Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 8.318 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Anoniem: 151413 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:53:
ff een vraagje:
als je bij een stable master zo'n ''stableslot'' koopt, is dat stableslot dan beschikbaar in alle steden of alleen in de stad waar je die stableslot heb gekocht?

alvast bedankt
Bij iedere stablemaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 12:44
ff een vraagje:
als je bij een stable master zo'n ''stableslot'' koopt, is dat stableslot dan beschikbaar in alle steden of alleen in de stad waar je die stableslot heb gekocht?

alvast bedankt
Die is overal beschikbaar, bij elke stable master

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
items in overvloed

ligt meer aan de mentaliteit dan aan de game :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Tuurlijk kan je het als palladin gebruiken maar bv de TOEP is gewoon godly voor mages en warlocks en wow 75 healing op je spam heal das niet echt super :/

Maar mening vershillen tuurlijk als je mages en warlocks passen ga dan gerust je gang maar tis erg triest als je denk als pally er meer gebruik van te maken :/

Zelfde met een mageblade wow erg leuk wel iets van 20 healing meer terwijl een mage of warlock een mega dps boos krijgt
Zelfde zijn priest die willen rollen op de staff of dominance terwijl er toch echt een superstaff(quest) dropt

en de mageblade een mooie one-hander tuurlijk maar als jij continu de spellcrit/+healing er van gebruikt ben je toch niet aan het tanken en kan je net zo goed een 2 hander vasthouden

al met tuurlijk kan je classe het gebruiken maar ik kom steeds meer en meer pally`s tegen die gewoon het item willen omdat het zo mooi paars is :/

al met al wordt ik een beetje moe van al onze ninja`s in plate :P

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
stamp666 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:01:
Tuurlijk kan je het als palladin gebruiken maar bv de TOEP is gewoon godly voor mages en warlocks en wow 75 healing op je spam heal das niet echt super :/

Maar mening vershillen tuurlijk als je mages en warlocks passen ga dan gerust je gang maar tis erg triest als je denk als pally er meer gebruik van te maken :/

Zelfde met een mageblade wow erg leuk wel iets van 20 healing meer terwijl een mage of warlock een mega dps boos krijgt
Zelfde zijn priest die willen rollen op de staff of dominance terwijl er toch echt een superstaff(quest) dropt

en de mageblade een mooie one-hander tuurlijk maar als jij continu de spellcrit/+healing er van gebruikt ben je toch niet aan het tanken en kan je net zo goed een 2 hander vasthouden

al met tuurlijk kan je classe het gebruiken maar ik kom steeds meer en meer pally`s tegen die gewoon het item willen omdat het zo mooi paars is :/

al met al wordt ik een beetje moe van al onze ninja`s in plate :P
toon volledige bericht
75 healing op een standaardheal van nog geen 400 (in mijn geval ruim 500) is toch best lekker. Ik bedoel in dit geval ook niet puur een paladin, maar iedere healer. Again, een healer die een MT langer op kan houden zorgt er over het algemeen voor dat de boss langer onder controle blijft en de complete raid dus meer damage kan doen. Overklast de bonus van die ene caster.

Mageblade is simpelweg de beste 1h die een paladin kan gebruiken. Heb zelf liever een 1h shield combo omdat dat over het algemeen meer stats geeft dan een 2h en omdat je twee dingen kan enchanten in plaats van één. Het geeft me ook nog meer armor, dus ik leef langer langer. Vergelijk deze lijstjes maar eens, eerste is van een Azuresong met Red Dragonscale, enchanted met +55 healing en +9 spirit. Tweede is Herald of Woe zonder enchant. Lijkt me duidelijk wat er beter is, zelfs als je HoW zou enchanten.

13 sta
29 int
15 spirit
1% spellcrit
+132 healing
+40 damage

31 str
22 sta
20 int
17 spi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
ff een vraagje:

alvast bedankt
alle steden. Werkt precies zoals de bank werkt :)

edit:
doh! volgende pagina niet gezien :X

[ Voor 11% gewijzigd door addictive op 14-02-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168590

Speciaal voor dit topic maar even geregistreerd :)
ik speel ook WOW, ben al een tijdje level 60...
ik ben een gnome mage op Sylvanas..
nog meer mensen van sylvanas hier ?

mijn profiel :
http://wow.allakhazam.com/profile.html?175728

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vraagje over die stableslots, wat kun je er mee?
Als rogue heb ik geen pet om er in te dumpen, maar ik kan wel zo een slot kopen :?
Kan ik er een non-combat pet in opslaan (een papegaai uit bb bijvoorbeeld?)
Of anders, kan ik een mount erin plaatsten? Ik heb nu een epic mount, maar die oude heb ik ook nog in de bank, zou mooi zijn als ik die daarin kan dumpen.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10-05 22:54
Stables zijn alleen nuttig voor hunters, andere classes hebben er niks aan.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
lol kansloos een palladin die denk dat ie met 15 sec 75 meer healing een raid beter staande houd =)

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Hoe zit dat met raid groups? Kan je kleine groups gewoon toevoegen aan je raid group?

Zit namelijk steeds te klooien in wsg dat ik mensen niet kan inviten omdat ze al in een group zitten en organisatie is echt nodig want we verliezen steeds van de horde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

its_me schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:57:
[...]

Vraagje over die stableslots, wat kun je er mee?
Als rogue heb ik geen pet om er in te dumpen, maar ik kan wel zo een slot kopen :?
Kan ik er een non-combat pet in opslaan (een papegaai uit bb bijvoorbeeld?)
Of anders, kan ik een mount erin plaatsten? Ik heb nu een epic mount, maar die oude heb ik ook nog in de bank, zou mooi zijn als ik die daarin kan dumpen.
Voor zover ik weet kan je ook je mount erin kwijt... (weet het niet zeker, ik heb pas sinds gister mn mount)

Zijn er nog mensen die op Bronzebeard zitten? (Alliance)
xAndyx schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:10:
Hoe zit dat met raid groups? Kan je kleine groups gewoon toevoegen aan je raid group?

Zit namelijk steeds te klooien in wsg dat ik mensen niet kan inviten omdat ze al in een group zitten en organisatie is echt nodig want we verliezen steeds van de horde :)
Ik doe geen WSG meer... Laatste keer wilde niemand zijn group leaven en een adner joinen, mijn group leader kon niet meer inviten omdat de group vol zat |:( toen ik vroeg of ie emwilde converten naar raid vroeg ie wat dat was... uitgelegd, deed ie het niet en vroeg nogmaals waarom en hoe |:( toen gevraagd of ie mij partyleader wilde maken zodat ik hem kon converten kreeg ik te horen dat hij perse leader wilde zijn omdat ie dat cool vondt.... toen ben ik maar geleaved. Damn je zou bijna Horde gaan spelen met al die kiddies...

[ Voor 41% gewijzigd door Roeligan op 14-02-2006 16:23 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49591

@ de guilds die Onyxia op farmstatus hebben staan:
Hoevaak dropt bij jullie Nemesis Skullcap?
Hij staat bij onze guild nu al enkele maanden op farmstatus en hij is nog NOOIT gedropt.
We gaan haar vanavond weer neerhalen en ik ga er eerlijk gezegd weer vanuit die ie niet dropt.
Volgens mij zijn de priests al bezig met dissen. Echt heel triest allemaal.
Ow ja, we wisselen ook steeds van ML, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Okay, dus ik koop die retail versie van WoW, zet hem op me computer en ik wil een account aanmaken..

Ik heb dus geen creditcard, dus ik ga betalen met die gamecards. Op die verpakking van WoW staat dat je de eerste maand gratis kan spelen, dus dat is mooi meegenomen.

Zit ik op die site van aanmelden, laatste stapje.. "Would you like to pay with your creditcard".. een stukje later staat "Would you like to pay with gamecards". Dus ik klik die gamecard keuze aan en klik op "next". Wtf? :? Moet ik een code gaan invullen!!

Ik krijg dus de eerste maand vrij ALS ik een CC gebruik, of ik moet als nog eerst 30 euro voor die 2e en 3e maand betalen!! :( :(

What een stelletje naaiers zeg, ik had echt zin in m'n eerste potje WoW.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

je kan toch een nep cc nummer invoeren en dan later je echte ?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49591

Anoniem: 111703 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:24:
Okay, dus ik koop die retail versie van WoW, zet hem op me computer en ik wil een account aanmaken..

Ik heb dus geen creditcard, dus ik ga betalen met die gamecards. Op die verpakking van WoW staat dat je de eerste maand gratis kan spelen, dus dat is mooi meegenomen.

Zit ik op die site van aanmelden, laatste stapje.. "Would you like to pay with your creditcard".. een stukje later staat "Would you like to pay with gamecards". Dus ik klik die gamecard keuze aan en klik op "next". Wtf? :? Moet ik een code gaan invullen!!

Ik krijg dus de eerste maand vrij ALS ik een CC gebruik, of ik moet als nog eerst 30 euro voor die 2e en 3e maand betalen!! :( :(

What een stelletje naaiers zeg, ik had echt zin in m'n eerste potje WoW.. :r
Uhm, dat ik denk dat je na de code te hebben ingevuld gewoon een maandje gratis erbij krijgt.
Als je met CC wilt spelen moet je ook eerst je nummer invoeren, is toch niet zo gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Je zal idd zien dat je gamecard pas ingaat na de free month... beter kijken voor je blaat denk ik...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
Anoniem: 49591 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:20:
Hij staat bij onze guild nu al enkele maanden op farmstatus en hij is nog NOOIT gedropt.
We gaan haar vanavond weer neerhalen en ik ga er eerlijk gezegd weer vanuit die ie niet dropt.
Wij noemen het nexus skullcap inmiddels. Hij dropped iig 1 x per kill en 1/3 van de gevallen 2 x.

Dus waarschijnlijk jatten wij jullie nemesis weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roeligan schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:28:
Je zal idd zien dat je gamecard pas ingaat na de free month... beter kijken voor je blaat denk ik...
Dat weet ik, alleen ik dacht dat je gewoon met die retail versie gewoon meteen kon spelen no questions asked...

Als ik dit wist had ik meteen die game card erbij gekocht :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Anoniem: 111703 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:36:
[...]

Dat weet ik, alleen ik dacht dat je gewoon met die retail versie gewoon meteen kon spelen no questions asked...

Staat toch ook op de doos :P Of creditcard of gametimecard gebruiken om een acount aan te maken, 1e maand is gratis en dan gaat je cc of gametimecard in.

Maar goed je bent niet de eerste die er na aanschaf pas achterkomt, van wat ik zo op het forum voorbij heb zien komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Ik geloof dat er van de 7 of 8 kills er al 4 of 5 Nemesis Skullcaps zijn gevallen. Volgens mij hebben al onze level 60 raid warlocks m al. Welkom in de wereld van random drops :)

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 08:14
Ik wil nog maar eens het een en ander toevoegen aan de Ashkandi discussie. Ik zit in de guild die dus de Ashkandi kreeg. Voor iedereen die roept "omg kut guild wtf wtf", even lekker opzouten. In nauwelijks anderhalve maand zijn we door BWL heengerausd, dus nee er waren nog geen duidelijke lootregels. Je weet verder ook niks van onze guild dus zulk soort uitspraken worden niet gewaardeerd.

Eerst iets over deze lootregels dus. Er is een hele lange discussie in onze guild geweest, en geloof me dat de meerderheid van onze members, inclusief mijzelf vind dat Ashkandi naar een warrior moet gaan, of in ieder geval de eerste paar. Met betrekking tot class restricties, dit was nog in de steigers maar de meerderheid was tegen restricties, omdat de meesten vinden "DKP is DKP, als je de meeste DKP hebt voor een item heb je dus schijnbaar genoeg gedaan om de guild te helpen en die DKP verdient". Wel is gezegd om "common sense" te gebruiken en schijnbaar lopen de interpretaties hierover nogal uiteen. Vandaar deze situatie dus.

En iedereen die zegt dat onze raidleaders slecht zijn en wat dan ook, ze zijn blijkbaar goed genoeg om een guild tot Nefarian te leiden, wie meer dan de helft van jullie waarschijnlijk nog nooit hebben gezien dus aub, dit soort commentaar voor je houden.

Dan even iets over de zinvolheid van het item. Warriors maken goed gebruik van Ashkandi ja, meer dan Paladins waarschijnlijk. Nee, Paladins doen niet keiharde DPS. Echter, je kan het niet ontkennen dat het een goed wapen voor een paladin is, hoe je het ook wendt of keert. Let op: ik begrijp de reden en uitleg van betreffende paladin wel, maar ben het er dus niet mee eens. Helaas is het wel gebeurd, het zij zo. Ik had het liever niet zien gebeuren, maar alsjeblieft zeg wat een drama.

Verder ben ik al trots genoeg dat wij Nefarian gekilled hebben en een Ashkandi hebben.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xAndyx schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:40:
[...]

Staat toch ook op de doos :P Of creditcard of gametimecard gebruiken om een acount aan te maken, 1e maand is gratis en dan gaat je cc of gametimecard in.

Maar goed je bent niet de eerste die er na aanschaf pas achterkomt, van wat ik zo op het forum voorbij heb zien komen ;)
Ja, in lettertype 3 :P :P

Maargoed.. dan nog maar een paar daagjes wachten lol...

Heb er iig zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Imodium schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:49:
Verder ben ik al trots genoeg dat wij Nefarian gekilled hebben en een Ashkandi hebben.
Dat klopt en voor de rest is het jullie guild dus jullie keuze wie dingen krijgt. In ieder geval hip dat jullie dat kreng dood hebben. Moet ook gezegd worden, maar dat lijkt iedereen vergeten te zijn op het moment ;)

* Yellow|A zit nog vast bij Vael. I so hate that dragon, verheug me morgen alweer op een avondje Prayer of Healing spammen tot een tank een fout maakt en de raid dood is binnen een seconde ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Yellow|A op 14-02-2006 17:04 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 20:54
Mensen, wat kan ik beter nemen (lvl 44 nu)

Blade of Titans

of

Executioner's Cleaver

Blade heeft iets minder min/max maar wel meer damage per second, dus ik weet niet wat ik moet nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Executioners is beter, "DPS" is sowieso een niet zo zinvolle stat. Kijk gewoon naar de damage. Hoger is beter voor jou. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ok thnx, dan laat ik de Blade in AH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Anoniem: 111703 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:36:
[...]

:P was nofi trouwens.... Maar niemand op Bronzebeard dus...

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Imodium schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:09:
Executioners is beter, "DPS" is sowieso een niet zo zinvolle stat. Kijk gewoon naar de damage. Hoger is beter voor jou. :)
Niet mee eens... ik kijk altijd naar de DPS en daarnaast naar de speed, als je target dodged of jij mist duurt het een halve seconde langer voor je weer kan striken... die S in DPS staat er iet voor niets.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Roeligan schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:15:
[...]

Niet mee eens... ik kijk altijd naar de DPS en daarnaast naar de speed, als je target dodged of jij mist duurt het een halve seconde langer voor je weer kan striken... die S in DPS staat er iet voor niets.
Ben je toevallig paladin? Warriors en rogues moeten het in PVP hebben van instant attacks, zoals mortal strike, sinister strike of backstab. Dus nee, DPS betekent vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik ben warrior, mijn attacks komen nog steeds van mijn wapen, ik heb geen spells, dus het enige wat bij mij instant werkt is de overpower (als target dodged) de charge (als initieele aanval) en evt strike (als ik genoeg rage heb) of de cleave (als ik genoeg rage heb) Zoals je ziet is er bar weinig instant... DPS is dus _zeer_ belangrijk voor mij (en alle classes die die niet casten)

[edit]
Let wel ik heb het nu ook over niet instances!!! als je aan het tanken bent maakt DPS niet zoveel uit, maar als je aan het questen/pvp-en bent imho wel

[edit2]
Mijn alt is een rogue en de backstabs etc vreten energy en dus in de tussentijd dat mijn energy opbouwt wil ik wel 3 strikes maken ipv 1 of 2

Nogmaals imHo

[ Voor 32% gewijzigd door Roeligan op 14-02-2006 17:31 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:57

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Is er een plek waar ze aankondigen wanneer er weer "1 day exempt" wordt weggegeven?

Mijn account was sinds 17 januari frozen, en sindsdien zijn er 6 gratis dagen weggegeven zag ik net in mn account management. Hiermee had ik dus bijna een week gratis kunnen spelen, als ik het van te voren had geweten dat die dagen gegeven zouden worden... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roeligan schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:13:
[...]

:P was nofi trouwens.... Maar niemand op Bronzebeard dus...
Hehehe, none taken ;)

Beetje n00b vraag, maar welke server is goed atm? In ieder geval servers zonder lag? Of zijn alle servers van blizzard standaard goed onderhouden?

* Anoniem: 111703 Speelde eerst Everquest II op een server die wekelijks (liefst op zondag uiteraard) crasht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Jij bent level 37, dus het is nog vrij onbelangrijk maar uiteindelijk zul je in PVP afhankelijk zijn van instant attacks, bv. mortal strike en whirlwind.

Alle classes die niet casten hebben geen instants..? Euuuuh oke.. :'(

EDIT:

En ja, ik heb een ook een rogue, zon beetje 90 days played en het gaat dus gewoon om instant attacks in PVP. De normale hits zijn er wel degelijk, net als bij een warrior maar je gaat niet aan de hand van 'dps' je wapen erop afstemmen.

[ Voor 37% gewijzigd door Down op 14-02-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Bizzarro schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:29:
Is er een plek waar ze aankondigen wanneer er weer "1 day exempt" wordt weggegeven?

Mijn account was sinds 17 januari frozen, en sindsdien zijn er 6 gratis dagen weggegeven zag ik net in mn account management. Hiermee had ik dus bijna een week gratis kunnen spelen, als ik het van te voren had geweten dat die dagen gegeven zouden worden... :'(
Meestal doen ze zo'n dingen pas nà calamiteiten, dat kunnen ze op voorhand dus niet echt aankondigen (ok dat van die serverupgrades of zoiets was een uitzondering)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 19:42
Hij is bij ons nu 5x neer gegaan, en hij is 4x gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:20
Sjoan schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:39:
[...]

Zij is bij ons nu 5x neer gegaan, en hij is 4x gedropt.
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Imodium schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:32:
Jij bent level 37, dus het is nog vrij onbelangrijk maar uiteindelijk zul je in PVP afhankelijk zijn van instant attacks, bv. mortal strike en whirlwind.

Alle classes die niet casten hebben geen instants..? Euuuuh oke.. :'(

EDIT:

En ja, ik heb een ook een rogue, zon beetje 90 days played en het gaat dus gewoon om instant attacks in PVP. De normale hits zijn er wel degelijk, net als bij een warrior maar je gaat niet aan de hand van 'dps' je wapen erop afstemmen.
Ondertussen lvl 41 :P Ik begrijp je punt wel, maar (nogmaals mijn mening) als je sneller kan dmg-en doe dat dan. Ik kon bijv. kiezen tussen de whirlwind sword, axe en warhammer, als dwarf heb je axe spec. maar het sword doet 35.5 met een speed van 2.9 en de axe 35.6 op 3.6, true de axe doet (potentieel) 30 meer dmg maar nogmaals ik ben liever een halve sec. sneller met minder max en avg .1 minder

(Ik heb mijn zinnen gezet (tot lvl 50-53) op http://www.thottbot.com/?i=17962)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
ik baal ook altijd dat pally's beetje alles kunnen/willen gebruiken.. ze lijken idd erg veel op hunters.. een pala tank bestaat niet, dus als er een tank wapen dropt lijkt mij de keuze duidelijk.. pally's denken er helaas anders over :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
En ja hoor, nog zo'n inspiratievolle post van Zoneseek waarin hij "noob schreeuwt" op onze realm forum. Gedraag je maar net zoals de rest van je guild altijd deed op Bladefist, ben niet anders gewend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Ik kom er net achter dat er een deukje in me wow cd zit.
Kan je hem opsturen ofzo?

weet iemand hoe dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Imodium schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:21:
[...]

Ben je toevallig paladin? Warriors en rogues moeten het in PVP hebben van instant attacks, zoals mortal strike, sinister strike of backstab. Dus nee, DPS betekent vrij weinig.
Er staat warrior in z'n sig. ;) Ik als paladin let ook minder op DPS trouwens. Of ik gebruik een snelle 1hander (heb een epic mace met 1.6 speed op het moment, let bij een 1h trouwens naast bonussen wel deels op DPS) in combinatie met Seal of the Crusader en Judgement of Light/Wisdom om zo snel mogelijk health/mana terug te krijgen, of ik gebruik een langzame 2h (heb zelf Blackhand Doomsaw) met hoge damage range om zo hoog mogelijke SoC crits te krijgen. DPS is leuk, maar met een te trage 1h of te snelle 2h niet echt geschikt voor een pally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

Een pally tank bestaat niet? Ik ken genoeg filmpjes waarin pallies Onyxia, Lucri, Magmadar, Gehennas en nog meer bosses tanken. Ik vind het echt jammer dat veel mensen gewoon niet weten waar ze over praten..

Een Azuresong Mageblade is gewoon simpelweg een van de beste items (al niet dan de beste) voor een paladin. Een mage kan nog altijd op een Staff of Dominance bieden/rollen terwijl een paladin het alleen van 1h caster swords moet doen.

Een paladin kan zo divers gespecced zijn dat de meeste mensen gewoon geen idee hebben hoe goed de andere "versies" van een paladin zijn. Hetzelfde geld voor feral druids en shadow priests, wij hebben nu als "trial" een shadow priest mee draaien en reken maar dat hij dik hoog in de damage meters staat, ondanks dat hij niet full epic gear draagt.

Ik vind dat je sowieso respect moet blijven houden voor mensen hun spec, natuurlijk zijn er "optimale" specs, maar hetzelfde geld voor items. Paladins kunnen gewoon ook echt alles gebruiken maar moeten er wel rekening mee houden dat ze bij 1 spec blijven en dus niet DPS gear verzamelen terwijl ze healer specced zijn.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:57

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

EryciusPuteanus schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:36:
[...]

Meestal doen ze zo'n dingen pas nà calamiteiten, dat kunnen ze op voorhand dus niet echt aankondigen (ok dat van die serverupgrades of zoiets was een uitzondering)
Dat snap ik, maar op het moment dat ze gegeven worden, posten ze dat dan ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142799

Ik heb nu de Alliance Gift Collection verzameld en moet ik hem naar Kwee Q. Peddlefeet brengen. Maar waar is die gast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:59
Wiebbe schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:56:
Een Azuresong Mageblade is gewoon simpelweg een van de beste items (al niet dan de beste) voor een paladin. Een mage kan nog altijd op een Staff of Dominance bieden/rollen terwijl een paladin het alleen van 1h caster swords moet doen.
Ja want een paladin kan geen 1/2H maces gebruiken?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wiebbe schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:56:
Een pally tank bestaat niet? Ik ken genoeg filmpjes waarin pallies Onyxia, Lucri, Magmadar, Gehennas en nog meer bosses tanken. Ik vind het echt jammer dat veel mensen gewoon niet weten waar ze over praten..

Een paladin kan zo divers gespecced zijn dat de meeste mensen gewoon geen idee hebben hoe goed de andere "versies" van een paladin zijn. Hetzelfde geld voor feral druids en shadow priests, wij hebben nu als "trial" een shadow priest mee draaien en reken maar dat hij dik hoog in de damage meters staat, ondanks dat hij niet full epic gear draagt.

Ik vind dat je sowieso respect moet blijven houden voor mensen hun spec, natuurlijk zijn er "optimale" specs, maar hetzelfde geld voor items. Paladins kunnen gewoon ook echt alles gebruiken maar moeten er wel rekening mee houden dat ze bij 1 spec blijven en dus niet DPS gear verzamelen terwijl ze healer specced zijn.
QFT!

Een paladin die weet wat 'ie doet maakt een goeie healer of degelijke tank. Again, ik ben holy, heb een shitload aan mana en +healing gear (unbuffed in healing set heb ik 3k hp, ruim 4700 mana en +251 healing) en heb dit weekend twee runs ZG en één run MC gedaan. Qua healing done (met healing cap in CTRA aan) twee keer ruim eerste in ZG (laatste run zonder priests though) en nipt tweede in MC. Ook heb ik zonder problemen de mage epic quest in DM East gesolohealed. Nu weet ik niet of dat aan mij of aan de andere healers ligt, maar feit is dat ik door de hele guild als healer bestempeld wordt en ook in PUG's geregeld complimenten krijg voor m'n healing. Nadeel is dat m'n healing/sec niet al te hoog is, maar met een backup priest of druid (in ZG alleen bij bosses nodig als ik de MT heal) kan ik erg veel hebben.

M'n GL is een druid, heeft net als ik twee armor sets. Ik heb hem verschillende keren gebegged om te gaan tanken, omdat het up houden van de MT veel te veel mana vrat. Hij is gaan tanken, ik ben gaan healen en de warrior is gaan offtanken. Ik ga een beetje met de warrior meeslaan om z'n target iets sneller down te krijgen en heal af en toe tussendoor, die gozer heeft unbuffed 8k armor ofzo. :P Geen enkel probleem, piece of cake.

Er wordt altijd gezegd dat de warrior zo'n gear dependant class is. Helemaal mee eens, maar datzelfde geldt ook voor een hybrid als de paladin en druid. In m'n standaard LF gear ben ik maar een matig healertje en in z'n Wildheart laten we die druid ook liever healen. Onze 'tweede' set (in combinatie met onze talents) stelt ons echter in staat om als degelijke alternatieve tank/healer onze groups te versterken en dat doen we dan op een hele degelijke manier.

Laatste stuk, couldn't agree more. Ik roll op m'n set en op healing gear die me beter maken, de rest pak ik alleen als de rest 't niet wil en het een verbetering is op m'n andere set. Heb m'n Doomsaw en Draconian alleen maar omdat niemand anders 'm wilde of de rest 'm al had bijvoorbeeld. Zolang een paladin alleen need rollt voor z'n main set en z'n second set pas aanvult als de rest 't er mee eens is, perfect toch? :)

@ M1lamb3r: Enige 1h die echt vergelijkbaar is met de Mageblade is Jin'do's Hexxer, en zelfs die vergelijking wint Mageblade. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142799

HuH? Ik vat er echt niks meer van, heb ik zo'n Alliance Gift collection verzamenld, en naar die Kwee Q. Paddlefeet gebracht. Krijg ik een doosje chocolatjes... :/ Naja, heb ik me daar helemaal lam voor gewerkt, hoe krijg ik dan andere vette items????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 17:06

Pepper

The one and only!!

Even een vraagje over account/betaalmethoden:
Is het mogelijk om eerst het spel te spelen met een game card en dan vervolgens over te stappen op
een credit card?..Want bij activatie moet je het één óf het ander kiezen.
Heb de wow site al een beetje doorgespit maar krijg nergens een duidelijk antwoord. :?

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:59
Exitium schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:24:
[...]

@ M1lamb3r: Enige 1h die echt vergelijkbaar is met de Mageblade is Jin'do's Hexxer, en zelfs die vergelijking wint Mageblade. ;)
true, net zoals voor de mages de enige 1h die vergelijkbaar is van de een na laatste boss in BWL dropt ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ja je kunt je betalings methode aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Laatst online: 08:20
P3PP3R schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:40:
Even een vraagje over account/betaalmethoden:
Is het mogelijk om eerst het spel te spelen met een game card en dan vervolgens over te stappen op
een credit card?..Want bij activatie moet je het één óf het ander kiezen.
Heb de wow site al een beetje doorgespit maar krijg nergens een duidelijk antwoord. :?
ja kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

Kunnen jullie aan de startpost alstublieft informatie toevoegen over dat je het spel moet aankopen (in de winkel dus) en dat je maar een account per gekocht spel kan maken?

Indien dit tweede wel kan, laat het me weten...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 149249 op 14-02-2006 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:05
Ashkandi is eigenlijk best een Pala/Hunter weapon.
Warriors doen veel meer dps met Crul'shurukh en Doom's Edge, en hunters en paladins moeten het toch hebben van attacks waarbij weaponspeed weinig uit maakt.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 20:50
DeadKennedy schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:30:
Ashkandi is eigenlijk best een Pala/Hunter weapon.
Warriors doen veel meer dps met Crul'shurukh en Doom's Edge, en hunters en paladins moeten het toch hebben van attacks waarbij weaponspeed weinig uit maakt.
Ik loop toch veel liever met me big ass sword + sword spec caster te 2-shotten :) En rol van paladin in endgame instances is niet dps dus daar moet ie sowieso niet heen gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door SouLmaN op 14-02-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Zelfs de initialen op het zwaard (A.L van Anduin Lothar; Een paladin :P) duiden er op. Maar goed, de mensen die denken dat heal/support classes alleen nog met +heal dingen genoegen zullen nemen krijgen een dikke foad op het rekest bij mij. Zoek maar lekker Healers / Support Class gasten die daar wel genoegen mee nemen. Dus grats met z'n zwaardje :D

Overigens als er nu nog sprake zou zijn van complete ondergearedheid(*) zoals vaak het geval bij een beginnende mc guild bijv. dan zou ik nog zeggen van Ok, nu moeten we een verdeling maken, maar in guilds die nef nu neermeppen zonder problemen gaat deze vlieger niet meer op.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Mjah, de paladins uit de Warcraft lore zijn niet echt de paladins in WoW. Dat waren meer een kruising tussen warrior en priest, maar dat terzijde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 10:45
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:41:
[...]
diversiteit genoeg, helaas blijft 95% van de guilds en mensen vasthouden aan een bepaald beeld waaraan classes moeten voldoen, dit wordt natuurlijk aangesterkt door de items die blizzard in het spel gooit, maargoed

diversiteit genoeg, gooi er een paar gold tegenaan en je kan je char naar hartelust tweaken :P dat je dan afwijkt van de standaard cookie cutters of utility builds mja das weer wat anders
Helaas maar waar. Als warrior heb ik het gevoel dat ik steeds maar weer naar het tanken geduwd word. In MC/BWL droppen Might en Wrath, allebei pure tank sets. Een epic dmg set voor warrior bestaat gewoon niet (ja natuurlijk is er rank 12-13 spul, maar dat is bijna niet te halen).
Een blauwe dmg set is er ook niet, Valor is een lachertje (+spirit op een warrior set???).

Natuurlijk zijn er losse items, maar geen echte sets. Toch wel jammer als je ziet dat hunters, rogues,... volop kunnen rollen op items met crit en warriors maar een paar losse items krijgen uit MC/BWL. (Nu heb ik het niet over wapens of juwelen, gewoon puur over armor sets).
Ook de AQ set is een beetje raar. Je hebt items met massa's agility,strength op en als passive natuurlijk weer +defense 8)7

Als warrior moet ik natuurlijk onvermijdelijk over goed tank spul beschikken, en dat is ook
geen probleem voor mij. Ik rol graag op might/wrath als off-tank. Maar dit geeft toch ergens
een wrang gevoel... rogues en hunters kunnen hun epics lekker aanhouden buiten de raid en
ik als warrior mag mijn blauw spul dan weer gaan equippen 8)7

In 1.10 komt er gelukkig eindelijk een set met wat dmg modifiers op :) (ook al is deze niet volledig epic ik ga er toch achter).

*edit* ik hoop dat de nieuwe priest set in 1.10 ook gericht is op dmg, dan hoef ik niet meer in het vaarwater van warlocks en mages te zitten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 14-02-2006 22:22 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
Exitium schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:24:
[...]

Ook heb ik zonder problemen de mage epic quest in DM East gesolohealed.
huh? wtf? hebben wij een epic quest?

NEED

tell me where !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Tijdens het grinden in Ferales dropte zo'n monster een Nightblade

Voor hoeveel g kan ik hem ongeveer in AH zetten? Of verschilt dat teveel per realm?

Ik heb nu een Whirlwind Axe, dus ik denk niet dat ik hem zelf nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

ImdaMned schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:10:
[...]

huh? wtf? hebben wij een epic quest?

NEED

tell me where !!!
Hij bedoelt vast Crystal Water quest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-05 21:39

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
BootVluchteling schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:01:
ik baal ook altijd dat pally's beetje alles kunnen/willen gebruiken.. ze lijken idd erg veel op hunters.. een pala tank bestaat niet, dus als er een tank wapen dropt lijkt mij de keuze duidelijk.. pally's denken er helaas anders over :S
Jij weet dus niet waar je het over hebt...

Ik heb persoonlijk (tot 1.9) alle mobs bij nefarian getanked, verschillende keren zonder dat er ook maar een mage/warlock die toch full aan het aoe'en waren aggro van mij trokken, maar dat zuk je wel niet als tank beschouwen. Verder zijn wij een hybrid, dat betekend dat we graag rollen op items die ons veelzijdig maken, dus dps gear, maar ook healing gear. Nu is het vaak zo dat een item inderdaad beter bij een bepaalde class past, en dat die daar dus ook heen gaat, en dat de paladin een huge ammount of dkp opbouwt puur omdat hij niet mag rollen op items. In MC en BWl mag je eigenlijk alleen op items bidden als er 'class: paladin' op staat, anders gaat het naar priests, mages, locks, rogues, hunters of warriors. Druids en shamans zitten in eenzelfde positie, er is gewoon zo weinig gear waar echt 'HYBRID' op gekalkt staat, en dat is dan in het algemeen gegimped.

Voorbeeld van gimpen: Wat heb ik aan intelect / spirit op een mace als ik pvp/grind? dan wil ik liever str/sta/+crit etc, mar dat soort wapens gaan eerst naar specifieke classes, zelfde met een mace alla lok'amir, alhoewel mijn guild paladins er wel op laat bieden wordt dat door priests met afschuw aangezien. We kunnen gewoon moeilijk aan dingen komen, en als we het krijgen worden we met de nek aangekeken. Echter besef wel dat de alliance niet zonder paladins kan. vrijwel alle classes (op tank warriors na) zijn te vervangen in een raid, paladins niet zo makkelijk.

Magoed, ik loop nu in full tier-2 judgement met hand of ragnaros (wee degene die me whisperd met 'why didnt you give that to a warrior?') rond, echter de rest van mijn gear zijn 'leftovers' en veelal blue. Geen enkele epic trinket, terwijl er zat mages bij ons zijn met 4-5 epic trinkets, enige trinket wat ik zou kunnen krijgen is omdat er 'class: paladin' op staat, wat de enige reden is dat wij het mogen hebben. Zelfde met rings, necks en cloak, ik verwacht niet op enige korte termijn daar een echt epic item in te kunnen plaatsen.

Ja ik whine, maar ffs warriors die whinen dat een paladin een enkele keer hen outbid op een dps item, daar kots ik op, alsof niet 9 van de tien plate al 'warriors first' is, idem mages/locks met zillion trinkets die whinen als een paladin op toep/zhc rolled.. zelfde met healing trinkets (die overigens voor een paladin percentueel veeeel beter zijn dan voor priests)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:35:
[...]
Hij bedoelt vast Crystal Water quest :)
Is dat de quest waar een mage een rondje door Ironforge / orgrimarr moet lopen zonder gevraagt te worden voor water/brood?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Helemaal mee eens, en priests mogen van mij ook op +dmg bieden etc. Als blizzard niet wilde dat je het kon dragen hadden ze er wel een class tag / Armor proficiency op gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door MJ85 op 14-02-2006 23:35 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
M1lamb3r schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:50:
[...]

true, net zoals voor de mages de enige 1h die vergelijkbaar is van de een na laatste boss in BWL dropt ;)
Shadow Wing Focused kan ook een leuke zijn, heeft alleen een crappy droprate. Of eventueel Staff of Dominance van Gole, wel MC. Locks/Mages kunnen ook met daggers en staves overweg, enige naast een sword wat healer-friendly is en wat een paladin kan wielden, zijn wat maces. Aurastone, Lok'Amir (Nef dropt naast Lok trouwens ook nog een erg lieve staff) en Jin'do's Hexxer. Aurastone vind ik persoonlijk maar matig (te weinig +healing en ik heb liever die spellcrit dan 5mana/5sec tbh, een crit bespaart me 580 mana, dat is bijna tien minuten 5mana/5sec) en Lok'Amir is voor end-endgame. Dat laat Mageblade en Jin'do's over. Mageblade willen locks/mages en Jin'do's is ook aantrekkelijk voor non-Benediction priests en druids. Kijkend naar 1h is er voor ons niet veel meer te halen op het gebied van healing. Persoonlijk vind ik Azuresong dan geschikter voor me dan Jin'do's.

Edit: Bedoel inderdaad crystal water quest, toch jullie (mages) soort van epic quest. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Exitium op 14-02-2006 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 04-05 20:50
Kees schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:47:
[...]

Magoed, ik loop nu in full tier-2 judgement met hand of ragnaros (wee degene die me whisperd met 'why didnt you give that to a warrior?') rond, echter de rest van mijn gear zijn 'leftovers' en veelal blue. Geen enkele epic trinket, terwijl er zat mages bij ons zijn met 4-5 epic trinkets, enige trinket wat ik zou kunnen krijgen is omdat er 'class: paladin' op staat, wat de enige reden is dat wij het mogen hebben. Zelfde met rings, necks en cloak, ik verwacht niet op enige korte termijn daar een echt epic item in te kunnen plaatsen.
Geen epic cloak of ringen/trinkets? Of bedoel je hier PvP/Grind items voor ? Anders is het wel bijzonder slecht geregeld in je guild :X

[ Voor 9% gewijzigd door SouLmaN op 15-02-2006 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 16:34
Omg, this is my lucky day!

Heart of hakkar -> Zalandarian hero charm
Primal hakkari shawl -> Voor de mantle
Primal hakkari girdle -> voor de enchant
Cloak of consumption -> ownage
Bloodvine vest -> :P

W00t!
Er dropte ook touch of chaos, maar daar mocht ik al niet meer op rollen :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:38:
Er dropte ook touch of chaos, maar daar mocht ik al niet meer op rollen :P
Niet liegen! mocht je wel maar je verloor de roll gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 19:42
Ik heb 2 dagen geleden een nogal duur item via COD naar iemand gestuurd. Echter ik heb mijn geld nog niet gehad.. Hoelang zal het duren voor het item terug word gemailed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

volgens mij gewoon 30 dagen ben ik bang voor? :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Sjoan schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:54:
Ik heb 2 dagen geleden een nogal duur item via COD naar iemand gestuurd. Echter ik heb mijn geld nog niet gehad.. Hoelang zal het duren voor het item terug word gemailed?
3 Dagen.

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
daarom heb ik dus ook steeds minder zin om met me shaman te spelen :/

healen healen healen healen

deze maand weinig spelen, maar zodra ik weer actief ga raiden ga ik respeccen

minimaal in resto voor mana tide
de rest in enhencement

klote is gewoon dat alle shaman sets er zijn voor healing
je krijgt het idee dat de enige reden waarom we een enhencement tree hebben is om te kunnen levellen :/

edit

OMG :X

nu down :P maar als ze up zijn leesvoer voor mensen die denken dat ze het slecht hebben in hun guild

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 15-02-2006 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

End game PvE wil je volgens mij een shammy echt niet aan de voorkant hebben staan...

Overigens ben ik een (groot) voorstander van 'damage' shammy's, ik zie hen graag met TuF's en ES rondknallen in ZG, vaak met verdomt leuke resultaten... Ik zorg er dan ook altijd voor dat er 1tje mee gaat die zo gespecced is en laat hen rollen op vaak ook hunter items, whinen doen ze later maar op het forum, als je er geen DKP voor hebt...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
KeeZ schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 07:36:
End game PvE wil je volgens mij een shammy echt niet aan de voorkant hebben staan...

Overigens ben ik een (groot) voorstander van 'damage' shammy's, ik zie hen graag met TuF's en ES rondknallen in ZG, vaak met verdomt leuke resultaten... Ik zorg er dan ook altijd voor dat er 1tje mee gaat die zo gespecced is en laat hen rollen op vaak ook hunter items, whinen doen ze later maar op het forum, als je er geen DKP voor hebt...
fuck TuF
ik wil een Nightfall axe of een Spinal reaper op beide een +15agi enchant

Met spinal spec ik enh/resto met nightfall spec ik enh/ele
mezelf volstouwen met +agi en +attack power en dan bg's in :P

jammer alleen dat er weinig gear voor te krijgen is :/
btw Corehound tooth = gemaakt voor een Shammy in full EF :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 15-02-2006 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

jarnotjuh schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:38:
Omg, this is my lucky day!

Heart of hakkar -> Zalandarian hero charm
Vertel Vertel want wij hebben Hakkar niet down sinds de patch (1 avond geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Ik heb gisteren eindelijk na lang wachten m'n WoW ontvangen, uiteraard direct geïnstalleerd _/-\o_
Uiteraard wel eerder gespeeld op een custom server, maar ja de official is echt 1000000x beter :)

Het verzamelen van geld gaat ook redelijk makkelijk, gewoon items die je niet gebruikt / over hebt verkopen. Dat tikt echt wel aan :D
Vanavond maar weer spelen O-)

Editje:
Ik heb een 60 dagen game card, ik neem aan dat ik kan zien hoe dagen ik nog over heb :?
En als ik een card bij koop als ik bijv 5 dagen nog over heb van m'n oude en ik zet m'n nieuwe code erbij, heb ik dat 65 dagen :?

[ Voor 26% gewijzigd door chromeeh op 15-02-2006 08:58 . Reden: vraagje er bij :D ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Yup, kun je zien bij account management op de WoW site. Dagen tellen inderdaad op, dus je hebt in dat geval die 65 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

gisteren wat lolligs gebeurt.

ik zat op mijn alt rogue, die gewoon een soort van farmer is.

3 stacks copper bars op AH gezet waarvan ik er 1 per ongeluk op 75g buyout had gezet ipv de bedoelde 75s.

Nu was het zo dat mijn copper bars vrij vlug weg waren, maar nu bleek dat dezelfde koper dus niet had gekeken en dus ook die 75g pheeft gebuyout.

Vrij duur grapje voor hem, maar mijn rogue zit nu op lvl 10 al met 73g nog wat (aftrek van AH etc.)

In principe is het dus knap lullig voor hem en wil ik em zijn geld teruggeven, aan de andere kant vind ik dan dattie beter had moeten opletten ipv op buyout rammen zonder te kijken.
Naja, ik hoop zelf niet dattie me ingame contact, doet ie dat wel, dan kan ie zijn geld wel terugkrijgen van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Laatst online: 11-04 21:15
Anoniem: 167308 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:14:
gisteren wat lolligs gebeurt.

ik zat op mijn alt rogue, die gewoon een soort van farmer is.

3 stacks copper bars op AH gezet waarvan ik er 1 per ongeluk op 75g buyout had gezet ipv de bedoelde 75s.

Nu was het zo dat mijn copper bars vrij vlug weg waren, maar nu bleek dat dezelfde koper dus niet had gekeken en dus ook die 75g pheeft gebuyout.

Vrij duur grapje voor hem, maar mijn rogue zit nu op lvl 10 al met 73g nog wat (aftrek van AH etc.)

In principe is het dus knap lullig voor hem en wil ik em zijn geld teruggeven, aan de andere kant vind ik dan dattie beter had moeten opletten ipv op buyout rammen zonder te kijken.
Naja, ik hoop zelf niet dattie me ingame contact, doet ie dat wel, dan kan ie zijn geld wel terugkrijgen van me.
Ik vind je een heerlijke dubbele moraal hebben. 75 gold kan heel veel zijn voor iemand die bijvoorbeeld aan het sparen is voor zijn mount. Verder geef ik je groot gelijk, best wel snel verdiend. Toch zou ik proberen met hem in contact te komen, misschien maakt het hem niets uit maar dan heb je je goede daad deze maand weer voldaan.

kort samengevat:
ik zou contact opnemen en het uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:50:
[...]

Niet liegen! mocht je wel maar je verloor de roll gewoon :)
Dra zei nog, als ik em gewonnen zou hebben dat het dan fair geweest zou zijn dat ik em aan iemand anders zou pasen, dat komt dus neer op niet mogen rollen.
Zucht... Het boeit me ook helemaal niet eigelijk, de highest roller verdiende em ook meer dan mij....
Ben iig blij dat ik 2 epics had ;)

@4tun
Dit was ook de eerste keer dat ie down ging, 5 tries in totaal gehad, tweede try deze avond.

2 tanks. die worden gesheeped door een mage die apart staat wanneer ze geMC'ed worden. Zodra ze weer unMCéd zijn, dispell. In de tussentijd dikke dps doen op hakkar met alles wat je hebt. En om de 90sec een son pullen. zorg wel dat iedereen de poison krijgt, er gaat nog maar 2 a 3% af...

Het is wel een klote fight als je em niet kent, maar nu issie leuk :)
Gewoon zorgen dat je de MT's in leven houd, dan moet het goed komen. Sommige classes kunnen bandagen...

@moneytrick hierboven.
Ik zou die gast echt zelf niet contacten. Als ie naar mij toe zou komen had ik het geld ook wel DEELS teruggegeven ;) Het is zijn eigen fout, hij moet beter uit zijn ogen kijken. Ik ben er zelf ook een paar keer ingetrapt, maarja.
Hoort erbij zou ik zeggen... Moet je maar niet overhaast iets willen kopen...

[ Voor 53% gewijzigd door enira op 15-02-2006 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Laatst online: 07-05 18:27
ik denk dat we onyxia nu 10x gekilled hebben, en daarbij zijn iets van 7 of 8 nemesis skullcaps gedropt, bij ons 0x wrath!

kijk je op wow.allakhazam.com zou skull 13 nogwat % moeten droppen en wrath meer als 14%

hoezo geen speciale lootrees op ML (vaak bij ons hunter of warlock, en rara meeste drops zijn ook hunter of warlock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
nou ik vraag jullie maar een keer om hulp :P.

wij hebben met de guild(the-end op skullsrusher) grote problemen met majordomo.

we tanken 4 elites, killen er één. daarna 4 healers en dan drie elites. Maar zodra de 4 healers dood zijn lijkt elke tank wel cloth de dragen. Dan gaan ze met bosjes dood, eigenlijk iedereen op MT's na.

met OOC resser was het dit keer zeker gelukt, maar tja dat kan niet meer. Iemand dit ook gehad, of een oplossing.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 10-05 15:11

ye-roon

knaak

Mijn 2de hunter dingde gister 60, op Maghteridon. Dus ik ga even me pet lvlen... En van een scourge champion dropped: http://stud.hro.nl/0549792/hand.jpg Dus hand of edward the odd. Zoals je kan zien waren er weinig mensen die me geloofde, vandaar maar een screenshot :) Als ik het niet gezegt had, dan had ik nooit geweten dat dit schijnbaar een onwijs uber item is :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kevinp schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:40:
nou ik vraag jullie maar een keer om hulp :P.

wij hebben met de guild(the-end op skullsrusher) grote problemen met majordomo.

we tanken 4 elites, killen er één. daarna 4 healers en dan drie elites. Maar zodra de 4 healers dood zijn lijkt elke tank wel cloth de dragen. Dan gaan ze met bosjes dood, eigenlijk iedereen op MT's na.

met OOC resser was het dit keer zeker gelukt, maar tja dat kan niet meer. Iemand dit ook gehad, of een oplossing.
mja ik weet niet hoeveel sterker de elites zijn dan healers. iig weet ik wel dat ze steeds sterker (denk ik, want ze worden ook groter) worden als er een elite/healer neergaat.

wij doen altijd eerst 2 elites, dan de 4 healers en als laatste de 2 elites nog. zorg er wel voor dat je in CTraid maar 1 MT hebt staan, die alle targets afgaat, dat kan dan geen verwarring veroorzaken over welke elite/healer afgemaakt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Druids en shamans zitten in eenzelfde positie, er is gewoon zo weinig gear waar echt 'HYBRID' op gekalkt staat, en dat is dan in het algemeen gegimped.
Ben sowieso wel benieuwd naar endgame met mn druid in mn huidige guild. De guildleader zegt zelf dat er niemand gedwongen wordt om te respeccen, hij gaat uit van "gezond verstand". Echter, in guildchat zei een hunter al dat een druid toch op zn minst Innervate moest hebben, voor de rest mochten we het zelf bepalen.... Jeuj, 20 punten over als het aan hem ligt dus. :+

Nou ja, respeccen best, maar pas nadat er geen dps-pally, shadowpriest, BM/Survival-hunter, etc etc etc over is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
iemand hier die een spinal reaper heeft btw?

hoeveel rag kills hadden jullie daarvoor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
Miles Teg schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:52:
Ben sowieso wel benieuwd naar endgame met mn druid in mn huidige guild. De guildleader zegt zelf dat er niemand gedwongen wordt om te respeccen, hij gaat uit van "gezond verstand". Echter, in guildchat zei een hunter al dat een druid toch op zn minst Innervate moest hebben, voor de rest mochten we het zelf bepalen.... Jeuj, 20 punten over als het aan hem ligt dus. :+
Ach, die Hunter weet waarschijnlijk nieteens dat 't een 31 point talent is. Zelf ben ik dol op Innervate, maar een groot deel van onze Druids is feral.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:08:

1 keer pas gedropt voor ons in de 16 keer (had gedacht dat we em al veel vaker ner hadden, schijnbaar niet dus :D ) bar weinig als je het mij vraagt iig ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Kees schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:47:

heel lang verhaal...

Echter besef wel dat de alliance niet zonder paladins kan. vrijwel alle classes (op tank warriors na) zijn te vervangen in een raid, paladins niet zo makkelijk.
ehm... sure...

@4fun, nieuwe ctraidbosstimer downloaden met Hakkarfix, daar moet het mee lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

we hebben er 1, die dropte bij de tweede kill (in augustus ergens) verder 2/3 bonereavers, 5/6 perdition, en 1 sulfuras (10 minuten later hebben we de hamer gecraft en de legendary gemaakt, we zaten er al even op te wachten :D) dat was het geloof ik. Overigens hadden wij net afgelopen maand onze eerste brutality blade drop... Dus de loot is niet zo mooi verdeelt als op thott ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
wij hebben ragna ongv 7x down, misschien 8 en onslaught girdle is 3x gedropt :P

Afgelopen zondag 2x ony gedaan en ragna. 4x ds helm en 2x ds pants, geez...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

* Brummetje heeft eindelijk z'n wrath legs..

Na te lange tijd zelfs nefarian al dood heb ik ook eindelijk me legs >.<

Steeds als ze dropte was ik er niet enzo :P

[ Voor 8% gewijzigd door Brummetje op 15-02-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Imodium schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:49:
Ik wil nog maar eens het een en ander toevoegen aan de Ashkandi discussie. Ik zit in de guild die dus de Ashkandi kreeg.

[...]

Wij hebben er al 2. Lekker puh!

ps: 4 maanden nadat de rest van Europa Nefarian op farmstatus heeft opscheppen dat je hem kan killen is niet iets om over op te scheppen. Vooral niet na al die BWL nerfs. Al helemaal niet als Alliance. Ja, ik wilde nog even stoken :)
Imodium schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:21:
[...]

In het licht van je bovenste post vond ik dit uitermate grappig.
MJ85 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:46:
[...]

Zelfs de initialen op het zwaard (A.L van Anduin Lothar; Een paladin :P) duiden er op. Maar goed, de mensen die denken dat heal/support classes alleen nog met +heal dingen genoegen zullen nemen krijgen een dikke foad op het rekest bij mij. Zoek maar lekker Healers / Support Class gasten die daar wel genoegen mee nemen. Dus grats met z'n zwaardje :D
Hold your (free) horses even meneer Paladin! Even een lesje WoW-lore puur om je argumentatie tegen te gaan:

Anduin Lothar was geen Paladin, hij was een Ridder van Stormwind en behoorde tot de Brotherhood of the Horse. Later werd hij de Supreme Commander van de Alliance bij het gevecht om Blackrock Mountain waar hij verloor van Orgrim Doomhammer. Zie ook http://www.wowwiki.com/Anduin_Lothar voor meer informatie. In alle waarschijnlijkheid is zijn zwaard toen door de Blackrock Orcs mee de berg ingenomen, en na al deze tijd uiteindelijk via Rend Blackhand, de nieuwe leider van de Blackrock Clan, naar zijn baas Victor Nefarious gegaan -> Nefarian dropt dus het zwaard van Anduin Lothar.

Zijn "assistent" en schildknecht was Turalyon (http://www.wowwiki.com/Turalyon), en dat was WEL een Paladin. Wellicht haal je de twee door elkaar. Voor verdere informatie verwijs ik je door naar de Allakhazam en Thottbot pagina's van Ashkandi's waar de mening dat Anduin een Paladin was in meer detail wordt tegengesproken.

[ Voor 135% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 15-02-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Feliciteer die jongen gewoon met wat ie gedaan heeft net zoals je dat bij anderen doet, al zal het voor mijn part een beginnende guild zijn die drakki neerlegt dan nog feliciteer ik ze, puur uit beleefdheid

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Anoniem: 142799 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:06:
Ik heb nu de Alliance Gift Collection verzameld en moet ik hem naar Kwee Q. Peddlefeet brengen. Maar waar is die gast?
Stormwind keep naast The King (dat kleine ventje). Doe gelijk een /kiss naar die Kwee dan krijg je een buff van +200HP voor 60mins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

De guild waar ik in zit heeft een zwaar tekort aan Priests. Nou heb ik voormezelf besloten om in dienst van de Guild een priest te lvlen. Maar hoe kan ik snel deze priest lvlen? Met mijn huidige / eerste char (Mage) zat ik op 18dagen played voordat die lvl60 was.. nu heb ik geen zin om weer 18 dagen te spelen om mijn priest op 60 te krijgen.

Hoe krijg ik mijn priests zo snel mogelijk op 60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 31660 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:20:
De guild waar ik in zit heeft een zwaar tekort aan Priests. Nou heb ik voormezelf besloten om in dienst van de Guild een priest te lvlen. Maar hoe kan ik snel deze priest lvlen? Met mijn huidige / eerste char (Mage) zat ik op 18dagen played voordat die lvl60 was.. nu heb ik geen zin om weer 18 dagen te spelen om mijn priest op 60 te krijgen.

Klinkt misschien heel dom, maar gewoon levelen. Geen professions, gewoon full-out grinden. That's right, alleen maar grinden. Weet je toevallig een quest met mooie rewards of waarvoor je veel mobs moet slachten, pak ze mee. Verder gewoon echt nonstop grinden. Op latere levels wil je natuurlijk instances is, da's meestal geen probleem als priest. Je doet er daarentegen goed aan om niet te vertellen dat je schadowspecced bent, noobs weten namelijk niet dat je met shadowspec ook degelijk kunt healen. Want je zal shadow gaan. Holy levelt voor geen meter.

Ik heb nog geen priest geleveled tot 60, maar weet wel dat het goed binnen 8 days /played te doen is.

[ Voor 6% gewijzigd door Wouter185 op 15-02-2006 11:25 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

In principe 2 drops, maar 1 momenteel nog maar actief.

We killen Rags al sinds mei vorig jaar.
Anoniem: 31660 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:20:

Wat Wouter hierboven zegt, en op lvl 48 gaan AoE levellen met wat mages en priests in Hearthglenn. Jij tagged een groep van 15 elites met bijv een oil of immo of een cloak of fire (of holy nova ;p zolang het maar aoe is), de mages en priests die niet in je groep zitten killen ze met mass aoe, jij krijgt 3/4 balkjes per groep mobs. Appeltje eitje.

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 15-02-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:46
9x kills, 3x Nemesis. Dus 1 in de drie is die verdomde skullcap. Wij wisselen nooit van ML, is echt een fabeltje dat men denkt dat dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Bij ons dropt altijd Warlock/Hunter loot :X Overal zelfs BWL :X
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.