Ik heb nog niets overgeclocked, dat zal dan wel stock zijn. Ik draai nu dus alleen Prime95 en dan wordt die zo warm, dat vond ik wel raar, vooral er 2 grote fans bij zitten (1 achter in de kast en 1 boven in de kast) die de hitte zouden weg moeten halen.
Daarom dacht ik dat er misschien te veel hitte van de videokaart naar de CPU ging waardoor die iets warmer wordt dan zoals het hoord.
Ik zit nu te twijfelen tussen een Zalman CNPS9500 en een ThermalTake Big Typhoon, ik neig meer naar de laatste omdat ik niet zoveel ruimte in mijn kast over heb, voedings kabels passen nog maar niet.
//edit. Mijn videokaart is rond de 45 graden.
Wat voor tips kunnen jullie me geven om mijn systeem wat koeler te krijgen? Ik kan alleen een betere CPU koeling kopen, en draden beter wegwerken. En heel misschien nog 3 Case Fans als dat nodig is. Dan ben ik weer ruim 50 euro verder...
Daarom dacht ik dat er misschien te veel hitte van de videokaart naar de CPU ging waardoor die iets warmer wordt dan zoals het hoord.
Ik zit nu te twijfelen tussen een Zalman CNPS9500 en een ThermalTake Big Typhoon, ik neig meer naar de laatste omdat ik niet zoveel ruimte in mijn kast over heb, voedings kabels passen nog maar niet.
//edit. Mijn videokaart is rond de 45 graden.
Wat voor tips kunnen jullie me geven om mijn systeem wat koeler te krijgen? Ik kan alleen een betere CPU koeling kopen, en draden beter wegwerken. En heel misschien nog 3 Case Fans als dat nodig is. Dan ben ik weer ruim 50 euro verder...
[ Voor 20% gewijzigd door MrVegeta op 18-02-2006 01:24 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps