Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/CWS31AFW_9378high_35_0_4000.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_29253_35_0_4000.jpg

Persbericht
Vandaag kondigt Sony Ericsson de nieuwe messaging phone, de M600i, aan. Het is een volwaardige e-mail tool en mobiele telefoon in één, met een extreem stijlvol en slank uiterlijk. Bovendien heeft het ook nog eens buitengewoon handige features, waaronder een touchscreen display met handschriftherkenning. De M600i is de tweede telefoon in de Sony Ericsson portfolio die Symbian OS 9.1 and UIQ 3.0 enabled is. Met de M600i worden je fantastische mogelijkheden geboden om de telefoon te customisen en - om je persoonlijke productiviteit verder te verhogen - applicaties aan te schaffen via de Sony Ericsson Application shop. De UMTS-telefoon is compact, maar zit boordenvol met functionaliteiten, zoals nieuwe push e-mail applicaties, remote synchronisatie en een uitbreidbaar geheugen. De M600i is 15 mm dik en is daarmee een van de dunste UMTS-toestellen van zijn soort die nu op de markt is.

“Schattingen laten zien dat er wereldwijd zo’n 650 miljoen zakelijke e-mail gebruikers* zijn en de vraag voor echt mobiele e-mail groeit daardoor snel,” zegt Eric Rikken, Head of Marketing Benelux van Sony Ericsson. “Hoewel er ook aparte e-mail toestellen op de markt zijn, zullen veel mensen een snelle en makkelijke messaging tool toejuichen die geïntegreerd is in hun mobiele telefoon.”

Multifunctioneel

Dankzij het software platform en de user interface wordt multitasking – zoals surfen op het net terwijl je telefoneert – realiteit. De M600i maakt optimaal gebruik van zijn UMTS-mogelijkheden en zorgt voor een hoge bandbreedte voor downloads en voor snel en makkelijk e-mail verkeer (zelfs bij zware attachments). Verder zijn software pakketten als PowerPoint, Word en Excel en Adobe PDF viewer standaard geïnstalleerd.

Design
De M600i is dankzij het ergonomische ontwerp heel eenvoudig met een of twee handen te bedienen. Hierdoor is het ook mogelijk om op verschillende manieren de messaging functies van het toestel te gebruiken. Zo kan het grote ‘dual function’ keyboard gebruikt worden voor het invoeren van teksten en functioneert het als cijfertoetsen.
Je kunt video’s van hoge kwaliteit en grafische content optimaal bekijken met de 3-way Jog Dial en een 2,6 inch QVGA scherm, die 262k aan kleuren weergeeft.

Partners
Er komt een ruim aanbod aan standaard applicaties voor push e-mail en aan customised versies die operators zelf kunnen afstemmen. Deze worden op het moment ontwikkeld in samenwerking met de volgende partners:
AlteXia
Ericsson Mobile Office (EMO) (Try & Buy)
iAnywhere OneBridge
Intellisync
Microsoft Exchange ActiveSync
RIM - BlackBerry Connect
Seven
Visto
Standaard Email - IMAP IDLE (werkt op alle standaard compliant servers)

Deze bedrijven houden zich bezig met het ontwikkelen van een serie e-mail oplossingen zodat je altijd en overal zowel bij je privé als zakelijk e-mailaccounts kunt.

Veiligheid
Met zoveel connectivity mogelijkheden heeft Sony Ericsson uiteraard veel zorg besteedt aan het veiligheidsapect. De krachtige anti-virus en firewall software voor mobiele toestellen van McAfee en Pointsec encryptie worden gratis of in de vorm van try&buy pakketten aangeboden. Voor een veilige toegang tot bedrijfs¬netwerken wordt Certicom VPN-cliënt gratis aangeboden.

Voor zo’n slank apparaat heeft de M600i een indrukwekkende hoeveelheid geheugen (80 MB) aan boord. Zo kan een grote hoeveelheid e-mail attachments en multimedia content worden opgeslagen. Een extra 64 MB Memory Stick Micro™ (M2™) wordt standaard in de doos meegeleverd. De M2™ is een superkleine stick voor de opslag van media die speciaal ontworpen is voor zeer compacte mobiele apparaten.

De M600i is beschikbaar in Granite Black en Crystal White en is beschikbaar vanaf het tweede kwartaal van 2006. De verwachte verkooprijs is nog niet vastgesteld.

M600i – Overzicht features:

Imaging & Messaging

• QVGA 2,6 inch display
• 262K kleuren TFT
• Video playback 30 frames per seconde
• Online picture sharing
• SMS, MMS, POP3 e-mail
• Push e-mail
• Keyboard met dual functions
• Typecorrectie en word completion
• Handschriftherkenning
• Touchscreen
Entertainment
• Media Player (ondersteunt MP3, AAC, ACC+, E-AAC+ en m4a)
• OMA DRM phase 1
• Streaming audio/video
• Audio out over system connector
• 3D games, Java MIDP 2.0
• 40 Polyphone ringtones
Connectivity
• Dual Mode UMTS 2100 MHz, triple band GPRS 900/1800/1900MHz
• Symbian 9.1 en UIQ 3.0
• Stereo Bluetooth™ support
• Infrarood SIR
• 80 MB intern gebruikersgeheugen
• Uit te breiden Memory Stick Micro™ (M2™)
• Full HTML browser Opera 8
• RSS feeds
• Flight mode
• PC tools & software
• PC-synchronisatie
• USB 2.0 mass storage, full speed (12 Mbps)
• USB charging
• External antenna connector
• Stereo Portable Handsfree en USB-kabel bijgeleverd
Zakelijk
• VPN-cliënten (gratis)
• Encryptie (try&buy)
• Virus Protection / Firewall (try&buy)
• Ingebouwde Sony Ericsson Application Shop
• Luidspreker
• PowerPoint, Word en Excel editors
• Adobe PDF viewer

Media:

Officieel persbericht Sony Ericsson (Vertaling ervan staat hier boven)
Officiele persfoto's Sony Ericsson
Foto's van SE community

Foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.symbianworld.nl/images/stories/Nieuws/Symbian_UIQ/05_02_2006/sony%20ericsson%20m600i%20(custom).jpg

[ Voor 8% gewijzigd door nils7 op 06-02-2006 17:58 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
ik vind m niet echt heel elegant, lelijk zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn opvolger (van de K750) heeft als must-have een 3.2 Mp camera... deze wordt het dus zeker niet!

Nog een pic:
Afbeeldingslocatie: http://www.ginz.area61server.nl/se/SE_M600i.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik vind wel cool toestel

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Ik vind het zelf een erg nette telefoon. Lekker plat, misschien wel wat breed. Lekker groot scherm. Wat ik alleen echt mis is een camera. Met een camera erbij had ik hem echt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Ik vind 'm wel cool. Hij is superdun en dat spreek me wel aan.
Camera kan ik wel zonder. Met m'n K750 heb ik in 'n jaar tijd iets van 100 foto's gemaakt en daar zit ook veel onzin tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:55:
Mijn opvolger (van de K750) heeft als must-have een 3.2 Mp camera... deze wordt het dus zeker niet!

Nog een pic:
Hoe denk je een 3,2 megapixel in zo'n platte telefoon te stoppen die ook nog kwalitatief nog wat voorstelt, en betaalbaar blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:26
Witte versie ziet er wel aardig uit, lijkt me alleen verschrikkelijk irritant typen met qwerty toetsen op je mobiel, en erg groot zien ze er ook niet uit de knopjes zelf.
Heb liever ouderwetse abc def ... indeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 18:01:
Hoe denk je een 3,2 megapixel in zo'n platte telefoon te stoppen die ook nog kwalitatief nog wat voorstelt, en betaalbaar blijft?
Is ook niet mogelijk, daarom is dit ook een goede telefoon voor zakelijk gebruik! (internetten etc.) Ik ben nog een schooljochie die fun wil hebben met z'n telefoon. Mijn voorkeur gaat dus uit naar een > 2.0 Mp

Headline T.net: Sony Ericsson introduceert M600i

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 03:25
mooie telefoon alleen mis ik de camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Leuk ding.

Eindelijk A2DP, maar op het moment dat MemoryStick Duo Pro een beetje 'in' raakt, en de prijzen niet veel hoger zijn dan SD gaan ze opeens MS Micro hanteren.

Dit is zo Sony, en zo niet Ericsson!

Jammer :|

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:27

DDX

jammer dat er weer een andere variant van de memorystick ingaat
ipv gewoon een duo (neemt die nou echt zoveel meer ruimte in?)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
DDX schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:17:
jammer dat er weer een andere variant van de memorystick ingaat
ipv gewoon een duo (neemt die nou echt zoveel meer ruimte in?)
Nou en of
Afbeeldingslocatie: http://www.se-community.com/alben/1351/434/HPIM1224.jpg

Daarnaast kan M2 tot leuke groottes die we nu ook wel zien in HDD mp3spelers.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Ik ben normaal gesproken best gecharmeerd van SE ontwerpen, maar deze foon is in mijn beleving echt een Orc :r
Dit wordt iig niet mijn nieuwe foon...
Ik vraag me trouwens ook af hoe je een inkomend gesprek moet aannemen?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De telefoon op zichzelf vind ik vrij lelijk, maar ik ben blij te zien dat Sony de jog dial weer ingevoerd heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Laatst online: 05-09 14:23

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Leuke phone. Jammer dat er geen WIFI op zit, dat is voor mij al de reden om hem niet te kopen ;(

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het design is idd wat raar, komt denk ik door het gemis van het vrijwel standaard geworden joystikje onder het scherm. Dat cirkeltje of in sommige gevallen vierkantje, doorbrak het rechte flink. Dat was dus een leuk design kenmerk wat nu vervallen is.

@schooljochie :) Ja okay vanuit dat oogpunt.... al moet ik zeggen dat de meeste pubers }) die ik ken toch wel een flinke telefoon hebben, en daarnaast een leuke digitale camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Duncan schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 09:54:
maar ik ben blij te zien dat Sony de jog dial weer ingevoerd heeft!
Maar weer aan de verkeerde kant!

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
design vind ik dik in orde..

alleen wel erg triest

geen wifi
geen camera

en dat voor een smartphone..

tja, hopelijk komt er nog een duurdere versie van deze tel uit met wifi en camera..dan maakt sony denk ik wel behoorlijk kans ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalma schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:26:
geen camera

en dat voor een smartphone..
Het is een business phone, die hebben over het algemeent geen camera nodig. Kijk ook naar de Nokia 9300 en de Nokia E serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:15

aerofreak

Steve Jobs

wel lekker dun toestelletje, maar voor de rest :r

niet mijn toestel geeneens een camera ;(

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Deacon schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:24:
[...]

Maar weer aan de verkeerde kant!
Nee...

Afbeeldingslocatie: http://www.engadget.com/media/2006/02/M600_graniteblack_in_use.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:15

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Óf je moet linkshandig zijn, dan wel natuurlijk...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Magma schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:33:
[...]

Mwoah als je er ervaring mee hebt kom je erachter dat zowel rechts- als linkshandigen kunnen de jogdial gebruiken... rechtshandigen met de wijsvinger als het toestel in het hand ligt en linkshandigen met de duim! Et voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Magma schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:33:
[...]

Als je rechtshandig bent bedien je de pen met rechts waardoor de telefoon in je linkerhand ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

nils7 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:04:
Rechtshandigen met de wijsvinger als het toestel in het hand ligt en linkshandigen met de duim! Et voila!
Ik had vroeger een sony met jogdial en als rechtshandig persoon vond ik het voor geen meter werken.
Met stylus ziet het er logisch uit, maar als je gewoon wilt bellen dan is het zwaar onhandig. Maar misschien is de jogdial bij deze tel wel ergonomischer dan bij zijn voorgangers.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werken de toetsen bij dit toestel?

Lijkt het nu zo dat als je aan de linker kant van de QW toets drukt, dat je dan de Q krijgt en als op de rechterkant drukt, dat je dan de W krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Deacon schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:40:
[...]

Ik had vroeger een sony met jogdial en als rechtshandig persoon vond ik het voor geen meter werken.
Met stylus ziet het er logisch uit, maar als je gewoon wilt bellen dan is het zwaar onhandig. Maar misschien is de jogdial bij deze tel wel ergonomischer dan bij zijn voorgangers.
Deze heeft dan ook een touchscreen, dus je hoeft de jog-dial niet voor alles te gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:15

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Duncan schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:05:
[...]

Als je rechtshandig bent bedien je de pen met rechts waardoor de telefoon in je linkerhand ligt.
Dat bedoel ik, als je linkshandig bent doe je het andersom en zal je met je wijs- of middelvinger de jogdial toets moeten bedienen en dat lijkt mij iets lastiger. Maar dat weet ik niet want ik ben rechtshandig ;)

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Laatst online: 10-09 13:33
Weet iemand al of er een adapter uitkomt om van m2 naar duo pro te gaan?
Ik lees overal wel dat er een adapter komt van m2/micro naar memory stick pro maar daar heb ik in principe niks aan voor mijn k750 nu.

Mocht die adapter er komen dan wacht ik even en koop ik een 2gig m2 stick ipv een duo pro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Moet ie eerst wel leverbaar worden die M2 2GB stick, ik bedoel de Duo versie is nog niet eens zo lang leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hand on preview hier

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Coole mogelijkheden, alleen wel jammer dat er geen camera op zit, maar dat zal wel niet nodig zijn voor de doelgroep (geen schooljochies ;) ).
Design is op zich aardig, lekker plat ook, alleen jammer dat er toetsen naast het 1 t/m # gedeelte zitten. Doet me meteen denken aan nokia, die werken ook zo in de breedte. Nokia doet het voor het "design" en SE heeft het hier gedaan voor de functionaliteit (een soort van semi-qwerty toetsenbord).

Ach mn w800i doet het ook goed, en dat hoop ik nog ff zo te houden. Mijn nieuwe telefoon zal dus ook minstens dezelfde specs (mp3, fm radio, 2 MP camera, owja en bellen :P ) moeten hebben...

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Laatst online: 30-05 00:51
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:05:
[...]

Het is een business phone, die hebben over het algemeent geen camera nodig. Kijk ook naar de Nokia 9300 en de Nokia E serie.
ok, business phone dus geen camera, zit wat in...maar uhh geen wifi..triest hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Uit de startpost:
nils7 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:51:

• Flight mode
• PC tools & software
• PC-synchronisatie
USB 2.0 mass storage, full speed (12 Mbps)
• USB charging
• External antenna connector
• Stereo Portable Handsfree en USB-kabel bijgeleverd
USB 2.0 full speed = 480Mbps en geen 12Mbps.

Dan moeten ze bij de specs 'High speed' zetten

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Is ook niet snel goed :)

Dit toestel is een regelrechte concurrent voor de Blackberry. Redelijk gelijk qua specificaties, maar een voorsprong qua bediening en gebruiksgemak.
WiFi is leuk maar met een zakelijk UMTS-abonnement natuurlijk compleet overbodig. Het zal zeker geen bestseller worden maar ik denk voor de doelgroep zeker een heel interessant toestel.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mooi mooi toestel.

Hiervoor veel SE phones gehad, maarja dat waren echt telefoons.
Tegenwoordig loop ik over straat met 'n Orange SPV M500, maar deze phone is
't zeker weer waard om terug te gaan naar SE! Maar dat geheugen man, pff veelste weinig

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Giox schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:34:
Uit de startpost:

[...]

USB 2.0 full speed = 480Mbps en geen 12Mbps.

Dan moeten ze bij de specs 'High speed' zetten
Ey ik quote uit het persbericht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

nils7 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:05:
[...]

Ey ik quote uit het persbericht 8)
Begrijp ik :>

Met 'ze' bedoel ik natuurlijk ook SonyEricsson

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
  • Laatst online: 26-12-2024
ZO jammer dat deze geen camera heeft. Qua uiterlijk vind ik het toch een geijl dingetje en die jog dial lijkt me ook zeer handig. Ergens dit jaar mag ik weer een nieuwe telefoon uitzoeken, maar het feit dat de M600i geen camera heeft vind ik wel een minpunt, anders zou ik bij wijze van spreken meteen voor deze gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door fraQ op 09-02-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:27

DDX

geen camera vindt ik juist een groot pluspunt als ik foto's wil maken pak ik wel mijn camera

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
  • Laatst online: 26-12-2024
DDX schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:30:
geen camera vindt ik juist een groot pluspunt als ik foto's wil maken pak ik wel mijn camera
Ik vind het juist wel fijn om spontaan een kiekje te kunnen schieten, al is het alleen maar van bijvoorbeeld een mooie lucht of een gekke bui van mijn vriendin. Ik heb mijn digicam niet standaard bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Jammer dat er geen wifi inzit zoals eerder gezegd maar wel een erg gafe phone. Denk alleen dat nokia een groter marktaandeel heeft in het zakelijke segment en dat alleen maar vergroot met de goed ogende E-serie. Maar een goede poging van SE. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Al een maand al geen reacties in dit topic meer... kan ik concluderen dat de tweakers gewoon weg niet warm lopen voor dit toestel of is het omdat jullie al je zinnen hebben gezet op de P990(Like Me) of W950.

Anyway, heb ik van het weekend met een aantal SE'tjes kunnen spelen, waarvan de M600 -White er een van was.

Mijn ervaring is, het een goed toestel is voor de zakelijke markt. Het biedt goede concurrentie voor de Symbian 60 series toestellen daarboven op heeft deze ook nog het touchscreen interface wat van grote meerwaarde is.
Het toetsenbord is niet fijn. Eigenlijk ziet het er aardig uit maar toch erg klote in gebruik, let op dit is geen questie van wennen. Want de P910 toetsenbord gebruikte ik ook erg graag ondanks velen die het niets vonden. Maar op dit toetsenbord heb echt zitten oefenen maar ik heb echt zo veel fouten te maken(Zie video en foto). Het enige hoe je het t-bord goed kunt gebruiken is door met je nagels te typen. De scroll wheel is klote om te gebruiken, ligt veel te verzonken achter dat bultje dat er voor zit.

Het UI is wennen maar... I Like It! Jah UIQ 3.0 kom maa op. De taskmanager die je overal kan oproepen is super, je kunt daarin de meest recente programma's openen en zien welke je open hebt staan en die dan ook sluiten. Verder kan ik over de software niet al te veel zeggen omdat het toch erg buggy was, redelijk wat vast lopers. En veel zaken deden het gewoon weg nog niet.

Het scherm is overigens erg mooi!

Foto's:
Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/m600/dcm600at.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/m600/dcm600bt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/m600/dcm600ct.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/m600/dcm600dt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/m600/dcm600et.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/m600/dcm600ft.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/m600/dcm600gt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/m600/dcm600ht.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/m600/dcm600it.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/m600/dcm600kt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/m600/dcm600lt.jpg

Na wat te hebben geoefend met het toetsenbord heb ik de tekst op de volgende foto getyped: de 1ste regel is dmv het toetsenbord gedaan en de 2e regel mbv het touchscreen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/m600/dcm600jt.jpg

Hier nog een foto van de M2 stick:

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/m600/msdvsm2t.jpg

Video's:

Video M600 - Design
Video M600 - Crash
Video M600 - UI
Video M600 - Agenda
Video M600 - Keybord

[ Voor 9% gewijzigd door Sur_G op 14-03-2006 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanner komt deze ongeveer?
ben redelijk onder de indruk

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Keuze wordt wel moeilijk nu: de M600 heeft veel functies die mijn interesse wekken, mis alleen de camera. De K800 heeft immers een 3,2 Mpixel camera...

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Wil je de M600, maar met camera dan moet je de P990 halen en desnoods het klepje eraf halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Ook heeft de P990, WLAN wat wel handig kan zijn. Maar als het prijsverschil met de M600i erg groot is dan ga ik gewoon voor de M600i :Y)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m600 is wel stukken mooier als dat andere bakbeest
hij staat als 2e kwartaal maar welke maand zal dit zijn ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:27:
m600 is wel stukken mooier als dat andere bakbeest
hij staat als 2e kwartaal maar welke maand zal dit zijn ongeveer?
Maar in de P990i kun je wel mooi Memory Stick PRO Duo gebruiken, die ik al voor mijn PSP heb ;)

P990i: 114 x 57 x 25 mm
M600i: 107 x 57 x 15 mm

Verschil valt best mee, het gewicht scheelt ook niet veel. Maar eerst afwachten op de prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Prijsverschil zal groot zijn, de P990 zal rond de 700 gaan zitten.
Terwijl de M600, iets van 400/450 euro zal kosten. SE denkt dat het een hit wordt mede door de prijsstelling. Ze verwachten ook meer M600's te verkopen dan P990's...

[ Voor 10% gewijzigd door Sur_G op 22-03-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Sur_G schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:13:
Prijsverschil zal groot zijn, de P990 zal rond de 700 gaan zitten.
Terwijl de M600, iets van 400/450 euro zal kosten. SE denkt dat het een hit wordt mede door de prijsstelling. Ze verwachten ook meer M600's te verkopen dan P990's...
Ik vind de M600 echt bagger door gebrek aan WiFi en het toetsenbord werkt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog steeds erg geinstresseert in deze maar ook in bijvoorbeeld de w810i
Mijn eisen voor een telefoon zijn eigenlijk:

Niet al te groot
Mooi beeldscherm vind ik erg belangrijk, het touchscreen bij de m600i vind ik erg vet
Goede mediaspeler ook voor videos. welke is beter voor videos klopt het dat de w810i op 15fps kan afspelen en deze m600i op 30fps?
Een goede agendefunctie lijkt me wel wat
Een camera en radio vind ik ook erg leuk jammergenoeg heeft deze m600i hem niet

wifi maaktr me niks uit

nog tips?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*bump*
sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
nils7 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:54:
[...]

Ben ik het absoluut mee eens. Wat voegt de M600i toe aan het SE assortiment? Helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
nils7 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:54:
[...]

Waarom maak je dit topic aan dan?

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Ritchie schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 16:47:
[...]

Waarom maak je dit topic aan dan?
Omdat ik pas conclusies trek van een toestel waarmee ik gewerkt heb! Heb inmiddels de M600i aan de tand kunnen voelen maar ten tijden van schrijven van dit topic was dit nog niet zo. Ik oordeel dus uit eigen, echte, ervaringen en niet van een laptext op een internet pagina!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
@Nils7: heb je al ervaringen met de P990i dan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
ck2000nl schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:49:
@Nils7: heb je al ervaringen met de P990i dan? O-)
Eh jap....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Zou je alsjeblieft je ervaringen in het p990 willen posten :>

Fijn om je ervaringen daar te lezen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Spits op 24-03-2006 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://babelfish.altavista.com/tr
en dan deze link invoegen bij url rechts:
http://mobile-review.com/review/sonyericsson-m600.shtml

voor de mobile-review review in het engels

net ff gelezen: release in juli!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Pre-order Prijs: €499 ex verzendkosten en btw

Wordt dus: (€499+€5)*1,19= €599,76

Bron: http://www.telefonie.nl/?producten&SEM600I&1

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Wow, dan wordt de P990i nog een flink stuk duurder |:( 900.- Euro of zo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee p990 werd geloof ik iets van dik 100 euro meer
dus rond de 750

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

P990
Preorder prijs: €999,99 ex BTW en verzendkosten
Deze wordt dus: (€999,99+€5)*1,19 = €1195,94

Bron http://www.telefonie.nl/?producten&SEP990I&1

Dat is toch wat meer dan maar €100 meer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Pre-order prijzen!

Deze prijzen kan je niet als betrouwbare cijfers nemen. Het is mogelijk dat deze prijzen in de buurt zitten, maar dit zijn gewoon geschatte prijzen om het product al op hun website te kunnen zetten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Maar ver zullen ze er nooit vanaf zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fucking hell p990 gaat zwaar kut verkopen als de prijs zo belachelijk hoog licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:41:
fucking hell p990 gaat zwaar kut verkopen als de prijs zo belachelijk hoog licht
Ah joh, zijn pre order prijzen zoals Giox eerder postte. Degene die achter de websites zitten, hopen dat er idioten zijn die nu al bestellen en zo slepen ze flink wat euro's binnen. Maar ja, een slimme tweaker wacht natuurlijk rustig op de beste deal :)

[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 29-03-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Voor 1000.- koop je een laptop man, denk nooit dat die zoveel gaat kosten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Voor €700,- koop je al een mooie laptop, dan kan je voor de overige eurootjes nog een leuk telefoontje kopen!! LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:29:

http://www.mobile-review....onyericsson-m600-en.shtml leest wel iets fijner.. :)
Gelukkig hebben ze vertalers in die community...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
wordt gewoon tijd dat ze die foon gaan releasen, duurt altijd zooooo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Fantastisch ding dit... als hij een cameraatje aan de voorkant had, voorbereid op videobellen dus, zou ik hem zeker kopen. Al ben ik erg anti-nietSD kaarten... Sony memcards zijn altijd de duurste.. SD wordt door veel meer apparaten ondersteund..
Maarjaa dit is wel een supermooi strak ding en de specs zijn uitstekend (vooral UIQ 3 en BT2.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:30

amphora

Websites & Fotografie

Dit is zeker een interessante telefoon. Dat er geen camera op zit vind ik juist een pluspunt. Op mijn K750i heb ik de camera een paar keer gebruikt toen ik de telefoon net had daarna nooit meer. Het is alleen maar iets wat kapot kan gaan (bij de k750 vooral het klepje ervoor). En zolang de kwaliteit nog ver achterblijft op een goede digicam hoeft het voor mij niet.De telefoon wordt nu een stuk dunner en (vind ik) stijlvoller.
Ik ga em voornamelijk gebruiken om te bellen en om mail te checken en voor wat simpel surf werk. MP3's luisteren ook nog wel. Misschien ook nog navigatie erop (kan m'n ipaq met tomtom ook de deur uit).
Wifi zou leuk zijn maar geen noodzaak. De enige reden (voor mij) om eventueel de P990 te nemen zou dus wifi zijn maar die is dus veel duurder en veel groter en minder stijlvol in mijn ogen.
Het enige waar ik nog over twijfel is het toetsenbord. Ik wil em eerst ff goed kunnen proberen voordat ik em aanschaf.

[ Voor 15% gewijzigd door amphora op 24-04-2006 11:41 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Na enkele dagen in gebruik moet ik zeggen dat de M600i in principe niet zo heel slecht is. Als ferfent P910i gebruiker mis ik de camera niet aangezien deze in de P910i van dusdanige kwaliteit is dat foto's maken nutteloos is.

En WiFi mis ik bij de M600i niet.... daar er UMTS in aanwezig is. Enkel is WiFi nuttig als je thuis of op kantoor het netwerk op wilt. Buiten dat, is het nutteloos. Daarnaast is er een UMTS deking van de 3 grote providers zo al 70% wat dus al veel groter is dan de toegankelijke WiFi accespoints bij de BP of McDonalds'. Met eventueel een flatfee abonnement in de M600i en UMTS moet je een heel eind kunnen komen.

Het toetsenbord is even wennen, maar ben er zelf geen fan van. Het grote scherm in zo'n klein device is echt een pre. Helaas is het OS niet echt one-handed maar dat wordt ook niet gepretendeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Nils: zitten er momenteel nog veel bugs in de software? Hoe is de snelheid van het navigeren door de menu's? Heb je ook al UMTS geprobeerd, oftewel "internetten" met de M600i? Werkt dat een beetje?

Thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Snelheid is oke maar het was nog niet de final firmware die erop zat.
Aangezien de keylock me net iets te goed werkte....

Internet browsen werkte nog niet helaas... maar dat komt omdat de instellingen er niet instonden! Had ze er ook niet in gezet.

Bugs tjah... zaten er nog wel in maar het was nog niet final dus kan en mag daar weinig over zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenarion
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 17:14
Weet iemand nou al een echte launchdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Laatst online: 15:27

EraZor

Don't mention the war

Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja.... Belstore heeft het over week 24, maar heb al begrepen dat dat wat aan de optimistische kant is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:30

amphora

Websites & Fotografie

Mailtje van SE:

De Sony Ericsson M600i wordt gedurende het tweede kwartaal van 2006 verwacht (mei of juni). Wij hebben geen preciese release datum. Wij raden u aan om onze website www.sonyericsson.nl in de gaten te houden.

Ofwel schieten we geen f**k mee op :)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oester83
  • Laatst online: 16-08 18:39
de m600 is eindelijk bij onze leveranciers opgedoken ! ( met prijs ipv "toekomst" )
nog geen leveringsdatum genoteerd...

maar wel een inkoopprijs ! ( in belgie)
als ik snel een rekensommentje maak een schatting zoals de prijs nu zou zijn :

inkoopprijs : 355 euro
+winst : 40 euro
+ 21% btw
=
verkoop prijs rond de 475 euro ! ( in belgie ! ) dit zal denk ik wel niet de lanceringsprijs zijn , want die ligt de eerste 2 maand wat hoger , voor al de mensen die er zitten op te wachten ;-) tweakers hé ;-)

[ Voor 21% gewijzigd door Oester83 op 23-05-2006 14:49 ]

If they took al the porn of the net , there would be one site left : www.bringbacktheporno.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Cool! kan het niet lang meer duren of hij moet on-line beschikbaar worden, lijkt me.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oester83
de p990 ook geadd...

490 inkoopprijs
+50 euro winst
+21% btw

653 euro
maar bij lancering zou deze wel eens 100 euro duruder kunnen zijn ...

( prijs leverancier in belgie.)

het rare is wel dat er enkel sprake is van het zwarte model !
qwerty of azerty nog niet geweten

If they took al the porn of the net , there would be one site left : www.bringbacktheporno.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oester83
geplande leveringsdatum : 7 juni.
p990: niet geweten

wel nog steeds enkel de zwarte ! is de witte afgevoerd ? jammer :(

[ Voor 40% gewijzigd door Oester83 op 26-05-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:29:

Bovenaan zit ook een knopje "english", das misschien handiger... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenarion
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 17:14
sony site!

en dan ff naar telefoons en rechts in de kolom m600i zoeken...

Hij is te koop in de e-shop, voor 499 euri, zwart en wit.

[ Voor 21% gewijzigd door Aenarion op 05-06-2006 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oester83
als je op bestellen klikt
geeft ie enkel zwart aan...

kunnen eindelijk de user reviews verschijnen ... en dan tegen einde van de maand beslissen en hopen dat de witte versie er toch komt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:09

fmb

de witte staat er nu ook bij, ben benieuwd wanneer hij in de winkels ligt!

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
  • Laatst online: 23-07 18:04
Ik ben ook benieuwd wanneer hij in de winkel ligt, of wanneer je hem via webwinkels kunt bestellen. Weet iemand hoe dat normaal werkt? Verkopen ze de telefoons altijd eerst via de Sony site en dan later pas via winkels? Of is de distributie en productie meteen in volle gang en is hij deze week nog te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oester83
zoals eerder gezegd hij is van 7/6 in winkel verkrijgbaar in belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Voor 499.- in de Sony E-Shop, dus in de normale retail waarschijnlijk een stukje goedkoper nog :D Zit steeds te twijfelen of ik nou de M600i ga kopen of de P990i....wat een dilemma :9~ :7 Jammer dat de M600i nou net weer andere geheugenkaartjes gebruikt, waarom blijven ze nou niet bij de MM Pro Duo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik w8 nog steeds op die P990, ik ben in de tussen tijd menig keer vreemd gegaan tijdens het uistel van het toestel. Hier heb ik ook spijt van, en vanaf nu zal ik gewoon trouw blijven aan mn toekomstige vrou... .... telefoontje... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:02

Maxow

Hidden Sound System

Nou hopen dat T-Mobile de M600 gaat ondersteunen met Pocket Internet Totaal (Web 'n Walk). :) Sowieso wordt dit de opvolger van m'n K750, maar ondersteuning van PIT zou het geheel nog wat aangenamer maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
De Pocket Internet Totaal dienst vereist toch alleen maar een toestel met UMTS en GPRS? Of kunnen bepaalde (populaire) UMTS toestellen geen gebruik maken van die dienst? Lijkt me sterk..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:02

Maxow

Hidden Sound System

Nou, hier staat een lijst met toestellen die ondersteund worden. Zoals je ziet zijn het bijna allemaal Windows Mobile devices ;) . Gezien de p900/p910 er wel tussen staat ga ik er vanuit dat de M600 er ook wel bij komt, maargoed, toch even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oester83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Da's een mooi prijsje :D Ik wacht eerst de reviews af van wat consumenten :Y) Iemand enig idee hoeveel die mini memorysticks (of zo) kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Kreeg net eenm ailtje van Sony Ericcson dat de M600I beschikbaar is en bestelt kon worden op de website:

U heeft onlangs een e-mailbevestiging gevraagd wanneer de 'M600i_zwart' verkrijgbaar zou zijn. Het product is nu verkrijgbaar!

Volg deze link om in de e-shop te komen:
http://www.sonyericsson.com/NL/eshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Vaag? Ik heb d'r ook op ingetekend, maar nog niks ontvangen?

Hmmm ik twijfel nog steeds heel erg tussen de M600 en de W950.....
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.