Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:09
TonyB schreef op zondag 16 september 2007 @ 01:45:
Is er nog steeds niemand met ervaring met de Sony DR-BT21G?
http://www.sony.nl/view/S...gory=HED+Stereo+Bluetooth

Robertwebbe wellicht?
Hij lijkt wel interessant, maar voor €99,- niet :)
Ben benieuwd waar je hem zou willen kopen, en voor welk bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:24
Voor mijn bestelde TytnII ben ik opzoek naar een bluetooth stereo headsetje. Ik wil graag van die dopjes omdat ik geen behoefte heb aan van die grote dingen aan mijn oren. Ik heb er nu een paar op het oog maar heb er totaal geen ervaring mee en wil gewoon de dopjes met de beste geluids kwaliteit.

Mijn twee wensen:
Moet bij de TytnII passen, kleur, design.
Goeie geluids kwaliteit

Ik heb de volgende gezien en dacht dat die wil aan mijn verwachtingen zouden kunnen voldoen:

Jabra BT320s (bekende naam,...)
I-tech clip radio (fm, 3,5mm)
Plantronics Pulsar 260 (mooi design, redelijke prijs)

Ik lees verschillende verhalen over deze headsets dus krijg geen duidelijk beeld welke nou de beste is. Heeft er iemand deze wel eens met elkaar kunnen vergelijken en welke raden jullie aan? Of heeft iemand nog betere alternatieven, max 75 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mau_Maus schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:26:
Aanvullend op mijn andere vraag... Welke USB-Bluetooth-Stick is de beste die er nu is? Dus 2.0 +EDR (A2DP) en CLASS 1 (100m) enz. Ik weet dat de software van WIDCOMM wordt aangeraden voor Bluetooth dingen. Maar goed welke stick is op het moment het beste (ook qua compatibility) en dus het liefst in samenwerking met:

http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10795

en/of

http://www.sony.nl/view/S...gory=PAA+Stereo+Bluetooth

@ robertwebbe:

Ik ben ook wel benieuwd naar jouw antwoord op beide vragen van me, aangezien jij veel getest hebt.
Het allerbelangrijkste is inderdaad de Widcomm software, die bepaalt de compatability, niet de dongle zelf. Het enige verschil tussen de dongles is klasse 1 of 2 en de antenne die hieraan gekoppeld zit. De meeste dongles hebben een print-antenne en die hebben maar een paar meter bereik. Als je nu een dongle kunt vinden met 2.0+EDR en die ook nog eens een extern antennetje heeft, dan kom je het verst. Maar als bereik niet belangrijk is, dan zijn in principe alle dongles even goed.

Persoonlijk ben ik fan van de Jabra (print antenne) om reden dat ze updates blijven uitbrengen van de Widcomm software. Bij veel andere merken krijg je een mini CD geleverd en daar moet je het maar mee doen. Via de officiële weg krijg je geen updates meer, je zult dan zelf moeten gaan hacken om aan updates te kunnen komen.

Een vriendje van me heeft overigens wel eens een USB dongle uit elkaar gesloopt en in plaats van het print antennetje heeft hij er een connectortje op gesoldeerd. Vervolgens heeft hij verschillende externe antennes geprobeerd en het bereik was aanzienlijk. Met een omni directionele (dat is zo'n lange stick van ruim een meter die rondom gevoelig is) haalde hij met redelijk gemak een 100 meter (terwijl ik dat met geen enkele klasse 1 dongle dat ooit heb kunnen halen). Met een Yagi richtantenne (zo'n hark antenne) haalde hij zelfs honderden meters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
robertwebbe schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:55:
[...]

Het allerbelangrijkste is inderdaad de Widcomm software, die bepaalt de compatability, niet de dongle zelf. Het enige verschil tussen de dongles is klasse 1 of 2 en de antenne die hieraan gekoppeld zit. De meeste dongles hebben een print-antenne en die hebben maar een paar meter bereik. Als je nu een dongle kunt vinden met 2.0+EDR en die ook nog eens een extern antennetje heeft, dan kom je het verst. Maar als bereik niet belangrijk is, dan zijn in principe alle dongles even goed.

Persoonlijk ben ik fan van de Jabra (print antenne) om reden dat ze updates blijven uitbrengen van de Widcomm software. Bij veel andere merken krijg je een mini CD geleverd en daar moet je het maar mee doen. Via de officiële weg krijg je geen updates meer, je zult dan zelf moeten gaan hacken om aan updates te kunnen komen.

Een vriendje van me heeft overigens wel eens een USB dongle uit elkaar gesloopt en in plaats van het print antennetje heeft hij er een connectortje op gesoldeerd. Vervolgens heeft hij verschillende externe antennes geprobeerd en het bereik was aanzienlijk. Met een omni directionele (dat is zo'n lange stick van ruim een meter die rondom gevoelig is) haalde hij met redelijk gemak een 100 meter (terwijl ik dat met geen enkele klasse 1 dongle dat ooit heb kunnen halen). Met een Yagi richtantenne (zo'n hark antenne) haalde hij zelfs honderden meters!
Hey erg bedankt! Nou solderen doe ik zelf niet en met atenne kan ik nergens vinden, dus ik probeer hem wel via een vlaggestokkie net als jij hoog en vrij te maken ;)

Hier onder had ik het ook over bluetooth recievers die een uitgang hebben voor een stereo. Ken jij nog andere? Of getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mau_Maus schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 23:23:
Ik heb naar mijn idee goed gezocht, maar bestaat er iets via bluetooth van computer naar stereotoren ofzo? Andersom zou wel lukken denk ik... aangezien je een 3,5mm-jack naar een koptelefoon kan sturen via bluetooth. Dan zal een computer dat signaal ook wel oppikken.

Maar goed wat ik eigenlijk zoek is:
usb bluetoothstick -> 3,5mm-jack-blok-uitgang-ding :P

Iemand een idee of dat bestaat? Of een manier? Het moet draadloos over metertje of 4...
Nokia AD-42W Wireless Audio Gateway
Sony Ericsson MMV-200 Bluetooth Media Center
Sony Ericsson MBR-100 Music Receiver
Hama RX2 hifi receiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
robertwebbe schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:29:
[...]

Nokia AD-42W Wireless Audio Gateway
Sony Ericsson MMV-200 Bluetooth Media Center
Sony Ericsson MBR-100 Music Receiver
Hama RX2 hifi receiver
Heb je zelf ook ervaring ermee? Welke lijkt je het beste?

Deze vallen af:
Die HAMA heeft een atenne, maar heeft als bluetooth standaard 1.2 dus valt al weer af.

MMV-200 is te uitgebreid en 1.1 tot 10 meter.

MBR-100 is ook 1.2

Dus dan hou ik de Nokia AD-42W over (volgens mij Class 1)... Lijkt dat ook jou beste keus?

En die ene van Sony die ik had aangegeven, hoe lijkt je die? Sorry als ik teveel van je eis ;)

Sony (Volgens mij Class 2) :
http://www.sony.nl/view/ShowProduct.action?product=HWS-BTA2W&site=odw_nl_NL&pageType=Overview&imageType=Main&category=PAA+Stereo+Bluetooth

[ Voor 28% gewijzigd door Mau_Maus op 17-09-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233437

ik zou graag muziek beluisteren in de wagen via mijn toekomstig pda (htc kaiser) heb ik 1 van deze prullaria nodig om dit te doen? of bv niet wanneer mijn autoradio al bleutooth bezit (ben een leek in dit alles) en kan ik terwijl mijn muziek afspeelt nog steeds mijn gps laten aanstaan op de pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:49
Ik heb toch maar gekozen voor de Motorola HT-820 ipv de Jabra 620s
voor me Nokia N73me en Nokia 6110 dit werkt prima,
alle functie's worden ondersteund zoals het skippen in nummers, volumeregeling en voicedial. Geluidskwaliteit is goed geen haparingen alleen als je op de grens van 10 meter gaat zitten.

Goede bijkomstigheid is dat je hem ook als gewone koptelefoon kan gebruiken.
Ikzelf had hem voor € 43,- incl verzenden via ebay gekocht.
Echt een aanrader

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Anoniem: 233437 schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:57:
ik zou graag muziek beluisteren in de wagen via mijn toekomstig pda (htc kaiser) heb ik 1 van deze prullaria nodig om dit te doen? of bv niet wanneer mijn autoradio al bleutooth bezit (ben een leek in dit alles) en kan ik terwijl mijn muziek afspeelt nog steeds mijn gps laten aanstaan op de pda
Ligt eraan hoe je het wilt afspelen. Autoradio met bluetooth lijkt me het makkelijkst. Ik gebruik zelf een stereo headset omdat ik het voornamelijk gebruik voor bellen in de auto en muziek luisteren in de trein. GPS via bluetooth werkt tegelijkertijd met de audio verbinding (ik heb zelf een HTC Prophet / Qtek S200).

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Juicie schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:26:
Voor mijn bestelde TytnII ben ik opzoek naar een bluetooth stereo headsetje. Ik wil graag van die dopjes omdat ik geen behoefte heb aan van die grote dingen aan mijn oren. Ik heb er nu een paar op het oog maar heb er totaal geen ervaring mee en wil gewoon de dopjes met de beste geluids kwaliteit.

Mijn twee wensen:
Moet bij de TytnII passen, kleur, design.
Goeie geluids kwaliteit

Ik heb de volgende gezien en dacht dat die wil aan mijn verwachtingen zouden kunnen voldoen:

Ik lees verschillende verhalen over deze headsets dus krijg geen duidelijk beeld welke nou de beste is. Heeft er iemand deze wel eens met elkaar kunnen vergelijken en welke raden jullie aan? Of heeft iemand nog betere alternatieven, max 75 Euro.
Zit hier ongeveer met hetzelfde, echter de plantronics valt af ivm 2,5" jack, de I-tech valt af ivm het niet hebben van mini-usb voor opladen.

Blijft van deze 3 de jabra over, vraag me alleen af in hoeverre bluetooth 1.2 invloed heeft op de geluidskwaliteit....

Heb ook nog de benq-siemens HHB-750 gevonden trouwens, daar kan ik echter verder weinig specs van vinden :?

Iemand wel een idee waar ik die specs kan vinden? Of suggesties voor andere headsets?

//edit het moet trouwens goed samenwerken met een e-ten x500+

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Juicie schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:26:

Er is geen beste. Het gaat erom hoe hard je eisen zijn en welke wensen het belangrijkste zijn. Ik ben uiteindelijk vanwege de 3,5mm aansluiting voor een koptelefoon (ivm risico van draadbreuk), vormgeving en kwaliteit voor de Sony HBH DS220 gegaan, maar heb daarmee de beperkte functionaliteit (niet spoelen/skippen) en het ontbreken van een mini-USB laadsnoer geaccepteerd. Ik heb hem trouwens in duitsland besteld voor 60 euro.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

• Codeaction
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-06 21:12
heeft iemand ervaring met de Jabra BT325s of Jabra BT320s ?

nog iets waar ik over na denk is de jabra-bt620s.
Hoe is daar de kwaliteit van het plastic. Ik zie het zo gebeuren dat zoziets breekt :+

[ Voor 54% gewijzigd door Codeaction op 26-09-2007 23:05 ]

If it cannot be fixed with Duct-tape. Then you're not using enough Duct-tape.

• Eddos
Eddos schreef op zondag 16 september 2007 @ 20:55:
[...]

Hij lijkt wel interessant, maar voor €99,- niet :)
Ben benieuwd waar je hem zou willen kopen, en voor welk bedrag?
Iemand anders misschien?
Vind het wel een interessant dingetje namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06 21:18
In zit al enige tijd te zoeken naar een A2DP ontvanger. Dus geen zender.
De bedoeling is het om die ontvanger op mijn stereo toren aan te sluiten. Dan kan ik draadloos music streamen vanaf mijn BT laptop.

Is dat uberhaupt mogelijk?? :?

[ Voor 18% gewijzigd door dirkjesdirk op 28-09-2007 16:29 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
dirkjesdirk schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:28:
In zit al enige tijd te zoeken naar een A2DP ontvanger. Dus geen zender.
De bedoeling is het om die ontvanger op mijn stereo toren aan te sluiten. Dan kan ik draadloos music streamen vanaf mijn BT laptop.

Is dat uberhaupt mogelijk?? :?
Kijk minimaal 8 posts terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
:X

Anoniem: 234812

xoun schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:22:
[...]

Er is geen beste. Het gaat erom hoe hard je eisen zijn en welke wensen het belangrijkste zijn. Ik ben uiteindelijk vanwege de 3,5mm aansluiting voor een koptelefoon (ivm risico van draadbreuk), vormgeving en kwaliteit voor de Sony HBH DS220 gegaan, maar heb daarmee de beperkte functionaliteit (niet spoelen/skippen) en het ontbreken van een mini-USB laadsnoer geaccepteerd. Ik heb hem trouwens in duitsland besteld voor 60 euro.
Hoe zit het me de geluidskwaliteit ... alles wat ik lees heeft het over goed ... maar hoe staat het in vergelijking tot de conventionele koptelefoon. Kun je zonder je te ergeren naar muziek luisteren en/of videos? Hier ben ik erg benieuwd naar 8)

• dirkjesdirk
Bij nader inzien toch niet helemaal wat ik bedoelde. Ik wil al het geluid van mijn laptop, dus niet alleen muziek, maar ook van games, video's streamen naar mijn stereo met een redelijke kwalteit.

Wat is dan de beste optie?

[EDIT]
Heb in dit topic gezien dat werkt: mbr-100 van Sony Erricson

Topic is helaas gesloten. Kan iemand iets zeggen over de geluidskwaliteit die je zo krijgt??

[ Voor 21% gewijzigd door dirkjesdirk op 29-09-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-06 18:43
Anoniem: 234812 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:27:
Hoe zit het me de geluidskwaliteit ... alles wat ik lees heeft het over goed ... maar hoe staat het in vergelijking tot de conventionele koptelefoon. Kun je zonder je te ergeren naar muziek luisteren en/of videos? Hier ben ik erg benieuwd naar 8)
Gewoon goed :). Kijk, het kan nog altijd niet tippen aan een combinatie van Sennheiser CX300 / Sharp MD33 met een iRiver H140, maar dat is natuurlijk ook geen vergelijk.

Van alle headsets die ik heb gehad springt deze samen met mijn vorige DS970 toch duidelijk boven de rest uit, op gebied van geluidskwaliteit maar ook functionaliteit dat gewoon werkt, punt. Het enige is dat hij niet meerdere apparaten tegelijkertijd kan onthouden, dus bij het switchen moet je even opnieuw pairen.

Met een SE telefoon is dit vrijwel automatisch zonder pincode, zolang je hem maar dichtbij houdt. Een WM telefoon moet je wel het ritueel uitvoeren, maar dat is een fluitje van een cent.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234812

InsjaHH schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:36:
[...]

Gewoon goed :). Kijk, het kan nog altijd niet tippen aan een combinatie van Sennheiser CX300 / Sharp MD33 met een iRiver H140, maar dat is natuurlijk ook geen vergelijk.

Van alle headsets die ik heb gehad springt deze samen met mijn vorige DS970 toch duidelijk boven de rest uit, op gebied van geluidskwaliteit maar ook functionaliteit dat gewoon werkt, punt. Het enige is dat hij niet meerdere apparaten tegelijkertijd kan onthouden, dus bij het switchen moet je even opnieuw pairen.

Met een SE telefoon is dit vrijwel automatisch zonder pincode, zolang je hem maar dichtbij houdt. Een WM telefoon moet je wel het ritueel uitvoeren, maar dat is een fluitje van een cent.
Ik heb zelf nooit van die Sennheiser kwaliteit spullen gehad, gebruik nu toevallig een merkloos produkt dus ... Gaat mij erom dat ik me niet hoef te storen aan ruis en blikkerig geluid.
Enorm bedankt voor je reactie, denk dat ik er maar een ga bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
robertwebbe schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:50:
Bij bluetooth zijn er een paar technische zaken die je uit elkaar moet houden.

Als je dus een PC dongle wilt kopen voor je pc, dan is het dus eigenlijk alleen van belang welke software (stack) er wordt bijgeleverd. In de standaard Windows XP softwarestack worden namelijk de profielen HSP, HFP, A2DP en AVRCP niet ondersteunt. Bij PC dongles wordt meestal één van de volgende softwarestacks geleverd:
  • Broadcom BCM1000-BTW = WIDCOMM bluetooth software
  • IVT BlueSoleil
  • Toshiba PC-Bluetooth stack
  • AVM Blue-Fritz!
De Widcomm en Bluesoleil zitten bij de meeste dongles mee verpakt.

De WIDCOMM is mijn persoonlijke favoriet omdat deze perfect geïntegreerd is in Windows XP. Maar bij de meeste dongles zit toch BlueSoleil, de reden is de prijs die fabrikant voor een licentie moet betalen. Helaas zijn de meeste softwarestacks die in de verpakking zitten ook nog eens gelocked aan een MAC adres range. Je kunt dus niet zomaar even het cd'tje van een vriendje gebruiken, dan wordt de dongle gewoonweg niet gezien.
Even een n00b vraag, maar in XP en vista zit ook een stack. Als ik mijn BT stick er in prik wordt er wel wordt die geinstalleerd. Welke is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dirkjesdirk schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:28:
[...]
Even een n00b vraag, maar in XP en vista zit ook een stack. Als ik mijn BT stick er in prik wordt er wel wordt die geinstalleerd. Welke is dat dan?
De standaard Microsoft stack. Maar die ondersteunt dus geen A2DP. Degene die ik in het lijstje had staan, zijn de meest gangbare die wel het A2DP ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Anoniem: 234812 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:27:
[...]

Met video kan je je wel gaan ergeren aan de vertraging van bluetooth, maar bij audio heb ik bijna nooit problemen. Heel af en toe een hapering, maar over het algemeen is het te vergelijken met een gemiddelde (dus niet high end) conventionele koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-06 16:25
Hallo mensen,

Ik heb een vervelend probleem met mijn jabra bt620s headset.

Als ik de headset pair met mijn tel (n73) en ik speel geluid af dan is het in barre kwaliteit.
gewoon mono lijkt mij gezien een standaard headset dat hoort te doen.
Via de pagina van nokia ben ik erachter gekomen dat a2dp niet standaard ondersteund wordt op dit toestel.

gelijk heb ik het toestel gejat van mijn zusje >:) een samsung d500 en daar werk het wel op perfect geluid. Via de a2dp compatible lijst moest dit namelijk ook werken.
Maar via een support forum van nokia werd er gemeld dat met een FW update dit wel zou ondersteunen.

Nu heb ik dus mijn nokia geupdate ( versie V3.0704.1.0.1) volgens de software de laatste versie.
Ik begreep ook van collega's dat dit waarschijnlijk de software is van de provider en niet de originele laatste update van nokia zelf.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crusader1983 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 03:27:
Hallo mensen,

Ik heb een vervelend probleem met mijn jabra bt620s headset.

Als ik de headset pair met mijn tel (n73) en ik speel geluid af dan is het in barre kwaliteit.
gewoon mono lijkt mij gezien een standaard headset dat hoort te doen.
Via de pagina van nokia ben ik erachter gekomen dat a2dp niet standaard ondersteund wordt op dit toestel.

gelijk heb ik het toestel gejat van mijn zusje >:) een samsung d500 en daar werk het wel op perfect geluid. Via de a2dp compatible lijst moest dit namelijk ook werken.
Maar via een support forum van nokia werd er gemeld dat met een FW update dit wel zou ondersteunen.

Nu heb ik dus mijn nokia geupdate ( versie V3.0704.1.0.1) volgens de software de laatste versie.
Ik begreep ook van collega's dat dit waarschijnlijk de software is van de provider en niet de originele laatste update van nokia zelf.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Pas vanaf versie 4.x wordt A2DP ondersteund. De N73 is er in vele varianten, je kunt dit zien aan de productcode op de sticker onder de batterij. Wellicht is voor jouw variant de update (nog) niet beschikbaar, dan heb je pech. Mijn N73 kon ik wel updaten en doet het nu uit de kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
robertwebbe schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:05:
[...]

Pas vanaf versie 4.x wordt A2DP ondersteund. De N73 is er in vele varianten, je kunt dit zien aan de productcode op de sticker onder de batterij. Wellicht is voor jouw variant de update (nog) niet beschikbaar, dan heb je pech. Mijn N73 kon ik wel updaten en doet het nu uit de kunst.
ik heb type rm-133 model n73-1
komt dit overeen met de jouwe?

of komt het mischien omdat ie van mij branded is?

[ Voor 5% gewijzigd door crusader1983 op 03-10-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Ik heb inmiddels een MBR-100. Doet het prima met mijn P1i :9

Afbeeldingslocatie: http://itreview.belproject.com/media/1/20070110-sony-ericsson-mbr-100-2.jpg

Maar maar via mijn Dell interne bluetooth 350 kaart komt er wel een a2dp verbinding tot stand, maar de verbinding is bagger. Continu gekraak en wegvallen van de verbinding. |:( Op de momenten dat ie het wel doet is het geluid ook echt stereo.
Ik het de laatste officiele Dell drivers en (Broadcomm stack?). Wat doe ik verkeerd? 8)7

Ik heb sterk het idee dat het een bandbreedte probleem is. Of is het toch een driver probleem?

[ Voor 32% gewijzigd door dirkjesdirk op 03-10-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Nu online

mr_petit

opperprutser

Weet iemand met wat voor bitrate het A2DP protocol werkt?
Op wikipedia lees ik:
It includes mandatory support for low complexity Sub Band Codec (SBC) and supports optionally: MPEG-1,2 Audio, MPEG-2,4 AAC and ATRAC
Betekend dit dat mp3 streams zo door A2DP heengaan zonder dat er gere-encoded of getranscoded wordt, en dat er dus geen kwaliteitsverlies optreed?
En wat voor bitrates kunnen er dan doorheen? 192kbit VBR of ook gewoon 320kbit VBR oid?
Ik kan hier weinig over vinden, behalve dat SBC een verplicht ondersteunde audiocodec zou zijn, en dat het wat minder compressie zou hebben als MP3 (maar wel cd kwaliteit bij 328kbit/s zou geven....raar aangezien ik een 320kbit/s cbr mp3 tje pas reken als 'cd kwaliteit').
Als er door A2DP ook een mp3 stream heenkan (wat ik van wikipedia begrijpP, hoe weet ik dan welke apparaten dat ondersteunen (het is geen 'verplichte ondersteuning')?

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Mensen het heeft me 2 dagen gekost maar het is me gelukt!!!!

Wat heb ik gedaan om het werkend te krijgen!!

Chk deze website en volg de stappen http://blog.isquare.nl/?p=113

nu download niet de 'brand' software maar de originele nokia software
pas met versie 4.0727.2.2.1 word er pas a2dp ondersteunt( en ik heb de music edition software! ).

Nu heb ik de jabra weer gepaird en werkt perfect!! goede kwali sound!!

THX iedereen and special thx to robertwebbe the bluetooth guru

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crusader1983 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:36:
Mensen het heeft me 2 dagen gekost maar het is me gelukt!!!!

Wat heb ik gedaan om het werkend te krijgen!!

Chk deze website en volg de stappen http://blog.isquare.nl/?p=113

nu download niet de 'brand' software maar de originele nokia software
pas met versie 4.0727.2.2.1 word er pas a2dp ondersteunt( en ik heb de music edition software! ).

Nu heb ik de jabra weer gepaird en werkt perfect!! goede kwali sound!!

THX iedereen and special thx to robertwebbe the bluetooth guru
Houdt er wel even rekening mee dat na het eigenhandig veranderen van je productcode je garantie is vervallen (je zou er creatief mee om kunnen gaan door na het flashen je productcode weer terug te zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
robertwebbe schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:31:
[...]

Houdt er wel even rekening mee dat na het eigenhandig veranderen van je productcode je garantie is vervallen (je zou er creatief mee om kunnen gaan door na het flashen je productcode weer terug te zetten).
Klinkt best logisch hoor, maar is dat eigenlijk zo? Ik weet dat simlock wel officieel mag worden verwijderd. Of dat moet in het afgelopen jaar veranderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mau_Maus schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:46:
[...]
Klinkt best logisch hoor, maar is dat eigenlijk zo? Ik weet dat simlock wel officieel mag worden verwijderd. Of dat moet in het afgelopen jaar veranderd zijn.
Op het gebruik van het toestel is een User License Agreement van toepassing. De exacte voorwaarden hiervan zijn vaak in de handleiding of een aparte flyer in de verpakking te vinden. In deze ULA staat onder andere dat je uitsluitend en alleen de door de fabrikant ter beschikking gestelde updates, die voor jouw toestel geschikt zijn, mag installeren. Daarnaast is het niet toegestaan om beveiligende maatregelen (lees: CID locks, productcodes, e.d.) te manipuleren. Als je dat wel doet vervalt je garantie.

Het zal er niet zo letterlijk staan als ik hier typ maar in de praktijk kan het wel betekenen dat als jij nu je defecte toestel voor repair terug stuurt en ze vinden een "verkeerde" versie dat dat een reden kan zijn dat ze hem ongeperareerd retour sturen omdat ze je garantie nietig hebben verklaard. Je mag dan vaak ook nog eens de onderzoekskosten en verzendkosten betalen als klap op de vuurpijl. Nu komt dat in de praktijk gelukkig heel weinig voor.

Bij Windows Mobile toestellen zijn ze er opeens beter op gaan letten toen gebruikers, zonder enige voorkennis of kennis van zaken, de eerste de beste ROM in het toestel zette en als die het dan niet meer deed (vaak verkeerde radio sofware gebruikt, bijvoorbeeld voor Amerikaanse EVDO netwerken) kwam men met een brutale mond in de winkel hun verhaal halen. Helaas kwam dat te veel voor en zijn ze er beter op gaan letten. Dit is overigens ook de reden dat de verschillende ROM's van sites zoals xda-developers.com verdwenen zijn.

Tegenwoordig komt het al minder voor omdat de radiomodules steeds vaker hybride zijn, ze kunnen meerdere systemen en meerdere frequenties aan. Daardoor wordt nu eigenlijk overal ter wereld dezelfde radiomodule en software gebruikt en is dat eenvoudigweg weer makkelijk te corrigeren in de instellingen.

SIM-lock is inderdaad een heel ander verhaal. Eigenlijk is de naam een beetje ongelukkig gekozen, de Amerikanen hebben hier van geleerd en hebben het de Discount-lock genoemd. Deze vind ik ook veel duidelijker, je snapt dan meteen dat er dus een lock op zit omdat je korting hebt gekregen.

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 08-10-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
robertwebbe schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:45:
[...]

Op het gebruik van het toestel is een User License Agreement van toepassing. De exacte voorwaarden hiervan zijn vaak in de handleiding of een aparte flyer in de verpakking te vinden. In deze ULA staat onder andere dat je uitsluitend en alleen de door de fabrikant ter beschikking gestelde updates, die voor jouw toestel geschikt zijn, mag installeren. Daarnaast is het niet toegestaan om beveiligende maatregelen (lees: CID locks, productcodes, e.d.) te manipuleren. Als je dat wel doet vervalt je garantie.

Het zal er niet zo letterlijk staan als ik hier typ maar in de praktijk kan het wel betekenen dat als jij nu je defecte toestel voor repair terug stuurt en ze vinden een "verkeerde" versie dat dat een reden kan zijn dat ze hem ongeperareerd retour sturen omdat ze je garantie nietig hebben verklaard. Je mag dan vaak ook nog eens de onderzoekskosten en verzendkosten betalen als klap op de vuurpijl. Nu komt dat in de praktijk gelukkig heel weinig voor.

Bij Windows Mobile toestellen zijn ze er opeens beter op gaan letten toen gebruikers, zonder enige voorkennis of kennis van zaken, de eerste de beste ROM in het toestel zette en als die het dan niet meer deed (vaak verkeerde radio sofware gebruikt, bijvoorbeeld voor Amerikaanse EVDO netwerken) kwamen met een brutale mond in de winkel hun verhaal halen. Helaas kwam dat te veel voor en zijn ze er beter op gaan letten. Dit is overigens ook de reden dat de verschillende ROM's van sites zoals xda-developers.com verdwenen zijn.

Tegenwoordig komt het al minder voor omdat de radiomodules steeds vaker hybride zijn, ze kunnen meerdere systemen en meerdere frequenties aan. Daardoor wordt nu eigenlijk overal ter wereld dezelfde radiomodule en software gebruikt en is dat eenvoudigweg weer makkelijk te corrigeren in de instellingen.

SIM-lock is inderdaad een heel ander verhaal. Eigenlijk is de naam een beetje ongelukkig gekozen, de Amerikanen hebben hier van geleerd en hebben het de Discount-lock genoemd. Deze vind ik ook veel duidelijker, je snapt dan meteen dat er dus een lock op zit omdat je korting hebt gekregen.
THx voor de waarshuwing. ik zal er rekening mee houden.
so far werk het perfect. gezien nokia bekent staat om zijn degelijke phones ga ik ervanuit dat deze gsm zijn tijd wel vol gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-06 14:11

thomaske

» » » » » »

Misschien wel aardig om hier te delen: de Logitech Freepulse is vandaag (weer) bij ibood in de aanbieding voor €39,95.

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluoDude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01-2023
Een klein vraagje ivm upgrade keyboard-muis en headset. Nu heb ik een Desktop MX for BT , ik denk zowat het eerste BT keyboard-muis combo. ik heb deze gecombineerd met een headsetje dat nu Mobile Pro Headset heet , maar toen gewoon de enige was.
Nu zou ik de boel moeten vervangen. Ik lees hier echter dat er wat problemen zijn met de bt-stack en zo op PC's
Ik vraag me nu af welke keyboad-muis setjes er nu zeker werken met A2DP headsets van bv logitech.
een Cordless Desktop MX 5000 Laser + Logitech HS-200.

Ik heb gewoon graag alles via BT dat gaat gewoon lekker ver genoeg , HTPC ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

woest85 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:24:
[...]

Zit hier ongeveer met hetzelfde, echter de plantronics valt af ivm 2,5" jack, de I-tech valt af ivm het niet hebben van mini-usb voor opladen.

Blijft van deze 3 de jabra over, vraag me alleen af in hoeverre bluetooth 1.2 invloed heeft op de geluidskwaliteit....

Heb ook nog de benq-siemens HHB-750 gevonden trouwens, daar kan ik echter verder weinig specs van vinden :?

Iemand wel een idee waar ik die specs kan vinden? Of suggesties voor andere headsets?

//edit het moet trouwens goed samenwerken met een e-ten x500+
Toch mezelf maar ff quoten omdat ik me nu toch wel heel erg begin te ergeren aan de standaard headset van de x500+

Wat ik dus wil is een BT-headset adapter met microfoon waar ik mijn eigen koptelefoon met 3,5" jack aansluiting in kan pluggen.

Liefst een exemplaar die opgeladen kan worden middels dezelfde usb kabel waarmee ik ook mijn x500+ aan mijn laptop koppel.

Verder moet radio natuurlijk ook werken, als dit uberhaupt mogelijk is met een bt-headset? (weet niet of de bekabelde headset gebruikt wordt als antenne)

Zelf kom ik dan op de Jabra BT320s of de benq-siemens HHB-750, van deze laatste kan ik vrij weinig informatie vinden, iemand die hier toevallig ervaring mee heeft?

Hoop dat jullie me wat duidelijkheid kunnen verschaffen.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
thomaske schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 00:12:
Misschien wel aardig om hier te delen: de Logitech Freepulse is vandaag (weer) bij ibood in de aanbieding voor €39,95.
En ik heb hem maar (weer) besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171750

Is er een mogelijkheid om de Logitech FreePulse aan te sluiten op een gsm zonder de mee geleverde zender?
Zoja, weet er iemand hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
via Bluetooth dus.
Ik heb hem ook gekoppeld aan mijn 6110 Navigator, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Poley
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-05 04:20
Een oude quote:
Anoniem: 228643 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:42:
Ik wil even mijn ervaringen van vandaag met de Sony Ericsson HBH-DS200 stereo bluetooth headset met jullie delen.

[..] Enige probleem was dat de volume aanpassing via de telefoon niet werkt. [..] Erg jammer, want op de headset zelf zijn geen knoppen voorhanden om het volume mee te regelen.
Dat was ook erg lang mijn veronderstelling. Zo heb ik dus een tijd, als het volume van de HBH-DS200 weer "zomaar" weer eens zachtjes werd, het apparaat gepaired met m'n MacBook en daarmee het volume veranderd. Dit leek redelijk te werken, maar is wel wat omslachtig.

Maar volgens de fabrikant kan de "music control toets" (play/stop knopje) gebruikt worden om het volume te regelen. Gewoon wat langer indrukken en dan klimt het volume vanzelf van zacht naar hard. Zojuist getest, en het lijkt te werken.

Was waarschijnlijk ook de reden dat het ding af en toe "zomaar" zachter was gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoholi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:02

Hoholi

The only one

Weet iemand met een N73 me en een A2DP-set of de radio werkt ? zou dit toch willen weten vooraleer een aan te kopen.

Religion is Opium for the Masses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Poley
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-05 04:20
Hoholi schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:43:
Weet iemand met een N73 me en een A2DP-set of de radio werkt ? zou dit toch willen weten vooraleer een aan te kopen.
De meest recent firmware van de N73 ondersteunt A2DP. Alleen hebben niet alle telecom aanbieders hun branding al toegepast. Zo kunnen T-Mobile N73's bijvoorbeeld nog niet zelf bijgewerkt worden naar deze nieuwste versie.

Wel kan je bij de Nokia shops een recente firmware laten flashen, dan ben je wel de branding kwijt. Daarna kan je thuis met Nokia's update tooltje de telefoon blijven bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoholi schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:43:
Nee, dat gaat niet werken. De reden hiervoor is dat de kabel van een bedrade headset ook directt als antenne dient. Wat wel werk (maar onpraktisch is) is zowel een bluetooth als bedrade headset aan te sluiten.

Zelf gebruik ik altijd tunin.fm als ik via mijn A2DP headset radio wil luisteren. Ik heb toch een onbeperkte databundel en kom regelmatig in de buurt van een oplader.

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 21-10-2007 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 12:13
nick_haak schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:37:
vraagje, heb nog geen antwoord gekregen in het htc vox topic, misschien is de kans hier wat groter:

de sony ericsson ds980 heeft de mogelijkheid om door het telefoonboek van je toestel te bladeren zonder de telefoon uit je zak / tasje te halen.

weet iemand of dit werkt met de htc vox? of werkt het uberhaupt niet op andere toestellen dan sony ericssons (de headset wel, maar het telefoonboek verhaal)

bedankt ;)
Dezelfde vraag heb ik voor de SE DS980 i.c.m. de Nokia 6233.
Weet iemand of op de headset de MP3 tracknaam, Caller ID, SMS bericht, telefoonboek, etc. zichtbaar is?
SE weet van niks, Nokia kan er ook niets over zeggen...

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Laatst online: 03-03 16:30
Ben eigenlijk opzoek naar de sony HBH-DS970 en duitsland moet het veel goedkoper zijn.
De vorige keer had iemand wat links naar betrouwbare duitse winkels (postorder), kan ze helaas niet meer terug vinden.
Iemand linkje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237997

Heren en dames van het tweakers forum,

Na al een HELE tijd verschillende webpagina's bezocht te hebben en ook deze 38 pagina's doorlopen heb is mijn (naar mijn mening) simpele vraag nog steeds niet beantwoordt. Ik hoop dan ook dat de slimme mensen op dit forum deze wel kunnen beantwoorden. Zelfs de fabrikant heeft geen idee waar ik het over heb.

Hier komt de vraag:

Ik heb een Jabra BT620s tesamen met een Sitecom Bluetooth dongle met een externe antenne voor goed bereik en deze combinatie wil ik gebruiken voor het spelen van spellen (hoogwaardig geluid) en tegelijk communiceren via een programma zoals Teamspeak. Nou is het probleem dat wanneer ik mijn Jabra BT620s registreer op mijn PC via de Sitecom software kan ik kiezen uit twee keuzes:

1. Een volwaardige draadloze headset met !SUPER! mooi stereo geluid. Maar dan blijft de microfoon uitgeschakeld.

OF

2.Een draadloze headset MET gebruiik van microfoon alleen met een slechte blikkerige geluidskwaliteit. Ook voor de ontvangende partij.

Mijn doel is natuurlijk optie 1 MET hoogwaardig microfoon gebruik maar het lijkt erop of er niet genoeg bandbreedte is om dit te volbrengen. Nou las ik dat deze headset EDR (?) ondersteunt, maar volgens mij de Bluetooth dongle niet. Hoe los ik dit op? Zal de Jabra A320s die OOK EDR ondersteunt dit wel kunnen?

Ik hoop echt dat jullie mij wel kunnen helpen.

Bij voorbaat dank,

Erik Noteboom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erik, wat jij wilt gaat je niet lukken. Je kunt namelijk maar 1 bluetooth profiel tegelijk verbonden hebben dus A2DP (stereo hifi zonder mic) of headset (met mono brak geluid). Er bestaat gewoon nog geen profiel die beide combineren. Het is dus zeker geen probleem van bandbreedte...

Daarnaast spreek je over teamspeak, ik neem aan dat je het dan met games wilt gebruiken. De hifi stereo audio via bluetooth heeft per definitie lag, iets waar gamers een broertje dood aan hebben. Ik denk dat je dus toch voorlopig weer aan de bedrade headset moet gaan zitten.

[ Voor 59% gewijzigd door robertwebbe op 29-10-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237997

robertwebbe schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:55:
Erik, wat jij wilt gaat je niet lukken. Je kunt namelijk maar 1 bluetooth profiel tegelijk verbonden hebben dus A2DP (stereo hifi zonder mic) of headset (met mono brak geluid). Er bestaat gewoon nog geen profiel die beide combineren. Het is dus zeker geen probleem van bandbreedte...

Daarnaast spreek je over teamspeak, ik neem aan dat je het dan met games wilt gebruiken. De hifi stereo audio via bluetooth heeft per definitie lag, iets waar gamers een broertje dood aan hebben. Ik denk dat je dus toch voorlopig weer aan de bedrade headset moet gaan zitten.
Robert, erg bedankt voor je antwoord. Maar ik moet er wel bij vermelden dat wanneer ik dus wel de microfoon gebruik heb ik geen lag. Maar erg jammer om tre horen dat zoiets nog niet bestaat... Dat is een beetje de reden waarom ik deze aangeschaft heb. ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 237997 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:10:
[...]

Robert, erg bedankt voor je antwoord. Maar ik moet er wel bij vermelden dat wanneer ik dus wel de microfoon gebruik heb ik geen lag. Maar erg jammer om tre horen dat zoiets nog niet bestaat... Dat is een beetje de reden waarom ik deze aangeschaft heb. ;( ;(
Bij headset (mic en crappy mono geluid) heb je inderdaad geen lag. Bij hifi stereo wel. Dat komt nog voort uit de 'oude' 1.2 tijd dat de bandbreedte maximaal 723 kb/s was. Aan beide zijdes (zender en ontvanger) werd een buffer aangelegd om de drops in de verbinding op te vangen. En nog had je vroeger vaak van die plopjes in de verbinding. Gelukkig gebruiken steeds meer fabrikanten nu 2.0 met enhanced datarate waardoor je 3x sneller kunt communiceren en dus meer bandbreedte krijgt. De buffers kunnen dus vanzelf naar beneden maar een continue stream van geluid wordt belangrijker geacht dus dit laat men lekker staan. Alleen bij TV kijken en bij gaming kan dit vervelend zijn. Fabrikanten zoals Parrot leveren tegenwoordig tooltjes mee bij die boomboxen waarmee je de buffer zelf kunt regelen. Ik denk dat headsetfabrikanten daar nog niet aan willen....

Het is een kwestie van tijd, ooit zal het wel komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Robert, heb jij toevallig een idee over mijn vraag:

Weet je of op de headset SE HBH-DS980 de MP3 tracknaam, Caller ID, SMS bericht, telefoonboek, etc. zichtbaar is bij gebruik icm een Nokia 6233?

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TonyB schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:26:
Robert, heb jij toevallig een idee over mijn vraag:

Weet je of op de headset SE HBH-DS980 de MP3 tracknaam, Caller ID, SMS bericht, telefoonboek, etc. zichtbaar is bij gebruik icm een Nokia 6233?
Nee, helaas niet. Vroeger stuurde de vrienden van Sony Ericsson mij nog samples toe maar dat is blijkbaar ook over... Ik zal binnenkort weer eens bellen.

[ Voor 4% gewijzigd door robertwebbe op 29-10-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
TonyB schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:26:
Ik heb die headset, ik heb verder geen idee hoe die met een Nokia 6233 werkt, maar hij geeft sowieso geen sms-berichten weer, ook niet in combinatie met Sony-Ericsson toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
ah, ok, dat heb ik dan verkeerd begrepen.
Als je toevallig iemand in de buurt hebt met een series 40 Nokia toestel met A2DP, zou je me een zeer groot plezier doen door het te testen op Caller ID, MP3 trackname en telefoonboek!!!

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 09:16
Ik heb nu een Jamba 620s BT headset maar hij werkt niet vlekkeloos, na het skippen van een aantal nummers lijkt de verbinding te verbreken. Ook is het niet mogelijk om radio te luisteren via de headset, omdat er een headset aan de fastport moet worden aangesloten omdat die als antenne werkt. Het geluid komt daar dan ook vandaan.

De HBH-DS200 of de HBH-DS220 lijken me wel wat maar ik weet niet of deze dus ook radio ondersteunen.

Ik heb een SE K850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Met mijn K800i kan ik ook geen radio luisteren via bluetooth.
Zelfs als ik een bedrade headset (= antenne) erbij aansluit lukt dit niet.
Kennelijk wordt de radio bewust niet over bluetooth gestuurd :/
Met m'n P1i lukt het trouwens wel via bluetooth als ik er een bedrade headset bij aansluit.
Maar ja, de P1i is gewoon de beste gsm :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDMP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 10:45
Heeft iemand ervaring met de combi Samsung F500 en Sony Ericsson DS970 headset ?

Heel soms werkt alles zoals het hoort, maar meestal niet. Dan moet ik na afloop van ieder nummer opnieuw connecten door op de playknop van de DS970 te drukken, werkt tijdens het spelen van een nummer geen enkele AVRCP functie, het geluid zelf is soms stotterig, heel soms reset de F500 spontaan tijdens het luisteren, etc.

Helaas heb ik geen andere A2DP + AVRCP device in m'n omgeving kunnen vinden om mee te testen en 1 van de 2 uit te sluiten, maar gezien het af en toe resetten van de telefoon tijdens het luisteren en de soms stotterende audio vermoed ik dat de oorzaak bij de F500 ligt. Misschien mensen met een F500 en een andere headset die vergelijkbare problemen hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDMP schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:49:
Heeft iemand ervaring met de combi Samsung F500 en Sony Ericsson DS970 headset ?

Heel soms werkt alles zoals het hoort, maar meestal niet. Dan moet ik na afloop van ieder nummer opnieuw connecten door op de playknop van de DS970 te drukken, werkt tijdens het spelen van een nummer geen enkele AVRCP functie, het geluid zelf is soms stotterig, heel soms reset de F500 spontaan tijdens het luisteren, etc.

Helaas heb ik geen andere A2DP + AVRCP device in m'n omgeving kunnen vinden om mee te testen en 1 van de 2 uit te sluiten, maar gezien het af en toe resetten van de telefoon tijdens het luisteren en de soms stotterende audio vermoed ik dat de oorzaak bij de F500 ligt. Misschien mensen met een F500 en een andere headset die vergelijkbare problemen hebben ?
Mijn ervaring is dat dit meestal op te lossen is met een softwareupdate van je F500 (als die al uit is). Helaas komt Samsung wel vaker met wat foutjes op het gebied van A2DP welke er in de 2e release pas uit zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDMP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 10:45
robertwebbe schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:23:
[...]

Mijn ervaring is dat dit meestal op te lossen is met een softwareupdate van je F500 (als die al uit is). Helaas komt Samsung wel vaker met wat foutjes op het gebied van A2DP welke er in de 2e release pas uit zijn...
Zoiets hoop ik idd ook. Huidige firmware versie is F500XXGG1. Die '1' lijkt mij een eerste versie te zijn.
Een week of 2 terug al een mailtje richting Samsung support gestuurd, met de vraag of er een nieuwere firmware versie beschikbaar is, maar nog geen reactie ontvangen. Vandaag nog maar een keer een mailtje die kant op gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
iemand ervaring met a2dp op een vario mda III ?( HTC P4550 TyTN)

ik ben er effeh mee an het spele geweest

ik kan wel remote besturen ( stoppen starten bellen enz)
maar als ik muziek wil luisteren schakelt hij niet over op de headset maar speelt ie gewoon op de speaker.

Heeft iemand de oplossing?

[ Voor 65% gewijzigd door crusader1983 op 08-11-2007 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdedreu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05-2020
Vandaag eindelijk mijn Sony Ericsson HBD-DS220 headset ontvangen van de Duitse E-tailer. En moet zeggen dat ik er op het eerste gezicht erg tevreden over ben.

Ik heb hem nog niet helemaal uitgetest omdat hij van de vrienden van SE de eerste 8 uur opgeladen moet worden 8)7 Maar wat ik tot nu toe heb getest werkt hij echt prima. Zonder moeite herkende mijn SE W950 de headset en binnen een paar tellen waren ze toegevoegd. Mijn radio doet het gewoon (mits ik mijn bedrade headset aangesloten heb).

De audio kwaliteit is net zo goed als de standaard oordopjes die diep in je oren gaan.
Beeldscherm is wel heel erg klein hoor en geeft alleen de batterijstatus en aan of uit weer.
De bediening van het apparaat is zeer basis maar doeltreffend. De volgende functies zijn beschikbaar:

Start / stop track.
Start / Stop en weiger een gesprek.
Volume aanpassen voor muziek en spraak.
En natuurlijk het aan en uitzetten van de bleutooth headset.

Van de signaalkwaliteit stond ik echt te kijken. Zonder muren kon ik tot ruim 10 meter van mijn telefoon af gaan staan en nog steeds gewoon doorbellen en muziek luisteren. Toen ik echter naar de tweede verdieping toe ging en er een muur / plafond tussen mij en mijn phone kwam begon hij wel op een metertje of 10 al wat te sputteren. _/-\o_ zeker niet gek voor zo'n klein ding.

Binnenkort zal ik nog ff iets melden over de levensduur van de batterij om dit bericht compleet te maken.

Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-06 06:34
Erg welkom die review dennisdedreu! Ik sta op het punt om de DS220 te gaan halen... een goede gebruikerservaring is altijd prettig.
Mag ik vragen hoeveel je betaalt hebt? Bij shops in NL zit de prijs rond de € 80,-.

[ Voor 24% gewijzigd door Canard op 09-11-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Niet online
Canard schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:45:
Erg welkom die review dennisdedreu! Ik sta op het punt om de DS220 te gaan halen... een goede gebruikerservaring is altijd prettig.
Mag ik vragen hoeveel je betaalt hebt? Bij shops in NL zit de prijs rond de € 80,-.
Misschien kan je dan beter een tientje bijleggen en de HBH-DS980 nemen. Die heeft toch net iets meer opties en een heel erg strak OLED-display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:10
Iemand een idee of de Sony Ericsson W580i ook A2DP ondersteunt? Ik heb zojuist m'n Jabra BT620s ontvangen, maar die werkt niet samen met m'n SE K750i. Nu heb ik enkele dagen geleden een SE W580i besteld, maar dan moet die natuurlijk wel A2DP hebben :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Hahn schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:49:
Iemand een idee of de Sony Ericsson W580i ook A2DP ondersteunt? Ik heb zojuist m'n Jabra BT620s ontvangen, maar die werkt niet samen met m'n SE K750i. Nu heb ik enkele dagen geleden een SE W580i besteld, maar dan moet die natuurlijk wel A2DP hebben :P
Da's slim, bij de w580i krijg je een gratis DS200 stereo bluetooth headset als je hem bij Kpn koopt.
Dat hij a2dp ondersteunt had je zelf ook wel uit kunnen vinden 8)7

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:10
Speedy-Andre schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:22:
[...]

Da's slim, bij de w580i krijg je een gratis DS200 stereo bluetooth headset als je hem bij Kpn koopt.
Dat hij a2dp ondersteunt had je zelf ook wel uit kunnen vinden 8)7
Dat is inderdaad slim, want ik hoef geen oortjes, dat vind ik prut :Y) En sowieso hoef ik ook geen KPN, so thanks for telling.

Natuurlijk heb ik het zelf geprobeerd te vinden, maar bij de K750i stond er ook dat ie A2DP ondersteunt, maar dat doet ie niet en in de link van de startpost staat de W580i er (nog) niet bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 10-11-2007 15:27 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Mikey5times schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 21:49:
[...]

Misschien kan je dan beter een tientje bijleggen en de HBH-DS980 nemen. Die heeft toch net iets meer opties en een heel erg strak OLED-display.
Het display vind ik niet belangrijk. Pluspunten van de DS220 vind ik de mini-jack uitgang en de clip om aan je kleren te bevestigen.
Jammer vind ik dan wel dat je geen knoppen hebt om naar de volgende of vorige track te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Hahn schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:26:
[...]

Natuurlijk heb ik het zelf geprobeerd te vinden, maar bij de K750i stond er ook dat ie A2DP ondersteunt, maar dat doet ie niet en in de link van de startpost staat de W580i er (nog) niet bij.
Bij de K750i heeft a2dp nooit bij de (officiële) specs gestaan, dus show me waar dat staat ;)
Op de SE website kan je alles over de W580i vinden, daar heb ik het ook opgezocht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Niet online
Canard schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:12:
[...]

Het display vind ik niet belangrijk. Pluspunten van de DS220 vind ik de mini-jack uitgang en de clip om aan je kleren te bevestigen.
Jammer vind ik dan wel dat je geen knoppen hebt om naar de volgende of vorige track te springen.
Tja, het display is gewoon heel fijn voor de caller-id, het bladeren door je telefoonboek als je wil bellen, en het bekijken van de namen van je tracks als je muziek luistert. Je hoeft echt bijna nooit meer je telefoon uit je zak te halen. :)

Die clip heb ik zelf niet nodig, maar ik kan me voorstellen dat je een mini-jack uitgang nodig hebt. Zelf vind ik de standaard oortjes van DS980 van uitstekende kwaliteit, dus daar heb ik genoeg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Mikey5times schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:38:
[...]

Tja, het display is gewoon heel fijn voor de caller-id, het bladeren door je telefoonboek als je wil bellen, en het bekijken van de namen van je tracks als je muziek luistert. Je hoeft echt bijna nooit meer je telefoon uit je zak te halen. :)
Dat werkt natuurlijk alleen met Sony-Ericsson telefoons of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Laatst online: 03-03 16:30
Heb een aantal dagen de HBH-DS970 i.c.m N95

Connecten werkt gewoon goed, harder zachter, bellen, voicedailing/command, volgende/vorige liedje enz.

Minpunten zijn wel:
  • Geen Radio i.c.m. N95
  • Om x aantal seconde lijkt kort de verbinding weg te vallen i.o.d wat resulteerd in het kort weg vallen van de muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdedreu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05-2020
Canard schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:45:
Ik heb inclusief verzenden: 63 euro betaald voor deze headset bij Temeon

Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Ik gebruik de HBH-DS220 nu al een paar maanden tot grote tevredenheid. Geluidskwaliteit is prima, hij is lekker compact en ligt en ik kan ook nog eens mijn eigen koptelefoon erop aansluiten. Hij is echt ideaal waar ik hem voor gebruik (muziek luisteren in de trein en bellen in de auto en in de trein). Wel is het wennen aan het bellen met die oordopjes aangezien je je eigen stem niet via je oren hoort.
Het minpuntje van de bediening (niet kunnen skippen en spoelen) is voor mij in de praktijk geen gemis.

Qua levensduur doet ie het redelijk lang, maar ik heb het nooit precies gemeten aangezien mijn telefoon altijd eerder ophoudt. 3 a 4 uur houdt ie zeker wel vol.

• Canard
Heeft hier iemand A2DPToggle helemaal werkend?
Ik krijg de today plugin op mijn HTC P3300 (met WM6) helemaal niet te zien. Heb al een paar keer opnieuw geinstalleerd en gepaired...
Op het XDA-forum en teksoftco-forum wordt ik ook niets wijzer...

• crusader1983
Ik kom er niet uit!! :( :( :(

Ik heb nu een TYTN II met WM6

ik heb meerdere bluetooth progjes gewdownload maar mijn tel geeft geen kik!
Het lukt me niet om de jabra620 te connecten als headset met het toestel.
Hij onderdsteutn a2dp 100% zeker maar elke keer als ik pair speelt hij niet af als headset maar gewoon over de speaker.
tevens zie ik geen headset icoon opduiken in de display.
De remote control functie werkt wel ( harder, zachte, next, enz.) ik weet dat de headset goed is want om mijn n73 werkt ie gewoon goed.

Heeft iemand anders de oplossing of hetzelfde probleem!!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
crusader1983 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:05:
Ik kom er niet uit!! :( :( :(

Ik heb nu een TYTN II met WM6

ik heb meerdere bluetooth progjes gewdownload maar mijn tel geeft geen kik!
Het lukt me niet om de jabra620 te connecten als headset met het toestel.
Hij onderdsteutn a2dp 100% zeker maar elke keer als ik pair speelt hij niet af als headset maar gewoon over de speaker.
tevens zie ik geen headset icoon opduiken in de display.
De remote control functie werkt wel ( harder, zachte, next, enz.) ik weet dat de headset goed is want om mijn n73 werkt ie gewoon goed.

Heeft iemand anders de oplossing of hetzelfde probleem!!!??
Heb je toevallig een ander BT apparaat? Zo ja, kun je die wel pairen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-02 18:54
wow deze is vet!!
http://europe.nokia.com/A4487162

hopelijk komt hij snel uit! en is hij niet heel erg duur!

Ik kwam trouwens bij expansys bluetooth headsets voor hele schappelijke prijzen tegen:
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=124523

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=147999

iemand ervaring met deze webshop?

• crusader1983
Canard schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:25:
[...]

Heb je toevallig een ander BT apparaat? Zo ja, kun je die wel pairen?
jazeker ik kan perfect pairen met mijn pc dat gaat goed.

vet raar

ik probeer progje voor progje maar wil niet werken
ik krijg niet in de display de headset te zien

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50
LLEEDD schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:18:
wow deze is vet!!

Ik kwam trouwens bij expansys bluetooth headsets voor hele schappelijke prijzen tegen:
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=124523

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=147999

iemand ervaring met deze webshop?
Die Nokia ziet er mooi uit inderdaad. Heb een tijdje terug ook een Nokia headset gehad, alleen die is niet zo goed bevallen. Na een ritje in mij rugzak was hij in tweeen gebroken. Hoop dat ze de BH-503 van wat flexibeler kunststof maken (ik had de BH-601).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55347

Hier een lijstje met wat voor mij wel interessante headphones zijn (wil persé eentje die over m'n oren heen gaan of moet extern geluid cancellen). Heb een aantal apparaten via bluetooth, maar wil 'm zeker ook gebruiken voor m'n N95 aangezien ik veel op pad ben (trein / fiets / werk, wandelen, etc.)

1) Plantronics Stereo Bluetooth Headset Pulsar 590 E / Creative Wireless Headphones CB8100
2) Motorola Bluetooth Headset S805
3) Logitech FreePulse Wireless Headphones

Misschien heeft iemand al ervaringen met een van de bovenstaande? Zit persoonlijk te twijfelen tussen de Creative en de Plantronics. Creative is wel erg fijn ivm dat deze ook bekabeling mogelijkheden heeft, maar de vraag is dus of deze ook werkt met de N95. Mocht ik wat meer info/vragen of ervaringen hebben, post ik nog wel ff hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Ik heb de FreePulse, dus als je vragen hebt hoor ik het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoholi

Hoholi

The only one

Hoe pair je een "Jabra BT 320s" Bluetooth A2DP headset met de Nokia 73 ME met softwareversie : V4.0736.3.2.1 ?

Heb hier al alles nagelezen maar veel over dit staat er nog niet. Weet niet goed in welke menu's ik moet zijn in de Nokia.

p.s. Bluetooth staat AAN op de N73 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Kijk ff in de manual van de Jabra, daar staat in hoe je hem laat pairen (waarschijnlijk power knop lang indrukken) en dan zendt hij z'n ID uit.
Vervolgens laat je de N73 zoeken naar bluetooth apparaten en dan zou ie hem moeten vinden.
De pair code van een headset is meestal 0000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Hoholi schreef op woensdag 28 november 2007 @ 06:30:
Hoe pair je een "Jabra BT 320s" Bluetooth A2DP headset met de Nokia 73 ME met softwareversie : V4.0736.3.2.1 ?

Heb hier al alles nagelezen maar veel over dit staat er nog niet. Weet niet goed in welke menu's ik moet zijn in de Nokia.

p.s. Bluetooth staat AAN op de N73 ;)
is het een branded phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoholi

Hoholi

The only one

Waarom zou dit relevant zijn 8)7 Zie de softwareversie 8)

nee, het probleem was/is dat ik nergens in de handleiding/menu's dat tabbladje kon vinden waar ik kon zoeken naar nieuwe apparaten :X

Na 4 uur zoeken eindelijk begrepen dat je niet alleen van onder naar boven kan scrollen door de diverse menu's maar ook van links naar recht's :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
idd

had oude nokia even uit de la gehaald niet goed gezien srry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik heb sinds zaterdag de DS980 icm een TyTN2 en afgezien van wat eigenaardigheidjes bevalt ie me prima.

Hij werkt ie niet helemaal goed samen met de HTC audio manager. Het stoppen en starten van de muziek gaat niet altijd even goed. Met Windows Media player werkt het echter uitstekend. Je moet alleen niet muziek aan hebben staan en dan de headset pairen, want dat werkt met beide players niet. Hij pairt dan wel, maar je krijgt geen audio over de headset.

Ik heb ook nog de jetway Bluetooth extension (ofzoiets) geinstalleerd zodat ik van meer functies van de DS980 gebruik kon maken, maar dan kreeg ik het geluid van mp3 over de headset en als er iemand belde dan stopte de muziek in de headset en ging de audio van het gesprek gewoon via de telefoon ipv de headset.

Een ander eigenaardigheidje is dat als je het knopje van de microfoon indrukt hij op de telefoon het dialscreen laat zien. Ik kan dan in de microfoon roepen wat ik wil, maar voicedialing werkt niet. Ik ben er ook nog niet achter hoe ik de DS980 daarna weer zover krijg dat ie weer verdergaat met muziek afspelen zonder de muziek te moeten stoppen en de DS980 uit/aan te zetten.

De accuduur valt me eigenlijk iets tegen, maar heb verder geen ervaring met deze dingen en kan dus niet echt vergelijken. Ik heb 'm zaterdag netjes 8 uur opgeladen zoals in de manual stond. Zondag de hele dag om gehad, maar eigenlijk niet gebruikt. Maandag heb ik 'm echt gebruikt en moest ik 'm 's avonds weer opgeladen. Dinsdag weer de hele dag gebruikt. en woensdag ochtend hield ie er na tien minuten mee op. Da's niet leuk op een treinreis van een uur ;( Ik ga morgen eens opletten hoeveel uur ik 'm daadwerkelijk kan gebruiken totdat de accu ermee ophoudt.

Het geluid is prima, maar dat vond ik van de originele oordopjes eigenlijk ook wel. Dus dat zegt niet zoveel voor de echte audiofielen :) De reden waarom ik de DS980 heb gekocht is de pasvorm, in-ear vind ik gewoon fijner zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door Apie! op 28-11-2007 21:24 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237098

Voor de liefhebber motorola s705 soundpilot, kan je je eigen oordoppen op aansluiten.
http://www.ciao-shopping....lot_Hoofdtelefoon__744035
Heb een paar reviews gelezen en waren positief erover prijs is ook gunstig te noemen.

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Uhm vandaag was ik was muziek aan het luisteren en werd ik gebeld. De ringtone ging netjes via m'n DS980, het gesprek ook ,maar toen m'n vriendin had opgehangen ging de muziek ineens keihard over de speaker van de telefoon 8)7 Dat gaat toch nog niet helemaal lekker dus...

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
LLEEDD schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:18:
wow deze is vet!!

Tussen de € 80 en € 90 verkoop (info van een distri, waar ie trouwens black/silver wordt genoemd)

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
TonyB schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:12:
[...]

Tussen de € 80 en € 90 verkoop (info van een distri, waar ie trouwens black/silver wordt genoemd)
Volgens http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=8914 is de verwachte prijs 999 euro ... :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Wat denk je zelf?
Bij hun is nog geen prijs bekend. Om toch het product op hun site te kunnen zetten (klanten lokken) geven ze het een dergelijke prijs mee, zodat duidelijk is dat het een fake prijs is (en ze mensen die toch alvast bestellen geld terug kunnen geven, of niet natuurlijk ;))

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
dennisdedreu schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:17:
[...]

Ik heb inclusief verzenden: 63 euro betaald voor deze headset bij Temeon
Link?
xoun schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:20:
Ik gebruik de HBH-DS220 nu al een paar maanden tot grote tevredenheid. Geluidskwaliteit is prima, hij is lekker compact en ligt en ik kan ook nog eens mijn eigen koptelefoon erop aansluiten. Hij is echt ideaal waar ik hem voor gebruik (muziek luisteren in de trein en bellen in de auto en in de trein). Wel is het wennen aan het bellen met die oordopjes aangezien je je eigen stem niet via je oren hoort.
Het minpuntje van de bediening (niet kunnen skippen en spoelen) is voor mij in de praktijk geen gemis.

Qua levensduur doet ie het redelijk lang, maar ik heb het nooit precies gemeten aangezien mijn telefoon altijd eerder ophoudt. 3 a 4 uur houdt ie zeker wel vol.
Welke telefoon heb je?

Ik heb de HTC S730 en ik weet gewoon niet welke Sony Ericsson Bluetooth Headset ik moet nemen.

Welke kunnen vorige/volgende track skippen? en werkt prima met HTC windows mobile 6 phone's?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
ik heb zelf een htc s710, in combinatie met een sony ericsson ds970 headset.

mooi ding, goed geluid, in ear dopjes...

de meeste functies van de headset werken prima (next, previous, play / pause), helaas kan je de track titel niet zien op je headset, maar dat had ik ook niet verwacht.

uiteraard kan je de headset ook gebruiken voor gesprekken (opnemen / ophangen).

de 730 heb ik nog nooit in m'n handen gehad, maar als dat ding op de 710 werkt, zal ie ook wel op de 730 werken lijkt me :)

trouwens, sony ericsson heeft ook nog de ds980, opvolger van de 970, qua design mooier, en hij schijnt harder te kunnen :) verder dezelfde features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
nick_haak schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:10:
ik heb zelf een htc s710, in combinatie met een sony ericsson ds970 headset.

mooi ding, goed geluid, in ear dopjes...

de meeste functies van de headset werken prima (next, previous, play / pause), helaas kan je de track titel niet zien op je headset, maar dat had ik ook niet verwacht.

uiteraard kan je de headset ook gebruiken voor gesprekken (opnemen / ophangen).

de 730 heb ik nog nooit in m'n handen gehad, maar als dat ding op de 710 werkt, zal ie ook wel op de 730 werken lijkt me :)

trouwens, sony ericsson heeft ook nog de ds980, opvolger van de 970, qua design mooier, en hij schijnt harder te kunnen :) verder dezelfde features.
marre, die ik kan die headset niet vervangen door mn eigen dopjes :S toch?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103512

lama :) ding omgewisseld om de hoek, lag aan het stickie schijnbaar :D

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 103512 op 11-12-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
heel late reactie misschien, maar met die ds970 kan je idd je eigen dopjes er niet op zetten.

ik moet zeggen dat die dopjes die eraan vast zitten, erg goed klinken, maar bij een kabelbreuk oid, heb je wel een probleem ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 06:57
Ik heb een DS970 en die speelt keruig de deuntjes met mijn Vario III. Echter op de 1 of andere manier komt het ding op een bepaald moment in een status dat hij niets meer wil doen. De display blijft (gelukkig) aan maar resetten wil niet lukken (met zowel de aan- uitknop als via de reset met de telefoonknop zoals beschreven op de SE site). Pas als de batterij leeg is (vandaar dat ik blij ben dat de display het blijft doen dan duurt het maar 24 uur) en na opnieuw pairen werkt die dan weer. Istie nou gewoon kapot of overzie ik iets om het ding toch uit te krijgen? Iemand enige clue?

[ Voor 4% gewijzigd door swiebert op 11-12-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Welke telefoon heb je?

Ik heb de HTC S730 en ik weet gewoon niet welke Sony Ericsson Bluetooth Headset ik moet nemen.

Welke kunnen vorige/volgende track skippen? en werkt prima met HTC windows mobile 6 phone's?
Ik heb de Qtek S200 (HTC Prophet). Werkt prima met WM6 (aangezien de Qtek WM5 geen A2DP ondersteunde moest ik wel upgraden). Functies zijn heel basaal: Stoppen/starten, gesprek opnemen, volume en aan/uit. Op het display staat alleen de batterijstatus. Ook met eigen koptelefoon werkt het prima. Track skippen kan er dus niet mee.

Link: www.temeon.de en zoeken naar DS220.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Ik heb onlangs op 1dayfly een Anycom bluetooth luidspreker op de kop getikt voor een leuke prijs. Werkt allemaal prima, op 1 ding na. Met tussenpozen van ongeveer 1 minuut hapert de muziek ene keertje. Geen ramp, maar het is net ff irritant. Kun je hier iets aan doen?

Nokia N95
A2DP
Anycom bt luidspreker.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 136100 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:31:
Ik heb onlangs op 1dayfly een Anycom bluetooth luidspreker op de kop getikt voor een leuke prijs. Werkt allemaal prima, op 1 ding na. Met tussenpozen van ongeveer 1 minuut hapert de muziek ene keertje. Geen ramp, maar het is net ff irritant. Kun je hier iets aan doen?

Nokia N95
A2DP
Anycom bt luidspreker.

Alvast bedankt.
Wat kostte die en waar heb je hem gekocht?
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste