@GC-stef:
3 dingen die direct opvallen:
1 - hij heeft het front van een nieuwer type, dit is een type 89 maar hij heeft het front van een B4 ( '91+) dat kan 2 dingen betekenen.. de auto is van iemand geweest die een B4 front vele malen mooier vondt en daar geld en tijd ingestoken heeft om hem om te bouwen OF de auto heeft schade gehad en er is toen een B4 front opgekomen.... je mag zelf kiezen welke de meest voor de hand liggende situatie is geweest, maar ik geef je 95% zekerheid dattie front schade heeft gehad.
2- hij is in '99 geimporteerd... combineer dat met de extreme lage km-stand van 165k en de kans is groot dat de km-stand bij het importeren terug gedraaid is voordat hij op NL kenteken is gekomen, het zou me niets verbazen als hij 265k of zelfs 365K heeft gelopen ipv 165k.
3- de oerlelijke grille,
voordeel van deze 2.3 5 cillinder is dat het een oerdegelijk blok is! met normaal gebruik en onderhoud is 4-5 ton voor zo'n blok geen enkel probleem, ze hebben soms last van een of ander electro probleem waardoor hij beroerd loopt weet het fijne er niet van maar dat merk je snel genoeg tijdens een test-rit nogmaals mechanisch zijn ze oerdegelijk.
voor een eerlijke '89'er coupe is 1000 een lage prijs want voor een eerlijke leuke coupe betaal je 1500-2000 euro, voor een coupe met nieuwer front, import en verdacht lage km-stand is het euh... een redelijke prijs? Als je persee deze wilt zou ik iig nog afdingen tot 750 ofzo maar persoonlijk zou ik een andere zoeken, ik koop liever eentje met 250k op de teller die goed onderhouden is en waarvan de km-stand klopt.
ik zou bv eerder bij deze gaan kijken
of deze orgineele B4
voor de rest zijn het auto's die ivm gewicht en nieuwprijs niet goedkoop in wegenbelasting en verzekering zijn (iig iets duurder dan je CRX kwa wegenbelasting, verzekering mischine niet veel)
[
Voor 39% gewijzigd door
Chaoss op 29-05-2006 14:04
]