Het Grote Audi-topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste
Acties:
  • 9.831 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik blijf het een vrouwenauto vinden (niets mis mee ansich) maar hij is iig al beter dan het vorige model.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe mij de oude TT maar, dit vind ik niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind hem juist veel minder een vrouwenauto omdat deze veel agressiever oogt. Die neus op foto één heeft imho een heerlijk agresieve uitstraling en de achterkant is ook lekker scherp. De vorige TT was "wat vriendelijker".
Ik vind hem in veel andere kleuren trouwens een stuk minder, zwart zou zeker mijn keuze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
alleen moet die nu nog goed rijden.. De vorige TT had niet echt een sportieve handling

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
De nieuwe tt is echt super (qua looks), misschien is het een oude vraag.
Maar blijft ie hangen in de zelfde prijsklasse? dus 40k en up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
KappeNou schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:36:
alleen moet die nu nog goed rijden.. De vorige TT had niet echt een sportieve handling
De oude TT had/heeft best een goede rijeigenschappen maar was, zoals de meeste awd's, een beetje "netjes/saai" itt vergelijkbare RWD auto's zoals de 350z. Zie ook vergelijkingen van bijv. de (R)S4 en de M3, de Audi modellen zijn op het circuit vaak sneller maar volgens de testers niet zo veel "fun". Zie top- en fifth gear vergelijkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeej leuk een Audi topic, nog niet eerder gezien... ben namelijk ook een trotse Audi bezitter en wel een S8. :)

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.eaulivier.nl/images/audi/forum_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eaulivier.nl/images/audi/forum_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eaulivier.nl/images/audi/forum_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eaulivier.nl/images/audi/forum_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eaulivier.nl/images/audi/forum_05.jpg

Filmpjes op Streetfire.net:

Achter een Ferrari aan, in de buurt van Cannes (ik woon daar tegenwoordig redelijk vlakbij)

Acceleratie tot 120 km/h (kan beter, i know)

Ik ben in februari naar Zuid-Frankrijk verhuist en de S8 is meegegaan, heeft tegenwoordig dus een Frans kenteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
THIJZEL schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:03:
[...]

De oude TT had/heeft best een goede rijeigenschappen maar was, zoals de meeste awd's, een beetje "netjes/saai" itt vergelijkbare RWD auto's zoals de 350z. Zie ook vergelijkingen van bijv. de (R)S4 en de M3, de Audi modellen zijn op het circuit vaak sneller maar volgens de testers niet zo veel "fun". Zie top- en fifth gear vergelijkingen.
schijnbaar heb jij nog nooit in een TT gereden :Y)
Gaat niet om saai. TT is gewoon absoluut niet sportief.. gewoon een kut wegligging als je wilt scheuren
Je kan het ook totaal niet vergelijken met de wegligging van een RS4 tegen over een M3! een A4 quattro rijdt al een stuk beter dan de oude TT
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:09:
eeej leuk een Audi topic, nog niet eerder gezien... ben namelijk ook een trotse Audi bezitter en wel een S8. :)

Foto's:
leuke bak :P en snel!
zuipt voor mij helaas iets te veel :(

[ Voor 33% gewijzigd door KappeNou op 07-06-2006 14:31 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah dat zuipen valt wel mee hoor... en voor de zuinigheid koop je idd geen 4.2 liter V8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
aww audi a8 is te vet _/-\o_

Had bijna in de 6.0 W12 kunnen zitten, maar was op dat moment niet thuis :'(. Zal even vragen of ik wat filmpjes mag posten :)

[ Voor 4% gewijzigd door flashin op 07-06-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:10

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Vandaag gereden in een A3 SB 2.0TDI DSG S-Line.
Ik moet zeggen die DSG is wel leuk rijden. Lekker lui rijden zo zonder te schakelen en die flippers op het stuur zijn ook leuk. Toch vind ik het z'n meerprijs niet waard.
Voor mijn leasebedrag is een handbak en 30pk meer 20 euri in de maand goedkoper.

Ik ga deze week proberen alles rond te krijgen en dan bestel ik een A3 Ambiente 2.0TDI 125kw.
En dan is het wachten tot september :'(

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
Danfoss schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:38:
Vandaag gereden in een A3 SB 2.0TDI DSG S-Line.
Ik moet zeggen die DSG is wel leuk rijden. Lekker lui rijden zo zonder te schakelen en die flippers op het stuur zijn ook leuk. Toch vind ik het z'n meerprijs niet waard.
Voor mijn leasebedrag is een handbak en 30pk meer 20 euri in de maand goedkoper.

Ik ga deze week proberen alles rond te krijgen en dan bestel ik een A3 Ambiente 2.0TDI 125kw.
En dan is het wachten tot september :'(
Gave wagen hoor, vind de A3 SB echt mooi, vooral in het zwart. Met 125kw issie ook wel aardig pittig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

THIJZEL schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:03:
[...]

de vorige TT (weet niet hoe het met de huidige zit) had geen eens echte Quattro die dingen hebben namelijk een Haldex differentieel (zelfde al VW 4-motion systeem) dus rij je normaal dan hebje gewoon vooraandrijving pas als de voorste wielen aandrijving verliezen krijgen de achterste wielen aandrijving. de A3/S3 heeft ook een Haldex differentieel.

de "echte" quattro heeft een Torsen differentieel oftewel constande awd! bij de oudere quattro's (coupe's en 80\90) is de verdeling 30% voor en 70% achter.

@Chief, mooie bak idd, meende hem al te herkennen van het AudiForum, ik dach tnog maar die gast woont toch in frankrijk, maar dat klopt dus :+ jammer dat je zaterdag niet "even" naar de AF-meeting bij Pon kunt komen ;)

S8 is een mooie bak jah, behoorlijk rap jah... ok een S2 of S4 is rapper magoed die wegen heel wat minder!

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 08-06-2006 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe ja die mooie bak van jou kwam me ook bekend voor ;)

Behoorlijk rap? 5.5 sec naar de 100 vind ik gewoon ronduit snel en daarmee is ie ongeveer net zo snel als een S4. Hij is wel groot maar niet overdreven zwaar omdat hij volledig alluminium is. Ik zie op autoweek dat ie bijna hetzelfde weegt als een S4 (1740kg tegen 1705kg).

De nieuwe RS4's of een Jeffer S2 is misschien wel sneller maar daar ging het me niet speciaal om... en ben ik wel benieuwd wat het verschil is als je 240 rijdt in 1 van die 3 :) De S8 is voor mij het summum... :) en de RS6(+) natuurlijk maar die zijn erg duur, helaas.

Die PON meeting lijkt me idd wel leuk maar niet een rit van 1200 km waard. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:31:

Behoorlijk rap? 5.5 sec naar de 100 vind ik gewoon ronduit snel en daarmee is ie ongeveer net zo snel als een S4. Hij is wel groot maar niet overdreven zwaar omdat hij volledig alluminium is. Ik zie op autoweek dat ie bijna hetzelfde weegt als een S4 (1740kg tegen 1705kg).
euh... een S8 automaat doet volgens de specs 0-100 in 6,6 secondes dacht ik? de S8 met handbak doet het idd in 5,5... en dat is idd behoorlijk rap! (sneller dan een stnadaard S2, heeft ook maar 230pk, en ongeveer evensnel als een B5 S4)

0-100 in 6.6s is overigens ook al snel :+

jah de S2's van Jeffrey en Cees zijn echt idioot snel! magoed 500-600pk @ 1400kg... wat wil je die dingen vliegen bekand :+

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 08-06-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klok het maar in het acceleratie filmpje hierboven... ben ervan overtuigd dat het onder de 6 seconden blijft.... meerdere keren met stopwatch geprobeerd. Op de wiki A/S8 pagina lees je ook de volgende quote:

'although Audi tends to be conservative with acceleration ratings'

vind het overigens maar een beetje belangrijk hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah het boeit ook niet, maar ik had het ff in de autoweek database opgezocht end aar beweren de 6,6s voor de automaat en 5,4 voor de handbak... vondt dat ook al een idioot groot verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Chaoss schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:31:
jah het boeit ook niet, maar ik had het ff in de autoweek database opgezocht end aar beweren de 6,6s voor de automaat en 5,4 voor de handbak... vondt dat ook al een idioot groot verschil
idd meestal is het zo'n 0,5 sec verschil van 0-100.. dat komt omdat je van lage toeren moet optrekken vanuit stilstand, en een automaatbak is ook natuurlijk ietsje zwaarder.
maar 1 sec lijkt me idd sterk :P Het klopt dat audi voorzichtig is met hun 0 naar 100 tijden. De RS4 is ook al geklokt door meerdere auto bladen op 4.4 en 4.6sec 8)7

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duddits
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is er in de buurt van Utrecht nog een betrouwbare en niet al te dure APK keurder? Wel audi specifiek. Ben al die tijd bij coen donkers geweest, dat is prima, betrouwbaar en goedkoop, alleen zo ver weg. Op de 1 of andere manier heb ik iets tegen officiele dealers (mijn eerste keuring koste mij € 1800,- dat was mijn auto waard op dat moment (80, 2.3)) 9.6 sec 0-100 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:54
ik dacht dat de DSG bakken de handbakken inmiddels al hadden ingehaald?
volgens autoweek scheelt het 0.2 seconden bij de huidige RS4, in het voordeel van de handbak

[ Voor 42% gewijzigd door 418O2 op 08-06-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
418O2 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:17:
ik dacht dat de DSG bakken de handbakken inmiddels al hadden ingehaald?
volgens autoweek scheelt het 0.2 seconden bij de huidige RS4, in het voordeel van de handbak
DSG is sneller met schakelen, niet perse 0-100. Overigens denk ik niet dat je het merkt of je nou 4.4 of 4.6 over de 100 doet ;)

[ Voor 15% gewijzigd door KappeNou op 08-06-2006 21:57 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
KappeNou schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:50:
[...]

DSG is sneller met schakelen, niet perse 0-100. Overigens denk ik niet dat je het merkt of je nou 4.4 of 4.6 over de 100 doet ;)
Feit is dat de DSG altijd 4.4 doet naar de 100. Schakel je manueel zul je nooit perfect kunnen schakelen en altijd 4.6 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Dupje schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:58:
[...]

Feit is dat de DSG altijd 4.4 doet naar de 100. Schakel je manueel zul je nooit perfect kunnen schakelen en altijd 4.6 halen.
zeg nooit nooit ;) maareh kan je met dsg ook toeren opbouwen en weg schieten?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
zandvoort? :o S2 ofzo? gaat wel af :9~

[edit] prijslijst TT
Motoren
Audi levert de TT in eerste instantie met een tweetal motoren. De eerste is de 2.0 TFSI viercilinder benzinemotor die goed is voor een vermogen van 200 pk. Met deze motor sprint de TT in 6,4 seconden naar 100 km/h. Krachtiger is de 3.2 liter V6 welke goed is voor een vermogen van 250 pk. In slechts 5,7 seconden bereikt deze TT de 100 km/h. De topsnelheid van de 2.0 liter bedraagt 240 km/h en de 3.2 V6 heeft een top van 250 km/h.

Prijs
In september staat de nieuwe TT Coupé bij de Audi-dealer. De prijzen van de nieuwe Audi TT Coupé 2.0 TFSI en 3.2 quattro bedragen respectievelijk € 45.490,- en € 54.990,- en voor de Pro Line uitvoering € 48.390,- en € 57.890,- inclusief BTW en BPM.

[ Voor 67% gewijzigd door KappeNou op 08-06-2006 23:42 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:49
KappeNou schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:22:
[...]

idd meestal is het zo'n 0,5 sec verschil van 0-100.. dat komt omdat je van lage toeren moet optrekken vanuit stilstand, en een automaatbak is ook natuurlijk ietsje zwaarder.
maar 1 sec lijkt me idd sterk :P Het klopt dat audi voorzichtig is met hun 0 naar 100 tijden. De RS4 is ook al geklokt door meerdere auto bladen op 4.4 en 4.6sec 8)7
als ze die 6,6 seconden conservatief opgeven bij audi vandaan dan zal die 5,5 natuurlijk net zo conservatief zijn ;)

het verschil is denk ik eerder te verklaren doordat die automaat gewoon een oudere bak is met iets andere verhoudingen bovendien omdat een automaat nou eenmaal anders gereden wordt dan een handbak. tel dat op bij het hogere gewicht tov de nieuwere handbak en die hele seconde lijkt me nog aardig precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
bolleh schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 01:35:
[...]

als ze die 6,6 seconden conservatief opgeven bij audi vandaan dan zal die 5,5 natuurlijk net zo conservatief zijn ;)

het verschil is denk ik eerder te verklaren doordat die automaat gewoon een oudere bak is met iets andere verhoudingen bovendien omdat een automaat nou eenmaal anders gereden wordt dan een handbak. tel dat op bij het hogere gewicht tov de nieuwere handbak en die hele seconde lijkt me nog aardig precies
lees wat ik post ;) zoizo zijn de audi automaten erg snel. vandaar dat ze er ook 30 patenten in hebben zitten. een automaat van een porsche is namelijk ook niet eens sneller dan mijn bijna 6 jaar oude audi bak.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

KappeNou schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:38:
[...]

zandvoort? :o S2 ofzo? gaat wel af :9~
jah was laatst op zandvoort, speedfreaks ofzo weet niet meer hoe dat evenement heet. Dit is idd gefilmd vanuit de S2 van jeffrey, 0-100 in 3,6s ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg helaas geen beeld bij dat filmpje... Quicktime mist een compressor...

Ik heb ook nog wel ergens een paar vage (telefoon)filmpjes van Jeffer... wat een geweld in die S2 :)
bolleh schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 01:35:
[...]

Die 5.5 zal ook wel conservatief opgegeven zijn.... en ook ik kan je verzekeren dat die bak erg goed is en snel opschakelt. Denk niet dat het opschakelen veel sneller kan als je het zelf doet... alleen toeren maken voor het wegrijden gaat niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:29
@Chaoss en KappeNou; jullie morgen ook naar Pon?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

marccom schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:16:
ik ben er de hele dag, ik moet van 14:00-14:30 de AF-stand bemannen.

als het morgen idd 25 graden wordt zoals ze voorspellen dan gaat het een topdag worden! inmiddels zijn er al 162 aanmeldingen via het AF! en de ervaring leert dat er bij de meeste meetings meer mensen komen dan er zich opgeven. (zal dit keer misschien mevallen omdat ze andrukkelijk hebben gevraagt om een aanmelding).

Jefrey komt ook met zijn sprint S2, alleen zal hij dit keer geen demo-runs doen... PON wou geen "streetrace" gebeuren voor de deur :+

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 09-06-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
marccom schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:16:
Geen idee. kweet er niks van :/
Chaoss schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:52:
[...]

jah was laatst op zandvoort, speedfreaks ofzo weet niet meer hoe dat evenement heet. Dit is idd gefilmd vanuit de S2 van jeffrey, 0-100 in 3,6s ofzo :+
Je had idd al wat eerder gepost over hem. Heb je die andere filmpjes nog online? :9~ en dit keer ook met sliks/ sport banden

[ Voor 52% gewijzigd door KappeNou op 09-06-2006 16:30 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:01:
[...]
Jefrey komt ook met zijn sprint S2, alleen zal hij dit keer geen demo-runs doen... PON wou geen "streetrace" gebeuren voor de deur :+
Wat gek, kon Pon toch mooi weer een setje continentals verkopen..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

word heerlijk weertje morgen met de af meeting @ pon _/-\o_

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:49
Ik denk er over om binnenkort een A3 Sportsback te bestellen, maar ik ben er nog niet helemaal uit welk type.

Het Ambition type leek me wel wat, maar ik hoor van allerlei Audi rijders dat ik dat beter niet kan doen, omdat dat sport onderstel nogal erg slecht blijkt. Heeft er iemand ervaring mee? Ik wil wel een beetje comfort, maar toch vind ik dat strak afgestelde ook wel fijn.

Qua motor wordt het niets spannends, een gewone 2.0 TDI denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Gisterenmiddag was ik rond 2 uur half 3 bij Pon aangekomen en het was erg rustig... Een hoop mooie autos maar volgens mij was de massa al vertrokken (ws door het weer?). Heb nog wel even naar Chaoss' A4 staan kijken, erg opvallend tussen alle "standaard" Audi's ;) Wel netjes gedaan iig! Maarre, die stand waar je stond, waar stond die dan, niet gezien....?

We hebben nog even door de showroom gelopen en een hoop leuks gezien (RS4, A8 W12 etc) maar eigenlijk vond ik het niet zo spectaculair... Het was perfect georganiseerd en een hoop aandacht aan gegeven maar ik had er meer van verwacht....

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
mja als je niet mag rijden zou ik het ook niet zo interresant vinden :/

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
nieuwe TT getest. >klik<

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

sorted.bits schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 00:04:
Ik denk er over om binnenkort een A3 Sportsback te bestellen, maar ik ben er nog niet helemaal uit welk type.

Het Ambition type leek me wel wat, maar ik hoor van allerlei Audi rijders dat ik dat beter niet kan doen, omdat dat sport onderstel nogal erg slecht blijkt. Heeft er iemand ervaring mee? Ik wil wel een beetje comfort, maar toch vind ik dat strak afgestelde ook wel fijn.

Qua motor wordt het niets spannends, een gewone 2.0 TDI denk ik.
Sportonderstel kun je ook laten vervallen bij die types. Download de prijslijst + probeer de configurator @ audi.nl zou ik zeggen, en bezoek dan es een dealert.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Sorcerer8472 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 22:53:
[...]

Sportonderstel kun je ook laten vervallen bij die types. Download de prijslijst + probeer de configurator @ audi.nl zou ik zeggen, en bezoek dan es een dealert.
idd, quattro heeft standaard ook een sportonderstel die je ook kan laten vervallen

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Ik weet dat je het sportonderstel niet hoeft te nemen, maar is het onderstel echt zo slecht als iedereen doet vermoeden? Op zich denk ik ook dat ik eerder een normaal onderstel zou nemen, voor wat meer comfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

KappeNou schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:58:
[...]

Geen idee. kweet er niks van :/

[...]

Je had idd al wat eerder gepost over hem. Heb je die andere filmpjes nog online? :9~ en dit keer ook met sliks/ sport banden
Als je geregistreerd bent bij Audiforum.nl en een geldige email adres hebt opgegeven heb je er een paar weken geleden al een mailtje van gehad, en op Af stond een aanmeld topic etc.

movie forum van AF staan wel meer filmpjes in... maar je moet eerst een x aantal posts hebben voordat je daar in kunt :+
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 22:25:

Wat gek, kon Pon toch mooi weer een setje continentals verkopen..........
Alsof hij met zoveel power op Continentals wil rijden... of uberhaupt op Continentals wil rijden. :+
marccom schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:01:
Gisterenmiddag was ik rond 2 uur half 3 bij Pon aangekomen en het was erg rustig... Een hoop mooie autos maar volgens mij was de massa al vertrokken (ws door het weer?). Heb nog wel even naar Chaoss' A4 staan kijken, erg opvallend tussen alle "standaard" Audi's ;) Wel netjes gedaan iig! Maarre, die stand waar je stond, waar stond die dan, niet gezien....?
de stand stond binnen als je van de ingang links ging richting de kantine... stond overigens zelfs een bordje ;) zonde iedereen die zich aangemeld had kreeg een gratis Audi-petje van PON.

die showroom was wel erg leuk jah! lekker even zitten spelen met de B&O installatie van de A8 :D lekker geluidje! en die A6 achterin met die pareleffect lak was ook geweldig om te zien! wat een kleurtje echt ubergeil! :D

opkomst was overignes wel goed van 11:00 - 14:00 was het harstikke druk ongeveer 160 Af-auto's, was ook goed georganiseerd door AF en PON, gratis broodjes kroket, gratis ijsjes en gratis drinken... way to go PON :+
KappeNou schreef op zondag 11 juni 2006 @ 16:04:
mja als je niet mag rijden zou ik het ook niet zo interresant vinden :/
duh... ze kunnen moeilijk alle 200-250 bezoekers die er zaterdag waren een testrit laten maken... het was een AF-meeting gaat dus ten eerste om het ontmoeten van de mede audiforummers met als leuke extra een bezoekje aan PON.

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 12-06-2006 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

sorted.bits schreef op maandag 12 juni 2006 @ 07:21:
Ik weet dat je het sportonderstel niet hoeft te nemen, maar is het onderstel echt zo slecht als iedereen doet vermoeden? Op zich denk ik ook dat ik eerder een normaal onderstel zou nemen, voor wat meer comfort.
Audi-onderstellen zijn juist harstikke goed! ik heb er iig nog nooit iets slechts over gehoord, een standaard onderstel rijd gewoon strak maar is wel op comfort gericht. Sportonderstel rijdt nog strakker maar is ietsje on-comfortabeler... maar ik denk niet datje er snel last van hebt.

zelf zou ik niet twijfellen en wat voor audi ik ook koop altijd een sportonderstel nemen! ik hou ook meer van sportief dan comfort mag van mij best een beetje stuiteren als ik daarvoor lekker strak stuurwerk en gevoel met de weg voor terug krijg... ik heb een orgineel sportonderstel en het bevalt me pima!

en hoe dan ook een Audi die 2-3 cm lager staat door een sportonderstel ziet er iig beter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Als je vaak op afgelegen weggetjes moet rijden of nog erger: in België op de snelwegen aldaar, dan piep je wel anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

Het was zeker een mooie meeting! We hebben gezellig met elkaar gereden van het noorden/oosten van het land. Héél veel mooie Audi's gezien en uiteraard veel AF-ers gesproken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Sorcerer8472 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:05:
Als je vaak op afgelegen weggetjes moet rijden of nog erger: in België op de snelwegen aldaar, dan piep je wel anders :+
Inderdaad, en kheb ook nog een kind, welke ik niet elke keer de auto wil laten onderkotsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Chaoss schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:27:
[...]

Audi-onderstellen zijn juist harstikke goed! ik heb er iig nog nooit iets slechts over gehoord, een standaard onderstel rijd gewoon strak maar is wel op comfort gericht. Sportonderstel rijdt nog strakker maar is ietsje on-comfortabeler... maar ik denk niet datje er snel last van hebt.

zelf zou ik niet twijfellen en wat voor audi ik ook koop altijd een sportonderstel nemen! ik hou ook meer van sportief dan comfort mag van mij best een beetje stuiteren als ik daarvoor lekker strak stuurwerk en gevoel met de weg voor terug krijg... ik heb een orgineel sportonderstel en het bevalt me pima!

en hoe dan ook een Audi die 2-3 cm lager staat door een sportonderstel ziet er iig beter uit!
de nieuwe audi onderstellen zijn een stuk stugger. De nieuwe A6 standaard onderstel is al stugger dan mijn quattro sport onderstel.. Je hoort echt ieder blad en auto programma erover. De meeste vinden het gewoon net iets te stug voor een A model.
De meeste audi rijders zijn denk ik ook geen types als jou ;) ik zie namelijk niet zo snel een jonge gozer in een nieuwe A6 helemaal omgebouwd en getuned :P
Ik vindt dat audi ze minder stug had moeten maken, en voor de gene onder ons die het niet stug genoeg vinden het S-line sport onderstel.

[ Voor 14% gewijzigd door KappeNou op 12-06-2006 13:01 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Sorcerer8472 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:05:
euh ben er al eens mee op en neer zuid-frankrijk gereden... geen centje pijn hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Chaoss schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:04:
[...]

euh ben er al eens mee op en neer zuid-frankrijk gereden... geen centje pijn hoor 8)
jij hebt standaard sport onderstel van audi toch? We hebben het over de nieuwe audi's ;) de oudere modellen (ook die van mij) zijn langer na niet zo stug als de nieuwe sportonderstellen van audi.
Ik ben benieuwd wat de nieuwe 2006 A4 cabrio doet met Quattro sport onderstel. max 2e week augustus :9~ Review coming soon

[ Voor 23% gewijzigd door KappeNou op 12-06-2006 13:13 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

sportonderstel + vrij platte banden ja, onder een A4 is dat behoorlijk stug.

denk dat het verschil er eerder in zit dat ik wel wat gewend ben. ok klinkerwegen zijn in mijn auto ook echt geen lol, dan rammelen mijn nieren bijna mijn lijf uit maar goed 99% van de tijd rijd ik op asfalt. iig alles is beter dan een auto die overhelt in de bochten.

ik heb laatst in een 2005 A4 quattro met sportonderstel op 17" gereden... de mijne stuiterd meer, ik denk dat wanneer mijn A4 nog op het standaard 16" stond dat het kwa comfort vergelijkbaar is.

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 12-06-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik zit een beetje te denken of een 2.3 20v coupe ook niet wat is. Maar ben je nu zoveel geld kwijt aan onderhoud voor een quattro systeem of valt dat wel mee tov fwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Hmmmz, denk dan toch dat ik voor het gewone onderstel kies. Ze rijden toch wel erg lekker hoor _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door sorted.bits op 12-06-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

418O2 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:57:
Ik zit een beetje te denken of een 2.3 20v coupe ook niet wat is. Maar ben je nu zoveel geld kwijt aan onderhoud voor een quattro systeem of valt dat wel mee tov fwd?
zolang een van de differentielen niet kapot gaat hebje eigenlijk geen exta onderhoud.

maar omdat de quattro aandrijving nogal zwaar is benje wel iets meer kwijt aan verzekering, en de auto zal ook iets meer verbruiken.

een 20V is wel gaaf maar een stuk lastiger te vinden dan de 10V, en de 20V is alleen in de type 89 coupe geleverd dus die met het oude front.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Staat hier in de buurt ook een S2 te koop, van de week even bij gekeken, erg gave bak, alleen beetje prijzig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KappeNou schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:01:
[...]

zeg nooit nooit ;) maareh kan je met dsg ook toeren opbouwen en weg schieten?
nee, je hebt geen koppelingspedaal.

je kan wel gewoon vanuit stilstand (rem aangetikt houden, anders gaatie kruipen) in 1x plankgas geven. er zit een vrij intelligente robotkoppeling achter die precies snapt wat je wilt: in een fractie van een seconde worden de toeren opgejaagd, wordt er (overnieuw) gekoppeld en schiet je weg.

probeer overigens niet zelf te schakelen, je schakelt toch nooit zo goed als de computer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:36:
[...]

nee, je hebt geen koppelingspedaal.

je kan wel gewoon vanuit stilstand (rem aangetikt houden, anders gaatie kruipen) in 1x plankgas geven. er zit een vrij intelligente robotkoppeling achter die precies snapt wat je wilt: in een fractie van een seconde worden de toeren opgejaagd, wordt er (overnieuw) gekoppeld en schiet je weg.

probeer overigens niet zelf te schakelen, je schakelt toch nooit zo goed als de computer :)
ow sorry dat was geen vraag ;) kep wellis met dsg gereden.. Ik heb trouwens zelf ook een audi met een tiptronic bak >klik<
Btw het is geen intelligente koppeling.. het zijn er gewoon 2 als het goed is. 1 zit in de versnelling en nummer 2 draait al in de 2e versnelling, waardoor er alleen 1 singaaltje moet door gegeven worden naar de 2e koppeling om in te grijpen.

[ Voor 23% gewijzigd door KappeNou op 13-06-2006 00:40 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz, dat zou kunnen, maar ik dacht dat het display de hele tijd de eerste versnelling aangeeft.
zal het nog eens proberen als ik weer eens in een dsg auto zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

themaxter schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:03:
Staat hier in de buurt ook een S2 te koop, van de week even bij gekeken, erg gave bak, alleen beetje prijzig :X
och prijzig? wat vragen ze ervoor (staatie ook op marktplaats)?

een goeie S2 durf ik wel 8000 euro voor te betalen... eentje in normaale staat kost snel 7-8K als je naar de goedkopen gaat kijken is de kans redelijk dat je een ragbak koopt lijkt me.

maar een Coupe S2 hoop ik ooit nog eens (binnen nu en 2 jaar) te kopen, zijn geweldige auto's, snel maar betaalbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Kon m niet vinden op internet, was trouwens een Coupe en niet helemaal standaard (heeft nu 290 pk)
Vroegen ze iets van 12K voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
Jermy Clarkson's review van de nieuwe TT :D : http://driving.timesonlin...,,12529-2218598_1,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

themaxter schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:39:
Kon m niet vinden op internet, was trouwens een Coupe en niet helemaal standaard (heeft nu 290 pk)
Vroegen ze iets van 12K voor....
dat is idioot veel ja!

Er staat ook eentje op marktplaats, met EPS-eindemper en getunend tot 293pk, is het nieuwste model bouwjaar '93, de huidige eigenaar zit ook op s2power.com en heeft hem zelf geimporteerd uit duitsland, de wagen is verder helemaal standaard, zelfs de velgen.

vragen ze 8750,- voor, als ik in de markt was voor een S2 ging ik als eerste bij deze kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Maja, ik hoop eind september een Audi Coupe 2.3 te kunnen kopen.. Het liefst een 20v

maar ik moet wel ff kijken of ik het verzekerd kan gaan krijgen.. Kutzooi. Mijn ouders willen er niet meer aan meedoen geloof ik (huidige auto staat op naam van stiefpa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

en anders is een 2.3 10V ook niet slecht om mee te beginnen! scheelt iig al een stukje in de zoektocht!

kun je eventueel nog overwegen om een fwd te nemen, scheelt wat in de wegenbelasting en verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
die 10v is fwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

neej er zijn genoeg 10v's met Quattro :) er zijn overigens ook 20v's met fwd... ik ken er iig 2 van het Audiforum.

quattro was een optie op alle coupe's behalve de 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He manne ff opletten! Dit weekend is de 24h van LeMans aan de gang en Audi is met 2 R10 diesels aan de start (v12 tdi :9~ ) Op dit moment liggen ze 1 en 3 in de race LMP1 en Overal en zit er alleen een pesky pescarolo tussen, maar helaas heeft de Audi op 3 een aantal rondes achterstand.
Finish van de race is om 17:00, helaas heeft alleen rtl7 er een beetje verslag van op TV.
Live timings kun je volgen op: http://www.lemans.org/24h...ive/pages/chronos_gb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
gelukkig heb ik digitale tv :9~

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:20

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ze zijn dus eerste geworden.
Vandaag na RTLnieuws van half acht meteen een reclame van Audi dat ze gewonnen hadden.
De eerste die met diesel le mans wint.
Was wel een vette reclame.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah idd mooie prestatie van Audi! eerste keer met TDI's meedoen aan de 24h van Le Mans en dan direct 1'e en 3'e worden.

ze hebben de slogan "voorsprong door techniek" weer eens waar gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
ik heb geprobeerd op gras te powersliden.. lukt nog wel aardig met 60voor 40achter verdeling. Alleen jammer dat me camera leeg was :( Net toen het lekker begon te gaan ging die uit.. binnenkort meer :9

>filmpje-klik<

[ Voor 8% gewijzigd door KappeNou op 20-06-2006 01:36 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik zou deze week mijn A3 Sportback gaan ophalen bij de dealer. Word ik paar dagen geleden gebeld: de typegoedkeuring is tijdelijk ingetrokken/bevroren door het Rijk. 8)7

Mooi is dat: dit model rijdt al tijden rond, en nu opeens zou het illegaal zijn ofzo :? Mijn dealer wist niet wat precies de reden was (of wilde het niet vertellen), maar volgens hem worden er steekproeven uitgevoerd en blijkbaar was er een of andere ambtenaar die ergens over viel.

Schiet niet op, dit. Iemand met hetzelfde probleem of die iets dergelijks vaker heeft gehoord?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Het filmpie doet het nu wel O-)

>Klik<

[ Voor 9% gewijzigd door KappeNou op 20-06-2006 01:10 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KappeNou schreef op maandag 19 juni 2006 @ 23:01:
ik heb geprobeerd op gras te powersliden.. lukt wel aardig nog met 60voor 40achter verdeling. Alleen jammer dat me camera leeg was :( Net toen het lekker begon te gaan ging die uit.. binnenkort meer :9

>filmpje-klik<
Tof!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bananeman2002 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 23:56:
Schiet niet op, dit. Iemand met hetzelfde probleem of die iets dergelijks vaker heeft gehoord?
Ja dat kan gebeuren.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Da's nie zo best. Heb m'n auto nog steeds niet en ook nog geen zicht op wanneer ie wel komt.

Slechte beurt van Audi :X

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Bananeman2002 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:17:
[...]

Da's nie zo best. Heb m'n auto nog steeds niet en ook nog geen zicht op wanneer ie wel komt.

Slechte beurt van Audi :X
Waarom, Audi hoeft hier toch niet voor verantwoordelijk te zijn?

Misschien is er recentelijk een ernstig ongeval geweest met een SB en daardoor moet er een herkeuring plaatsvinden? Het lijkt me sterk dat alle SB's nu van de weg worden gehaald...

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
marccom schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:12:
[...]

Waarom, Audi hoeft hier toch niet voor verantwoordelijk te zijn?
Audi moet toch gewoon een auto leveren die voldoet aan de regels/normen? :?

Ach weet je, uiteindelijk maakt het me niet eens zoveel uit wiens schuld het is, ik vind het gewoon een rare en vervelende situatie, ook omdat ik helemaal geen updates krijg van Audi, de dealer of de leasemaatschappij over wanneer ik mijn SB kan verwachten.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is dat een 2.4?

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
yep.. gechipte 2.4 V6 30v met Quattro aandrijving. Door de skn chip +- 15PK erbij en iets hogere toeren.

[ Voor 18% gewijzigd door KappeNou op 23-06-2006 17:44 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Heb m'n auto inmiddels. Niet meer gevraagd wat het gedoe nu was omtrent de typegoedkeuring, wilde rijden ;)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llouizzz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 10:48
Komt mijn moeder naar mij en zegt: **** heeft een nieuwe wagen gekocht. Vraag ik is het een A8 geworden ? (die mensen waren aan het uitkijken naar een A8). Zegt mijn moeder: Ja, het is een speciaal model een A8S ofzo. zeg ik een S8 ? Ja die is het. Hij heeft dus een S8 gekocht, hij komt van een passat en wou iets zwaarders en luxueuzers. Mooie keuze dacht ik zo. Hij krijgt hem wel maar in september. Hij had em gezien op het autosalon in brussel en hij vond het wel een mooie wagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ja, maar wie is **** dan? :+

[ Voor 62% gewijzigd door Sorcerer8472 op 04-07-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
louisver schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:22:
Komt mijn moeder naar mij en zegt: **** heeft een nieuwe wagen gekocht. Vraag ik is het een A8 geworden ? (die mensen waren aan het uitkijken naar een A8). Zegt mijn moeder: Ja, het is een speciaal model een A8S ofzo. zeg ik een S8 ? Ja die is het. Hij heeft dus een S8 gekocht, hij komt van een passat en wou iets zwaarders en luxueuzers. Mooie keuze dacht ik zo. Hij krijgt hem wel maar in september. Hij had em gezien op het autosalon in brussel en hij vond het wel een mooie wagen. :)
van een passat naar een nieuwe S8 :? loterij gewonnen ofzo?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
KappeNou schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:08:
Als je een goede functie hebt bij een zekere firma (ik ga niet zeggen waar :) ) krijg je iedere 3 maanden een gloednieuwe fulloption S8 om naar mensen op bezoek te gaan :+

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Chevy454 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:12:
[...]

Als je een goede functie hebt bij een zekere firma (ik ga niet zeggen waar :) ) krijg je iedere 3 maanden een gloednieuwe fulloption S8 om naar mensen op bezoek te gaan :+
daar wil ik ook wel werken.. ik krijg nu maar een S6 om bij mensen op bezoek te gaan :(
Ik ken wel iemand die grote multinationals moet runnen, maar daar mag die niet eens heen met ze prive SL55 AMG, dus heeft die van dat bedrijf een lease A4 om naar ze werkt te gaan.. :/
maja passat > S8.. 40K€ > 150K€

[ Voor 27% gewijzigd door KappeNou op 04-07-2006 16:20 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llouizzz
KappeNou schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:08:
[...]

Man gaat op pensioen en heeft nogal veel spaarcentjes en goed beleggen kan ook wonder doen he. Maar in belgie is het geen 150k maar iets van 99000 denk ik. Die passat was wel een bedrijfswagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
audi A1 :o >klik<

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Mooi! Alleen nog lang wachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
ik heb bericht gehad over de cabrio.. hij wordt over 2 weken gemaakt (ik kan in de fabriek gaan kijken en ophalen) dan wordt die met iets ingespoten voor het transport, vervolgens week wachten om het er af te laten halen bij Pon :/
ik ga denk ik in de vakantie nog wel in de fabriek kijken als de RS4tjes van de band af rollen :9

[ Voor 21% gewijzigd door KappeNou op 06-07-2006 18:28 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
KappeNou schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:26:
ik heb bericht gehad over de cabrio.. hij wordt over 2 weken gemaakt (ik kan in de fabriek gaan kijken en ophalen) dan wordt die met iets ingespoten voor het transport, vervolgens week wachten om het er af te laten halen bij Pon :/
Geparafineerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
mja datte.. Als ik hem ophaal dan heb ik hem een week eerder.. helaas geen tijd voor.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Chevy454 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:12:
Wat is het nut daarvan? Het lijkt me niet dat je die S8 in drie maanden oprijdt. Of zijn zulke mensen zo snel op de kleur ofzo uitgekeken dat er viermaal per jaar een nieuwe voor de deur staat? Niet eens voldoende tijd om hem in te rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Reinier schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:53:
Wat is het nut daarvan? Het lijkt me niet dat je die S8 in drie maanden oprijdt. Of zijn zulke mensen zo snel op de kleur ofzo uitgekeken dat er viermaal per jaar een nieuwe voor de deur staat? Niet eens voldoende tijd om hem in te rijden ;)
Inrijden? Binnen een paar dagen is die ingereden. Die staat op het einde van de week al in de werkplaats voor de 1500km beurt. Wat is nu 6x 50km per dag? De reden om elke 3 maand een nieuwe S8 te hebben heeft met de verkoop ervan te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Chevy454 op 06-07-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Okee, klinkt goed. Jammer dat je niet vertelt welk bedrijf dat is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llouizzz
Reinier schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 23:03:
Okee, klinkt goed. Jammer dat je niet vertelt welk bedrijf dat is ;)
Wil je daar gaan werken mss ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Geweldig zo'n te heet gewassen TT :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig nog een high res. pic. van een dashboard? het liefst die van de nieuwe Audi TT.
Wil namelijk mijn Samurize config erboven op plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
mijne is beetje wazig :( >klik<

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel dan ook echt alleen het gedeelte van kilometer teller, toeren teller, etc, niet van het hele dashboard.

Heb op Audi websites gekeken, in de lounge, google en diverse auto websites, maar of het is een antiek model of zo wazig dat je er nog niks mee kunt. Zelf namaken is ook niet zo moeilijk, maar dan moet ik een programma weten te gebruiken die tekst in een cirkel kan zetten.

Photoshop kan dit wel, maar heb het geprobeert en het lukt mij niet. Nu moet ik wel zeggen dat ik totaal geen ervaring heb met photoshop afgezien van simpele dingen.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 17:08 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.