Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 8.311 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
daarom heb ik dus ook steeds minder zin om met me shaman te spelen :/

healen healen healen healen

deze maand weinig spelen, maar zodra ik weer actief ga raiden ga ik respeccen

minimaal in resto voor mana tide
de rest in enhencement

klote is gewoon dat alle shaman sets er zijn voor healing
je krijgt het idee dat de enige reden waarom we een enhencement tree hebben is om te kunnen levellen :/

edit

OMG :X

nu down :P maar als ze up zijn leesvoer voor mensen die denken dat ze het slecht hebben in hun guild

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 15-02-2006 07:32 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

End game PvE wil je volgens mij een shammy echt niet aan de voorkant hebben staan...

Overigens ben ik een (groot) voorstander van 'damage' shammy's, ik zie hen graag met TuF's en ES rondknallen in ZG, vaak met verdomt leuke resultaten... Ik zorg er dan ook altijd voor dat er 1tje mee gaat die zo gespecced is en laat hen rollen op vaak ook hunter items, whinen doen ze later maar op het forum, als je er geen DKP voor hebt...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
KeeZ schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 07:36:
End game PvE wil je volgens mij een shammy echt niet aan de voorkant hebben staan...

Overigens ben ik een (groot) voorstander van 'damage' shammy's, ik zie hen graag met TuF's en ES rondknallen in ZG, vaak met verdomt leuke resultaten... Ik zorg er dan ook altijd voor dat er 1tje mee gaat die zo gespecced is en laat hen rollen op vaak ook hunter items, whinen doen ze later maar op het forum, als je er geen DKP voor hebt...
fuck TuF
ik wil een Nightfall axe of een Spinal reaper op beide een +15agi enchant

Met spinal spec ik enh/resto met nightfall spec ik enh/ele
mezelf volstouwen met +agi en +attack power en dan bg's in :P

jammer alleen dat er weinig gear voor te krijgen is :/
btw Corehound tooth = gemaakt voor een Shammy in full EF :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 15-02-2006 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

jarnotjuh schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:38:
Omg, this is my lucky day!

Heart of hakkar -> Zalandarian hero charm
Vertel Vertel want wij hebben Hakkar niet down sinds de patch (1 avond geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:20

chromeeh

the Gnome

Ik heb gisteren eindelijk na lang wachten m'n WoW ontvangen, uiteraard direct geïnstalleerd _/-\o_
Uiteraard wel eerder gespeeld op een custom server, maar ja de official is echt 1000000x beter :)

Het verzamelen van geld gaat ook redelijk makkelijk, gewoon items die je niet gebruikt / over hebt verkopen. Dat tikt echt wel aan :D
Vanavond maar weer spelen O-)

Editje:
Ik heb een 60 dagen game card, ik neem aan dat ik kan zien hoe dagen ik nog over heb :?
En als ik een card bij koop als ik bijv 5 dagen nog over heb van m'n oude en ik zet m'n nieuwe code erbij, heb ik dat 65 dagen :?

[ Voor 26% gewijzigd door chromeeh op 15-02-2006 08:58 . Reden: vraagje er bij :D ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Yup, kun je zien bij account management op de WoW site. Dagen tellen inderdaad op, dus je hebt in dat geval die 65 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

gisteren wat lolligs gebeurt.

ik zat op mijn alt rogue, die gewoon een soort van farmer is.

3 stacks copper bars op AH gezet waarvan ik er 1 per ongeluk op 75g buyout had gezet ipv de bedoelde 75s.

Nu was het zo dat mijn copper bars vrij vlug weg waren, maar nu bleek dat dezelfde koper dus niet had gekeken en dus ook die 75g pheeft gebuyout.

Vrij duur grapje voor hem, maar mijn rogue zit nu op lvl 10 al met 73g nog wat (aftrek van AH etc.)

In principe is het dus knap lullig voor hem en wil ik em zijn geld teruggeven, aan de andere kant vind ik dan dattie beter had moeten opletten ipv op buyout rammen zonder te kijken.
Naja, ik hoop zelf niet dattie me ingame contact, doet ie dat wel, dan kan ie zijn geld wel terugkrijgen van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Anoniem: 167308 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:14:
gisteren wat lolligs gebeurt.

ik zat op mijn alt rogue, die gewoon een soort van farmer is.

3 stacks copper bars op AH gezet waarvan ik er 1 per ongeluk op 75g buyout had gezet ipv de bedoelde 75s.

Nu was het zo dat mijn copper bars vrij vlug weg waren, maar nu bleek dat dezelfde koper dus niet had gekeken en dus ook die 75g pheeft gebuyout.

Vrij duur grapje voor hem, maar mijn rogue zit nu op lvl 10 al met 73g nog wat (aftrek van AH etc.)

In principe is het dus knap lullig voor hem en wil ik em zijn geld teruggeven, aan de andere kant vind ik dan dattie beter had moeten opletten ipv op buyout rammen zonder te kijken.
Naja, ik hoop zelf niet dattie me ingame contact, doet ie dat wel, dan kan ie zijn geld wel terugkrijgen van me.
Ik vind je een heerlijke dubbele moraal hebben. 75 gold kan heel veel zijn voor iemand die bijvoorbeeld aan het sparen is voor zijn mount. Verder geef ik je groot gelijk, best wel snel verdiend. Toch zou ik proberen met hem in contact te komen, misschien maakt het hem niets uit maar dan heb je je goede daad deze maand weer voldaan.

kort samengevat:
ik zou contact opnemen en het uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52
RaseriaN schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:50:
[...]

Niet liegen! mocht je wel maar je verloor de roll gewoon :)
Dra zei nog, als ik em gewonnen zou hebben dat het dan fair geweest zou zijn dat ik em aan iemand anders zou pasen, dat komt dus neer op niet mogen rollen.
Zucht... Het boeit me ook helemaal niet eigelijk, de highest roller verdiende em ook meer dan mij....
Ben iig blij dat ik 2 epics had ;)

@4tun
Dit was ook de eerste keer dat ie down ging, 5 tries in totaal gehad, tweede try deze avond.

2 tanks. die worden gesheeped door een mage die apart staat wanneer ze geMC'ed worden. Zodra ze weer unMCéd zijn, dispell. In de tussentijd dikke dps doen op hakkar met alles wat je hebt. En om de 90sec een son pullen. zorg wel dat iedereen de poison krijgt, er gaat nog maar 2 a 3% af...

Het is wel een klote fight als je em niet kent, maar nu issie leuk :)
Gewoon zorgen dat je de MT's in leven houd, dan moet het goed komen. Sommige classes kunnen bandagen...

@moneytrick hierboven.
Ik zou die gast echt zelf niet contacten. Als ie naar mij toe zou komen had ik het geld ook wel DEELS teruggegeven ;) Het is zijn eigen fout, hij moet beter uit zijn ogen kijken. Ik ben er zelf ook een paar keer ingetrapt, maarja.
Hoort erbij zou ik zeggen... Moet je maar niet overhaast iets willen kopen...

[ Voor 53% gewijzigd door enira op 15-02-2006 09:34 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 09:52
Anoniem: 49591 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:20:
@ de guilds die Onyxia op farmstatus hebben staan:
Hoevaak dropt bij jullie Nemesis Skullcap?
Hij staat bij onze guild nu al enkele maanden op farmstatus en hij is nog NOOIT gedropt.
We gaan haar vanavond weer neerhalen en ik ga er eerlijk gezegd weer vanuit die ie niet dropt.
Volgens mij zijn de priests al bezig met dissen. Echt heel triest allemaal.
Ow ja, we wisselen ook steeds van ML, dus daar kan het ook niet aan liggen.
ik denk dat we onyxia nu 10x gekilled hebben, en daarbij zijn iets van 7 of 8 nemesis skullcaps gedropt, bij ons 0x wrath!

kijk je op wow.allakhazam.com zou skull 13 nogwat % moeten droppen en wrath meer als 14%

hoezo geen speciale lootrees op ML (vaak bij ons hunter of warlock, en rara meeste drops zijn ook hunter of warlock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
nou ik vraag jullie maar een keer om hulp :P.

wij hebben met de guild(the-end op skullsrusher) grote problemen met majordomo.

we tanken 4 elites, killen er één. daarna 4 healers en dan drie elites. Maar zodra de 4 healers dood zijn lijkt elke tank wel cloth de dragen. Dan gaan ze met bosjes dood, eigenlijk iedereen op MT's na.

met OOC resser was het dit keer zeker gelukt, maar tja dat kan niet meer. Iemand dit ook gehad, of een oplossing.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 01-05 18:23

ye-roon

knaak

Mijn 2de hunter dingde gister 60, op Maghteridon. Dus ik ga even me pet lvlen... En van een scourge champion dropped: http://stud.hro.nl/0549792/hand.jpg Dus hand of edward the odd. Zoals je kan zien waren er weinig mensen die me geloofde, vandaar maar een screenshot :) Als ik het niet gezegt had, dan had ik nooit geweten dat dit schijnbaar een onwijs uber item is :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kevinp schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:40:

we tanken 4 elites, killen er één. daarna 4 healers en dan drie elites. Maar zodra de 4 healers dood zijn lijkt elke tank wel cloth de dragen. Dan gaan ze met bosjes dood, eigenlijk iedereen op MT's na.

met OOC resser was het dit keer zeker gelukt, maar tja dat kan niet meer. Iemand dit ook gehad, of een oplossing.
mja ik weet niet hoeveel sterker de elites zijn dan healers. iig weet ik wel dat ze steeds sterker (denk ik, want ze worden ook groter) worden als er een elite/healer neergaat.

wij doen altijd eerst 2 elites, dan de 4 healers en als laatste de 2 elites nog. zorg er wel voor dat je in CTraid maar 1 MT hebt staan, die alle targets afgaat, dat kan dan geen verwarring veroorzaken over welke elite/healer afgemaakt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Druids en shamans zitten in eenzelfde positie, er is gewoon zo weinig gear waar echt 'HYBRID' op gekalkt staat, en dat is dan in het algemeen gegimped.
Ben sowieso wel benieuwd naar endgame met mn druid in mn huidige guild. De guildleader zegt zelf dat er niemand gedwongen wordt om te respeccen, hij gaat uit van "gezond verstand". Echter, in guildchat zei een hunter al dat een druid toch op zn minst Innervate moest hebben, voor de rest mochten we het zelf bepalen.... Jeuj, 20 punten over als het aan hem ligt dus. :+

Nou ja, respeccen best, maar pas nadat er geen dps-pally, shadowpriest, BM/Survival-hunter, etc etc etc over is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
iemand hier die een spinal reaper heeft btw?

hoeveel rag kills hadden jullie daarvoor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Miles Teg schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:52:
Ben sowieso wel benieuwd naar endgame met mn druid in mn huidige guild. De guildleader zegt zelf dat er niemand gedwongen wordt om te respeccen, hij gaat uit van "gezond verstand". Echter, in guildchat zei een hunter al dat een druid toch op zn minst Innervate moest hebben, voor de rest mochten we het zelf bepalen.... Jeuj, 20 punten over als het aan hem ligt dus. :+
Ach, die Hunter weet waarschijnlijk nieteens dat 't een 31 point talent is. Zelf ben ik dol op Innervate, maar een groot deel van onze Druids is feral.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:08:

1 keer pas gedropt voor ons in de 16 keer (had gedacht dat we em al veel vaker ner hadden, schijnbaar niet dus :D ) bar weinig als je het mij vraagt iig ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Kees schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:47:

heel lang verhaal...

Echter besef wel dat de alliance niet zonder paladins kan. vrijwel alle classes (op tank warriors na) zijn te vervangen in een raid, paladins niet zo makkelijk.
ehm... sure...

@4fun, nieuwe ctraidbosstimer downloaden met Hakkarfix, daar moet het mee lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

we hebben er 1, die dropte bij de tweede kill (in augustus ergens) verder 2/3 bonereavers, 5/6 perdition, en 1 sulfuras (10 minuten later hebben we de hamer gecraft en de legendary gemaakt, we zaten er al even op te wachten :D) dat was het geloof ik. Overigens hadden wij net afgelopen maand onze eerste brutality blade drop... Dus de loot is niet zo mooi verdeelt als op thott ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
wij hebben ragna ongv 7x down, misschien 8 en onslaught girdle is 3x gedropt :P

Afgelopen zondag 2x ony gedaan en ragna. 4x ds helm en 2x ds pants, geez...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

* Brummetje heeft eindelijk z'n wrath legs..

Na te lange tijd zelfs nefarian al dood heb ik ook eindelijk me legs >.<

Steeds als ze dropte was ik er niet enzo :P

[ Voor 8% gewijzigd door Brummetje op 15-02-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Imodium schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:49:
Ik wil nog maar eens het een en ander toevoegen aan de Ashkandi discussie. Ik zit in de guild die dus de Ashkandi kreeg.

[...]

Verder ben ik al trots genoeg dat wij Nefarian gekilled hebben en een Ashkandi hebben.
Wij hebben er al 2. Lekker puh!

ps: 4 maanden nadat de rest van Europa Nefarian op farmstatus heeft opscheppen dat je hem kan killen is niet iets om over op te scheppen. Vooral niet na al die BWL nerfs. Al helemaal niet als Alliance. Ja, ik wilde nog even stoken :)
Imodium schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:21:
[...]

Ben je toevallig paladin? Warriors en rogues moeten het in PVP hebben van instant attacks, zoals mortal strike, sinister strike of backstab. Dus nee, DPS betekent vrij weinig.
In het licht van je bovenste post vond ik dit uitermate grappig.
MJ85 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:46:
[...]

Zelfs de initialen op het zwaard (A.L van Anduin Lothar; Een paladin :P) duiden er op. Maar goed, de mensen die denken dat heal/support classes alleen nog met +heal dingen genoegen zullen nemen krijgen een dikke foad op het rekest bij mij. Zoek maar lekker Healers / Support Class gasten die daar wel genoegen mee nemen. Dus grats met z'n zwaardje :D
Hold your (free) horses even meneer Paladin! Even een lesje WoW-lore puur om je argumentatie tegen te gaan:

Anduin Lothar was geen Paladin, hij was een Ridder van Stormwind en behoorde tot de Brotherhood of the Horse. Later werd hij de Supreme Commander van de Alliance bij het gevecht om Blackrock Mountain waar hij verloor van Orgrim Doomhammer. Zie ook http://www.wowwiki.com/Anduin_Lothar voor meer informatie. In alle waarschijnlijkheid is zijn zwaard toen door de Blackrock Orcs mee de berg ingenomen, en na al deze tijd uiteindelijk via Rend Blackhand, de nieuwe leider van de Blackrock Clan, naar zijn baas Victor Nefarious gegaan -> Nefarian dropt dus het zwaard van Anduin Lothar.

Zijn "assistent" en schildknecht was Turalyon (http://www.wowwiki.com/Turalyon), en dat was WEL een Paladin. Wellicht haal je de twee door elkaar. Voor verdere informatie verwijs ik je door naar de Allakhazam en Thottbot pagina's van Ashkandi's waar de mening dat Anduin een Paladin was in meer detail wordt tegengesproken.

[ Voor 135% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 15-02-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Feliciteer die jongen gewoon met wat ie gedaan heeft net zoals je dat bij anderen doet, al zal het voor mijn part een beginnende guild zijn die drakki neerlegt dan nog feliciteer ik ze, puur uit beleefdheid

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Laatst online: 27-03 13:04
Anoniem: 142799 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:06:
Ik heb nu de Alliance Gift Collection verzameld en moet ik hem naar Kwee Q. Peddlefeet brengen. Maar waar is die gast?
Stormwind keep naast The King (dat kleine ventje). Doe gelijk een /kiss naar die Kwee dan krijg je een buff van +200HP voor 60mins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

De guild waar ik in zit heeft een zwaar tekort aan Priests. Nou heb ik voormezelf besloten om in dienst van de Guild een priest te lvlen. Maar hoe kan ik snel deze priest lvlen? Met mijn huidige / eerste char (Mage) zat ik op 18dagen played voordat die lvl60 was.. nu heb ik geen zin om weer 18 dagen te spelen om mijn priest op 60 te krijgen.

Hoe krijg ik mijn priests zo snel mogelijk op 60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 31660 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:20:
De guild waar ik in zit heeft een zwaar tekort aan Priests. Nou heb ik voormezelf besloten om in dienst van de Guild een priest te lvlen. Maar hoe kan ik snel deze priest lvlen? Met mijn huidige / eerste char (Mage) zat ik op 18dagen played voordat die lvl60 was.. nu heb ik geen zin om weer 18 dagen te spelen om mijn priest op 60 te krijgen.

Klinkt misschien heel dom, maar gewoon levelen. Geen professions, gewoon full-out grinden. That's right, alleen maar grinden. Weet je toevallig een quest met mooie rewards of waarvoor je veel mobs moet slachten, pak ze mee. Verder gewoon echt nonstop grinden. Op latere levels wil je natuurlijk instances is, da's meestal geen probleem als priest. Je doet er daarentegen goed aan om niet te vertellen dat je schadowspecced bent, noobs weten namelijk niet dat je met shadowspec ook degelijk kunt healen. Want je zal shadow gaan. Holy levelt voor geen meter.

Ik heb nog geen priest geleveled tot 60, maar weet wel dat het goed binnen 8 days /played te doen is.

[ Voor 6% gewijzigd door Wouter185 op 15-02-2006 11:25 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In principe 2 drops, maar 1 momenteel nog maar actief.

We killen Rags al sinds mei vorig jaar.

Wat Wouter hierboven zegt, en op lvl 48 gaan AoE levellen met wat mages en priests in Hearthglenn. Jij tagged een groep van 15 elites met bijv een oil of immo of een cloak of fire (of holy nova ;p zolang het maar aoe is), de mages en priests die niet in je groep zitten killen ze met mass aoe, jij krijgt 3/4 balkjes per groep mobs. Appeltje eitje.

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 15-02-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:19
Anoniem: 49591 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:20:
@ de guilds die Onyxia op farmstatus hebben staan:
Hoevaak dropt bij jullie Nemesis Skullcap?
Hij staat bij onze guild nu al enkele maanden op farmstatus en hij is nog NOOIT gedropt.
We gaan haar vanavond weer neerhalen en ik ga er eerlijk gezegd weer vanuit die ie niet dropt.
Volgens mij zijn de priests al bezig met dissen. Echt heel triest allemaal.
Ow ja, we wisselen ook steeds van ML, dus daar kan het ook niet aan liggen.
9x kills, 3x Nemesis. Dus 1 in de drie is die verdomde skullcap. Wij wisselen nooit van ML, is echt een fabeltje dat men denkt dat dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Bij ons dropt altijd Warlock/Hunter loot :X Overal zelfs BWL :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

Anoniem: 114195 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:27:
[...]

Wat Wouter hierboven zegt, en op lvl 48 gaan AoE levellen met wat mages en priests in Hearthglenn. Jij tagged een groep van 15 elites met bijv een oil of immo of een cloak of fire (of holy nova ;p zolang het maar aoe is), de mages en priests die niet in je groep zitten killen ze met mass aoe, jij krijgt 3/4 balkjes per groep mobs. Appeltje eitje.
Ok, maar dat laatste wat je zegt, kan dat ook al niet @ low lvl.. als ik een high lvl guildie mee neem, niet in party, ik doe dmg op een mob en hij killed hem.. krijg ik dan de volledige XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hooli-gan schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:32:
[...]

9x kills, 3x Nemesis. Dus 1 in de drie is die verdomde skullcap. Wij wisselen nooit van ML, is echt een fabeltje dat men denkt dat dat werkt.
ligt ook niet aan de ML, maar aan de raidid die je krijgt ;p dus verkeerde raidid is veel nemesis in jullie geval. Wat betreft onyxia hebben we maar weinig geluk gehad met de Skullcap, in totaal maar 4 keer voor ons, in weet ik hoeveel onyxia we hebben gedaan. wrath aan de andere kant dropt bij ons van onyxia bij bosjes, zijn al aan het dissen iig ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:35:
[...]

Ok, maar dat laatste wat je zegt, kan dat ook al niet @ low lvl.. als ik een high lvl guildie mee neem, niet in party, ik doe dmg op een mob en hij killed hem.. krijg ik dan de volledige XP?
Nope, pas op lvl 48 krijg je XP als een lvl 60 je getaggede mob killed. Als de mob grijs is voor de "killer" krijg je dr niks van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Je kan toch z'n naam gewoon op de receipt zien? Het is je eigen keuze of je het teruggeeft. Zou het zelf wel doen, het is lullig voor het persoon dat even niet oplette. Bad karma als je daarmee vrede hebt.

Bovendien ik betwijfel dat 75gold voor jou een dramatisch bedrag is als je al een alt hebt, maar je hebt altijd de kans dat het persoon dat het kocht nu inderdaad net toevallig zijn hard gespaarde mount goud kwijt is. Je hebt natuurlijk ook de kans dat het de snoode level 60 is die het verschil tussen 75 copper of 75 gold niet eens meer weet.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

Sugar Daddy's guide to grinding a lvl60 priest

Zeer uitgebreide post over het lvl'en van een priest in +/- 8dagen played, incl grindspots talent build en item hints (lees ook de reacties, staan wat nuttige dingen in).
Ben er ook mee begonnnen, maar ben pas lvl20 dus kan niet zeggen hoe goed het werkt.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
damn SR dropt dus weinig :/

dat sucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
kevinp schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:40:

Ons succes voor de eerste kill was om 2 extra healers (priests/druids) mee te nemen voor cross-healing in het begin en om bij te springen bij het offtanken van de Elites. Dus in plaats van met ongeveer 9-10 dedicated healers gingen we voor Domo met 12 healers. Nu is dat niet nodig omdat de dps een stuk hoger ligt dan toen (gevecht duurt korter), maar toendertijd wel. Onze methode is 1 Elite-4 Healers-3 Elites

[ Voor 5% gewijzigd door mdmeijer op 15-02-2006 12:12 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Kees schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:48:
[...]
Is dat de quest waar een mage een rondje door Ironforge / orgrimarr moet lopen zonder gevraagt te worden voor water/brood?
rolfmao _/-\o_ _/-\o_ . Deze had ik nog niet eerder gehoord. Zou idd een hele uitdaging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 02-05 12:54

DinX

Motormuis

Brummetje schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:33:
Bij ons dropt altijd Warlock/Hunter loot :X Overal zelfs BWL :X
Is niet alles hunter loot dan ? :+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Wij (Fist of Fury - Terenas) kregen m niet neer met 1-4-3. Dus gebruiken we nu 2-4-2. Van belang is dat er HEEL goed gesheeped wordt. Dit is net als bij Garr de banish de sleutel tot succes. Resheep 5 secs voordat de shields komen, een gesheepte mage is heel gevaarlijk!

Wij geven de MT en de lange offtanks 2 healers en een shaman, de 2 korte offtanks een priest en een shaman. 1 Priest hebben we in de sheep groep. De overige healers houden zich bezig met de nukers.

0. Domo tanken met de MT en de hunter mobs gedurende het hele gevecht. LET OP: zet growl uit. Als Domo echt weg loopt laat een hunter m terug pullen.
1. Nuken van de 2 korte offtank mobs.
2. Een aangewezen offtank pakt de eerste healer, die wordt genuked.
3. Een aangewezen offtank pakt de tweede healer, die wordt genuked.
4. De sheep breekt, de 2 vrije tanks pikken de healers op. Deze worden ook in afgesproken volgorde genuked.
5. Laatste 2 elites afmaken.

Altijd handig: bandage ftw! en goed op de shields letten. Dont cripple your own raid =)

[ Voor 6% gewijzigd door Minotic op 15-02-2006 12:56 ]

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 26-04 16:12
DinX schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:50:
Is niet alles hunter loot dan ? :+
Nee, Hunters kunnen geen maces, plate, shields en wands gebruiken. Voor de rest is alles gewoon Hunter lewt ja ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Furio schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:54:
Wij (Fist of Fury - Terenas) kregen m niet neer met 1-4-3. Dus gebruiken we nu 2-4-2. Van belang is dat er HEEL goed gesheeped wordt. Dit is net als bij Garr de banish de sleutel tot succes. Resheep 5 secs voordat de shields komen, een gesheepte mage is heel gevaarlijk!

Wij geven de MT en de lange offtanks 2 healers en een shaman, de 2 korte offtanks een priest en een shaman. 1 Priest hebben we in de sheep groep. De overige healers houden zich bezig met de nukers.

0. Domo tanken met de MT en de hunter mobs gedurende het hele gevecht. LET OP: zet growl uit. Als Domo echt weg loopt laat een hunter m terug pullen.
1. Nuken van de 2 korte offtank mobs.
2. Een aangewezen offtank pakt de eerste healer, die wordt genuked.
3. Een aangewezen offtank pakt de tweede healer, die wordt genuked.
4. De sheep breekt, de 2 vrije tanks pikken de healers op. Deze worden ook in afgesproken volgorde genuked.
5. Laatste 2 elites afmaken.

Altijd handig: bandage ftw! en goed op de shields letten. Dont cripple your own raid =)
toon volledige bericht
Als je deze techniek gaat beheersen kan je deze tactiek nog verder verfijnen

2 elites dood
2 elites naar 10%
2 healers dood > Schaap zal breken.
2 healers oppikken, doden, daarna de verzwakte elites aftikken.

Het grote vordeel is dat je de elites naar 10% brengt in de "rustige" fase, dus als de chaotische fase aanbreekt heb je opeens wat meer opties:

- Als 1 van de offtank teams het zwaar krijgt heb je die elite heel snel neer.
- Als 1 elite ontsnapt (shit happens) is de loslopende elite weg te nuken zonder al teveel schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132653

Anoniem: 168590 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:52:
Speciaal voor dit topic maar even geregistreerd :)
ik speel ook WOW, ben al een tijdje level 60...
ik ben een gnome mage op Sylvanas..
nog meer mensen van sylvanas hier ?

mijn profiel :
http://wow.allakhazam.com/profile.html?175728
Ik speel ook op Sylvanas al vanaf het begin. enige GoT ter die ik ook ken (ben horde) is Walanti.
anyway misschien ken je me wel ik ben Shalight de Shaman van The Moo Mafia :)

vanaaf weer ony downen en firemaw proberen^_^

en zonnesteek ik wacht met smart op dat filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:06:
[...]

Nee, Hunters kunnen geen maces, plate, shields en wands gebruiken. Voor de rest is alles gewoon Hunter lewt ja ;)
en als de hunter nou een enchanter is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Anoniem: 139886 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:12:
[...]

2 elites dood
2 elites naar 10%

Het grote vordeel is dat je de elites naar 10% brengt in de "rustige" fase, dus als de chaotische fase aanbreekt heb je opeens wat meer opties:

- Als 1 elite ontsnapt (shit happens) is de loslopende elite weg te nuken zonder al teveel schade.
Deze tactiek gebruiken wij ook. Althans in het begin. Heb nu niet eens meer door welke tactiek er gebruikt word. Sheep, nuke ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

In het begin is het niet te doen, ook nog de elites naar 10% brengen. Later kan ik me voorstellen dat het wel kan.

Overigens zondag nog 2 keer gewiped omdat ik tijdens het uitleggen 2 keer mijn imp (ik weet niet hoe) naar voren stuurde...Toch maar iedereen op teamspeak de volgende keer. Gelukkig bij de eerste echte try ging ie, zoals gebruikelijk, neer.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-04 08:50
De allerlaatse elite wordt toch door domo weer naar 100% gehealed, dus dan heeft volgens mij die 10% tactiek ook niet zo veel zin?

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Anoniem: 132653 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:16:
[...]

Ik speel ook op Sylvanas al vanaf het begin. enige GoT ter die ik ook ken (ben horde) is Walanti.
Helemaal niet, je blijft met je poten van Sunar af! O+

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Yellow|A schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:42:
[...]

Je kan toch z'n naam gewoon op de receipt zien? Het is je eigen keuze of je het teruggeeft. Zou het zelf wel doen, het is lullig voor het persoon dat even niet oplette. Bad karma als je daarmee vrede hebt.

Bovendien ik betwijfel dat 75gold voor jou een dramatisch bedrag is als je al een alt hebt, maar je hebt altijd de kans dat het persoon dat het kocht nu inderdaad net toevallig zijn hard gespaarde mount goud kwijt is. Je hebt natuurlijk ook de kans dat het de snoode level 60 is die het verschil tussen 75 copper of 75 gold niet eens meer weet.
Ik krijg nooit te zien wie mijn auctions heeft gekocht :?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Roeligan schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:37:
[...]

Ik krijg nooit te zien wie mijn auctions heeft gekocht :?
is nieuw sinds een patch (of twee patches) geleden.

Zodra je een mail met het geld ontvangt staat daar ook de koper in. Lees maar eens goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ik snap 1 ding nog niet helemaal... (Ja ben een n00b :P)
Als ik een 'mail' verstuur met een item naar een Party member (omdat zij niet online is) kan ze die later toch gewoon ophalen bij de brievenbus :? Of werkt dat zo niet :?
Want uit de manual wordt ik er niet echt wijer uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Anoniem: 139886 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:12:
[...]

2 elites dood
2 elites naar 10%

Yep zo doen wij het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chromeeh schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:07:
Als ik een 'mail' verstuur met een item naar een Party member (omdat zij niet online is) kan ze die later toch gewoon ophalen bij de brievenbus :? Of werkt dat zo niet :?
jawel, duurt ongeveer een uurtje voordat de mail verwerkt is in het hele systeem en dan kan ze het gestuurde item gewoon uit een brievenbus pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
chromeeh schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:07:
Party member, is iemand met wie je in een grope zit (je moet dan beiden online zijn) en dan kun je samen questen of gewoon mobs killen etc. (ook samen in de Party chat praten /p )

Dus ik neem aan dat je een guild-member bedoeld :)

Maar het werkt idd zo dat je naar een mailbox kunt lopen en daar een mail aan iemand anders op de server kunt sturen. Hij/zij kan deze later ophalen en lezen :)

Normale mail + geld komt direct aan, items hebben een interval van ~1 uur. (dit zodat guilds niet onbeperkte 'guild-bank' ruimte hebben)

[ Voor 9% gewijzigd door addictive op 15-02-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838

Anoniem: 132653 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:16:
[...]

vanaaf weer ony downen en firemaw proberen^_^

en zonnesteek ik wacht met smart op dat filmpje!
Gasp! Moo Maffia! :P Ben je denk ik nog niet tegen gekomen maar MM vind ik altijd leuk ... om te backstabben! >:) Ik speel een NE Rogue op Sylvanas genaamd TaoJin, Cobra Commanders guild. Zijn er nog meer spelers van Sylvanas hier present? Misschien mensen waar ik in-game mee geouwehoerd heb, zou wel funny zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

Waarom die adds naar 10% brengen?

Wij hebben pas twee weken geleden raggie gedowned maar met een groep die nog nooit eerder majordomo had gedaan kregen we heb in 1 try ever neer.

Gewoon ->

Elite,
Elite,
Healer,
Healer,
Healer,
Healer,
Elite,
Elite.

Simpelweg nuken, we killen majordomo (ok, niet majordomo zelf ok ;p) nu gewoon zonder deaths at all zonder gekke trucjes om adds op 10% te brengen enzo, dit kost minder tijd en minder concentratie van je raids.

Spelers zijn nou eenmaal makkelijk uit hun concentratie, en ik weet van Zul Gurrub dat die 10% soms wel erg vervelend is om te houden ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Wiebbe op 15-02-2006 14:41 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

addictive schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:12:
[...]

Party member, is iemand met wie je in een grope zit (je moet dan beiden online zijn) en dan kun je samen questen of gewoon mobs killen etc. (ook samen in de Party chat praten /p )

Dus ik neem aan dat je een guild-member bedoeld :)

Maar het werkt idd zo dat je naar een mailbox kunt lopen en daar een mail aan iemand anders op de server kunt sturen. Hij/zij kan deze later ophalen en lezen :)

Normale mail + geld komt direct aan, items hebben een interval van ~1 uur. (dit zodat guilds niet onbeperkte 'guild-bank' ruimte hebben)
Nee ik bedoel geen Guild Member maar een Party Member :)
Maar het is me nu wel duidelijk hoe het werkt...

Gister avond laat ook nog een 'Malachite' gerolled uit een Chest.
Weet alleen niet wat ik er mee kan :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
weet iemand wanneer de volgende splinternieuwe realm online komt? word dat ergens aangegeven oid? ik wil met een vriend naar een nieuwe realm.. heb nu 2x 60, 32 mage en 23 rogue.. willen ff een nieuwe server... weet iemand hier meer over? hoelang kan dit ongeveer duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-05 12:30
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:35:
[...]

Wij hebben er al 2. Lekker puh!

ps: 4 maanden nadat de rest van Europa Nefarian op farmstatus heeft opscheppen dat je hem kan killen is niet iets om over op te scheppen. Vooral niet na al die BWL nerfs. Al helemaal niet als Alliance. Ja, ik wilde nog even stoken :)
Als wij ook 4 maanden geleden begonnen waren sloeg dit misschien nog ergens op. Waar schep ik op? Juist ja, en makkelijk joh als alliance, Nefarian despawnde al op 20%. Alsjeblieft man, ga ergens anders kinderachtig doen.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-03 13:42

RD

focus

Korte vraag, hoe snel is het te leren voor iemand die nog niks met dit spel gedaan heeft of de voorgaande reeks? Ik ben erg benieuwd naar het spel, maar wil zekeren dat ik niet verdwaal in een wereld waar in je continue achter loop als "newbie" en nooit verder komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Gewoon ->

Elite,
Elite,
Healer,
Healer,
Healer,
Healer,
Elite,
Elite.
idem hier, we nemen ook nog een extra tank mee indien er toch per ongeluk eentje wordt afgemaakt

de key is dat iedereen weet wanneer welke add wordt afgemaakt

gisteren patherboss in zg voor de eerste keer geprobeerd, supergevecht en uiteindelijk ook neergekregen, vond ik persoonlijk moeilijker dan domo

ragnaros op onze 1e try naar 59% gekregen maar we moeten nog even schaven aan onze techniek om die sons zsm af te maken, we proberen ze nu zo ver mogelijk van man users te krijgen en dan daar af te maken, iets wat opzich wel ging ware het niet dat we dat niet op tijd konden doen, wipen = leren zullen we dan maar zeggen

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imodium schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:39:
[...]

Als wij ook 4 maanden geleden begonnen waren sloeg dit misschien nog ergens op. Waar schep ik op? Juist ja, en makkelijk joh als alliance, Nefarian despawnde al op 20%. Alsjeblieft man, ga ergens anders kinderachtig doen.
Moest het nou weer de hele dag duren voordat je ging happen? Nu ga ik zo al weer naar huis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
RD schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:43:
Korte vraag, hoe snel is het te leren voor iemand die nog niks met dit spel gedaan heeft of de voorgaande reeks? Ik ben erg benieuwd naar het spel, maar wil zekeren dat ik niet verdwaal in een wereld waar in je continue achter loop als "newbie" en nooit verder komt.....
Denk dat het enige is waar je aan moet wennen de controls zijn, de tooltips zijn duidelijk genoeg dat je de rest word verteld.

En kwa warcraft verhaal, tja what else is there to know :) Oorlog -> Humans / orcs en daar hebben ze in de loop der jaren wat races aan toegevoegd in een oog opslag. Niet echt veel meer wat je echt moet weten om het spel te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-05 12:30
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:48:
[...]

Moest het nou weer de hele dag duren voordat je ging happen? Nu ga ik zo al weer naar huis :(
Affliction stond altijd bekend om het kinderachtige gedrag van hun members, sindsdien is er verder weinig veranderd zie ik :). Nou ja, ik zal mijn best doen om je bestaan te negeren.

@RD:

De game is vrij casual en makkelijk op te pakken.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
chromeeh schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:26:
[...]

Met een party member kun je ook traden als 'ie bij je in de buurt is. Klik op je partymember, right click op z'n foto en kies Trade. Dan kun je dingen vanuit je bags in het tradescherm doen, wijst zich vanzelf. Voordeel is dat je dan niet bij een mailbox hoeft te staan en je op items geen uur vertraging hebt.

Malachite is, net als dingen zoals Tigerseye die je op jouw level tegenkomt, een ingrediënt voor crafting professions zoals blacksmithing.
Snel genoeg. De trucks zul je niet gelijk kennen, maar de eerste levels word je behoorlijk op weg geholpen in een omgeving zonder vijanden die je direct aanvallen. Perfect om even te oefenen. Verder is het handig de manual even door te kijken. Het verhaal gaat door na WCIII: TFT, maar dat zal je niet opvallen als je die game niet gespeeld hebt en is ook niet van invloed verder. Zonder die background kun je prima WoW spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Exitium op 15-02-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Wat is nou eigenlijk een videokaart waarop je WoW met alle eye-candy op 1280x1024 vloeiend kan spelen?

Momenteel heb ik nog een Radeon 9700 en eigenlijk voldoet die prima m.u.v. 40-man raids, maar ik ben toch van plan mijn PC te vervangen. Aangezien ik eigenlijk alleen WoW speel lijkt het me zonde op een 7800GTX of een Radeon x1900xtx te kopen. Moet ik meer in het segment van de 7800GT gaan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Laatst online: 22:26
RD schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:43:
Het is handig om dingen te weten, maar ik denk dat de meeste <16 ook niet deel 1 t/m 3 hebben gespeeld aangezien deel 1 ongeveer net zo oud/ouder is als hun. Maar Blizzard heeft het zo gemaakt dat je dingen herkent uit de vorige delen, maar het niet noodzakelijk is om te weten.

(Ik als speler van deel 1 t/m 3 loop wel eens van: Ow ja hier ben ik 4 ingemaakt door .... voor dat ik de lvl klaar had, maar goed dat ben ik) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-04 21:59
tjempjun schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:04:
Wat is nou eigenlijk een videokaart waarop je WoW met alle eye-candy op 1280x1024 vloeiend kan spelen?

Momenteel heb ik nog een Radeon 9700 en eigenlijk voldoet die prima m.u.v. 40-man raids, maar ik ben toch van plan mijn PC te vervangen. Aangezien ik eigenlijk alleen WoW speel lijkt het me zonde op een 7800GTX of een Radeon x1900xtx te kopen. Moet ik meer in het segment van de 7800GT gaan zoeken?
ik heb hem gedraaid met een xfx 6800GT @ 428/1150, en dat liep lekker soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Exitium schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:00:
[...]

Met een party member kun je ook traden als 'ie bij je in de buurt is. Klik op je partymember, right click op z'n foto en kies Trade. Dan kun je dingen vanuit je bags in het tradescherm doen, wijst zich vanzelf. Voordeel is dat je dan niet bij een mailbox hoeft te staan en je op items geen uur vertraging hebt.

Malachite is, net als dingen zoals Tigerseye die je op jouw level tegenkomt, een ingrediënt voor crafting professions zoals blacksmithing.
[...]
*KNIP*
Ja ok dat wist ik maar ik wou graag weten of ik via de mail spullen kon sturen naar m'n partymember als ze niet online is. Als ze dan vervolgens naar een mailbox gaat als ze online is ze dan het item op kan halen.
Maar ik begrijp uit het antwoorden alles met elkaar dat dat gewoon mogelijk is :)

Ik merk ook in het spel zelf dat er veel high(er) lvl chars zijn die nieuwe chars / newbies helpen.
Niet direct middels items maar met aanwijzingen of met wat battle ondersteuning.
Dat heeft me gister ook nog weer gered :Y) (Had een paar Goblins te veel achter me aan :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168590

Anoniem: 92838 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:36:
[...]

Gasp! Moo Maffia! :P Ben je denk ik nog niet tegen gekomen maar MM vind ik altijd leuk ... om te backstabben! >:) Ik speel een NE Rogue op Sylvanas genaamd TaoJin, Cobra Commanders guild. Zijn er nog meer spelers van Sylvanas hier present? Misschien mensen waar ik in-game mee geouwehoerd heb, zou wel funny zijn :)
HIER !!!

Asyris 60 Gnome Mage ;)

uit A N E M O S

vanaaf weer lekker MC cleare als het goed is :) hoop vandaag mn arcanist broekje te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 13-09-2024

Ik draai alles vol zonder last te hebben op een X800 XT, das op 1028*1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168590

Hom3r schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:26:
[...]

Ik draai alles vol zonder last te hebben op een X800 XT, das op 1028*1024
7800GT draait ook alles heel erg soepel (60+ FPS) alles op max 1280x1024 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

When Chuck Norris has sex with a man, it is not because he is gay, but
because he has run out of women.

Chuck Norris doesn't read books. He stares them down until he gets the
information he wants.

If you ask Chuck Norris what time it is, he always says, "Two seconds
till." After you ask, "Two seconds till what?" he roundhouse kicks you in
the face.

Chuck Norris uses ribbed condoms inside out, so he gets the pleasure.

Since 1940, the year Chuck Norris was born, roundhouse kick related deaths
have increased 13,000 percent.

There are no disabled people. Only people who have met Chuck Norris.

There is no chin behind Chuck Norris' beard. There is only another fist.

It was once believed that Chuck Norris actually lost a fight to a pirate,
but that is a lie, created by Chuck Norris himself to lure more pirates to
him.

Chuck Norris once lined up to kick the winning field goal of a high school
football game. When the football went flat, he persuaded the referees to
let him kick the field goal with a 3 month old child. Chuck roundhoused
kicked the baby 60 yards through the uprights and then proceeded to bang
every girl in the stadium.

The chief export of Chuck Norris is pain.

Chuck Norris doesn't believe in God. God believes in Chuck Norris.

When Chuck Norris's wife burned the turkey one Thanksgiving, Chuck said,
"Don't worry about it honey," and went into his backyard. He came back five
minutes later with a live turkey, ate it whole, and when he threw it up a
few seconds later it was fully cooked and came with cranberry sauce. When
his wife asked him how he had done it, he gave her a roundhouse kick to the
face and said, "Never question Chuck Norris."

If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris,
you may be only seconds away from death.

Those aren't credits that roll after Walker Texas Ranger; it is actually a
list of people that Chuck Norris roundhouse kicked in the face that day.

If you unscramble the letters in "Chuck Norris" you get "Huck corn, sir."
That is why every fall, Chuck travels to Nebraska and burns the entire
state down.

Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried.

Chuck Norris once roundhouse kicked someone so hard that his foot broke the
speed of light, went back in time, and killed Amelia Earhart while she was
flying over the Pacific Ocean.

Rather than being birthed like a normal child, Chuck Norris instead decided
to punch his way out of his mother's womb. Shortly thereafter he grew a
beard.

Chuck Norris built a time machine and went back in time to stop the JFK
assassination. As Oswald shot, Chuck met all three bullets with his beard,
deflecting them. JFK's head exploded out of sheer amazement.

Chuck Norris can make a woman climax by simply pointing at her and saying
"booya".

Chuck Norris does not sleep. He waits.

Chuck Norris once shot a German plane down with his finger, by yelling,
"Bang!"

Crop circles are Chuck's way of telling the world that sometimes corn needs
to lie the fcuk down.

In fine print at on the last page of the Guinness Book of World Records it
notes that all world records are held by Chuck Norris, and that those
listed in the book are simply the closest anyone has ever come to matching
him.

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck allows to
live.

Chuck played Russian Roulete with a fully loaded gun and won.

When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and
instead requests a handgun and a bucket.

Chuck Norris is the reason why Wally is hiding!

:7 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Errr anders post je ff alle facts van http://www.chucknorrisfacts.com/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ow die site kon ik niet :7 wel lachen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 21:40
[...]

Leuk dat hier ook wat luitjes zitten van Sylvanas :)

lvl 60 undead mage genaamd Odama present :+ En nog wat alts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Buhh, slappe 12-jarigen humor dat een maand geleden al niet leuk meer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

/chuck guild.... ze worden er gek van :P

een van mezelf in /macro /s Chuck Norris roundhouse kicks all beggars IN THE FACE!!! He (nor I) gives away free money... go bother your guildies!!!

Ik wordt ondehand gek van die bedelaars, al helemaal als ze in een guild zitten....

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Roeligan schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:13:
/chuck guild.... ze worden er gek van :P

een van mezelf in /macro /s Chuck Norris roundhouse kicks all beggars IN THE FACE!!! He (nor I) gives away free money... go bother your guildies!!!

Ik wordt ondehand gek van die bedelaars, al helemaal als ze in een guild zitten....
Gister vroeg er iemand om 4gold |:(
ja he doeiii, das veel geld @ lvl 23 (1e char).

Trouwens sinds vanmiddag mn 1e rank gekregen, Sergeant :)
Straks maar ff snel die trinket halen! Dispell fear / polymorph :9~

[ Voor 14% gewijzigd door xAndyx op 15-02-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 00:09

Ik draai het met een 6600GT op 1280x960 met alles max en 2x FSAA ofzo.
Videokaart is meestal niet de beperkende factor bij WoW, eerder de hoeveelheid geheugen.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
welke realm is het nieuwste? en wanneer komt er weer een nieuwe..? ik kan het niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
chromeeh schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:26:
[...]

malchite wordt gebruikt bij 'engineering' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

xAndyx schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:16:
[...]

Gister vroeg er iemand om 4gold |:(
ja he doeiii, das veel geld @ lvl 23 (1e char).

Trouwens sinds vanmiddag mn 1e rank gekregen, Sergeant :)
Straks maar ff snel die trinket halen! Dispell fear / polymorph :9~
Das rank 3... knap als je in week gelijk 3 haalt. Corporal kan al die trinket halen, werkt niet altijd, ik heb al een paar keer meegemaakt dat als ik stunned ben de trinket is disabled (cannot do that while stunned :? ) Sergeant kan ook sergeants cape halen, die is wel netjes.

[ Voor 6% gewijzigd door Roeligan op 15-02-2006 17:38 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

addictive schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:35:
[...]

malchite wordt gebruikt bij 'engineering' :)
En smitthing, een boel juweeltjes ook bij enchanting trouwens.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Roeligan schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:39:
[...]

En smitthing, een boel juweeltjes ook bij enchanting trouwens.

Ik ken geen enchanting recipe waar ik dat voor nodig had. Malachite is voor een paar blacksmithing en engineering recipes nodig.

Nevermind...verkeerd gelezen. "een boel juweeltjes" over het hoofd gezien. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Bulligan op 15-02-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Hooli-gan schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:42:
[...]

Ik ken geen enchanting recipe waar ik dat voor nodig had. Malachite is voor een paar blacksmithing en engineering nodig.
Ik zeg ook niet malachite, ik zeg een boel juweeltjes (shadowgem, diverse pearls) Malachite voor zover ik weet (pas lvl 160 op mn alt) niet bij ench.

[edit]
En ik dus weer te snel gereply-ed :P

[ Voor 6% gewijzigd door Roeligan op 15-02-2006 17:44 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-05 17:42
Roeligan schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:37:
[...]

Das rank 3... knap als je in week gelijk 3 haalt. Corporal kan al die trinket halen, werkt niet altijd, ik heb al een paar keer meegemaakt dat als ik stunned ben de trinket is disabled (cannot do that while stunned :? ) Sergeant kan ook sergeants cape halen, die is wel netjes.
Weet je wel zeker dat je
a) stunned was (niet gouge en sap zijn bijv geen stuns meer)
b) het trinket geequipped had?

Ik krijg deze melding als ik op m'n trinket key op de balk druk terwijl hij niet geequipped is en ik in combat ben (kan ik dus niet equippen - cannot do while stunned).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 20:54
Wat is een goede prijs voor een Nightblade?

Ik wil hem graag verkopen, maar ik heb geen idee wat een redelijke prijs is om te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 10:11

Thermometer

Whoop Whoop!

heuveltje schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:47:
[...]

Sugar Daddy's guide to grinding a lvl60 priest

Zeer uitgebreide post over het lvl'en van een priest in +/- 8dagen played, incl grindspots talent build en item hints (lees ook de reacties, staan wat nuttige dingen in).
Ben er ook mee begonnnen, maar ben pas lvl20 dus kan niet zeggen hoe goed het werkt.
Tof man _/-\o_ heb je er ook een voor hunter? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Sander1991 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:49:
[...]

Tof man _/-\o_ heb je er ook een voor hunter? :+
en warrior O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Mojo schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:27:
[...]

Helemaal niet, je blijft met je poten van Sunar af! O+
O+
[...]

ik dus, Troll Shadowpriest zonder guild op 't moment ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

BootVluchteling schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:24:
welke realm is het nieuwste? en wanneer komt er weer een nieuwe..? ik kan het niet vinden?
Scarshield Legion (RP-PVP) and Xavius(PVP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-04 21:07
Speel nou al een tijdje op Ahn'Qiraj PVP realm, in het begin veel horde met rust gelaten, maar als je op een gegeven moment geganked word door 2 lvl 50's die totaal geen honor van je krijgen en ook blijven campen pak je elke horde die je tegenkomt, ook al zijn ze 20 levels lager :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Speelt hier iemand op Earthen Ring , Horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 22297 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:44:
[...]

Scarshield Legion (RP-PVP) and Xavius(PVP)
eindelijk! dank je wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
Anoniem: 167308 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:48:
[...]

mja ik weet niet hoeveel sterker de elites zijn dan healers. iig weet ik wel dat ze steeds sterker (denk ik, want ze worden ook groter) worden als er een elite/healer neergaat.

wij doen altijd eerst 2 elites, dan de 4 healers en als laatste de 2 elites nog. zorg er wel voor dat je in CTraid maar 1 MT hebt staan, die alle targets afgaat, dat kan dan geen verwarring veroorzaken over welke elite/healer afgemaakt moet worden.
dat laatste wordt gedaan door een rogue :P. Het nadeel is dat als je 2 elites killed dat je twee healers tegelijk up hebt. Dat zou wel eens lastig kunnen zijn.

wij willen tactiek proberen om eerst één elite te killen. dan Éen healer, dan 3 elites zo laag mogelijk. En dan met AOE(goed op shield letten) alle 3 tegelijk neerhalen. Dan breken 3 sheeps, maar de healers moeten niet zoveel problemen opleveren.

[ Voor 15% gewijzigd door Kevinp op 15-02-2006 21:15 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:04
Wij doen altijd elite, elite, healer, elite 20%, elite 20%, healer, sheeps gaan open, elites neer knallen (vaak rond de 5% ofzo op dat moment omdat er altijd mensen door gaan en de tank ook nog dmg doet) en dan de 2 healers die over zijn killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 64

Nieuwe

Ik claim em een keer, ik heb nog 10 mailtjes die in de startpost verwerkt moeten worden. Als er nog op/aanmerkingen zijn, mailen!
Thx!

• xAndyx
* Knip -> naar nieuwe deel *

[ Voor 95% gewijzigd door xAndyx op 16-02-2006 10:06 ]

• Fuelke
  • Laatst online: 04-05 15:01

Fuelke