die is er wel, met HDMI (kwam er laatst eentje tegen, specs zoek ik nog wel ff op. Was geloof ik een Sony, maar ook een Philips)
Die sony wisselaar, wat kostte die / wat wil je ervoor hebben ?-Thunder- schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:49:
[...]
Ik Quote mij zelf uit het vorige topic omdat ik graag ook wel reacties op mijn spulletjes wilt hebben, zo gauw ik klaar ben met verhuizen ( hoop dat het binnen een maand helemaal klaar is ) komen er wel nieuwe foto's.
offtopic:
* Koffie zoekt al een tijdje naar een leuke DVD speler die meer dan 1 discs aan kan, maar er is bar weinig over te vinden.
[ Voor 52% gewijzigd door Koffie op 09-03-2006 14:42 ]
-mag weg-
[ Voor 94% gewijzigd door Koffie op 09-03-2006 14:42 ]
Dat heb ik straks dus ook, dat alle apparatuur die op tv moeten allemaal HDMI hebben. Dus dan moet je wel een receiver met HDMI hebbenAbbadon schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:26:
Ik snap Denon idd ook niet helemaal, als je de 2807 naast de 3806 zet en je vergelijkt beide prijzen en specs ben je bijna gek dat je de 3806 neemt (ja, die heeft ietsjepietsje zwaardere versterkers er in zitten, maar die 10W maken ook geen donder uit).
[...]
Ik wil t.z.t. wél zo'n receiver, al was het maar omdat mijn TV maar één DVI/HDMI ingang heeft en ik het vertik telkens de kabels om te steken.
Mijn nieuwe speakers zijn eindelijk binnen!
De Sonus Faber Concertino's in Teak.
ZygoM, De bassen komen hier al veel meer naar voren merk ik. In die audiokamer werd dat vrij goed gedempt. Hier klinkt het iets voller, wat ik eigenlijk al verwacht had.
Ze zitten nu in te spelen, dus heel veel kan ik dr niet over vertellen. Wat ik wel kan zeggen is dat de speakers fantastisch mooi zijn qua uiterlijk! Gewoon GEIL
ZygoM, De bassen komen hier al veel meer naar voren merk ik. In die audiokamer werd dat vrij goed gedempt. Hier klinkt het iets voller, wat ik eigenlijk al verwacht had.
Ze zitten nu in te spelen, dus heel veel kan ik dr niet over vertellen. Wat ik wel kan zeggen is dat de speakers fantastisch mooi zijn qua uiterlijk! Gewoon GEIL
Daklem schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:37:
Mijn nieuwe speakers zijn eindelijk binnen!
Ik zal maar de eerste zijn.... pics?!
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
We gaan zodirect maar eens even mijn foto kunsten erop los laten
Verwijderd
Eur?Abbadon schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:26:
Ik zal er over nadenken, je kunt me bereiken op msn : thundermsn [AT] hotmail [DOT] comKoffie schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 14:29:
[...]
Ik bedoel dus met een HDMI *ingang* en ook daadwerkelijk daarvan opnemen he
[...]
Die sony wisselaar, wat kostte die / wat wil je ervoor hebben ?
* Koffie zoekt al een tijdje naar een leuke DVD speler die meer dan 1 discs aan kan, maar er is bar weinig over te vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door -Thunder- op 09-03-2006 17:03 ]
Blij Met Wilco
Dat ga je merken jahAbbadon schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:31:
Ik heb een tijdelijke downgrade
[afbeelding]
M'n Denon 2910 DVD speler is ter reparatie (deed wazig met SACD's) en heb nu een H&B dingetje van iemand te leen. OMG wát een verschilHet beeld ziet er echt gewoon _stukken_ minder uit als je zo'n betere speler gewend bent.
Had eerder een medion dvd speler, met ingebouwde ac3 decoder, dus 6 aparte tulpstekkers naar me versterker voor dolby surround. ( me versterker heeft geen ac3 processor, maar is wel 6 kanaals )
Ik was niet ondersteboven van het geluid, maar het ging nog... een paar maanden geleden tweedehands een externe harman kardon ac3 decoder gekocht, samen met een JVC dvd speler aangesloten, wat een wereld van een verschil
Ik heb een cheape Targa DVD-speler en een Rotel DVD-speler aangesloten. Beiden via digitaal (coaxiaal) Met het afspelen van een audio-cd echt 0,0 verschil op een Rotel versterker. Beeldkwaliteit is wel een ander verhaal uiteraard.
Misschien als ik me medion digitaal aan zou sluiten op me HK decoder, dat er dan ook geen verschil in zit. Maar doelde ook op de enorm waardeloze ac3 decoder die in de medion zit, tov de HKShiver23 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:30:
Ik heb een cheape Targa DVD-speler en een Rotel DVD-speler aangesloten. Beiden via digitaal (coaxiaal) Met het afspelen van een audio-cd echt 0,0 verschil op een Rotel versterker. Beeldkwaliteit is wel een ander verhaal uiteraard.
Ik wil mezelf best wel toelichten, maar hier kan ik weinig mee
Kort: de 2807 is het € 300 goedkopere broertje v.d. 3806, beide hebben exact dezelfde features behalve dat de 3806 iets betere versterking heeft (7*120W tegen 7*110W), iets uitgebreidere stroomverzorging (vijf tegen vier onafhankelijke voorzieningen), officieel Bi-Amping ondersteunt, een HDCD encoder kent en er per Zone meer in is te stellen. Dat mag ook wel voor dat prijsverschil
In feite is de 'betere' receiver op een niet onbelangrijk aspect de mindere. Als er nou een jaar ontwikkeltijd tussen zit soit, maar deze twee jongens zijn vlak na elkaar uitgekomen en zo'n Faroudja chip is tegenwoordig ook niet meer zo prijzig als één, anderhalf jaar geleden. Ik vind het dus een beetje krom eigenlijk
Mooie speakers, vooral dat hout
(klinken zullen ze ook vast wel goed)
Volgens mij is dit merk een beetje hip de laatste tijd want ik zie er veel meer van op internet (fora e.d.) dan zeg tot één, twee jaar geleden.
Volgens mij is dit merk een beetje hip de laatste tijd want ik zie er veel meer van op internet (fora e.d.) dan zeg tot één, twee jaar geleden.
Het is een merk wat opkomend is in Nederland. Het begint nu zijn kwaliteiten te tonen, en veel mensen beginnen dat te respecteren en vinden het een mooie italiaanse sound.
Ik vind het ook een fantastisch merk. Een jaar geleden had ik er nog nooit van gehoord! Nu wil ik niks anders meer
Ik vind het ook een fantastisch merk. Een jaar geleden had ik er nog nooit van gehoord! Nu wil ik niks anders meer
nice, heb er zelf ook nog nooit van gehoord. De speakers hebben een aparte look

Die speakeraansluiting heb ik zelf ook nog nooit gezien
[ Voor 9% gewijzigd door R-B op 09-03-2006 18:01 ]
Ziet er inderdaad wel erg netjes uit 
offtopic:
Ik zie die samsung tv's nu wel heel erg vaak, zijn deze zo voordelig of is dit nou "de" tv ?
Ik zie die samsung tv's nu wel heel erg vaak, zijn deze zo voordelig of is dit nou "de" tv ?
Blij Met Wilco
Mooi hoor. Hoewel ik het teak er hier wat minder mooi uit vind zien dan in de persfoto's, maar dat komt waarschijnlijk door de flitser. Reden dat Sonus Faber trouwens ook steeds meer te zien is is omdat ze de laatste tijd heel veel nieuwe modellen hebben uitgebracht en nu ook een veel completer pakket hebben. En misschien ook wel omdat er merken zijn die het design een beetje willen immiteren......is meteen een soort reclame voor SF.Daklem schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:54:
Het is een merk wat opkomend is in Nederland. Het begint nu zijn kwaliteiten te tonen, en veel mensen beginnen dat te respecteren en vinden het een mooie italiaanse sound.
Idd, is dat nou bi-ampen/wire of komen ze op dezelfde aansluiting terminal uit (zo lijkt het nl. wel). Close-upje extra?R-B schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:00:
nice, heb er zelf ook nog nooit van gehoord. De speakers hebben een aparte look![]()
[ Voor 4% gewijzigd door lord.farquaad op 09-03-2006 18:07 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.