Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:06:
[...]
beetje normale guild pakt echt wel een shadowpriest ;p ik als warlock ben iig wel blij als er 1 meegaat bij ons, shadow vurnerability op spells ftw

10% van curse of shadow en 15% van shadow vurn is toch alweer 25% en dan nog als shadwbolts critten ook nog eens 20% op shadowbolts erbij, tikt wel aan bij de dps

Mja, heb ook al gelezen dat er guilds zijn die MC en BWL op farm status hebben, die dan beginnen overschakelen naar shadowpriests voor dezelfde runs. Eens dat er minder mana wordt verspild kunnen die perfect mee lijkt me. Want je komt gewoon in BWL net iets tekort qua mana.
En naar wat ik las gaat voor AQ shadow resistance nodig zijn ? Dan kan je ook al niet zonder shadow priest bijna. Ik kan nu op lvl 54 +45 shadow resistance buffen.
Ik denk dat veel mensen de ware kracht van shadow priests niet kennen voor niet-BWL instances op 60. 90% van de mensen gaat maarmee met het geblaat van "holy/disc is needed" terwijl ze nog nooit een shadow priest hebben bezig gezien. Zeker voor de 5-man instances. M'n beste nistances tot nu toe waren met 2 priests. 1 normaal, en ik dan als shadow priest (heb altijd rond de +90 shadow/spell dmg gezeten). 90% van de tijd hoeft de healer alleen maar de piekjes even te healen. De rest gaat puur door VE.
Ja, je doet niet zoveel dmg als een hunter of warlock (komt wel heel erg dicht in de buurt. Ik heb ZF runs gedaan dat ik tussen de rogue en de hunter/warlock/mage stond, dus 2de plaats). Het gaat misschien net iets trager, maar veel makkelijker door die VE).
Op dit moment doe ik een constante dmg van rond de 210-220dps met een paar seconden wanden op het einde. tot m'n mana op is dan.
Dat is 20 heal per seconde voor je hele party. Zit meestal tussen de 35-40 nu per tick.
Mijn huidige renew doet 43 per seconde. Dat is dus een constante, halve renew.
En warlocks vinden die +15% shadow dmg best wel lekker ja
[
Voor 3% gewijzigd door
DinX op 13-02-2006 11:18
]