Het Sony Ericsson M600i topic

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:20:
[...]

U vraagt, Ebay biedt het aan:
Zie ik het goed dat de silicone hoes over het toetsenbord heen gaat? Dat lijkt nou niet zo tof! (iemand ervaring hiermee?)

Toch maar eens kijken naar zo'n iPod sock. Die moet kwa breedte inderdaad voldoende zijn.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Tip voor de creatieve tweaker, koop zelf een sok of een stukje stof en maak je eigen hoes. Eventueel laat je moeders het naaien.

Zo heb ik ook een hoesje voor mijn iPod gemaakt, tis wat minder chique dan gebruikelijk, maar toch.

[ Voor 29% gewijzigd door Vrieskist op 17-07-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Vrieskist schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:30:
Tip voor de creatieve tweaker, koop zelf een sok of een stukje stof en maak je eigen hoes. Eventueel laat je moeders het naaien.

Zo heb ik ook een hoesje voor mijn iPod gemaakt, tis wat minder chique dan gebruikelijk, maar toch.
waarom precies, zo duur zijn die sokjes nou ook weer niet hoor...en zoals je zelf al een beetje aangeeft, het wordt er niet bepaald mooier op :S......nee mocht ik een M600 hebben, dan ook een leuk hoesje erbij :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
de officiële iPod sokjes zijn in mijn ogen reteduur, 30 euro geloof ik. Dat geef ik er dus niet voor. Dus toen heb ik zelf een klein paar sokken gekocht en die omgetoverd tot iPod sock.
Op deze manier ga ik ook een hoesje voor mijn m600i maken, alleen dan met de stof die ik nog heb liggen van mijn oude palm hoesje, soort van glad, vlieger stof is dat.

Even iets anders, heeft iemand al geprobeerd om via bluetooth te internette op de m600? Dus via bluetooth: M600 -> PC -> Internet. Ik heb hier en daar wat gelezen, maar krijg het niet aan de praat.

[ Voor 23% gewijzigd door Vrieskist op 18-07-2006 09:52 . Reden: toevoeging bt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Vrieskist schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:51:
de officiële iPod sokjes zijn in mijn ogen reteduur, 30 euro geloof ik. Dat geef ik er dus niet voor. Dus toen heb ik zelf een klein paar sokken gekocht en die omgetoverd tot iPod sock.
Op deze manier ga ik ook een hoesje voor mijn m600i maken, alleen dan met de stof die ik nog heb liggen van mijn oude palm hoesje, soort van glad, vlieger stof is dat.
Je heb gelijk wat de prijs betreft, echt veel te duur. Ik heb inmiddels een deal weten te sluiten met een iPod eigenaar en dus gezamenlijk wel die iPod socks aangeschaft. Het lijkt wel of ze speciaal voor de M600 gemaakt zijn, zo goed passen ze! Eindelijk een goede manier om de M600 in mijn broekzak mee te nemen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Ik zal binnenkort mijn hoesje hier ook wel showen ;)

Terugkomend op mijn bluetooth probleem, misschien zoeken meer mensen om internet via bluetooth / pan te krijgen. Hier staan een paar tuturials, die helaas bij mij niet werken maar bij vele andere wel.
http://www.spectaculart.co.uk/M600BTPAN.html
http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=1202
http://www.pocketpcmag.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=18904

Nog een vraag, heeft iemand ook een screenprotector kunnen vinden voor de M600? Of is het scherm gelijk aan de P8xx ne P9xx modellen van SE?

[ Voor 15% gewijzigd door Vrieskist op 18-07-2006 14:50 . Reden: screenprotector vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:54

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik weet niet waarom, maar het feit dat de klep naar beneden open gaat in plaats van naar boven staat mij om een of andere reden toch tegen.

[ Voor 5% gewijzigd door ma9ma op 19-07-2006 09:26 ]

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand een inschatting geven wanneer er een tomtom versie voor UIQ v3 te verwachten is?
Of zou er iemand een soort van workaround kunnen geven? Of dat je het kunt emuleren in UIQ v2 omgeving of iets dergelijks?

Grtn,

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

nou moeeee!!

2 X binnen 2 dagen gewoon een reset gehad op me telefoon. Ik zag nog net wat er stond en dat was iets van: om de "configuratie" optimaal te laten functioneren zal de telefoon nu resetten..

uhh..nieuwste software en hij ligt toch niet in de volle zon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Ik draai nu ook 2 dagen en nog niet echt last gehad. Wel een vastloper gehad toen ik via PAN wilde internetten, hij flipte op het bluetooth in combinatie met mijn pc denk ik. Waarschijnlijk door verkeerde instelling van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al ergens een witte M600i gesignaleerd (i.c.m. met een T-mobile abo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Ik zag bij de T for Telecom in Leeuwarden een witte liggen in de winkel. Weet niet met welk abonnement.

Het is trouwens nog wel een hele opdracht om 1gb memory stick micro vinden, overal uitverkocht, ook op internet lijkt het. Heb inmiddels wel bij Martin Fields een screenprotector besteld (hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luobo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-03 14:29
De mediamarkt verkoopt nu ook de 1 Gb micro m2 stick voor € 60,-. Zelf eentje van de week gehaald.

[ Voor 7% gewijzigd door luobo op 20-07-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:40

EraZor

Don't mention the war

Iemand al ervaringen met firmware R4A002 ? Ik draai nu nog met R1B01 (volgens mij de eerste, toch?) Ik kom weinig storende zaken tegen tot dusver, maar is upgraden een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste firmware lijkt iets vlotter en lost een serie kleine bugjes op.
Toch blijft het (IMHO) allemaal een beetje 'beta' aanvoelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrieskist schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:03:
Ik zag bij de T for Telecom in Leeuwarden een witte liggen in de winkel. Weet niet met welk abonnement.

Het is trouwens nog wel een hele opdracht om 1gb memory stick micro vinden, overal uitverkocht, ook op internet lijkt het. Heb inmiddels wel bij Martin Fields een screenprotector besteld (hier).
wiite dummies liggen er overal maar leverbaar zijn ze -tot nu toe- nergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EraZor schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 07:59:
Iemand al ervaringen met firmware R4A002 ? Ik draai nu nog met R1B01 (volgens mij de eerste, toch?) Ik kom weinig storende zaken tegen tot dusver, maar is upgraden een aanrader?
Ik draai hem sinds gisteren en vooralsnog geen problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:11:
Laatste firmware lijkt iets vlotter en lost een serie kleine bugjes op.
Toch blijft het (IMHO) allemaal een beetje 'beta' aanvoelen :/
Ja joh? Ik merk daar met m'n huidge firmware iig niks van. Stable as a rock.....

Ik ga wel ff backuppie maken en flash 'm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediaplayer en webbrowser (blijven) om de haverklap op hun bek gaan, hebben meer mensen dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luobo
Voor degene die im willen gebruiken er is een beta uit voor de uiq3 van agile messenger: http://www.agilemobile.com/downloads.html. Werkt bij mij vooralsnog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

luobo schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:26:
Voor degene die im willen gebruiken er is een beta uit voor de uiq3 van agile messenger: http://www.agilemobile.com/downloads.html. Werkt bij mij vooralsnog perfect.
weer zo'n verdomde 3 dagen trial zeker :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luobo
voorlopig is het een test/beta versie. Wordt nergens vermeldt dat het niet meer te gebruiken is na zoveel dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie zich ook kapot ergert aan de webbrowser:
Opera Mini (y)
Enige HUGE nadeel; hij onthoud geen passwords, althans bij mij niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

ik twijfel tussen dit toestel en de nokia E60

e60 heeft meer features maar deze heeft een betere standytijd (prijs maakt niet heel veel uit icm abo)

Red deze de standy tijd een beetje? Mijn k700i is na 2 jaar namelijk wel heeeeeeeel snel leeg, dus misschien ga ik se verlaten voor nokia (maar das ook niet een favo merk van me)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Wat voor film formaten ondersteunt de M600 eigenlijk? Die demo ben je ook wel zat na 2x kijken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Is er IEMAND die MMS aan de gang gekregen heeft met een Hi/KPN abbo? Ik heb keurig de instellingen ontvangen per SMS van KPN, gprs is geactiveerd (blauwe blokje zichtbaar) (ook nog 's via de klantenzelfservice gechecked) maar ik krijg 't niet voor elkaar. het werkte overigens op mijn K700 prima met deze simkaart, dus 't probleem ligt volgens mij in het toestel.

Wat ik gedaan heb:
Instellingen ontvangen, code ingegeven 0000 (instellingen geaccepteerd) en een MMS proberen te versturen. Werkt niet, zelf het wereldbolletje ontbreekt bovenaan. Vervolgens het volgende veranderd: Bij configuratiescherm > MMS-Account Bij "internetaccount" KPN MMS geselecteerd.

Bij verbindingen > Internetaccounbts KPN MMS geselecteerd en de instellingen gechecked:
Accountnaam: KPN MMS
Adres: portalmmm.nl
Gebruikersnaam / Wachtwoord niet aangevinkt en niks ingevuld.

Zou allemaal moeten kloppen volgens mij. Als ik vervolgens een MMSje probeer te versturen, zie ik dit keer wél even dat wereldbolletje verschijnen (er ís dus wel even verbinding, lijkt me) maar dan wordt het bericht toch niet verzonden met de mededeling "MMS Mislukt. Controleer de MMS-/Internetinstellingen. - Oorzaakcode -7361"

KPN MMS is toegevoegd bij Internetaccounts, overigens en staat boven Bluetooth PAN in het prioriteitenlijstje.

[ Voor 13% gewijzigd door EraZor op 24-07-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:05:
Is er al ergens een witte M600i gesignaleerd (i.c.m. met een T-mobile abo)?
Ik kreeg vanochtend een bericht van gsm.nl waar ik een pre-order voor de witte versie aangevraagd had.

"Onlangs heeft u via onze site een bestelling geplaatst voor een
abonnement met daarbij de SONY ERICSSON M600I WIT hiervoor hebben wij
contract met bescheiden mogen ontvangen.

Helaas is gebleken dat wij het toestel niet meer kunnen leveren,
de SONY ERICSSON M600I WIT is sinds kort uitgefaseerd en helaas
daarom niet meer leverbaar in nederland.

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? Dat zou echt een beetje jammer zijn, Als ik een M600 neem wil ik echt een witte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:04:
[...]

Ik kreeg vanochtend een bericht van gsm.nl waar ik een pre-order voor de witte versie aangevraagd had.

"Onlangs heeft u via onze site een bestelling geplaatst voor een
abonnement met daarbij de SONY ERICSSON M600I WIT hiervoor hebben wij
contract met bescheiden mogen ontvangen.

Helaas is gebleken dat wij het toestel niet meer kunnen leveren,
de SONY ERICSSON M600I WIT is sinds kort uitgefaseerd en helaas
daarom niet meer leverbaar in nederland.

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak"
bullshit, ze kunnen hem alleen niet krijgen..

T4T ligt de witte al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wanneer krijgen de grote retailers deze telefoon? Ik kan hem eigenlijk alleen vinden bij webshops en T4T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kyddil schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:34:
[...]

T4T ligt de witte al..
Ik vind het ook maar een raar verhaal van GSM.nl, daarom heb ik mijn bestelling ook gecanceld en ga ik morgen eens langs bij de locale T4T.
Hopelijk heb ik dan morgen een M600i in handen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
wat voor programma's gebruiken jullie op de m600i? aangezien er wel 3rd party software beschikbaar is maar heel erg weinig.. zoek ik eigenlijk naar een programma als float mobile agent.. maar dat krijg k ook niet werkend met mijn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kyddil schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:34:
[...]

T4T ligt de witte al..
Ze hebben alleen de witte dummy. Niemand heeft de witte versie te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 19:53:
[...]

Ze hebben alleen de witte dummy. Niemand heeft de witte versie te koop.
jawel, expansys en pixmania ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kyddil schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 20:47:
[...]

jawel, expansys en pixmania ;)
Ja, dat weet ik. Ik bedoelde ook geen enkele T4T heeft het te koop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:40

Maxow

Hidden Sound System

Leverancier van de BC heeft de witte nog niet eens in het systeem opgenomen, dus denk persoonlijk dat een Nederlandse release nog wel even duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Laatst online: 14:54
Had vandaag een witte in m'n hand, ben er alleen niet uit of ik deze neem of een nokia e61, lastige keuze :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
paragon schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:02:
Had vandaag een witte in m'n hand, ben er alleen niet uit of ik deze neem of een nokia e61, lastige keuze :S
Waar heb je die witte gevonden? Ik ben vandaag ook rond gaan kijken voor een M600i, maar alle winkels hebben de zwarte en niet de witte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
paragon schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:02:
De Nokia E61 heeft wel als pluspunt WLAN, wat mijn vriendin ontzettend veel gebruikt. Vandaar ook dat ze zeer waarschijnlijk dit toestel gaat nemen...

[ Voor 13% gewijzigd door Le0032 op 26-07-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

EraZor schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:24:
Is er IEMAND die MMS aan de gang gekregen heeft met een Hi/KPN abbo? Ik heb keurig de instellingen ontvangen per SMS van KPN, gprs is geactiveerd (blauwe blokje zichtbaar) (ook nog 's via de klantenzelfservice gechecked) maar ik krijg 't niet voor elkaar. het werkte overigens op mijn K700 prima met deze simkaart, dus 't probleem ligt volgens mij in het toestel.

Wat ik gedaan heb:
Instellingen ontvangen, code ingegeven 0000 (instellingen geaccepteerd) en een MMS proberen te versturen. Werkt niet, zelf het wereldbolletje ontbreekt bovenaan. Vervolgens het volgende veranderd: Bij configuratiescherm > MMS-Account Bij "internetaccount" KPN MMS geselecteerd.

Bij verbindingen > Internetaccounbts KPN MMS geselecteerd en de instellingen gechecked:
Accountnaam: KPN MMS
Adres: portalmmm.nl
Gebruikersnaam / Wachtwoord niet aangevinkt en niks ingevuld.

Zou allemaal moeten kloppen volgens mij. Als ik vervolgens een MMSje probeer te versturen, zie ik dit keer wél even dat wereldbolletje verschijnen (er ís dus wel even verbinding, lijkt me) maar dan wordt het bericht toch niet verzonden met de mededeling "MMS Mislukt. Controleer de MMS-/Internetinstellingen. - Oorzaakcode -7361"

KPN MMS is toegevoegd bij Internetaccounts, overigens en staat boven Bluetooth PAN in het prioriteitenlijstje.
Kies in het berichtenmenu voor "meer". Dan "instellingen", "mms-account" en dan bij "internetaccount" je mms-account van Hi kiezen. Heb ik ook pas ontdekt...

Laat even weten of dit werkt!

OW, en om MMS (voor het eerst) te kunnen ontvangen schijn je er eerst een te moeten verzenden... :?

[ Voor 7% gewijzigd door PaT op 27-07-2006 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

yep dat saat zoals je zei ja..... nog steeds no-go... ik probeer een mms te verzenden (om te activeren dus) maar dat gaat dus niet....

Mail me anders je volledige instellingen ff als je wil... (houden we 't topic schoon verder)

[ Voor 27% gewijzigd door EraZor op 27-07-2006 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet volgens mij gewoon KPN MMS kiezen uit de lijst.
Ga naar berichten (selecteren) : dan 'meer' -> instellingen -> MMS Account -> kies daar gewoon KPN MMS

Bij de accounts zelf staat alleen als adres 'internet' onder KPN MMS, geen account en password.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

En wat straat er bij Adres Servicecentrum dan bij je MMS Account? Er Moet iets ingevuld staan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga eens naar de telefoonconfiguraties van SE:http://www.sonyericsson.c...4000&template=ps3&zone=ps
Daar even de procedure van MMS volgen enz. Bij mijn Orange abo is dit gelukt en het werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Vage shit....nu werkt 't wel idd ;) (volgens mij met EXACT dezelfde instellingen...maar goed) thx heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Bij mij staan nu twee MMS accounts. Een zal er wel weg kunnen..Niet helemaal zoals het hoort, maar zolang het werkt :)

Iemand ook al ervaringen met Push e-mail? Ik heb een Vodafone abbo en die ondersteunt dat.

Daarnaast, weet er iemand een site met leuke filmpjes die geschikt zijn voor de SE M600i? Zoals hier al eerder gezegd, dat demo filmpje ken ik nu wel....

Nog wat mafs. Probeerde gisteren een ringtone te bestellen bij radio 538. Neem aan dat dit toestel toch ook realtones ondersteunt (zijn toch mp3'tjes?) maar volgens 538 hadden ze geen ringtones voor de M600i. Ligt dat aan hun of...

wap.radio538.nl is ook niet te bereiken via de M600i. Krijg je een vage foutmelding. Wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Z___Z schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:37:
[...]

Waar heb je die witte gevonden? Ik ben vandaag ook rond gaan kijken voor een M600i, maar alle winkels hebben de zwarte en niet de witte :(
Ze hadden er maar 1, morgen weet ik of ik hem neem of toch voor de e61 ga. Dan laat ik je wel weten waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

40 euro? Hoeveel verzendkosten enz. komen daar uiteindelijk bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

ppaddo schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 07:56:
[...]

40 euro? Hoeveel verzendkosten enz. komen daar uiteindelijk bij?
Die brando is trouwens ERG goedkoop met verzendkosten. Ook allerlei USB gadgets verkopen ze daar ..dacht maar 6 dollar of zo..maakt niet uit wat je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

BUGjjjee??

Wat ik nu al een aantal keer heb gehad is dat ik een timer heb gezet op wanneer mijn telefoon mail mag binnenhalen. Dit heb ik gedaan dat ik niet midden in de nacht een piepje wil horen dat er nieuwe spam binnenkomt ;) en ik in de ochtend niet de hele tijd wil instellingen dat ik het piepje hoor..

Anyway...

Op het moment dat ik 's morgens op verzenden en ontvangen druk geeft hij continue een foutmelding! Ook als ik dan naar internet op de phone ga laat hij een foutmelding zien. Alleen een restart zorgt ervoor dat alles weer werkt.

Ik weet dus niet of dit met de timer te maken heeft of dat het iets anders is.

Ik gebruik PIT van Tmobile overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
offtopic:
als iemand screenprotectors bestelt bij brando , zou die er misschien 1 extra kunnen bestellen voor een medegotter aangezien ik alleen kan bestellen via wiretransfer(bank) dat veel extra kosten met zich meebrengt) O-) , contact me @ mail @ profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
paragon schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:32:
[...]

Ze hadden er maar 1, morgen weet ik of ik hem neem of toch voor de e61 ga. Dan laat ik je wel weten waar ;)
Ga maar voor de Nokia O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 15:17
xon schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:28:
BUGjjjee??

Wat ik nu al een aantal keer heb gehad is dat ik een timer heb gezet op wanneer mijn telefoon mail mag binnenhalen. Dit heb ik gedaan dat ik niet midden in de nacht een piepje wil horen dat er nieuwe spam binnenkomt ;) en ik in de ochtend niet de hele tijd wil instellingen dat ik het piepje hoor..

Anyway...

Op het moment dat ik 's morgens op verzenden en ontvangen druk geeft hij continue een foutmelding! Ook als ik dan naar internet op de phone ga laat hij een foutmelding zien. Alleen een restart zorgt ervoor dat alles weer werkt.

Ik weet dus niet of dit met de timer te maken heeft of dat het iets anders is.

Ik gebruik PIT van Tmobile overigens...
Ik zag dat jij ook een Wizard hebt gehad. Zou je voor mij de grootste verschillen/verbeteringen/verslechteringen op een rijtje kunnen zetten. Het hoeft absoluut geen gehele review te zijn. Die zijn er zat. Nee juist wat dingen die jouw opvallen bij de overstap van het ene OS naar het andere.

Ik moet er overigens eerlijk bij vertellen dat ik zeer waarschijnlijk een Samsung SGH-i320 of Nokia E61 ga kopen, maar ik heb nog niet besloten!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Z___Z schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:57:
[...]
Ga maar voor de Nokia O-)
M600i gekocht teletools amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Hoedje schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:04:
[...]

Ik zag dat jij ook een Wizard hebt gehad. Zou je voor mij de grootste verschillen/verbeteringen/verslechteringen op een rijtje kunnen zetten. Het hoeft absoluut geen gehele review te zijn. Die zijn er zat. Nee juist wat dingen die jouw opvallen bij de overstap van het ene OS naar het andere.

Ik moet er overigens eerlijk bij vertellen dat ik zeer waarschijnlijk een Samsung SGH-i320 of Nokia E61 ga kopen, maar ik heb nog niet besloten!
pff je weet al dat je wat anders gaat kopen en toch laat je mij een heel stuk op me toetsenbord rossen ;)

Nee heel kort...ik wilde van de lompheid af en toch meer weer iets kleiners de wizard is immers LOMP. Grootste gemis..ehh geen! ik mis wifi absoluut niet die wel op de wizard zat..enige waarvan ik denk mwaa is de look and feel van WM5 sja..het is toch windows wat je al kent.

Symb werkt leuk en je merkt dat het meer voor een telefoon is geschreven dan voor een PDA. Wat ik wel mis is bv een MSN client die wel standaard in WM5 zit en nog wat van dat soort microsoft handigheidjes.

Verder gebruik ik van de M600 heeerlijk snel UMTS ipv het tragere GPRS en kan ik gewoon overal streampjes luisteren en kijken zonder dat ik weer helemaal het moet comprimeren en zo naar lagere bitrate..

other questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ik was zaterdag ook weer eens bij de t for telecom, ik vind het wel lomp van ze om een witte m600 (dummy) neer te leggen en dan alleen zwarte verkopen :S.

Ze vertelde me dat ze hier niets aan konden doen en dit het beleid van SE was. Ik ben er maar niet op in gegaan want het was nogal druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
xon schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 10:55:
[...]

pff je weet al dat je wat anders gaat kopen en toch laat je mij een heel stuk op me toetsenbord rossen ;)

Nee heel kort...ik wilde van de lompheid af en toch meer weer iets kleiners de wizard is immers LOMP. Grootste gemis..ehh geen! ik mis wifi absoluut niet die wel op de wizard zat..enige waarvan ik denk mwaa is de look and feel van WM5 sja..het is toch windows wat je al kent.

Symb werkt leuk en je merkt dat het meer voor een telefoon is geschreven dan voor een PDA. Wat ik wel mis is bv een MSN client die wel standaard in WM5 zit en nog wat van dat soort microsoft handigheidjes.

Verder gebruik ik van de M600 heeerlijk snel UMTS ipv het tragere GPRS en kan ik gewoon overal streampjes luisteren en kijken zonder dat ik weer helemaal het moet comprimeren en zo naar lagere bitrate..

other questions?
Thnx, nee verder niet echt vragen. Hmm, blijft een moeilijke keus. Ik vind deze namelijk ook mooi :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een M600i. Super apparaat en ik vind hem erg mooi en handig in gebruik. Maar waar ik niemand over 'hoor' is het gebrek aan een goeie contacts manager die ik op de PC netjes kan invullen en dan exporteren naar mijn foon. Of heb ik iets gemist???

Ik weet dat ik Outlook kan importeren maar daar staat 50% spul in wat ik niet in mijn lijst wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Groepje telefoon-contacts aanmaken in outlook? Een beter contact manager dan outlook ga je niet vinden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey! Goed idee, ik ga dat later eens proberen. Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Klopt 't dat symbian uiq3 geen mp3pro ondersteunt? Zo nee: kan ik met de default player ogg afsplen? oggplay is er niet voor uiq3, helaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

EraZor schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:21:
Klopt 't dat symbian uiq3 geen mp3pro ondersteunt? Zo nee: kan ik met de default player ogg afsplen? oggplay is er niet voor uiq3, helaas.....
'
Ja dit is voor mij nou ook ECHt onduidelijk. Wat kan ik nou wel en wat kan ik nou niet afspelen met de mediaplayer die is ingebouwd.

Stel ik wil: http://live.click2.nl:9001/abradio luisteren..dat is mp3 coded streampje. Ik krijg het niet voor elkaar. Ook de mediaplayer stream http://www.abradio.nl/abradio.wax lukt niet. Een BBC link lukt dan weer wel.

Iemand meer ervaring met streams?

[ Voor 6% gewijzigd door xon op 01-08-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Weet iemand in welke map de gedownloade thema's moet plaatsen.
Als ik de thema's in afbeeldingen plaats, geeft het toestel dat er geen viewer voor dit bestand is om te openen.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Ik verstuur ze gewoon met bluetooth: direct openen en ze worden meteen bij je themes geïnstalleerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe je de M600 kunt resetten op het moment dat deze 'hangt'? (zoals bij PPC's b.v. een verborgen knopje of toetscombinatie).
Midden in het maken van een backup is mijn toestel "gecrasht" en wil niet meer opstarten (alleen af en toe een wit scherm dat voorbij flitst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Batterij er uit halen :?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Gewoon de aan/uit toets ingedrukt houden werkt vaak.

Het is voor mij ondertussen een aardige mysterie wat ik voor lolligs allemaal op de M600i kan zetten aan multimediaal geweld. AVI vind ie niet tof, WMV al helemaal niet. Ook mp4 bestanden lopen niet zoals het zou moeten. Na verloop van tijd lopen ze vast.
Zijn hiervoor (gratis) plug-ins verkrijgbaar die e.e.a. wel mogelijk maken?

Verder ben ik best tevreden met mijn M600i. Het enige wat ik toch wel een beetje mis zijn de gebruikelijke groene en rode telefoontje-knop bij normaal telefoongebruik. Ik weet wel dat de jog dial toets deze grotendeels vervangt, maar echt helemaal handig vind ik het toch niet...

ach een mens moet wat te zeuren overhouden af en toe... :P

OW nog wat, zou het mogelijk moeten zij dat je via de meegeleverde USB kabel gebruik kan maken van je "gewone" internetverbinding?

[ Voor 6% gewijzigd door PaT op 03-08-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, een reset op het moment dat de M600i blijft hangen is niet mogelijk... (dus ook niet door batterij eruit, on/off ingdrukt houden, smeken, etc, etc.)
Het toestel is zojuist door een SE servicepunt opgestuurd en ik zal het minimaal 10 werkdagen moeten missen.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:23:
Gewoon de aan/uit toets ingedrukt houden werkt vaak.

Het is voor mij ondertussen een aardige mysterie wat ik voor lolligs allemaal op de M600i kan zetten aan multimediaal geweld. AVI vind ie niet tof, WMV al helemaal niet. Ook mp4 bestanden lopen niet zoals het zou moeten. Na verloop van tijd lopen ze vast.
Zijn hiervoor (gratis) plug-ins verkrijgbaar die e.e.a. wel mogelijk maken?

Verder ben ik best tevreden met mijn M600i. Het enige wat ik toch wel een beetje mis zijn de gebruikelijke groene en rode telefoontje-knop bij normaal telefoongebruik. Ik weet wel dat de jog dial toets deze grotendeels vervangt, maar echt helemaal handig vind ik het toch niet...

ach een mens moet wat te zeuren overhouden af en toe... :P

OW nog wat, zou het mogelijk moeten zij dat je via de meegeleverde USB kabel gebruik kan maken van je "gewone" internetverbinding?
Ik ben nog nergens iets tegengekomen over z.g. 'passthrough' verbingen (van telefoon via de PC naar internet dus). Dus ik vrees dat het alleen andersom kan (van PC via telefoon naar internet dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:03
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:46:
[...]

Ik ben nog nergens iets tegengekomen over z.g. 'passthrough' verbingen (van telefoon via de PC naar internet dus). Dus ik vrees dat het alleen andersom kan (van PC via telefoon naar internet dus).
De Pxx0 serie pakte automatisch gewoon het internet van de pc :) ik weet niet of dit zo is met de m600!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:23:
Ik las op mobile-review dat de oktoets hetzelfde is als iig de opneemtoets. Misschien ook de neerlegtoets als je aan het bellen bent, maar dat weet ik niet (heb geen m600, wil er wel een hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk
  • Laatst online: 11-08 21:57

Tuk

goede avond,

Ik heb vandaag een m600 gekocht. Geweldig toestel tot nu toe. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om een andere beltoon in te stellen. als ik naar configuratiescherm ga en dan apparaat dan geluiden en signalen enzo enzo krijg ik de melding aplivatie geluiden en signalen oorzaak kern-exe c oorzaak nummer 3

Kan iemand mij helpen om een andere ringtoon te installeren?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Tuk schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 22:34:
goede avond,

Ik heb vandaag een m600 gekocht. Geweldig toestel tot nu toe. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om een andere beltoon in te stellen. als ik naar configuratiescherm ga en dan apparaat dan geluiden en signalen enzo enzo krijg ik de melding aplivatie geluiden en signalen oorzaak kern-exe c oorzaak nummer 3

Kan iemand mij helpen om een andere ringtoon te installeren?

bvd
Misschien is het slim om even nieuwe firmware voor de telefoon te downloaden en die er op te zetten. Dat zou je probleem wel eens op kunnen lossen.

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een witte te koop gezien ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 02:36:
Iemand al een witte te koop gezien ergens?
Ik heb zelf een witte, gekocht bij teletools in Amsterdam. Pas wel op je krijgt namelijk opmerking van. hey kijk hij belt met een ipod :S :P

[ Voor 16% gewijzigd door paragon op 04-08-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Ik wist helemaal niet dat de witte m600i zo 'exclusief ' was in nederland? Toen ik een m600i kocht in HK (4 weken geleden) kon ik gewoon kiezen uit de witte of de zwarte, maar vond de zwarte wat mooier omdat die wat onopvallender/chiquer was en minder 'ipodachtig' (no flame intended , maar wit wordt nu tévaak geassocieerd met de ipod waar iedereen nu mee rondloopt )

maar ik vind het nogal raar dat SE NL moeilijk doet over de witte versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om media te streamen kun je Orb www.orb.com proberen.
Het lukt me niet om hem in te stellen voor realmedia bestanden dus kijk nu alles via 3gp. Je kan radio en tv stations toevoegen die orb dan zelf omzet in een formaat dat werkt voor je telefoon. Ik had wel het probleem dat de nieuwste versie niet werkt met de m600i na een update. Heb toen een oudere versie van orb gevonden en met deze doet hij het wel weer. Hopelijk komt er snel een beetje fatsoenlijke mediaspeler voor de m600 want je kan bijna niets instellen en spoelen in een film of serie moet je al helemaal niet proberen (wanneer je Orb gebruikt). Mijn verbinding thuis is ook niet helemaal stabiel waardoor de boel soms blijft hangen. Verder is het een mooi programma en ideaal om je UMTS en PIT even optimaal te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk
  • Laatst online: 11-08 21:57

Tuk

na een suc6 volle update kan ik nog steeds geen beltonen veranderen? Iemand een oplossing ik krijg de melding niet gevonden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

@ Tuc,

Wat je ook kan proberen is om naar je contacten te gaan, daar iemand te selecteren en dan d.m.v. "meer" rechtonderin een en ander in te stellen. Dit werkt uiteraard extreem omslachtig maar misschien het proberen waard.

Anders maar eens terugsturen met de melding dat ie niet helemaal goed is? :(

ik moet trouwens zeggen dat ik nog niet echt "bugs" ben tegengekomen. Wel eens een vastloper, maar geen echt grove fouten. Wie heeft er btw grote verbeteringen gemerkt van de laatste firmware update? Ik heb die nog niet gedownload en ben dat ook niet van plan zolang de verbeteringen niet spectaculair zijn!?

Ik heb trouwens HIER even zitten kijken. De applicaties beginnen wel te komen. Zo is er dus een messenger (IM+) voor UIQ 3 maar die kost 30 dollar! :( Zelfs voor een paar suffe themes moet er betaald worden! Zijn er niet al wat leuke gratis games/applicaties/whatever te krijgen die het hebben van een M600i nog leuker maken?

[ Voor 23% gewijzigd door PaT op 04-08-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oester83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-08 18:39
voor themes en ringtons :

http://gallery.mobile9.co...csson-m600m600i-themes/1/

handig en gratis , gewoon met pc de code opzoeken ,met de gfsm erheen surfen en code invoegen ...

en downloaden maar....

If they took al the porn of the net , there would be one site left : www.bringbacktheporno.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:40

Maxow

Hidden Sound System

Of gewoon op de site zelf downloaden en overzetten via PC suite? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ook 'ns op de meest voor de hand liggende plek:

http://www.sonyericsson.c...c=NL&lc=nl&products=M600i

Hier staat een redelijke voorraad (m.n. gratis) themes, backgrounds, ringtones e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlue
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:16
hallo,

ik ben hier nieuw op het forum en ben reeds enkele weken in bezit van een M600i zwart. Ik ben er héél tevreden over. Maar ik had nog enkele vragen: Is er al iemand in gelukt om een filmpje of clip naar zijn gsm te sturen en het daarop af te spelen. Bij mij geeft deze nml. steeds een foutmelding bij het openen. Is er iets wat ik fout doe? Ik stuur in ze in mpeg-4 naar de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

IceBlue schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 12:23:
hallo,

ik ben hier nieuw op het forum en ben reeds enkele weken in bezit van een M600i zwart. Ik ben er héél tevreden over. Maar ik had nog enkele vragen: Is er al iemand in gelukt om een filmpje of clip naar zijn gsm te sturen en het daarop af te spelen. Bij mij geeft deze nml. steeds een foutmelding bij het openen. Is er iets wat ik fout doe? Ik stuur in ze in mpeg-4 naar de telefoon
Misschien dat het iets met de resolutie te maken heeft? De M600i heeft een 320x240 schermpje. Ik heb ook een kort filmpje geprobeerd maar die liep na verloop van tijd vast. Misschien dat dat wat te maken heeft met de framerate van dat filmpje (was 29,zoveel.) De M600 moet in principe 30 frames/s ondersteunen. Oo kvraag ik me af of de hoeveelheid vrij geheugen een beperking is?

Hoe maak jij mpg4 filmpjes?

Daarnaast zat ik vrolijk gisteren op te scheppen dat ik nog geen bugs gezien heb. Krijg ik notabene dezelfde fout als Tuk! Ik heb de firmware dus zojuist geupdate met het SE progsel. Als ik nu de ringtone wil veranderen krijg ik niet meer de bewuste foutmelding, maar de mededeling "Niet gevonden". Zelfs de standaard geluiden worden niet meer herkend!!! Nee, dat is lekker! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook sinds 2 week de M600i, het is mij gelukt om films te converteren naar het .3gp formaat. Het beeld liep goed maar na verloop van tijd begon het geluid 2 seconden achter te lopen. Ben nu zelf op zoek naar leuke software, trouwens bij mij was het wel nodig om hem te updaten want er zaten zoveel bugs in..... Als ik hem oplaadde als hij leeg was zei hij nog steeds bij 100% batterijniveau dat mijn batterij leeg was enzo... Heeft iemand nog leuke mp3 ringtones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Dancelot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 10:10
Ik had een zwarte besteld, maar kreeg een witte! Mij hoor je dus niet klagen 8)
Geweldig apparaat met een paar vreemde trekjes. Wellicht dat iemand hier weet hoe die te omzeilen:
  1. Bestaat er ook antispam software? Mn provider flagt alle spam al ***spam***, maar je kunt nergens een delete rule aanmaken zoals in outlook! Ik vond wél deze online dienst, maar 40 pond per jaar vind ik ook weer wat gortig: http://www.bopspam.co.uk/
    Nu wordt ik iig gek van al die spam...
  2. Ik kan de startpagina van de browser niet wijzigen. Iemand enig idee hoe dat moet?
  3. Ook wil hij bepaalde SonyEricsson bookmarks niet verwijderen/editen. Erg arrogant van die lui. Is daar omheen te komen?
  4. Als de telefoon uit staat gaat de wekker bij mij niet af. Is dit normaal? Mn nokia ging nl gewoon aan...
  5. Is het mogelijk om met de stylo een dubbele punt te schrijven?

Whatever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlue
ppaddo schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 15:16:
[...]

Misschien dat het iets met de resolutie te maken heeft? De M600i heeft een 320x240 schermpje. Ik heb ook een kort filmpje geprobeerd maar die liep na verloop van tijd vast. Misschien dat dat wat te maken heeft met de framerate van dat filmpje (was 29,zoveel.) De M600 moet in principe 30 frames/s ondersteunen. Oo kvraag ik me af of de hoeveelheid vrij geheugen een beperking is?

Hoe maak jij mpg4 filmpjes?
Ik gebruik het prog AVS video convertor. Daarmee kan ik zowat alles omzetten. met 3gp lukt het maar in mpeg 4 weigert hij steeds. Ik heb al in zowat alle formaten en fps geprobeert maar krijg steeds de melding "er waren problemen bij het openen van het bestand. Wilt u opnieuw proberen?" 8)7 . Nog een vraagje is het al iemand gelukt om er een route planner werkend op te krijgen? En ik ben hopeloos op zoek naar een een groter geheugen kaart ze zijn nergens meer te vinden :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
voor mp4 filmpjes gebruik ik psp video 9 , werkte voor mijn psp perfect en als ik een mp4 maak zonder al teveel codecs (gewoon de normale instellingen en bitrates) dan wordt het perfect afgespeelt.

maar ik heb de hpm 70 black aangesloten op mijn m600i en daarvan is de geluidskwaliteit goed , maar hoor ik als er niets wordt afgespeelt soms wel wat ruis en/of kraakjes... heeft iemand hier anders last van? een vriend van me had hetzelfde met zijn w800i , maar dat werd toen verholpen met een firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
heb momenteel op mijn mio A701 push mail werkend gekregen..... via mijn gprs abo en mail2web

kan dit met m600i ook icm gewoon gprsabo en mail2web ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24
MrProper schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:05:
heb momenteel op mijn mio A701 push mail werkend gekregen..... via mijn gprs abo en mail2web

kan dit met m600i ook icm gewoon gprsabo en mail2web ?
Ja, dat kan. Ik krijg mijn zakelijke mail via push binnen op mijn M600i.
Voor de M600i gebruik je het programma RoadSync van DataViz hiervoor, te downloaden bij SE

Screw you guys... I'm going home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de witte versie van hetzelfde materiaal als de zwarte? Ik vond het toestel in het echt zoooooo vreselijk tegenvallen met zijn cheap assed cover dat ik uit ben gaan kijken naar een ander toestel ter vervanging van mijn huidige. De W950i valt dus bij deze ook af, aangezien de cover van dit toestel identiek is... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 18:04
Ik ben het wel met je eens. Vooral het feit dat de toetsen van een ander materiaal zijn dan de behuizing...het had allemaal wel beter gedetailleerd kunnen worden.

Maar heb jij een beter alternatief met dezelfde functionaliteit? Ik heb zelf ook zitten zoeken, maar de hele Nokia E en N serie vind ik echt oerlelijke kunstof grijz-metallic cheap-ass uitziende dingen. Dus dan kun je nog een Mio of Q-tec nemen, maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van...

Dus bij gebrek aan beter design, blijf ik bij de M600, ook al is zoals met zoveel telefoons de afwerking en het materiaal goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia is inderdaad helemaal om te janken met die N-series. Daarnaast ben ik toch al geen Nokia-fan vanwege problemen met Nokia toestellen die ik in het verleden heb gehad en slecht afgehandeld werden door Nokia. Sindsdien heb ik het merk afgezworen en richt ik mij in dit segment op SE en Motorola. Q-tek en consorten vind ik ook geen optie, aangezien de toestellen me te groot zijn en lomp vormgegeven (als je al van vormgeving kunt praten, want ik vind het ontwerp functioneel en niet creatief). Ze doen me een beetje denken aan die tijd met de Kermit Greenpoints: antenne uitschuiven en een halve koelkast aan je oor... :+

Misschien dat ik eventueel nog zwicht voor het scherm. Ik wacht sowiezo nog de W950i af, die heeft andere toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Als je een touchscreen wilt, dan kan ik de Qtek S200 aanraden, die voelt echt heel prettig aan. Stevig, prettige materialen gebruikt en strak design. Ik weet niet in hoeverre de dummy's van de SE verschillen met de "echte" versie, maar de dummy's beloven weinig goeds.

Ik ga zelf zeer waarschijnlijk voor de Samsung i320N. Die ziet er ook mooi uit, maar is vooral erg compact: Hoedje in "Samsung SGH-i320 Windows Mobile 5 smartp...".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

heb je een normaal toestel vastgehad of een dummy? :? Ik vind de m600 9de zwarte dan) absoluut niet billig afgewerkt, eerlijk gezegd? Voelt juist behoorlijk solide en ziet er mi juist top uit! (smaken verschillen natuurlijk) Ook zitten de toetsjes stevig vast en 'kraakt' het toestel niet als je het stevcig vasthoudt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlue
Ik heb ook de zwarte en vind deze echt perfect afgewerkt. totaal krasbestendig, voelt zeer stevig en solide aan. Enkel de als je de knoppen gewoon indrukt dan krijg je zo'n raar dubbel gevoel maar dat is omdat 1 knop 2 funties heeft, voor de rest niets op aan te merken! Als ik naar mijn Ipod nano kijk dan wordt ik gek van de krassen.

Ik heb uiteindelijk gevonden hoe ik er filmpjes op krijg. Ik gebruik nu A-one PSP Video Convertor en deze werkt perfect. Ik moet zeggen echt perfecte beeldkwaliteit véél beter dan ik had verwacht! Zalig om videoclips op te bekijken. (push the buttons :p) . Enkel spijtig dat het geheugenkaartje zo klein is en er op het moment nergens in de buurt een groter te vinden is :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
EraZor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:39:
heb je een normaal toestel vastgehad of een dummy? :? Ik vind de m600 9de zwarte dan) absoluut niet billig afgewerkt, eerlijk gezegd? Voelt juist behoorlijk solide en ziet er mi juist top uit! (smaken verschillen natuurlijk) Ook zitten de toetsjes stevig vast en 'kraakt' het toestel niet als je het stevcig vasthoudt...
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik doel zoals ik mijn post zeg op de dummy. Ik heb geen "echt" toestel vast gehouden. Maar ik mag toch aannemen dat de materiaal keuze e.d. vergelijkbaar is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Hoedje schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:07:
[...]

Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik doel zoals ik mijn post zeg op de dummy. Ik heb geen "echt" toestel vast gehouden. Maar ik mag toch aannemen dat de materiaal keuze e.d. vergelijkbaar is :?
uhm dummys hebben niet hetzelfde kwaliteit als een echt toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjibbie schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:41:
[...]

Ja, dat kan. Ik krijg mijn zakelijke mail via push binnen op mijn M600i.
Voor de M600i gebruik je het programma RoadSync van DataViz hiervoor, te downloaden bij SE
Hoe krijg je dit voor elkaar dan? Heb de Exchange ActiveSync gedownload van SE (is zelfde als RoadSync) en wil nu via mail2web pushmail instellen. Heb de volgende instellingen ingevoerd:

Server name mobile.exchange.mail2web.com
User name xx.yy@mail2web.com
Domain ad2

... maar krijg steeds een server time-out :?

Iemand ideeen?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.