><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
ik heb werkelijk nog geen 1 krasje! Die schermpjes hebben tegenwoordig allemaal een goed laagje en op het moment dat er echt een dolk langsgaat dan gaat dat ook wel door je screenprotector heen. Daarbij zie je het toch altijd zo'n protector en sjaaaa....
Verwijderd
Verwijderd
En weet iemand ook toevallig wanneer de 4 Gb versie uitkomt??
Ow, nog een vraagje.. binnen gekomen emails zijn aanvankelijk zichtbaar maar verdwijnen later for some reason... is er een manier om alle gedownloade mails te behouden?? (ik gebruik 2 accounts; 1 gmail en een eigen domein mail account)
[ Voor 46% gewijzigd door dadj op 16-09-2006 23:25 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Je hoeft maar één keer je sleutels bij je telefoon in je zak te stoppen en het gaat mis. Dat heb ik met mijn vorige twee telefoons ook al gehad. Dan betaal ik graag 8 euro extra om ervoor te zorgen dat mijn scherm dan geen krassen oploopt..xon schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:54:
ik snap eerlijk gezegd niet al de fuzzzz om de screenprotectors. Ik gebruik mijn m600 gewoon normaal. Steek hem in me binnenzak, broekzak etc etc.
ik heb werkelijk nog geen 1 krasje! Die schermpjes hebben tegenwoordig allemaal een goed laagje en op het moment dat er echt een dolk langsgaat dan gaat dat ook wel door je screenprotector heen. Daarbij zie je het toch altijd zo'n protector en sjaaaa....
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
En telefoon staat nu op 65 % ? Hoort dit zo snel.. of moet ik zorgen maken
Waarom is mijn batterij zo snel leeg?Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 01:22:
Mmmm, heb de telefoon na 6 uur laden uit de stekker gehaalt. en lekker gespeelt .. Ook wat met BT rond gespeeld, wat gestuurt enzo. Even dat golf spel gedaan, en nu net alarm ingestelt.
En telefoon staat nu op 65 % ? Hoort dit zo snel.. of moet ik zorgen makenOf is dit gewoon.. omdat het nog nieuw is.. en dat het later wat langzaamer leeg loopt ?
Als je veel functies aan hebt staan zoals push-e-mail, RSS-feeds enz. is de batterij eerder leeg. Zie Meer informatie over "spreektijd" in de paragraaf 'Meer informatie over' op deze pagina.
bron
Verwijderd
"Meer informatie " website gedeelte.. doet het niet
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 09:21 ]
Je moet ook zorgen dat je alles expliciet afsluit in de taskmanager. Ik had het ook 1 nacht heel veel dingen open laten staan per ongeluk. Toen was mijn batterij zo goed als leeg.
Ik heb hem nu 2 weken, en begin hem nu normaal te gebruiken (na er daaaagen mee gespeelt te hebben :-). 3 dagen op de batterij doet hij het zeker wel. Dat is niet veel, maar ja, het is ook een telefoon die wat meer kan dan de rest. De batterij van Nokia N-serie gaat volgens mij al helemaal niet lang mee!
screenprotectors op eBay zijn heel goedkoop. Ik had er een stuk of 6 voor een euro+verzendkosten - totaal 6 euro ofzo. Volgens mij maakt het geen zak uit welke je koopt, want ze zijn allemaal van zacht kunststof en de dikte maakt niets uit voor de gevoeligheid. Er zit ook nauwelijks verschil in diktes.
http://my-symbian.com/for...opic.php?t=26723&start=52Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 01:22:
Mmmm, heb de telefoon na 6 uur laden uit de stekker gehaalt. en lekker gespeelt .. Ook wat met BT rond gespeeld, wat gestuurt enzo. Even dat golf spel gedaan, en nu net alarm ingestelt.
En telefoon staat nu op 65 % ? Hoort dit zo snel.. of moet ik zorgen makenOf is dit gewoon.. omdat het nog nieuw is.. en dat het later wat langzaamer leeg loopt ?
Iseci
Speaking of which, waar kan je echte leuke themes downloaden? Wellicht slim om op pagina 1 een lijstje links te plaatsen.. never mind, found them, maar toch handig voor de openings post...
[ Voor 12% gewijzigd door dadj op 17-09-2006 13:21 ]
De sms'jes zijn hartstikke oud (van mei) en telkens staan ze WEER op me scherm.hoe krijg ik die KRENGEN weg?!
Leren hoesjes zijn te krijgen bij Noreve. (Frankrijk). Ik vind ze behoorlijk aan de prijs (rond de 40 euro).tntkiller schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:00:
vandaag op zoek geweest naar leren hoesjes en screen protector maar die zijn niet te krijgen hier :(\
zal wel weer over internet moeten bestellen en over laten komen vanuit de US
Zelf heb ik er een iPod Sock omheen zitten. Dit ziet er wel een beetje "kiddy" uit (met name de felgroene die er nu omheen zit
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
meer gadgets voor de M600:
http://cgi.ebay.nl/SE-M60...42424QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.nl/Sony-E...39839QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.nl/Batter...20346QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.nl/AKKU-S...62801QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.nl/S-E-K8...32973QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.nl/Ghost-...48501QQrdZ1QQcmdZViewItem
Iseci
Verwijderd
Hij switched automatish terug naar 3g... En batterij staat nu alweer op 35% ( niet meespeelt. 1 telefoon gepleegt. meer niet , telefoontje van 10sec ofzo )Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:09:
[...]
dank! kijk of hij er nu wat langer over doet om leegtelopen
Zie ik het nou goed? Heeft die accu een capaciteit van max. 1700 mah??badflowers schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:16:
meer gadgets voor de M600:
http://cgi.ebay.nl/AKKU-S...62801QQrdZ1QQcmdZViewItem
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Maar ik vraag me af hoe goed die batterijen zijn. Maar ja, voor 2 euro makkelijk uitproberen.
@Raven, dan moet je instellen dat hij geen gebruik maakt van 3G, maar alleen GPRS. Dat doe je in configuratiescherm bij verbindingen->mobiele netwerken
en dan druk je op meer->GSM-/3G-netwerken
ook in nederland te bestellen btw al is het 1600mahck2000nl schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:37:
[...]
Zie ik het nou goed? Heeft die accu een capaciteit van max. 1700 mah??
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=736&gid=1
Iseci
Verwijderd
Bij meer staat er alleen dit.. Netwerk selecteren/Opnieuw Zoeken/ en help.. Als ik netwerk selecteren doet. Pak ik de vodafone, zonder dat balletje ervoor (3g teken) even later switched hij weer terug naar de 3g netwerkbadflowers schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:27:
.
@Raven, dan moet je instellen dat hij geen gebruik maakt van 3G, maar alleen GPRS. Dat doe je in configuratiescherm bij verbindingen->mobiele netwerken
en dan druk je op meer->GSM-/3G-netwerken
ps. Het kon geen kwaad meer toch als ik hem gewoon oplaad bij 25% ?
stja das misschien ook het nadeel waarom ik nooit vodafone neem....Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:21:
[...]
Bij meer staat er alleen dit.. Netwerk selecteren/Opnieuw Zoeken/ en help.. Als ik netwerk selecteren doet. Pak ik de vodafone, zonder dat balletje ervoor (3g teken) even later switched hij weer terug naar de 3g netwerk
ps. Het kon geen kwaad meer toch als ik hem gewoon oplaad bij 25% ?
branded mobieltjes

die passen je telefoon aan en kan je zelf niet verwijderen dus denk dat dit menu ook niet verandert kan worden...
Iseci
Nou dat is mooi klote voor je! Dan zou ik als ik jou was maar zo'n 1600mah batterij gaan kopen. Lijkt erop dat je met Vodafone alleen maar 3G netwerken mag gebruiken. En daar heb je niet zoveel aan tenzij je snel internet op je mobiel gaat nemen...
@Zippy2000
volgens mij kun je ook op de jogdial drukken. Toetsen heb ik nog niet geprobeerd.
Er zijn wel meer verborgen functies: je kunt bijvoorbeeld ook door de terugknop (onder de jogdial) lang in te drukken meteen terug vanuit elke applicatie naar het startscherm.
Als je in het startscherm bent kun je zo ook het toetsenbord/touchscreen locken en unlocken.
Ah cool! Hoe sluit je een applicatie eigenlijk direct (dus niet via de task manager) ?badflowers schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:35:
volgens mij kun je ook op de jogdial drukken. Toetsen heb ik nog niet geprobeerd.
Er zijn wel meer verborgen functies: je kunt bijvoorbeeld ook door de terugknop (onder de jogdial) lang in te drukken meteen terug vanuit elke applicatie naar het startscherm.
Als je in het startscherm bent kun je zo ook het toetsenbord/touchscreen locken en unlocken.

Thema's zijn hier te downloaden:
http://gallery.mobile9.co...csson-m600m600i-themes/1/
@dadj
Dat wil ik ook wel weten!
Ik doe het gewoon met mijn vinger/nagel. Na verloop wordt je scherm wel wat vettig, maar daar komt die iPod sock toch weer mooi van pas als poetsdoekjeZippy2000 schreef op maandag 18 september 2006 @ 08:28:
Hoe werkt het nu precies met opnemen/ophangen? Kun je gewoon met je vinger op het touchscreen drukken of moet je er echt de stylus voor gebruiken?
Forum begint trouwens al lekker te lopen!
Dat kan dus niet. Algemeen probleem van Symbian, maar volgens mij ook Windows Mobile. Er schijnt wel 3th party software voor te zijn. Ik heb me gewoon aangeleerd om na iets afgesloten te hebben even de taskmanager te openen. (kan je ook instellen voor de rechter hardwaretoets). Dat is zo gedaan...(en het scheelt aanzienlijk op je batterijduur, want ondertussen doe ik bijna 5 dagen op 1 accu en ik gebruik hem behoorlijk veel!dadj schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:12:
[...]
Ah cool! Hoe sluit je een applicatie eigenlijk direct (dus niet via de task manager) ?met de terugknop ga je alleen maar uit een programma maar blijft hij op de achtergrond draaien.. da's helemaal vervelend met de webbrowser als die actief blijft!! lekker duur..
@dadj > Je hebt een gemist gesprek
Had hiervoor een P910i, maar de M600i is toch wel stukken beter (en vooral kleiner).
Heb volgens SE Update de laatste Firmware, R4A002.
Heb m nu ongeveer een week, en ben al paar wat bugs tegen gekomen:
Web (Opera) Klapt er vaak uit (KERN EXEC 3)
Tijd sms afgeleverd loopt 2u achter.
Reset soms bij openen Postvak In van Smsjes.
Zijn er trouwens al mensen die hun gratis headset al hebben?
Heb m ook besteld bij SE.
[ Voor 79% gewijzigd door 41728 op 18-09-2006 17:14 ]
Oh beetje suf.. maaruh wat anders, als ik de internet browser heb afgesloten blijft het wereldbolletje actief.. dat betekend dan toch dat het geld kost of niet? ik kon geen optie vinden on de verbinding automatisch te verbreken..ppaddo schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:08:
[...]
Dat kan dus niet. Algemeen probleem van Symbian, maar volgens mij ook Windows Mobile. Er schijnt wel 3th party software voor te zijn. Ik heb me gewoon aangeleerd om na iets afgesloten te hebben even de taskmanager te openen. (kan je ook instellen voor de rechter hardwaretoets). Dat is zo gedaan...(en het scheelt aanzienlijk op je batterijduur, want ondertussen doe ik bijna 5 dagen op 1 accu en ik gebruik hem behoorlijk veel!
Op het wereldbolletje tappen,dadj schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:42:
[...]
Oh beetje suf.. maaruh wat anders, als ik de internet browser heb afgesloten blijft het wereldbolletje actief.. dat betekend dan toch dat het geld kost of niet? ik kon geen optie vinden on de verbinding automatisch te verbreken..
Active verbinding selecteren,
Sluiten (en eventueel op "ja"tappen).
that one i know, thanks. mn oude K750 stond zo ingesteld dat bij afsluiten van van de browser de internetverbinding vanzelfd werd verbroken.. hopelijk komt dat nog in een update dan...Wimbo schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:03:
[...]
Op het wereldbolletje tappen,
Active verbinding selecteren,
Sluiten (en eventueel op "ja"tappen).
Ook is allltijd je garantie weg op het moment dat je een batterij gebruikt die niet van SE is.....kortom..ik ga er 1'tje bestellen
Maar heb je werkelijk een zwaardere accu nodig? Zelf doe ik bijna 5 dagen met een "charge" en dat is in mijn beleving een prima tijdsduur. Zou je voor die paar extra dagen werkelijk je garantie willen verspelen?xon schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:08:
wat ik me afvraag met batterijen van meer vermogen die NIET SE zijn hoe ze omgaan met laden. Herkent het apparaat wel dat de batterij vol is?
Ook is allltijd je garantie weg op het moment dat je een batterij gebruikt die niet van SE is.....kortom..ik ga er 1'tje bestellen
Gisteren even dat "Vista tranparante" Theme geinstalleerd die Dadj op zijn foto's heeft staan. Die theme is echt heel mooi en zeer goed werkbaar!
Wim Baars
in plaats van
Baars, Wim
Kan deze optie nergens vinden, weet wel dat het op mijn P910i wel zit.
Zou wel handig zijn, want dit werkt van geen meter zo.
Verwijderd
Zekers...ga naar je contactenlijst>Meer>Instellingen>Sorteren op>kies er één uit..Wimbo schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:12:
Zit er trouwens een optie in het telefoonboek om contacten te laten weergeven als:
Wim Baars
in plaats van
Baars, Wim
Kan deze optie nergens vinden, weet wel dat het op mijn P910i wel zit.
Zou wel handig zijn, want dit werkt van geen meter zo.
Ah, thnx.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:26:
[...]
Zekers...ga naar je contactenlijst>Meer>Instellingen>Sorteren op>kies er één uit..
Kom er nu pas achter dat ik nog naar beneden kon in dat "Meer" menu, dus ik had heel die optie niet gezien.
Voorbeeld:
(type in J)
Jan de vries
Janus
Joop x
(type in Ja)
Jan de vries
Janus
(type in Janu)
Janus
Hoop dat dit een beetje duidelijk is. Bestaat er ook zo'n systeem voor UIQ3? Ben er erg fan vangeworden namelijk.
Ja, mijn m600i doet precies hetzelfde!Zippy2000 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:35:
Over contacten gesproken, hoe werkt dat precies met zoeken. Ik heb nu een telefoon met windows-mobile en daar werkt het zeer fijn. Je voert daar letters in op de juiste volgorde waardoor je je telefoonlijst steeds verder doorfiltert.
Voorbeeld:
(type in J)
Jan de vries
Janus
Joop x
(type in Ja)
Jan de vries
Janus
(type in Janu)
Janus
Hoop dat dit een beetje duidelijk is. Bestaat er ook zo'n systeem voor UIQ3? Ben er erg fan vangeworden namelijk.
Verwijderd
Wat is trouwens de betrouwbaarheid over het algemeen van het updaten van je firmware, ik heb dat nu één keer succesvol gedaan, maar ik lees af en toe berichten over falende updates... en ben nu dus een beetje bang dat het bij mij de volgende keer ook foutgaat...
Verwijderd
Op internet kan ik geen "grotere" dan 1 gig vinden, maar dacht toch echt dat ik in dit forum iets over 4 gb gelzen had? kan ook mijn fout zijn hoor maar ok
Is Sony de enige die deze kaartjes maakt of zijn r ook andere developers die het ook (beter) doen?
Verder nog een vraagje over navigatie met de m600i; iemand daar ervaring mee? dus welke software gebruiken jullie en welke gps ontvanger?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Dit hoor je echt te vaak... misschien heeft ie een soort regel van: geheugen vol > reboot om hem weer te legen met als doel "de prestaties te verbeteren".Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:48:
Vandaag ook een bug gevonden, ik zou in de bus ff nog mijn powerpoint presentatie doornemen, dus open de presentatie en probeer deze fulscreen en liggend op het scherm weer te geven. Dat lukt niet echt, want de telefoon herstarte en ik kreeg bij het opnieuw opstarten de bekende melding: "De telefoon is opnieuw gestart om prestaties te verbeteren."
[ Voor 3% gewijzigd door Zippy2000 op 20-09-2006 16:44 ]
Wat zijn de ervaringen hiermee ?
http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=28643
Phone: R9A002
Bluetooth: R3A01
Organiser: R4C01
CDA: R4C01
The improvements I have found so far are:
1. Registration sms. When you start the phone it asks you to send a reg sms.
2. Quick function “new task” is now working
3. Browser is now opening a bit quicker and running quicker
4. Webmail on browser is working without any trouble
5. Phone seems much quicker.
6. Clock in button close mode.
7. I cant put my finger on it, but the themes look just a little bit different.
Back-up did not include:
1. Music files
2. Start Icons configuration
geprobeert om mijn telefoon te updaten maarhij gaf een error bij het checken met het update programma.
me telefoon start nu ook niet meer door hij start dan moet ik me pincode invoeren vervolgens gaat hij door naar die SE logo en daar blijft ie op staan
[update]
hij is aan het upgraden nu herstart van computer ging het update programma wel door.
[ Voor 21% gewijzigd door tntkiller op 20-09-2006 21:13 ]
Iseci
Uhm, hoe kunnen ze ooit checken dat je een andere batterij gebruikt heb? Ik bedoel, mocht hij kapot gaan, dan stuur je hem toch gewoon terug met de originele batterij erbij?ppaddo schreef op woensdag 20 september 2006 @ 07:45:
[...]
Maar heb je werkelijk een zwaardere accu nodig? Zelf doe ik bijna 5 dagen met een "charge" en dat is in mijn beleving een prima tijdsduur. Zou je voor die paar extra dagen werkelijk je garantie willen verspelen?
Gisteren even dat "Vista tranparante" Theme geinstalleerd die Dadj op zijn foto's heeft staan. Die theme is echt heel mooi en zeer goed werkbaar!

[ Voor 5% gewijzigd door k5052 op 21-09-2006 07:59 ]
Zou het dan zijn omdat ik een nieuwe m600i heb. Zou het niet mogelijk zijn om een back up van een m600i te maken en die die dan op een ander toestel te plaatsen?kenny89 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 07:59:
je backup kun je gewoon terugzetten met de nieuwe firmware.. heb ik ook gedaan , dus het ligt niet aan de firmware.
Lijkt mij dat dat niet uit moet maken.IceBlue schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:05:
[...]
Zou het dan zijn omdat ik een nieuwe m600i heb. Zou het niet mogelijk zijn om een back up van een m600i te maken en die die dan op een ander toestel te plaatsen?
Heb sinds een paar dagen ook een M600i, helaas zwart want wit hadden ze niet en ik ben ongeduldig dus wilde niet wachten totdat ze die wel zouden hebben.
Ben over het algemeen best tevreden over het toestel. Vind de toesten wel ruk, maar misschien is het wel wennen. Extra software is wel een beetje beperkt naar mijn idee, hoop dat daar snel verandering in komt.
Lijkt me niet aangezien TomTom nog geen UIQ v3 versie heeft (en dat voorlopig ook niet van plan is). Zelfde met Route 66.CyberTijn schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:46:
Heeft iemand al TomTom draaien op dit toestel ? Ik wil hem volgende week gaan halen namelijk met een 1-jarig telfort abo, en het dan in één keer goed doen door er een GPS muis, 1GB geheugen en een houder voor in de auto bij te kopen. Uiteraard met het doel om de M600i meteen om te toveren tot volwaardig navigatiesysteem.
Wat zijn de ervaringen hiermee ?
Enige (bekende) wat werkt is de software van Wayfinder. Een complete kit voor Europa kost rond de 300 euro (excl. telefoon!)
[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 21-09-2006 15:59 . Reden: missertje... ]
Tenzij hij, net als de Sony Laptop accu's "ontploft" en op die manier één wordt met je toestel!badflowers schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:03:
[...]
Uhm, hoe kunnen ze ooit checken dat je een andere batterij gebruikt heb? Ik bedoel, mocht hij kapot gaan, dan stuur je hem toch gewoon terug met de originele batterij erbij?
Nee, je hebt gelijk, dat zal inderdaad wel meevallen.
Verwijderd
Ik heb tot nu toe ook alleen max 1 gig gezien, en de prijzen in de pricewatch zijn door de verzendkosten zo goed als hetzelfde als die in de winkel (rond E55).Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:04:
Iemand die iets meer weet over de M2 kaartjes?
Op internet kan ik geen "grotere" dan 1 gig vinden, maar dacht toch echt dat ik in dit forum iets over 4 gb gelzen had? kan ook mijn fout zijn hoor maar okiemand die dara iets mere over kan vertellen?
Is Sony de enige die deze kaartjes maakt of zijn r ook andere developers die het ook (beter) doen?
Ik geloof dat Lexar of Sandisk ze nu ook heeft, maar nergens leverbaar voor zover ik heb kunnen vinden...misschien dat iemand anders een adres heeft??
Groet!
bij tmobile beweerden ze morgen (vrijdag) 2Gb binnen te krijgen... ik ga t wel ff checkenVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:58:
[...]
Ik heb tot nu toe ook alleen max 1 gig gezien, en de prijzen in de pricewatch zijn door de verzendkosten zo goed als hetzelfde als die in de winkel (rond E55).
Ik geloof dat Lexar of Sandisk ze nu ook heeft, maar nergens leverbaar voor zover ik heb kunnen vinden...misschien dat iemand anders een adres heeft??
Groet!
Verwijderd
Wayfinder pakket is trouwens wel ontzettend prijzig zeg! Maja, misschien ergens "goedkoper" te krijgen
EDIT: wat is dit btw? Dat is wel een stuk goedkoper dan 300 euro...
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 19:58 ]
Verwijderd
Ik heb in configuratiescherm > apparaat > Geluiden en signalen > trilalarm bij 'oproepen' op AAN gezet, maar er trilt niets
Verder zie ik hier tips dat je voor batterij besparing het toestel op GSM only kan zetten. Dit betekent wel dat elke keer als je wil internetten je gprs 'aan' moet zetten? En bespaart dat echt zoveel? Ik snap dat 3G juice kost, maar GPRS ook?
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Ok mooi, heb nog geen mogelijkheid gehad dat te testen. En bij een oproep ringtone & trillen tegelijk? Iemand een idee?El Martino schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:06:
3G is UMTS. Als je GSM only kiest blijft GPRS wel actief voor zover ik kan zien.
hmm...werkt hier prima. hoofdmenu->extra->configuratiescherm->apparaat->geluiden en signalen->trilalarm->oproepen aan.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:04:
[...]
Ok mooi, heb nog geen mogelijkheid gehad dat te testen. En bij een oproep ringtone & trillen tegelijk? Iemand een idee?
Verwijderd
Hmz, hier dus nietHooli-gan schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:32:
[...]
hmm...werkt hier prima. hoofdmenu->extra->configuratiescherm->apparaat->geluiden en signalen->trilalarm->oproepen aan.

Dat is wazig.....
Hij trilt dan vanaf de eerste keer overgaan? Maar wat kan er nou stuk zijn aan trillen
Weet iemand trouwens een tool om zelf themes te maken?
Verwijderd
Ik kan wel grote filmbestanden bekijken, maar dan moet je als je het betreffende bestand gestart hebt in de mediaspeler nogmaals op play drukken. Op een of andere manier stopt dan dat bufferen waardoor de telefoon vastloopt... het duurt daarna echter nogwel wat minuten voordat de video geladen is. Ik heb zelf de laatste aflevering van Prison Break op m'n foon gekeken á 150mbkenny89 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:25:
klopt, UIQ 3 heeft problemen met grote bestanden... bij lange mixen (50mb mp3) en (150mb ) filmbestand startte mijn m600i spontaan opnieuw op .
Verwijderd
Zie hier: http://developer.sonyeric...ltimedia/p_multimedia.jspVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:47:
[...]
Weet iemand trouwens een tool om zelf themes te maken?
Alstublieft
(is trouwens lastiger als het op het eerste gezicht lijkt...)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 23:52 ]
Verwijderd
Bedankt, ik ga er eens naar kijken.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:51:
[...]
Zie hier: http://developer.sonyeric...ltimedia/p_multimedia.jsp
Alstublieft
(is trouwens lastiger als het op het eerste gezicht lijkt...)
Nou..., mijn m600i trilt dus gewoon niet
-edit hij trilt dus ook niet in stille mode.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 23:59 ]
Verwijderd
Ligt niet aan Vodafone deze keer. Toestel updaten naar laatste s/w versie en je kunt gewoon switchen tussen GSM/3Gtntkiller schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:27:
[...]
stja das misschien ook het nadeel waarom ik nooit vodafone neem....
branded mobieltjes![]()
die passen je telefoon aan en kan je zelf niet verwijderen dus denk dat dit menu ook niet verandert kan worden...
Zit op de nieuwste firmware.
Verwijderd
Bij de T-Mobile bij mij in de buurt hebben ze alleen maar 1Gb...Iemand een adres met 2Gb kaartjes?? Ik vraag me sterk af of ze al bestaan....dadj schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:56:
[...]
bij tmobile beweerden ze morgen (vrijdag) 2Gb binnen te krijgen... ik ga t wel ff checken
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 11:37 ]
maar er zijn ook mensen die al R3C01 hebben.
Als ik de update service gebruik, dan zegt hij dat ik de nieuwste firmware heb.
SE zegt overigens dat er helemaal geen nieuwe firmware is. Maar ja, dat kan ook een onwetende werknemer zijn.
Verwijderd
Waar vind je op je telefoon wat voor versie je 'draait'?badflowers schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:04:
Welke firmware is de laatste firmware? Ik heb nl. versie R3B01
maar er zijn ook mensen die al R3C01 hebben.
Als ik de update service gebruik, dan zegt hij dat ik de nieuwste firmware heb.
SE zegt overigens dat er helemaal geen nieuwe firmware is. Maar ja, dat kan ook een onwetende werknemer zijn.
dan meer>status
onder organiser versie staat je firmware
Excuses, er zijn mensen die al R4C01 hebben!
bij mij staat er R4A002badflowers schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:59:
bij je startscherm
dan meer>status
onder organiser versie staat je firmware
Excuses, er zijn mensen die al R4C01 hebben!
Verwijderd
Maar zeker weten doe ik het dus niet en ik ga niet m'n toestel openschroeven
Dat is je telefoonversie, niet je firmware. Je firmware staat onder Organizer Versie
Zie voor uitleg:
http://my-symbian.com/uiq...stion.php?fldAuto=3&faq=1
"So, which of the above should be used when referring to the firmware version on your device as a whole? You should always use the ORGANISER version."
Verwijderd
Super(R)
echt supersnel, super super:
http://www.erightsoft.com/home.html
settings zetten op video max 320kbs, 64kps audio
Verwijderd
Ik gebruik de MP4 converter van Xilisoft, en dan moet je de instellingen van de iPod nemen (welke iPod maakt niet veel uit), werkt bij mij prima.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:42:
Welke converter gebruiken jullie om video bestanden om te zetten naar een goed bruikbaar bestand voor de m600i?
Ik heb Super(R) ook geprobeert, maar vond het een vaag lomp programma. Het opstarten duurde veel te lang voor zo'n soort programma en negen van de tien keer lukte het comprimeren ook niet.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 17:06 ]
nee dus... ze hadden ze nergens binnen gekregen in de stad hier, ook geen 1Gb...Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:52:
[...]
Bij de T-Mobile bij mij in de buurt hebben ze alleen maar 1Gb...Iemand een adres met 2Gb kaartjes?? Ik vraag me sterk af of ze al bestaan....
heb net de laatste 1Gb bij informatique besteld.. drama zeg met die dingen!
[ Voor 16% gewijzigd door dadj op 22-09-2006 18:17 ]
ze maken wel heel veel verschillende software paketjes! Is Xilisoft Video Converter 3.1 ok of beter de speciale 3Gp OF de ipod software?? welke codec is t best?Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:04:
[...]
Ik gebruik de MP4 converter van Xilisoft, en dan moet je de instellingen van de iPod nemen (welke iPod maakt niet veel uit), werkt bij mij prima.
Ik heb Super(R) ook geprobeert, maar vond het een vaag lomp programma. Het opstarten duurde veel te lang voor zo'n soort programma en negen van de tien keer lukte het comprimeren ook niet.
Verwijderd
(Ik heb het dus over Xilisoft MP4 Converter)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 17:54 ]
just did that, maar het filmpje blijft Pal res, geen 320x240.. never mind, al gevonden in het menutje rechts.. bitrate op 512 en audio 96/44.000/mono ziet er prima uit!!! cool!Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:53:
De mp4 codec dus, maar gebruik gewoon de vooringestelde profielen (iPod 30gb, iPod 60gb, etc...) das veel makelijker en werkt ook als een trein.
(Ik heb het dus over Xilisoft MP4 Converter)
[ Voor 12% gewijzigd door dadj op 22-09-2006 18:24 ]
Daar kun je tenminste de resolutie instellen, de bitrate,etc en het werkt allemaal op de M600.
De andere progs werken maar ten dele. Bovendien, zo lang duurt het opstarten van Super niet. En het converteren gaat echt sneller dan alle andere progs.
http://www.esato.com/boar...orum.php?forum=35&start=0
wie houd de openingspost bij?
[ Voor 14% gewijzigd door badflower op 22-09-2006 18:39 ]
ik zit meer op de my-symbian forum die vind ik beter esatobadflowers schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:38:
gigantisch forum over de M600/P990
http://www.esato.com/boar...orum.php?forum=35&start=0
wie houd de openingspost bij?
http://my-symbian.com/forum/
Iseci
-Verbindingen
-Gekozen voor Internetaccounts
-Daarna bij Accounts een data-account aangemaakt met als naam "t-mobile", adres weet ik niet, vinkje bij gebruikersnaam/ww vereist, gebruikersnaam "t-mobile" en ww ook "t-mobile".
Is er nog iets anders wat ik moet instellen? Ennuh, binnenshuis heb ik denk ik geen UMTS ontvangst (wereldbol icoon valt weg) gaat hij dan automatisch via GPRS? Is dat GPRS gebruik ook onbeperkt? Verder nog wat tips qua instellingen?
Bedankt!!
(oh ja heb al in dit topic proberen te zoeken op "PIT" en "pocket internet")
[ Voor 5% gewijzigd door ck2000nl op 22-09-2006 20:29 ]
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
Ik heb vandaag ook maar een 1Gb gekocht, ze hadden ze nog dik op voorraad bij The phonehouse...verder hadden ze ze nergens...dadj schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:36:
[...]
nee dus... ze hadden ze nergens binnen gekregen in de stad hier, ook geen 1Gb...
heb net de laatste 1Gb bij informatique besteld.. drama zeg met die dingen!
Verwijderd
Ik heb gezocht maar kan ze nergens vinden, geen werkende tenminste...
zit hier niks tussen??Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:30:
Heeft iemand toevallig een setje OS X iconen voor de M600i?
http://interfacelift.com/icons-win/index.php?sort=ratings
Iseci
Verwijderd
Hebben meer mensen hier last van?
groet!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 21:47 ]
Verwijderd
Ik schiet wel op met een Crystalized/OSX themeVerwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:30:
Heeft iemand toevallig een setje OS X iconen voor de M600i?

Verwijderd
Dit topic is gesloten.