Het Sony Ericsson M600i topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.204 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 18:04
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 14:58:
Dus dat was het uiteindelijke doel van dit topic... TomTom werkend krijgen :? :P

Verder geen nieuwtjes, accessoires of vragen meer?

Owja ik misschien nog wel...

Ik heb een klein putje in m'n scherm en vraag me af of dat te repareren valt, iemand een idee?
Tja, alles draait en werkt, weinig problemen, weinig op te merken. Kijk naar dit forum, er gebeurt weinig, behalve wat "luxe-probleem" posts.

En dat laat natuurlijk weer zien hoe geweldig deze telefoon is! _/-\o_ Want als het een slecht ding was, dan zou er fanatiek gepost worden om problemen op te lossen.

Dus iedereen die nog twijvelt, koop hem maar gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:28:
Ik heb ook nog een vraagje:
Als je deze phone net nieuw hebt, zijn er dan aanraders voor bescherming om hem mooi te houden? Want zo'n scherm is niet 100% krasbestendig denk ik?
En wat ook werkt, zijn de sokjes voor de iPod. Die passen perfect. Enig nadeel is dat iedereen denkt dat je een Appeltje op zak heb :D

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
werkt inderdaad erg goed , had nog een sok over van mijn mini. Toevallig was die net in het zelfde kleur blauw als de stylus de past er tevens ook nog qua kleur goed bij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Een sok heb ik nog wel liggen, dat komt dus goed, mooi!
Heb net een nieuwe batterij besteld, een M2 stickje van 1GB en een GPS-muis. Als het een beetje meezit gaat mijn TomTom One er dan ook uit (naar mijn vriendin denk ik)
Nu moet ik op een bepaald moment nog een autolader halen, waar ik eigenlijk mee wil wachten tot ik mijn nieuwe auto heb (kan nog wel even duren).

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
wat ook wel handig is dat bij sommige gps muizen (de bekende adapt muis bijv) een auto oplader bij zit. Deze heeft vaak een usb poort en daarop sluit je weer een kabel aan naar je gps muis. Als die ook bij je gps muis zit , kun je gewoon je datakabel van je telefoon erop aansluiten waardoor je infeite een auto oplader hebt ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:19:
wat ook wel handig is dat bij sommige gps muizen (de bekende adapt muis bijv) een auto oplader bij zit. Deze heeft vaak een usb poort en daarop sluit je weer een kabel aan naar je gps muis. Als die ook bij je gps muis zit , kun je gewoon je datakabel van je telefoon erop aansluiten waardoor je infeite een auto oplader hebt ! ;)
Is dat niet zo'n mini-usb aansluiting die dan op je gps-muis zit? Volgens mij is dat 9 van de 10 keer het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 11:36
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:21:
[...]

Is dat niet zo'n mini-usb aansluiting die dan op je gps-muis zit? Volgens mij is dat 9 van de 10 keer het geval...
Ik denk dat ie bedoelt dat er een stekker bij zit (bij de gps) die dus in de 12 volts aansluiting van de auto gestoken kan worden, en daarin zit dan een USB aansluiting, vervolgens zit er dan ook weer een USB naar gps aansluiting bij om hem op te laden. En die stekker, die kan je dus gebruiken voor icm je datakabel.

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:54

fmb

badflower schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 18:51:
Tja, alles draait en werkt, weinig problemen, weinig op te merken. Kijk naar dit forum, er gebeurt weinig, behalve wat "luxe-probleem" posts.
Geen problemen bij mij idd. Ik hoop alleen wat meer (freeware) software (vooral games :-) ) te vinden. Tot nu toe heb ik alleen Lemmings, SudoX en Boter-Kaas-en-Eieren gevonden en wat demo's van betaalde spellen.

Ik kijk onder andere hier:
http://my-symbian.com/uiq3/software/category.php?fldAuto=4
Voor Lemmings: http://my-symbian.com/for...0&postorder=asc&start=210
Voor SudoX: http://my-symbian.com/for...0&postorder=asc&start=255

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDEOwen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 11:36
Trouwens, ik heb 1 klein bugje...
Heel vaak als ik een smsje heb gemaakt en dat wil versturen (dus op send druk), dan geeft ie wel aan dat ie aan het versturen is, maar ik krijg dan geen berichtje dat het bericht 'sent' is.
Als ik dan in mn drafts kijk, dan staat het daar gewoon in. En dan moet ik het nog een keer vesturen.
Iemand anders met dit probleem?

En heeft iemand zn BT. headset al ontvangen? Ik nog niet.

Greetz Owen

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb vandaag even geknutseld aan:

"Het Sony Ericsson M600i topic, deel 2".

Dat zorgt wel voor een beetje overzichtelijkheid. Daarnaast zal ik een en ander aan links die in dit topic genoemd zijn erbij zetten. (Floris, zou jij dit topic op slot kunnen zetten?)

Iemand trouwens nog tips waar je een beetje voordelig MS micro kaartjes kan kopen? Op de pricewatch kwam ik bij ddvd uit, maar daar staat "levertijd 7+ werkdagen". Daar wordt je ook niet blij van! Ik heb al bij de Saturn/MediaMarkt gekeken, maar die zijn knap aan de prijs (€ 40,- voor 512mb).

Wat mij betreft kan dit topic dus gesloten worden en verder gaan in deel 2

Als er nog suggesties zijn voor de TS dan hoor ik het graag!

[ Voor 26% gewijzigd door PaT op 23-10-2006 09:50 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar een goede firmware upgrade tutorial voor de M600i. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:21
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:27:
Ben op zoek naar een goede firmware upgrade tutorial voor de M600i. Tips?
Heb je in principe toch niet nodig?? Gewoon de Update Software downloaden, aanwijzingen opvolgen op het scherm, kabeltje erin, en klaar is tweaker... ?? 8)7

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

mn, heb toch wat rare dingen.. af en toe als ik de foon van de lader haal is hij helemaal leeg en gister werkte de beltoon helemaal niet waardoor ik mn telefoon dus niet hoorde overgaan.. na een herstart deed hij t weer normaal..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.