hmz, ik heb nu dat hij constant reset "voor betere prestaties"
Zo enorm irritant, en het is echt opeens gekomen, iemand bekend?
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Neem aan dat die Zyxel een WLAN/WiFi router is? Effe voor de duidelijkheid: de M600i heeft geen WiFi hoor, dus verbinding maken met je router is wat lastigvries335 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:40:
Ben ook opzoek naar een handleiding hoe met de telefoon verbinding kan maken met mijn Zyxel 2602HW.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 01:57 ]
Bij die van mrs Martino werd dat veroorzaakt door een specifieke MP3 ringtone. Sinds ik die vervangen heb door een andere MP3 ringtone is het niet meer gebeurd.Christoph schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:29:
hmz, ik heb nu dat hij constant reset "voor betere prestaties"
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Heb een iNet verbinding via GPRS of UMTS, dus maak geen gebruik van de WiFi. De Zyxel ondersteunt en het moet dus mogelijk zijn om met de M600i in te loggen op mijn netwerk.ck2000nl schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 01:44:
[...]
Neem aan dat die Zyxel een WLAN/WiFi router is? Effe voor de duidelijkheid: de M600i heeft geen WiFi hoor, dus verbinding maken met je router is wat lastig
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Zover mij bekend kan dat dus niet!Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:37:
Misschien een gekke vraag maar kun je nu al met een toets opnemen als je wordt gebeld? of gaat dat echt puur via het scherm? en de afbeelding van degene die je belt, zie je die helemaal in beeld als bij de P910i?
[ Voor 3% gewijzigd door PaT op 28-08-2006 09:54 . Reden: typo's ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
interesse bij deze!kenny89 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:21:
offtopic:
medetweakers, ik heb een paar screenprotectors (12x) teveel besteld. En bedacht ik me dat ik wel wat medetweakers kon helpen met screenprotectors ! Wil ze wel opsturen mits er dan de verzendkosten + evt. een extra van euro bovenop wordt gedaan. pm/ mits je interesse hebt. Het gaat dus niet om de winst, maar echt gewoon een dienst.. aangezien ik best stom was
Verkrijgbaar EN op voorraad bij www.2call.nlbadflowers schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:38:
@Mr. D:
heb je een witte of zwarte?
zijn die witte nu al goed verkrijgbaar? Zijn er al wachtende mensen die hem nu eindelijk hebben? Ik wacht nl. er nog steeds op.
Wat betreft Vodafone Live: het zou kunnen, ik wacht inderdaad wel af... Het is niet dat ik nu heel de dag op Vodafone Live aan het surfen benjughead schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:35:
@Mr. D
Waarschijnlijk wordt de browser nog niet herkend als een volledige browser door Vodafone live. Het zal wel even duren voordat ze in het Vodafone live gaan aanpassen, omdat er op dit moment nog maar weinig UIQ3-toestel gebruikers zijn.
Nog andere aanpassingen / beperkingen gevonden (t.o.v. normale m600i)?
Well that proves it... Totally different! Ik probeer er vanavond wel wat foto's van te maken...jughead schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:15:
Hier een linkje met foto's van het hoofdmenu
En hier foto's van de taskmanager
Ik vermoed ook dat je een aangepaste task manager hebt.
Ik wil er ééntje maar wat is de prijs? mail anders maar maarten@obennv.bekenny89 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:21:
offtopic:
medetweakers, ik heb een paar screenprotectors (12x) teveel besteld. En bedacht ik me dat ik wel wat medetweakers kon helpen met screenprotectors ! Wil ze wel opsturen mits er dan de verzendkosten + evt. een extra van euro bovenop wordt gedaan. pm/ mits je interesse hebt. Het gaat dus niet om de winst, maar echt gewoon een dienst.. aangezien ik best stom was
Ehm, iemand anders poste de screenpotectors...badflowers schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:26:
Mr. D, dit is helemaal geweldig! Ik zou er graag 1 willen.
Mail me als je er nog 1 hebt: meelsatya@hotmail.com
[ Voor 26% gewijzigd door Mr. D op 30-08-2006 12:35 ]
[ Voor 49% gewijzigd door k5052 op 30-08-2006 16:10 ]
Ja, die van mij is ook erg instabiel. Ik heb net eergisteren nieuwe firmware geïnstalleerd, maar geen verschil. Ik vraag me af of deze instabiliteit de reden van de vertraging van de P990i is.kenny89 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:08:
heeft niemand problemen met het rebooten van zijn telefoon?
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat ze idd de IMAP poorten dichtgezet hebben. Ik zelf heb Telfort Spot, en ook ik kan niet IMAPpen, maar wel POPpen.vries335 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:21:Mijn telefoon geeft een foutmelding (de verbinding met de IMAP4-server is verbroken) of ik nu gebruik maak van SSL of niet. Weet iemand of ik ergens de log-bestanden van de mail kan zien en zo kan traceren wat er fout gaat. Ik maak gebruik van Vodafone Live. Ondersteunen ze poort 143 of 993 (SSL) niet of zo?
Het programma loopt bij mij allemaal excepties te gooien als ik verbinding met mijn server probeer te maken. Ik probeer het via Orange World overigens.jkransen schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:05:
Ik probeer te SSH'en naar mijn linux bak. Hiervoor heb ik het programma MidpSSH geïnstalleerd, maar ik heb het nog niet werkende. Specifiek lukt het me niet de gegenereerde public key boven water te krijgen. Is er iemand die dit programma ook gebruikt op de M600i en die dit wel gelukt is?
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Maxow op 04-09-2006 15:10 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Goed idee!! Waar ik ECHT behoefte aan heb is het kunnen afspelen an windows media file's..dus streaming filmpjes etc. Iemand al zoiets tegengekomen wat de standaard player kan vervangen?badflowers schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:40:
laten we constructief blijven op dit forum ipv meningen over en weer te spuien. Ik heb een aantal vragen:
Zijn er mensen die goede sites weten voor freeware software? Misschien kunnen we een mooie link-lijst aanleggen op de eerste post?
Kan oudere Symbian software ook op deze telefoon draaien of gaat dat mis?
Weet iemand of er kwalitatief veel verschil zit tussen screen protectors?
Sja dat is dus niet zo. Ik had net een mediaplayer gevonden voor een oudere versie maar die slikt de phone niet helaaskenny89 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:04:
wel een goed id , ik had eerst in mijn favorieten een goede site gevonden in met freeware voor UIQ 3.0 , alleen wa sde site in het frans. verder vind ik het eigenlijk wel irritant dat er niet veel software is .. en het niet backwards compatible istoen k hem kocht had ik namelijk dat niet verwacht en dacht ik dat ik meteen alle software kon draaien die op de p8/9xx ook draaiden.
maaaar ik wil gewoon streaming kijken..dus een (ik noem maar wat) big brother stream!kenny89 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:19:
ik weet het , ik gebruik daarvoor mijn psp converter genaamd psp 9 ... kun je perfect je vid's downscalen naar 320x240 , maar als ik die open spelen ze perfect af, maar moet ik eerst 2 minuten wachten ofzo voordat het opstart (filmpje van 150 mb (lost ep bijv. ) , dus niet echt ideaal..
Verwijderd
http://invitel.hu/zolea/cps/sm.htmSwiss Manager is a composite system utility for UIQ3. It provides task manager, file manager and system information services, giving you more access to and more knowledge about your phone. Find out more about what's going on with your phone using the freeware Swiss Manager! An essential addition to your UIQ3 device!
[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 07-09-2006 22:46 . Reden: typo ]
zoals ik in de handleiding kan lezen wel..Yuco schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 14:47:
Zit er een uitgebreide agenda functie op deze phone ala Outlook. Dus dat je oa vergaderingen/verjaardagen met een vast terugkerend patroon kan inplannen?
Iseci
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door PaT op 10-09-2006 12:44 . Reden: reactie TomTom toegevoegd ]
het geen hebben van een camera komt ook doordat de m600 een zakelijke achtergrond heeft.badflowers schreef op zondag 10 september 2006 @ 11:50:
@XQlusive1
De m600i kan echt alles, toptelefoon. Toetsenbord werkt ook prima, al is het even wennen. Maar veel beter dan ik dacht Het is jammer dat er geen camera opzit, maar ja, precies zoals je zegt. Wat is het nut eigenlijk van een camera? Ik heb er nooit 1 gehad op m'n mobiel en mis hem dan ook helemaal niet. Foto's uit een mobiel zijn toch van slechte kwaliteit. Bovendien, deze telefoon kan zoveel meer, los van het niet hebben van een camera!
....
Iseci
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kan je me vertellen hoe je dit voor elkaar krijgt? Of heb je misschien ergens een site/tut voor me?badflowers schreef op zondag 10 september 2006 @ 11:50:
Wifi vraagt ontzettend veel stroom. Het schijnt dat de Nokia's met Wifi het nog geen uur uithouden. Ik mis het niet. Bovendien, als je wilt, kan je via bluetooth internetten (delen van je laptop/pc verbinding) als je in de buurt bent van je compu. Werkt prima - bij mij althans.
5 mb is ook belachelijk weinig. Ik heb een abbo van Vodafone en heb even zitten pielen met internet. Ik ben in totaal misschien 10 a 15 minuten online geweest en dat leverde al 2,5 mb aan verkeer op. (en dat kostte iets van 7 euro achterafVerwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:24:
nog even een vraag over internet via de m600i... Wat zijn de beste opties naar jullie mening? Het kost altijd geld, maar waar ben je het voordeligste uit?
Ik zie hier en daar berichten van 10 euro per maand en klaar, ik zie ook berichten van 75 euro! dat is nogal een verschil. Ik heb geprobeerd er zelf aan uit te komen, maar zie door de bomen het bos niet meerwat houdt 5 mb bijv. in? hoelang interenet moet ik me daar bij voorstellen? 5 mb klinkt in mijn oren namelijk belachelijk weinig!
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2006 15:52 ]
het was eigenlijk heel erg makkelijk, als je bluetooth LAN ondersteund. Ik heb een USB Bluetooth van Conceptronic. Je installeert de drivers van de fabrikant - met Windows drivers lukt het niet!!blaCkduSt schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:16:
[...]
Kan je me vertellen hoe je dit voor elkaar krijgt? Of heb je misschien ergens een site/tut voor me?
tia!
black
Verwijderd
Verwijderd
Heeft iemand dit product al eens gebruikt? Ik had er echt nog nooit van gehoord. Kaartmateriaal ziet er best aardig uit, maar ik heb liever gebruikerservaringen als referentie?!badflowers schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:02:
@ppaddo
wayfinder doet het zeker doen op de M600![]()
http://www.wayfinder.com/...PS-W6&link_id=buy_now_top
[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 12-09-2006 08:06 . Reden: typo ]
Geen idee, zou kunnen. Zeker met PPPoE op TU net? Ik zit via eigen router op TU net en heb geen problemen.Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:53:
badflowers; ik heb jou manier geprobeerd, maar ik krijg een fout melding nadat ik selecteer welke opties geshared worden... mijn computernaam is al in gebruik... zou dit er mee te mkaen kunnen hebben dat mijn computer is geregistreerd op het netwerk van de universiteit ofzo? Ik heb hier te weinig verstand van om iets zinnigs te verzinnen
btw. waar haal jij je software voor de m600i? Zoals ik al zei lijkt mij een kleine aplicatie waarin ik kleine schetsjes kan maken heel handig, weet je of zoiets er al is?
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 18:51 ]
Verwijderd
Super! Die optie die je noemt waarin ik kan schetsen! ik moet er over heen gekeken hebben, maar dit komt idd al aardig in de buurt van wat ik bedoelde! fullscreen en meer opties zou helemaal super zijn, maar ik klaag niet!!badflowers schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 11:38:
[...]
Geen idee, zou kunnen. Zeker met PPPoE op TU net? Ik zit via eigen router op TU net en heb geen problemen.
er zit in de M600 al een applicatie waarmee je kunt schetsen:
menu->office->notities-> tweede tabblad kun je lekker tekenen. Maar verwacht er niet te veel van, het is absoluut geen Wacom!![]()
Er is bijna nog geen software voor de M600/P990, want ze werken met UIQv3, en dat is net nieuw. Er gaan geruchten trouwens dat dit de enige telefoons (+W950) worden die met UIQv3 gaan werken. Dus dat voorspelt niet veel goeds. Aan de andere kant, eigenlijk zit alles er op.
Messenger progs zijn wel te downloaden (Agile Messenger Beta bijvoorbeeld). Flash Lite komt eraan las ik, en dan is alleen het probleem dat je geen streaming video kunt kijken omdat de telefoon geen normale internet codecs ondersteund, en je wilt eigenlijk ook VOIP bellen. Maar komt allemaal wel. ff geduld, het ding is net uit
Smartmovie is waar je naar op zoek bent, maar het is nog niet af voor UIQ3 (check forum):Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:49:
Iemand al een alternatieve videoplayer gevonden voor de M600i? De player er standaard opzit zuigt echt bij grotere bestanden, als ze groter dan een mb of 50 zijn dan gaat ie lang denken en uiteindelijk rebooten... Na die reboot krijg je een melding dat er gereboot is om prestaties te verbeteren![]()
Of is dit probleem te fixen met een firmware upgrade?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door dadj op 15-09-2006 14:36 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Iseci
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door tntkiller op 16-09-2006 10:12 ]
Iseci
Verwijderd
Iseci
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq