@Zim600Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:44:
over het kraken: mijn klepje heeft muurvast gezeten, maar na een paar vastlopers en dus batterijverwijderingen slaat het kraken toe.. het klepje zit overigens nog steeds niet los hoor, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het kraken komt van het regelmatig-batterijvakje-openen.
over PIT: als ik me niet vergis is de 9.50 PIT van Tmobile een geknepen vorm van GPRS.. ik heb zelf Edge van Telfort voor hetzelfde bedrag, met gratis foon en 25 ecu's aan abokosten. Is er niemand anders op het idee gekomen om deze combi te nemen?
Over Noreve: volgens mij komt de smartphoneshop binnenkort met de cases.. wel voor die 40 ecu's trouwens, maar minder verzendkosten..
Als ik het goed begrijp heb je een m600i i.c.m. edge van Telfort , volgens de specs ondersteunt de m600i geen edge.
Hoe krijg je je data nu binnen , aangezien er geen edge op de m600i zit ?
De m600i ondersteund wel 3g (umts) maar Telfort levert dit niet , krijg je je data nu dan misschien via gprs binnen ?
De aanbieding die je noemt edge voor 9.5 Euro i.c.m. m600i met Telfort 200 voor 25 Euro p.m. heeft maar kort op de Telfort pagina gestaan en is toen verwijderd.