Ik heb sinds zaterdag de DS980 icm een TyTN2 en afgezien van wat eigenaardigheidjes bevalt ie me prima.
Hij werkt ie niet helemaal goed samen met de HTC audio manager. Het stoppen en starten van de muziek gaat niet altijd even goed. Met Windows Media player werkt het echter uitstekend. Je moet alleen niet muziek aan hebben staan en dan de headset pairen, want dat werkt met beide players niet. Hij pairt dan wel, maar je krijgt geen audio over de headset.
Ik heb ook nog de jetway Bluetooth extension (ofzoiets) geinstalleerd zodat ik van meer functies van de DS980 gebruik kon maken, maar dan kreeg ik het geluid van mp3 over de headset en als er iemand belde dan stopte de muziek in de headset en ging de audio van het gesprek gewoon via de telefoon ipv de headset.
Een ander eigenaardigheidje is dat als je het knopje van de microfoon indrukt hij op de telefoon het dialscreen laat zien. Ik kan dan in de microfoon roepen wat ik wil, maar voicedialing werkt niet. Ik ben er ook nog niet achter hoe ik de DS980 daarna weer zover krijg dat ie weer verdergaat met muziek afspelen zonder de muziek te moeten stoppen en de DS980 uit/aan te zetten.
De accuduur valt me eigenlijk iets tegen, maar heb verder geen ervaring met deze dingen en kan dus niet echt vergelijken. Ik heb 'm zaterdag netjes 8 uur opgeladen zoals in de manual stond. Zondag de hele dag om gehad, maar eigenlijk niet gebruikt. Maandag heb ik 'm echt gebruikt en moest ik 'm 's avonds weer opgeladen. Dinsdag weer de hele dag gebruikt. en woensdag ochtend hield ie er na tien minuten mee op. Da's niet leuk op een treinreis van een uur

Ik ga morgen eens opletten hoeveel uur ik 'm daadwerkelijk kan gebruiken totdat de accu ermee ophoudt.
Het geluid is prima, maar dat vond ik van de originele oordopjes eigenlijk ook wel. Dus dat zegt niet zoveel voor de echte audiofielen

De reden waarom ik de DS980 heb gekocht is de pasvorm, in-ear vind ik gewoon fijner zitten.
[
Voor 6% gewijzigd door
Apie! op 28-11-2007 21:24
]