Het Sony Ericsson M600i topic

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.215 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:26:
[...]

... maar krijg steeds een server time-out :?

Iemand ideeen?
Krijg je meteen een time-out? Of pas na een aantal push-cycles? Dat laatste had ik nl ook, ik heb toen de PushCycle (Tabja Adv) terug gezet naar 10 minuten. Dit om te voorkomen dat je GPRS verbinding al is weggevallen.

Hier staan nog meer error-meldingen

http://support.dataviz.co...srch?docid=13679&pid=2000

Screw you guys... I'm going home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, probleem begint al bij verify van de server, hij geeft aan 'linking to exchange-server', dan is het een hele tijd stil en dan stop het met een error. Ik heb inderdaad al op de site van dataviz gekeken, daar staat dat de servernaam niet goed is. Maar ik heb toch echt exact ingevuld wat er op de site van mail2web wordt verteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
Use SSL aangevinkt/uitgevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

arggggggg pennetje kwijt..iemand al reserve pennetjes gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:40

EraZor

Don't mention the war

Hoedje schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:07:
[...]

Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik doel zoals ik mijn post zeg op de dummy. Ik heb geen "echt" toestel vast gehouden. Maar ik mag toch aannemen dat de materiaal keuze e.d. vergelijkbaar is :?
Yep, ik had 't tegen jou ja! ;)

Ik had al zo'n vermoeden dat je een dummy in je handen hebt gehad. De dummies zijn idd behoorlijk vrk en cheap. Kijk 's in je buurt of je iemand met een 'echte' weet; ik vind ze kwalitatief er zelfs uitspringen! (itt de dummies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:12
EraZor schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:06:
[...]

Yep, ik had 't tegen jou ja! ;)

Ik had al zo'n vermoeden dat je een dummy in je handen hebt gehad. De dummies zijn idd behoorlijk vrk en cheap. Kijk 's in je buurt of je iemand met een 'echte' weet; ik vind ze kwalitatief er zelfs uitspringen! (itt de dummies)
Binnenkort maar weer eens langs een shop dan. Telefoon kopen is nog niet zo makkelijk :+

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EraZor schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:38:
[...]

Hmmm heb 'm inmiddels geupdate naar 4.15 maar still no-go....

Hoe heb jij 't zaakje gesynct?
sorry beetje late reactie ben tijdje afk geweest... maar ben nu ook tot de conclusie gekomen dat hij niet goed synct hij had blijkbaar de contacten uit mn andere phone nog in zn geheugen staan.

weet niet of het probleem op het moment nog bij jou aanwezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
Tja, dan weet ik het ook niet meer, telefoon maakt wel netjes vebinding met internet via GPRS? (wereldbolletje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjibbie schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 14:39:
[...]

Tja, dan weet ik het ook niet meer, telefoon maakt wel netjes vebinding met internet via GPRS? (wereldbolletje)
Heb 'm aan de praat! :P Hoe precies weet ik niet eens meer, maar het zal denk ik inderdaad te maken hebben gehad met het kiezen van het juiste internet-account. De pushmail werkt prima. Enige is nu nog dat het programma bij het syncen van de agenda elke keer crasht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 22:58:
arggggggg pennetje kwijt..iemand al reserve pennetjes gezien?
Jawel!

http://cgi.ebay.nl/Origin...ViewItem#ebayphotohosting

Afbeeldingslocatie: http://i21.ebayimg.com/05/i/07/f3/32/d7_1_b.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de MMR-60 FM transmitter. Als ik deze aansluit op mijn M600i, dan loopt mijn telefoon vast, nadat ik de frequentie heb ingesteld.

Heeft iemand anders dit ook?

• sjibbie
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:48:
[...]

Enige is nu nog dat het programma bij het syncen van de agenda elke keer crasht 8)7
Dat ligt dan echt aan je mailaccount denk ik, want ik heb er geen last van. Staat ook iets over in de errorlijst, iets met illegal character...

• Aenarion
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:00
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:32:
Ik heb de MMR-60 FM transmitter. Als ik deze aansluit op mijn M600i, dan loopt mijn telefoon vast, nadat ik de frequentie heb ingesteld.

Heeft iemand anders dit ook?
Dat ding staat helemaal niet in de lijst van geschikte accesoires, denk je dat ie er uberhaupt wel op kan?

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:43:
[...]

sorry beetje late reactie ben tijdje afk geweest... maar ben nu ook tot de conclusie gekomen dat hij niet goed synct hij had blijkbaar de contacten uit mn andere phone nog in zn geheugen staan.

weet niet of het probleem op het moment nog bij jou aanwezig is?
Maakt niet uit ;)
Ik heb inmiddels de upgrade naar 4.15 gedaan en idd nog steeds no-go. Heb ook een topic aangemaakt op 't parrot forum en na LANG heen en weer gezever, geven ze toe dat er iets in de firmware verkeerd zit als je meer dan een X aantal contacts hebt. Tussenoplossing: al je contacten selecteren en via BT handmatig overzetten. Bij een gewijzigd of toegevoegd conbtact die dus ook weer handmatig overzetten.

Zie dit topic.

Verwijderd

Aenarion schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:09:
[...]

Dat ding staat helemaal niet in de lijst van geschikte accesoires, denk je dat ie er uberhaupt wel op kan?
Tja, hij doet het wel... alleen doet de rest van de phone het niet meer... zodra je het disconnect, dan doet ales weer normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Bizar?!?! (speciaal interessant voor Tuk!)

Met betrekking tot mijn vorige post over het niet meer kunnen selecteren/zoeken naar geluidsbestanden om bijvoorbeeld te gebruiken als waarschuwing voor een nieuwe sms. Ik ben eens diep gaan nadenken en de foutmelding is gekomen omstreeks het moment dat ik een ringtone gemaakt had op de site http://www.mytinyphone.com. Ik heb deze ringtone verwijderd en echt ZONDER reboot was de "bug" weer weg.

Ik heb dit ook maar even doorgegeven aan SonyEricsson, wie weet kunnen ze er wat mee...

Ik weet niet of iemand weet of er spy/malware of virussen in een mp3 bestand gepropt kunnen worden, maar daar lijkt het dus wel een beetje op. Ik las laatst iets over een virus voor Symbian, maar dan serie 8 ofzo, dus mogelijk was dit bestand "besmet" met die ongein en werkte het dus niet helemaal goed onder UIQ/Symbian 9.1. De ringtone zelf werd perfect afgespeeld en er leek verder ook niets bijzonders mee aan de hand.

Anyway, ik ben weer helemaal happy! :9~

Ow nog iets anders. Ik zit bij Vodafone en krijg de laatste tijd MMSberichtjes van "2000" met engelstalige subjecttitels. Deze kunnen nooit binnengehaald worden (krijg dan een foutmelding). Zo'n "2000" nummer lijkt me iets wat alleen de provider kan gebruiken, tenzij het natuurlijk ook afkomstig is van mytinyphone (daarheen ben met mijn mobiel heen "gewapt".) Weet iemand daar iets meer van?

[ Voor 16% gewijzigd door PaT op 11-08-2006 18:20 . Reden: schoot me nog iets te binnen ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al in geslaagd de firmware te updaten met het progje vanop de SE site??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:46:
Iemand al in geslaagd de firmware te updaten met het progje vanop de SE site??
Uh ja, alleen geeft het update progje aan dat je de "C" (clear) toets in moet houden, die hebben we niet echt op de phone :D Dus op goed geluk maar de "<--" ingehouden en voila het werkt! Wat overigens wel vreemd is, is dat ie je phone volledig reset. Ik was dus alles kwijt :? 8)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik krijg dat programmaatje niet opgestart op de pc. Op twee pc's geinstalleerd en krijg een macromediafout. heb alle laatste versies draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Probeer eens Macromedia te verwijderen vanuit je config scherm en dan nogmaals te herinstalleren? Ik gebruik overigens Windows XP NL Pro met SP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik gedaan, maar helpt niks. Heb zelfde Windooz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Bij mij is de update ook prima verlopen. Wel een beetje suf van ck2000nl dat je hem heb ge-update en daardoor alles kwijt ben. Ik geloof dat je tijdens het voorbereiden tot de update wel 2 of 3 keer hiervoor wordt gewaarschuwd. De "c" toets ingedrukt houden is inderdaad lastig bij de M600i. Ik heb dan ook maar gewoon niets ingedrukt (want om nou de echte "c" toets ingedrukt te houden lijkt me ook niet echt helpen). het programma'tje herkende hem gewoon als M600i dus ik was helemaal :)

En een back-up maken is ook echt totally easy. Met de meegeleverde SE-software kan je echt eenvoudig je bestanden en een groot deel van je instellingen opslaan en dus na de update zo weer terug zetten. Ik heb ook maar braaf mijn SIM-kaart eruit gehaald, hoewel ik niet echt ervan overtuigd ben dat daar wat mee kan gebeuren tijdens de update.

De enige instellingen die ik "kwijt" was, was mijn zelfgemaakte snelkoppeling naar bluetooth-instellingen op het "bureaublad" (hoe noemen ze dat eigenlijk bij Symbian?). Daar had ik in ieder geval de snelkoppeling naar mijn snelkeuzecontacten vervangen door een snelkoppeling naar bluetooth. Die vind ik namelijk behoorlijk ver weggestopt in de menu-structuur.

Tot zover dus nog niet echt klachten, behalve het gemis van een "rode en groene" telefoonknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Zijn er eigenlijk nog meer forums (of is het fora ;) ) waar de m600 besproken wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik kijk ook hier wel eens: Esato SE forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

ppaddo schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:32:
... (want om nou de echte "c" toets ingedrukt te houden lijkt me ook niet echt helpen). het programma'tje herkende hem gewoon als M600i dus ik was helemaal :) ....
Misschien suf, maar 't werkt wél! ;-) gewoon de letter C dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk
  • Laatst online: 11-08 21:57

Tuk

Mijn 600i heeft weer de zelfde kuur als een paar post terug. Hij wil geen ringtone meer veranderen. Ik krijg de melding "niet gevonden" als ik op geluiden zoeken druk. MOb is upgedate. Hebben meer mensen hier last van? En weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jughead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-08 09:46
Is er iemand die een m600i gekocht heeft bij Vodafone City Point? Krijg je dan een met Vodafone branding m600i (en de bijbehorende simlock, aangepaste firmware en allerlei problemen, zoals in de UK)? Of is het een normale m600i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Tuk schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:11:
Mijn 600i heeft weer de zelfde kuur als een paar post terug. Hij wil geen ringtone meer veranderen. Ik krijg de melding "niet gevonden" als ik op geluiden zoeken druk. MOb is upgedate. Hebben meer mensen hier last van? En weet iemand een oplossing?
TUK, zie een paar post hiervoor voor mijn oplossing van jouw probleem!

Daarnaast even een vraag over de standby tijd. Hoe lang doen jullie met het toestel voordat het weer opgeladen moet worden. Mijn M600i is echt na twee dagen helemaal leeg, zonder dat hij echt extreem intensief gebruikt wordt (en 's nachts meestal uit staat). Nou zit ik bij Vodafone en die hebben UMTS. Ik heb echter geen flauw idee of je ook dan daadwerkelijk belt via het UMTS netwerk of dat dat nog gewoon via het gsm netwerk gaat?! UMTS zou volgens de site van SE namelijk nogal funest voor je standby tijd moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
ik heb 3g mode uitstaan en hem gewoon in dual band mode laten werken , aangezien ik nog geen abbonement heb. Daarmee haal ik gemiddeld 3/4 dagen mee. (3/4 uur mp3luisteren , wat sms'en , en wat korte gesprekken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:15:
ik heb 3g mode uitstaan en hem gewoon in dual band mode laten werken , aangezien ik nog geen abbonement heb. Daarmee haal ik gemiddeld 3/4 dagen mee. (3/4 uur mp3luisteren , wat sms'en , en wat korte gesprekken)
Waar kun je dit instellen dan, ik heb er wel naar gezocht maar kon niet de goede instellingen vinden. Wel vond ik bij de netwerklist allemaal verschillende vodafonenetwerken. Is het iemand al gelukt om internet door te sturen via blauwetand? Ik heb wel een poging gedaan maar het lukte me niet. Ik kreeg wel gewoon verbinding maar hij bleef zeggen dat hij geen externe server kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
had ik ook last van (pan probleem dan ) , maar dual mode activeren kan alleen met de nieuwste firmware, en dan gewoon bij het configuratiescherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Is er iemand die net als ik deze telefoon bij Vodafone heeft besteld? Ik krijg namelijk te horen dat hij niet op voorraad is, er 80 wachtenden zijn, en ze nog geen uitspraken kunnen doen over wanneer hij er zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jughead
@ Mr. D

Ik heb ook besteld bij Vodafone in Nijmegen. Ze weten ook niet wanneer ze binnenkrijgen. Ik hoop maar dat ze geen tijd insteken om de firmware aan te passen en allerlei vodafone troep erop te zetten, want dan koop ik liever een normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
kenny89 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:35:
had ik ook last van (pan probleem dan ) , maar dual mode activeren kan alleen met de nieuwste firmware, en dan gewoon bij het configuratiescherm
Waar kan ik het precies vinden in het config scherm? Sorry, heb de phone nog maar net :)

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
jughead schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:42:
@ Mr. D

Ik heb ook besteld bij Vodafone in Nijmegen. Ze weten ook niet wanneer ze binnenkrijgen. Ik hoop maar dat ze geen tijd insteken om de firmware aan te passen en allerlei vodafone troep erop te zetten, want dan koop ik liever een normale versie.
Hm, inderdaad... Ik belde iemand van Voda Citypoint, en die had het erover dat ze wat laat waren, want er moest nog getest worden etc... Wat me inderdaad bezorgd maakt over wat jij schrijft... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
ck2000nl schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:24:
[...]

Waar kan ik het precies vinden in het config scherm? Sorry, heb de phone nog maar net :)

Thnx!
Configuratiesecherm, Verbindingen, Mobiele netwerk, Meer, GSM-/3G-netwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk

Tuk

PPaddo bedankt het hielp inderdaad. Maar je kunt dus niet alle mp3tjes gebruiken als ringtone. als er maar 1" fout" mp3tje tussen staat word heel de optie geschrapt. hoop dat dit met een update word opgelost.

Voor de rest fijn toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
sjibbie schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:06:
[...]

Thanks, gevonden&gelukt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Laatst online: 16-09 21:34
Heb even een vraagje ik zie nergens de mogelijkheid om een smtp server in te stellen voor m'n email.Ik zie alleen een pop3 server die ingevuld kan worden :S Weet iemand waar het kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

sjibbie schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:06:
[...]

Hey goeie man! Ik zal eens kijken of dit een positieve boost voor mijn accuduur oplevert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 14:47
Ik heb hier een M600i die ik probeer email op te laten halen vanaf een imap server via KPN Mobile (instellingen via de SE site laten SMS'en).

Ik krijg telkens een time out en zie de telefoon ook niet binnenkomen in de mailserver hier.
Moet je nog iets speciaals aanpassen om het via die portalmmm.nl te laten lopen?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
ppaddo schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 07:53:
[...]

Hey goeie man! Ik zal eens kijken of dit een positieve boost voor mijn accuduur oplevert!
Bij mij zeker weten! Hij loopt veel minder snel leeg. Jammer dat alleen het kiezen van een 3G netwerk al, zoveel extra verbruik veroorzaakt..... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyB
  • Laatst online: 26-04-2024
Mijn M600i is nu 3 dagen geleden opgeladen en zit ongeveer in de helft (rekening houdend dat de 2e helft meestal iets rapper gaat dan de eerste). Dat ziet er redelijk goed uit. Als-ie het een dag of 5 volhoudt, ben ik blij.

Die push e-mail, is dat mogelijk met elke operator en elke mailprovider (België: Proximus bijvoorbeeld, iemand die dit heeft werken?)? Moet daarvoor extra betaald worden of hoe moet dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten hier ook mensen die hun M600i gebruiken als mp3 speler? Zo ja, wat voor mediaspeler heeft de M600i aan boord. En is het wat betreft geluidskwaliteit op het zelfde niveau als de W800i?. Ik zit er namelijk steeds meer aan te denken om een M600i te kopen met geheugen kaartje ipv een W950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:28:
Zitten hier ook mensen die hun M600i gebruiken als mp3 speler? Zo ja, wat voor mediaspeler heeft de M600i aan boord. En is het wat betreft geluidskwaliteit op het zelfde niveau als de W800i?. Ik zit er namelijk steeds meer aan te denken om een M600i te kopen met geheugen kaartje ipv een W950.
het is imo beter dan mijn w810i :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kyddil schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:01:
[...]

het is imo beter dan mijn w810i :D
Dan ga ik eens fijntjes wachten op een definitieve prijs van de W950. En als dat verschil te groot is ga ik mooi voor een witte M600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello Allemaal,

nog even een vraagje over de thema's.

Ik heb verschillende geprobeerd (Sonyericsson, Mobile9 etc)
Maar ik krijg elke keer een Rar i.p.v utz.
Iemand suggestie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:05
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:07:
Hello Allemaal,

nog even een vraagje over de thema's.

Ik heb verschillende geprobeerd (Sonyericsson, Mobile9 etc)
Maar ik krijg elke keer een Rar i.p.v utz.
Iemand suggestie
:/ de rar uitpakken wellicht een optie?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:50:
[...]
ga ik mooi voor een witte M600
Als je die kan vinden that is.. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 01:32:
[...]

Dat komt goed. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyB
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 01:32:
[...]

Ik heb nu een witte werkende M600i en my goed, she's gorgeous. Ik probeer deze avond nog een paar foto's online te smijten met en zonder hoes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Yup, de witte is idd echt beeldschoon! Heb de mijnes overigens uit HongKong voor 299.- met extra accu en screenprotector :D Al mijn collega's zijn jaloers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
doe je goed ;) , ik had em voor 350 met 1gb kaartje + screenprotector >:) , de dag dattie geintroduceerd was(was toevallig in die winkel en het was net nieuw binnengekomen)

[ Voor 5% gewijzigd door k5052 op 16-08-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over die Thema's:

Maar als ik de Rar uitpak, krijg ik alle icoontjes die ik nodig heb om het thema samen te stellen.
Ik krijg ze niet als een thema bestand.

Ik heb ook nog geprobeerd om een theme maker te downloaden en de icoontjes per stuk op de juiste plek te zetten maar ik ben gister ongeveer 2 uur bezig geweest zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyB
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 22:05:
Nog even over die Thema's:

Maar als ik de Rar uitpak, krijg ik alle icoontjes die ik nodig heb om het thema samen te stellen.
Ik krijg ze niet als een thema bestand.

Ik heb ook nog geprobeerd om een theme maker te downloaden en de icoontjes per stuk op de juiste plek te zetten maar ik ben gister ongeveer 2 uur bezig geweest zonder succes.
Rar-bestandje renamen naar utz of utx, wat was het nu ook weer.... That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reactie,
maar het werkt niet het blijft een Rar bestand en mijn telefoon herkend het niet.

Wat Nu?

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

als je een rar bestand hernoemt naar een utz betand blijft het een rar? vager dan dat heb ik het nog niet gehoord.... bla.rar hernoemen naar bla.utz en versturen via bluetooth naar je m600 (via datakabel lukt niet) _> installeren klaar. Werkt 't dan nog niet dan is je betsand corrup, waarschijnlijk: opnieuw downloaden.

• xon

xon

EraZor schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:24:
als je een rar bestand hernoemt naar een utz betand blijft het een rar? vager dan dat heb ik het nog niet gehoord.... bla.rar hernoemen naar bla.utz en versturen via bluetooth naar je m600 (via datakabel lukt niet) _> installeren klaar. Werkt 't dan nog niet dan is je betsand corrup, waarschijnlijk: opnieuw downloaden.
haha dit is de instelling in explorer guys. Hide extention for know filetypes uit me hoofd..je veranderd alleen de tekst dus het file is dan waarschijnlijk bla.utz.RAR geworden alleen zie je niet dat het .RAR is. Even bij opties kijken in explorer scherm

• Z___Z
  • Niet online
RAR bestanden zijn ingepakte bestanden. Het utz bestand zal wel in dat bestand zitten :P Probeer winrar te downlaoden en het bestand uit te pakken. RAR is vergelijkbaar met ZIP

Verwijderd

Bedankt voor de reacties bleef inderdaad utz.rar.

Bestand na uitpakken opnieuw ingepakt met bestandsnaam .utz.

Gelukt!!!!!!!!!!
Super!
Bedankt voor jullie suggesties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Is er al bekend of er navigatie op deze telefoon uit komt? Naar mijn weten is er nog geen programma wat op de m600 werkt.

Weet iemand uberhout of er nog een programma uit komt voor de m600. Ik heb al gebeld naar route66 en tomtom maar die konden mij alleen vertellen dat ze er momenteel geen programma voor hadden en geen idee hadden of er nog één zou komen.

Wie weet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Is er eigenlijk wel een shop waar ze de 1 GB Memory Stick Micro daadwerkelijk op voorraad hebben? Of ben ik soms te vroeg en is deze nog niet uit? Overal waar ik kijk heb je een levertijd en is het niet op voorraad....

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de M600i 3 weken geleden bij de Mediamarkt gehaald, toen ik om een geheugenkaart vroeg gaf hij die zonder problemen mee. Ik wist niet eens dat er zoveel problemen waren met de geheugenkaarten. Nu staan er in het mediamarkt ook veel plaatjes van de M2 dus ze zullen ze nu ook wel goed op voorraad hebben. Maar MM is misschien wel iets duurder als een webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
Hmm... Vodafone weet nog steeds niet wanneer ze hem kunnen leveren... :'( iemand anders al een ander bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
scorpio81 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:06:
Is er al bekend of er navigatie op deze telefoon uit komt? Naar mijn weten is er nog geen programma wat op de m600 werkt.

Weet iemand uberhout of er nog een programma uit komt voor de m600. Ik heb al gebeld naar route66 en tomtom maar die konden mij alleen vertellen dat ze er momenteel geen programma voor hadden en geen idee hadden of er nog één zou komen.

Wie weet meer?
http://www.wayfinder.com/...gator.en.php?link_id=spot

binnenkort krijg ik dit toestel met verlenging dus kan bijna niet wachten :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
http://www.wayfinder.com/...gator.en.php?link_id=spot

binnenkort krijg ik dit toestel met verlenging dus kan bijna niet wachten :P
Thanks! Toch niet goed gekeken. Toch hoop ik dat route 66 of tomtom nog met een programma komt. Maar je hebt me overtuigd, ik ga er volgende week één bestellen :).

Is het uberhout wel mogelijk dat route66 of tomtom op dit toestel gaat draaien, aangezien er de m600 een touchscreen heeft?

[ Voor 16% gewijzigd door scorpio81 op 19-08-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 17:09
Mr. D schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:47:
Hmm... Vodafone weet nog steeds niet wanneer ze hem kunnen leveren... :'( iemand anders al een ander bericht?
Ik werd net gebeld door de telefonische winkel van Vodafone (overhalen dat ik weer terugkom naar ze vanaf telfort ...gelukt) dat sinds gisteren de m600i in hun assortiment zit.

Het citypoint zal niet lang op zich laten wachten, dunkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:51

Maxow

Hidden Sound System

Magma schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:30:
Is er eigenlijk wel een shop waar ze de 1 GB Memory Stick Micro daadwerkelijk op voorraad hebben? Of ben ik soms te vroeg en is deze nog niet uit? Overal waar ik kijk heb je een levertijd en is het niet op voorraad....
BelCompany heeft 512MB en 1GB kaartjes gewoon op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Het enablen van 3G op deze mobiel i.p.v. normaal GSM+GPRS heeft een heel nadelige invloed op de gebruikstijd van de accu. Bij mij gaat ie met 3G aan (dus eigenlijk nog niet eens in gebruik) maar net 1,5 - 2 dagen mee. Met GSM+GPRS is ie pas halverwege de 5e dag pas leeg. Hebben anderen dit ook ondervonden of ligt het aan mijn toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

ppaddo
ck2000nl schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 16:10:
Het enablen van 3G op deze mobiel i.p.v. normaal GSM+GPRS heeft een heel nadelige invloed op de gebruikstijd van de accu. Bij mij gaat ie met 3G aan (dus eigenlijk nog niet eens in gebruik) maar net 1,5 - 2 dagen mee. Met GSM+GPRS is ie pas halverwege de 5e dag pas leeg. Hebben anderen dit ook ondervonden of ligt het aan mijn toestel?
Hier exactemundo dezelfde ervaringen. Ik meen me te herinneren dat ik op de site van SE een tabelletje heb gezien waarin ook duidelijk naar voren kwam dat de accuduur bij gebruik van umts extreem veel korter was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hmmm zat over deze telefoon te twijfelen om over 4 maandjes naast m'n Qtek S200 aan te schaffen.
Even op nieuwemobiel.nl gekeken maar zag toen ook de W950i, ook zeer zeer nice zeg:
320 x 240 Touchscreen, 4 GB intern geheugen, sensitive pad en gewoon weer nice design...

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/sonyericsson/w950i/sonyericsson_w950i.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/sonyericsson/w950i/3gsm%202006%200058.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/sonyericsson/w950i/3gsm%202006%200053_3.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
ppaddo schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 16:57:
ppaddo
[...]

Hier exactemundo dezelfde ervaringen. Ik meen me te herinneren dat ik op de site van SE een tabelletje heb gezien waarin ook duidelijk naar voren kwam dat de accuduur bij gebruik van umts extreem veel korter was!
Effe op de SE site gekeken, en idd ik zie dat tabelletje!

UMTS 2 uur 30 min(Gesprekstijd) 250 uur 0 min(Stand-bytijd)

Maak van die Stand-bytijd maar 48 uur met UMTS |:( :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

CLB schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:10:
Hmmm zat over deze telefoon te twijfelen om over 4 maandjes naast m'n Qtek S200 aan te schaffen.
Even op nieuwemobiel.nl gekeken maar zag toen ook de W950i, ook zeer zeer nice zeg:
320 x 240 Touchscreen, 4 GB intern geheugen, sensitive pad en gewoon weer nice design...

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb op de Cebit van afgelopen maart met die W950 in mijn handen gestaan en van dat touch sensitive toetsenbord kon ik niet echt enthousiast worden. Het "revolutionaire" toetsenbord van de M600i sprak me echter direct aan!

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 20-08-2006 18:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 18:04
@CLB

Volgens mij komt de W950i pas in oktober (maar kan ook veel later zijn aangezien de witte M600i er nog niet eens is). Daarbij, je krijgt in principe precies dezelfde functionaliteit, met alleen 4gb geheugen en een veel beter gedetailleerd ontwerp. Maar waarschijnlijk wordt de W950i ook veel duurder aangezien het als Walkmanphone wordt gepositioneerd. Tja, marketing he....
Check rest van dit forum maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdedreu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05-2020
Wie kan mij vertellen welke headset word mee geleverd met deze telefoon ?
Is het bijvoorbeeld mogelijk om met mijn eigen oordopjes in de headset te gaan zoals dat bij de SE W800 kon? mijn huidige telefoon is gejat en wil heel graag mijn telefoon weer als walkman gebruiken maar kan denk ik niet wachten totdat ze de W950 eindelijk een keer gaan releasen.

Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
Kadettilac schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:40:
[...]

Ik werd net gebeld door de telefonische winkel van Vodafone (overhalen dat ik weer terugkom naar ze vanaf telfort ...gelukt) dat sinds gisteren de m600i in hun assortiment zit.

Het citypoint zal niet lang op zich laten wachten, dunkt me
het zou mooi zijn, maar toen ik 2 weken geleden belde, zat hij wel al in het assortiment (ik kon hem namelijk bestellen), maar bleek hij niet op voorraad te zijn. En afgelopen vrijdag konden ze er nog geen mededelingen over doen (niet bij telefonische verkoop, noch in het citypoint hier in Leidschendam).

Anyway, we zien het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
dennisdedreu schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 19:17:
Wie kan mij vertellen welke headset word mee geleverd met deze telefoon ?
Is het bijvoorbeeld mogelijk om met mijn eigen oordopjes in de headset te gaan zoals dat bij de SE W800 kon? mijn huidige telefoon is gejat en wil heel graag mijn telefoon weer als walkman gebruiken maar kan denk ik niet wachten totdat ze de W950 eindelijk een keer gaan releasen.
nee, er komen de normale dopjes bij zonder een optie om andere dopjes aan te sluiten voor 3,5 mm plugs. maar je kunt natuurlijk zo'n convertje kopen of tweedehands zo'n handset, heb ik ook gedaan en daarop weer mijn eigen headphones aangesloten. werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:37
scorpio81 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:06:

Wie weet meer?
Je kan toch gewoon Route66 voor UIQ3 installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Dancelot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 10:10
Ik heb een M600i samen met T-Mobile PIT en had dus geen zin om mn 3G uit te zetten, maar werd ook gek van het stroomgebruik. Tót is de oplossing vond (tenminste, als je POP3 gebruikt en geen pushmail)

Ga naar:
Extra - Config. - Verbindingen - Internet Accounts - Opties

Zet daar je Voorkeursmodus op "Alleen CS" ipv op "Automatisch"

Wat dat doet is een beetje tegenstrijdig. CS staat eigenlijk voor "Circuit switched" en zou dus betekenen dat de telefoon ouderwets via zn modem in zou moeten gaan bellen. Omdat er echter geen inbelaccount bestaat (alleen always on PIT account), valt hij toch terug op GPRS/UMTS. Als je dan de time out op 2 minuten zet (zelfde scherm) en je pop3 eens in de 15 minuten zn mail laat ophalen, staat gprs/umts nog maar 8-10 minuten per uur aan! (los van surfen dan natuurlijk) Ik doe nu makkelijk minstens 2 volle dagen met mn batterij, terwijl ik hem daarvoor toch wel iedere dag aan het stroomnet moest hangen...

Ik heb ook gechecked of er geen extra kosten ontstaan door dit geintje, maar dat is dus niet het geval.

[ Voor 4% gewijzigd door Sir Dancelot op 21-08-2006 11:35 ]

Whatever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Jazco2nd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:59:
[...]

Je kan toch gewoon Route66 voor UIQ3 installeren?
Als die zou bestaan wel ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Ik heb even naar SE gemaild en kreeg de volgende reactie. Ik heb ook een mailtje gestuurd naar route66 maar verwacht daar ook niet veel wijzer van te worden.

Als er software wordt gemaakt lijkt me dat deze zowel op de m600, W950 en de P990 kan gaan draaien. Het zal toch niet zo zijn dat ze hiervoor geen software ontwikkelen.

Geachte heer xxxx,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Sony Ericsson verkoopt geen navigatie-software, dit verloopt via zogenaamde 3rd party software. Wij adviseren u om contact op te nemen met de fabrikanten van navigatie-software om aldaar navraag te doen over de compatibiliteit van deze software met uw Sony Ericsson mobiele telefoon maar wij ondersteunen het gebruik hiervan echter niet aangezien deze software afkomstig is van derden.

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

SE

[ Voor 8% gewijzigd door scorpio81 op 21-08-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Laatste firmware is hier trouwens redelijk buggy... Veel meer vastlopers dan mijn eerdere firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Christoph schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:24:
Laatste firmware is hier trouwens redelijk buggy... Veel meer vastlopers dan mijn eerdere firmware.
Er is een nieuwe uit? Welke versie is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drie weken in het bezit van een m600i en over het algemeen zeer tevreden, vooral het keyboard waarover ik aanvankelijk sceptisch was. Twee issues:
• geregeld heb ik vastlopers, waardoor ik een hard restart moet doen. Het is alsof multitasken en switchen niet echt soepel gaat. Geregeld gooi ik applicaties uit in taakbeheer maar dat helpt niet echt. Weet iemand een oplossing (btw ik heb geen pc maar een mac dus het downloaden van firmware lijkt mij lastig, waar krijg je die trouwens?)
• mijn batterij gaat snel op en het lijkt alsof het uitschakelen van 3G daar een oplossing voor is, alleen springt 3G steeds automatisch aan ook al heb ik hem handmatig naar GSM/GPRS gezet, komt dat door mijn tzones instelliungen en moet ik die eraf gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

ik heb sinds vorige week last van wat rare dingen op mijn phone met firmware :
blue: R3A01
organiser: R3A06
CDA: R3A03

(weet niet welke release dit in z'n totaal is)

- (oud probleem) - Mijn mail wordt automatisch binnengehaald en stopt 's avonds en begint 's morgens weer (vanwege irritantie notice piepje). Toch lijkt hij 's morgens niet automatisch te beginnen en geeft hij een foutmelding. Dit geldt overigens ook voor de internet browser

- (nieuw probleem) De telefoon lijkt af en toe onder water vast te lopen. Ik word gebeld maar de telefoon gaat dan NIET over maar aan de andere kant horen ze hem wel netjes overgaan. Ik zie helemaal 0.0 op mijn display. Heel gek iets!

Is er al nieuwere software dan de gene die ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
xon schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:05:
De versie staat achter "Telefoon:" als je je Telefoonstatus op vraagt. Bij mij staat ie op: R4A002. Geen idee of het de nieuwste is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:32

El Martino

Zo niet, dan toch.

EasyB schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 12:02:
[...]

Ik heb nu een witte werkende M600i en my goed, she's gorgeous. Ik probeer deze avond nog een paar foto's online te smijten met en zonder hoes....
Had je dat inmiddels gedaan? Ben benieuwd naar die hoes die je besteld had. Hoe lang duurde het trouwens voordat je 'm had?

En nog een vraag: is het netjes aanbrengen van zo'n screenprotector een beetje goed te doen of krijg je snel luchtbelletjes bij zoiets?

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
xon schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:05:
ik heb sinds vorige week last van wat rare dingen op mijn phone met firmware :
blue: R3A01
organiser: R3A06
CDA: R3A03

(weet niet welke release dit in z'n totaal is)

- (oud probleem) - Mijn mail wordt automatisch binnengehaald en stopt 's avonds en begint 's morgens weer (vanwege irritantie notice piepje). Toch lijkt hij 's morgens niet automatisch te beginnen en geeft hij een foutmelding. Dit geldt overigens ook voor de internet browser

- (nieuw probleem) De telefoon lijkt af en toe onder water vast te lopen. Ik word gebeld maar de telefoon gaat dan NIET over maar aan de andere kant horen ze hem wel netjes overgaan. Ik zie helemaal 0.0 op mijn display. Heel gek iets!

IK heb precies hetzelfde probleem, je kan zien dat je telefoon niet meer over gaat wanneer je provider logo uit beeld is, dan heb ik een herstart nodig voor ik weer gebeld kan worden.

Je zal waarschijnlijk ook r4a002 hebben zoals ik, mijn bluetooth en organizer versie zijn nog net iets hoger maar dat maakt niet echt uit, net boven die codes staat jou firmware versie.

Heel erg irritant probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in de M600i via Vodafone: ik hoorde zojuist van de klantenservice dat die van mij op "shipped" staat. Hij zou dus uiterlijk morgen bezorgd moeten worden.

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jughead
@Mr. D

Goed om dat te horen! Zou je ook dan zsm je ervaringen kunnen posten i.v.m. aangepaste Vodafone firmware? Dingen om op te letten zijn:

- Het ontbreken/aanwezigheid van task manager
- De mogelijkheid om zelf firmware te updaten via SEUS

Dat zijn dingen waar klanten van Vodafone UK over geklaagd hebben, heb ik geleerd.
Heb je via een lokale city point of rechtstreeks vanuit centrale Vodafone besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Christoph schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 08:46:
[...]

IK heb precies hetzelfde probleem, je kan zien dat je telefoon niet meer over gaat wanneer je provider logo uit beeld is, dan heb ik een herstart nodig voor ik weer gebeld kan worden.

Je zal waarschijnlijk ook r4a002 hebben zoals ik, mijn bluetooth en organizer versie zijn nog net iets hoger maar dat maakt niet echt uit, net boven die codes staat jou firmware versie.

Heel erg irritant probleem.
Aahh een medeslachtoffer...het gekke is dat je toch zou verwachten dat meerdere er dan last mee hebben. Het zou dus kunnen zijn dat we beide iets hebben ingesteld dat in combinatie voor dit probleem zorgt.

Zal vanavond eens kijken of er al een nieuwe firmware update is inmiddels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
jughead schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:42:
@Mr. D

Goed om dat te horen! Zou je ook dan zsm je ervaringen kunnen posten i.v.m. aangepaste Vodafone firmware? Dingen om op te letten zijn:

- Het ontbreken/aanwezigheid van task manager
- De mogelijkheid om zelf firmware te updaten via SEUS

Dat zijn dingen waar klanten van Vodafone UK over geklaagd hebben, heb ik geleerd.
Heb je via een lokale city point of rechtstreeks vanuit centrale Vodafone besteld?
Als ik hem ontvangen heb, ga ik het bekijken en zal ik het eea hier posten. Maar ik moet eerst nog maar eens zien dat ze hem echt uitleveren... |:(

Ik hem hem besteld via de klantenservice, telefonische verkoop (1200 als je al met een vodafone toestel belt)

• Kadettilac
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 17:09
Voor allen die wachten op een WITTE, ik kreeg net een mailtje van SE met de volgende tekst:

"Beste klant,

U heeft onlangs een e-mailbevestiging aangevraagd als de 'M600i_wit' weer in voorraad zou zijn. Dit product is nu in voorraad!

Volg deze link om in de e-shop te komen, en kies wit:

m600i wit

Met vriendelijke groet,

info@webaankoop.nl"

T is maar dat u t weet! De belwinkels zullen vast volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk

Tuk

heb een vraagje. Probeer al een tijdje een spelletje te installeren. Alles gaat goed maar kan het spelletje na de installatie nergens vinden. Niet bij games, kan alleen het instal progje vinden in de map other. Heeft iemand hier ervaring mee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De witte versie is nu ook overal beschikbaar gesteld. Hier wat foto`s:

Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/3356/dsc00322kl6.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/5503/dsc00321ax9.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik ben toch blij dat ik een zwarte heb. De opmerking die hier ook al eens gemaakt is "hé, hij belt met een iPod" blijft maar door mijn kop zwermen als ik zo'n witte zie.
Dit is een tamelijk serieus toestel (geen br33zah D600 dingetje) en om de een of andere reden past dat witte er naar mijn smaak niet bij. Maar ja, gelukkig is het maar zo dat smaken verschillen.

Heb sinds de laatste firmwareupdate (R4A002) geen vreemde dingen meer gezien. De iPod sock past nog perfect, maar ondanks dat wordt het scherm (raak ik alleen aan met de stylus) toch vettig. Binnenkort even naar Zuid-Frankrijk, toch maar eens kijken naar zo'n Noreve hoesje. Misschien dat dat net wat beter is.

Verder hier nog helemaal :) met de M600i!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:01:
De witte versie is nu ook overal beschikbaar gesteld. Hier wat foto`s:
Erg nice die witte! :D

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:19:
De opmerking die hier ook al eens gemaakt is "hé, hij belt met een iPod" blijft maar door mijn kop zwermen als ik zo'n witte zie.
Maar je hebt hem wel in een iPod sock zitten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een gekke vraag maar kun je nu al met een toets opnemen als je wordt gebeld? of gaat dat echt puur via het scherm? en de afbeelding van degene die je belt, zie je die helemaal in beeld als bij de P910i?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 21:37 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.