Deze kan op slot.
Mocht iemand nog graag iets toevoegen aan de kabeldiscussie, doe dat dan in een nieuw topic. Ik doe er in ieder geval niet meer aan mee, gezien je hier makkelijk je gelijk kunt halen, maar op andere fora wordt gewoon vrolijk door geluld over de zogenaamde ''enorme verschillen'' tussen bepaalde kabels. Wat dat betreft heb ik echt énorm veel respect voor de vaste posters op GoT, die graag op onderzoek gaan voordat zij veel geld besteden aan kabels.
Mocht iemand nog graag iets toevoegen aan de kabeldiscussie, doe dat dan in een nieuw topic. Ik doe er in ieder geval niet meer aan mee, gezien je hier makkelijk je gelijk kunt halen, maar op andere fora wordt gewoon vrolijk door geluld over de zogenaamde ''enorme verschillen'' tussen bepaalde kabels. Wat dat betreft heb ik echt énorm veel respect voor de vaste posters op GoT, die graag op onderzoek gaan voordat zij veel geld besteden aan kabels.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Ook weer niet iedere tulp kabel is goed genoeg voor een subwoofer. De aller goedkoopste tulpkabels zitten simpelweg zo slecht in elkaar dat het contact niet goed genoeg is om een constant signaal te versturen. Bovendien zijn deze kabels niet afgeschermd waardoor je kans hebt op brommen en ruis vanuit een andere stroombron. Een degelijke afgeschermde tulpkabel is echter goed genoeg om een dergelijk signaal met een lage bandbreedte foutloos te verzenden naar de subwoofer.Koffie schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 22:21:
Precies, ik doel dus niet op een antwoord ala "een goedkoopie gamma kabel zorgt voor slecht geluid en een brom".
Put is : ik weet simpelweg niet of *elke* tulp kabel technisch goed is voor een (actieve) sub.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.