Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.516 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
hoe zit het eigenlijks met de items? is er iets van max dammage? en hoe snel behaal je level 60.

ik ben wel geintresseerd in wow maar niet als het guildwars achtig 28 = max dammage is :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:59
Mijn lvl 1 warlock doet al een shadowbolt crit van 25dmg, dus dat zit wel goed. Natuurlijk liggen de verhoudingen ook anders.

28dmg bij GW is misschien veel, omdat ze maar 75 hp hebben. ongv 1 staat tot 3 verhouding. Da's bij wow ook zo. Gister had ik in MC 4507 hp, met maar 2 epics aan voor een mage... Maarja, als ony dan een tailwhipe doet of whatever is dat ook weer niet echt veel.

Een beetje lvl 60 2shot je met gemak, he raserian? ;)

[ Voor 22% gewijzigd door enira op 13-02-2006 07:29 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 00:29:
Ooohohhoohoooo

Eindelijk mijn nieuwe speeltje gekregen :D
[afbeelding]

[Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood]
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19364
dat werd wel tijd ook he :) gratz ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Weet er iemand nog een goeie site waar je Talent tree's tegen over elkaar kan zetten ?
Class maakt me niet zo heel veel uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op maandag 13 februari 2006 @ 07:28:
Een beetje lvl 60 2shot je met gemak, he raserian? ;)
Lang leve clothusers en weinig HP en mijn Perdition's Blade! :D
Neemt niet weg dat ik zsm Claw of the Black Drake ga looten :9

[ Voor 11% gewijzigd door RaseriaN op 13-02-2006 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, ligt het aan mij of worden mobs kleiner wanneer je zelf in lvl stijgt.
Laatst namelijk nog een deadmines gedaan voor de gein en ik zou toch zweren dat die ogreboss groter was toen ik em voor het eerst op lvl 18 zag.

Trouwens, gisteren raggie op 18% gekregen in 4 tries. Toen moesten we jammergenoeg stoppen omdat we geen soulshards meer hadden voor soulstones/summons/healthstones en door alle pots/reagents heenwaren.
Vanavond maar weer opnieuw proberen om die stinkzak neer te krijgen.
Als het niet aan die sons had gelegen hadden we em al lang neergehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:07
Kaap schreef op zondag 12 februari 2006 @ 11:21:
Iemand hier die op Daggerspine speelt? Ik wil op een goede PVP server een warlock rollen, de PVP op mijn huidige server is erg triest.

Iemand die kan vertellen hoe Daggerspine ervoor staat kwa PVP? Gebalanceerd of 1 side met alleen maar PUG's en de andere met alleen maar premades?

Ik kan wel weer op een nieuwe server rollen, dat heb ik met Venture Co ook gedaan, maar dat bleek ook vergissing kwa PVP te zijn.
Daggerspine is behoorlijk gebalanced en een erg leuke server. Helaas zijn er ook veel problemen zoals lag en lange queue's. Daggerspine is dan ook vol en je kan hier geen char aanmaken als je er nog geen had. Ik moet zeggen dat het de laatste tijd behoorlijk verbeterd is, vooral na de diverse migratie mogelijkheden die we hadden.
Het zal ook wel saai zijn je char te lvl-en, er zijn weinig low lvl's op een paar alts na. Ben momenteel bezig met een lvl-en van een priest maar er is niet veel hulp. Veelal zijn end-game (MC/BWL/AQ/ZG) en volledig epic geared. Er is zat activiteit in de BG's, daarbuiten worden er wel eens raids op cities gedaan maar niet veel.

Mijn ervaring is dat AV zo goed als altijd gewonnen word door Horde, WSG heb ik nog nooit gedaan op deze server en AB wint de horde ook vaak tenzij ze tegen een premade groep uitkomen. Nu heb ik wel verhalen gehoord dat de rollen de laatste tijd omgedraaid zijn. Momenteel ben ik meer met end-game stuff bezig ipv PvP.

[ Voor 23% gewijzigd door Bulligan op 13-02-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Van t weekend de deadmines doorgelopen met mn kleine party vanuit mn guild en ging prima. Later nog een keer naar binnen gegaan met zn 2en (allebij op lvl 22) en en we kwamen toch met zn 2en ook al in die goblin room waar je dat mechanische ding moet slopen met die goblin erin.

Zijn er trouwens nog andere instances waar je rond 20-25 in kan? Stockades bijv?

Ook voor het eerst warsong gultch in geweest, man das echt lachen, maar het wachten in que... |:(
Anyway zit nu op 96 kills en 24 deaths geloof ik dus ging wel goed. Valt me alleen op dat de ene keer het gewoon free for all klooien is en de andere keer een aantal mensen echt goed gaan organiseren. Word dat op hogere levels beter of blijft het een mengelmoes van ffa & georganiseerde ctf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
xAndyx schreef op maandag 13 februari 2006 @ 09:36:
Van t weekend de deadmines doorgelopen met mn kleine party vanuit mn guild en ging prima. Later nog een keer naar binnen gegaan met zn 2en (allebij op lvl 22) en en we kwamen toch met zn 2en ook al in die goblin room waar je dat mechanische ding moet slopen met die goblin erin.

Zijn er trouwens nog andere instances waar je rond 20-25 in kan? Stockades bijv?

Ook voor het eerst warsong gultch in geweest, man das echt lachen, maar het wachten in que... |:(
Anyway zit nu op 96 kills en 24 deaths geloof ik dus ging wel goed. Valt me alleen op dat de ene keer het gewoon free for all klooien is en de andere keer een aantal mensen echt goed gaan organiseren. Word dat op hogere levels beter of blijft het een mengelmoes van ffa & georganiseerde ctf?
ligt aan je party.. bij mij op de realm (emerald dream) heb je PuG BG's en georganiseerde groups of guilds.. wij hebben horde immortalis op de realm, en als alliance weet je dan dat je het kan shaken.. die gasten zijn onwijs goed georganiseerd...

in bg is organisatorisch vermogen sterker dan lvl 29's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xAndyx schreef op maandag 13 februari 2006 @ 09:36:
BG's zitten over het algemeen vol met HK-geile mensen. Ook op hogere levels.
Meestal word het zo rond 23:00 wel leuk, omdat dan de beter guilds de instances komen uitstromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Ik heb even een vraagje:
Ik stuur een mail (met wat geld en items) vanaf character X naar character Y.
Kan ik dan character X na het versturen direkt verwijderen of moet ik eerst wachten totdat de mail is aangekomen?

vraagje 2:
Kan ik ook een mail sturen van Alliance > Horde of vice versa?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Rakkerzero schreef op maandag 13 februari 2006 @ 09:54:
Ik heb even een vraagje:
Kan ik dan character X na het versturen direkt verwijderen of moet ik eerst wachten totdat de mail is aangekomen?

vraagje 2:
Hoe bedoel je verwijderen, als je mail stuurt blijft er toch niks in je box staan? Er is geen sent items naar mijn weten.

@vraag 2: nee dat kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:21
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 09:14:
Zeg, ligt het aan mij of worden mobs kleiner wanneer je zelf in lvl stijgt.
Laatst namelijk nog een deadmines gedaan voor de gein en ik zou toch zweren dat die ogreboss groter was toen ik em voor het eerst op lvl 18 zag.
Dat zit puur in je hoofd :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Ik heb even een vraagje:

vraagje 2:
Kun je direct verwijderen, zelf ook nog gedaan dit weekend. Mailen naar een andere factie kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik heb een rijtje vragen waar jullie vast wel antwoord op kunnen geven:

- Wat voor interessante stuff is er nu met dat seasonal Valentijn's gebeuren te krijgen? Leuke recepten ofzo?
- Tot wanneer is het eigenlijk?
- Er was iets met rogues & fist weapons wat niet goed samen werkte... wat was dat ook al weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
QuarK schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:02:
Ik heb een rijtje vragen waar jullie vast wel antwoord op kunnen geven:

- Wat voor interessante stuff is er nu met dat seasonal Valentijn's gebeuren te krijgen? Leuke recepten ofzo?
- Tot wanneer is het eigenlijk?
- Er was iets met rogues & fist weapons wat niet goed samen werkte... wat was dat ook al weer?
Na een hoop gedoe heb ik een Dress/pak http://www.thotbott.com/?i=53018 en 1600xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
xAndyx schreef op maandag 13 februari 2006 @ 09:57:
[...]

Hoe bedoel je verwijderen, als je mail stuurt blijft er toch niks in je box staan? Er is geen sent items naar mijn weten.
Nou als je send mail doet dan kun je een item erbij doen. Er staat zo'n vakje naast waar je je geld bedrag kan invoeren. ;)
@vraag 2: nee dat kan niet
ok, ty

Dan moet ik al mn zuurverdiende silver die ik nu op mn lvl 10 nightelf heb weer opnieuw gaan sparen met mn Orc die ik vandaag ga aanmaken waarschijnlijk.

Of is er een andere manier om geld vanaf alliance naar Horde te krijgen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

\o/ Heb gisteren mijn eerste mount ooit gekocht, erg relaxed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Hom3r schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:05:
[...]

Na een hoop gedoe heb ik een Dress/pak http://www.thotbott.com/?i=53018 en 1600xp
Bwhahahaha http://www.directupload.net/show/d/606/3GsZMaNs.jpg

Leuk zon soepjurk :P
Rakkerzero schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:09:
[...]
Nou als je send mail doet dan kun je een item erbij doen. Er staat zo'n vakje naast waar je je geld bedrag kan invoeren. ;)

[...]
Of is er een andere manier om geld vanaf alliance naar Horde te krijgen?
Ja je cash aan een bevriend iemand met een horde char geven en dan geeft hij het aan je nieuwe char :)

Zoiemand had ik niet dus heb ik het maar weggegeven aan een random player, iig iemand blij mee gemaakt (was iets van 26s ofzo)

[ Voor 49% gewijzigd door xAndyx op 13-02-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Hooli-gan schreef op maandag 13 februari 2006 @ 09:22:
[...]

Daggerspine is behoorlijk gebalanced en een erg leuke server. Helaas zijn er ook veel problemen zoals lag en lange queue's. Daggerspine is dan ook vol en je kan hier geen char aanmaken als je er nog geen had. Ik moet zeggen dat het de laatste tijd behoorlijk verbeterd is, vooral na de diverse migratie mogelijkheden die we hadden.
Het zal ook wel saai zijn je char te lvl-en, er zijn weinig low lvl's op een paar alts na. Ben momenteel bezig met een lvl-en van een priest maar er is niet veel hulp. Veelal zijn end-game (MC/BWL/AQ/ZG) en volledig epic geared. Er is zat activiteit in de BG's, daarbuiten worden er wel eens raids op cities gedaan maar niet veel.

Mijn ervaring is dat AV zo goed als altijd gewonnen word door Horde, WSG heb ik nog nooit gedaan op deze server en AB wint de horde ook vaak tenzij ze tegen een premade groep uitkomen. Nu heb ik wel verhalen gehoord dat de rollen de laatste tijd omgedraaid zijn. Momenteel ben ik meer met end-game stuff bezig ipv PvP.
Lockje is nu level 11. Wat btreft weinig hulp, maakt me niet zoveel uit. Ik ben meer een solo speler tijdens het levelen en zoek alleen parties voor bv RFD en SM enzo.

lol zoals ik zei, alleen geld verdienen om je skills up to date te houden en bags is wel erg zuur. Als lock loop je al met die shards rond te zeulen en heb alleen van die kleine ruk 6-slotters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
xAndyx schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:11:
Ja je cash aan een bevriend iemand met een horde char geven en dan geeft hij het aan je nieuwe char :)

Zoiemand had ik niet dus heb ik het maar weggegeven aan een random player, iig iemand blij mee gemaakt (was iets van 26s ofzo)
Dus je kan wel traden met een Horde char vanaf alliance?
iig bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

Na een jaar spelen ben ik er eindelijk uit.

Ik heb eindelijk een char waar ik totaal tevreden van ben.
Zowel de speelstijl, de variatie, de gear, de talents,...

Wat gaat levellen toch snel met een priest, zeker in shadow. Je hebt pas downtime na een mob of 5 als je te snel probeert te gaan. Dit blijkt nog veranderd te zijn met een kleine aanpassing van m'n talent trees (12/0/33).

En ja, ik blijf shadow op 60 volgens m'n huidige plannnig. Jammer als ze me dan niet in een guild willen of nietmee naar BWL willen nemen. Liever zonder guild of znoder bwl dan respeccen.

Wel jammer dat ik nu een 40 druid en 52 shaman onder het stof heb liggen. Ik had lvl 60 kunnen zjin met deze (en lang, ben van 49-54 gegaan op 8 dagen irl) :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11-09 11:54
Gister Rejuvenating Gem gewonnen, samen met mijn Shard of the Scale heb ik nu de twee beste healing trinkets in de game. 8) Vanavond gaan we Chromaggus proberen, ben benieuwd. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
wat voor plezier heb je nou met een lvl 60 charr als je niet hoger kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:52:
Instances ? -> fun + betere gear
PvP ? -> fun + rep gain

En als die char je begint te vervelen start je gewoon een nieuwe vanaf lvl 1. Na een half jaar zijn die quests wel weer leuk als het een totaal andere speelstijl is.

En er komt een expansion aan met lvl 70 cap en nieuwe gebieden. Eer je van 60 -> 70 bent ben je weer een hele tijd verder. Indie expansion zitten dan ook nog eens 2 nieuwe races.

[ Voor 42% gewijzigd door DinX op 13-02-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Kaap schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:13:
[...]
Lockje is nu level 11. Wat btreft weinig hulp, maakt me niet zoveel uit. Ik ben meer een solo speler tijdens het levelen en zoek alleen parties voor bv RFD en SM enzo.

lol zoals ik zei, alleen geld verdienen om je skills up to date te houden en bags is wel erg zuur. Als lock loop je al met die shards rond te zeulen en heb alleen van die kleine ruk 6-slotters :)
Horde of Alliance?

Heb de laatste tijd behoorlijk wat aan runecloth bags verstuurd naar mensen die op Daggerspine begonnen, maar vervolgens stopte ze met het spelen van hun char :(. (mensen die ik kende van Stormrage en overstapte naar Daggerspine)
Nevertheless, ben ik niet beroerd om nog iemand blij te maken met wat runecloth bags/soul pouch. :)

@Rakkerzero, nee je kan niet traden met mensen van opposite faction.
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:52:
Op lvl 60 begint pas het plezier. Het questen vond ik alleen bij mijn eerste char leuk. Nu loop ik alleen xp te grinden om zo snel mogelijk 60 te halen en end-game stuff te gaan doen.
Op lvl60 kan je leuke gear gaan verzamelen, grote groep instances doen, PvP stuff, veel goud verdienen, etc, etc. Je hoeft namelijk geen tijd meer te besteden aan het lvl-en van je char.

[ Voor 31% gewijzigd door Bulligan op 13-02-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Thijs schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:47:
Gister Rejuvenating Gem gewonnen, samen met mijn Shard of the Scale heb ik nu de twee beste healing trinkets in de game. 8) Vanavond gaan we Chromaggus proberen, ben benieuwd. :o
Waar moet je een trinket inzetten om m te gebruiken? Gewoon in je bags of?
Hooli-gan schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:58:
[...]
@Rakkerzero, nee je kan niet traden met mensen van opposite faction.
Hmm dan blijft er alleen de Auctionhouse trick over :) Doel char zet iets supergoedkoops in de AH voor het te ruilen bedrag, andere char koopt het goedkope item en de "doel char" heeft het geld.

[ Voor 31% gewijzigd door xAndyx op 13-02-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Ik heb even een vraagje:

vraagje 2:
horde--> alliance sturen kan je door met de AH te werken.. je plaatst een grijs item voor je volledige bedrag op AH, en laat het de andere char kopen.. wil je alliance horde doen, laat je je horde iets op AH zetten, voor het volledige bedrag dat je alliance poppetje heeft.. dan ben je klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:43:
Na een jaar spelen ben ik er eindelijk uit.

Ik heb eindelijk een char waar ik totaal tevreden van ben.
Zowel de speelstijl, de variatie, de gear, de talents,...

Wat gaat levellen toch snel met een priest, zeker in shadow. Je hebt pas downtime na een mob of 5 als je te snel probeert te gaan. Dit blijkt nog veranderd te zijn met een kleine aanpassing van m'n talent trees (12/0/33).

En ja, ik blijf shadow op 60 volgens m'n huidige plannnig. Jammer als ze me dan niet in een guild willen of nietmee naar BWL willen nemen. Liever zonder guild of znoder bwl dan respeccen.

Wel jammer dat ik nu een 40 druid en 52 shaman onder het stof heb liggen. Ik had lvl 60 kunnen zjin met deze (en lang, ben van 49-54 gegaan op 8 dagen irl) :)
beetje normale guild pakt echt wel een shadowpriest ;p ik als warlock ben iig wel blij als er 1 meegaat bij ons, shadow vurnerability op spells ftw <3 10% van curse of shadow en 15% van shadow vurn is toch alweer 25% en dan nog als shadwbolts critten ook nog eens 20% op shadowbolts erbij, tikt wel aan bij de dps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:03:
[...]

horde--> alliance sturen kan je door met de AH te werken.. je plaatst een grijs item voor je volledige bedrag op AH, en laat het de andere char kopen.. wil je alliance horde doen, laat je je horde iets op AH zetten, voor het volledige bedrag dat je alliance poppetje heeft.. dan ben je klaar..
helaas kost je dat wel 30% van het bedrag wat je erop zet aan ah kosten die zijn erg hoog bij de neutral ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
[quote]xAndyx schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:02:
[...]

Waar moet je een trinket inzetten om m te gebruiken? Gewoon in je bags of?[quote]
druk in-game eens op de 'c' da kom je in het scherm om je equip te kiezen, de twee slots rechtsonder zijn voor trinkets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
BootVluchteling schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:03:
[...]

OK. thanx. Weet ik ook gelijk hoe die Auction house werkt :P
Ik ga het vanaaf proberen
MantaMania schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:12:
helaas kost je dat wel 30% van het bedrag wat je erop zet aan ah kosten die zijn erg hoog bij de neutral ah.
Neutral :?

Waar kan je die vinden??

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 13-02-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:06:
[...]

beetje normale guild pakt echt wel een shadowpriest ;p ik als warlock ben iig wel blij als er 1 meegaat bij ons, shadow vurnerability op spells ftw <3 10% van curse of shadow en 15% van shadow vurn is toch alweer 25% en dan nog als shadwbolts critten ook nog eens 20% op shadowbolts erbij, tikt wel aan bij de dps ;)
Mja, heb ook al gelezen dat er guilds zijn die MC en BWL op farm status hebben, die dan beginnen overschakelen naar shadowpriests voor dezelfde runs. Eens dat er minder mana wordt verspild kunnen die perfect mee lijkt me. Want je komt gewoon in BWL net iets tekort qua mana.

En naar wat ik las gaat voor AQ shadow resistance nodig zijn ? Dan kan je ook al niet zonder shadow priest bijna. Ik kan nu op lvl 54 +45 shadow resistance buffen.

Ik denk dat veel mensen de ware kracht van shadow priests niet kennen voor niet-BWL instances op 60. 90% van de mensen gaat maarmee met het geblaat van "holy/disc is needed" terwijl ze nog nooit een shadow priest hebben bezig gezien. Zeker voor de 5-man instances. M'n beste nistances tot nu toe waren met 2 priests. 1 normaal, en ik dan als shadow priest (heb altijd rond de +90 shadow/spell dmg gezeten). 90% van de tijd hoeft de healer alleen maar de piekjes even te healen. De rest gaat puur door VE.

Ja, je doet niet zoveel dmg als een hunter of warlock (komt wel heel erg dicht in de buurt. Ik heb ZF runs gedaan dat ik tussen de rogue en de hunter/warlock/mage stond, dus 2de plaats). Het gaat misschien net iets trager, maar veel makkelijker door die VE).
Op dit moment doe ik een constante dmg van rond de 210-220dps met een paar seconden wanden op het einde. tot m'n mana op is dan.
Dat is 20 heal per seconde voor je hele party. Zit meestal tussen de 35-40 nu per tick.

Mijn huidige renew doet 43 per seconde. Dat is dus een constante, halve renew.

En warlocks vinden die +15% shadow dmg best wel lekker ja :p

[ Voor 3% gewijzigd door DinX op 13-02-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op maandag 13 februari 2006 @ 00:39:
W00t! Net met de nieuwe alliance (Knights of Luthien en The Devils Backbone voor de mensen van Turalyon) naar MC gegaan en het liep zo lekker voor een eerste run dat we zelfs Luci hebben geprobeerd. ^^ Drie tries gedaan, eerste van 35%, tweede ging erg lekker tot een add de halve raid fearde en er een paar mensen de imps aggroeden. Derde try werd gelijk al de MT geMC'ed en daarna een priest, dus die kwam nooit echt op gang. Luci dus nog niet neer, maar voor de eerste keer ging 't best goed. Gaat binnenkort dus neer. :D

Was vanaaf trouwens tweede in healing done, niet ver achter een priest. Gisteren in ZG (ook met alliance) was ik eerste met 90k meer healing done dan een druid. Healadins ftw. :P
grats hoor hoop dat het een beetje gaat lukken bij jullie, luci vonden wij in het begin ook erg lastig maar als het eenmaal begint te lopen gaat het steeds sneller.
Wij deden op een gegeven moment een boss extra per week. Nu zijn we eindelijk bij ragnaros aangekomen.
En ja die imps moet je ver weg van blijven, belangrijkste is dat die adds meteen naar benenden gepulled worden en daar moeten je 2 hunters voor zorgen die moeten 1 x schieten en meteeeeen rennen.\
DinX schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:18:
[...]

90% van de tijd hoeft de healer alleen maar de piekjes even te healen. De rest gaat puur door VE.
met een 5 man run heb je echt wel wat meer healing nodig als VE en niet alleen piekjes ;)
5 man run scholo of strat is gewoon hard werken als priest.
En in mc als ik de keuze heb tussen shadow of disc weet ik wel wat ik kies.
Uiteraard 1 voor de shadowweaving is best geinig maar dat is het dan ook.

[ Voor 23% gewijzigd door MantaMania op 13-02-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:15
Rakkerzero schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:16:
[...]

OK. thanx. Weet ik ook gelijk hoe die Auction house werkt :P
Ik ga het vanaaf proberen
Hou er wel ff rekening mee dat dit verhaal alleen op gaat voor de AH in Gadgetzan

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Monsie schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:25:
[...]

Hou er wel ff rekening mee dat dit verhaal alleen op gaat voor de AH in Gadgetzan
en booty bay tegenwoordig. Maar zoals ik al zei het blijft duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
MantaMania schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:27:
[...]

en booty bay tegenwoordig. Maar zoals ik al zei het blijft duur
en Winterspring (Everlook) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11-09 11:54
[...]

Mja, heb ook al gelezen dat er guilds zijn die MC en BWL op farm status hebben, die dan beginnen overschakelen naar shadowpriests voor dezelfde runs. Eens dat er minder mana wordt verspild kunnen die perfect mee lijkt me. Want je komt gewoon in BWL net iets tekort qua mana.

En naar wat ik las gaat voor AQ shadow resistance nodig zijn ? Dan kan je ook al niet zonder shadow priest bijna. Ik kan nu op lvl 54 +45 shadow resistance buffen.

Ik denk dat veel mensen de ware kracht van shadow priests niet kennen voor niet-BWL instances op 60. 90% van de mensen gaat maarmee met het geblaat van "holy/disc is needed" terwijl ze nog nooit een shadow priest hebben bezig gezien. Zeker voor de 5-man instances. M'n beste nistances tot nu toe waren met 2 priests. 1 normaal, en ik dan als shadow priest (heb altijd rond de +90 shadow/spell dmg gezeten). 90% van de tijd hoeft de healer alleen maar de piekjes even te healen. De rest gaat puur door VE.

Ja, je doet niet zoveel dmg als een hunter of warlock (komt wel heel erg dicht in de buurt. Ik heb ZF runs gedaan dat ik tussen de rogue en de hunter/warlock/mage stond, dus 2de plaats). Het gaat misschien net iets trager, maar veel makkelijker door die VE).
Op dit moment doe ik een constante dmg van rond de 210-220dps met een paar seconden wanden op het einde. tot m'n mana op is dan.
Dat is 20 heal per seconde voor je hele party. Zit meestal tussen de 35-40 nu per tick.

Uhmm... als AQ shadow resistance wordt lijkt een shadow priest juist een slechte keuze. Vaak zijn de mobs dan ook shadow resistant en dan is je shadow damage nogal useless. En die shadow res buff hebben disc/holy priests ook hoor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

mja ik zie dat je dwarf priest bent, dan heb je fear ward en dan ben je van groot belang in MC (magmadar) en BWL (nefarian) en Onyxia, omdat die allen om de zoveel seconden een AoE fear loslaten, maar daar kom je vanzelf ooit wel achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:47:
Moest ik er weer niet bij zijn, dropt er ook nog Judgement Sabatons. ;(

Trouwens, ik zag net op Thottbot dat er (eindelijk) een PVP plate helm voor de paladin is gedropt. Helm of the Holy Avenger

Ohja, laatste ding; ik ben klaar met het farmen van Arcane Crystals. Nog 2 Sulfuron Ingots en ik heb m'n eerste Legendary! :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

Thijs schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:38:
[...]

Uhmm... als AQ shadow resistance wordt lijkt een shadow priest juist een slechte keuze. Vaak zijn de mobs dan ook shadow resistant en dan is je shadow damage nogal useless. En die shadow res buff hebben disc/holy priests ook hoor? :?
Oja, dat is waar ook :o
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:39:
[...]

mja ik zie dat je dwarf priest bent, dan heb je fear ward en dan ben je van groot belang in MC (magmadar) en BWL (nefarian) en Onyxia, omdat die allen om de zoveel seconden een AoE fear loslaten, maar daar kom je vanzelf ooit wel achter :)
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Gisteren voor het eerst Onyxia neer gekregen \o/ Was onze 2e run en tijdens de 3e try ging ze neer.
Voor mij niet helemaal 2e run, dit komt omdat we eerst in een alliantie zaten van verschillende guilds en deze is uit elkaar gegaan en sinds 22-1-2006 hebben we weer een nieuwe alliantie en was ongerveer 80% van de mensen nieuw voor MC/ony.

Loot was, trancendancy, judgement crown en eshkandar's collar. Deze week gaan we ook voor het eerst een serieuze poging op Raggy wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Ik moet zeggen dat het beter staat bij mijn female Human char.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Hooli-gan schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:58:
[...]

Horde of Alliance?

Heb de laatste tijd behoorlijk wat aan runecloth bags verstuurd naar mensen die op Daggerspine begonnen, maar vervolgens stopte ze met het spelen van hun char :(. (mensen die ik kende van Stormrage en overstapte naar Daggerspine)
Nevertheless, ben ik niet beroerd om nog iemand blij te maken met wat runecloth bags/soul pouch. :)
Ik speel inderdaad Horde. Heb al van iemand 3 runecloth bags gehad dus dat schiet lekker op.

Balen zeg dat shards niet stacken :S

Ingame name: Xandi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:42:
[...]

Moest ik er weer niet bij zijn, dropt er ook nog Judgement Sabatons. ;(
ik heb sinds gister wel judgement sabatons >:)

5/8 judgement nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashpoint
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09-2019

Flashpoint

PartyPartyPartyParty

Ik volg dit topic nu al een hele tijd (er is geen betere manier om je werktijd te besteden ;)), maar nu wil ik toch eens een vraag droppen:

Kan het kloppen dat ik ooit wel eens een site voorbij heb zien komen waar de proc rates van wapens op staan? Met google ed kon ik zo snel niets vinden.
Reden van mijn vraag is ik heb nu een lvl 50 warrior en die loopt nog steeds met bonebiter.
Een guildie wil voor een redelijke vergoeding een Truesilver Champion voor me maken, maar nu vroeg ik me af of dat wel de moeite is.
De proc e.d. lijkt me wel handig, maar hoevaak komt ie?

Of denken jullie dat je als warrior beter een ander 2h wapen kan nemen? Ik wil niet weer de fout maken dat ik een wapen equip dat achteraf minder blijkt te zijn dan mn huidige (zo heb ik dus een Fiery War Axe gevonden bleek ie nog minder dmg te doen dan die bonebiter)
Alvast bedankt :)

Member of OPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:19:
grats hoor hoop dat het een beetje gaat lukken bij jullie, luci vonden wij in het begin ook erg lastig maar als het eenmaal begint te lopen gaat het steeds sneller.
Wij deden op een gegeven moment een boss extra per week. Nu zijn we eindelijk bij ragnaros aangekomen.
En ja die imps moet je ver weg van blijven, belangrijkste is dat die adds meteen naar benenden gepulled worden en daar moeten je 2 hunters voor zorgen die moeten 1 x schieten en meteeeeen rennen.\
Wij lieten één hunter pullen en terugrennen tot die dode hoek waar je ook de core hounds AoE't. De MT pakt Luci op rond die stalagmieten/tieten (wat je wilt :P) tegenover de imp cave en de offtanks pakken de adds beneden op. Even tanks de tijd geven aggro te krijgen, adds DPS'en en dan Luci neerkrijgen met decursende mages. Decursen ging de eerste try niet super, als dat beter gaat krijgen we 'm neer. Nu hebben we aardige toeren uit moeten halen om de MT zo lang mogelijk op te houden met het beetje mana dat we konden regennen. :P

Core hound packs gingen trouwens ook erg lekker. Eerste keer net niet doordat een doggie te ver weg was en niet genoeg AoE kreeg, maar daarna twee vlekkeloze pulls met slechts één keer een tank dood. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Exitium op 13-02-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flashpoint schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:48:
Ik volg dit topic nu al een hele tijd (er is geen betere manier om je werktijd te besteden ;)), maar nu wil ik toch eens een vraag droppen:

Kan het kloppen dat ik ooit wel eens een site voorbij heb zien komen waar de proc rates van wapens op staan? Met google ed kon ik zo snel niets vinden.
Reden van mijn vraag is ik heb nu een lvl 50 warrior en die loopt nog steeds met bonebiter.
Een guildie wil voor een redelijke vergoeding een Truesilver Champion voor me maken, maar nu vroeg ik me af of dat wel de moeite is.

Of denken jullie dat je als warrior beter een ander 2h wapen kan nemen? Ik wil niet weer de fout maken dat ik een wapen equip dat achteraf minder blijkt te zijn dan mn huidige (zo heb ik dus een Fiery War Axe gevonden bleek ie nog minder dmg te doen dan die bonebiter)
truesilver champion is waardeloos, ik vind het iig niet een zwaard voor een warrior om daar uberhaupt geld aan uit te besteden. kun je beter of gatorbite axe halen uit maraudon (van rotgrip, croc boss) of, als je er aan kan komen, executioner's cleaver. Beiden zijn denk ik beter voor een warrior dan truesilver. En als je lvl 60 bent, of iig het level bent om Arcanite Reaper te dragen, dan moet je daarvoor gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Ik heb de Truesilver Champion wel gebruikt bij het levelen van m'n eerste warrior en ben het er niet mee eens dat het ding nutteloos is. Hij heeft een redelijke dps en hij proct best vaak (2à3 keer op de 6 mobs). Shieldje van de proc vangt best wat dmg op en het verlengt je efficiënte grindtijd toch wel een beetje.

Als je er goedkoop aan kan komen (zoveel kost het echt niet) dan zou ik em gewoon proberen. Gooi er een leuke +dmg enchant op en je hebt een leuk wapentje (zeker met swordspec).

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flashpoint schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:48:

Vooropgezet dat je MS build bent
-Stoneslayer 2h Zwaard -> Uldaman laatste boss
-Executioner's Cleaver 2h Axe -> Random World drop
-Kang the Decapitator 2h Axe -> Random World Epic drop
-Gatorbite 2h Axe -> Rotgrip in Maraudon

Zodra je lvl 51 bent kun je ook AV induiken voor je Ice Barbed Spear (moet je een keertje AV winnen, zal best lukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja 2 a 3 keer per mobs vind ik nou niet echt veel, bar weinig zelfs, en er zijn voor dat level gewoon betere wapens te krijgen voor een warrrior, en dat is denk ik niet te ontkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

Veel van die proc-wapens hangen ook van je speelstijl af imho.

Iemand die zelden grind en vooral instances doet heeft niet zo enorm veel aan veel van die procs (komt voornameljik toch neer op mana / hp besparing). Tijdens een instance waar je om de x mobs sowieso wat cooldown hebt (al ishet om de casterste laten drinken) heb je tijd genoeg om te regennen.

Bij Iemand die erg veel grind scheelt zo'n proc uiteindelijk wel over de uren. Dat wordt misschien 7.5 uur over een lvl ipv 8 uur. Als ik op elke mob 100-200 mana bespaar dan kan ik er 1 meer mollen vordat ik moet drinken bvb. Dat merk je echt wel als je uren na elkaar grind.

Hangt natuurlijk ook af wat voor proc het is.

[ Voor 6% gewijzigd door DinX op 13-02-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:38:
[...]

Ik denk (hoop) het niet. Want dan ben ik als warlock compleet nutteloos in die instance. Ik denk niet dat blizzard een class compleet uit zal sluiten voor een instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 21:22:
[...]

ja maar dat is in begin niet, in begin heb je echt goede gear nodig. En achteraf verbaas je je waarom
Jij zei dat een warrior met full-Valor niks is in MC. Er zijn zoveel guild op die manier begonnen en ver gekomen... it just aint THAT hard. Wij hadden pech met Might en zijn voorbij Garr geraakt voordat de eerste warrior drops kwamen.

En ik denk dat de Deathbone Chest best genoeg is bij Garr, al is de rest van die set zo suck dat niemand die gebruikt :) Maar die chest is prima... Het enige kloterige zijn die lavapacks waar je gewoon gedwongen een goede FR moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
heb je ook een 1H+shield..? nofi, maar ik zou je niet meenemen als tank met 2H.. maar ik weet de situatie dus niet.. ik vind dual wield ook wel ERG lekker.. dal rend offhand en iceblade hacker. ik ben 31/5/15 specced..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:31:
[...]

Ik denk (hoop) het niet. Want dan ben ik als warlock compleet nutteloos in die instance. Ik denk niet dat blizzard een class compleet uit zal sluiten voor een instance.
AQ is toch nature dmg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik dus ook. Maar er gaan ook verhalen over shadow damage ivm de bergen SR-patterns die je in die regio kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

Jij doet als lock toch ook fire damage of ben ik nou gek? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:38:
[...]

Jij doet als lock toch ook fire damage of ben ik nou gek? :P
Inflict searing pain on the enemy target, causing xxx to xxx Fire damage. Causes a high amount of threat.

Niet erg wenselijk in een instance lijkt mij. Moet ik dan een hele instance doen met de dot Immolate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:41:
[...]

Inflict searing pain on the enemy target, causing xxx to xxx Fire damage. Causes a high amount of threat.

Niet erg wenselijk in een instance lijkt mij. Moet ik dan een hele instance doen met de dot Immolate?
Dont underestimate the power of a wand :D

Ik kan niet meer zonder een wand, heb mn stave alleen maar voor de stats. Schieten zonder mana te verbruiken heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashpoint
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09-2019

Flashpoint

PartyPartyPartyParty

wow de reacties gaan nog sneller dan verwacht, bedankt daarvoor _/-\o_

Als ik het zo zie is de proc rate toch niet alles, maar ik moet zeggen dat ie me toch niet compleet nutteloos lijkt. heb over het algemeen toch liever wapens met +stats dan een proc, aangezien je daar toch niet echt op kan vertrouwen.

Voorlopig laat ik het dan maar zoals het nu is, die truesilver champion is wel leuk maar nu ga ik dan wel voor de axe uit maraudon. Heb de laatste paar keer ook Lord Alexander's battle axe op de AH zien staan, misschien dat ik die dan wel koop als ik hem weer zie. :)

Member of OPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Jij zei dat een warrior met full-Valor niks is in MC. Er zijn zoveel guild op die manier begonnen en ver gekomen... it just aint THAT hard. Wij hadden pech met Might en zijn voorbij Garr geraakt voordat de eerste warrior drops kwamen.

En ik denk dat de Deathbone Chest best genoeg is bij Garr, al is de rest van die set zo suck dat niemand die gebruikt :) Maar die chest is prima... Het enige kloterige zijn die lavapacks waar je gewoon gedwongen een goede FR moet hebben.
deathbone chest is super die hebt ik zelf ook en wij zijn bij ragnaros, maar de rest van de set uiteraard niet das gewoon crap. Ik mag aannemen dat je bij garr geen mensen met groen meer hebt lopen in ieder geval niet meer als 1.

[ Voor 17% gewijzigd door MantaMania op 13-02-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:51:
[...]

Wij lieten één hunter pullen en terugrennen tot die dode hoek waar je ook de core hounds AoE't. De MT pakt Luci op rond die stalagmieten/tieten (wat je wilt :P) tegenover de imp cave en de offtanks pakken de adds beneden op. Even tanks de tijd geven aggro te krijgen, adds DPS'en en dan Luci neerkrijgen met decursende mages. Decursen ging de eerste try niet super, als dat beter gaat krijgen we 'm neer. Nu hebben we aardige toeren uit moeten halen om de MT zo lang mogelijk op te houden met het beetje mana dat we konden regennen. :P

Core hound packs gingen trouwens ook erg lekker. Eerste keer net niet doordat een doggie te ver weg was en niet genoeg AoE kreeg, maar daarna twee vlekkeloze pulls met slechts één keer een tank dood. :)
Tis persoonlijk maar wat wij goed vinden werken is 1 hunter voor luci pull dus die staat bij de groep van de warrior (dit omdat de tank snel ge mced word) (stukje voor bij de stalagmieten in dat uitsparingkje. 2 hunters voor de adds deze pullen eerst direct nadat ze pullen pult de hunter bij de main tank.
Dan rennen die 2 hunters zsm naar beneden en helpen de 2 off tanks met het naar beneden brengen.
En als je mages de healers prioriteit 1 zet hou je wat meer mana over.
Daarbij laten we iedereen behalve de main tank groep (plus 1 extra healer) met de rug tegen de muur in het zuiden staan zodat ze niet gefeared worden in die imp cave.

ps ik neem aan dat de meeste paladins ook volledig aan het decursen waren voor die magic debuff?

[ Voor 4% gewijzigd door MantaMania op 13-02-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:41:
[...]

En Firebolt, Hellfire en Rain of fire ja. :P Ik zie je probleem. ^^

@ Manta: Heb zelf niet opgelet hoe de rest stond bij de tweede pull (fear), maar vermoedelijk niet goed dus. :P Van de zes pala's waren er twee LoH aan het spammen en vier aan het dispellen als het goed is. Denk dat we volgende keer Luci ook nog verder van z'n adds moeten trekken om wat mensen die 2k dmg te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:33:
[...]

Ik veroordeelde het ook niet :)
Heb het zelf ook meegemaakt op Defias Brotherhood, zat in een soortgelijke guild (wel roleplay events, maar ooc guildchat en veel bezig met instances) en daar werdt onze guild ook vaak afgeschreven als powerlevelende non-rpers. Ook een aantal mensen die de guild verlieten wegens te weinig RP. Ik heb zelf nooit de drang tot endgame instances gehad (en geef weinig om epics)
Ben op die server gestopt omdat horde gewoon niets voor mij was, anders had ik er ook wel aan moeten geloven denk ik :)
Burning Dawn 8)

Ik ben daar vorige week weggegaan. Was het eeuwige gezeik in de guild zat dat we te veel PvE deden. En dat in een paar weken waarin we geen fatsoenlijke raid compleet kregen. Ik zit nu in de Dragonblood Conclave waar juist de discussie is dat er iets meer RP gedaan moet worden. Maar goed, liever die discussie dan een gebrek aan PvE. Alliance op Defias Brotherhood haalt Horde in PvE gebied aan alle kanten in terwijl Horde klagen over absolute gebrek aan PvP aan Alliance kant.

AV queue Horde: 2-5 uur, Alliance queue: 5 minuten

4 maanden achtereen had Horde nog nooit verloren in AV, maar since de Alliance hebben uitgevonden dat ze door de geringe interesse in AV aan hun kant premade's kunnen inzetten hebben ze eindelijk een paar AVs gewonnen. En dat zie je meteen. AV is weer vaker up (soms 2!). Helaas doen veel Alliance weer /afk zodra ze merken dat ze in de verkeerde AV zitten (ze willen natuurlijk wel bij het winnende team) en hup... AV2 gecancelled, Horde die 3 uur in de queue stonden er ook uitgeknikkerd en uithuilen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik ben gisteren voor de 2e x lucy een bezoek wezen brengen.. elke keer krijgen we toch een wipe op onze nek. teller staat atm op 8 ofzo.. wat is nu de ideale party om dr down te krijgen..?

in mn guild hebben we 3 dps tanks, 2 hunters, een 5tal rogues, 3 tanks, 8 priests, 7 mages, paar druids en een stuk of 5 pally's... getallen kunnen verschillen.. dit is een schatting..

als de mages de curse weghalen, en de pally's halen de DoT weg, dan is er eigenlijk al te weinig dps.. de curse is fucking irritant, en het duurt simpelweg te lang om te decursen. helaas komt het ook te vaak voor dat ik de dot van mezelf maar afhaal, omdat 2000 dps pijnlijk is op een priest.

kan iemand mij daarnaast uitleggen hoe ik moet werken met decursive. ik heb het in mn mod-list staan, maar gebruik het nooit.. daarnaast; is het mogelijk om met decursive automatisch MC mensen te magic-releasen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enige wat ik heb gehoord is dat je in AQ voor 2 optionele bazen een massive aantal nature res nodig hebt. daarnaast is er weinig bekend over resses, gok niet dat het veel nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
[...]

En firemages in MC dan, k neem niet aan dat die daar 0 damage doen.
't Zal allemaal wel meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:19:
ik ben gisteren voor de 2e x lucy een bezoek wezen brengen.. elke keer krijgen we toch een wipe op onze nek. teller staat atm op 8 ofzo.. wat is nu de ideale party om dr down te krijgen..?

in mn guild hebben we 3 dps tanks, 2 hunters, een 5tal rogues, 3 tanks, 8 priests, 7 mages, paar druids en een stuk of 5 pally's... getallen kunnen verschillen.. dit is een schatting..

als de mages de curse weghalen, en de pally's halen de DoT weg, dan is er eigenlijk al te weinig dps.. de curse is fucking irritant, en het duurt simpelweg te lang om te decursen. helaas komt het ook te vaak voor dat ik de dot van mezelf maar afhaal, omdat 2000 dps pijnlijk is op een priest.

kan iemand mij daarnaast uitleggen hoe ik moet werken met decursive. ik heb het in mn mod-list staan, maar gebruik het nooit.. daarnaast; is het mogelijk om met decursive automatisch MC mensen te magic-releasen?
bij ons was het probleem in het begin dat we de adds en luci niet snel genoeg apart kregen maar nu de hunters 1 x schieten en keihard terug rennen gaat het best makkelijk.
De adds heb je zo dood zonder paladins en mages die zijn niet zo sterk. En daarna is het gewoon alle healing op de main tank en alle paladins en mages full decursen en de rest gewoon dpsen dan moet het niet zo moeilijk zijn en die decurse moet met 5 paladins wel makkelijk op tijd weg te halen zijn.
Iedereen moet wel decursive gebruiken anders is het best lastig ja, decursive moet je gewoon aan een snel toets toewijzen en die moet je als paladin zijnde gewoon blijven rammen.
En er zitten neem ik aan wel meer mensen in je raid? Ik ben erg gek op hunters die kunnen zeker bij beginnende mc groepen vaak de meeste damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
BootVluchteling schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:19:

Gewoon een macro maken en hier "/decursive" inzetten (zonder quote). De macro ergens in je bar zetten en button bashen. Gaat verder vanzelf.

Priests/druids laten wij ook vaak decursen sinds the decurse enorm in mana costs omhoog is gegaan. Als je 7 mages mee hebt en wat priests dan moet je het makkelijk aankunnen. Anders moet je de decursers een schop onder hun ballen geven. Na 8 keer whipen op Luci macht je verwachten dat iedereen wel eens weet wat ze moeten doen. Luci is lastig in het begin maar snel onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
BootVluchteling schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:19:kan iemand mij daarnaast uitleggen hoe ik moet werken met decursive. ik heb het in mn mod-list staan, maar gebruik het nooit.. daarnaast; is het mogelijk om met decursive automatisch MC mensen te magic-releasen?
wat hooligan al zegt en doormiddel van /dcrshow kan je ook nog mensen prioriteit geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:36
nieuws: Blizzard biedt excuses aan voor guild-beleid

Blizzard biedt excuses aan voor guild-beleid

1e instantie dacht ik dat blizzard zich ging verontschuldigen voor de: ey, je zit in een channel, dus je zit in een guild. blijkt het over die gay vriendelijke guild te gaan : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:11:
nieuws: Blizzard biedt excuses aan voor guild-beleid

Blizzard biedt excuses aan voor guild-beleid

1e instantie dacht ik dat blizzard zich ging verontschuldigen voor de: ey, je zit in een channel, dus je zit in een guild. blijkt het over die gay vriendelijke guild te gaan : (
Ik had hier al wat over gehoord, en moet bekennen dat ik het jammer vind dat blzzard toegeeft. Zulke dingen moeten buiten WoW blijven. Je moet de realiteit niet gaan vermengen met de virtuele wereld. Dat er guilds zijn in de zin van alleen nederlands/frans etc. Is heel wat anders als je niet goed bent in engels kun je lekker chill je eigen taal spreken aangeacht homo/gelovige etc. Dit is heel wat anders dan een onderscheid in sekse maken tussen sexuele geaardheid. Het probleem zit hem niet in het toestaan van deze specfiieke guilds, maar in het vormen van anti-guilds. Blizzard kan nu niet meer zeggen dat dat niet mag. De anti-guilds zullen dan ten strijde trekken met vrijheid van menings uiting en sorry dat ik dit zo verwoord en dat stelletje homo`s mag het ook. Waarom wij dan niet blizzard heeft geen poot om op te staan.

Ben zelf gelovig maar vind het niet nodig onderscheid te maken tussen karakters in WoW. Als ik met iemand speel en hij is satanist (om maar wat te noemen) dan ga ik niet zeggen van flikker op...ik respecteer hem of haar in die desbetreffende keus. Maar voel echt niet de behoefte een guild op te richten in de zin van Warriors for God! Hiermee wijs ik mensen af omdat je aan bepaalde criteria moet voldoen die veel dieper liggen dan de criteria in een nationaal gebaseerde guild.

Dan het laatste kwam pas wel een gast tegen die openlijk racistische leuzen aan het verspreiden was, heb hem daarop aangesproken(gast d8 dat ik een neger was :P). Maar hij reageerde nogal dom en werd gelukkig vrijwel gelijk gekickt. Ik zou dat ook doen bij mensen die homo`s belachlijk maken, of het geloof van andere mensen. Dat is niet omdat ik zelf geloof maar omdat ik vind dat een spel een spel is en dat totaal niks te maken heeft met de keuzes die je in real life maakt.

PS: ben wel benieuwd wat andere van de keus van Blizzard vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:55:
[...]

Gewoon een macro maken en hier "/decursive" inzetten (zonder quote). De macro ergens in je bar zetten en button bashen. Gaat verder vanzelf.

Priests/druids laten wij ook vaak decursen sinds the decurse enorm in mana costs omhoog is gegaan. Als je 7 mages mee hebt en wat priests dan moet je het makkelijk aankunnen. Anders moet je de decursers een schop onder hun ballen geven. Na 8 keer whipen op Luci macht je verwachten dat iedereen wel eens weet wat ze moeten doen. Luci is lastig in het begin maar snel onder de knie te krijgen.
geen brag antwoord, maar om aan te geven wat mogelijk is:

3 mages, 2 druids, 4 priests (waarvan 2 alleen maar healen). Dit is ZAT om die Curse en de Magic eraf te trekken (geen pallies aan de horde kant). We hadden dus op 28 man (ja was een beetje een kleine raid) 2 priests die die 2k schade debuff eraf haalden.. het ging makkelijk. Ik denk wel dat je als je 40 man hebt je nog een demaghicer nodig hebt :Y)

Pull is idd simpel, warrior doet body pull naar rechts, hunters "peelen"de adds eraf en trekken ze naar het zuiden.

- Warriors doen DIRECT int. shout in verband met mind control (Fear naar de imps is nooit leuk)
- 1 priest staat achterin de MCs eraf te halen (demagic ftw)
- Als de adds dood zijn ff bandageren, dan het gevecht in. als iemand onder de 2500 hp is moet ie rap naar achteren rennen buiten curse radius en zichzelf ff verzorgen (die magic debuff doet namelijk 2k damage),

Eigenlijk moet 3 healers en een decurser zat zijn om de MT omhoog te houden. Het wordt pas rottig als die debuffs niet snel genoeg verdwijnt. Anders dan moet je fors gaan bijhealen en kom je in de gevarenzone. Als je die debuffs onder controle krijgt is het np.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:35:
[...]

........ Als ik met iemand speel en hij is satanist (om maar wat te noemen) dan ga ik niet zeggen van flikker op..
Als ik het verhaal/reacties zo lees gaat het precies om dingen zoals in de zin die ik gequote heb van jou. Dit soort, voor in hun ogen kwetsende woorden, worden niet gezegd in die guild. Het is niet een homo only guild maar meer een guild waar men meer op kwetsende woorden let.

Ik maak me er totaal niet druk om. Ze doen maar lekker wat ze niet laten kunnen. Misschien is het iets wat overdereven van ze maar zolang ze er geen andere mee lastig vallen en plezier hebben in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]
Dan het laatste kwam pas wel een gast tegen die openlijk racistische leuzen aan het verspreiden was, heb hem daarop aangesproken(gast d8 dat ik een neger was :P). ?
Was niet toevallig op Quel'Thalas? Ook iemand met de username Ihateniggers lekker aandacht aan het trekken... |:(
Ben het met je eens, in WoW geen plaats voor godsdienst (niets tegen priests though :P ), racisme en sexualiteit (danwel sexuele geaardheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh......

Misschien dat iemand mij een snel antwoord kan verschaffen.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat betalingen voor WoW via de postbank lopen.
Ik heb reeds een poging ondernomen dit voor elkaar te krijgen, alleen blijkt nu dat m'n account bevroren is en dat er dus hoogstwaarschijnlijk niet is betaald (automatisch).

Ik wil er dus voor zorgen dat via de site, de betaling van de Postbank automatisch gaat.

Heb al wat rondgekeken, maar kom er niet uit. En wil toch wel vanavond WoW weer opnieuw installeren nadat vrijdag m'n voeding is gesproken (ik nog een klap van 220 gehad), vervangen is en OS opnieuw geinstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
nja, als die mensen graag samen in een guild zitten om daar in de guild-chat over te praten ofzo, dan vind ik dat prima. Vrije keus lijkt me, je hoeft er niet aan mee te doen, en hebt er dus ook geen last van.

Ik heb echter een hekel aan mensen die blijven spammen:
/4 LFG SCARLET NEED HEALER AND TANK!!!

daar kan ik me echt aan ergeren en gebruik ik ook lekker mn /ignore voor. Maar om mensen met een die om bepaalde real-life zaken samen in een guild willen? Vind ik allemaal best :)

Het is en blijft een spel, en gaat om het plezier erin, als ze dat als meerwaarde ervaren, be it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:59:
Argh......

Misschien dat iemand mij een snel antwoord kan verschaffen.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat betalingen voor WoW via de postbank lopen.
Ik heb reeds een poging ondernomen dit voor elkaar te krijgen, alleen blijkt nu dat m'n account bevroren is en dat er dus hoogstwaarschijnlijk niet is betaald (automatisch).

Ik wil er dus voor zorgen dat via de site, de betaling van de Postbank automatisch gaat.

Heb al wat rondgekeken, maar kom er niet uit. En wil toch wel vanavond WoW weer opnieuw installeren nadat vrijdag m'n voeding is gesproken (ik nog een klap van 220 gehad), vervangen is en OS opnieuw geinstalleerd is.
Via een CC kan je em weer werkende krijgen

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binno schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:03:
[...]
Via een CC kan je em weer werkende krijgen
Ik kies natuurlijk niet voor niets betaling via een bank ipv CC.
Ben niet in het bezit van een CC, dus die optie is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:19:
[...]

Ik kies natuurlijk niet voor niets betaling via een bank ipv CC.
Ben niet in het bezit van een CC, dus die optie is er niet.
Gamecard anders... en anders ff met blizz bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:00:
daar kan ik me echt aan ergeren en gebruik ik ook lekker mn /ignore voor. Maar om mensen met een die om bepaalde real-life zaken samen in een guild willen? Vind ik allemaal best :)

Het is en blijft een spel, en gaat om het plezier erin, als ze dat als meerwaarde ervaren, be it :)
Dit ben ik wel met je eens, maar Blizzard moest gewoon ergens een grens trekken.
Als ze dit namelijk hadden toegelaten krijg je geheid guilds die bijv. "KKK" heten die dan het "Waarom hun wel en wij niet ?!" principe gaan toepassen.
Vrijheid van meningsuiting is allemaal leuk en aardig, maar mensen kwetsen heeft daar niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:25:
[...]

Dit ben ik wel met je eens, maar Blizzard moest gewoon ergens een grens trekken.
Als ze dit namelijk hadden toegelaten krijg je geheid guilds die bijv. "KKK" heten die dan het "Waarom hun wel en wij niet ?!" principe gaan toepassen.
Vrijheid van meningsuiting is allemaal leuk en aardig, maar mensen kwetsen heeft daar niets mee te maken.
ze hebben het nu juist weer goedgekeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

wat een onzin zeg dat ze daar de excuses voor aanbieden er staat toch duidelijk in de regels dat namen niet religie / sex / rasisme / gebonden mogen zijn. Lijkt me erg duidelijk.
Dan mag dus zometeen alles krijg je zometeen de meest vreemde dingen.
Bij ons werd een naam als magmea mammae (grote borsten) van een guild verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik had hier al wat over gehoord, en moet bekennen dat ik het jammer vind dat blzzard toegeeft. Zulke dingen moeten buiten WoW blijven. Je moet de realiteit niet gaan vermengen met de virtuele wereld. Dat er guilds zijn in de zin van alleen nederlands/frans etc. Is heel wat anders als je niet goed bent in engels kun je lekker chill je eigen taal spreken aangeacht homo/gelovige etc. Dit is heel wat anders dan een onderscheid in sekse maken tussen sexuele geaardheid. Het probleem zit hem niet in het toestaan van deze specfiieke guilds, maar in het vormen van anti-guilds. Blizzard kan nu niet meer zeggen dat dat niet mag. De anti-guilds zullen dan ten strijde trekken met vrijheid van menings uiting en sorry dat ik dit zo verwoord en dat stelletje homo`s mag het ook. Waarom wij dan niet blizzard heeft geen poot om op te staan.

Ben zelf gelovig maar vind het niet nodig onderscheid te maken tussen karakters in WoW. Als ik met iemand speel en hij is satanist (om maar wat te noemen) dan ga ik niet zeggen van flikker op...ik respecteer hem of haar in die desbetreffende keus. Maar voel echt niet de behoefte een guild op te richten in de zin van Warriors for God! Hiermee wijs ik mensen af omdat je aan bepaalde criteria moet voldoen die veel dieper liggen dan de criteria in een nationaal gebaseerde guild.

Dan het laatste kwam pas wel een gast tegen die openlijk racistische leuzen aan het verspreiden was, heb hem daarop aangesproken(gast d8 dat ik een neger was :P). Maar hij reageerde nogal dom en werd gelukkig vrijwel gelijk gekickt. Ik zou dat ook doen bij mensen die homo`s belachlijk maken, of het geloof van andere mensen. Dat is niet omdat ik zelf geloof maar omdat ik vind dat een spel een spel is en dat totaal niks te maken heeft met de keuzes die je in real life maakt.

Zwak en politiek-correct eronderuit krabbelen om hun marktwaarde te bewaren. Typisch Amerikaans ook.

Als je zo nodig gelijk behandeld wil worden, waarom schreeuw je dan uit dat je anders bent? Wat wil je nou bereiken door een "GLBT-friendly guild" adverteren, dat is toch gvd gewoon normaal dat een guild GLBT friendly is? Ik zit met zo'n 50-60 gosers op een vent kanaal, statistisch gezien zullen dr best 1 a 2 homoseksuelen tussen zitten. Weet je waarom ik het niet zeker weet? Omdat het me geen bal interesseert zolang ze maar in mijn team blijven spelen omdat ik ze als vrienden beschouw.

Bij ons op vent vliegen de grappige en snerende opmerkingen heen en weer soms, vaak ook gericht op afkomst of nationaliteit. Dat is welgeteld een keer bij ons te ver gegaan toen iemand serieuze aap-in-boom vergelijkingen ging maken bij een foto van een guildie (Zweedse nationaliteit maar zwarte huidskleur). Die gast is door de hele server uitgepoept toen dat bekend werd gemaakt nadat wij hem gekicked hadden, want dat soort dingen horen gewoon niet in het spel thuis, laat staan in de buitenwereld.

De initiele reactie van Blizzard was heel begrijpelijk; door als GLBT friendly te gaan lopen adverteren scheur je de spelomgeving in twee (of meerdere) groepen, de welles en de nietes. Het is dan erg jammer dat het voorspelbaar is dat je dan "anti-homo" guilds of andere uitingen gaat krijgen, maar zo werkt dat op het anonieme internet. Feit blijft waarom iemand nou weer de noodzaak ziet om in een virtuele spelomgeving waar het idee eigenlijk is dat iedereen gelijk is ("class-x-is-overpowered" schreeuwerds daargelaten), men weer zo nodig die RL discussie uit moet lokken dat dat niet zo is. Dat IS in feite spelbederf en dat zal ook de bedoeling van Blizzard geweest zijn met hun uitleg.

Ga verdomme de politiek in als je dr zulke problemen mee hebt ipv een random game-designer te gaan lopen beschuldigen dat er in hun game niet genoeg IRL politieke/sociale problemen besproken worden. Een spel als WoW is voor mij een uitlaatklep voor al die rotzooi hier op de wereld die ik overdag meemaak, dat hoef ik echt niet 's avonds in mijn vrije tijd nog eens door te nemen. Dan wil ik die flikker van een paladin met donkere pixels als gezicht mijn nieuwe zwaardje laten ontmoeten, niet omdat hij homoseksueel of zwart is, maar omdat ie van de fucking tegenpartij is, ik ben namelijk Horde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
demagic, is dat ook een mod..? of doet decursive ook magic removen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:51:
Dan wil ik die flikker van een paladin met donkere pixels als gezicht mijn nieuwe zwaardje laten ontmoeten, niet omdat hij homoseksueel of zwart is, maar omdat ie van de fucking tegenpartij is, ik ben namelijk Horde!
Bah Horde :p nee alle gekheid op een stokje ik vindt dat als er dat soort guilds komen dat er juist onderscheid komt foute zaak dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:31
BootVluchteling schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:55:
demagic, is dat ook een mod..? of doet decursive ook magic removen?
Decursive werkt voor alle dispell spells die je hebt. Het removed curses, magic, diseases, poisons, anything. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
Ruuddie schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:24:
[...]

Fire mages nutteloos in MC?

Dat valt heel erg mee.
Mijn zwager is fire specced mage en staat in dmg bovenin in MC.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:14:
[...]

Burning Dawn 8)

Ik ben daar vorige week weggegaan. Was het eeuwige gezeik in de guild zat dat we te veel PvE deden. En dat in een paar weken waarin we geen fatsoenlijke raid compleet kregen. Ik zit nu in de Dragonblood Conclave waar juist de discussie is dat er iets meer RP gedaan moet worden. Maar goed, liever die discussie dan een gebrek aan PvE. Alliance op Defias Brotherhood haalt Horde in PvE gebied aan alle kanten in terwijl Horde klagen over absolute gebrek aan PvP aan Alliance kant.

AV queue Horde: 2-5 uur, Alliance queue: 5 minuten

4 maanden achtereen had Horde nog nooit verloren in AV, maar since de Alliance hebben uitgevonden dat ze door de geringe interesse in AV aan hun kant premade's kunnen inzetten hebben ze eindelijk een paar AVs gewonnen. En dat zie je meteen. AV is weer vaker up (soms 2!). Helaas doen veel Alliance weer /afk zodra ze merken dat ze in de verkeerde AV zitten (ze willen natuurlijk wel bij het winnende team) en hup... AV2 gecancelled, Horde die 3 uur in de queue stonden er ook uitgeknikkerd en uithuilen.
Violent noise zelfs nog :)
(Albion toch?)
Zit een beetje in een dode fase nu op trollbane, guild is min of meer opgeheven, alleen geen zin er uit te gaan, omdat ik dan weer doodgegooid wordt met guildinvites. Ben maar met een hunter alt bezig en lvl mijn (nu 53) priest steeds als ie weer een balk rested bonus heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:46:
wat een onzin zeg dat ze daar de excuses voor aanbieden er staat toch duidelijk in de regels dat namen niet religie / sex / rasisme / gebonden mogen zijn. Lijkt me erg duidelijk.
Dan mag dus zometeen alles krijg je zometeen de meest vreemde dingen.
Bij ons werd een naam als magmea mammae (grote borsten) van een guild verboden.
Magnae Mammae was 't. ;) Hebben volgens mij nog een aardig tijdje bestaan met die naam, en was ook geen onbekende guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-08 12:51
Exitium schreef op maandag 13 februari 2006 @ 19:27:
[...]

Magnae Mammae was 't. ;) Hebben volgens mij nog een aardig tijdje bestaan met die naam, en was ook geen onbekende guild.
Als dat wijfie een amerikaan is weet ik eigenlijk al genoeg.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:45
[...]

Toen ik als warrior begon aan MC had ik zelfs maar 2 of 3 stuks van Valor. Mijn schild
was zelfs nog een prul uit Sunken Temple (iets met supremacy... kanni op de naam komen),
en dat als offtank :) Ik denk dat ik toen ook die chest had uit scholo om te tanken, en die heb
ik later ingewisseld voor ornate adamantium breastplate. Deze draag ik nog steeds bij Ragnaros,
en aangezien Might items nooit droppen zal ie ook meegaan naar BWL.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:51:
[...]

Zwak en politiek-correct eronderuit krabbelen om hun marktwaarde te bewaren. Typisch Amerikaans ook.

Als je zo nodig gelijk behandeld wil worden, waarom schreeuw je dan uit dat je anders bent? Wat wil je nou bereiken door een "GLBT-friendly guild" adverteren, dat is toch gvd gewoon normaal dat een guild GLBT friendly is? Ik zit met zo'n 50-60 gosers op een vent kanaal, statistisch gezien zullen dr best 1 a 2 homoseksuelen tussen zitten. Weet je waarom ik het niet zeker weet? Omdat het me geen bal interesseert zolang ze maar in mijn team blijven spelen omdat ik ze als vrienden beschouw.

Bij ons op vent vliegen de grappige en snerende opmerkingen heen en weer soms, vaak ook gericht op afkomst of nationaliteit. Dat is welgeteld een keer bij ons te ver gegaan toen iemand serieuze aap-in-boom vergelijkingen ging maken bij een foto van een guildie (Zweedse nationaliteit maar zwarte huidskleur). Die gast is door de hele server uitgepoept toen dat bekend werd gemaakt nadat wij hem gekicked hadden, want dat soort dingen horen gewoon niet in het spel thuis, laat staan in de buitenwereld.

De initiele reactie van Blizzard was heel begrijpelijk; door als GLBT friendly te gaan lopen adverteren scheur je de spelomgeving in twee (of meerdere) groepen, de welles en de nietes. Het is dan erg jammer dat het voorspelbaar is dat je dan "anti-homo" guilds of andere uitingen gaat krijgen, maar zo werkt dat op het anonieme internet. Feit blijft waarom iemand nou weer de noodzaak ziet om in een virtuele spelomgeving waar het idee eigenlijk is dat iedereen gelijk is ("class-x-is-overpowered" schreeuwerds daargelaten), men weer zo nodig die RL discussie uit moet lokken dat dat niet zo is. Dat IS in feite spelbederf en dat zal ook de bedoeling van Blizzard geweest zijn met hun uitleg.

Ga verdomme de politiek in als je dr zulke problemen mee hebt ipv een random game-designer te gaan lopen beschuldigen dat er in hun game niet genoeg IRL politieke/sociale problemen besproken worden. Een spel als WoW is voor mij een uitlaatklep voor al die rotzooi hier op de wereld die ik overdag meemaak, dat hoef ik echt niet 's avonds in mijn vrije tijd nog eens door te nemen. Dan wil ik die flikker van een paladin met donkere pixels als gezicht mijn nieuwe zwaardje laten ontmoeten, niet omdat hij homoseksueel of zwart is, maar omdat ie van de fucking tegenpartij is, ik ben namelijk Horde!
Amen! _/-\o_

behalve dat paladin stukje, ik ben ook paladin :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruuddie schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:24:
[...]

Frost? Arcane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Vanavond voor de gein maar even naar ZG geweest, gewoon om wat coins te verzamelen en wat bosses te proberen. We hadden een perfecte healing groep met twee druids en vier pala's, geen priests dus. :P Best lastig dan moet ik zeggen, ook geen boss neergekregen. Bloodlord tot 50% en Veno tot 20% ofzo. Waren behoorlijk wat mensen bij die ZG nog nooit van binnen gezien hadden, leuk om ze er even kennis mee te laten maken.

Werd in General ook nog even leuk, bleek dat er m'n halve friendslist ook ZG aan het doen was. (waaronder wat guildies van Manta, weet niet of 'ie er zelf ook was) Ging op een gegeven moment over bereklauwen en pizzeria's, best leuk om een beetje slap te ouwehoeren. :P

Morgen waarschijnlijk DM, heb daar nog drie drops nodig voor m'n healing set. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

En ja hoor, vanavond was het weer zover! Héél Bladefist kent ondertussen Craftwerk nu, en helaas op niet zo'n populaire manier...

Vanavond hadden we voor de tweede keer Nefarian down, en er dropte tot onze verbazing Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood van hem! Redelijk zeldzaam dus, en de natte droom van Warriors. Maar helaas (in mijn ogen), een Paladin won 'm. Deze Paladin had de hoogste DKP en besloot dit ook maar te gebruiken, hoewel hij al wel Herald of Woe had gewonnen de week ervoor. De eerste Warrior heeft al een /gquit gedaan, en ik vrees dat hij niet de laatste zal zijn. Op de WoW fora is ook al een draadje hierover geopend (let op de vele negatieve reacties), en je kan wel vertellen dat het een groot feest is!

Vraag me af wat m'n medeGoTers ervan vinden. Ik moest er bijna van huilen, en ik ben geeneens een Warrior :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:48
Snappie88 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 01:25:
En ja hoor, vanavond was het weer zover! Héél Bladefist kent ondertussen Craftwerk nu, en helaas op niet zo'n populaire manier...

Vanavond hadden we voor de tweede keer Nefarian down, en er dropte tot onze verbazing Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood van hem! Redelijk zeldzaam dus, en de natte droom van Warriors. Maar helaas (in mijn ogen), een Paladin won 'm. Deze Paladin had de hoogste DKP en besloot dit ook maar te gebruiken, hoewel hij al wel Herald of Woe had gewonnen de week ervoor. De eerste Warrior heeft al een /gquit gedaan, en ik vrees dat hij niet de laatste zal zijn. Op de WoW fora is ook al een draadje hierover geopend (let op de vele negatieve reacties), en je kan wel vertellen dat het een groot feest is!

Vraag me af wat m'n medeGoTers ervan vinden. Ik moest er bijna van huilen, en ik ben geeneens een Warrior :(
Ik denk dat een gkick voor de paladin meer op zijn plaats is, als ie niet fatsoenlijk genoeg kan nadenken en passen op zo'n item. Als wat in dat topic staat waar is dat hij al een herald of woe, OEB, Vendorstrike en Quel'serrar heeft is het gewoon een lootwhore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:31
Gkick voor de pally omdat de raid leader hem toestaat Ash'Kandi te looten? Wat klopt daar niet aan? ;)

Anyway, er is er laatst ook een naar een paladin gegaan op Al'Akir, kan me er zelf niet zo druk om maken really. Zorgt altijd wel voor leuke discussies op de realm forums. ^^

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:41

Multensor

wtf

Vandaag weer een ZG run gelead voor de guild (ANSI @ Ravencrest).
Heb er toch even een mooie robe vandaan gehaald: http://www.thottbot.com/?i=51256.
Toch heb ik niet echt het gevoel dat de priests generfed zijn behalve thekal dan. Die doet echt geen vlieg meer kwaad terwijl het vroeger best chaos was :)

erhmm.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.