2 mooie jbl ti-k speakers?
Ik zou ze wel proberen iets meer ruimte te geven, zo dicht bij een verwarming lijkt me niet echt ideaal. Verder erg mooi spul.ToniBraxton schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:18:
Hatseklats
[afbeelding]
denon pma-1500r
denon dcd-1450ar
Jbl ti-2k
Ik heb vandaag de Sonus Faber Concertino's besteld in kleur Teak.

Inderdaad niet een beste opstelling, maar de kachel staat in ieder geval uitSpeedy_J schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:47:
[...]
Ik zou ze wel proberen iets meer ruimte te geven, zo dicht bij een verwarming lijkt me niet echt ideaal. Verder erg mooi spul.
Ik moet me hele kamer omgooien, maar ik heb nooit rekening gehouden met dit soort
speakers ( ze lijken compact maar ze zijn het bepaald niet).
M 'n vorige vloerstaande jbl's kon je overal neerkwakken en het klonk meteen goed.
Ik heb ze gewoon even neergezet op een manier dat alle kabels het redden (ook naar m'n pc).
Morgen even draadloos internet installeren en dan kan ik weer gaan schuiven
toch wel met die mooie stands erbij?Daklem schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:02:
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
Hoe vond je ze klinken?Daklem schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:02:
[afbeelding]
\_Specs_/
Niet zo goed, daarom heeft ie ze ook besteld.
Bedankt Zimbab, m'n thee kwam door m'n neus weer naar buiten
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
We hadden eerst de magnat 9900 alu besteld, maar daar zijn we nu al 3 maanden op aan het wachten. Weet iemand misschien een andere speakerset met 5.1 speakers, en tussen de 700 en de 1000 euro? Ik had de Samsung HT-P1200 al bekeken, en die leken mij ook al erg mooi
Doe je niks meer met die gele kratjes van HeinekenToniBraxton schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:18:
Hatseklats
[afbeelding]
denon pma-1500r
denon dcd-1450ar
Jbl ti-2k
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Vorige WK heb ik m'n huidige tv gekocht. (tweedehandsje van een collega.)lord.farquaad schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:17:
[...]
Daar heb ik wel wat over te melden. Het is me namelijk opgevallen dat zo snel er een WK of EK voetbal aan zit te komen dan alle reclame foldertjes schreeuwen dat we allemaal een breedbeeld moeten kopen om het voetbal goed te kunnen bekijken. Nu kan het aan mij liggen, maar ik heb (op de Nederlandse zenders) nog nooit een voetbalwedstrijd in breedbeeld uitgezonden zien worden. Op Belgisch zenders weer wel, maar die snijden dan ook gewoon onder en boven een stripje weg...
Toen dacht ik al dat breedbeeld nog lang geen standaard zou zijn.
Nu hetzelfde met Plasma, LCD, HD-Ready etc. etc. Ik koop daarom deze zomer een breedbeeld t.v. en over een jaartje of 8 a 10 dan koop ik een scherm wat HD-ready is.
Op deze manier ben je niet de eerste met nieuwe technologie, maar ben je nog ruim op tijd, voor een scherpe prijs. Tegen die tijd zijn Blu-Ray of HD-DVD-spelers ook betaalbaar en vrij van kinderziektes.
Wat denk je dat een Plasma scherm over 10 jaar kost?
Precies, zolang kan ik nog makkelijk wachten.

Erg mooie en chique speakers hoor die Sonus Faber's, alleen al voor het uiterlijk zou je ze annschaffen.
Heb je ook die bijpassende stands genomen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 20:55 ]
er komt toch wel elke keer wat nieuws, denk je het nieuwste te hebben. nog geen dag later zie je alweer op het web dat er een opvolger komt. precies het zelfde als met computers
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Heerlijk samenspel tussen instrumenten. Hij had weinig laag, maar deze was wel strak en kort wat ik heel prettig vond, en mistte het eigenlijk niet.
De hadden heel veel snelheid, maar dat kan ook komen door mijn nordost die eraan hing.
Al met al de beste speakers icm mijn set die ik gehoord heb! Dus ik was direct verkocht door de geweldige klank van de speakers.
Voorlopig nog zonder stand. Ik wil eerst eens proberen hoe hij presteert zonder. Die stands komen nog wel een keertje denk ik, maar momenteel kon ik dr ook geen budget voor vrij maken
Maar ben het wel met iedereen eensch, dat het wel een onderdeel van de speaker zelf is
Verwijderd
Tjeeeee wauuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwDaklem schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:02:
[afbeelding]
Gefeliciteerd Daklem dit noem ik nou een mooie upgrade nu rustig inspelen en dan genieten
van de mooie muziek .
Gr Lord Elrond (Black Lotus)
Damn. Mooi! Ik denk de mooiste speakers die ik in dit topic (en voorgangers) tegen ben gekomen. Meer pics?ToniBraxton schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:18:
Hatseklats
[afbeelding]
denon pma-1500r
denon dcd-1450ar
Jbl ti-2k
[ Voor 3% gewijzigd door lord.farquaad op 03-03-2006 23:02 ]
Worden dat jouw fronts? Mijn oog werd eigenlijk meer getrokken door die prachtige stands, die helaas wat stofgevoelig zijn lijkt me (zeker op mijn kamer). Mooi hoor.Daklem schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:02:
[afbeelding]
Heb je ook nog andere speakers beluisterd?Daklem schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:59:
[...]
Heerlijk samenspel tussen instrumenten. Hij had weinig laag, maar deze was wel strak en kort wat ik heel prettig vond, en mistte het eigenlijk niet.
De hadden heel veel snelheid, maar dat kan ook komen door mijn nordost die eraan hing.
Al met al de beste speakers icm mijn set die ik gehoord heb! Dus ik was direct verkocht door de geweldige klank van de speakers.
Voorlopig nog zonder stand. Ik wil eerst eens proberen hoe hij presteert zonder. Die stands komen nog wel een keertje denk ik, maar momenteel kon ik dr ook geen budget voor vrij maken
Maar ben het wel met iedereen eensch, dat het wel een onderdeel van de speaker zelf is
Ik miste ook het laag en vond dat persoonlijk afbreuk doen aan het totale geluidsbeeld. Persoonlijk vond ik het laag toch wat erg afwezig en daarom ben ik verder gaan kijken. Verder zijn het hoog en mid echt fantastisch met die speakers, evenals het stereobeeld/ soundstage.
En je wordt er natuurlijk ook meteen verliefd op als je ze in het echt ziet/ aanraakt
In ieder geval gefeliciteerd met je keuze!
\_Specs_/
Verwijderd
Goedenmorgen allemaal... Lees hier al een aantal maanden mee, om zo wat kennis op te doen van het hele audio/video/HT gebeuren....
Helaas bestaat het audio/video subforum op fok! niet meer, vandaar dat ik hier eens wat kom posten.
Mijn set heeft inmiddels een (voor mij als arme students) een flinke upgrade gehad....
Voor de upgrade:

Inmiddels ziet het er zo uit:

De specificaties van de apparaatjes op de foto:
-Sony Wega Trinitron breedbeeld 71cm
-Marantz sr4300
-2 x Vincent SP996 aangesloten met: van de hul "the name"
-2 x Monitor Audio Bronze 6 aangesloten met van de hul "cs122"
-B&Wcc6 s1
-Grundig GDP 1100-1 DVD speler.
Wat niet op de foto staat zijn nog 2 x mirage FRX-one, die vervangen gaan worden een dezer maanden door 2 x Monitor Audio Bronze 4.
Hoe klinkt het?
Ik vind ze heel netjes klinken.....Merk wel dat ze te groot zijn voor mijn kamer (9 vierkante meter), maar eigenlijk heb ik dat bewust gedaan, aangezien ik over een aantal maanden switch van kamer/appartement....
Ze klinken vrij bassig, heb al wat heen en weer geschoven met de speakers, weg uit de hoeken (wat ten koste ging van het stereo-effect) maar het "bassige" blijft aanwezig (niet zo heel erg, want ik hou wel van iets aanweziger laag). Las dat dit ook een kenmerk was van de cs122 van van den hull?
Maar al met al klinken ze echt heel erg goed!
Ben wel nog aan t twijfelen of ik de center vervang, voordat ik die keuze neem ga ik nog wat filmpjes draaien...
Uiteraard zal de set nog aangevuld worden met een sub... welke een relletje, of SVS gaat worden....
Helaas bestaat het audio/video subforum op fok! niet meer, vandaar dat ik hier eens wat kom posten.
Mijn set heeft inmiddels een (voor mij als arme students) een flinke upgrade gehad....
Voor de upgrade:
-Marantz sr4300
-B&Wcc6 s1
Wat niet op de foto staat zijn nog 2 x mirage FRX-one, die vervangen gaan worden een dezer maanden door 2 x Monitor Audio Bronze 4.
Hoe klinkt het?
Ik vind ze heel netjes klinken.....Merk wel dat ze te groot zijn voor mijn kamer (9 vierkante meter), maar eigenlijk heb ik dat bewust gedaan, aangezien ik over een aantal maanden switch van kamer/appartement....
Ze klinken vrij bassig, heb al wat heen en weer geschoven met de speakers, weg uit de hoeken (wat ten koste ging van het stereo-effect) maar het "bassige" blijft aanwezig (niet zo heel erg, want ik hou wel van iets aanweziger laag). Las dat dit ook een kenmerk was van de cs122 van van den hull?
Ben wel nog aan t twijfelen of ik de center vervang, voordat ik die keuze neem ga ik nog wat filmpjes draaien...
Uiteraard zal de set nog aangevuld worden met een sub... welke een relletje, of SVS gaat worden....
Verwijderd
damn ziet er goed uit zeker voor een studentVerwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 01:30:
Goedenmorgen allemaal... Lees hier al een aantal maanden mee, om zo wat kennis op te doen van het hele audio/video/HT gebeuren....
Voor de upgrade:
[afbeelding]
[afbeelding]
-Marantz sr4300
-B&Wcc6 s1
Hoe klinkt het?
Ik denk dat als je een sub toevoegt en de baspoorten van de speakers wat afdempt het bassige effect verminderd
Waarschijnelijk Marantz, de foto is ook hun stijl: http://www.marantz.com/ne...s=hf&type=pla&series=compVerwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 09:40:
Weet iemand welk scherm dit is ? Komt uit de TS :
Ik heb overigens eens naar een marantz in de winkel bekeken, maar vond hem een slechte prijs/kwalitijd hebben.
Volgens mij is het een Pioneer, net als de speakers die er naast hangen.Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 09:40:
Weet iemand welk scherm dit is ? Komt uit de TS :
[afbeelding]
volgens mij is dat ook een pioneer, ik heb tot nu toe alleen pioneer gezien met zwarte glimmende omlijstingen.
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Is volgens mij ook Marantz.canonball schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 09:50:
[...]
Waarschijnelijk Marantz, de foto is ook hun stijl: http://www.marantz.com/ne...s=hf&type=pla&series=comp
Ik heb overigens eens naar een marantz in de winkel bekeken, maar vond hem een slechte prijs/kwalitijd hebben.
Iemand op GoT heeft daarvan de 26" versie gekocht
Linkjes:
http://www.marantz.com/ne...s=hf&type=lcd&series=comp
LePlatDuJour in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon..."
Ik hou het ook op een Pioneer. Die Marantz plasma heeft een dunne silvere rand, dat zie ik niet terug komen op deze foto.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ik denk dat het ook een Pioneer is, aangezien dat als je goed inzoomd op het foto'tje je ziet dat de naam van de fabrikant met een hoofdletter begint. Dit is wel zo bij de Pioneer en niet bij de Marantz.
[ Voor 5% gewijzigd door A. Qonsaides op 04-03-2006 13:43 ]
Als je inzoomt is het inderdaad te zien dat het een pioneer is. Mystery Solved !A. Qonsaides schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:42:
Ik denk dat het ook een Pioneer is, aangezien dat als je goed inzoomd op het foto'tje je ziet dat de naam van de fabrikant met een hoofdletter begint. Dit is wel zo bij de Pioneer en niet bij de Marantz.
Ik heb zo'n Pioneer; zie mijn post in het vorige topic. Op de eerste foto zie je dat de omlijsting zwart is, met een zilvergrijze rand erachter.Metal schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:57:
[...]
Als je inzoomt is het inderdaad te zien dat het een pioneer is. Mystery Solved !
Mooi zitten? Barcelona chair!
Of om er maar heel bot overheen te komen ervaring met klipsch synergy 2 serie?SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:09:
Heeft iemand hier ervaring met de infinity oreus?
Jou meubel blijft uber! Ziet er echt super uit! net als de rest van je set-up natuurlijk....Mosez schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:08:
[...]
Ik heb zo'n Pioneer; zie mijn post in het vorige topic. Op de eerste foto zie je dat de omlijsting zwart is, met een zilvergrijze rand erachter.
kijk even op www.ecoustics.com voor reviews.SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:09:
Heeft iemand hier ervaring met de infinity oreus?
Ik heb zelf geen ervaring met die die speakerset overigens.
Jij zou ook daar even kunnen kijkenali-a schreef op zondag 05 maart 2006 @ 08:40:
[...]
Of om er maar heel bot overheen te komen ervaring met klipsch synergy 2 serie?
[ Voor 31% gewijzigd door ZiegoM op 05-03-2006 11:24 ]
\_Specs_/
Wat bedoel je daarmeeali-a schreef op zondag 05 maart 2006 @ 08:40:
[...]
Of om er maar heel bot overheen te komen ervaring met klipsch synergy 2 serie?
Dat hij net als jij een offtopic vraag wil stellen over ervaringen met speakers.
\_Specs_/
Verwijderd
Hallo,
Ik ben van plan om over 3 maanden een home cinema set aan te schaffen ter waarde van ongeveer 1000 euro. Wat raden jullie aan, ik ben helemaal niet into die audio-shizzle namelijk. Ik zit zelf te denken aan een harman kardon versterker, alleen vraag ik me dan af wat voor speakers ik erbij moet kopen en of harman kardon al een hd dvd recorder heeft.
Ik ben van plan om over 3 maanden een home cinema set aan te schaffen ter waarde van ongeveer 1000 euro. Wat raden jullie aan, ik ben helemaal niet into die audio-shizzle namelijk. Ik zit zelf te denken aan een harman kardon versterker, alleen vraag ik me dan af wat voor speakers ik erbij moet kopen en of harman kardon al een hd dvd recorder heeft.
Verwijderd
Ligt er helemaal aan of je bijvoorbeeld een zeer discrete set wil kopen of dat je gewoon 5 speakers van formaat mag kopen...Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:10:
Hallo,
Ik ga ook even pimpen 
Vandaag de 1e stap in mijn high-end home-cinema huiskamer gezet: het scherm opgehangen
Het scherm is een 16:9 scherm, heeft een gain factor van 1.1, 2 meter breed, 125cm hoog en is elektrisch
Pics:
Zo hangt het scherm erbij

Halverwege:

Helemaal uit

Van de lamp heb ik totaal geen last
Volgende stap: de beamer zelf
Vandaag de 1e stap in mijn high-end home-cinema huiskamer gezet: het scherm opgehangen
Het scherm is een 16:9 scherm, heeft een gain factor van 1.1, 2 meter breed, 125cm hoog en is elektrisch
Pics:

Halverwege:

Helemaal uit

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
OEI... die plafon lamp niet aanzetten om evt naar de wc gaan ofzo tijdens film kijken... of lang aanstaan ook als hij omgerolt is. De warmte (2 peertje van 40watt is al best wat warmte) kan best rek creeren in het doek. Heb daar zelf erg slechte ervaring mee.
Hmmm zou dat ook kwaad kunnenVerwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:12:
OEI... die plafon lamp niet aanzetten om evt naar de wc gaan ofzo tijdens film kijken... of lang aanstaan ook als hij omgerolt is.
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Muchas gracias!ali-a schreef op zondag 05 maart 2006 @ 08:46:
[...]
Jou meubel blijft uber! Ziet er echt super uit! net als de rest van je set-up natuurlijk....
Mooi zitten? Barcelona chair!
Verwijderd
Hallo,
Formaat maakt helemaal niets uit in mijn geval, dus alle ideeën zijn welkomLigt er helemaal aan of je bijvoorbeeld een zeer discrete set wil kopen of dat je gewoon 5 speakers van formaat mag kopen...
Als ik jou was, zou ik de lamp voor de zekerheid toch wat verder van het scherm hangen. Trouwens, hangt 'ie nu niet in de weg? Als ik de foto zo bekijk, hangt de lamp vlak voor het scherm.
Hij hangt niet in de weg voor zover het nu lijktRvO_6 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:17:
[...]
Als ik jou was, zou ik de lamp voor de zekerheid toch wat verder van het scherm hangen. Trouwens, hangt 'ie nu niet in de weg? Als ik de foto zo bekijk, hangt de lamp vlak voor het scherm.
Ik ga morgen wel eens testen hoe warm dat ding wordt. Want hij hangt er toch best ver vanaf
En die lamp gaat zowieso niet aan als dat doek naar benee is.
En hoe moet het nu als je bier wilt pakken tijdens de film?Atlas schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:05:

PSN: Shiver23
Verwijderd
Dan zet je toch gewoon het kratje naast de stoel dan hoef je ook niet op te staan voor bierShiver23 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:30:
[...]
En hoe moet het nu als je bier wilt pakken tijdens de film?
Verwijderd
Nouja tis altijd beetje aanzien hoe het gaat met die lamp kwestie. Ik heb toch na dat ik kring/kreukels in me doek kreeg me halogeen lamperstander maar verplaats. Maare nou niet vergeten het licht uit tedoen in de keuken
als je film gaat kijken.
hm ik zou het er niet op gokken als ik jou was.. Halogeen lampen worden best warm, en het vervelende is dat je er pas achter komt als het al te laat is...
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
High end? Grapje zekerAtlas schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:05:
Ik ga ook even pimpen
Pics:
[afbeelding]
Halverwege:
[afbeelding]
Helemaal uit
[afbeelding]
Die beamer gaat in geval van plafondmontage overigens wel tegen die lampen aan projecteren volgens mij.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Ik zou eens kijken naar de marantz 4600 (nu 299 euro, zie kieskeurig) of als je meer functionaliteit wilt de yamaha 750 die weer wel een tikkeltje duurder is. Harmon kardon is mooi spul, alleen de bediening ben ik niet zo'n fan van, ook het aantal opties is niet geweldig, wel een goede versterking.Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:43:
[...]
[...]
Formaat maakt helemaal niets uit in mijn geval, dus alle ideeën zijn welkom
Als speakers zou ik bij een 5.1 setje kijken naar bijvoorbeeld de mordaunt short genie set. Mijn voorkeur zou echter zijn om het iets langzamer op te bouwen, of je budget iets te rekken en een set te maken waarbij muziek (vooral in stereo) beter uit zijn vel komt, maar dat ligt natuurlijk aan je persoonlijke voorkeur!
Kijk dan eens naar een wharfedale setje (4 keer de 9.1's a 90 euro de stuk met bijpassende center, de sw150 subwoofer hierbij is alleen geschikt voor kamers tot 20m2, dus houd dat in je achterhoofd),
De andere optie is met mordaunt short te gaan, twee 904's (vloerstaanders) vooraan, en de 902's als rears.
Ga ook zeker eens bij een winkel luisteren... en kijk wat je voorkeuren zijn. Ga daarbij echt even zitten, het duurt vaak wel even voordat je echt hoort of iets je bevalt of niet. Veel goedkopere speakers proberen geluid te produceren wat op het eerste gehoor erg goed klinkt maar nogal snel kan gaan irriteren...
Wat was je overtuiging om deze universele AB aan te schaffen? Waar ik een bijbaantje heb, verkopen wij ze ook. Nou ja "verkopen" een afstand bediening met een 5 cijferig prijskaartje verkoopt niet bepaald goed.
Is een kleuren display nu echt praktisch of toch meer een gadget?
Ik moet zeggen dat ik bij mijn nieuwe receiver nu eindelijk een AB heb die ingezet kan worden als universal remote. De meeste ABs die je bij receivers krijgt hebben dat, maar deze (Denon AVR-3806) is er ook eentje die niet alleen in theorie, maar ook in de praktijk en met veel gebruiksgemak je andere ABs kan vervangen. De AB die ik bij mijn Marantz SR4200 had kon ook van alles leren, maar het werkte gewoon niet prettig. De Denon AB heeft honderden presets, maar kan ook gewoon toets voor toets geprogrammeerd worden in no-time, zodat je precies de layout krijgt die je wil hebben. Het Kameleon-achtige context-sensitive touch screen (jaja) helpt natuurlijk enorm.
Absoluut de moeite waard om dat aspect goed mee te nemen bij de aanschaf van een stuk electronica, het scheelt je gewoon 100+ euro als je toch al in de markt bent voor een universal AB.
Absoluut de moeite waard om dat aspect goed mee te nemen bij de aanschaf van een stuk electronica, het scheelt je gewoon 100+ euro als je toch al in de markt bent voor een universal AB.
[ Voor 26% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-03-2006 11:23 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
5 cijferig? Is dat dus > 10000 of < 1000(dus met de centen erbij)SnackMasterFlex schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:17:
[...]
Wat was je overtuiging om deze universele AB aan te schaffen? Waar ik een bijbaantje heb, verkopen wij ze ook. Nou ja "verkopen" een afstand bediening met een 5 cijferig prijskaartje verkoopt niet bepaald goed.
De Denon die je noemt is wel een paar klassen hoger dan de Marantz SR4200 (ben er nog steeds tevreden over). Maar je hebt wel gelijk dat je evt ook moet kijken naar de AB.Dr. Strangelove schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:21:
Ik moet zeggen dat ik bij mijn nieuwe receiver nu eindelijk een AB heb die ingezet kan worden als universal remote. De meeste ABs die je bij receivers krijgt hebben dat, maar deze (Denon AVR-3806) is er ook eentje die niet alleen in theorie, maar ook in de praktijk en met veel gebruiksgemak je andere ABs kan vervangen. De AB die ik bij mijn Marantz SR4200 had kon ook van alles leren, maar het werkte gewoon niet prettig. De Denon AB heeft honderden presets, maar kan ook gewoon toets voor toets geprogrammeerd worden in no-time, zodat je precies de layout krijgt die je wil hebben. Het Kameleon-achtige context-sensitive touch screen (jaja) helpt natuurlijk enorm.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Pricewatch. Zo'n € 150,00 dus. Dat is 5 cijfers, maar om dat nou een 5 cijferig bedrag prijskaartje te noemenCR35 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:36:
[...]
5 cijferig? Is dat dus > 10000 of < 1000(dus met de centen erbij)

[ Voor 14% gewijzigd door lord.farquaad op 06-03-2006 12:07 ]
Voor mij valt dit onder High-end ja
Als toevoeging heb ik het volgende plaatje gevonden:A. Qonsaides schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:42:

Raadsel opgelost
A. Qonsaides schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:56:
[...]
Als toevoeging heb ik het volgende plaatje gevonden:
[afbeelding]
Raadsel opgelost
Goede reviews en goede ervaringen van mede-GoT'ers.SnackMasterFlex schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:17:
Wat was je overtuiging om deze universele AB aan te schaffen?
Die display is wel praktisch ja. Op het moment dat je een activity start, dan vraagt de remote of het allemaal gelukt is. Zo niet, dan gaat de help-functie stap voor stap dingen proberen tot het wel werkt.Waar ik een bijbaantje heb, verkopen wij ze ook. Nou ja "verkopen" een afstand bediening met een 5 cijferig prijskaartje verkoopt niet bepaald goed.
Wat ook erg handig is, is dat je (naast de gewone knoppen) ook actions kunt toewijzen aan de knoppen naast het LCD, die je vervolgens een eigen naam kunt geven.
Bedankt voor de replie, zelf vind ik het toekennen van die functies niet dat geld waard. Kan mij niet voorstellen dat alle functies correct worden ondersteunt (ruimte voor overtuiging aanwezig).lord.farquaad schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:04:
[...]
Pricewatch. Zo'n € 150,00 dus. Dat is 5 cijfers, maar om dat nou een 5 cijferig bedrag prijskaartje te noemen
Ik vind het wel een prachtige AB kwa design.
Excuses voor mijn wazige 5 cijferige omschrijving, maar op de zaak kost deze AB ongeveer 180 euro en ik wist niet zeker hoeveel hij in de pricewatch opbrengt (pure luiheid). Dus om te voorkomen dat ik een verkeerde prijs zou noemen, heb ik het maar lekker wazig gehouden.
Verwijderd
Bij de Denon 1905 zit ook een afstandbediening die op bijna alles werkt, behalve op de excotische dvd spelers van de lidl. (maarja wie wilt nou zo apparaat in zijn audio rack hebben staan ?)kiddyl schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:51:
[...]
De Denon die je noemt is wel een paar klassen hoger dan de Marantz SR4200 (ben er nog steeds tevreden over). Maar je hebt wel gelijk dat je evt ook moet kijken naar de AB.
Ik heb hier ook de Denon 1705 gehad, maar de afstandbieding die daar bij zat werkt op haast geen enkele andere appratuur.
Een beetje late reactieZiegoM schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 23:59:
[...]
Heb je ook nog andere speakers beluisterd?
Ik miste ook het laag en vond dat persoonlijk afbreuk doen aan het totale geluidsbeeld. Persoonlijk vond ik het laag toch wat erg afwezig en daarom ben ik verder gaan kijken. Verder zijn het hoog en mid echt fantastisch met die speakers, evenals het stereobeeld/ soundstage.
En je wordt er natuurlijk ook meteen verliefd op als je ze in het echt ziet/ aanraaktzeer gevaarlijk is dat
In ieder geval gefeliciteerd met je keuze!
Ik heb inderdaad meerdere speakers beluisterd. Zo heb ik een aantal bookshelf modellen waaronder de Rainmaker van Totem beluisterd, de Dynaudio Audience 52 SE en de nieuwe serie waarvan de naam mij even ontschoten is. De Sonus Fabers, Dali speakers ( deze spraken mij qua sound totaal niet aan), Elac speakers (deze vond ik mooi klinken maar ze zijn in mijn ogen oerlelijk waardoor ik ze dus al niet meenam in mijn keuze, want het oog wil ook wat!!) en de Sonus Faber.
Ik vond de Sonus Faber qua detail, samenhang van muziek, en de looks er toch enorm uitspringen. De bass mistte ik totaal niet en was een easy listning speaker wat niet overheersend klonk of opdringerig.
Mijn nordost kabel gaf wel enorm veel snelheid aan het geluid, en icm met mijn Arcam was dit een perfecte match. Ik hoefde voor mijn gevoel niet meer verder te zoeken!!!
De Totem Rainmaker was afgevallen omdat deze te duur was, de Dynaudio kon niet zo goed overweg met mijn rock muziek
Deze AB ondersteud echt alles. De meeste apparaten staan in de database van Logitech, die nog steeds groeit. Als dit niet het geval is, kan de afstandsbediening alles leren. Je sluit hem op je computer aan via USB dus programeren is niet al te lastig. Ik heb zelf de 525 die er tenminste nog uitziet als een normale AB. Helaas moet je wel even de tijd nemen om alles goed in te stellen. En het is absoluut even wennen om met 'activities' te werken. Zeker als je zelf met de hand apparaten aan gaat zetten. dan weet de ab dit niet en gaat er soms wel eens wat per ongeluk uit.SnackMasterFlex schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:27:
[...]
Bedankt voor de replie, zelf vind ik het toekennen van die functies niet dat geld waard. Kan mij niet voorstellen dat alle functies correct worden ondersteunt (ruimte voor overtuiging aanwezig).
Ik vind het wel een prachtige AB kwa design.
Excuses voor mijn wazige 5 cijferige omschrijving, maar op de zaak kost deze AB ongeveer 180 euro en ik wist niet zeker hoeveel hij in de pricewatch opbrengt (pure luiheid). Dus om te voorkomen dat ik een verkeerde prijs zou noemen, heb ik het maar lekker wazig gehouden.
PSN: Shiver23
De Logitech haalt (zoals Shiver23 ook al zegt) alles uit een online database. Daarin zitten tienduizenden merken en typen. Even een wizard doorlopen en binnen 10 minuten kun je je remote al gebruiken.SnackMasterFlex schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:27:
Bedankt voor de replie, zelf vind ik het toekennen van die functies niet dat geld waard. Kan mij niet voorstellen dat alle functies correct worden ondersteunt (ruimte voor overtuiging aanwezig).
Ik heb 3 toetsen zelf moeten programmeren (de Harmony kan het IR commando dan gewoon van je oude remote leren), de rest ging volledig automatisch. Het meeste werk gaat zitten in het precies toekennen van functies aan de toetsen die je zelf wilt. Maar dat is finetuning
Verwijderd
Ik ga binnenkort maar is een foto maken van mijn setup!
Ik heb een versterker van 26 jaar oud!
Even sparen voor een nieuwe. Hij geeft kuren, maar die zijn wel op te lossen met wat tikken. Niks anders werkt.
Ik wil een Harman Kardon! Die zijn prachtig
Ik heb een versterker van 26 jaar oud!
Even sparen voor een nieuwe. Hij geeft kuren, maar die zijn wel op te lossen met wat tikken. Niks anders werkt.
Ik wil een Harman Kardon! Die zijn prachtig
Wil je een HK alleen voor het uiterlijk, of om zijn prestaties?
Uitgaan puur op het uiterlijk is het slechtste wat je kunt doen.
Precies. Wie zou er anders een donkergrijs toestel kopen.Daklem schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:32:
Verwijderd
Mijn eerste post in dit topic, ik heb al heel lang zitten lurken in dit topic. Ik hoop dat ik het doel van dit topic een beetje heb begrepen.
Ik had een klein vraagje, ik zie sommige home-cinema setups met van die mooie film posters, en aangezien ik een beetje aankleding op mijn kamer wil vroeg ik me af waar jullie deze posers vandaan halen. Ik heb al gevraagt bij onze lokale film verhuur zaak, maar die heeft alleen lelijke posters die meestal met plakband zijn vastgeplakt, en waar hoeken oid uit zijn.
En ik zoek posters om zegmaar in een mooi lijstje te hangen zodat het er toch nog strak uit ziet
Ik had een klein vraagje, ik zie sommige home-cinema setups met van die mooie film posters, en aangezien ik een beetje aankleding op mijn kamer wil vroeg ik me af waar jullie deze posers vandaan halen. Ik heb al gevraagt bij onze lokale film verhuur zaak, maar die heeft alleen lelijke posters die meestal met plakband zijn vastgeplakt, en waar hoeken oid uit zijn.
En ik zoek posters om zegmaar in een mooi lijstje te hangen zodat het er toch nog strak uit ziet
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 19:23 ]
Naar mijn weten kan je die bij de expo halen, of anders even googlen.
Verwijderd
Prestatie(s)!Daklem schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:32:
Meerdere mensen die ik ken (waaronder mijn pa) gebruiken HK, dus ik heb er al wel 'ervaring' mee.
En ze zijn natuurlijk ook mooi, en veel geld heb ik niet.

Harman/Kardon HK-680 dus. Wordt niet meer verkocht.
Verwijderd
Zwart dusDupje schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:33:
[...]
Precies. Wie zou er anders een donkergrijs toestel kopen.
Waar geven jullie eigenlijk de voorkeur aan als het om versterkers/receivers gaat?
En niet al te duur s.v.p.
Bij voorbaat dank
Deze gast heeft wel een hele brute sub rechts in de hoek staan .

hahahahaAleXtc schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:49:
Deze gast heeft wel een hele brute sub rechts in de hoek staan .![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Wat is het verschil tussen een versterker en een receiver
, weet iemand een site te vinden waar dit soort eenvoudige dingen worden uitgelegd?
Volgens mij is het een kattenbak.AleXtc schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:49:
Deze gast heeft wel een hele brute sub rechts in de hoek staan .![]()
[afbeelding]
Reicever is versterker + tuner.Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:08:
Wat is het verschil tussen een versterker en een receiver, weet iemand een site te vinden waar dit soort eenvoudige dingen worden uitgelegd?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Receiver is een Versterker met een radiotuner aan boord. Een Surround receiver is hetzelfde, maar dan ook met een surround decoder aan boord (Dolby Digital, DTS,..) Een versterker heeft aansluitingen voor 2 luidsprekers (4 met A + B ). Een receiver ook 2/4. Een surround receiver heeft er altijd meer. Je hebt ze in 5.1, 6.1, 7.1.
En hier kan je wel wat uitleg over bepaalde termen vinden in het Nederlands: http://hifi.nl/abc.phpVerwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:29:
Dat verklaart een hoop! Bedankt!
Die dingen zijn zó vreselijk handig. Je kunt er serieus _alles_ mee bedienen. En het leukste (en voor mij gemakkelijkste feature) is dat je er diverse scripts in kunt zetten. Je programeert 'm b.v. zo dat wanneer je op de knop 'Watch TV' drukt alle apparaten (reciever, TV, digitale ontvanger, switchbox) direct in de juiste stand springen. Wil je DVD kijken, dan druk je op de knop 'Watch DVD' en de DVD speler gaat aan, TV gaat op juiste kanaal, digitale TV ontvanger gaat uit, de switchbox (Scart, DVI, whatever) springt in de juiste stand etc. Zo hoef je niet elke apparaat afzonderlijk bij langs om de juiste instellingen te selecteren, wat je b.v. ook nog steeds moet doen met een standaard alles-in-één AB.SnackMasterFlex schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:17:
[...]
Dat scherm is natuurlijk ook beetje gimmick, je zou 't ook met gewone knoppen af kunnen. Maar nu kun je diverse 'knoppen' een functie toekennen met een herkenbaar icoon er bij, wat dan toch ook wel weer makkelijk is in gebruik.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Bedankt!!Ik zou eens kijken naar de marantz 4600 (nu 299 euro, zie kieskeurig) of als je meer functionaliteit wilt de yamaha 750 die weer wel een tikkeltje duurder is. Harmon kardon is mooi spul, alleen de bediening ben ik niet zo'n fan van, ook het aantal opties is niet geweldig, wel een goede versterking.
Als speakers zou ik bij een 5.1 setje kijken naar bijvoorbeeld de mordaunt short genie set. Mijn voorkeur zou echter zijn om het iets langzamer op te bouwen, of je budget iets te rekken en een set te maken waarbij muziek (vooral in stereo) beter uit zijn vel komt, maar dat ligt natuurlijk aan je persoonlijke voorkeur!
Kijk dan eens naar een wharfedale setje (4 keer de 9.1's a 90 euro de stuk met bijpassende center, de sw150 subwoofer hierbij is alleen geschikt voor kamers tot 20m2, dus houd dat in je achterhoofd),
De andere optie is met mordaunt short te gaan, twee 904's (vloerstaanders) vooraan, en de 902's als rears.
Ga ook zeker eens bij een winkel luisteren... en kijk wat je voorkeuren zijn. Ga daarbij echt even zitten, het duurt vaak wel even voordat je echt hoort of iets je bevalt of niet. Veel goedkopere speakers proberen geluid te produceren wat op het eerste gehoor erg goed klinkt maar nogal snel kan gaan irriteren...
Dit vind ik wel een goed idee. Ik kies dan voor de yamaha 750 receiver in combinatie met twee 904 mordaunt short vloerstaanders en twee mordaun short 902 rears. Alleen, welke central speaker zou ik kiezen, de 905c? En welke subwoofer? Ook wil ik graag een dvd hd recorder erbij kopen, maar welke past er een beetje bij qua uiterlijk en kwa innerlijk?
Het állermooiste van die Logitech AB's (ik heb de 525) is dat mijn vriendin hem begrijptAbbadon schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:42:
[...]
Die dingen zijn zó vreselijk handig. Je kunt er serieus _alles_ mee bedienen. En het leukste (en voor mij gemakkelijkste feature) is dat je er diverse scripts in kunt zetten. Je programeert 'm b.v. zo dat wanneer je op de knop 'Watch TV' drukt alle apparaten (reciever, TV, digitale ontvanger, switchbox) direct in de juiste stand springen. Wil je DVD kijken, dan druk je op de knop 'Watch DVD' en de DVD speler gaat aan, TV gaat op juiste kanaal, digitale TV ontvanger gaat uit, de switchbox (Scart, DVI, whatever) springt in de juiste stand etc. Zo hoef je niet elke apparaat afzonderlijk bij langs om de juiste instellingen te selecteren, wat je b.v. ook nog steeds moet doen met een standaard alles-in-één AB.
Dat scherm is natuurlijk ook beetje gimmick, je zou 't ook met gewone knoppen af kunnen. Maar nu kun je diverse 'knoppen' een functie toekennen met een herkenbaar icoon er bij, wat dan toch ook wel weer makkelijk is in gebruik.
Ik raad je nogmaals aan om echt eerst te gaan luisteren. Ik heb de Yamaha 740 met 2x906 als fronts en 2x904 achter en de 905c. En het geluid beviel me niet helemaal. Yamaha heeft niet bepaald een warm geluid (yamaha's natural sound) en de speakers zijn ook heel direct.Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:20:
[...]
Bedankt!!
Dit vind ik wel een goed idee. Ik kies dan voor de yamaha 750 receiver in combinatie met twee 904 mordaunt short vloerstaanders en twee mordaun short 902 rears. Alleen, welke central speaker zou ik kiezen, de 905c? En welke subwoofer? Ook wil ik graag een dvd hd recorder erbij kopen, maar welke past er een beetje bij qua uiterlijk en kwa innerlijk?
De combinatie beviel me dus niet. Heb daarom marantz monoblokken genomen.
Kijken op Hifi.nl welke winkels yamaha verdelen in je buurt?Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:32:
Ik ben ook van plan om te gaan testen, alleen waar?
Verwijderd
Ja dat begrijp ik, maar waar kan ik deze combinatie van speakers en versterker testen. Of kan dat nergens
Dan bel je toch zo'n Yamaha dealer op om te kijken wat voor speakers hij heeft staan. Mordaunt-Short is een redelijk bekend/ betaalbaar merk en er zal zeker wel een winkel te vinden zijn de zowel Yamaha als MS verkoopt. Kwestie van zoeken.Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:40:
Ja dat begrijp ik, maar waar kan ik deze combinatie van speakers en versterker testen. Of kan dat nergens
\_Specs_/
Nog even op terugkomen, lamp staat nu 2 uur aan en ding wordt compleet niet warmVerwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:12:
OEI... die plafon lamp niet aanzetten om evt naar de wc gaan ofzo tijdens film kijken... of lang aanstaan ook als hij omgerolt is. De warmte (2 peertje van 40watt is al best wat warmte) kan best rek creeren in het doek. Heb daar zelf erg slechte ervaring mee.
Dus ik denk dat het wel goed zit.
Picje:

wordt het spotje zelf ook niet warm dus?Atlas schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:54:
[...]
Nog even op terugkomen, lamp staat nu 2 uur aan en ding wordt compleet niet warm
Dus ik denk dat het wel goed zit.
Picje:
[afbeelding]
Dan heb je geluk
Ik zou voor de zekerheid het spotje toch even wat meer naar rechts richten, tenzij dat esthetisch niet verantwoord is
\_Specs_/
Aan het spotje kun je je vingers goed branden, maar het metaal van de behuizing van het scherm blijft koud 
Dus ik ga er maar van uit dat alles goed staat nu
Dus ik ga er maar van uit dat alles goed staat nu
Verwijderd
Heb nog wat staan schuiven (van de wand af!!) en ben eens op een wat andere plek gaan zitten (ook van de muur af, alleen aan de andere kant van de kamerVerwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 08:32:
[...]
damn ziet er goed uit zeker voor een student![]()
Ik denk dat als je een sub toevoegt en de baspoorten van de speakers wat afdempt het bassige effect verminderd
Een wat duidelijkere foto (welliswaar overbelicht, maar ok):
Dit worden overigens de rear-broertjes (alleen dan wel zwart)

Kan eigenlijk nu al niet wachten deze speakers op te stellen in een grotere ruimte
Je mag wel oppassen voor een nekherniaVerwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:05:
Scherm opgehangen met een beugel van de gamma
[afbeelding]
Volgens mij hangt ie onder een hoek naar beneden. Maar het ziet er wel wazig uit zo boven die monitor.mlevd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 08:10:
[...]
Je mag wel oppassen voor een nekherniazo hoog als jij je scherm hebt hangen. Dit is toch niet comfortabel meer.
Ik kan 'm sterker vertellen: de Logitech AB waar ik 't over heb _is_ van mijn vriendinDRAFTER86 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:30:
[...]
Het állermooiste van die Logitech AB's (ik heb de 525) is dat mijn vriendin hem begrijpt
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Sterker nog. Ik heb er twee gekocht. Eentje voor mezelf en eentje voor mijn ouders.DRAFTER86 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:30:
[...]
Het állermooiste van die Logitech AB's (ik heb de 525) is dat mijn vriendin hem begrijpt
(mijn ouders hebben een beamer aan het plafond hangen en een breedbeeld TV + digitale TV + surround receiver. en dus is het 'lastig' alles in de goede stand te zetten als je via de beamer wilt kijken of via de tv wilt kijken..)
en nu kan zelfs mijn moeder alles bedienen. Je klikt gewoon op de action Watch TV voor normale TV + digitale box of de action Watch TV on Beamer voor digitale TV via de beamer, waarbij de surround versterker er ook bij aanspringt en op het juiste kanaal gaat. met 1 druk op de knop. Dat had ik mijn moeder echt NOOIT kunnen uitleggen als ze met vier of vijf afstandsbedieningen had moeten werken.. Nu gewoon 1 druk op de knop.
En dit zijn maar twee voorbeelden..
Andere gedefinieerde actions: Watch DVD, Watch DVD on Beamer, Listen to Radio, Listen to Digital Music, etc.
Ik heb zelf thuis ook een uitgebreide set staan en ik zat ook constant met drie of vier afstandsbedieningen tegelijk te klooien. De ene voor het volume, de ander om te zappen en een derde voor de juiste input selectie.. Nu ik zo'n logitech heb is dat allemaal voorbij en kan ik alles bedienen met 1 afstandsbediening..
Ik denk niet dat ik ooit nog zonder kan
P.S. Het configureren van zo'n ding is wel een avondje werk en even doorprutsen.. Maargoed. Dan heb je ook wel wat.
Have a wheelie good weekend!
Weet je wat ik nooit snap met dei universele afstandsbedieningen?
Stel: Je hebt een macro, wat je beamer aanzet, en je dvdspeler aanzet. En je dvd-speler staat voor je in de kast en je beamer hangt aan het plafond.
Moet je dan tijdens het uitvoeren van die macro tegelijkerijd naar voren en naar het plafond richten?
* Xander vindt het verder ook wel leuke dingen. beetje duur alleen.
Stel: Je hebt een macro, wat je beamer aanzet, en je dvdspeler aanzet. En je dvd-speler staat voor je in de kast en je beamer hangt aan het plafond.
Moet je dan tijdens het uitvoeren van die macro tegelijkerijd naar voren en naar het plafond richten?

* Xander vindt het verder ook wel leuke dingen. beetje duur alleen.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ik mik gewoon recht omhoog. Dan gaat alles wel aan. Projector sub, amp etc...
Ik gebruik een rotel universele ab.
Ik gebruik een rotel universele ab.
Is geen probleem. Die logitech zend zo'n krachtige IR puls uit (zelfs met hele oude batterijen) dat die puls de hele kamer rond reflecteert (vanaf het beamerdoek, vanaf de muren, vanaf de kast). Ik wijs op de versterker/dvd speler en de beamer gaat ook aan/uit.. geen probleem. en de versterker en dvd-speler staan niet recht voor de beamer (bij het beamerdoek) maar aan de zijkant van de beamer, dus reflecties moeten dan helemaal via een vage route.. dus als het bij mij werkt moet het in bijna elke opstelling goed werken.XanderH schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:26:
Weet je wat ik nooit snap met dei universele afstandsbedieningen?
* FragDaddy vindt het verder ook wel leuke dingen. beetje duur alleen.
en wat is duur.. 70 euro gemiddeld voor de logitech 525.. En je hoeft nooit meer met 3 of 4 afstandsbedieningen op schoot te zitten als je een dvd'tje, videotje of tv wilt kijken of een muziekje wilt luisteren. Daarnaast hoef je ook nooit meer na te denken welke ingang op je tv, beamer en versterker de dvd-speler, mediacenter of videorecorder nou ook alweer zat briljant speelgoed.
vroeger moest ik de tv of beamer aanzetten, juiste ingang kiezen, versterker aanzetten, juiste ingang kiezen, dvd-speler, video, digitale tv box of mediacenter aanslingeren. en met allemaal verschillende afstandsbedieningen. En als het eenmaal draaide had ik minstens 2 afstandsbedieningen nodig.. eentje voor zappen of pauze/play/spoelen en eentje voor volume. Nu druk ik 1 knoppie in en springt alles aan en op de juiste ingang en zappen/volume gaat altijd met dezelfde knoppies op de afstandsbediening. Of je nou zapt met de videorecorder, digitale box of tv en of je nu het volume van je tv of versterker wilt regelen.. maak niet uit, afhankelijk van het profiel pakt ie het juiste apparaat...
als ik gewoon het journaal wil kijken, hoeft de digitale box, versterker en beamer niet aan en wil ik alles met de TV doen, als ik een film of sport wil kijken moet alles aan en doe ik volume met versterker en zappen met digitale box, maar met dezelfde knoppen van de afstandsbediening als die ik gebruik om 'kaal' tv te kijken.. Als ik DVD wil kijken of een mp3 of divx van het mediacenter wil afspelen dan zijn de instellingen weer anders. maar de afstandsbediening regelt dat nu feiloos, zodat ik er niet meer mee hoef te prutsen.
[ Voor 39% gewijzigd door FragDaddy op 07-03-2006 10:41 ]
Have a wheelie good weekend!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.