En waar halen ze het geld vandaan om heel de wereld te gaan herprogrammeren zodat men gaat denken dat more is less?Schotborgh schreef op zondag 29 maart 2009 @ 23:12:
1. Goede marketing en 10 mp is goed genoeg
Dat heeft voor het betreffende bedrijf ongeveer dezelfde impact als voor een een politieke partij die gaat roepen dat de hypotheekrente afgeschaft moet worden (wat uiteindelijk wellicht ook beter is voor iedereen).
(6MP is ook al meer dan genoeg, dat was de sweet spot voor de compact-cam-sized sensoren, denk aan de Fuji F30/F31)
Welke "panasonicbericht onzin" ? Ooooh... wacht.. .je bedoelt het bericht op dag 1, toen de camera gereleased werd. Ja, oke... ja, is misschien moeilijk te bevatten voor een nieuweling dat er op release-dag nog geen complete review beschikbaar is, en dat op dat moment de info van de fabrikant zelf de enige info is die er uberhaupt te vinden is.2. Ik moet het wel tig keer herhalen omdat jij steeds naar die panasonicbericht onzin wijst.
ONZIN onzin3. In een film wordt altijd zoom gebruikt.
Ik denk dat stereo in een compactcam NIKS niks toevoegt. Ik heb een S5IS gehad, met stereo sound, nou boeie... hij had veel beter geluid dan de TZ-serie, maar dat kwam gewoon door de betere implementatie van de microfoon/audio-engine, niet omdat ie "stereo" was.4. Wat denk je zelf?
Nee, jij trapt al pagina's lang open deuren in over megapixels e.d. .Ik denk aan een gat in de markt en aan oplossingen, jij denkt aan de problemen.
[ Voor 30% gewijzigd door ThunderNet op 31-03-2009 13:44 . Reden: Caps zijn nergens voor nodig. ]