heb je het spel gekocht zonder dat ie ingesealed zat? want dan ben je genaaid. blijkbaar heeft iemand de key van je geript.. hoop dat je nog terug kan naar de winkel.. heb je em overgekocht dan moet je die gast ff aantikken dat je een code krijgt..GJAman schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:02:
[...]
Shit ik zie nu onder de 3e CD lijmrestjes zitten![]()
![]()
![]()
Iemand eerder deze situatie gehad?
Bij stap 2 op https://signup.wow-europe.com/ moet ik een Authentication Key invullen dat kan dus of de key onder de 3e CD zijn of de key op de Guest pass?
En dus heb ik de cd-key nodig die normaal onder de 3e CD zit
Ik heb hem nieuw in de winkel gekocht, ga morgen gelijk terug. Ze zei dat ze net de inhoud had gecontroleerd, niet goed dusBootVluchteling schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:12:
[...]
heb je het spel gekocht zonder dat ie ingesealed zat? want dan ben je genaaid. blijkbaar heeft iemand de key van je geript.. hoop dat je nog terug kan naar de winkel.. heb je em overgekocht dan moet je die gast ff aantikken dat je een code krijgt..
Polls voor dit soort dingen zijn een beetje onzinnig
Ik zit hier namelijk wel met een waarde van € 45,-
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 23:22 ]
ja maar dat is in begin niet, in begin heb je echt goede gear nodig. En achteraf verbaas je je waaromVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:03:
[...]
Och doe niet zo dramatisch^^
Eerste bazen moeten NP zijn. Het is gewoon ff weten wat je doen moet.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Gewoon eerlijk zeggen hoe het in elkaar zegt en een ander exemplaar eisen? Daar heb je immers recht op, je hebt nu te maken met een niet deugelijk product (je kunt immers niet spelen buiten je schuld om). Waarom zou je met smoesjes aankomen?
🌞🍃
Zijn er hier meer mensen die het probleem hebben zodra ze WoW afsluiten, de pc opnieuw gaat opstarten?
Ik heb dit nl, en dat is zeer irritant
want ik moet nu ook steeds mn addons weer opnieuw instellen in-game.
Ik heb dit nl, en dat is zeer irritant
helemaal mee eens.. en als ze weigeren gewoon hogerop stappen.. dont take no for an answerDatafeest schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 21:23:
Gewoon eerlijk zeggen hoe het in elkaar zegt en een ander exemplaar eisen? Daar heb je immers recht op, je hebt nu te maken met een niet deugelijk product (je kunt immers niet spelen buiten je schuld om). Waarom zou je met smoesjes aankomen?
Desnoods ga je het nog via Blizzard spelen.BootVluchteling schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:01:
[...]
helemaal mee eens.. en als ze weigeren gewoon hogerop stappen.. dont take no for an answer
Bel Blizzard eens op mocht de winkelier het exemplaar van jouw niet aan willen nemen.
EDIT:
Vraagje:
Hoe kom ik aan die Coins of Ancestry?
Kwil graag een Lunar Dress
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 10-02-2006 23:09 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Heb dit ook. heel irri, soms ook als je ff de windows toets indrukt om ff wat info te zoeken op Thottbot..superbassie schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 21:47:
Zijn er hier meer mensen die het probleem hebben zodra ze WoW afsluiten, de pc opnieuw gaat opstarten?
Ik heb dit nl, en dat is zeer irritantwant ik moet nu ook steeds mn addons weer opnieuw instellen in-game.
Soms ook spontaan zwart beeld (alleen minimap is zichtbaar) heel irri als je de flag hebt
En soms spontaan de lucht instaren en 1000x rondraaien in 1 sec (beetje moeilijk uit te leggen dit)
heel irri allemaal.
(kunnen deze dingen aan je drivers liggen ?) heb een Nvidia Geforce 6200 Turbo.
in bijna ieder stadje staat een 'elder' een NPC die in die lichtstraal staat. Deze heeft een uitroep teken boven zn hoofd, gewoon met hem praten en je hebt een coinRakkerzero schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 23:08:
[...]
Vraagje:
Hoe kom ik aan die Coins of Ancestry?
Kwil graag een Lunar Dress
Ik ben met mijn guild nou ook bij nefarian.
We zijn er al sinds 3 weken maar we hebben nog niet echt veel kans gehad om hem te oefenen, mede door veel lag en bugs.
Maar vandaag gingen we phase 1 maar eens goed proberen.
1ste try echt slecht, 20 mobs dood intotaal ( eerdere try's zijn we welleens zover gekomen dat neffie landde)
De leider ook zo van hoe komt het zo slecht, dat we ons ff goed moesten concentreren nu.
2de try we geloofde onze ogen niet, voordat we het wisten kwam nefarian al aan land, 0 mensen dood.
Dus de MT snel daar land plek toe om hem te tanken healers healen natuurlijk, dit was onze eerste echte try in Phase 2 en we kregen hem al down tot 32% maar toen ging iemand overaggroeen en ging de MT ook dood.
Phase 3 precies hetzelfde alleen tot 26%.
We hoopten stiekem dat hij deze avond al down ging maja, morgen gaat hij down!
Best een goede prestatie om hem al zover te krijgen voor je eerste paar try's vonden we.
En phase 1 is ook niet moeilijk als iedereen gewoon zijn taak goed doet.
We zijn er al sinds 3 weken maar we hebben nog niet echt veel kans gehad om hem te oefenen, mede door veel lag en bugs.
Maar vandaag gingen we phase 1 maar eens goed proberen.
1ste try echt slecht, 20 mobs dood intotaal ( eerdere try's zijn we welleens zover gekomen dat neffie landde)
De leider ook zo van hoe komt het zo slecht, dat we ons ff goed moesten concentreren nu.
2de try we geloofde onze ogen niet, voordat we het wisten kwam nefarian al aan land, 0 mensen dood.
Dus de MT snel daar land plek toe om hem te tanken healers healen natuurlijk, dit was onze eerste echte try in Phase 2 en we kregen hem al down tot 32% maar toen ging iemand overaggroeen en ging de MT ook dood.
Phase 3 precies hetzelfde alleen tot 26%.
We hoopten stiekem dat hij deze avond al down ging maja, morgen gaat hij down!
Best een goede prestatie om hem al zover te krijgen voor je eerste paar try's vonden we.
En phase 1 is ook niet moeilijk als iedereen gewoon zijn taak goed doet.
Oh das easy.addictive schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 00:24:
[...]
in bijna ieder stadje staat een 'elder' een NPC die in die lichtstraal staat. Deze heeft een uitroep teken boven zn hoofd, gewoon met hem praten en je hebt een coin
Dat Lunar dress is dus bijna weggeven
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ach ,als jullie dat zo doen, do so. Hier ging het redelijk, aggro ging gewoon mooi terug zonder doden, die doden kwamen later wel...Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:24:
[...]
Mages die bij ons Broodlord aggro krijgen en Iceblocken ipv Blinken krijgen een retourtje Orgrimmar aangeboden.
Been there, done that! Zat ik nu zonder guild bij jullie? Btw, ik was niet de enige, alle mages die naast me stonden die deden het ook, en ik was niet de eerste die het castte. Niemand heeft er ooit aggro van gekregen, en er is nog nooit een raid op gewhiped...Beetje zelfde idea als Fireward casten net als Vael fight begint (voor de onwetenden: ja, daarmee krijg je aggro als je het te vroeg doet).
Als het toch goed gaat maakt het geen donder uit of je het nou wel of niet doet....Uiteraard beide voorbeelden bovenaan aan den lijve meegemaakt; we noemen het Rusty momenten ;p
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Ja, dat maakt wel uit. Iceblock cleared je aggro helemaal niet, het maakt je enkel immune voor physical attacks. Het is HEEL goed mogelijk dat zodra jij uit iceblock komt hij nog eens vrolijk naar jou komt.
Het is net zo makkelijk om even te blinken en iceblocken ipv iceblocken waar je staat. Kans dat de raid wiped VS een kans dat jezelf doodgaat. Lijkt me duidelijk.
Het is net zo makkelijk om even te blinken en iceblocken ipv iceblocken waar je staat. Kans dat de raid wiped VS een kans dat jezelf doodgaat. Lijkt me duidelijk.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
AhahahaThijs schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 19:27:
[...]
gl hf met Golemagg tanken in je Deathbone set.

Golemagg is wel de grootste grap van heel MC.
Nog even een update:
Ik heb vandaag zonder problemen WoW kunnen terugbrengen, waarbij ik heb gezegd dat de code er niet bij zat. Vervolgens heb ik bij een ander filliaal van Intertoys de gesealde versie gekocht
WoW is nu aan het updaten.
Ik heb vandaag zonder problemen WoW kunnen terugbrengen, waarbij ik heb gezegd dat de code er niet bij zat. Vervolgens heb ik bij een ander filliaal van Intertoys de gesealde versie gekocht
Bomen zijn relaxed heeft het gister echt ontzettend fraai (en gecontroleerd) gedaan op thekal
De eerste try kwamen we tot phase 2, maar hier konden we de tigers niet houden, bij try 2 hebben we daar onze rogues en lock op gezet.
Try 2 ging echt vreselijk beroerd, de 10 seconden waren net niet genoeg om alle 3 neer te halen, de healer resurrecte weer en healde zichzelf + adds, toch maar even doorgezet, ondanks een aantal vragen om een wipe
Nogmaals adds geressed, weer focussen en mollen die handel. Phase 2 werd ontzettend gecontroleerd gedaan, weinig doden, MT werd goed bijgehouden en thekal ging neer 
Vlak daarvoor hadden we arlokk al gedaan (1e try neer, wel wat doden) maar die blijft toch nog altijd lastig en oncontroleerbaar als ze net uit stealth komt....
Try 2 ging echt vreselijk beroerd, de 10 seconden waren net niet genoeg om alle 3 neer te halen, de healer resurrecte weer en healde zichzelf + adds, toch maar even doorgezet, ondanks een aantal vragen om een wipe
Vlak daarvoor hadden we arlokk al gedaan (1e try neer, wel wat doden) maar die blijft toch nog altijd lastig en oncontroleerbaar als ze net uit stealth komt....
Deze plek is te koop.
intertoys is volgens mij wel rrn goede winkel qua support(niet altijd even slmim qua prijzen) ik heb daar wow CE gekocht voor 55 € :dGJAman schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 10:38:
Nog even een update:
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
en dat met standaard Dire Maul / Strat / Scholo / pvp gearKeeZ schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 11:24:
Bomen zijn relaxed heeft het gister echt ontzettend fraai (en gecontroleerd) gedaan op thekalDe eerste try kwamen we tot phase 2, maar hier konden we de tigers niet houden, bij try 2 hebben we daar onze rogues en lock op gezet.
Try 2 ging echt vreselijk beroerd, de 10 seconden waren net niet genoeg om alle 3 neer te halen, de healer resurrecte weer en healde zichzelf + adds, toch maar even doorgezet, ondanks een aantal vragen om een wipeNogmaals adds geressed, weer focussen en mollen die handel. Phase 2 werd ontzettend gecontroleerd gedaan, weinig doden, MT werd goed bijgehouden en thekal ging neer
nu alleen hakkar nog!
Hij is makkelijk ja, mits je tank een beetje fatsoenlijke gear heeft. Maar die kan je ECHT NIET tanken in groene gear, geloof mij nou maar.rodie83 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 10:02:
[...]
Ahahaha![]()
Golemagg is wel de grootste grap van heel MC.
Hoe kom je zover met groen gear? Dat vind ik knap
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
precies, helemaal niets aanRakkerzero schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 01:01:
[...]
Oh das easy.
Dat Lunar dress is dus bijna weggeven
Maar wel een geinige reward
Looking further into the future, here are some of our major goals for 2006:
# In patch 1.11: Naxxramas! – the massive necropolis floating above Stratholme, home to Kel’Thuzad
# More content tailored for casual level 60 players
# Greater focus on outdoor PvP
# Talent improvements for the remaining classes; Shaman, Rogue and Mage
# More world events and holidays
# Fee-based character transfers
# Improved forums and web sites, including more interactive content such as the PvP Honor rankings and the Ahn’Qiraj War Effort pages
# A new data centre and continual upgrading of the existing ones to accommodate for the tremendous growth in Europe
w00t
eindelijk een server transfer
(kost wel geld maar ja anders speel ik helemaal nooit meer met mn char op 1 of andere achtergebleven server.
# In patch 1.11: Naxxramas! – the massive necropolis floating above Stratholme, home to Kel’Thuzad
# More content tailored for casual level 60 players
# Greater focus on outdoor PvP
# Talent improvements for the remaining classes; Shaman, Rogue and Mage
# More world events and holidays
# Fee-based character transfers
# Improved forums and web sites, including more interactive content such as the PvP Honor rankings and the Ahn’Qiraj War Effort pages
# A new data centre and continual upgrading of the existing ones to accommodate for the tremendous growth in Europe
w00t
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
ja dat bestaat nogFreeShooter schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:30:
Speel al een lange tijd op mijn broers account, maar omdat hij de laatste tijd steeds meer vrij tijd heeft ben ik dus opzoek gegaan naar een eigen account.
Nu heb ik via mijn broer iemand gevonden die dus zo'n 9 maanden niet meer ingelogd heeft, bestaat deze account nog of is dus zijn kopie van wow helemaal nutteloos geworden? Als de account niet meer bestaat, kan hij dan nog een nieuwe aanmaken door dezelfde cdkey te gebruiken?
Alvast bedankt
WEBN & chill (@IBKR)
Ik dacht dat ze na drie maanden je gegevens verwijderden?
Surfin' paradise!
Verwijderd
Er zijn hier zelfs members die er 6 maanden of langer uit waren en terug komen met een account die alles nog heeft (behalve play day's)Snappie88 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 20:33:
[...]
Vanaf wow-europe.com
Lang genoeg dus
http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=738How long do you keep my characters and items when I cancel my subscription?
The current policy is that we will keep frozen accounts and all characters for at least 6 months. It is quite likely that they will be kept for much longer, but at this time we guarantee 6 months.
Before we do decide to remove any details or characters we will send out a warning to the account owners giving them a chance to briefly reactivate their account if they wish to maintain their characters.
Lang genoeg dus
Vriend van mij heeft z'n chars na 9 maanden frozen te zijn nog steeds.
Wie heeft hier Hakkar al neer gekregen na patch 1.9.3?
Nog even geduld en dan weet ik het je te vertellen.PromWarMachine schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 21:35:
nee, je WoW characters blijven altijd bewaardSnappie88 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 20:33:
[...]
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:24:
[...]
Mages die bij ons Broodlord aggro krijgen en Iceblocken ipv Blinken krijgen een retourtje Orgrimmar aangeboden. Het hele idee is dat je Broodlord in je tankhoekje moet houden, dus als je aggro hebt Blink je in de hoek en dan mag je pas Iceblocken. Tis namelijk nogal vervelend als Broodlord jou even op gaat zoeken temidden van alle andere squishies en er een Nova uitpoept. Beetje zelfde idea als Fireward casten net als Vael fight begint (voor de onwetenden: ja, daarmee krijg je aggro als je het te vroeg doet).
Uiteraard beide voorbeelden bovenaan aan den lijve meegemaakt; we noemen het Rusty momenten ;p
[...]
Pff, ik iceblockde altijd en het ging altijd perfect. Waarom zou ik met een blink een certain death riskeren terwijl het met iceblockw el kan? Nee, iceblock removed geen aggro, maar maakt je wel tijdelijk aggro-free, de mobs vallen je inet meer aan tenzij NIEMAND anders aggro heeft (door bijv. een random ability te gebriuken of whatever). Daarnaast zijn die 8 seconden lang genoeg voor iedere decent tank om aggro terug te pakken, en daarna gaat de 10%-regel weer in (was een tijd geleden op de blizzard fora een serie posts over aggro, mooi verhaal). Tenslotte, fireward kun je beter casten vlak voor 't begint, dan kun je vrij snel nog eens fireward casten en heb je 0 dmg.. is ook fijn voor je healers in 't begin met eventueel aggro krijgen ofzo
Geweldig ;p Die onthoud ik even.
Kan iemand een taktiek geven voor Hakkar nou?
Wij zuigen nu echt exteem bij hakkar. Ik begrijp wel dat hij omhoog moest
maar nu hebben we MC op farm en whipen we bij hakkar
(terwijl we eerst een
speed run deden in 2h alles tot en met hakkar).
Ik heb dit gevonden op thot
http://www.thottbot.com/?n=743454
Maar dus iemand een andere taktiek of een link met een aantal taktieken kan niet echt veel vinden.
Wij zuigen nu echt exteem bij hakkar. Ik begrijp wel dat hij omhoog moest
maar nu hebben we MC op farm en whipen we bij hakkar
speed run deden in 2h alles tot en met hakkar).
Ik heb dit gevonden op thot
http://www.thottbot.com/?n=743454
Maar dus iemand een andere taktiek of een link met een aantal taktieken kan niet echt veel vinden.
Verwijderd
Over dat rond draaien, heb je toevallig een Logitech 310? Ik ken meer mensen met die muis die dat hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 23:36:
[...]
Heb dit ook. heel irri, soms ook als je ff de windows toets indrukt om ff wat info te zoeken op Thottbot..
Soms ook spontaan zwart beeld (alleen minimap is zichtbaar) heel irri als je de flag hebt
En soms spontaan de lucht instaren en 1000x rondraaien in 1 sec (beetje moeilijk uit te leggen dit)
heel irri allemaal.
(kunnen deze dingen aan je drivers liggen ?) heb een Nvidia Geforce 6200 Turbo.
Ja wij zijn de eerste keer dat we hakkar weer probeerden ook erg hard gewiped. We moeten hem nog weer proberen, ik las wel dat ze hem in een hotfix wel weer lichtelijk generfed hebben, hij slaat minder hard. Maargoed, we zullen het wel weer proberen. Ik lees net dat bij de horde will of the forsaken de mc breekt, opzich wel een mooi voordeel wat wij helaas niet hebben.
Ik hoor graag jullie tactieken. Wij gebruikten dus een standaard taktiek (was de avond van de patch, dus on de fly bedacht) met 2 tanks erop, nog wel sons brengen met een andere timer en gewoon dpssen en mced tank ccén. Het schijnt dat het omdraaien van hakkar ook belangrijk is, de dps moet dus aan de achterkant inhakken.
Ik hoor graag jullie tactieken. Wij gebruikten dus een standaard taktiek (was de avond van de patch, dus on de fly bedacht) met 2 tanks erop, nog wel sons brengen met een andere timer en gewoon dpssen en mced tank ccén. Het schijnt dat het omdraaien van hakkar ook belangrijk is, de dps moet dus aan de achterkant inhakken.
Verwijderd
Zo, net klaar, 3x Alliance Gift Pack verkocht @ 17g each. Niet slecht, heb nu ruim genoeg voor een mount en nog een goed wapen
.
Zo, vandaag TWEE keer een libram of rapidity gevonden in DM east. De eerste al bijna verkocht voor 350G, 2e verkoop ik morgen, ff epic mount halen. Gewoon solo erin gegaan en de single satyrs killen. Guildies zwaar jaloers
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Hehe, 3 dagen geleden Libram of Resilience gevonden op Sorrow Hill. Verkocht voor 150g toen ik lvl 51 was. Dat is ook wel lekker als je zoveel binnen krijgt op dat lvlImodium schreef op zondag 12 februari 2006 @ 04:27:
Zo, vandaag TWEE keer een libram of rapidity gevonden in DM east. De eerste al bijna verkocht voor 350G, 2e verkoop ik morgen, ff epic mount halen. Gewoon solo erin gegaan en de single satyrs killen. Guildies zwaar jaloers
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Iemand hier die op Daggerspine speelt? Ik wil op een goede PVP server een warlock rollen, de PVP op mijn huidige server is erg triest.
Iemand die kan vertellen hoe Daggerspine ervoor staat kwa PVP? Gebalanceerd of 1 side met alleen maar PUG's en de andere met alleen maar premades?
Ik kan wel weer op een nieuwe server rollen, dat heb ik met Venture Co ook gedaan, maar dat bleek ook vergissing kwa PVP te zijn.
Iemand die kan vertellen hoe Daggerspine ervoor staat kwa PVP? Gebalanceerd of 1 side met alleen maar PUG's en de andere met alleen maar premades?
Ik kan wel weer op een nieuwe server rollen, dat heb ik met Venture Co ook gedaan, maar dat bleek ook vergissing kwa PVP te zijn.
Voor allen die geïnteresseerd zijn in werkende tactics voor Hakkar, gisteravond is Hakkar gedowned met deze tactic.
Hakkar Tactics 1.9.3
En zeg niets over mijn Paint tekening
Hakkar Tactics 1.9.3
En zeg niets over mijn Paint tekening
Verwijderd
Nee heb gewoon een muis van microsoft (laser+kabel)Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 00:17:
[...]
Over dat rond draaien, heb je toevallig een Logitech 310? Ik ken meer mensen met die muis die dat hebben.
Op Kor'Gall of Emeriss is het voor de Alliance echt hemels om te PvPen, dat weet ik wel.Kaap schreef op zondag 12 februari 2006 @ 11:21:
Iemand hier die op Daggerspine speelt? Ik wil op een goede PVP server een warlock rollen, de PVP op mijn huidige server is erg triest.
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Geniaal filmpje waar 1 van onze mt's zwaar wordt geowned door een paladin 
http://files.filefront.co.../;4747030;;/fileinfo.html
http://files.filefront.co.../;4747030;;/fileinfo.html
Ik raad je sowieso af om naar Daggerspine te gaan. Ik zat er voordat ik naar Mazrigos gemigrate ben, en de PvP is er wel in orde, toen ik er nog speelde was het voornamelijk de horde die PUGvsPUG won. Weet ik inmiddels niet, moet je aan Hooli-gan vragen, die speelt er nog. Maar de queue's en de lag was er niet normaal. Reden genoeg voor mij om weg te gaan.Kaap schreef op zondag 12 februari 2006 @ 11:21:
welke addOn gebruik je voor die chat-'timestamps'?
Verwijderd
onderdeel van nurfed uiR4NCOR schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:22:
[...]
Kan met onder andere CTMod.R4NCOR schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:22:
[...]
Edit: Volgende keer eerder op versturen drukken denk ik.
[ Voor 18% gewijzigd door Exitium op 12-02-2006 14:46 ]
Ik merk er als Alliance op korgall anders weinig van. World pvp is prima hoor, gewoon goede balans, maar in de bg's is naar mijn ervaring (en van anderen) minstens drie kwart van de keren de winst voor de horde (lvl 10-59 that is, maar op lvl 60 is naar wat ik hoor niet anders)DeadKennedy schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:32:
Op Kor'Gall of Emeriss is het voor de Alliance echt hemels om te PvPen, dat weet ik wel.
Al twee keer (woensdag en zaterdag). Key is hem gewoon binnen 10 minuten dood krijgen en twee tanks gebruikenPromWarMachine schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 21:35:
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Aaargh. Ik heb nu een bloed hekel aan die Bear form quest van de Nightelves. Ik heb die quest nu al 2 keer op opnieuw moeten starten, omdat Lunaclaw (quest monster) mij steeds killed. Kom ik terug heeft een andere speler het monster gekilled
Maargoed poging nummer 3
Maargoed poging nummer 3
Is er ergens op een site duidelijk uitgelegd waar je op bepaalde levels het beste heen kan? zit nu op lvl 31 als priest, maar word gnome een beetje zat.
Verwijderd
Alexnl kijk hier maar eens:
http://wow.allakhazam.com/Level_Chart.html
En volgens mij klopt dat niet helemaal, Gnome priest?
(Dit is mijn eerste post hier trouwens
, ik heb dit topic nu al zon 63 delen gevolgt en vond dat het maar eens tijd werdt om wat te gaan posten en dus anderen te helpen)
(Dit is mijn eerste post hier trouwens
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 17:06 ]
Is het ook mogelijk om vanuit een ander gebied (bijvoorbeeld the barrens) het LookingForGroup - City kanaal in de gaten te houden? /join "LookingForGroup - City" werkt in elk geval niet.
Vorige week Twin Emperors gekilled en eindelijk C'Thun geprobeerd, maar wat doet die gozer een damage soms man, getallen van 50000dmg zijn vrij normaal daar
Verwijderd
Ik geloof dat deze optie laatst weg is gehaald maar ik heb al dingen gelezen over dat blizzard erover denkt om dit weer te implementerenCorona Extra schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:12:
Is het ook mogelijk om vanuit een ander gebied (bijvoorbeeld the barrens) het LookingForGroup - City kanaal in de gaten te houden? /join "LookingForGroup - City" werkt in elk geval niet.
Hij bedoeld denk ik dat hij Gnomeregan zat isVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:04:
Alexnl kijk hier maar eens:
(Dit is mijn eerste post hier trouwens, ik heb dit topic nu al zon 63 delen gevolgt en vond dat het maar eens tijd werdt om wat te gaan posten en dus anderen te helpen)
Verwijderd
ooh dat verklaart een hoop:P want gnome priest zou best knap zijnBaN5Hee schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:45:
[...]
Hij bedoeld denk ik dat hij Gnomeregan zat is
Ik hoorde net dat je om domo te summonen alle runes binnen een uur moet doven met het water, is dit echt zo of kan je ook gewoon bij vrijdag de eerste 6 doven en zaterdag de laatste 2?
Verwijderd
hehe backstabbende koeien
alleen hoe vertel je dat aan je guild ofzo. Ja mensen ik ben net geganked door een backstabbende koe
Verwijderd
Da's dus onzin.Dennism schreef op zondag 12 februari 2006 @ 18:24:
Ik hoorde net dat je om domo te summonen alle runes binnen een uur moet doven met het water, is dit echt zo of kan je ook gewoon bij vrijdag de eerste 6 doven en zaterdag de laatste 2?
Ik snap de combinatie orc + rogue dan ook helemaal niet. Help! Dehulk backstab crits you for for 1971, you die.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Ben er toch begonnen. Lockje is nu level 10 inmiddels, alleen mis wel gold van mijn mains. Als low level zonder bags en wat start cash is het best lastig.The Realone schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:19:
[...]
Ik raad je sowieso af om naar Daggerspine te gaan. Ik zat er voordat ik naar Mazrigos gemigrate ben, en de PvP is er wel in orde, toen ik er nog speelde was het voornamelijk de horde die PUGvsPUG won. Weet ik inmiddels niet, moet je aan Hooli-gan vragen, die speelt er nog. Maar de queue's en de lag was er niet normaal. Reden genoeg voor mij om weg te gaan.
Toevallig geen altje nog daar die wat zou kunnen doneren?
Verwijderd
Inderdaad die beesten zijn toch veels te groot/lomp om te kunnen stealthen?jarnotjuh schreef op zondag 12 februari 2006 @ 18:31:
Ik snap de combinatie orc + rogue dan ook helemaal niet. Help! Dehulk backstab crits you for for 1971, you die.
of heb ik het nou fout? en Nightelf en warrior vind ik ook niet zo goed bij elkaar passen maar aangezien
ieder ras warrior hoort te kunnen kiezen zal ik maar niert zeuren(Gnome warrior staat ook best raa maar dat is tenminste grappig)
Ik had nog wat leuke plaatjes van 1 van onze nef raids, de polies van de mage call bleven wat lang hangen 

Ik kon dus gewoon alles doen terwijl ik nog een giraffe was

[ Voor 5% gewijzigd door HolyCorn op 12-02-2006 19:25 ]
Verwijderd
Orc Rogues zijn de beste ever. Wat is er nou niet leuk aan een woest uitziende bruut die sneaky probeert te doen?jarnotjuh schreef op zondag 12 februari 2006 @ 18:31:
Zijn er hier nog mensen die Reborn UI gebruiken?
Ik krijg het namelijk niet aan de gang voor meerdere characters, werkt alleen voor de main (moet je instellen bij de set-up) Maar ik wil het graag ook voor mn rogue gebruiken
Iemand tips?
Ik krijg het namelijk niet aan de gang voor meerdere characters, werkt alleen voor de main (moet je instellen bij de set-up) Maar ik wil het graag ook voor mn rogue gebruiken
Iemand tips?
Verwijderd
Heb je de mod bij de andere characters ook ingeschakeld?addictive schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:56:
Zijn er hier nog mensen die Reborn UI gebruiken?
Iemand tips?
Dit kan met de addos knop link onderin het character selection scherm
Borked UI is een verzameling add-ons en staat voor iedere char aan.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:07:
[...]
Heb je de mod bij de andere characters ook ingeschakeld?
Dit kan met de addos knop link onderin het character selection scherm
Het punt is echter dat je een aantal variabelen moet wijzigen in de .lua files (je char name + realm) Daarom kan het maar voor 1 char gebruikt worden.
k wilde graag weten of er een manier is om het toch voor meerder char's te laten werken
Verwijderd
Borked? net was het nog Reborn:Saddictive schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:14:
[...]
Borked UI is een verzameling add-ons en staat voor iedere char aan.
Het punt is echter dat je een aantal variabelen moet wijzigen in de .lua files (je char name + realm) Daarom kan het maar voor 1 char gebruikt worden.
k wilde graag weten of er een manier is om het toch voor meerder char's te laten werken
maar als je de lua files moet veranderen zal het wel niet kunnen, misch met een komma oid.
Zit er geen readme bij of staat er een soort Faq op hun website want dit lijkt me een veelgevraagde vraag
Verwijderd
eyz mensen, ik ben drastisch op zoek naar nieuwe game
via vele mesnen ben ik dus hier terecht gekomen maja ik wil eerst is kijken hoe relaxt wow is voor er voor te betalen dus weet iemand of er een trial beschikbaar is voor een aantal dagen of iets dergelijks?
En weet niet of mensen hier ook ooit rose online hebben gespeeld, anders ken je mij al wel denk.
ik hoor het wel.
En weet niet of mensen hier ook ooit rose online hebben gespeeld, anders ken je mij al wel denk.
ik hoor het wel.
Gnome Warrior met een Draconic Avenger is meer mijn smaakVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:42:
[...]
Orc Rogues zijn de beste ever. Wat is er nou niet leuk aan een woest uitziende bruut die sneaky probeert te doen?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
Zoo dat is het mooiste wapen dat ik tot nu toe heb gezien en een gnome warrior met dat lijkt me best cool omdat dat lekker sarcastisch is.Mojo schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:59:
[...]
Gnome Warrior met een Draconic Avenger is meer mijn smaak
Kan een Gnome dat wel optillen?Mojo schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:59:
[...]
Gnome Warrior met een Draconic Avenger is meer mijn smaak
Het ziet er idd best bruut uit dat wapen. Female gnomes hebben zo'n cool stemmetje
[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 12-02-2006 21:08 ]
Verwijderd
Jammer dat dat wapen kleiner wordt bij een gnome he, maar inderdaad female(male ook wel) gnomes zijn aardig vet que emotes enzo alleen die mount mogen ze wel iets mooier maken(past wel goed bij ze maar dat is ook niet alles)Rakkerzero schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:07:
[...]
Kan een Gnome dat wel optillen?
Het ziet er idd best bruut uit dat wapen. Female gnomes hebben zo'n cool stemmetje. Alleen daarom is gnome al het proberen waard
Verwijderd
lol rakkerRakkerzero schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:07:
[...]
Kan een Gnome dat wel optillen?
Het ziet er idd best bruut uit dat wapen. Female gnomes hebben zo'n cool stemmetje. Alleen daarom is gnome al het proberen waard
jij hier, maar antworod mijn vraagje is weet jij ook vast wel
InderdaadVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:03:
[...]
Zoo dat is het mooiste wapen dat ik tot nu toe heb gezien en een gnome warrior met dat lijkt me best cool omdat dat lekker sarcastisch is.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ja, ik hier ja.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:12:
[...]
lol rakker![]()
![]()
jij hier, maar antworod mijn vraagje is weet jij ook vast wel
Speel jij nu ook WoW dan?
(zoja, welke server, nickname???)
Verwijderd
nog niet man ik hoor alleen dat het wel relaxt spel is dus wil ff proberen maar weet jij of er gratis trial is of iets net als roseRakkerzero schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:20:
[...]
Ja, ik hier ja.
Speel jij nu ook WoW dan?
(zoja, welke server, nickname???)
ja er is een 10 dagen trail mits je iemand kent die een WoW account heeft die heeft bij zijn box een guest account erbij zittem voor 10 dagen( als je niet kan vinden heb ik er nog een over)Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:25:
[...]
nog niet man ik hoor alleen dat het wel relaxt spel is dus wil ff proberen maar weet jij of er gratis trial is of iets net als rose
Iseci
Verwijderd
maar dan moet je het spel al gekocht hebben, neem ik aan er is niet iets gratis te downloadentntkiller schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:36:
[...]
ja er is een 10 dagen trail mits je iemand kent die een WoW account heeft die heeft bij zijn box een guest account erbij zittem voor 10 dagen( als je niet kan vinden heb ik er nog een over)
Verwijderd
Je zou het spel kunnen lenen van een kennis bijvoorbeeldVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:39:
[...]
maar dan moet je het spel al gekocht hebben, neem ik aan er is niet iets gratis te downloaden
Rag down.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Gratz, dat moet ik ook ecgt een keer meemaken
Welke server/guild/faction zit je eigenlijk?
Edit: oow wacht ik zie het al je sig
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 21:52 ]
Verwijderd
nah nvm dan zoek wel andere game, de rest van mijn kennisen kring zijn niet van die gamersVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:46:
[...]
Je zou het spel kunnen lenen van een kennis bijvoorbeeld
Alleen nog ff wrath shoulders - Dan weet niemand meer wat nou me helm of me axe is

Verwijderd
Wow die ziet er gaaf uit, ik dacht dat human/dwarf warriors mooi waren maar dit....Woutev schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:35:
Alleen nog ff wrath shoulders - Dan weet niemand meer wat nou me helm of me axe is![]()
[afbeelding]
Vind ik niet gek met zo'n dunne nek...Woutev schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:35:
Alleen nog ff wrath shoulders - Dan weet niemand meer wat nou me helm of me axe is![]()
[afbeelding]
euhm, ja
Maar op mijn realm hebben we twee guilds die Borked en Reborn heten, dus vandaar de mix-up
Verwijderd
ooh ok dat verklaard een hoop maar, is iemand uit die guild dan ook de maker van deze mod?addictive schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:40:
[...]
euhm, jaHet is idd Reborn UI.
Maar op mijn realm hebben we twee guilds die Borked en Reborn heten, dus vandaar de mix-up
want dan zou je hem kunnen whisperen en het aan hem vragen.
nee, helaas niet.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:50:
[...]
ooh ok dat verklaard een hoop maar, is iemand uit die guild dan ook de maker van deze mod?
want dan zou je hem kunnen whisperen en het aan hem vragen.
Gebruik nu de mod enkel voor mn rogue. Misschien dat het in de toekomst wel mogelijk is, wie weet
Ik zit er de laatste tijd weer serieus over na te denken om weer WoW te gaan spelen. (Dit zou mijn derde "terugval" zijn, misschien hebben meer mensen hier ervaring mee
)
Maar ik heb geen idee op welke server ik zou kunnen gaan spelen. Weet iemand nog een leuke (pvp!) server die redelijk nieuw is, geen ellenlange queues (zowel voor de server als voor bgs) en waar de horde/alliance verhouding een beetje in evenwicht is?
Ik heb geen idee ofdat undead priests (nog steeds/weer) FoTM zijn maar ik denk wel dat ik er 1 ga maken.
Maar ik heb geen idee op welke server ik zou kunnen gaan spelen. Weet iemand nog een leuke (pvp!) server die redelijk nieuw is, geen ellenlange queues (zowel voor de server als voor bgs) en waar de horde/alliance verhouding een beetje in evenwicht is?
Ik heb geen idee ofdat undead priests (nog steeds/weer) FoTM zijn maar ik denk wel dat ik er 1 ga maken.
niet eens gezienHolyCorn schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:25:
Ik had nog wat leuke plaatjes van 1 van onze nef raids, de polies van de mage call bleven wat lang hangen
[afbeelding]
[afbeelding]
gratz met je Askhandi zwaardje btw
nef en chrommie gingen lekker snel neer vanavond, daarna nog snel rag en dombo en ony afgemaakt... (smiddags andere helft MC gedaan)
Zondag word echt onderhand de enige dat waarop wij (denial - trollbane) raiden...
donderdag en of vrijdag beginnetje maken in BWL en dan zondag alles afmaken...
ziek wel
Als men GS helm en braces nou es droppen ben ik helemaal blij..
Meerdere mensen last van lage drop kans GS helm/braces?!
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ooohohhoohoooo
Eindelijk mijn nieuwe speeltje gekregen

[Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood]
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19364
Eindelijk mijn nieuwe speeltje gekregen

[Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood]
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19364
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 00:30 ]
W00t! Net met de nieuwe alliance (Knights of Luthien en The Devils Backbone voor de mensen van Turalyon) naar MC gegaan en het liep zo lekker voor een eerste run dat we zelfs Luci hebben geprobeerd. ^^ Drie tries gedaan, eerste van 35%, tweede ging erg lekker tot een add de halve raid fearde en er een paar mensen de imps aggroeden. Derde try werd gelijk al de MT geMC'ed en daarna een priest, dus die kwam nooit echt op gang. Luci dus nog niet neer, maar voor de eerste keer ging 't best goed. Gaat binnenkort dus neer. 
Was vanaaf trouwens tweede in healing done, niet ver achter een priest. Gisteren in ZG (ook met alliance) was ik eerste met 90k meer healing done dan een druid. Healadins ftw.
Was vanaaf trouwens tweede in healing done, niet ver achter een priest. Gisteren in ZG (ook met alliance) was ik eerste met 90k meer healing done dan een druid. Healadins ftw.
[ Voor 9% gewijzigd door Exitium op 13-02-2006 01:31 ]
Dit topic is gesloten.