Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.320 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Multensor schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 02:20:
Vandaag weer een ZG run gelead voor de guild (ANSI @ Ravencrest).
Heb er toch even een mooie robe vandaan gehaald: http://www.thottbot.com/?i=51256.
Toch heb ik niet echt het gevoel dat de priests generfed zijn behalve thekal dan. Die doet echt geen vlieg meer kwaad terwijl het vroeger best chaos was :)
:o nog een Ravencrester! Eentje van de verkeerde kant nog wel :+

Heb ik op het Ravencrest forum nog wel laten weten dat ik graag een gevechtje aanga met leden van Public enemy en ANSI :D

zie hier en hier

Wat is je in-game naam, zal ik zwaaien als ik je tegen kom :)

edit:
Uiteraard grats met je robe :) :>

[ Voor 4% gewijzigd door addictive op 14-02-2006 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Snappie88 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 01:25:
En ja hoor, vanavond was het weer zover! Héél Bladefist kent ondertussen Craftwerk nu, en helaas op niet zo'n populaire manier...

Vanavond hadden we voor de tweede keer Nefarian down, en er dropte tot onze verbazing Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood van hem! Redelijk zeldzaam dus, en de natte droom van Warriors. Maar helaas (in mijn ogen), een Paladin won 'm. Deze Paladin had de hoogste DKP en besloot dit ook maar te gebruiken, hoewel hij al wel Herald of Woe had gewonnen de week ervoor. De eerste Warrior heeft al een /gquit gedaan, en ik vrees dat hij niet de laatste zal zijn. Op de WoW fora is ook al een draadje hierover geopend (let op de vele negatieve reacties), en je kan wel vertellen dat het een groot feest is!

Vraag me af wat m'n medeGoTers ervan vinden. Ik moest er bijna van huilen, en ik ben geeneens een Warrior :(
:X ........ *speechless*

lekker guildleadership nofi, maar 1 hij heeft al een HoW 2 ik begrijp dat hij alleen maar raid, en niet pvp'ed

echt damn shame :/ zou me niet verbazen inderdaad als er meerdere mensen /gquit doen en dan niet eens de warriros >_<

echt ik ben in principe voor het principe dat als je het wil en kan gebruiken dat je mag bieden, maar ik ben nog meer voor 'common sense' eerlijk gezegd :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:46
En ja hoor, vanavond was het weer zover! Héél Bladefist kent ondertussen Craftwerk nu, en helaas op niet zo'n populaire manier...

Vanavond hadden we voor de tweede keer Nefarian down, en er dropte tot onze verbazing Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood van hem! Redelijk zeldzaam dus, en de natte droom van Warriors. Maar helaas (in mijn ogen), een Paladin won 'm. Deze Paladin had de hoogste DKP en besloot dit ook maar te gebruiken, hoewel hij al wel Herald of Woe had gewonnen de week ervoor. De eerste Warrior heeft al een /gquit gedaan, en ik vrees dat hij niet de laatste zal zijn. Op de WoW fora is ook al een draadje hierover geopend (let op de vele negatieve reacties), en je kan wel vertellen dat het een groot feest is!

Vraag me af wat m'n medeGoTers ervan vinden. Ik moest er bijna van huilen, en ik ben geeneens een Warrior :(
Jezus...als ik warrior was van deze guild zou ik ook zonder pardon /gquit doen. Een guild dat zo slecht met zijn DKP systeem en zijn members (lees: warriors) omgaat verdient het niet om te bestaan.

1. Die paladin is een lootwhore.
2. Raidleaders hebben gefaald met het beoordelen van welke classes voor wat kunnen rollen.

Als ik 1 van hun warriors was zou ik komende week uit hufterigheid op 1 of andere ubah healingstaff of dagger rollen.

Paladin met Ashkandi, zon paladin verdient door Blizzard gedelete te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-05 12:40
Zooo..

Ik denk dat ik maar op mijn mening terug moet komen :P.
Rond 2 weken terug vond ik het nogal dom dat je speciaal een gamecard moest halen, maar nu ben ik toch wel heel blij dat ik dat maar heb gedaan ;) ..

Goede verslavende game, echt erg hoe verslavend dit wel niet is ik speel soms gewoon 8 a 12 uur door 8)7 ...
Volgens mij niet echt gezond maar ach who cares :D .
Ik hoop alleen dat dit niet mijn school prestaties te min doet...

En ik zit nu op lvl, 24 met een Trol vooral de instances zijn gaaf.
BG is een beetje moeilijk op het moment komt voornamelijk dat ik niet aan de warsong gulch 1 heb meegedaan.

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dark Master schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 07:54:
...
BG is een beetje moeilijk op het moment komt voornamelijk dat ik niet aan de warsong gulch 1 heb meegedaan.
?? maakt niet uit hoor

de nummers geven alleen aan hoeveel er up zijn heeft niets met moeilijkdsgraad te maken

enige waar je op dat level wel mee te maken krijgt zijn twinks low lvl char met het beste gear wat er te krijgen is gekocht door hun mains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 15:22

DinX

Motormuis

Dark Master schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 07:54:
Zooo..

Ik denk dat ik maar op mijn mening terug moet komen :P.
Rond 2 weken terug vond ik het nogal dom dat je speciaal een gamecard moest halen, maar nu ben ik toch wel heel blij dat ik dat maar heb gedaan ;) ..

Goede verslavende game, echt erg hoe verslavend dit wel niet is ik speel soms gewoon 8 a 12 uur door 8)7 ...
Tegen wie zeg je het. Elke dag op om 5.45, werken tot 16-17, training tot half7-8, en dan WoW spelen tot een uur of 1 (half 2 soms) 's nachts.
En dan de volgende dag doorkomen strak van de espresso :p
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:04:
[...]

?? maakt niet uit hoor

de nummers geven alleen aan hoeveel er up zijn heeft niets met moeilijkdsgraad te maken

enige waar je op dat level wel mee te maken krijgt zijn twinks low lvl char met het beste gear wat er te krijgen is gekocht door hun mains
Niks zo fijn als BG doen tussen de 20 en 29 met rondrennende rogues in de beste gear voor 29, met de beste enchants voor 29, hopen g voor pots,...

[ Voor 30% gewijzigd door DinX op 14-02-2006 08:25 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DinX schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:23:
[...]

Niks zo fijn als BG doen tussen de 20 en 29 met rondrennende rogues in de beste gear voor 29, met de beste enchants voor 29, hopen g voor pots,...
Twinken is leuk hoor :P

enge pots die je nodig hebt zijn free action pots en die zijn cheapass om te maken :P

btw op low lvl is fiery de bom }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-05 21:39

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Kaap schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 07:44:
[...]
Jezus...als ik warrior was van deze guild zou ik ook zonder pardon /gquit doen. Een guild dat zo slecht met zijn DKP systeem en zijn members (lees: warriors) omgaat verdient het niet om te bestaan.

1. Die paladin is een lootwhore.
2. Raidleaders hebben gefaald met het beoordelen van welke classes voor wat kunnen rollen.

Als ik 1 van hun warriors was zou ik komende week uit hufterigheid op 1 of andere ubah healingstaff of dagger rollen.

Paladin met Ashkandi, zon paladin verdient door Blizzard gedelete te worden.
Datzelfde roep ik altijd als ik warriors met de Hand of Ragnaros zie lopen als die guild op wekelijkse basis Nef neerleggen, of zelfs als hij daarvoor een untamed / spinal reaper had. En uiteraard willen diezelfde warriors met ashkandi ook keihard op dark edge of insanity bieden, of een van de andere hoge dps swords / axes in AQ.

Maar gezien het feit dat hij al een herald of woe had lijkt me het in deze inderdaad een foute beslissing van de raidleaders

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

nja, ik kan er niet om huilen, bij ons doen we het ook zo ;p alleen hebben onze members dan weer wat meer verstand zo te zien ;p ik zou het ook een redelijke waste hebben gevonden, zeker als ie al HoW heeft.

Ik vind ook dat infamous er maar met hun idiote hoofd buiten moet blijven, ze denken de serverpolice tegenwoordig te zijn, stel achterlijke idioten (met name Sam) die denken te bepalen wie welke loot krijgt op de server |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49591

Kaap schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 07:44:
[...]
Ja, daar zal de palladin echt mee zitten.
Zo'n actie maakt je geen steek beter dan hem imho.

Iig, gisteren hadden we een guildfirst !
Ragnaros down ! :9~

Screenie 1
Screenie 2
Screenie 3
Screenie 4

Felicitaties kunnen naar:
http://www.cantonium-elites.nl/
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-05 22:30

Robert

You have your answer..

Tbh, volledig belachelijk -verhaal-. Tegen de tijd dat je als guild bij Nefarian bent heb je 100% zeker duidelijke lootregels. Als de DKP unrestricted was zoals dus blijkbaar het geval, is de warrior die gquit eerder de lootwhore. Je moet niet achteraf gaan zeuren over iets, omdat het toevallig in je nadeel is. Als je het niet eens bent met (un)restricted DKP moet je of in overleg de regels aanpassen, of gewoon uit de guild stappen.

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 19:38

Het is maar net hoe je guild ermee omgaat, bij ons zijn er een aantal paladins met deze sword. Voor wariors zal het meer een PVP sword zijn (2 handed) omdat in PVE de wariors protection moeten zijn met 1 handed en shield dus geen prioriteit voor wariors (alleen prioriteit op PVE items) omdat wij een PVE guild zijn en kan iedereen die interesse heeft zn dkp ervoor gebruiken. Afhankelijk van je guild en hoe je je opsteld of regels voor maakt is er geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SpeedhasteXP schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:20:
[...]

Het is maar net hoe je guild ermee omgaat, bij ons zijn er een aantal paladins met deze sword. Voor wariors zal het meer een PVP sword zijn (2 handed) omdat in PVE de wariors protection moeten zijn met 1 handed en shield dus geen prioriteit voor wariors (alleen prioriteit op PVE items) omdat wij een PVE guild zijn en kan iedereen die interesse heeft zn dkp ervoor gebruiken. Afhankelijk van je guild en hoe je je opsteld of regels voor maakt is er geen probleem.
aan 1 max 2 full prot warriors heb je wel genoeg hoor
als je dan ook nog 1 a 2 hybrids heb

ken geen enkele guild waarin ALLE warriors prot specced zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:07

Ryceck

Constants and Variables

Hij heeft de DKP dus hij staat op zich in zijn recht toch? Neem iig aan dat hij redelijk wat ervoor heeft moeten betalen.
Ik zeg niet dat het netjes is wat hij doet (ikzelf stop al snel met bieden als ik zie dat iemand anders er meer aan heeft maarjah) maar an sich heeft hij wel gelijk. Hij heeft er net zo hard voor geraid als de andere spelers en heeft dus imo in basis er net zoveel recht op. Tis niet dattie bied op een wapen wattie niet kan gebruiken toch?

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Tsja... beetje drama tbh.

1. Als DKP bij jullie zo werkt moet men achteraf niet zeuren.
2. De ML/officers/GM hadden best kunnen ingrijpen. De man had net HOW gehad, dus als je aangeeft dat dat niet zo gewenst is zal iedereen dat wel begrijpen.

That being said: Ashkandi is toch iets anders als HOW.... Het is niet zo dat de HOW nu wel ff gedisenchant wordt toch?

Dus imho zijn de Gquiters een beetje cry-babies, dit had netter kunnen worden opgelost. Maar één zwaard als reden kiezen voor Gquit uit een Nef guild *shrug* Het zal wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 139886 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:31:
[...]

Tsja... beetje drama tbh.

1. Als DKP bij jullie zo werkt moet men achteraf niet zeuren.
2. De ML/officers/GM hadden best kunnen ingrijpen. De man had net HOW gehad, dus als je aangeeft dat dat niet zo gewenst is zal iedereen dat wel begrijpen.

That being said: Ashkandi is toch iets anders als HOW.... Het is niet zo dat de HOW nu wel ff gedisenchant wordt toch?

Dus imho zijn de Gquiters een beetje cry-babies, dit had netter kunnen worden opgelost. Maar één zwaard als reden kiezen voor Gquit uit een Nef guild *shrug* Het zal wel....
Je bent een rogue toch he?
Zullen we jouw CoreHoundTooth eens aan een Hunter geven en je damage dealen daggers aan een Fury Warriors. :)

Trouwens, ik hoor de Paladins in onze guild al roepen dat dit wapen zelfs een tikkeltje te snel is :)
Zo laag mogelijke snelheid en zo hoog mogelijk damagerange, dat levert de hoogste crits op met SoC en Judgements en Reckoning :)
Gelukkig is onze guild zo dat ze Paladins elke keer rechtstreeks vragen of ze dit wapen beter kunnen gebruiken dan een warriors. De conclusie is dan dat een Warrior er meer mee kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
SpeedhasteXP schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:20:
[...]

In onze guild is geen 1 warrior full prot specced, en toch farmen we nefarian gewoon, 31/5/15 ftw. En reken maar dat je raid profiteert als de warriors die niet tanken met een Ashkandi gaan zwaaien 8) (Dit in tegenstelling tot een paladin die er mee gaat lopen, /cry )

[ Voor 12% gewijzigd door HolyCorn op 14-02-2006 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

Anoniem: 49591 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:55:
[...]

Ja, daar zal de palladin echt mee zitten.
Zo'n actie maakt je geen steek beter dan hem imho.

Iig, gisteren hadden we een guildfirst !
Ragnaros down ! :9~

Screenie 1
Screenie 2
Screenie 3
Screenie 4

Felicitaties kunnen naar:
http://www.cantonium-elites.nl/
;)
Welke mod gebruik jij voor je eigen health meter? Ik gebruik nu die van Perl.. maar ben daar niet echt super tevreden op. Mn health zien is heel lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Valt me op dat een van je guildies princedamian heet, gaat volgens mij nogal tegen de naming policy in? (Geen combinaam en geen titels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:40:
[...]

Welke mod gebruik jij voor je eigen health meter? Ik gebruik nu die van Perl.. maar ben daar niet echt super tevreden op. Mn health zien is heel lastig
De mod die ik hiervoor gebruik heet: Discord Unit Frames van http://www.discordmods.com
Leuke hiervan is dat bijna alles is te tweaken.
johnnyv.nl schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:47:
Valt me op dat een van je guildies princedamian heet, gaat volgens mij nogal tegen de naming policy in? (Geen combinaam en geen titels)
Volgens mij heeft hij deze naam al sinds de beta.

We hadden gisteravond trouwens 4 tries nodig op Raggie, de eerste keer kwam ie tot 18%, de 2e keer tot 1% en de 3e keer ook op 1%. Die 3e keer was trouwens irritant, hij stond op 1% en er waren nog maar een stuk 8 dps'ers levend. Alle tanks waren afaik dood. Opeens ging hij koppie onder, dus ik dacht dat we em hadden. De sons spawnde, maar ik was van mening dat Raggie neer was en begon maar een beetje te dansen met die sons.
Toen realiseerde ik me opeens dat die sons helemaal niet meer KUNNEN spawnen als Raggie dood zou zijn, dus ik draaide me om, en jawel ! Die uitgebrande zwavelstok stond er nog steeds..... op 1%.

De 4e en laatste keer leek trouwens ontzettend makkelijk te gaan. Weinig knockbacks en zoals jullie kunnen zien had ik op het laatst nog een volle HP balk. De Felhunter had ik toen al gesacced voor Manaregen. Shadowburn/bolt spammen ftw ! :)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 49591 op 14-02-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 10-05 09:40
Wat doen warriors met een 2-hander? Tanken? Ik zie eerlijk gezegd niet waarom warriors meer recht moeten hebben op een 2-hander.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:37:
[...]

Je bent een rogue toch he?
Zullen we jouw CoreHoundTooth eens aan een Hunter geven en je damage dealen daggers aan een Fury Warriors. :)
Wij zouden dat gewoon niet goed vinden, maar dat is vooraf bekend. Ik snap de irritatie wel, maar er zijn 2 checks gepasseerd

1. Lootrule was blijkbaar open DKP
2. Guild/raid leiding heeft niet ingegrepen

Dan is imho het feit gepasseerd en moet je als guild je gaan bezinnen op nieuwe regels.
Trouwens, ik hoor de Paladins in onze guild al roepen dat dit wapen zelfs een tikkeltje te snel is :)
Zo laag mogelijke snelheid en zo hoog mogelijk damagerange, dat levert de hoogste crits op met SoC en Judgements en Reckoning :)
Gelukkig is onze guild zo dat ze Paladins elke keer rechtstreeks vragen of ze dit wapen beter kunnen gebruiken dan een warriors. De conclusie is dan dat een Warrior er meer mee kan :)
Natuurlijk! Nogmaals, ik snap de irritatie wel, zo'n actie is niet de meest sociale van die pally, maar er zijn voldoende momenten geweest om dit in andere banen te leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138899

Ik ben zelf ook een paladin en zal nooit op Ashkandi rollen (athans tenzij echt iedereen hem al heeft, maar lijkt me een beetje sterk dat dat snel gebeurd aangezien we net Vael neerhebben ^_-) maar ik ken genoeg paladins die hem graag zouden willen hebben en wat dat betreft vind ik ook dat hun gewoon recht hebben om te mogen bieden op het item zolang ze de DKP ervoor hebben. Tuurlijk zie je dit liever in de handen van een warrior maar staat er "Classes: Warrior" op dat item? Volgens mij niet, dus als een paladin hem graag wil hebben en er zijn DKP voor over heeft wie ben jij om hem dat te verbieden?

Er zijn genoeg retribution specced paladins die met zo'n zwaard flinke crits kunen loslaten in PvP, net als dat er warriors zijn die hetzelfde kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:07:
[...]

Wat doen warriors met een 2-hander? Tanken? Ik zie eerlijk gezegd niet waarom warriors meer recht moeten hebben op een 2-hander.
Alsof warriors alleen maar tanken :X Je kunt als warrior met goede gear gewoon switchen tussen Nefarian tanken op het ene moment, en hoog in de dmg done lijst komen op het andere moment. Dat is gewoon een feit, al valt dat meestal niet op omdat je daar wel de gear voor moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 10:05

Multensor

wtf

addictive schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 02:49:
[...]

:o nog een Ravencrester! Eentje van de verkeerde kant nog wel :+

Heb ik op het Ravencrest forum nog wel laten weten dat ik graag een gevechtje aanga met leden van Public enemy en ANSI :D

zie hier en hier

Wat is je in-game naam, zal ik zwaaien als ik je tegen kom :)

edit:
Uiteraard grats met je robe :) :>
in-game nick= Multensor
Ik heb jou nog nooit geziem maja ik dnek dat ik je over hte hoofd zie :P en ben je ondertussen wel 60 dan?

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Mja, mijn mening zul je al wel kunnen raden. Als Horde lach ik me suf dat dat soort wapens aan Paladins gegeven worden, als Warrior zou ik mezelf zowat in slaap huilen uit pure treurigheid.

Je warrior die /gquit gedaan heeft, heeft groot gelijk ook. Ik zal even uitleggen hoe DKP ongeveer werkt voor warriors op een PvP server:

Als Warrior betaal je gemiddeld 2x zoveel DKP als een Paladin; naast het bijna verplicht aanschaffen van Wrath of Might voor (off)tanken, moet je ook nog eens je DPS plate bekostigen, plus een goed shield, een goede 1-hander en dan maar hopen dat je genoeg punten hebt voor de goede 2-hander voordat een Hunter of Paladin ermee vandoor gaat. De laatste twee hebben aan hun class-set genoeg voor PvP en houden dus meer punten over voor het goeie spul. In een goed systeem wordt dit gelimiteerd; in een slecht systeem zoals dat van jullie dus niet.

Als je gaat lopen lullen over "een warrior moet tanken met 1h-shield dat is zijn taak" dan ben je behoorlijk dom bezig. Sowieso is dan de enige taak van een Paladin om te healen/cleansen en judgements up te houden (dat kan hij met het starterswapen nog) dus aan een 2-hander heeft ie ook niks. Daarnaast loop je een behoorlijke hoeveelheid strakke DPS mis. Onze guild bestaat uit twee pure protection tanks (allebei bijna full wrath en bulwarks e.d.), de 5 anderen zijn pure DPS (2 Ashkandis, 1 Sulfuras, 1 Spinal, 1 Draconic Cleaver -> Sulfuras zodra die dropt). Je kan je vast wel voorstellen hoeveel wij 5 aan DPS bijdragen met die wapens, anders maak ik nog wel eens een filmpje.

Als 3de punt, die Paladin is simpelweg gewoon een lootwhore die zijn class niet begrijpt. Dat soort mensen kun je nog in check houden met een strak geregisseerd DKP systeem, maar als jullie niets aanpassen ben je beter af zonder hem want dan gaat de rest van je warriors (als je ze nog over houdt...) morren straks. Ik zou het je warriors ook niet kwalijk kunnen nemen als ze allemaal vertrekken bij jullie, tenzij er flinke aanpassingen belooft worden.

Als laatste, als jouw guild nog niet doorheeft hoeveel zo'n wapen beter is voor een Warrior, accepteer dan even mijn eerste impressie na een nachtje PvP-en:

Ik won zondag mijn Ashkandi, en gisteren hadden we even niets gescheduled dus het werd PvP tijd. Gelukkig een 10-tal van mijn guild mee, dus ik krijg een priest, een druid en een shaman tot mijn beschikking. De bestemming: AV. Bij ons op Genjuros wordt dat meestal door de Alliance gewonnen vooral omdat de goede Horde guilds allemaal al wel Exalted zijn. Nu werd het dus even anders.

Met mijn groep vol healers en dispellers was ik niet te stoppen. Ik chargede een groep in, Whirlwind crits van 950 tot 1100, Cleave crits van 1400, Mortal Strike crits van 1500 en 3/4e van de tegenstand lag op zijn gat. We liepen bijna letterlijk in gemiddeld 1 uur per AV naar Vandarr toe, en dat deden we 5 keer de hele avond van 7 uur tot half 1 's nachts. Het ligt natuurlijk niet puur en alleen aan mijn wapen, maar als je ziet hoe hard we door de verdedigingen heen liepen... ik ben echt verliefd op dat zwaardje nu hoor :)

Anyway, welke Paladin stal hem nou van een warrior? Ik mag niet meer op de WoW sites sinds kort op werk ;p dus ik kan de thread nog niet lezen. Excuus voor het half uur leesplezier wat ik sommige mensen weer aandoe, ik heb me weer laten gaan geloof ik :)
Hydra schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:07:
[...]

Zal ik speciaal voor jou vanavond of zo es een filmpje maken? Dan laat ik je even zien waarom wij er meer recht op hebben :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 14-02-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand deze even proofreaden, volgens mij kloppen namelijk de mobs waar eea uit kan vallen niet helemaal:
Felheart / Nemesis Lootlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49591 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:44:
Kan iemand deze even proofreaden, volgens mij kloppen namelijk de mobs waar eea uit kan vallen niet helemaal:
Felheart / Nemesis Lootlist
je nemesis zit wel goed, alleen felheart niet ;p

Felheart horns (Garr, dus niet golemagg)
Felheart Shoulders (Geddon, dus niet van Garr)
Felheart gloves (Lucifron, dus niet van shazzrah)
Felheart Slippers (Shazzrah, dus niet van sulfuron of gehennas)

verder klopt het allemaa wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Laatst online: 11-05 14:34
Vanochtend wou ik nog even spelen voordat ik richting school ging, maar tot mijn grote verbazing zie ik dat mijn acc-frozen is :/

Dit is nu al de tweede keer? Alle bankgegevens kloppen..
Het is tevens met automatische-incasso, snap er niks van?

Heb btw Rabobank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die loot data is waarschijnlijk van allakhazam geplukt waar ook nog de oude data instaat soms, als je kijkt naar de droprate van bijv. Felheart Horns op Golemag is die 0.05% en dus in principie dropt die gewoon van Garr, zo moet je ook kijken bij de andere delen ^^. Die lijst van Nemesis klopt wel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:37:
[...]

Als Warrior betaal je gemiddeld 2x zoveel DKP als een Paladin; naast het bijna verplicht aanschaffen van Wrath of Might voor (off)tanken, moet je ook nog eens je DPS plate bekostigen, plus een goed shield, een goede 1-hander en dan maar hopen dat je genoeg punten hebt voor de goede 2-hander voordat een Hunter of Paladin ermee vandoor gaat.

[SNIP]

De laatste twee hebben aan hun class-set genoeg voor PvP en houden dus meer punten over voor het goeie spul. In een goed systeem wordt dit gelimiteerd; in een slecht systeem zoals dat van jullie dus niet.

Zal ik speciaal voor jou vanavond of zo es een filmpje maken? Dan laat ik je even zien waarom wij er meer recht op hebben :)
Tsja, hoe je het of wend of keert, een paladin kan ook fijn PvPen met zo'n zwaard. Het is en blijft een luxe speeltje, wat de raid niet enorm beinvloed (ja tuurlijk, extra DPS is cool, maar je bent al bij Nefarian...)

Je verdrietige verhaal over de warrior is deels waar, maar er ontbreekt het verhaal over de allocatie van de Dark Iron items en het feit dat er meer warrior drops zijn qua trinkets en ringen.

Pallies worden aan twee kanten gebeten:

Wapens zijn voor Warriors, Caster ringen zijn voor Priests/Mages/Warlocks. Als je alle classes hun zin geeft mogen Pallies (en) Hunters nergens op rollen.....

Uiteraard prefereer ik een "Common Sense systeem", maar deze brute claim op een van de mooiste wapens in game onder het motto warrios hebben het al zo zwaar vind ik wel erg naar je eigen straatje gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeadKnight schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:54:
Vanochtend wou ik nog even spelen voordat ik richting school ging, maar tot mijn grote verbazing zie ik dat mijn acc-frozen is :/

Dit is nu al de tweede keer? Alle bankgegevens kloppen..
Het is tevens met automatische-incasso, snap er niks van?

Heb btw Rabobank
Je moet echt precies de juiste gegevens invullen en je naam moet tot op de spaties in orde zijn. Dit heb ik ook gehad, toen heb ik gewoon mijn online bankieren geopend en de gegevens die daar stonden gekopieerd, daarna werkte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Heb je zelf wel een idee waar je over praat ?

[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 14-02-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Anoniem: 138899 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:56:
[...]

Je moet echt precies de juiste gegevens invullen en je naam moet tot op de spaties in orde zijn. Dit heb ik ook gehad, toen heb ik gewoon mijn online bankieren geopend en de gegevens die daar stonden gekopieerd, daarna werkte het.
Dat dan maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 139886 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:55:
[...]

Tsja, hoe je het of wend of keert, een paladin kan ook fijn PvPen met zo'n zwaard. Het is en blijft een luxe speeltje, wat de raid niet enorm beinvloed (ja tuurlijk, extra DPS is cool, maar je bent al bij Nefarian...)

Je verdrietige verhaal over de warrior is deels waar, maar er ontbreekt het verhaal over de allocatie van de Dark Iron items en het feit dat er meer warrior drops zijn qua trinkets en ringen.

Wapens zijn voor Warriors, Caster ringen zijn voor Priests/Mages/Warlocks. Als je alle classes hun zin geeft mogen Pallies (en) Hunters nergens op rollen.....

Uiteraard prefereer ik een "Common Sense systeem", maar deze brute claim op een van de mooiste wapens in game onder het motto warrios hebben het al zo zwaar vind ik wel erg naar je eigen straatje gesproken.
feit blijft dat een warrior de meeste gear 'moet' hebben

- fire res
- tank gear
- damage gear

waar de meeste andere classes met 2 sets volstaan

voor mij de grootste reden waarom ik het nogal dom vind is omdat ie dus ook al een HoW heeft, en dan niet zozeer van de speler maar van de guildleiding

maar dat ligt er dan maar net aan hoe de guild in elkaar steekt en met elkaar omgaat O-) bij ons al meerdere malen voorgekomen dat bepaalde mensen gewoon passen voor bepaalde wapens omdat ze het een ander gunnen en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:37:
[...]
Lang verhaal over Ashkandi op PVP-server
Op zich heb je gelijk :)
Maar hoe vet zo'n wapen ook is in PVP, DKP en raiddrops zijn er in de eerste instantie op gericht om de complete guild/raidgroup van nut te zijn. Dus het is geweldig dat jij met jouw vette zwaardje zonder problemen dikke hordes neermaait maar dat zegt niets over het feit dat jij geen hol hebt aan je zwaardje terwijl je Nef staat te tanken met je 1H+shield :)

Nogmaals: zeg niet dat die Paladin het goede heeft gedaan, maar ik snap wel dat hij zijn dkp aan dat waardje heeft willen besteden :) Ik denk zelfs dat hij er ook redelijk wat goeds mee kan doen voor een raid (iig meer goeds dan jij met je schildje :Y) )
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:02:
[...]

feit blijft dat een warrior de meeste gear 'moet' hebben

- fire res
- tank gear
- damage gear

waar de meeste andere classes met 2 sets volstaan
* Fire-res wat ze vaak krijgen (dark iron meuk krijg je als MT als je in een beetje goede guild zit)
* Tank gear wat eigenlijk je class-set is (iedere class spaart zijn eigen set dus dit is gelijk met de rest)
* Damage gear is geheel eigen keus natuurlijk, maar veel tank-items kun je ook voor je dmg-set gebruiken. Damage gear wordt toch voornamelijk voor PVP gebruikt (en in mindere mate in PVE als je niet tanked)

Zo heeft iedere class dit trouwens hoor:
* Fire-res; iedere class wordt vna verwacht dat ze fire-res gear hebben voor Vael, en gezien dat we niet allemaal DI-gear aankunnen is het voor een hoop mensen gewoon farmen en kopen (fire-resist wand, wizardweave-gear, fire-res ringen etcetc)
* Regular gear (bij jou je tank-gear) wat dus vaak de class-set is.
* 2nd gear (voor druids je feral set, voor mages een pvp-set, voor priests een regen-set, voor warlocks een pvp-set etcetc).

Dus waar is het dan dat een warrior meer "moet" hebben?

PS: ik loop zelf ook rond met een stuk of 15 items aan 2ndary equip. 6 trinkets, 6 items fire-resist gear, paar items regen-gear, dus waarom heb jij het dan zwaarder? :P

[ Voor 49% gewijzigd door Ryceck op 14-02-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ryceck schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:04:
[...]

Maar hoe vet zo'n wapen ook is in PVP, DKP en raiddrops zijn er in de eerste instantie op gericht om de complete guild/raidgroup van nut te zijn. Dus het is geweldig dat jij met jouw vette zwaardje zonder problemen dikke hordes neermaait maar dat zegt niets over het feit dat jij geen hol hebt aan je zwaardje terwijl je Nef staat te tanken met je 1H+shield :)
hij is horde en maait vieze alliance neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Anoniem: 138899 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:56:
[...]

Dat lukt ook niet want mijn rekening-nr is dan te lang :P

Moet nog 1 nr maar die past er dan niet op omdat er nu punten tussen mijn rekening-nr zijn ;)

/Edit

Vreemd net mijn acc-gegevens even verandert en geen punten gedaan (zelfde gegevens dus eigenlijk alleen mijn naam had ik verandert)

Nu staat er:

14/02/06 65.94€ Six-Month Subscription Active

14/08/06 65.94€ Six-Month Subscription Pending

Terwijl er nog geen 1 cent van mijn rekening af is gehaald 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door DeadKnight op 14-02-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HolyCorn schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:16:
Alsof warriors alleen maar tanken :X Je kunt als warrior met goede gear gewoon switchen tussen Nefarian tanken op het ene moment, en hoog in de dmg done lijst komen op het andere moment. Dat is gewoon een feit, al valt dat meestal niet op omdat je daar wel de gear voor moet hebben.
Pff, wij hebben een DPS-pally die reteveel damage doet. Ja. DPS pally. Damage. Damage spec. Damage gear. En ja, die stond toen 'ie een keer los mocht gaan 5e op de damage meters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:55:
[...]

Kijk, als je dom met je eigen class wil doen dan moet je het zelf weten, maar als GM en Officers zou je beter moeten weten. Sowieso heb je als Paladin als je zo nodig puur dps wil gaan doen meer aan +spelldamage items na jullie overhaul, maar zo'n signaal sturen naar je warriors is gewoon niet te vergeven.

Ik sla meestal wat door richting Paladins omdat ik tegen ze vecht ipv met ze vecht, en in mijn ervaringen zijn Paladin spelers de easymoders. Dat werd op Blizzcon nog eens door de designers zelf bevestigd. De class is zo ingesteld dat je als een tank (qua algemeen principe dan) met heals en blessings e.d. moet werken, maar ik heb altijd al het idee gehad (en dat heb ik nog steeds) dat Paladins voor hun class kozen omdat ze dachten "YES een warrior met plate, heals en een gratis paardje, das lekker makkelijk!". Vervolgens komen ze erachter dat ze standaard geen deuk in een pakje boter slaan, en dan gebeuren er twee dingen: Of ze gaan zeuren op de boards dat ze meer DPS willen hebben, of ze nemen het heft in eigen handen en gaan in het warrior-vijvertje vissen. En op dat punt sla ik door.

Beschouw het maar als een minimale hoeveelheid respect voor mensen die Paladin spelen van mijn kant :) Het is niet persoonlijk verder, maar mensen die trots vertellen over de ervaringen met hun Paladin zorgen toch altijd voor een boer-met-kiespijn-grijns op mijn gezicht...
Ryceck schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:04:
[...]

Nogmaals: zeg niet dat die Paladin het goede heeft gedaan, maar ik snap wel dat hij zijn dkp aan dat waardje heeft willen besteden :) Ik denk zelfs dat hij er ook redelijk wat goeds mee kan doen voor een raid (iig meer goeds dan jij met je schildje :Y) )
Natuurlijk snap ik best dat hij dat zwaardje wil. Hoogste DPS wapen in de game, en het ziet er nog geil uit ook. Er zijn echter ook zat raid drops die een Paladin van nut zijn: Finkle's Lava Dredger, Herald of Woe, in AQ strax Hammer of Jhi'zi. Het punt is, dat voor een Paladin die zijn guild wil verbeteren hij het bij deze wapens zou moeten houden: extra healing of spell-damage, met stats die zijn primary character stats verhogen (str, stam, int).

Overigens: ik ben een standaard ms build. Het enige wat ik doe is off-tanken of om de zoveel weken (we hebben een rotatie) MC main-tanken. Ik heb 6/8 Wrath, Aegis of Blood God en Bloodlord's Defender plus een variatie aan tank trinkets en ringen/necks. Ik draag bij aan mijn guild door mezelf goed in te richten als tank mocht dat nodig zijn, plus enorm strakke DPS mocht dat nodig zijn. Dit in tegenstelling tot een Paladin met Ashkandi, die met dit wapen al zijn goeie stats voor healen e.d. verliest, maar er nauwelijks op vooruitgaat qua DPS. Dat is niet je guild helpen, dat is puur egoistisch lootwhoren.

Ga alsjeblieft niet beginnen over dat een warrior puur voor het tanken is, ik heb net zoveel problemen met Protection warriors die een Ashkandi of Sulfuras willen of krijgen "als dank voor wat ze doen voor de guild". Op mijn server hebben we ook een 8/8 Wrath protection warrior met Ashkandi. Respect dat ze het nog niet aan Paladins gegeven hebben, maar geef het dan aan een Hunter of zo.

Wellicht dat ik het nog niet goed benadrukt heb, maar ik ben enorm blij met het loot systeem van mijn guild, plus de officers. Alles is gewoon logisch ingesteld, max hoeveelheid punten, set items lage standaard prijs goeie non-set items hoge prijs, common sense systeem, class-restricties etc. Dat mensen nog met het boven beschreven lootsysteem werken verbaast me dan enorm; aan de andere kant zie ik vaak ook dat zo'n guild op een gegeven moment opbreekt over dit soort zaken.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 14-02-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Vreemde guild die Askandi geeft aan een paladin die ook al HoW geeft, sowieso is hun DKP systeem te zot voor woorden.
En ach ja, komt weer dat item gezeik weer om de hoek kijken.
Wapens zijn imho ffa, ik als paladin zal zeker wel rollen / DKP spenderen op een Mageblade, zolang ik geen goeie healing wapen heb.
Paladin best-of-nothing? oneens, DPS is mogelijk en healing is ook niet slecht voor een support class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:22:
[...]

Kijk, als je dom met je eigen class wil doen dan moet je het zelf weten, maar als GM en Officers zou je beter moeten weten. Sowieso heb je als Paladin als je zo nodig puur dps wil gaan doen meer aan +spelldamage items na jullie overhaul, maar zo'n signaal sturen naar je warriors is gewoon niet te vergeven.

Ik sla meestal wat door richting Paladins omdat ik tegen ze vecht ipv met ze vecht, en in mijn ervaringen zijn Paladin spelers de easymoders. Dat werd op Blizzcon nog eens door de designers zelf bevestigd. De class is zo ingesteld dat je als een tank (qua algemeen principe dan) met heals en blessings e.d. moet werken, maar ik heb altijd al het idee gehad (en dat heb ik nog steeds) dat Paladins voor hun class kozen omdat ze dachten "YES een warrior met plate, heals en een gratis paardje, das lekker makkelijk!". Vervolgens komen ze erachter dat ze standaard geen deuk in een pakje boter slaan, en dan gebeuren er twee dingen: Of ze gaan zeuren op de boards dat ze meer DPS willen hebben, of ze nemen het heft in eigen handen en gaan in het warrior-vijvertje vissen. En op dat punt sla ik door.

Beschouw het maar als een minimale hoeveelheid respect voor mensen die Paladin spelen van mijn kant :) Het is niet persoonlijk verder, maar mensen die trots vertellen over de ervaringen met hun Paladin zorgen toch altijd voor een boer-met-kiespijn-grijns op mijn gezicht...
idd beetje bevooroordeeld ;p

paladins kunnen echt wel dps doen, ik heb er zelf eentje aangemaakt (lvl 42 nu) en die doet toch behoorlijk wat meer dps dan een gemiddelde warrior (althas van wat ik heb gezien natuurlijk) Nu weet ik de situatie niet voor endgame pallies, maar ze kunnen best wel wat dps'en ;) Mijn pally loopt iig rond met dps gear.

maja, ik denk hetzelfde over shamans, ez mode ten top, ze kunnen echt zowat alles wat andere classes ook kunnen, en dan vinden ze zichzelf ook nog meestal de bom ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:57:
[...]

Heb je zelf wel een idee waar je over praat ?
Ik denk niet dat ik dat verdien Raserian. Niet gezien die post en niet gezien mijn voorgaande posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:22:
[...]

Kijk, als je dom met je eigen class wil doen dan moet je het zelf weten, maar als GM en Officers zou je beter moeten weten.
Kijk, daar ben ik het uiteraard mee eens. Ik los dit soort dingen veel netter op, laat dat duidelijk zijn. Ik vind het dus inderdaad de verantwoording van Guild/Raid leiding om op dat moment in te grijpen. Als ze besluiten dat niet te doen... tsja dan moeten ze dat intern maar eens goed bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 139886 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:34:
[...]

Ik denk niet dat ik dat verdien Raserian. Niet gezien die post en niet gezien mijn voorgaande posts.
Zodra een persoon zegt dat een Paladin fijn kan PvPen met zon wapen en ook veel DPS kan doen wordt ik een beetje misselijk :)
Inderdaad een Paladin kan DPS'en en hij kan leuk PvPen maar daar houdt het gewoon mee op!
Een Warrior kan gewoon veel meer met zon wapen dan een Paladin, dan geef ik liever een Hand of Ragnaros aan een Paladin omdat die daar wel veel mee kunnen.

Als een Paladin gaat DPS'en, wat doen je Rogues en Mages en Warlocks en Hunters dan? Gaan die healen en blessings doen? Hah, Paladin DPS in een Molten Core / Blackwing Lair raid.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 21:54
Tranzity schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:31:
......
Wapens zijn imho ffa, ik als paladin zal zeker wel rollen / DKP spenderen op een Mageblade, zolang ik geen goeie healing wapen heb.......
.
Dus jij zou rustig een MAGEblade wegkapen en als je na een week een beter wapen ziet daar voor gaan?

Ben blij dat je niet in mijn guild zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hooli-gan schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:48:
[...]

Dus jij zou rustig een MAGEblade wegkapen en als je een week een beter wapen ziet daar voor gaan?

Waarom niet op een Mageblade?
Dat is juist een wapen wat een Paladin goed kan gebruiken en goed recht op heeft.
De andere casters kunnen tenminste ook nog daggers wielden, een Paladin niet.
En trouwens, dat de naam "Mage" er op heeft staan wilt niet zeggen dat het voor 1 class bedoeld is, anders had er wel "Classes : Mage" gestaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 21:54
RaseriaN schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:51:
[...]

Waarom niet op een Mageblade?
Dat is juist een wapen wat een Paladin goed kan gebruiken en goed recht op heeft.
De andere casters kunnen tenminste ook nog daggers wielden, een Paladin niet.
En trouwens, dat de naam "Mage" er op heeft staan wilt niet zeggen dat het voor 1 class bedoeld is, anders had er wel "Classes : Mage" gestaan!
Duh.....Ben gewoon blij dat ik ook niet met pala's hoef te concureren om dit wapen te krijgen. Vooral niet als het van die gasten zijn die een week later gewoon weer rollen voor een in hun ogen beter wapen.
Ik zal mijn mageblade nog maaaaaaanden gebruiken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Mageblade is zeer goed Paladin wapen :)

In ons DKP systeem is het ook mogelijk dat Paladins kunnen bieden op Ashkandi etc. Maar gelukkig gebeurt dat meestal niet (1 keer, Spinal). Kwestie van inzicht in je eigen class en hoe aardig je tegenover je guild staat :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Dus jij zou rustig een MAGEblade wegkapen en als je een week een beter wapen ziet daar voor gaan?

Hier wil ik nog wel even op reageren

1) Een mageblade is gezien de allerlaatste paladin changes een ontzettend goed wapen voor een paladin. Als ik ooit een Alliance guild zou leiden dan mochten ze van mij erop bidden ook.

Maar!
2) Een week later een ander wapen gebeurt dus niet bij mij/ons (sowieso niet, maar ook qua punten niet in ons systeem). Daar heb je een capable Raid leader, GM, en Officer council voor. Heb je dat niet en laat je toe dat iedereen op alles mag bidden dan krijg je gegarandeerd stront aan de knikker. Mensen gaan klagen, ruzies ontstaan, en op een gegeven moment /gquit half de guild om zelf iets op te starten. Ik heb het vaak genoeg zien gebeuren.

Ons DKP systeem heeft een max van 200 punten, BWL is goed voor 8 punten, MC voor 5, Onyxia voor 2. Mijn Ashkandi kostte me 110 punten, ik sta nu op -33. Ik zie de komende 2 maanden geen nieuwe loot hoor, tenzij het hand-me-downs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:48:
[...]

Zodra een persoon zegt dat een Paladin fijn kan PvPen met zon wapen en ook veel DPS kan doen wordt ik een beetje misselijk :)
Inderdaad een Paladin kan DPS'en en hij kan leuk PvPen maar daar houdt het gewoon mee op!
Een Warrior kan gewoon veel meer met zon wapen dan een Paladin, dan geef ik liever een Hand of Ragnaros aan een Paladin omdat die daar wel veel mee kunnen.

Als een Paladin gaat DPS'en, wat doen je Rogues en Mages en Warlocks en Hunters dan? Gaan die healen en blessings doen? Hah, Paladin DPS in een Molten Core / Blackwing Lair raid.. :z
Waar zeg ik in godsnaam dat Paladin DPSed in MC/BWL :? Hieruit blijkt dat jij niet snapt waar ik het over heb, want je haalt er nu dingen bij die ik niet noem. Nogmaals, die eerste reactie van jou is niet terecht. Als je de moeite neemt te lezen wat ik post staat er duidelijk in dat ik het anders zou oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 139886 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:04:
[...]

Waar zeg ik in godsnaam dat Paladin DPSed in MC/BWL :? Hieruit blijkt dat jij niet snapt waar ik het over heb, want je haalt er nu dingen bij die ik niet noem. Nogmaals, die eerste reactie van jou is niet terecht. Als je de moeite neemt te lezen wat ik post staat er duidelijk in dat ik het anders zou oplossen.
O wacht sorry, was niet voor jou bedoeld.. ik zal er ff 100 markers bij zetten dat het niet voor jou was! :/

Ps. weet je, sinds jij zegt dat jij liever Warriors meeneemt voor DPS omdat Rogues zo slecht zijn neem ik jou al helemaal niet serieus meer..

[ Voor 12% gewijzigd door RaseriaN op 14-02-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
  • Laatst online: 06-05 12:55
#care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
[...]Dus jij zou rustig een MAGEblade wegkapen en als je na een week een beter wapen ziet daar voor gaan?

Noem eens een betere 1h voor een paladin dan? Samen met de 1h mace van nefarian(Lok'amir romanogwat) en Jindo's hexxer zijn dit de top3 wapens die een paladin kan gebruiken. Op 4 zou ik dan aurastone zetten.
Alle wapens die in AQ droppen zijn crap voor paladins. Alle gear die daar dropt is crap voor paladins op de 5 set quest items, de boots van Skeram en angelista's necklace na. Er dropt verder gewoon helemaal niks voor paladins.
Maw, een paladin heeft het volste recht om te rollen op een mageblade sinds er gewoon bijna geen beter wapens zijn. Spell crit is perfect aangezien elke crit heal een gratis heal is.

En dit is natuurlijk vanuit een PVE opzicht. Een guild waarin een paladin 5de kan staan op de dmg meter moet nodig zijn rogues,mages en dps warriors slappen. En Askandy alleen voor warriors? Ben ik in zekere zin met je eens, maar een paladin kan hier met PVP ook zeer zeker veel gebruik van maken. Alleen is het gewoon maar net hoe je guild het allemaal geregeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:22
ik heb nog een mageblade nodig op me rogue.

maar dat komt dan ook omdat Sikklebell (M1lamb3r hier @ forum) uit me guild een Gutgore Ripper heeft... dusch GIEV!

[ Voor 59% gewijzigd door sn0x0r op 14-02-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:07:
[...]

O wacht sorry, was niet voor jou bedoeld.. ik zal er ff 100 markers bij zetten dat het niet voor jou was! :/

Ps. weet je, sinds jij zegt dat jij liever Warriors meeneemt voor DPS omdat Rogues zo slecht zijn neem ik jou al helemaal niet serieus meer..
Oh kom op zeg.... Wat ik zei is dat de DPS positie van rogues onder druk kwam van Fury en Arms warriors, die daarnaast nog heel veel andere taken konden vervullen. Daarnaast waren hunters een prima bron voor DPS (nerf met laatste patch ivm in combat drinken). Ik vind rogues in die zin een beetje "broken". Ik wil wel terug bladeren, maar je was het op bepaalde punten nog eens met me.

Ik ben even verbaasd waarom je me nu opeens gaat lopen afzeiken, doe ik toch ook niet bij anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

nimmolon schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:25:
[...]

Noem eens een betere 1h voor een paladin dan? Samen met de 1h mace van nefarian(Lok'amir romanogwat) en Jindo's hexxer zijn dit de top3 wapens die een paladin kan gebruiken. Op 4 zou ik dan aurastone zetten.
Alle wapens die in AQ droppen zijn crap voor paladins. Alle gear die daar dropt is crap voor paladins op de 5 set quest items, de boots van Skeram en angelista's necklace na. Er dropt verder gewoon helemaal niks voor paladins.
Maw, een paladin heeft het volste recht om te rollen op een mageblade sinds er gewoon bijna geen beter wapens zijn. Spell crit is perfect aangezien elke crit heal een gratis heal is.

En dit is natuurlijk vanuit een PVE opzicht. Een guild waarin een paladin 5de kan staan op de dmg meter moet nodig zijn rogues,mages en dps warriors slappen. En Askandy alleen voor warriors? Ben ik in zekere zin met je eens, maar een paladin kan hier met PVP ook zeer zeker veel gebruik van maken. Alleen is het gewoon maar net hoe je guild het allemaal geregeld heeft.
Ik gebruik een Bloodcaller van Hakkar, is ook niet verkeerd vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:42
Vanaf welk lvl begin je een beetje geld te krijgen?
Met veel geld bedoel ik meer dan 50/75 silver.
Ik ben nu lvl 11, maar ik heb niet echt veel geld (20 silver :X) om een nieuw wapen te kopen voor mn Druid.
Of doe ik iets fout? :?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vergeet niet alle vendor thrash (grijze items) die je vind op beesten op te pakken en te verkopen, het kan je verbazen hoeveel dat je bij elkaar kan opleveren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je 50s al 'veel' vind is bedelen een goede optie. Op een moment dat ik me verveelde heb ik daarmee op een vreemde realm in een niet al te lange tijd 1g20s mee verdiend :+.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Grijze items?? :?
Je bedoelt de spinnenpootjes, eieren, linnen, tanden etc...??

@ Datafeest
Goed idee. Ik zal eens een n00b look-a-like aannemen en gaan bedelen in de grote steden. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Zeror op 14-02-2006 12:55 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Alles wat een mob dropt, kun je verkopen teneinde iets te verdienen.

-edit-

Bedelaars worden over het algemeen niet gewaardeerd in het spel door de medespelers.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 87300 op 14-02-2006 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
Op lvl 11 is het vrij normaal dat je niet veel geld hebt, probeer niet al te veel geld te investeren in gear en wapens, je levelt zo snel dat je gear vrij snel aan vervanging toe zijn, en je krijgt ook regelmatig leuke items van quest en proffesions. Investeer wel geld in grote bags of bewaar je linnen en je wol en vraag aan een tailorer of hij er bags van wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een goede tip, voor wat extra gold voor de kleintjes onder ons.

Mocht je voor horde kiezen, kun je omstreeks lvl 12 (dacht ik, of eerder), een quest oppakken waarvoor je 'Sticky Glue' potion als reward krijgt.

Senji'village in Durotar.

Laat het nu zo zijn dat wanneer je deze vervolgens op AH zet, je hiervoor een schamele 2 Gold voor kunt vangen. Da's pas snel verdient op lvl 12.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 87300 op 14-02-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Anoniem: 87300 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:59:

Mocht je voor horde kiezen, kun je omstreeks lvl 12 (dacht ik, of eerder), een quest oppakken waarvoor je 'Sticky Glue' potion als reward krijgt.
Laat het nu zo zijn dat wanneer je deze vervolgens op AH zet, je hiervoor een schamele 2 Gold voor kunt vangen. Da's pas snel verdient op lvl 12.
Is tegenwoordig BoP, heb de quest gister gedaan. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 14-02-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 87300 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:59:

sinds een paar patches al bop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, tja, dat wist ik niet.

Laatste keer dat ik dat deed was met m'n alt, maar ja, die is ook al weer level 48 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat is BoP?
sorry dat ik zoveel vraag hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Rakkerzero schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:53:
Grijze items?? :?
Je bedoelt de spinnenpootjes, eieren, linnen, tanden etc...??

@ Datafeest
Goed idee. Ik zal eens een n00b look-a-like aannemen en gaan bedelen in de grote steden. :)
Dat zou ik niet doen, aangezien iedereen een $#%#$#$%-hekel heeft aan bedelaars. Verdien gewoon je geld met questen, professions (mining, skinning), en bijv. cloth verkopen. Of handelen op de AH als je dat ligt.

-edit-
BoP staat voor Bind on Pickup. Dat betekent dat je een item niet meer kan ruilen/weggeven/verhandelen zodra je het opgepakt hebt. Het is "gebonden" aan je char.

Je hebt ook nog BoE (Bind on Equip), dat bind dus pas zodra je een item gebruikt/aantrekt.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 14-02-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Vraagje :

Ik wil mijn ToEp of ZHC met dezelfde macro gebruiken, maar niet samen. Dus wanneer ik ToEp activeer dan zal ZHC niet worden gebruikt, tenzij ToEp op een cooldown is en dan moet ik dus ZHC wel gebruiken.

Atm :

/script if(GetInventoryItemCooldown("player", 13) == 0) then UseInventoryItem(13);
SpellStopCasting(); end; if(GetInventoryItemCooldown("player", 14) == 0)
then UseInventoryItem(14); SpellStopCasting(); end; CastSpellByName("Shadow Bolt");

Dus beide trinkets zijn nu geactiveerd en ik schiet daarna een Shadowbolt.

Ik weet dat iets moet zijn als ""Emphemeral Power is on player" and if cooldown ZHC = 0 then activate ZHC" Dus hoe check is dat ToEp is gebruikt ? Etc,

Tips / help, Ik ben een totale macro newbie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BoP is Bind on Pickup, dat betekend dat het item Soulbound word zodra je het krijgt. En dat houd weer in dat je het of alleen zelf kan gebruiken of aan een vendor verkopen en dus niet op de AH kan zetten of traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Laatst online: 08-05 11:40
Rakkerzero schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:07:
Wat is BoP?
Bind on Pickup

np ;)

[ Voor 1% gewijzigd door PhoeniX- op 14-02-2006 13:12 . Reden: spuit elf ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90915

Wat is BoP?
Binds on Pickup, dat betekent dat als je het item in je inventory krijgt niet meer kan verkopen via de auction house/traden met andere spelers. Je kan het nog wel verkopen aan een vendor.

Edit: gmta :o)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 90915 op 14-02-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
[...]

Dus jij zou rustig een MAGEblade wegkapen en als je na een week een beter wapen ziet daar voor gaan?

Ligt aan het DKP en inzet in raids natuurlijk, en ja, als de leaders zeggen dat mages prioriteit krijgt ben ik niet degene die daar tegenin gaat.
Ik heb zelf een OEB, ben er verschikkelijk blij mee, en zal niet op een andere 2h rollen (bijvoorbeeld Earthshaker, ed), als anderen die nodig hebben.
Its all about DKP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
[...]

Naam hoef je helemaal niet zo te onderstrepen hoor. :) Mageblade is op dit moment een droomwapen voor een paladin. Leuke stats, spellcrit voor gratis heals en +dmg/healing voor holy shock, HoW, JoC (etc) en healing. Leuk dat negen van de tien casters ons liever Aurastone zien looten, maar persoonlijk heb ik veel meer aan een Mageblade. Ook niet iets wat ik snel weg zou doen, kan geen wapens bedenken die echt beter zijn voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Anoniem: 139886 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:30:
[...]
Daarnaast waren hunters een prima bron voor DPS (nerf met laatste patch ivm in combat drinken).
[...]
Is dat generfed? Afaik werkt dat nog steeds hoor (FD & drink). Zie er ook niets over staan in de 1.9.3 patchnotes.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 14-02-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:51:
[...]

Is dat generfed? Afaik werkt dat nog steeds hoor (FD & drink). Zie er ook niets over staan in de 1.9.3 patchnotes.
Ik denk dat het hier over gaat:
* It should now be very difficult to remain out of combat while
fighting the bosses in Molten Core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 28168 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:09:
[...]

Dat zou ik niet doen, aangezien iedereen een $#%#$#$%-hekel heeft aan bedelaars. Verdien gewoon je geld met questen, professions (mining, skinning), en bijv. cloth verkopen. Of handelen op de AH als je dat ligt.
OK. Ik zal eens een char aanmaken met skinning erbij en de resultaten dumpen op het auction house. misschien dat het wat opleverd.
-edit-
BoP staat voor Bind on Pickup. Dat betekent dat je een item niet meer kan ruilen/weggeven/verhandelen zodra je het opgepakt hebt. Het is "gebonden" aan je char.

Je hebt ook nog BoE (Bind on Equip), dat bind dus pas zodra je een item gebruikt/aantrekt.
OK thanx voor de uitleg. Weet ik dat ook weer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, dat is niet van toepassing op FD-drink.

Dat kan nog steeds, je hoeft niet ooc te zijn om te drinken, zolang je dat maar bent als je _gaat_ drinken en geen dmg pakt tijdens het drinken. Het werkt namelijk gewoon nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:57
Datafeest schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:52:
Als je 50s al 'veel' vind is bedelen een goede optie. Op een moment dat ik me verveelde heb ik daarmee op een vreemde realm in een niet al te lange tijd 1g20s mee verdiend :+.
He ja zeg, ga jij dat uberdomme gedrag nog als tip geven ook.. imo zouden bedelaars geband moeten worden uit de game, het is nergens voor nodig en nog eens irritant ook.

Iedere aap kan in WoW aan geld komen, als je er maar een beetje moeite voor wil doen.

Je zou kunnen beginnen met 2 gathering professions, bijvoorbeeld skinning en mining, dan heb je binnen no-time een paar gold op zak.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:58:
Ah, dat is niet van toepassing op FD-drink.

Dat kan nog steeds, je hoeft niet ooc te zijn om te drinken, zolang je dat maar bent als je _gaat_ drinken en geen dmg pakt tijdens het drinken. Het werkt namelijk gewoon nog steeds.
Aha... ik volgde het gekrakeel op de fora en maakte eruit op dat ze dat er ook hadden uitgevist. Meh, dan is de change niet half zo ingrijpend als dat mensen er van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:51:
[...]
Begrijp ik dat nou goed, of begint de verveling op m'n werk op te spelen?

Hunters die in combat Food&Drinks kunnen nuttigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
En traps kunnen leggen, allemaal na FD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naar shadowmeld gaan ook trouwens; als je van je paard wordt gemept: FD, shadowmeld, wacht 30 sec tot FD-cd over is (of niet), mount (dit gebeurt in shadowmeld net als aimed etc) en rij verder... NERF... not.

Mischien zit ik er naast hoor, ik zal het vrijdag eens nadrukkelijk uitproberen (eerstvolgende raid).

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 14-02-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
Lol, loop het zo te lezen en ook bij ons hebben de palladins de plek ingenomen van de hunters kwa loot =) no offence hunters

wij hebben palaldins gehad die dkp uitgaven voor een TOEP :/ of ze wllen voor een brutality blade rollen want ze willen ook tanken ze willen de mageblade want hey die kunnen ze toch ook gebruiken =) ze willen bieden op ringen met + healing maar ook met + defence

Tis gewoon erg grappig

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:48:
Wat doet een warrior meer met een 2-hander dan een paladin?
Zoals ik al zei, een van onze paladins is een DPS paladin. En die doet veel damage. Hij stond 5e, onder 2 rogues en 2 warlocks IIRC. Normaal is 'ie healslet hoor, maar hij wou graag bewijzen dat paladin DPS helemaal zo ernstig niet is, en hij had gelijk.\
Wat is BoP?
Antwoord is al gegeven, maar schroom niet vragen te stellen. Ondanks wat je eerste indruk kan zijn gaat dit topic niet alleen over epic gezeur ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 14-02-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Lange leve hybrids!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:24:
Antwoord is al gegeven, maar schroom niet vragen te stellen. Ondanks wat je eerste indruk kan zijn gaat dit topic niet alleen over epic gezeur ;)
Vragen stellen is vrij toch?
Epic gezeur? Mwah, iedereen heeft zo zn mening hier denk ik en is niet bang die te ventileren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
Hybrids in WoW? You must be joking. Op het slechte quest reward systeem na, is de beperkte diversiteit van de classes het grootste minpunt van heel WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste vroeg een player waarom ik in AV was daar ik al exalted ben en full epic etc (inspect kennelijk, had idd av-epic trinket equipped & Don Julio).

Mijn antwoord: "Cause it is fun?"

Had ie nog niet bij stilgestaan...

Heb het idee dat sommige players het idee "spel" wat apart opvatten.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 14-02-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Multensor schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:37:
[...]

in-game nick= Multensor
Ik heb jou nog nooit geziem maja ik dnek dat ik je over hte hoofd zie :P en ben je ondertussen wel 60 dan?
nope, ren nog steeds als 45 mage rond ;) en 19 warrior, en 17 priest, en 11 rogue, en 40 warlock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Abom schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:33:
[...]

Hybrids in WoW? You must be joking. Op het slechte quest reward systeem na, is de beperkte diversiteit van de classes het grootste minpunt van heel WoW.
Jep het honor-systeem is wat minder, diversiteit daarentegen is zeker in de classes wel aanwezig maar wordt geen ruimte voor geboden om het te gebruiken (end-game raids bijvoorbeeld). jammer maar helaas :)

[ Voor 24% gewijzigd door Ryceck op 14-02-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Abom schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:33:
[...]

uhuh vertel dat nog eens als een enh/ele shammy je verot shocked terwijl je 4k crits and windfury procsom je hoofd geslingerd krijgt :P

diversiteit genoeg, helaas blijft 95% van de guilds en mensen vasthouden aan een bepaald beeld waaraan classes moeten voldoen, dit wordt natuurlijk aangesterkt door de items die blizzard in het spel gooit, maargoed

diversiteit genoeg, gooi er een paar gold tegenaan en je kan je char naar hartelust tweaken :P dat je dan afwijkt van de standaard cookie cutters of utility builds mja das weer wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-05 16:05

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:36:
Laatste vroeg een player waarom ik in AV was daar ik al exalted ben en full epic etc (inspect kennelijk, had idd av-epic trinket equipped & Don Julio).

Mijn antwoord: "Cause it is fun?"

Had ie nog niet bij stilgestaan...

Heb het idee dat sommige players het idee "spel" wat apart opvatten.
Ik vind het niet zo leuk meer...moet nog 15k voor exalted en de queues aan Horde kant zijn 2 uur of meer, meestal kom je er bijna aan het einde pas in :(

Dus nog een stuk of 15 AVs, da's in mijn geval nog een maand ofzo... dan is het niet zo fun meer. Ik wil gewoon AV kunnen doen als ik er zin in heb (i.e. 24/7 AV, 5 minuten queue) en niet eerst 2 uur oplopend to 4 uur moeten wachten en in de tussentijd niet instances kunnen doen omdat het nogal flauw is om halverwege weg te moeten gaan.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
stamp666 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:14:
Lol, loop het zo te lezen en ook bij ons hebben de palladins de plek ingenomen van de hunters kwa loot =) no offence hunters

wij hebben palaldins gehad die dkp uitgaven voor een TOEP :/ of ze wllen voor een brutality blade rollen want ze willen ook tanken ze willen de mageblade want hey die kunnen ze toch ook gebruiken =) ze willen bieden op ringen met + healing maar ook met + defence

Tis gewoon erg grappig
ToEP is ook niet gek voor een healadin, zeker niet als je priests/druids plat liggen en een pally alles moet geven wat 'ie heeft. Probleem met paladins is dat ze als hybrid niet allemaal hetzelfde zijn, dat er meer verschil zit tussen een healadin en retridin in vergelijking met een arms/fury of protection warrior bijvoorbeeld. Ik ben 31/0/20 holy specced en richt me dus met name op sta/int/spi, +healing en spellcrit. Ik word dan ook al maanden regelmatig als healer gebruikt, al sinds ZF eigenlijk. Ik ben een degelijke offtank maar m'n healing skills zijn voor een paladin gewoon erg lekker.

Een Azuresong Mageblade (met Red Dragonscale Protector *drool*) is voor mij dan ook goud waard, terwijl een retridin (str/sta/int (voor dmg) AP en evt crit) er minder dan niets om geeft. Zelfde voor ToEP, heerlijk om 175 +healing te hebben als de MT op het punt staat te vallen, komt neer op 75 meer healing per 1.5 sec als ik flash heals spam of 124 healing per 2.5 bij normale heals. Een caster kan er meer damage mee doen waardoor een boss iets sneller neergaat, terwijl een healer (wordt tijdens raids altijd als full-healer gezien) er de MT/raid net iets langer mee up kan houden. Het heeft allebei zo z'n waarde. (misschien zelfs meer voor een healer, omdat een langer levende MT alle DPS'ers meer dmg laat doen, en niet één iemand)

Een paladin kan zich op verschillende dingen richten en twee paladins kunnen dan ook compleet verschillende equipment nodig hebben. Geef mij m'n healing stuff maar, een leuk melee wapen pak ik wel als de mensen die de dmg doen er al van voorzien zijn of sparen voor wat anders. Heb al een leuke 1h met 45 DPS en daar kan ik nog wel even mee vooruit. Een andere pally kan juist healing stuff compleet negeren, it's all about playing style. Er is niemand die beter weet wat voor gear een paladin nodig heeft dan die paladin zelf die z'n spec en stijl toch het beste kent. Zolang 'ie maar weet wanneer 'ie een ander voor moet laten gaan.

Ik probeer overigens niet de roll op Ashkandi goed te praten, die is gewoon idioot als je net je HoW hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:41:
[...]
diversiteit genoeg, helaas blijft 95% van de guilds en mensen vasthouden aan een bepaald beeld waaraan classes moeten voldoen, dit wordt natuurlijk aangesterkt door de items die blizzard in het spel gooit, maargoed
En helaas draait alles om die items. Je kunt wel een beetje rare dingen uit halen, maar vervolgens kun je niet meer de taak uitvoeren die bij je class hoort en wanneer men er eenmaal lucht van krijgt, ben je nergens meer welkom en is het onmogelijk om je items te vergaren. Slaat gewoon nergens op.

[ Voor 5% gewijzigd door Abom op 14-02-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FunkyTrip schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:44:
[...]

Ik vind het niet zo leuk meer...moet nog 15k voor exalted en de queues aan Horde kant zijn 2 uur of meer, meestal kom je er bijna aan het einde pas in :(

Dus nog een stuk of 15 AVs, da's in mijn geval nog een maand ofzo... dan is het niet zo fun meer. Ik wil gewoon AV kunnen doen als ik er zin in heb (i.e. 24/7 AV, 5 minuten queue) en niet eerst 2 uur oplopend to 4 uur moeten wachten en in de tussentijd niet instances kunnen doen omdat het nogal flauw is om halverwege weg te moeten gaan.
Ok, maar da's een ander verhaal, in de queue staan is niet leuk idd.

Ik bedoelde meer dat erg veel ppl het alleen maar spelen om meer rep/honor/epics te krijgen terwijl "fun" niet de hoofdgedachte meer is. Dat is toch niet de bedoeling van een spelletje natuurlijk. Uiteraard is het verkrijgen van die dingen ook leuk...

Maargoed, als iemand me vraagt wat ik in AV doe terwijl ik er niets meer te "halen" heb... ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167493

Zondag Firemaw, Flamegor en Ebonroc down gelegd. Alles in de 1e try :D. Nog ff aan Chromaggus's ass geroke en beetje geprobeerd. Die gaat volgende keer ook neer :9~. Nefarian Here we come !! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151413

ff een vraagje:
als je bij een stable master zo'n ''stableslot'' koopt, is dat stableslot dan beschikbaar in alle steden of alleen in de stad waar je die stableslot heb gekocht?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
ZviX schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:10:
Vraagje :

Ik wil mijn ToEp of ZHC met dezelfde macro gebruiken, maar niet samen. Dus wanneer ik ToEp activeer dan zal ZHC niet worden gebruikt, tenzij ToEp op een cooldown is en dan moet ik dus ZHC wel gebruiken.

Atm :

/script if(GetInventoryItemCooldown("player", 13) == 0) then UseInventoryItem(13);
SpellStopCasting(); end; if(GetInventoryItemCooldown("player", 14) == 0)
then UseInventoryItem(14); SpellStopCasting(); end; CastSpellByName("Shadow Bolt");

Dus beide trinkets zijn nu geactiveerd en ik schiet daarna een Shadowbolt.

Ik weet dat iets moet zijn als ""Emphemeral Power is on player" and if cooldown ZHC = 0 then activate ZHC" Dus hoe check is dat ToEp is gebruikt ? Etc,

Tips / help, Ik ben een totale macro newbie :).
else if(GetInventoryItemCooldown("player", 14) == 0) then UseInventoryItem(14); end;
SpellStopCasting();
CastSpellByName("Shadow Bolt");

Volgens mij kom je met zoiets een eind op weg, al ben ik niet helemaal zeker over de ; achter UseInventoryItem(13)

[ Voor 7% gewijzigd door Galahad|IA op 14-02-2006 14:57 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.