Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.514 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
xAndyx schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:47:
Het verschil tussen pvp- en pve realms is me nog niet helemaal duidelijk. Misschien kan iemand het ophelderen voor me; klopt dat de realms hetzelfde zijn wat betreft de battle grounds / instances etc maar dat je op een pvp server gewoon altijd de andere faction kan afmaken en op een pve server moet je jezelf eerst "pvp flaggen"?

zijn er op de pve server dan wel area's waar je gewoon kan pvp'en zonder een team / doel nodig te hebben?

Wil namelijk pvp een beetje gaan verkennen en proberen, heb tot nu toe alleen maar wat duels gedaan maar daar krijg je 0 honor voor.
Klopt, dat is het enige verschil, dat je tegen partij altijd kunt aanvallen. Dit is leuk, maar ook irritant als je gewoon rustig wilt levelen.

Ja, bijvoorbeeld Gurubashi arena en PvP Arena in Dire Maul.

Van duellen krijg je geen honor, je moet ze echt gewoon aanvallen als je ze ziet lopen :P Maar zo krijg je toch niet veel honor, je moet echt BG gaan spelen als je veel honor wilt krijgen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke tactics gebruiken jullie altijd tegen razorgore ? ik heb tactics gezien dat er in elke corner 2 groepen stonden. en tactics gewoon dat ze allemaal bij die orb staan. wat is nou de beste tactic ?
ik verveel me op stage =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Chester schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:50:
[...]
Van duellen krijg je geen honor, je moet ze echt gewoon aanvallen als je ze ziet lopen :P Maar zo krijg je toch niet veel honor, je moet echt BG gaan spelen als je veel honor wilt krijgen.
Zal van t weekend is Warsong Gulch binnen wandelen om te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
nhimf schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:08:
[...]

Is ook een beetje een vertekend plaatje.
Ik had iets van +156 spell damage en +32 frostspell damage, nu is het +191 spell en +7 frost
Dus op frost had ik maximaal +188 en nu +198, iets meer maar betrekkelijk weinig.
Wel vind ik dat het verschil tussen arcanist en magister erg summier is.
Mjah was bij mij dus +222 all spell dmg en +77 frost..
nu +278 all spell en +41 frost..

en nee ik heb niet de arcanist gloves, vraag me af waar het inene allemaal vandaan komt...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:15:
[...]

2 macro's van mij:
/e humps %T's leg.
/e punches %T in the nuts.

PS: Ik ben een gnome ;)
Alleen jammer dat de andere faction dat niet ziet ;)
(maar natuurlijk wel leuk voor de eigen faction)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

xAndyx schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 14:03:
[...]

Zal van t weekend is Warsong Gulch binnen wandelen om te proberen :)
Was het maar binnen wandelen op de meeste servers moet je als alliance zijnde vaak wel een uurtje wachten voor je naar binnen kan maar oke je kan je gewoon aanmelden en andere dingen gaan doen.

Ik heb zelf op beide servers gespeelt (pve en pvp) maar mijn voorkeur is toch wel pve daar kan je gewoon ff lekker questen als je daar zin in hebt.
En als je zin in pvp hebt doe je battlegrounds of je gaat met wat maten een beetje lopen raiden op een stad dan komen er snel genoeg andere mensen met pvp enabled.
Beetje uitdagen werkt altijd wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:56:
welke tactics gebruiken jullie altijd tegen razorgore ? ik heb tactics gezien dat er in elke corner 2 groepen stonden. en tactics gewoon dat ze allemaal bij die orb staan. wat is nou de beste tactic ?
Wij gebruiken nogal een andere tactiek dan die je veel op internet tegenkomt, namelijk waarbij er één groep in elke corner staat. (Wat er met de andere vier groepen gebeurt heb ik nu ff geen zin in om helemaal uit te leggen. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:56:
Wij gebruiken (als Horde) de kite techniek. Hunters kiten draakjes m.b.v. AotC (en stunnen) en Druids sleepen. De Mages worden gesloopt en de Legionnaires worden door de shamans de hele kamer rondgekite waarbij gebruik gemaakt wordt van Earthbind totems.

Da's het ongeveer.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
kiten betekend toch hetzelfde als nuken..? of word ik nou gek..? ik speel het spel pas 1 jaar.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
BootVluchteling schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:06:
kiten betekend toch hetzelfde als nuken..? of word ik nou gek..? ik speel het spel pas 1 jaar.. :X
Kiten betekend hit and run, nuken kan je ook blijven staan maar je schiet met je hoogste damage spells voor max damage. Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Nuken is alles gooien wat je hebt, zo veel mogenlijk DPS doen, al je cooldowns gebruiken etc
Kiten is de opponent slow-en (Conc. shot, frost blot/shock, hamstring etc) en dan van afstand blijven dps-en zodat jezelf niet geraakt word en de opponent niks kan doen, behalve langzaam naar je toe rennen :+

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Je wordt gek, Kiten is het op afstand houden/trainen van mobs maar wel zorgen dat ze achter jouw aan lopen.
Nuken is gewoon fullout op een mob door elke class.

Tics bij raz.

In elke hoek 2 groepen, dragonkins/legionaires worden gesleept/gekite door droods/hunters/warriors.
Mages worden asap gekilled door rogues/mages
priest healen de kiters, droods de raids.

bij de laatste eggs transitie van de orb controller naar de warriors, die gaan ff agro pingpong doen en langzaamerhand begint de raid dmg te doen..
volhouden tot 0%

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben een groep per spawn point, zo heb je niet het effect dat iedereen naar de andere spawn point rent en daar een mage ontsnapt.

http://img530.imageshack.us/img530/3074/razorgore2if.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-08 12:51
Gisteren met een Pala, warlock, priest en 2 hunters Sunken teple gedaan.
dat ging erg goed (op een pvp server magtheridon)
we hebben onze pets gewoon even lekker laten tanken.

helaas zijn we niet bij het leuke gedeelte gekomen en doen het vandaag opnieuw omdat 3 man naar bed moesten :-s (i.v.m. werk en/of school)

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 14:45:
[...]

Wij gebruiken (als Horde) de kite techniek. Hunters kiten draakjes m.b.v. AotC (en stunnen) en Druids sleepen. De Mages worden gesloopt en de Legionnaires worden door de shamans de hele kamer rondgekite waarbij gebruik gemaakt wordt van Earthbind totems.

Da's het ongeveer.
locks fearen eventueel ook drakes. meestal komen er 3 dragons uit ieder corner, de eerste word gekite door hunter.. 2e gefeared door locks en 3de gesleept door druids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Noob :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net level 60 geworden en ik wil nu wat geld verdienen voor mijn epic mount. Ik heb de proffessions skinning/mining. Maar kan iemand mij nog wat plekjes vertellen om goed te kunnen minen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 17:18:
Ik ben net level 60 geworden en ik wil nu wat geld verdienen voor mijn epic mount. Ik heb de proffessions skinning/mining. Maar kan iemand mij nog wat plekjes vertellen om goed te kunnen minen?
Kijk is naar de addon Gatherer ;)

[edit]
ff behulpzaam zijn:
http://gathereraddon.com/
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=44

en de data file om te zien waar de ore vains spawnen: http://gather.reet.org/

[ Voor 22% gewijzigd door xAndyx op 09-02-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Laatst online: 23-08 21:37
xAndyx schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 17:25:
[...]

Kijk is naar de addon Gatherer ;)

[edit]
ff behulpzaam zijn:
http://gathereraddon.com/
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=44

en de data file om te zien waar de ore vains spawnen: http://gather.reet.org/
Super handig, vandaag ben jij mijn held :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 17:18:
Gratz! :)

Ik moet nog heel wat lvltjes, maar ik denk toch dat ik er beter aan gedaan had een PvE server te joinen ipv PvP (tis dat wat van mn irl vrienden al in BB speelden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:15
superbassie schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 19:45:
[...]

Gratz! :)

Ik moet nog heel wat lvltjes, maar ik denk toch dat ik er beter aan gedaan had een PvE server te joinen ipv PvP (tis dat wat van mn irl vrienden al in BB speelden).
Waarom dat dan? Ik heb een lvl 60 druid op een PvE server en ben nu een Horde druid begonnen op een pvp server die nu lvl 17 is. Dus zit ik nog in landen waar je pvp uit staat. Ik heb verder dus nog niet heel veel ervaring met pvp.

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Monsie schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 20:02:
[...]

Waarom dat dan? Ik heb een lvl 60 druid op een PvE server en ben nu een Horde druid begonnen op een pvp server die nu lvl 17 is. Dus zit ik nog in landen waar je pvp uit staat. Ik heb verder dus nog niet heel veel ervaring met pvp.
Nou ik wordt nogal vaak verstoord tijdens questen doen en grinden |:(
Vecht je tegen een monster, ben je half dood, wordt je ook nog een van achter aangevallen zo'n Allie :(

Maarjah, ik ben een Dwarf Paladin begonnen op een PvE server, maar ik denk toch dat ik eerst m'n Orc Warrior naar lvl 60 ga brengen :)

/edit
Probleem is alleen dat ik niet meer met m'n Orc kan spelen :r m'n pc loopt vast als ik het spel laad. En dat heb ik alleen bij m'n main character. :?

[ Voor 12% gewijzigd door superbassie op 09-02-2006 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Routed schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 14:05:
[...]

Mjah was bij mij dus +222 all spell dmg en +77 frost..
nu +278 all spell en +41 frost..

en nee ik heb niet de arcanist gloves, vraag me af waar het inene allemaal vandaan komt...
Nu je het zegt :p Ik heb Arcanist Shoulders, die zijn ook wat beter geworden..

391 --> 395 damage :p

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zo, BWL run achter de rug. Vael blijft lastig, gelukkig ging het de 2e keer wel goed, en hebben we ook geen LBRS FR buff meer nodig.

En ook Broodlord ging de 2e try neer (eerste try pullde de warrior terwijl de helft van de raid nog aan 't buffen was enzo). Staan we voor de ingang naar de volgende kamer, komt opeens Ebonroc binnenvliegen, op de voet gevolgd door Firemaw. Yay :D Heeft een warlock een beetje in 't rond gekeken met z'n Eye :) Nouja, time to call it a day, morgen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Mojo schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:18:
[...]

Nu je het zegt :p Ik heb Arcanist Shoulders, die zijn ook wat beter geworden..

391 --> 395 damage :p
Schaamloze c/p van guild forum
Arcanist changes:

Arcanist Belt
1.9.2: 10 stam, 26 int, 10 spr, 7 FR, 9 dmg
1.9.3: 11 stam, 20 int, 10 spr, 10 FR, 14 dmg

Arcanist Bindings
1.9.2: 6 stam, 20 int, 8 spr, 6 dmg, 2mana/5sec
1.9.3: 8 stam, 15 int, 6 spr, 12 dmg, 3mana/5sec

Arcanist Boots
1.9.2: 13 stam, 15 int, 14 spr, 10 SR, 1% crit, 11 dmg
1.9.3: 13 stam, 14 int, 11 spr, 10 SR, 1% crit, 11 dmg

Arcanist Crown
1.9.2: 14 stam, 35 int, 8 spr, 10 FR, 15 dmg
1.9.3: 16 stam, 27 int, 10 spr, 10 FR, 20 dmg, 1% hit

Arcanist Gloves
1.9.2: 17 stam, 18 int, 10 spr, 7 FR, 4mana/5sec
1.9.3: 14 stam, 15 int, 10 spr, 7 FR, 4mana/5sec, 14 dmg

Arcanist Leggings
1.9.2: 23 stam, 24 int, 13 spr, 10 SR, 1% crit, 14 dmg
1.9.3: 18 stam, 23 int, 10 spr, 10 SR, 1% crit, 20 dmg

Arcanist Mantle
1.9.2: 10 stam, 24 int, 5 spr, 7 SR, 4mana/5sec, 11 dmg
1.9.3: 10 stam, 21 int, 5 spr, 7 SR, 4mana/5sec, 14 dmg

Arcanist Robes
1.9.2: 19 stam, 33 int, 14 spr, 10 FR, 16 dmg
1.9.3: 19 stam, 25 int, 10 spr, 10 FR, 23 dmg

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
superbassie schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 22:51:
[...]

Vecht je tegen een monster, ben je half dood, wordt je ook nog een van achter aangevallen zo'n Allie :(

Maarjah, ik ben een Dwarf Paladin begonnen op een PvE server, maar ik denk toch dat ik eerst m'n Orc Warrior naar lvl 60 ga brengen :)

/edit
Probleem is alleen dat ik niet meer met m'n Orc kan spelen :r m'n pc loopt vast als ik het spel laad. En dat heb ik alleen bij m'n main character. :?
bepaalde addons die je enkel voor dat character gebruikt misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:59
Zucht, denk je een keer mee te gaan naar BWL, whipen we denk ik ruim 10x op vael. Was voor mij de eerste keer, en ging opzich best goed. Ziet er allemaal chaotisch uit :P

Toen vael eindelijk neerging 2 pala's en 1 mage nog levend. ik denk van de 10 tries dat er wel 5 rond de 5% lagen ofzo. zelfs een paar op 1 of 2%
Toch nog wat vette screenshots genomen 8)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

[...]

/edit
dat is echt gek... ik heb precies t zelfde met mijn Orc Warrior, ookal zet ik men addons uit... duurt t ongeveer 5mins voordat ik binnen ben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:41

DinX

Motormuis

Geweldige post op /. :D
Choose a race. Choose a class. Choose a profession. Choose a guild. Choose a fucking big sword, choose rings, cloaks, engineering trinkets and electrical hats. Choose good HP, low SPI, and soulstones. Choose auction house re-selling. Choose a starter inn. Choose your friends. Choose twill and matching vendor trash weapons. Choose a three-piece armor set in a range of colors. Choose gold farming and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that AH bridge watching mind-numbing, spirit-crushing n00b talk, stuffing fucking junk mage food into your mouth. Choose leveling away at the end of it all, pishing your last in a miserable inn, nothing more than an blink to the selfish, fucked up alts you spawned to replace yourself. Choose your future. Choose WoW... But why would I want to do a thing like that? I chose not to choose WoW. I chose somethin' else. And the reasons? There are no reasons. Who needs reasons when you've got noggenfogger?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander1991 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 07:18:
dat is echt gek... ik heb precies t zelfde met mijn Orc Warrior, ookal zet ik men addons uit... duurt t ongeveer 5mins voordat ik binnen ben :S
corrupte cache? wow slaat data op in de WDB en WTF mappen, probeer die eens te wissen (of verplaatsen als backup :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is echt tof gemaakt! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Monsie schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 20:02:
[...]

dat komt snel genoeg ;)
Ik speelde vaak met een maat van me dat scheelt dat je dan samen je nog iets beter kan verdedigen maar pvp kan gigantisch irritant zijn.
Als je je eerste stap in ashenvale zet en er staat een vrolijke night elf hunter ?? je te one shotten.
Of je staat in stonetalon en terwijl je bezig bent word je gegankt door een rogue / druid waarna je terug loopt ressed en verder gaat en die druid/rogue weer uit stealth komt en je weer te grazen neemt en dat dan een keer of 4 achter elkaar. Toen ben ik weer heel snel terug gegaan naar een pve server.
Dit zijn natuurlijk de nadelen er zitten ook voordelen aan maar dat weegt bij mij niet op tegen de nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het PvP gebeuren alleen maar leuk. Brengt juist dat ene extra in het spel waardoor je altijd wel op je hoede bent.

Zelf speel ik voornamelijk PvP in AB en daarbuiten niet. Enkele keer dat een ally omzeep help, alleen wanneer deze mij aanvalt of wanneer een hordie wordt aangevallen.
Over het algemeen genomen doe ik /cheer, /wave, /greet naar ally's en laat ik ze lekker rustig.

Wordt een ander verhaal als je mij aanvalt terwijl ik solo en de ander in een groep zit, dan kom je op m'n KoS list te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Vanavond weer Hakkar killen. De nr. 1 warrior kwa DKP is vaak afwezig, als hij er vanavond ook niet bij is en Zin'rokh dropt, dan issie van mij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 09:40:
Vanavond weer Hakkar killen. De nr. 1 warrior kwa DKP is vaak afwezig, als hij er vanavond ook niet bij is en Zin'rokh dropt, dan issie van mij _/-\o_
Veel succes! Hij is er een stukje pittiger op geworden... Na 2 wipes uiteindelijk wel gelukt, maar zeker een uitdaging voor non-MC/BWL guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 08:52:
[...]

[...]

corrupte cache? wow slaat data op in de WDB en WTF mappen, probeer die eens te wissen (of verplaatsen als backup :))
Hmm dacht laatst ook slim te zijn om de WTF map leeg te maken.
Maare pas op want ik moest daarna heel WoW opnieuw installeren!!

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Dinsdag Nefarian afgemaakt eindelijk :)

www.darksun-guild.net voor plaatje ervan Film komt nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:34
Chilodus schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 09:48:
[...]

Gewoon de maps renamen
wtf -> wtf1
wtb -> wtb2

klaar

@ kaap

succes vanavond : ) ik gok dat jullie de 1e keer whipen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Chilodus schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 09:48:
[...]

Verplaatsen is ook beter kan je de boel terug zetten :)
Ik heb zelf een kopie van een versie install van WoW gemaakt omdat ik geen zin heb om elke keer al mn 5 cd's te discjocky'en.

Vond net trouwens een lollige mod; http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2734
Features;
Combat Voice:
-Mortal Kombat & UT
-Mortal Kombat Sexy
-Blood I

Combat Sound:
-Hack&Slash
-Jackie Chan
-Swords
-Blood I
-Lightsaber

Combat Comments:
-Duke Nukem
-Beavis, Butthead & freaky chinese
-Blood I
-Storm-Trooper

Denk alleen dat je m snel zat bent maar misschien wel ff lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:06
Gisteravond BRD gehobbeld met 10 man uit de guild. Party was echt geweldig. Af en toe iemand dood, maar dat mocht de pret niet drukken.

Als eerste Attunement of the Core gedaan. Nadat deze was opgehaald en meegenomen door iedereen, zijn we maar direct doorgelopen naar de Emporer. Eén blue cloth shoulder http://www.thottbot.com/?i=4900 dropte, maar ik was weer, zoals altijd...., de tweede in de roll voor dat item.

Ook dropte er een blauwe cloak http://www.thottbot.com/?i=4899, die niemand wilde hebben. Deze maar DE, en de loot hiervan verdeelt. Weet alleen niet wat hier uit kwam..

Nadat alles verdeelt was en klaar voor de terugreis, besloten we maar ineens om MC met een bezoek te vereren. Als je bij de King bent, ben je vlakbij de ingang naar MC.

MC ingelopen.. kwamen we als eerste de giants tegen. Nou, ik heb geklokt, welgeteld 38 seconden hielden we uit. De MT was met drie klappen steendood :D
Ik heb 1 fireball af kunnen schieten, maar daar wel 350 damage meegedaan..

Al met al, goed kunnen lachen. En we waren de eerste van onze guild ( voor zover wij wisten ) die MC binnentraden, al was het niet bepaald een succes te noemen :+

To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Gisteren eindelijk mijn eerste 2 MC epix :)

Nightslayer Cover
Brutality Blade

ben echt zo fucking blij ermee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Arcalite schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:24:
Gisteren eindelijk mijn eerste 2 MC epix :)

Nightslayer Cover
Brutality Blade

ben echt zo fucking blij ermee :D
Hehe, ja, lekker is dat he :) Mijn eerste epic was de trans head voor m'n priest. Heb na 't uitloggen nog even naar m'n character scherm zitten starten. Sooo bjoetiful! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04
doden in brd :p. die mannetjes raken mij amper met 100+ fr dan is het haast moeilijk om dood te gaan. En ow ja Mt met 3 klappen dood = te weinig armor en + def gear. ik kan zelf meer klappen tegen nef weerstaan. (keer voor de lol geprobeerd :P). ik schat eind van de maand dat we BWL in gaan iig dat hoop ik. Al lijkt MC toch wat moeilijker te zijn geworden zonder OOC resser :P.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 20:51
Hydra schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:38:
[...]

Hehe, ja, lekker is dat he :) Mijn eerste epic was de trans head voor m'n priest. Heb na 't uitloggen nog even naar m'n character scherm zitten starten. Sooo bjoetiful! :)
Dat zijn die Mickey-Mouse oren toch? :P

[ Voor 4% gewijzigd door The Realone op 10-02-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik een Orb of Deception gekocht op de AH voor 200g BO.
Je hebt er echt geen zak aan, maar het is leuk om als heel eventjes als Tauren te spelen met alle emotes en animaties incluis.
Zo ben ik ook verzot op Savory Delight Fish. Yaaaar ! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

nee prophecy = mickymouse /eekhorn.

loop je door een startgebied wat zooi te gatheren staat er zon level 5 naast je.

I didnt new mickey mouse was in the game. Aargghgh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
kevinp schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:38:
doden in brd :p. die mannetjes raken mij amper met 100+ fr dan is het haast moeilijk om dood te gaan. En ow ja Mt met 3 klappen dood = te weinig armor en + def gear. ik kan zelf meer klappen tegen nef weerstaan. (keer voor de lol geprobeerd :P). ik schat eind van de maand dat we BWL in gaan iig dat hoop ik. Al lijkt MC toch wat moeilijker te zijn geworden zonder OOC resser :P.
Ze zijn met een 10 mans party (waarvan niemand ooit MC in is geweest) BRD ingegaan en daarna zijn ze even gaan kijken in MC. Toen jij lvl 58/net60 was had jij ook geen über gear.

Klinkt een beetje patsend imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag in MC zijn gelukkig de pulls van Baron en Shazzrah goed gegaan (zonder extra lava pack) want als dat nu na de patch foutgaat kan de hunter niet simpelweg zijn pet laten doodgaan want de hele raid is in combat. Dit betekent dat je op het moment van een foute pull een lava pack meesleurt je bijna gegarandeerd een wipe hebt waar je normaal niet hoeft te wipen.

Gelukkig clearen wij altijd netjes de enige lava packs die gevaarlijk voor de pull zijn maar toch ^^.

Enne, die laatste 2 LB delen willen maar niet droppen <.< ;)

Edit: En die posts hierboven doen me denken aan mijn attunement quest, zijn we voor de gein ook MC even ingelopen...priest pulled eerste Giants -> 2 klappen -> dood, auch ^^

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:58:
Woensdag in MC zijn gelukkig de pulls van Baron en Shazzrah goed gegaan (zonder extra lava pack) want als dat nu na de patch foutgaat kan de hunter niet simpelweg zijn pet laten doodgaan want de hele raid is in combat. Dit betekent dat je op het moment van een foute pull een lava pack meesleurt je bijna gegarandeerd een wipe hebt waar je normaal niet hoeft te wipen.

Gelukkig clearen wij altijd netjes de enige lava packs die gevaarlijk voor de pull zijn maar toch ^^.

Edit: En die posts hierboven doen me denken aan mijn attunement quest, zijn we voor de gein ook MC even ingelopen...priest pulled eerste Giants -> 2 klappen -> dood, auch ^^
Ik werd létterlijk de instance uitgeschopt door een Molten Giant :o Denk dat het een 2 of 3k klapje was ofzo want ik redde het nog maar nét ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:53:
[...]

Ze zijn met een 10 mans party (waarvan niemand ooit MC in is geweest) BRD ingegaan en daarna zijn ze even gaan kijken in MC. Toen jij lvl 58/net60 was had jij ook geen über gear.

ik wil ze gewoon waarschuwen dat ze nog ver van MC af zijn, zelfs lvl 60 met full valor gear is niks in MC. Maar ik wens ze suc6 natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ik vroeg me al af wat dat precies in hield dat je moeilijker out of combat blijft maar tis dus gewoon onmogelijk? Wij hadden toch altijd wel 1 of 2 ooc ressers bij shazzrah maar dat gaat dus niet meer werken das wel jammer. Opzich is die nu wel op farm status dus zonder moet het ook makkelijk lukken het was alleen gewoonte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog toen ik net attuned was voor MC en we een BRD lootrun gingen doen.
Was een beetje laat en toen ik langs die NE liep die daar stond viel me opeens dat kristal op dat daar zweefde.
Aangezien ik nooit dialoogvensters lees van de quests e.d en ik overal op klik wat ik tegenkom stond ik opeens in MC. Ik had geen idee wat ik had gedaan en ben snel naar buiten gelopen en hoopte dat niemand het doorhad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

machtig :D

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

kevinp schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:11:
[...]

ik wil ze gewoon waarschuwen dat ze nog ver van MC af zijn, zelfs lvl 60 met full valor gear is niks in MC. Maar ik wens ze suc6 natuurlijk.
full valor kost je waarschijnlijk meer tijd als wat def gear verzamelen voor mc. En daarbij is het toch geen probleem al lopen er een paar warriors in full valor.
Daarbij heb je toch ook geen geweldige gear nodig voor het begin met een beetje def en sta kom je er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ok, true

maar toch durf ik te zeggen dat als een guild die BWL farmed met hun tier 0 setjes (magister/valor/etc) MC in zou gaan dat ze dat easy kunnen clearen t/m domo. Discipline/skill > gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:12:
[...]

ik vroeg me al af wat dat precies in hield dat je moeilijker out of combat blijft maar tis dus gewoon onmogelijk? Wij hadden toch altijd wel 1 of 2 ooc ressers bij shazzrah maar dat gaat dus niet meer werken das wel jammer. Opzich is die nu wel op farm status dus zonder moet het ook makkelijk lukken het was alleen gewoonte.
Nee gaat niet echt meer werken vrees ik, zodra een baas gepulled word is de hele instance in combat. (Dus als je Golemag pulled zijn de mensen bij de ingang ook in combat bijvoorbeeld :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:15:
Ok, true

maar toch durf ik te zeggen dat als een guild die BWL farmed met hun tier 0 setjes (magister/valor/etc) MC in zou gaan dat ze dat easy kunnen clearen t/m domo. Discipline/skill > gear
ja ok, Maar één ding, luci is eerset keer met 40 man erg lastig. 2 weken later kan je die neer krijgen met slechts 20 man. dus goede uitvoering van tactiek is alles.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:20:
[...]

Nee gaat niet echt meer werken vrees ik, zodra een baas gepulled word is de hele instance in combat. (Dus als je Golemag pulled zijn de mensen bij de ingang ook in combat bijvoorbeeld :S)
Is het zo. Ik weet dat het is als één persoon van een bepaalde partij in combat is. Maar is het mogelijk om 5 man OOC te houden, of is het zodra één iemand aanvalt iedereen in combat is. Ik hoop dat party's ooc kunnen blijven. Bij shaz kan je rogues nl makkelijk missen. En dus 3 rogues +2 shammy's OOC moet daar geen probleem zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door Kevinp op 10-02-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
ImdaMned schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:53:
[...]

Het ging eigenlijk als volgt:

Een lvl 60 mage, zonder epic gear ( voor zover ik weet ), opperde om als MT MC in te gaan :D
Hij blinkte door die 2 giants heen, maar daar achter stonden nog een stel elites. Hij aggrode alles af. Werd binnen drie klappen vermorzeld, waarna die hele stootlading elites onze richting op kwamen.

Nadien via SS nog een keer geprobeerd, maar toen had ik niet eens tijd om een screenshot te maken, omdat 2 lvl 62 elites op mij afgedonderd kwamen.. :'(

De groep was als volgt onderverdeeld (als ik het me nog goed kan herinneren):

1 x lvl 55 priest
1 x lvl 58 drood
1 x lvl 56 mage ( me )
2 x lvl 60 pala
1 x lvl 60 gnome warrior
2 x lvl 60 mage
1 x lvl 60 warlock
1 x lvl 58 warrior

Maar je kunt zeggen wat je wilt, het was in 1 woord lache geblazen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Hehe, wij hebben ook wel eens met 13 man farm runs gedaan, is echt zo veel leuker dan met 40 man. Maakt het tenminste nog uit of je iemand healt of niet. :P

Gister m'n Cenarion Boots gekregen (die droppen bij ons NOOIT, 2e keer dat ze dropten in onze hele MC geschiedenis) waardoor ik nu 4/8 Cenarion heb 4/8 Stormrage. 8) Net zo fijn, had eerst van die cloth boots uit Dire Maul, maar die waren zoooo lelijk. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had je dat allemaal nodig voor een BRD run das een 5 man lvl 55 instance:S

maarja een mage als MT whaha dan vraag je er ook wel om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
nextware schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:44:
[...]
Maar je kunt zeggen wat je wilt, het was in 1 woord lache geblazen :D
offtopic:
Dat zijn 2 woorden (sorry kon het niet laten :p).

gister met mn succubus gespeeld, maar als je 3 mobs op je afkrijgt heb je een probleem, 1 kan je fearen 1 kan je zelf killen maar die andere die maakt mn succubus af, dus toen toch maar weer mn voidy genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig een goede manier om AoE grinden toe te passen als mage zijnde?

Gisteren voor het eerste een echte poging ondernomen om het onder de knie te krijgen.
Eerste keer werd ik vermozzeld omdat mobs aan het verzamelen ben en de priest besluit iemand van buiten de party te healen en dus met z'n rug naar mij toe staat.
Overige keren ging het redelijk tot goed, maa het kan beter volgens mij.

Ben een level 48 mage, in een party met een level 46 priest.
Gemiddeld bij iedere pull, zo'n 2 tot 3K XP erbij, wel rested overigens.
Locatie is Tanaris, daar bij de pirates.

Wat ik doe is als volgt:
Priest shield up, Mana Shield off, mobs verzamelen en Frost Nova erop. Vervolgens alleen maar IaE spammen tot alles dood is. Dit zijn dan 6 tot 10 mobs per pull.
Priest healt als een gek.

Nou las ik tevens een stukje elders, dat het mogelijk zou zijn dat ik 3 tot 4 mobs pull, IaE, om vervolgens de mobs te laten Fearen door de priest. Als het goed is, zou er nu een grotere groep mobs na de Fear terug moeten komen. Moet ik nu vervolgens beginnen met IaE te spammen, of eerst Frost Nova en dan IaE spammen?

Ben een redelijke n00b in grinden op deze manier en met zulke aantallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
xAndyx schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:58:
[...]

offtopic:
Dat zijn 2 woorden (sorry kon het niet laten :p).

gister met mn succubus gespeeld, maar als je 3 mobs op je afkrijgt heb je een probleem, 1 kan je fearen 1 kan je zelf killen maar die andere die maakt mn succubus af, dus toen toch maar weer mn voidy genomen :)
als je succy gebruikt moet je zelf draintanken :) jij tankt terwijl je lifedraint, succy wipped er op los

AoE grind met mage, welk lvl ben je?

echt effectief wordt het pas rond de lvl 30 dacht ik
en echt beter dan single target is het alleen als je een priest erbij hebt

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 10-02-2006 12:01 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:00:
[...]

als je succy gebruikt moet je zelf draintanken :) jij tankt terwijl je lifedraint, succy wipped er op los
Ja maar ik heb nog maar drain life lvl1 en das 10hp/sec. terwijl ze 15 - 30hp per klap aan dmg geven :)
Nog 1 level dan krijg ik drain life lvl2 (17hp/sec) (ben nu lvl 20 @ 80%) misschien dat het dan wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjvdberg
  • Laatst online: 11-09 09:46
Ik wou graag het spel kopen, maar nu zag ik op GOT een topic staan dat het spel problemen had met Windows x64, is dit altijd zo het geval ?

Ik heb al wat gezocht op WoW fora, maar meetal is de term "x64" te kort voor de zoekmachines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:59:
Weet iemand toevallig een goede manier om AoE grinden toe te passen als mage zijnde?

Gisteren voor het eerste een echte poging ondernomen om het onder de knie te krijgen.
Eerste keer werd ik vermozzeld omdat mobs aan het verzamelen ben en de priest besluit iemand van buiten de party te healen en dus met z'n rug naar mij toe staat.
Overige keren ging het redelijk tot goed, maa het kan beter volgens mij.

Ben een level 48 mage, in een party met een level 46 priest.
Gemiddeld bij iedere pull, zo'n 2 tot 3K XP erbij, wel rested overigens.
Locatie is Tanaris, daar bij de pirates.

Wat ik doe is als volgt:
Priest shield up, Mana Shield off, mobs verzamelen en Frost Nova erop. Vervolgens alleen maar IaE spammen tot alles dood is. Dit zijn dan 6 tot 10 mobs per pull.
Priest healt als een gek.

Nou las ik tevens een stukje elders, dat het mogelijk zou zijn dat ik 3 tot 4 mobs pull, IaE, om vervolgens de mobs te laten Fearen door de priest. Als het goed is, zou er nu een grotere groep mobs na de Fear terug moeten komen. Moet ik nu vervolgens beginnen met IaE te spammen, of eerst Frost Nova en dan IaE spammen?

Ben een redelijke n00b in grinden op deze manier en met zulke aantallen.
je loopt gewoon door wat mobs heen zodat je ze pult, dan doe je 1 keer iae om al aggro mee te geven, de priest feared, alle mobs zullen nu weg rennen. Door de aggro die jou iae ze gegeven heeft pullen ze de mobs mee die ze onderweg tegen komen, dan kun je weer verder mer iae

Volledige 'how to grind with a mage" -guide vind je hier: *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjvdberg schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:08:
Ik wou graag het spel kopen, maar nu zag ik op GOT een topic staan dat het spel problemen had met Windows x64, is dit altijd zo het geval ?

Ik heb al wat gezocht op WoW fora, maar meetal is de term "x64" te kort voor de zoekmachines.
Ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt, maar ik heb geen enkel probleem gehad met WoW in combinatie met x64. Sterker nog, het lijkt veel beter te draaien dan 32-bits XP. Ik merk dit vooral als ik steeds alt-tab naar windows om wat te surfen wanneer er geen eind aan de AB/WSG queue lijkt te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjvdberg
  • Laatst online: 11-09 09:46
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:14:
[...]

Ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt, maar ik heb geen enkel probleem gehad met WoW in combinatie met x64. Sterker nog, het lijkt veel beter te draaien dan 32-bits XP. Ik merk dit vooral als ik steeds alt-tab naar windows om wat te surfen wanneer er geen eind aan de AB/WSG queue lijkt te komen.
ik zag het hier staan Topic

Maar dat is ook al weer een beetje oud, dus mischien is het achterhaald, ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:14:
[...]

Ik denk dat dat vooral komt omdat je cpu sneller is dan de gemiddelde 32 bit cpu, en niet door het 64 bit gegeven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 09:50:
Dinsdag Nefarian afgemaakt eindelijk :)

www.darksun-guild.net voor plaatje ervan Film komt nog :)
Jij zit op Bloodfeather dan neem ik aan? Ik las namelijk dinsdag op een paar plekken dat hij een kopje kleiner gemaakt was door Darksun :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Yup zit op Bloodfeather in Darksun idd :) Eerste horde guild daar die hem heeft afgemaakt :) Was echt wel vetjes ^^
[...]

Toen ik begon zo`n 7/8 maanden geleden begon in MC (Nu BWL helemaal clear) had onze mt full valor en hebben we daar gewoon tot Baron alles kunnen afmaken hoor :)...

Het is misschien moeilijker maar het is echt wel mogelijk :)

[ Voor 69% gewijzigd door Brummetje op 10-02-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Dubbel post :/

[ Voor 133% gewijzigd door Brummetje op 10-02-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
The Realone schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:42:
Dat zijn die Mickey-Mouse oren toch? :P
Nee, da's Prophecy. Transcendence is "OMG YUOR HAIR IS ON FIRE!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:56:
had je dat allemaal nodig voor een BRD run das een 5 man lvl 55 instance:S

maarja een mage als MT whaha dan vraag je er ook wel om ;)
Nee, we gingen Attunement of the Core doen. Dat is, voor zover ik weet, de enige quest die je als RAID party kunt doen. We zijn er gewoon met 10 man naartoe gelopen. Vanavond gaan er weer 10 andere, als ik het goed heb begrepen.

Zelf heb ik ook wel eens BRD gelopen met 5 man. Maar ja, als er 10 man mee willen, is het natuurlijk alleen maar gezelliger. Helemaal als het 10 guild members zijn :D

Enne.. die mage. das was ook maar om te lachen. Vooral dat hij, net voor hij naar die reuzen blinkte, keihard over het scherm yelde: 'LLLLLLLEEEEEERRRRRROOOOOOOOYYYYYY".. :+

[ Voor 12% gewijzigd door nextware op 10-02-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:19:
Yup zit op Bloodfeather in Darksun idd :) Eerste horde guild daar die hem heeft afgemaakt :) Was echt wel vetjes ^^
En nog een lok'amir krijgen ook. Stelletje geluksvogels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:46:
[...]

En nog een lok'amir krijgen ook. Stelletje geluksvogels :)
need!!!!1 :'(

gisteren voor het eerst sinds een tijdje weer meegeraid, bloodlord ging niet lekker :/

paar keer gewiped omdat we moesten wachten op een persoon en we dus respawn in onze mik kregen

naj a4e keer wel gedowned gelukkig

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:49:
[...]

paar keer gewiped omdat we moesten wachten op een persoon en we dus respawn in onze mik kregen
In onze mik? :D
Dat zeggen wij hier ook...

Broodlord is wel easy lijkt me, maar gister ging niet helemaal lekker. Tanks konden niet echt aggro houden geloof ik. Iceblock ftw, watnou blinken...
Dat AoE'en is wel eitje btw, maar klote dat alles respawned. Ik zat voor broodlord zonder mana en toen kwam ik er pas achter als je van groepen switched bij die nesten dat je OOC bent, kan dus gewoon mana drinken, dat melden ze ook niet even... :/

Ach ja, 13% whipe, ik weet niet of ie nog neer is gegaan toen ik geleaved ben, raserian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:54:
Ach ja, 13% whipe, ik weet niet of ie nog neer is gegaan toen ik geleaved ben, raserian?
Nope niet meer doorgegaan daarna, was maar goed ook :)
Iedereen vet pissed door al die kut whipes op Vael die niet nodig waren...

Raserian mompelt wat over tanks die niet in positie gaan staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Och doe niet zo dramatisch^^

Eerste bazen moeten NP zijn. Het is gewoon ff weten wat je doen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:58:
[...]

Nope niet meer doorgegaan daarna, was maar goed ook :)
Iedereen vet pissed door al die kut whipes op Vael die niet nodig waren...

Raserian mompelt wat over tanks die niet in positie gaan staan...
Hoop niet dat ik dan mindkp krijg, want ik was er eigelijk dan de volle raid bij...
Die whipes op vael was niet nodig idd, maarja, toch neergehaald. Wat een chaosfight btw!

Wel cool btw, elke 5 sec 500mana erbij :)
Zio nog, nu kan je unlimited water maken! :D

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 10-02-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan Alliance nooit AV winnen... of uberhaubt ergens winnen..?

Racial abilites voor ale Alliance rassen:
Teamwork -99%;
Luisteren naar een leider: -99%....

Horde lijkt gewoon altijd georganiseerd, en alliance alles behalve dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Het is zooooooveel makkelijker:

we zetten gewoon een shammie die net lvl 51 is gedinged op de aanval en we houden met de overige 39 man een fishing contest. Afhankelijk van de skill van de shammie horen we 1 tot 8 uur later dat vandar down is gegaan.

Die ene keer dat alliance wint was er geen shammie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Laatst online: 04-09 19:50
Iemand nog Lethon geprobeerd na de patch - Hij is bugged :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:04:
[...]

Hoop niet dat ik dan mindkp krijg, want ik was er eigelijk dan de volle raid bij...
Die whipes op vael was niet nodig idd, maarja, toch neergehaald. Wat een chaosfight btw!

Wel cool btw, elke 5 sec 500mana erbij :)
Zio nog, nu kan je unlimited water maken! :D
Volgens mij was het zelfs 500 mana/sec en niet 5 sec ^^. In dat geval was ik namelijk al lang zonder mana bij Vael (Waar we trouwens al enige tijd op vastzitten :S), maar hij gaat hoe dan ook een keer neer binnenkort ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:27:

we zetten gewoon een shammie die net lvl 51 is gedinged op de aanval en we houden met de overige 39 man een fishing contest. Afhankelijk van de skill van de shammie horen we 1 tot 8 uur later dat vandar down is gegaan.

Helaas heeft alliance geen shammies.

Ik heb ook het idee dat het een beetje een neergaande spiraal is. Horde wint, krijgt meer honor en rep dan Alli, hebben daardoor eerder de kans om beter wapens / armor the kopen, en hebben daar door weer meer kans om te winnen.

En wat ook irritant is: Soms lukt het me een 60-er te verslaan (ben 54) maar die zijn nog niet lang 60 of hebben iig geen goede gear. 60-ers die naar MC gaan hebben vaak veel fire res, die resisten simpelweg bijna altijd de spells die ik veel gebruik ( Searing pain en Immolate). En als die 60-er toevallig nog een warlock is kan ik mn shadowspells ook wel vergeten.

Ook ergelijk: vandaag was er een gnome rogue Rams aan het farmen.... :X

Edit: en wat me ook opviel: Sinds de laatste patch is de spawn arrea in de grot verder van de uitgang gezet. Als Stormpike Graveyard overgenomen is en je bent in gevecht bij de Noordelijke toren, en je gaat dood, dan is de kans groot dat je in de grot spawned, waardoor je verder moet lopen. Dit was eerst niet zo. Ik hoop dat Blizz dat snel fixed

Edit2 @ Hieronder: Heb je gelijk in.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 10:17
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:41:
[...]

Helaas heeft alliance geen shammies.

Ik heb ook het idee dat het een beetje een neergaande spiraal is. Horde wint, krijgt meer honor en rep dan Alli, hebben daardoor eerder de kans om beter wapens / armor the kopen, en hebben daar door weer meer kans om te winnen.

En wat ook irritant is: Soms lukt het me een 60-er te verslaan (ben 54) maar die zijn nog niet lang 60 of hebben iig geen goede gear. 60-ers die naar MC gaan hebben vaak veel fire res, die resisten simpelweg bijna altijd de spells die ik veel gebruik ( Searing pain en Immolate). En als die 60-er toevallig nog een warlock is kan ik mn shadowspells ook wel vergeten.

Aangezien honor ranking relatief is kan je dat wel uit de vergelijking weghalen :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Weet je zeker dat het geen dikke tauren was met orb of deception? ; )

Dat is het!!! horde fooled alliance dmv orb of deception !!! Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee, in WSG/AB zijn de hardcore pvp-ers ook vaak sterker op de servers waar ik gespeeld heb.

Gisteren is razorgore eindelijk neergelegd door exomna. We hebben daarna de vael encounter meegemaakt. 3 whipes om ff te kijken. Ik ben mage, maar ik moet nog steeds dmg doen op vael : /
DeadKennedy schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:44:
[...]

Aangezien honor ranking relatief is kan je dat wel uit de vergelijking weghalen :)
Als je wint haal je natuurlijk wel sneller die TUF/julio's band : )

[ Voor 18% gewijzigd door ImdaMned op 10-02-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

weet iemand hoe die quests nou precies werken in alterac of waar je dat duidelijk kan vinden?
Er komen af en toe van die troepen of zo een shredder en dat soort dingen erg leuk allemaal maar ik heb geen idee hoe je dat precies doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Sander1991 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 07:18:
[...]

Met een andere 58 orc warrior lukte het ook niet, maar met m'n dwarf paladin wel :S
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 08:52:
[...]

[...]

Thnx, dat ga ik ff proberen!

/edit
Thnx het werkt weer :D heb ff een wow-backup map gemaakt en daar die 2 mappen in gezet.

[ Voor 8% gewijzigd door superbassie op 10-02-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Edit: en wat me ook opviel: Sinds de laatste patch is de spawn arrea in de grot verder van de uitgang gezet. Als Stormpike Graveyard overgenomen is en je bent in gevecht bij de Noordelijke toren, en je gaat dood, dan is de kans groot dat je in de grot spawned, waardoor je verder moet lopen. Dit was eerst niet zo. Ik hoop dat Blizz dat snel fixed
Dit heeft Blizzard met een goede reden gedaan, lees de patchnotes er maar op na.
En dit geld voor Alliance EN Horde, dus niemand die er voordeel mee heeft.

Maar ik heb volgens mij pas 1 potje AV gewonnen als alliance.
Het lijkt erop dat Alliance meer HK geil zijn dan Horde en weten ze niet dat het veel meer punten opleverd als je wint ZONDER HK's dan verliezen MET HK's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach AV is gewoon een groot zergfest, ik heb al sinds patch weetikveel geen AV meer gedaan, zo saai, en de rewards zijn zowiezo niet echt leuk voor casters die geen gebruik maken van 1h/offhand.

Enige casterstaff die er is is dan nog redelijk voor pre-mc, maar verder is er niet veel soeps te krijgen in AV.

mja, ik pvp zowiezo niet veel in Battlegrounds, moet maar weer es wat meer world pvp komen, laatste keer dat dat echt massaal is gebeurd is alweer vorig jaar, toen we 2.5 uur met de horde overhoop lagen om azuregos ;p hebben we overigens wel gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Als je world pvp wilt beginnen ga je gewoon naar STV of iets dergelijks, kiest een paar low lvls uit van een grote guild en gaat dat ganken. Na verloop van tijd zie je vanzelf wat lvl 60's binnendruppelen :)

Pasgeleden werden een aantal guildies genakt in een 3vs3 in WPL (alliance won door o.a. betere CC mogelijkheden sap/sheep en ook skills) daarna zijn er 2 van ons bijgekomen en hebben we een tijdje die 3 man achtervolgt tot aan chillwind point (alliance FP in WPL, geen idee of het de goede naam is). Daar de npc's gekilled + flightmaster zodat ze niet wegkonden, ons groepje was inmiddels uitgegroeid tot 14 man.

Uiteraard kwam er steeds meer alliance bij en ging dat redelijk goed (respawnen duurt steeds langer) totdat op een gegeven moment een scholo raid in 1 x binnen kwam vliegen, toen was het opeens snel gebeurd : )

Heb me uitstekend vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:54:
[...]

In onze mik? :D
Dat zeggen wij hier ook...

Broodlord is wel easy lijkt me, maar gister ging niet helemaal lekker. Tanks konden niet echt aggro houden geloof ik. Iceblock ftw, watnou blinken...
Dat AoE'en is wel eitje btw, maar klote dat alles respawned. Ik zat voor broodlord zonder mana en toen kwam ik er pas achter als je van groepen switched bij die nesten dat je OOC bent, kan dus gewoon mana drinken, dat melden ze ook niet even... :/

Mages die bij ons Broodlord aggro krijgen en Iceblocken ipv Blinken krijgen een retourtje Orgrimmar aangeboden. Het hele idee is dat je Broodlord in je tankhoekje moet houden, dus als je aggro hebt Blink je in de hoek en dan mag je pas Iceblocken. Tis namelijk nogal vervelend als Broodlord jou even op gaat zoeken temidden van alle andere squishies en er een Nova uitpoept. Beetje zelfde idea als Fireward casten net als Vael fight begint (voor de onwetenden: ja, daarmee krijg je aggro als je het te vroeg doet).

Uiteraard beide voorbeelden bovenaan aan den lijve meegemaakt; we noemen het Rusty momenten ;p
ImdaMned schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:27:

Geweldig ;p Die onthoud ik even.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

world pvp maak je zelf inderdaad (tenminste bij ons op de pve server)
als jij met pvp aan voor een stadje gaat staan uitdagen komen er snel genoeg van beide kanten mensen bij en daar heb je je gevecht.
Pas nog sochtends vroeg hebben we een leuk gevecht gehad in sentinells hills gewoon omdat er 2 horde liepen uit te dagen en dat groeit dan uit tot een mass raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Op BB zijn vaak van die gevechten in Tarren mill, HF. Altijd wel lachuh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MC is te doen met iedereen in groene gear ongeveer. Sowieso zeiken dat blauw niet goed genoeg is is onzin: je kan voor MC afgezien van PVP geen purples krijgen ongveer :)

Ragnaros is een ander verhaal, kwestie van uber fire res, MT's dark iron set, en verder gewoon kapotnuken. Tis de enige baas in MC die echt bepaalde gear nodig heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
rodie83 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 18:06:
MC is te doen met iedereen in groene gear ongeveer. Sowieso zeiken dat blauw niet goed genoeg is is onzin: je kan voor MC afgezien van PVP geen purples krijgen ongveer :)

Ragnaros is een ander verhaal, kwestie van uber fire res, MT's dark iron set, en verder gewoon kapotnuken. Tis de enige baas in MC die echt bepaalde gear nodig heeft :)
gl hf met Golemagg tanken in je Deathbone set. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 11-09 19:32

Gaitman

The Real One

Ik heb vandaag WoW aangeschaft, echter waar staat de normale key (4CD versie) de Geust Pass key zit er los in maar ik kan nergens de key voor 1 maand gratis spelen vinden :(

Waar staat die key normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJAman schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 19:54:
Ik heb vandaag WoW aangeschaft, echter waar staat de normale key (4CD versie) de Geust Pass key zit er los in maar ik kan nergens de key voor 1 maand gratis spelen vinden :(

Waar staat die key normaal?
Je cd-key zit onder je 3e of 4e cd op een sticker in de box. Indien je de code bedoelt om je gratis maand te activeren, die is er niet, je krijgt automatisch je gratis maand als je je nieuwe account activeert met een gamecard of creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 11-09 19:32

Gaitman

The Real One

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 19:59:
[...]

Je cd-key zit onder je 3e of 4e cd op een sticker in de box. Indien je de code bedoelt om je gratis maand te activeren, die is er niet, je krijgt automatisch je gratis maand als je je nieuwe account activeert met een gamecard of creditcard.
Shit ik zie nu onder de 3e CD lijmrestjes zitten :( :( :( :(

Iemand eerder deze situatie gehad?

Bij stap 2 op https://signup.wow-europe.com/ moet ik een Authentication Key invullen dat kan dus of de key onder de 3e CD zijn of de key op de Guest pass?

En dus heb ik de cd-key nodig die normaal onder de 3e CD zit

[ Voor 20% gewijzigd door Gaitman op 10-02-2006 20:09 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.