janzeeschuimers schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:08:
[...]
@Zim600
Als ik het goed begrijp heb je een m600i i.c.m. edge van Telfort , volgens de specs ondersteunt de m600i geen edge.
Hoe krijg je je data nu binnen , aangezien er geen edge op de m600i zit ?
De m600i ondersteund wel 3g (umts) maar Telfort levert dit niet , krijg je je data nu dan misschien via gprs binnen ?
De aanbieding die je noemt edge voor 9.5 Euro i.c.m. m600i met Telfort 200 voor 25 Euro p.m. heeft maar kort op de Telfort pagina gestaan en is toen verwijderd.
Ikheb de aanbieding via TforTelecom gehaald, en daar is die wel een paar weken beschikbaar geweest. Telfort is er niet echt duidelijk over geweest, maar ze hebben een hele tijd de actie gehad dat je bij een twee jaar abo die EDGE bundel kreeg voor 9,50 ipv 27,50. Ik heb daar vorige week zelfs iemand nog over gehoord..
De M600i ondersteunt volgens mij idd geen EDGE, maar toch gaat het internetten sneller dan met mijn K750, en die doet het echt alleen met GPRS.. Dus ik ben er niet helemaal uit.
Wat ik in ieder geval had begrepen, was dat T-Mobile hun PIT-bundel afknijpt. Daarnaast zat ik al bij Telfort, zijn de tarieven volgens mij iets beter, en kreeg ik de foon gratis, dus de keuze was niet heel moeilijk..
In het algemeen: Ik heb net de Noreve-case binnen (via Smartphoneshop, 39 ecu incl verz.,levering na een dag) Toptasje!
Hij ziet er goed uit, en alles is goed bereikbaar. Een aanrader, wat mij betreft.
Heeft iemand al Google Maps gedownload? Ik wel, tis even zoeken naar de besturing en zoeken naar plaatsen,straten en bedrijven gaat op zn zachtst gezegd niet vlekkeloos. Misschien moet Google nog wat werk verrichten, misschien doe ik iets fout.
Heeft er iemand (andere) ervaringen? Als alles werkt is dit wel een aardig alternatief voor de tomtoms van deze wereld. (hoewel die hoog op mijn verlanglijst blijven staan..

)
En heeft iemand al werkende video op z'n toestel? Ik heb alleen maar het demovideootje van SE werkend gezien.. alle eigen inbreng weigert mijn M te laten zien... Ook na converten via Super..