Snappie88 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 01:25:
En ja hoor, vanavond was het weer zover! Héél Bladefist kent ondertussen Craftwerk nu, en helaas op niet zo'n populaire manier...
Vanavond hadden we voor de tweede keer Nefarian down, en er dropte tot onze verbazing
Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood van hem! Redelijk zeldzaam dus, en de natte droom van Warriors. Maar helaas (in mijn ogen), een Paladin won 'm. Deze Paladin had de hoogste DKP en besloot dit ook maar te gebruiken, hoewel hij al wel
Herald of Woe had gewonnen de week ervoor. De eerste Warrior heeft al een /gquit gedaan, en ik vrees dat hij niet de laatste zal zijn. Op de WoW fora is ook al een
draadje hierover geopend (let op de vele negatieve reacties), en je kan wel vertellen dat het een groot feest is!
Vraag me af wat m'n medeGoTers ervan vinden. Ik moest er bijna van huilen, en ik ben geeneens een Warrior

Mja, mijn mening zul je al wel kunnen raden. Als Horde lach ik me suf dat dat soort wapens aan Paladins gegeven worden, als Warrior zou ik mezelf zowat in slaap huilen uit pure treurigheid.
Je warrior die /gquit gedaan heeft, heeft groot gelijk ook. Ik zal even uitleggen hoe DKP ongeveer werkt voor warriors op een PvP server:
Als Warrior betaal je gemiddeld 2x zoveel DKP als een Paladin; naast het bijna verplicht aanschaffen van Wrath of Might voor (off)tanken, moet je ook nog eens je DPS plate bekostigen, plus een goed shield, een goede 1-hander en dan maar hopen dat je genoeg punten hebt voor de goede 2-hander voordat een Hunter of Paladin ermee vandoor gaat. De laatste twee hebben aan hun class-set genoeg voor PvP en houden dus meer punten over voor het goeie spul. In een goed systeem wordt dit gelimiteerd; in een slecht systeem zoals dat van jullie dus niet.
Als je gaat lopen lullen over "een warrior moet tanken met 1h-shield dat is zijn taak" dan ben je behoorlijk dom bezig. Sowieso is dan de enige taak van een Paladin om te healen/cleansen en judgements up te houden (dat kan hij met het starterswapen nog) dus aan een 2-hander heeft ie ook niks. Daarnaast loop je een behoorlijke hoeveelheid strakke DPS mis. Onze guild bestaat uit twee pure protection tanks (allebei bijna full wrath en bulwarks e.d.), de 5 anderen zijn pure DPS (2 Ashkandis, 1 Sulfuras, 1 Spinal, 1 Draconic Cleaver -> Sulfuras zodra die dropt). Je kan je vast wel voorstellen hoeveel wij 5 aan DPS bijdragen met die wapens, anders maak ik nog wel eens een filmpje.
Als 3de punt, die Paladin is simpelweg gewoon een lootwhore die zijn class niet begrijpt. Dat soort mensen kun je nog in check houden met een strak geregisseerd DKP systeem, maar als jullie niets aanpassen ben je beter af zonder hem want dan gaat de rest van je warriors (als je ze nog over houdt...) morren straks. Ik zou het je warriors ook niet kwalijk kunnen nemen als ze allemaal vertrekken bij jullie, tenzij er flinke aanpassingen belooft worden.
Als laatste, als jouw guild nog niet doorheeft hoeveel zo'n wapen beter is voor een Warrior, accepteer dan even mijn eerste impressie na een nachtje PvP-en:
Ik won zondag mijn Ashkandi, en gisteren hadden we even niets gescheduled dus het werd PvP tijd. Gelukkig een 10-tal van mijn guild mee, dus ik krijg een priest, een druid en een shaman tot mijn beschikking. De bestemming: AV. Bij ons op Genjuros wordt dat meestal door de Alliance gewonnen vooral omdat de goede Horde guilds allemaal al wel Exalted zijn. Nu werd het dus even anders.
Met mijn groep vol healers en dispellers was ik niet te stoppen. Ik chargede een groep in, Whirlwind crits van 950 tot 1100, Cleave crits van 1400, Mortal Strike crits van 1500 en 3/4e van de tegenstand lag op zijn gat. We liepen bijna letterlijk in gemiddeld 1 uur per AV naar Vandarr toe, en dat deden we 5 keer de hele avond van 7 uur tot half 1 's nachts. Het ligt natuurlijk niet puur en alleen aan mijn wapen, maar als je ziet hoe hard we door de verdedigingen heen liepen... ik ben echt verliefd op dat zwaardje nu hoor
Anyway, welke Paladin stal hem nou van een warrior? Ik mag niet meer op de WoW sites sinds kort op werk ;p dus ik kan de thread nog niet lezen. Excuus voor het half uur leesplezier wat ik sommige mensen weer aandoe, ik heb me weer laten gaan geloof ik

Zal ik speciaal voor jou vanavond of zo es een filmpje maken? Dan laat ik je even zien waarom wij er meer recht op hebben
[
Voor 6% gewijzigd door
Anoniem: 114195 op 14-02-2006 10:44
]