Het Sony Ericsson M600i topic

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.209 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn ze wel jah maar ze doen het niet op de M600i, ik heb tot nog toe maar één icoon gevonden dat werkte, en dat was niet de goeie... :(

De iconen moeten dus van een bepaald formaat zijn ofzo, maar bij mijn weten is een *.ico bestand een *.ico bestand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 18:04
wat jij wilt is er al lang, je moet gewoon eens dit forum & my-symbian forum doorzoeken:

http://gallery.mobile9.com/f/40026/

alle iconen kun je gewoon zelf vervangen:

Converted icons to GIF's. Added transparency. Copied to M600 via bluetooth. Select shortcut, click 'More', Select 'Edit', pick 'Browse' and select appropriate icon. Click Save. Job done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me een tijdje verdiept in het maken van point & click adventures (jaja, weet t meestde mensen vinden t boring maar ik dus niet :P) en daarbij maak je ook gebruik van .ico bestanden.

Deze kun je gewoon allemaal zelf maken, van elk plaatje wat je wilt. Ik gebruikte daarvoor "any to icon" werkt makkelijk en snel; het is wel zo dat je het programma maar 30 keer kan openen en daarna moet je betalen als je het nog wilt gebruiken. Maar er zijn vast wel andere programmatjes/manier om dit op te lossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:36:
[...]

Dat zijn ze wel jah maar ze doen het niet op de M600i, ik heb tot nog toe maar één icoon gevonden dat werkte, en dat was niet de goeie... :(

De iconen moeten dus van een bepaald formaat zijn ofzo, maar bij mijn weten is een *.ico bestand een *.ico bestand...
kleine guide die ik heb gepost op esato over de icons

tw its easy to change the icons on the main manu page(i havent checked all of them but the ones in the menu page i couldnt change this way just the main page ones _the 5 on the lower side of the screen)

just take a icon from any download site with icons

(http://www.iconaholic.com/downloads.html#icj)
(http://interfacelift.com/icons-win/index.php?sort=ratings)

convert them into 48x48 and convert the *.ico to *.png ("SnIco Edit" will do the trick fast incl converting them to .png with the export option)

http://www.snidesoft.eu/ (use the download link on the top right the one in the middle text is pointing to the .com site that doesnt exist eanymore it needs to be .eu)

now copy them to your phone (picures map)

Then use the jog-dial to highlight the shortcut you want to change and select MORE then EDIT then SHORTCUT ICON, BROWSE and select the desired image for each shortcut

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:48:
[...]

...

Then use the jog-dial to highlight the shortcut you want to change and select MORE then EDIT then SHORTCUT ICON, BROWSE and select the desired image for each shortcut
Reuze bedankt kerel, ik zal het zo es proberen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller hartstikke bedankt... _/-\o_

Ik heb nu m'n OS X icons, SUPER 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 17:09
Heeft iemand pc suite al aan de praat icm Vista rc1?

De m-router krijg ik wel geinst maar de rest stopt met installeren na een minuut of wat en zegt dan dat de software niet compatible is met dit besturingssysteem.

Ik heb pc suite op Windows xp sp2 compatible mode gezet en uitgevoerd als administrator.

Dat mocht niet baten.

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:39

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

tntkiller schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:48:
[...]
Lijkt wel veel op mijn post in het BlueTheme topic op het my-symbian forum ;)

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:04
Magma schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:12:
[...]

Lijkt wel veel op mijn post in het BlueTheme topic op het my-symbian forum ;)
das waar het onderste had ik copy&paste de rest heb ik wel zelf geschreven moest voor een andere forum ff snel een repley maken die ik hier ook heb gezet had geen zin om alles over te tikken 8)7

dus laten we zeggen dat een deel van de _/-\o_ naar magma gaat :)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

tntkiller schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:38:
[...]
dus laten we zeggen dat een deel van de _/-\o_ naar magma gaat :)
Nee joh, daar ging het mij niet om hoor, de credits zijn voor jou. Maar die link naar "SnIco Edit" viel mij gewoon op, samen met de verwijzing naar de iCandy Junior set (die ik zelf ook gebruik). Dus ik dacht: he, dat komt mij bekend voor! Dat jij daar een howto-tje van maakt: prima, de credits zijn voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:09
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 00:43:
tntkiller hartstikke bedankt... _/-\o_

Ik heb nu m'n OS X icons, SUPER 8)
Kan je anders het resultaat laten zien middels een foto'tje? Ben erg benieuwd geworden namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers, ik heb de background geswapped van het transparent theme op mobile 9:

http://gallery.mobile9.com/f/43903/

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/8781/capture0jq8.jpg

Thema is OS X thema: http://gallery.mobile9.com/f/41663/

De icoontjes: http://interfacelift.com/icons-win/index.php?sort=ratings

Icoontjes werkend gekregen dankzij tntkiller _/-\o_

De achtergrond is een foto van m'n vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:59
Heeft iemand toevallig de wallpaper al kunnen vinden waarmee hij op elk plaatje gepromote wordt?

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilegazette.com/images/sony-ericsson/sony-ericsson-m600i.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/1701/rainoi6.jpg

Die bedoel je? ;)

Of deze...

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/9992/rain1st4.jpg

Tweede vind ik mooier persoonlijk :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
Jawohl! super, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag gedaan 8)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 11:36
Hoi allemaal,

Nou ik ben sinds 2 dagen ook een trotse bezitter van een zwarte M600i.
Ik heb alleen wel een paar probleempjes mee.
Ik kan bijvoorbeeld niet synchroniseren met Outlook (mbv PC Suite) dmv aansluiten via USB. Ik krijg dan de melding: "Synchronisation could not be started". En daar baal ik best wel heel erg van, aangezien al mn contacten in outlook staan. Ik heb wel tijdelijk opgelost door de contacten van mn Imate Jam via Bluetooth over te sturen naar mn M600i.
Ik ga nog wel proberen om via Bluetooth (eerst de dongle vinden, ligt weer ergens tussen ofzo) en de bijbehorende software te syncen, dan probeer ik dus de PC suite van SonyEricsson te bypassen. Maar het liefst wil ik gewoon dat ie het goed doet.
Ook heb ik problemen met muziek kopieren met de disc2phone software, hij herkent alleen een geheugenkaart als ik die in mn pc steek, maar mn telefoon herkent ie niet (pc suite & M-router herkennen hem wel).
Is er iemand anders die hetzelfde probleem heeft gehad, en/of een oplossing daarvoor heeft?

Groetjes,

Owen

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickbear
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Owentje schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:46:
Ik kan bijvoorbeeld niet synchroniseren met Outlook (mbv PC Suite) dmv aansluiten via USB. Ik krijg dan de melding: "Synchronisation could not be started". En daar baal ik best wel heel erg van, aangezien al mn contacten in outlook staan. Owen
Beste Owen,

Heb je eerst de software geinstalleerd, en daarna pas de telefoon aangesloten? Grote kans dat je computer hem niet herkend als 'telefoon'. Tip: Verwijder de software. Verwijder je telefoon uit je computer (Eerst aansluiten, dan Start => Configuratiescherm => Systeem => Hardware => Apparaatbeheer, hier moet 'ie ergens tussenstaan). Hertstart je computer, installeer de software en sluit nu je telefoon pas aan. Moet werken.

Vraagje van mij:
Ik ervaar een paar praktische 'mankementen'aan dit apparaat ten opzichte van mijn voorgaande Nokia bijv. kan ik ook snelkoppelingen naar bepaalde items maken en dit onder een knop zetten en kan ik meerdere profielen laden (stil, normaal, dnd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owentje schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:46:
Ook heb ik problemen met muziek kopieren met de disc2phone software, hij herkent alleen een geheugenkaart als ik die in mn pc steek, maar mn telefoon herkent ie niet (pc suite & M-router herkennen hem wel).

Owen
Om muziek naar je phone te sturen kan je beter je USB-functionaliteit op Bestandsoverdracht zetten.
Hoofdmenu --> Extra --> Configuratiescherm --> Verbindingen --> USB --> USB-functionaliteit

Op die manier ziet de computer je phone als een geheugenkaartlezer en komt er gewoon een extra schijf bij Deze Computer te staan.

PS. De snelheid van de overdracht is dan ook vele malen hoger :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg heeft iemand al geprobeerd om aan die actie van gratis headset van SE mee te doen als je je gsm al eerder hebt gekocht als die 28 augustus? Ik heb die van mij gewoon opgestuurd en ik zie wel of er wat van komt.

Verwijderd

Waar kan je je opgeven?

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

nickbear schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:22:
Vraagje van mij:
Ik ervaar een paar praktische 'mankementen'aan dit apparaat ten opzichte van mijn voorgaande Nokia bijv. kan ik ook snelkoppelingen naar bepaalde items maken en dit onder een knop zetten en kan ik meerdere profielen laden (stil, normaal, dnd)?
De knoppen op je bureaublad kan je wijzigen, d.m.v. de "meer" toets. Zo heb ik 1 van de snelkoppelingen (bellerslijsten was de standaard geloof ik) in Bluetooth, zodat ik die snel aan en uit kan zetten. Echt heel handig.
Extra snelkoppelingen zijn volgens mij niet mogelijk...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• erniek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-03-2023
Laatste firmware versie?

Mijn firmware versie is
Phone: R4A002
Bluetooth: R3A01
Organiser: R3B01
CDA: R2A04

Dat lijkt niet de meest recente (zie hierboven 20 september). Toch zegt SEUS dat het de meest recente is. Ik probeer het bij de nederlandse support site. Heeft het zin om naar bv. de engelse SEUS te gaan?

Ernst.

• erniek
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:13:
[...]

Om muziek naar je phone te sturen kan je beter je USB-functionaliteit op Bestandsoverdracht zetten.
Hoofdmenu --> Extra --> Configuratiescherm --> Verbindingen --> USB --> USB-functionaliteit

Op die manier ziet de computer je phone als een geheugenkaartlezer en komt er gewoon een extra schijf bij Deze Computer te staan.

PS. De snelheid van de overdracht is dan ook vele malen hoger :)
Ajk, ik kan mijn telefoon niet op USB bestandsoverdracht zetten. Bij USB-functionaliteit staat bij mij alleen maar USB opladen toestaan. Doe ik iets fout?

Groet,
Ernst.

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Werkt deze telefoon al 100% op Apple Mac OS X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erniek schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 18:01:
[...]

Ajk, ik kan mijn telefoon niet op USB bestandsoverdracht zetten. Bij USB-functionaliteit staat bij mij alleen maar USB opladen toestaan. Doe ik iets fout?

Groet,
Ernst.
Die moet je hebben
Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/4679/capture0df6.jpg

En ik zag dat je een wat oudere firmware hebt, ik heb 'm een week geleden geupdate, maar daarvoor zat de functie er ook al in. Misschien dat ie tevoorschijn komt na een update, en anders weet ik het ook niet, vaag probleem :?

Edit: Heb jij wel in de gaten dat het een selectielijstje is? :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:51:
Zeg heeft iemand al geprobeerd om aan die actie van gratis headset van SE mee te doen als je je gsm al eerder hebt gekocht als die 28 augustus? Ik heb die van mij gewoon opgestuurd en ik zie wel of er wat van komt.
Ik zal ook ff de bestelbon invullen en kijk wel wat ze doen, onder op de bestelbon staat namelijk alleen iets over voor 30 september, en niets over na 28 augustus. Ik probeer het gewoon en hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:16:
[...]

Ik zal ook ff de bestelbon invullen en kijk wel wat ze doen, onder op de bestelbon staat namelijk alleen iets over voor 30 september, en niets over na 28 augustus. Ik probeer het gewoon en hou jullie op de hoogte.
Ja, ik ga ze morgen eens even bellen met de vraag of ik hem nog kan verwachten of niet. Mochten er veel mensen zijn die hun m600i "te vroeg" hebben gekocht en de headset niet krijgen dan kunnen we samen misschien wel iets gaan regelen. Volgens mij is dit gewoon misleidende reclame, dus ik ga er iig achteraan als ik geen headset krijg. Voor 99 euro "winkelwaarde" wil ik wel even een brief naar radar of iets dergelijks sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
heb hem net 1 dag voordat de actie zou stoppen gekocht, ga het formulier zo even invullen en versturen ben benieuwd, maar het is inderdaad niet duidelijk, vind het zelf nogal krom dat als je hem meteen koopt het niet krijgt..... en mensen die dat later doen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniek
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:04:

Edit: Heb jij wel in de gaten dat het een selectielijstje is?
Ja, dat heb ik wel in de gaten, maar bij mij is het geen selectielijstje. Ik heb alleen de keuze uit telefoonmodus; die is grijs.

Ik heb de telefoon wel via de USB aangesloten op de PC op dat moment.

Ik denk dat er iets fout is met de installatie van m-Router of PC Suite. Want ook de SonyDisc2Phone ziet de telefoon niet als een externe harde schijf. m-Router laat bij connected devices alleen COM10 zien, met als connection type USB - MCCI.

Wat hebben jullie bij m-Router staan bij additional COM ports? COM9, COM11 en COM12 staan er als 'not used by m-Router'. Als ik die naar 'will be used by m-Router to connect to your devices' verplaats, dan komen ze bij bij m-Router Connectivity Methods, nl. 'additional COM ports' maar daar staat dan vrij snel (Errors...) achter.

Bij apparaatbeheer in het configuratiescherm, systeem, staan COM9, COM11 en COM12 er ook niet bij. Wel staat er een 'onbekend' apparaat. Wat moet ik doen?

ps. ik heb de SE helpdeks ook al gemaild. Maar dat zal nog wel even duren voordat ik antwoord heb.
[...]

En ik zag dat je een wat oudere firmware hebt, ik heb 'm een week geleden geupdate, maar daarvoor zat de functie er ook al in. Misschien dat ie tevoorschijn komt na een update, en anders weet ik het ook niet, vaag probleem :?

[...]:9
Ik heb gisteren een update uitgevoerd; tenminste, dat heb ik geprobeerd. SEUS zegt dat ik de meest recente firmware heb. Daarna toch doorgegaan, maar dat had geen resultaat.
Integendeel, de backup wordt niet goed teruggezet, dus ik ga er op achteruit. :'(

Het blijft moeilijk, software maken zonder fouten. 8)7

Groet,
Ernst.

[ Voor 21% gewijzigd door erniek op 01-10-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erniek schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:00:
[...]

Ja, dat heb ik wel in de gaten, maar bij mij is het geen selectielijstje. Ik heb alleen de keuze uit telefoonmodus; die is grijs.

...

Integendeel, de backup wordt niet goed teruggezet, dus ik ga er op achteruit. :'(

Het blijft moeilijk, software maken zonder fouten. 8)7

Groet,
Ernst.
Je moet je telefoon wel los van de pc hebben, danpas kan je in dat selectiemenu de optie bestandsoverdracht modus selecteren. Denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniek
[...]

Die moet je hebben
[afbeelding]

Edit: Heb jij wel in de gaten dat het een selectielijstje is? :9
Ok, ik ben er achter wat de oorzaak was. Als de usb kabel aangesloten is, is de usb overdrachts bestands mode grijs. Kabel los halen, nog een keer proberen, en nu gaat het wel.
Vervolgens ging de computer gelijk de M600i als USB bestandsoverdracht instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erniek schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:13:
[...]

Ok, ik ben er achter wat de oorzaak was. Als de usb kabel aangesloten is, is de usb overdrachts bestands mode grijs. Kabel los halen, nog een keer proberen, en nu gaat het wel.
Vervolgens ging de computer gelijk de M600i als USB bestandsoverdracht instellen.
Ok, probleem opgelost dus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb de SE helpdesk gehad, die zijn zich van geen kwaad bewust en vinden dat ze gelijk hebben. Eerst zij die vrouw bij de helpdesk van ooooowh wat slim! En ging daarna overleggen met haar meerdere en toen hadden ze het ineens allemaal goed gedaan. Wel vond ze de zin op het andwoordblad wat "raar". Heb daarna het informatienummer van de site staiksterk.nl gehad, deze zegt dat je geen poot hebt om op te staan, ze verwijzen naar de algemene voorwaarden ....Het maakt niet uit wat je op het opgaveblad schrijft, als je maar een verwijzing maakt want die is het belangrijkste....

Nou ja gewoon maar hopen dus dat ze de datum per ongeluk niet zien staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
nickbear schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:22:
[...]

Beste Owen,

Heb je eerst de software geinstalleerd, en daarna pas de telefoon aangesloten? Grote kans dat je computer hem niet herkend als 'telefoon'. Tip: Verwijder de software. Verwijder je telefoon uit je computer (Eerst aansluiten, dan Start => Configuratiescherm => Systeem => Hardware => Apparaatbeheer, hier moet 'ie ergens tussenstaan). Hertstart je computer, installeer de software en sluit nu je telefoon pas aan. Moet werken.
Nou ik had hem op de correcte manier geïnstalleerd, dus eerst software installeren, en dan pas inpluggen. Ik krijg ook wel netjes te zien dat de phone connected is, maar synchroniseren wilt ie gewoon niet doen, evenals applicaties installeren via de application installer... dat werkt dus ook niet. Echt zwaar irritant, ik heb zelfs voor de zekerheid Microsoft Activesync eraf gehaald. Maar dat mocht ook niet baten.
Ik heb iig net nog de software verwijderd, en weer opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat! 8)7

Over die headset gesproken, ik heb deze ook besteld... had mn telefoon snel voor de 30e gekocht omdat ik die headset dus wilde hebben. Maar als jullie gewoon de bon inscannen en creatief aan t photoshoppen gaan, dan hebben jullie hem toch ook voor de 30e gehaald? >:) je kan de bon insturen tot de 15e ofzo.

Owen

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
jammer, de mijne valt niet onder de actie aangezien die in hk is gekocht... kreeg ik vandaag te horen na een telefoontje naar SE vanwege ik niet wist of mijn 'order' geaccepteerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
kenny89 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:07:
jammer, de mijne valt niet onder de actie aangezien die in hk is gekocht... kreeg ik vandaag te horen na een telefoontje naar SE vanwege ik niet wist of mijn 'order' geaccepteerd was.
Heb hem ook uit HongKong, maar daar werden dus Europese versies verkocht ---> Made In France. Dus kijk ff in je vriendenkring of iemand een bon heeft die je kunt gebruiken :) 8)

(ik zoek zelf ook zo iemand :P)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
ck2000nl schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:44:
[...]

Heb hem ook uit HongKong, maar daar werden dus Europese versies verkocht ---> Made In France. Dus kijk ff in je vriendenkring of iemand een bon heeft die je kunt gebruiken :) 8)

(ik zoek zelf ook zo iemand :P)
Made In France heeft niets te maken of het een Europese versie of niet. Het gaat namelijk om het serienummer. Mocht het een grijsimport zijn uit Nederland dan zou het wel kunnen... Maar het lijkt me zeer sterk dat ze dit inkopen vanuit NL.
SonyEricsson kan heel makkelijk aan de hand van het IMEI nummer zien, waar deze telefoon oorspronkelijk vandaan komt. En dan zien ze dus dat ie uit HongKong komt.

Owen

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat wordt allemaal geregistreerd, en ik ben bang dat mocht je de boel gaan frauderen dat je dan ook wel naar je garantie kunt fluiten als er iets met je gsm aan de hand zijn. Ik denk dat deze actie meer bedoeld is om inzicht in SE's klanten die de M600i kopen te krijgen dan dat het gewoon voor de "aardigheid" is. Heb er ook al over nagedacht om even te gaan photoshoppen, maargoed heb die van mij nu toch al ingestuurd, maar ik vindt het gewoon niet kunnen dat ze op het ene blad niets over 28 augustus zeggen... Ik vindt het gewoon smerig, ik vond Sony altijd een merk wat voor kwaliteit en klantvriendelijkheid stond, heb nooit problemen gehad met de technische dienst voor mijn oude walkmans of mp3 spelers, maar met het samengaan met Ericsson mogen we wel fluiten naar de klantvriendelijkheid merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik vond het achteraf ook slecht dat in de voorwaarden niets stond dat de m600i gekocht moest worden in NL (alleen bij het formulier stond het in kleine letters onderaan de bladzijde) daarom had ik het ook meteen opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nog mooier :D met dat bluetooth headsetje.
Heb namelijk mijn telefoon bij Belcompany gekocht, daar kreeg ik toen zo'n foldertje bij. Meteen opgestuurd natuurlijk, hebben hebben hebben :D

Maar na het weekend heb ik toch besloten de telefoon terug te brengen. Dus ik terug met het ding,.. ben voor de Nokia 8800 gegaan toen.

Ben dus wel benieuwd of ik nu toch zo'n bluetooth headset krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
@snort

je hebt het niet nog mooier, je denkt dat je het nog mooier hebt! Eerst maar es afwachten.

De hele actie is inderdaad erg raar; in de algemene voorwaarden staat:

* geld voor aankopen tussen 28 augustus en 30 september 2006!

Dus de actie geld voor 2(!) dagen, is al lang afgelopen en nog steeds adverteren ze er mee!!! Lekkere misleidende actie inderdaad. Daar kun je zo een rechtzaak over beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zippy2000
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 15:10
badflowers schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:48:
@snort

je hebt het niet nog mooier, je denkt dat je het nog mooier hebt! Eerst maar es afwachten.

De hele actie is inderdaad erg raar; in de algemene voorwaarden staat:

Dus de actie geld voor 2(!) dagen, is al lang afgelopen en nog steeds adverteren ze er mee!!! Lekkere misleidende actie inderdaad. Daar kun je zo een rechtzaak over beginnen...
Correctie: 1 maand + 2 dagen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

badflowers schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:48:

Zelf heb ik bij T for telecom mijn M600i gekocht. Daar kreeg ik een Motorola bluetooth headset bij, waar ik best tevreden over ben! Misschien dat ze die dingen nog steeds "weggeven"?

[ Voor 11% gewijzigd door PaT op 03-10-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
ah damn, ok, het is nog ochtend. 8)7

Maar dan nog, de 30ste is alweer 4 dagen geleden. Feit is er wordt nog steeds mee geadverteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badflowers schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:05:
ah damn, ok, het is nog ochtend. 8)7

Maar dan nog, de 30ste is alweer 4 dagen geleden. Feit is er wordt nog steeds mee geadverteerd.
Uum voor mensen die hun m600i in die maand hebben aangekocht en nog niets van de actie weten? De bonnen mogen tot 15 oktober ingestuurd worden dus zo lang zullen ze wel adverteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 00:00:
Ja dat wordt allemaal geregistreerd, en ik ben bang dat mocht je de boel gaan frauderen dat je dan ook wel naar je garantie kunt fluiten als er iets met je gsm aan de hand zijn. Ik denk dat deze actie meer bedoeld is om inzicht in SE's klanten die de M600i kopen te krijgen dan dat het gewoon voor de "aardigheid" is. Heb er ook al over nagedacht om even te gaan photoshoppen, maargoed heb die van mij nu toch al ingestuurd, maar ik vindt het gewoon niet kunnen dat ze op het ene blad niets over 28 augustus zeggen... Ik vindt het gewoon smerig, ik vond Sony altijd een merk wat voor kwaliteit en klantvriendelijkheid stond, heb nooit problemen gehad met de technische dienst voor mijn oude walkmans of mp3 spelers, maar met het samengaan met Ericsson mogen we wel fluiten naar de klantvriendelijkheid merk ik.
Gewoon photoshoppen man, ik kan uit ervaring spreken dat dat geen problemen oplevert (ze gaan echt niet elke bon controleren door de winkel op te bellen of de bon wel correct is).
Maar over de klantvriendelijkheid heb ik echt geen aanmerkingen op hoor. Ik bedoel het is toch geweldig dat je zo'n headset kan krijgen als je hem toevallig tussen die data hebt gekocht? Toen je die telefoon kocht ben je toch gewoon akkoord gegaan met de aankoop? Je gaat toch ook niet naar de supermarkt toe om iets terug te brengen wat je paar dagen voor de aanbiedingsperiode hebt gekocht? Je kocht dat omdat je het wilde hebben, en niet omdat er een bluetooth headset bij zat.

Owen

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:40:
Hier het resultaat:

[afbeelding]

Thema is OS X thema: http://gallery.mobile9.com/f/41663/

De icoontjes: http://interfacelift.com/icons-win/index.php?sort=ratings

Icoontjes werkend gekregen dankzij tntkiller _/-\o_

De achtergrond is een foto van m'n vriendin :)
Hi, super template! Zou je dit template on-line kunnen zetten?, ik hoef dan alleen nog maar de background te wijzigen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
heb er net zelf eentje besteld bij KPN omdat m'n oude telefoon (Qtek9090) redelijk dood is... ik heb 'em of deze week of ietsjes later als 't systeem m'n verlenging nog niet pakt. Ik wacht af :9~

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:36:
[...]

Hi, super template! Zou je dit template on-line kunnen zetten?, ik hoef dan alleen nog maar de background te wijzigen ;-)
Als jij me verteld hoe ik een template kan maken met de icoontjes erbij in... :P

Geen mooie background dan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owentje schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 20:38:
[...]

Gewoon photoshoppen man, ik kan uit ervaring spreken dat dat geen problemen oplevert (ze gaan echt niet elke bon controleren door de winkel op te bellen of de bon wel correct is).
Maar over de klantvriendelijkheid heb ik echt geen aanmerkingen op hoor. Ik bedoel het is toch geweldig dat je zo'n headset kan krijgen als je hem toevallig tussen die data hebt gekocht? Toen je die telefoon kocht ben je toch gewoon akkoord gegaan met de aankoop? Je gaat toch ook niet naar de supermarkt toe om iets terug te brengen wat je paar dagen voor de aanbiedingsperiode hebt gekocht? Je kocht dat omdat je het wilde hebben, en niet omdat er een bluetooth headset bij zat.

Owen
Dat ben ik helemaal met je eens, maar als ze op het andwoordformulien zetten de m600i phones die VOOR 30 september zijn gekocht en in de algemene voorwaarden in de periode van 28 aug tot 30 september zetten vindt ik het eigenlijk een beetje misleiding. Wees dan eerlijk en zet ook op het andwoordformulier van 28 augustus tot 30 september. Het gaat er bij mij niet meer om of ik hem krijg of niet. Het is meer een principe. Als je iets neerschrijft moet je het ook waarmaken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:33:
[...]

Dat ben ik helemaal met je eens, maar als ze op het andwoordformulien zetten de m600i phones die VOOR 30 september zijn gekocht en in de algemene voorwaarden in de periode van 28 aug tot 30 september zetten vindt ik het eigenlijk een beetje misleiding. Wees dan eerlijk en zet ook op het andwoordformulier van 28 augustus tot 30 september. Het gaat er bij mij niet meer om of ik hem krijg of niet. Het is meer een principe. Als je iets neerschrijft moet je het ook waarmaken.
Tja... daar zijn de algemene voorwaarden toch voor? Stuur dit op en je krijgt gratis 5 dvd's opgestuurd door alleen de verzendkosten van 2,95 te betalen. (En dan staat er in de algemene voorwaarden dat je tegelijkertijd maandelijks voor 10 euro moet afnemen minimaal)

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hey ik heb weer een bugje ontdekt.

Als je in de agenda een afspraak zet die om de zoveel tijd herhaald wordt en je wil dan 1 van de afspraken wijzigen, dan vraagt het toestel of je alleen deze afspraak wil wijzigen of alle afspraken in de reeks (logisch)

Kies je dan voor "alleen deze" dan slaat hij de boel niet op. wil je er dan uit dan krijg je weer dezelfde vraag en raak je dus in een loop waar je alleen uit kan door "de hele reeks wijzigen" te kiezen.

Ik heb nog firmware R3B01. Kan iemand testen of dit verbeterd is in de R4 firmware versie?

Tnx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hej ppaddo, ik heb de nieuwste firmware en geen last van problemen met doorlopende afspraken aanpassen. (voor een keer dan :-) )
Updaten dus ;-)
gr zim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:15:
hej ppaddo, ik heb de nieuwste firmware en geen last van problemen met doorlopende afspraken aanpassen. (voor een keer dan :-) )
Updaten dus ;-)
gr zim
Owkee tnx. Weet ik wat ik moet doen na het weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Ok, voor allen die de m600i via Vodafone hebben: als je je net als ik er ook aan ergerde dat Vodafone de task manager uitgekleed heeft (waardoor applicaties alleen nog maar af te sluiten zijn via het uitzetten van de telefoon (wat ik nooit doe), en gevoeglijk na verloop van tijd applicaties niet meer werken door gebrek aan RAM)... Het programma'tje dat iemand een tijdje terug in dit forum poste, Swiss Manager, werkt voorteffelijk!

je kunt actieve applicaties zien (plus geheugengebruik), afsluiten (ook meerdere tegelijkertijd), je kunt het zo instellen dat hij automatisch idle applications afsluit, er zit een filemanager in, en zelfs een overzichtje van allerlei systeem gegevens. Je kunt het hier vinden: http://cellphonesoft.com

Misschien weten de meesten dit al, maar ik ben blij dat ik het gisteren eindelijk installeerde!

En nu nog iets vinden om de foeilelijke homescreen layout van Voda te killen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:44:

Ik heb nog firmware R3B01. Kan iemand testen of dit verbeterd is in de R4 firmware versie?

Tnx! _/-\o_
ik heb pda-software versie R3B01, maar als ik hem wil updaten zegt hij dat de laatste firmware er al op staat

Weet iemand wat er aan de hand?
bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goedemiddag allen...ik ben sinds een week of 2 de trotse bezitterr van een m600i black. Ik heb er ook een Noreve case bij besteld...echt een erg mooie leren hoes waar je ook nog extra geheugenkaarten in kwijt kan. Ik ben erg veel aan het experimenteren en installeren, maar zit met een grote vraag: hoe kom ik van die verschrikkelijke vodafone layout af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik zou willen dat ik het wist, maar ik heb nog nergens een oplossing gevonden. Wat ik het meeste lees in forums, is dat je alleen maar van die Voda Branding af kunt kopen door de telefoon ergens anders te halen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Ballebek schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:00:
En toen zat er geen iSync support op en was het onbekend wanneer het er wel is _/-\o_
Echt een GILLER als je net een M600i in je tas vind...
Juistem en ik had dus juist begrepen dat die support er wel zou zijn... Heb ik een witte M600i, moet ik alsnog gaan zitten kutten om het werkend te krijgen. :/

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:11
Hmm ik heb dus al een tijd een m600i, maar elke keer als ik een andere m600i in me handen heb dan werken die veel sneller dan die van mij.Mijn telefoon is gewoon zo traag niet normaal.Ondervinden anderen dit ook of ben ik echt alleen wat dit betreft.

Ook vraag ik me af of er een manier is om smsjes over te zetten naar de pc,ik heb ergens gelezen dat het met FMA zou moeten lukken maar hier krijg ik geen verbinding met de telefoon als ik FMA gebruik.

Wil die smsjes namelijk uit m'n phone want als ik een backup maak dan krijg ik de volgende melding met de unified inbox: 1000484b - Device full en dat niet alles geback upped is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen in het bezit van de M600i... Zes vastlopers gehad (met update geen verschil). Mijn grootste probleem is dat ik niet op internet kan. Heb een abbo bij Orange en maak gebruik van Orange world. Krijg de melding: "kan geen externe server vinden" als ik het web op wil. Heb al een uur met orange aan de lijn gezeten, via de internetsite van orange instellingen aangevraagd, via de site van SE.... geen resultaat. Weet iemand waar het aan kan liggen? (kan dus ook geen email ontvangen en versturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Misschien ligt het aan "Orange", bij T-Mobile is het veel makkelijker :) 8)

[ Voor 5% gewijzigd door ck2000nl op 07-10-2006 16:20 ]

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 02:41:
Sinds een paar dagen in het bezit van de M600i... Zes vastlopers gehad (met update geen verschil). Mijn grootste probleem is dat ik niet op internet kan. Heb een abbo bij Orange en maak gebruik van Orange world. Krijg de melding: "kan geen externe server vinden" als ik het web op wil. Heb al een uur met orange aan de lijn gezeten, via de internetsite van orange instellingen aangevraagd, via de site van SE.... geen resultaat. Weet iemand waar het aan kan liggen? (kan dus ook geen email ontvangen en versturen)
Je moet de instellingen opvragen voor de Sony Ericsson P910i. Volgens iemand van Orange werken deze instellingen wel. Misschien het proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Maxow

Hidden Sound System

paragon schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 01:00:
Hmm ik heb dus al een tijd een m600i, maar elke keer als ik een andere m600i in me handen heb dan werken die veel sneller dan die van mij.Mijn telefoon is gewoon zo traag niet normaal.Ondervinden anderen dit ook of ben ik echt alleen wat dit betreft.

Ook vraag ik me af of er een manier is om smsjes over te zetten naar de pc,ik heb ergens gelezen dat het met FMA zou moeten lukken maar hier krijg ik geen verbinding met de telefoon als ik FMA gebruik.

Wil die smsjes namelijk uit m'n phone want als ik een backup maak dan krijg ik de volgende melding met de unified inbox: 1000484b - Device full en dat niet alles geback upped is.
Pff, ik word echt helemaal gek van dat back-uppen wat niet wilt. Een soortgelijk probleem een poos terug gehad, nadat ik een mms-bericht had verwijderd wilde het backuppen ineens wel. Nu crasht de backup weer halverwege en krijg ik dezelfde melding als jij.
Mocht je toevallig een oplossing tegen het lijf lopen, zou ik het op prijs stellen als je het zou willen delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
1 vraag, kraakt die van jullie ook zoveel? Het achterklepje zorgt bij mij voor een beetje speling.Daarom kraakt het bij de hoeken een beetje. Ik dacht dat het na een tijdje zou weggaan, maar nu heb ik het nogsteeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:11
Maxow schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:07:
Pff, ik word echt helemaal gek van dat back-uppen wat niet wilt. Een soortgelijk probleem een poos terug gehad, nadat ik een mms-bericht had verwijderd wilde het backuppen ineens wel. Nu crasht de backup weer halverwege en krijg ik dezelfde melding als jij.
Mocht je toevallig een oplossing tegen het lijf lopen, zou ik het op prijs stellen als je het zou willen delen :)
Naah het is niet dat ik een error krijg maar ik had blijkbaar gewoon te veel sms berichten in m'n phone zitten waardoor er bij de backup van de unified inbox niet a;;es van die unified inbox gebackupped werd :S beetje raar maar waar. Waren er iets van 1900 of zo.Heb de verzonden items box leeg gemaakt en toen deed die het wel weer goed. VInd het echt raar alsof je niet 10000 sms in een backup zou kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

kenny89 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:14:
1 vraag, kraakt die van jullie ook zoveel? Het achterklepje zorgt bij mij voor een beetje speling.Daarom kraakt het bij de hoeken een beetje. Ik dacht dat het na een tijdje zou weggaan, maar nu heb ik het nogsteeds.
Hierzo een kraakvrije M600i. :) Ik krijg dat achterklepje nauwelijks van zijn plek, dus kraken zal voorlopig wel uitblijven!

Ik geloof dat ik wel blij ben dat ik geen Vodafone-branded M600 heb. Waren die 130 euro naast mijn (Vodafone) abonnement toch niet voor niets!
Apps kan ik via taakbeheer gewoon afsluiten en de fone is vlot genoeg. Gisteren geklokt hoe lang het opstarten vanuit "uit-stand" duurt. Dit is ongeveer 1 minuut. Valt nog mee eigenlijk, het lijkt veel langer.
Ik heb er ook een Noreve case bij besteld
Waar heb je deze besteld? Bij Noreve.com zelf of heb je een ander kanaal gevonden?
Ik ben benieuwd of je dat voordeliger heb weten te regelen dan de 40 euro va nde site van Noreve.

[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 09-10-2006 09:36 . Reden: extra info + vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morky
  • Laatst online: 14-09 15:04

Morky

Ubiquiti 🥰

[b][message=26624259,noline]ppaddo schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:34

Waar heb je deze besteld? Bij Noreve.com zelf of heb je een ander kanaal gevonden?
Ik ben benieuwd of je dat voordeliger heb weten te regelen dan de 40 euro va nde site van Noreve.
Ben ik ook wel benieuwd naar.. Heb al wel een andere gevonden.. 6 pond maar dat lijkt me helemaal niets. 40 euro is trouwens ex 7 euro (zonder handtekening) of 12 euro (met handtekening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Nog even over TomTom op UIQ3 telefoons, op het MySymbian forum las ik het volgende:
Hi guys.

Glad to tell you that tomtom is now working on UIQ.

I've seen it on Paris Motor show 2006 yesterday.

I ask tomtom staff and they told me that it's now compatible with UIQ3.

I couldnt take pics but this french forum have photos ...
En hier is de link naar het franse forum waar je kan zien dat TomTom dus inderdaad draait op een M600i (laatste bericht van de pagina). Er is dus hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morky
  • Laatst online: 14-09 15:04

Morky

Ubiquiti 🥰

Afbeeldingslocatie: http://img174.imageshack.us/img174/8153/originalqx5.jpg

Beter! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Laatst online: 26-08 09:55
Sinds kort heb ik ook een M600i (een witte voor en goede match met de DS lite en m'n iPod :) )

Nu valt mij op dat bijna altijd links boven het "3g icoon" aan staat.

Ik heb een PIT abonement bij t-mobile en maak veel gebruik van GPRS.
Nu vermoed ik dat ik verbinding maak met het UMTS/HSDPA van t-mobile, maar zeker weten doe ik dat niet.

Ook weet ik niet zeker of dit bij het PIT abonement inbegrepen is of dat ik hier voor aan het eide van de maand een fikse rekening krijg.
Zelfs t-mobile kon mij dit niet vertellen, de t-mobile dame wist niet eens wat 3g was :/

Iemand al meer ervaring hier mee?

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Magma schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:08:
Nog even over TomTom op UIQ3 telefoons, op het MySymbian forum las ik het volgende:

[...]

En hier is de link naar het franse forum waar je kan zien dat TomTom dus inderdaad draait op een M600i (laatste bericht van de pagina). Er is dus hoop ;)
Wat ik wel bijzonder vind, is dat dit TomTom Navigator 6 zou zijn. Echter op de site van TomTom.nl staat dat deze versie absoluut NIET compatible is met de M600i. Zou dit een 6.x versie worden of een speciale UIQ V3 Navigator versie? De oplossing van GPS ontvanger en TomTom Navigator 6 voor West-Europa is qua prijs wel leuker dan de oplossing van WayFinder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Echter op de site van TomTom.nl staat dat deze versie absoluut NIET compatible is met de M600i. Zou dit een 6.x versie worden of een speciale UIQ V3 Navigator versie?
Ik zie wel dat elk UIQ3 toestel in de lijst van ondersteunde toestellen (nog?) ontbreekt maar ik kan nergens een tekst vinden waarin expleciet gemeld wordt dat Navigator 6 "absoluut niet compatibel" is met een M600i. Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
ik ben sinds vrijdag in 't bezit van m'n SE M600i, en hij werkt echt toppie, ik heb gisteren geprobeerd IM+ te installeren en te proberen, maar die gaf extreem vreemde errors en klapte er volledig uit... dus weer geuninstalled...

weet iemand hier toevallig of er een telnet client is voor deze telefoon? of ssh... en een "werkende" msn applicatie en/of irc app zou ook erg fijn zijn :)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn noreve case gewoon via hun site besteld...deze was alleen niet te krijgen, dus als het goed is heb ik hem begin volgende week. Was inclusief verzendkosten ongeveer 50 euro. Bij www.smartphoneshop.nl is hij 40 met verzendkosten, maar die hebben hem nog niet....dus even geduld daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
Heeft iemand toevallig al een soort van transparant thema gevonden/gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Magma schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:02:
[...]

Ik zie wel dat elk UIQ3 toestel in de lijst van ondersteunde toestellen (nog?) ontbreekt maar ik kan nergens een tekst vinden waarin expleciet gemeld wordt dat Navigator 6 "absoluut niet compatibel" is met een M600i. Linkje?
Owkee, owkee, misschien iets te sterk geredeneerd, maar ik deed hetzelfde als jij, kijken naar UIQ V3 toestellen en die ontbreken stuk voor stuk. (nou ken ik er ook maar twee, dus.. :D )

Maar ze staan dus inderdaad niet in het lijstje van TomTom en aangezien de "helpdesk" van TomTom een paar weken geleden nog niets eens aan kon/wilde geven dat er een UIQ versie zou komen, leek me het bovenstaande een logische redenatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Die link, daar staan ook transparante themes tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
ppaddo schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:33:
[...]

Die link, daar staan ook transparante themes tussen...
Nadeel daarvan is dat meteen de hele background ingedeeld is, ook in het menu :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:15

fmb

Voor iedereen die met Bluetooth en internet toegang via de pc worstelt is dit topic interessant: http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=26857

Zojuist heb ik daarin geplaatst hoe ik het bij mij werkend heb gekregen, deels gebaseerd op eerdere guides. Voor het gemak post ik dit hier (voor mijn gemak in het engels).

quote: on sunday 02.Jul.2006 16:29 (put into a list by me), s.t.s
Guide for Bluetooth PAN Internet Access:

1. Pair your phone to your Bluetooth PC ensuring Network Access is enabled.

2. In network connection on your PC select your net connection and go to Properties>>advanced>>enable connection sharing (make sure Bluetooth Network is also enabled)

3. Goto Internet accounts on your M600 and create a new account, give it a name and add your PC from he devices tab, add it to the "Internet" group when prompted.

4. Edit this group to set the connection as 1st Priority and then try and connect via the browser, the fist time you do it there is a pop-up callon on t PC where you click to accept th connection and tick box to always allow this connection

And there you have it, free and fast connection to the net at home.
After some hours of trying I found out the steps in this guide are fine, so I'm also happy to be able to browse on my M600i with bluetooth! :D
However, I missed another important step (or it is hidden in step 1).

So, to complete this guide, I'd like to add step 1b) (translated from dutch software versions)
Rightclick on Blue Icon of Bluetooth device in tasktray. Go to "advanced configuration". Go to tab: "local services", double click "network access. In the new window a 3 option pull-down menu is shown. By default "allow private network with this computer" is selected. Change it to "allow internet and LAN connection with this computer

And another tip: it does *not* work with the free version of Kerio Personal Firewall (but it does if you switch the firewall off for a while...). :(

Notes:
- Also installed the Sony Ericsson software with m-router
- Belkin bluetooth dongle
- Widcomm bluetooth stack
- No special routing steps needed, windows ICS (internet connection sharing) is sufficient

Ik hoop dat er zo meer mensen geholpen worden!

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kocht de m600 begin augustus en na verscheidene vastlopers en heen-en weer verzending naar sony zelf gaf ik het op, hij ligt nu te zieltogen in een kast, wachtend op een nieuwe upgrade. De gsm werd in totaal 3x ge-upgrade maar zonder succes, steeds maar vastlopers (tot 6 per uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:49:
Ik kocht de m600 begin augustus en na verscheidene vastlopers en heen-en weer verzending naar sony zelf gaf ik het op, hij ligt nu te zieltogen in een kast, wachtend op een nieuwe upgrade. De gsm werd in totaal 3x ge-upgrade maar zonder succes, steeds maar vastlopers (tot 6 per uur).
In mijn beleving zegt dat niets over de M600i, maar meer over jouw handset. Die klinkt namelijk nogal kapot. Ruilt SE hem niet om voor een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iemand iets vernomen over die bluetooth headsets? Iemand hem al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

fmb schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:34:
Voor iedereen die met Bluetooth en internet toegang via de pc worstelt is dit topic interessant: http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=26857
Eigenlijk heb IK het al opgegeven om het werkend te krijgen. Volgens mij is het ook afhankelijk van welke BT software je hebt. Zelf heb ik een 'oude' MSI dongle (MS-6967) met bijbehorende software maar ik krijg het niet aan de praat. Ik heb nu mijn oog laten vallen op een Sitecom CN-521 - Bluetooth® 2.0 USB Adapter (met Toshiba stack) maar eerst wil ik zeker weten of het daar WEL mee lukt. De Widcomm Stack is zeker alleen verkrijgbaar bij BT produkten van een of ander merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
Magma schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:58:
[...]

Eigenlijk heb IK het al opgegeven om het werkend te krijgen. Volgens mij is het ook afhankelijk van welke BT software je hebt. Zelf heb ik een 'oude' MSI dongle (MS-6967) met bijbehorende software maar ik krijg het niet aan de praat. Ik heb nu mijn oog laten vallen op een Sitecom CN-521 - Bluetooth® 2.0 USB Adapter (met Toshiba stack) maar eerst wil ik zeker weten of het daar WEL mee lukt. De Widcomm Stack is zeker alleen verkrijgbaar bij BT produkten van een of ander merk?
Ikzelf heb een DigiConnect BT adapter, ook met Toshiba stack, en daarmee werkt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:47:
Al iemand iets vernomen over die bluetooth headsets? Iemand hem al ontvangen?
nee :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over het kraken: mijn klepje heeft muurvast gezeten, maar na een paar vastlopers en dus batterijverwijderingen slaat het kraken toe.. het klepje zit overigens nog steeds niet los hoor, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het kraken komt van het regelmatig-batterijvakje-openen.
over PIT: als ik me niet vergis is de 9.50 PIT van Tmobile een geknepen vorm van GPRS.. ik heb zelf Edge van Telfort voor hetzelfde bedrag, met gratis foon en 25 ecu's aan abokosten. Is er niemand anders op het idee gekomen om deze combi te nemen?
Over Noreve: volgens mij komt de smartphoneshop binnenkort met de cases.. wel voor die 40 ecu's trouwens, maar minder verzendkosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
Ik wacht ook nog steeds... Wanneer hebben jullie het formulier verstuurd? Ik volgens mij rond de 30e van september.

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kon tot 28 dagen duren stond op dat formulier... :O

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:41:
Dat kon tot 28 dagen duren stond op dat formulier... :O
Ik heb maandag gebeld, ze zijn door hun headset heen, duurt tot 3e week oktober voordat ze weer kunnen gaan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Magma schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:58:
[...]
Eigenlijk heb IK het al opgegeven om het werkend te krijgen.
Om mijzelf maar even te quoten. Ik heb het ook werkend. Met een widcomm stack. Vraag me niet hoe, zat nog behoorlijk te kloten op mijn PC maar het werkt nu wel. En inderdaad, KERIO uitzetten als je de gratis versie gebruikt, anders kun je het blijven proberen tot je een ons weegt, en zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 09:11:
[...]

Ik heb maandag gebeld, ze zijn door hun headset heen, duurt tot 3e week oktober voordat ze weer kunnen gaan versturen.
Stond er een telefoonnummer op het formulier dan?
En konden ze ook zeggen of ze jou formulier hadden ontvangen?

Owen

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 21:07

Maxow

Hidden Sound System

paragon schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 23:39:
[...]

Naah het is niet dat ik een error krijg maar ik had blijkbaar gewoon te veel sms berichten in m'n phone zitten waardoor er bij de backup van de unified inbox niet a;;es van die unified inbox gebackupped werd :S beetje raar maar waar. Waren er iets van 1900 of zo.Heb de verzonden items box leeg gemaakt en toen deed die het wel weer goed. VInd het echt raar alsof je niet 10000 sms in een backup zou kunnen stoppen.
Hmz, dat is wel crap. Heb nu ook iets van 1500 in m'n in- en outbox staan, maar had die graag gebackupped gezien :(.

Beetje jammer dat dat niet gaat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net ook gekocht in het wit. Zit nu alleen met het volgende. Ik krijg bestandsoverdracht via usb niet werkend op m'n mac. Hij staat echt op bestandsoverdracht ingesteld, maar de computer vind hem niet. Als ik hem op telefoonmodus zet is hij wel verbonden, want dan laadt hij namelijk op.

Iemand enig idee hoe ik de bestandsoverdracht wel werkend krijg op de mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat een telefoonnummer op de algemene voorwaarden, nee dat konden ze me niet vertellen.
Owentje schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:49:
[...]

Stond er een telefoonnummer op het formulier dan?
En konden ze ook zeggen of ze jou formulier hadden ontvangen?

Owen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:39:
Heb hem net ook gekocht in het wit. Zit nu alleen met het volgende. Ik krijg bestandsoverdracht via usb niet werkend op m'n mac. Hij staat echt op bestandsoverdracht ingesteld, maar de computer vind hem niet. Als ik hem op telefoonmodus zet is hij wel verbonden, want dan laadt hij namelijk op.

Iemand enig idee hoe ik de bestandsoverdracht wel werkend krijg op de mac?
wat voor mac heb je...ik heb een powerbook....en bestandsuitwisseling gaat echt makkelijk...via usb niet, maar via bluetooth absoluut wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:15:
[...]

wat voor mac heb je...ik heb een powerbook....en bestandsuitwisseling gaat echt makkelijk...via usb niet, maar via bluetooth absoluut wel.
Ik heb een powerbook G4 en een Imac G5. Op beiden werkt het niet. Draai op beiden 10.4.8 met de laatste updates.

Via bluetooth werkt het uiteraard ook bij mij, maar dat is veel langzamer als usb.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.