Mja, bij ons kwamen ze dus op het geweldige idee om die technicians niet te kiten, maar ze proberen te buggen met LOS... dat werkte voor geen fuck, want vaak bleef er eentje bugged en respawnde de gehele groep weer. Die 3 wyrmguards zijn inderdaad erg nasty, heel vaak op gewiped, maar die hebben we nu wel door. Kan niet wachten tot zondag om Chromaggus te proberen.QuasaR schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:05:
[...]
Alle trash afgezien van de triple wyrmguard packs zijn relatief simpel, wipe je misschien 1 of 2 keer op maar dan heb je het wel door. De triple wyrmguards geven je nog wel de nodige hoeveelheid koppijn
En als je Firemaw door hebt moet ebonroc/flamegor geen probleem zijn.
Gisteravond de 1e pogingen op chromaggus gehad, eerst ruim 1 1/2 uur bezig geweest met het vinden van onze juiste positie ( LOS etc ). Daarna de eerste voorzichtige pogingen en lekker knetterhard gewiped( alle healers werden gestunned toen de MT op 20% zat lol
)
Doh, ingelogd als iemand anders
ze zijn niet van mij, komen van de site van Inner Sanctum. Maar hier iig een link naar alle BWL/MC bosses + uitleg (op nefarian na maar die kan ik je ook zo geven als je wiltEryciusPuteanus schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:54:
[...]
heb je nog zo van die afbeeldingen?

Inner Sanctum Raid Guides
Nogmaals ik heb zelf niets bedacht aan deze guides ofzo en hebben ook alleen maar de Chrom guide gebruikt voor de plaatsen, de Flamegor naar Firemaw spot pullen vind ik namelijk wel heel erg ver gezocht aangezien je die perfect kan bevechten op dezelfde plek als chrom.
Verwijderd
Gewoon een mage Frost Nova rotatie op die ventjes en dan inderdaad wel om het muurtje gaan staan zodat je geen last hebt van het dynamietgegooi. Soms kun je ook gewoon zonder problemen een deel van de groep pullen, Spellbinders en Overseers blijven nog wel eens achter als je je pull goed timed.Thijs schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:55:
[...]
Mja, bij ons kwamen ze dus op het geweldige idee om die technicians niet te kiten, maar ze proberen te buggen met LOS... dat werkte voor geen fuck, want vaak bleef er eentje bugged en respawnde de gehele groep weer. Die 3 wyrmguards zijn inderdaad erg nasty, heel vaak op gewiped, maar die hebben we nu wel door. Kan niet wachten tot zondag om Chromaggus te proberen.
Volgens mij wel, staat het een en ander in dezelfde directory, neem een kijkje zou ik zeggen.EryciusPuteanus schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:54:
[...]
heb je nog zo van die afbeeldingen?
Eergister lvl 20 geworden
Verwijderd
mja inner sanctum pulled em wat verder naar achteren, mijn guild doet het met die spiral staircase, werkt geweldig, en je hoeft niet zo ver te pullen ;p
naja, vanavond maar weer een run BWL doen, moet nemesis boots en shoulders nog, en dan nog een paar items ut bwl, en dan ben ik klaar en wordt het meer een soort van dkpfarm
naja, vanavond maar weer een run BWL doen, moet nemesis boots en shoulders nog, en dan nog een paar items ut bwl, en dan ben ik klaar en wordt het meer een soort van dkpfarm
Als ik bij serverstatus kijk op de wow-europe site staat er aangegeven dat die Full is, maar kijk ik bij population dan is die Low.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:17:
Helemaal vergeten, server is Aggramar
Ik wil op zich wel een horde beginnen op een nog niet zo drukke server.
Speel nu een tijdje een NE rogue op moonglade, maar wil het nu wel eens van de horde kant bekijken. Waarschijnlijk als Warrior.
ik moet nog 1 item uit BWL en dan kan ik stoppen met BWL doen
denk dat ik dan maar dkp ga farmen voor AQ wapen (Death's Sting) en misschien hier of daar nog een zeldzaam leuk itempje, verder wellicht nog full nightslayer/bloodfang halen ofzo?

Verwijderd
Die post was dus van mijVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:12:
[...]
Waar tanken jullie hem exact? wij gebruiken altijd de round staircase perfecte LOS plaats. DPS en enkele healers boven, rest van de healers + hunters staan beneden.
Wij hebben een bult verschillende posities geprobeerd en de stairs kregen we niet voor elkaar ( dunno wrom, ben een hunter dus let er niet op
Laatste pogingen waren in the suppression room
iemand dit ooit geprobeerd?
Hoort misschien niet om hier de link te posten maar ik zat te twijfelen waar ik nou het best dit topic kon maken en om het niet 2 x te doen doe ik het maar zo.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1110365
Hoort misschien niet om hier de link te posten maar ik zat te twijfelen waar ik nou het best dit topic kon maken en om het niet 2 x te doen doe ik het maar zo.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1110365
Verwijderd
Me eerste postje hier maar wil ff vertellen dat de guild ryfari (nl only) afgelopen zondag voor het eerst raggie hebben neergekregen op Dunemaul. Dit als 10e guild op de server en enige NL only guild:). We hebben ook maar 60 unieke leden dus best netjes. in ZG ook alles neer op hexxer na die we nu op 90% hebben gekregen. Ik weet niet of hier nog meer mensen van dunemaul zitten hoopt zou wel gezellig zijn.
loots:
2x judgement legs o.a. een naar mij:D
band of sulfaras
onslaught girdle
loots:
band of sulfaras
onslaught girdle
Mobhealth FTW. Ik bedoelde serieus dat Vael niet meer dan 10k health ofzo over had.
GratsVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:56:
Me eerste postje hier maar wil ff vertellen dat de guild ryfari (nl only) afgelopen zondag voor het eerst raggie hebben neergekregen op Dunemaul. Dit als 10e guild op de server en enige NL only guild:). We hebben ook maar 60 unieke leden dus best netjes. in ZG ook alles neer op hexxer na die we nu op 90% hebben gekregen. Ik weet niet of hier nog meer mensen van dunemaul zitten hoopt zou wel gezellig zijn.
Fukkeduk, wij hadden afgelopen zaterdag ook 2 keer judgement legs. Tijdje terug heb ik m'n tier 2 head gekregen bij een Ony kill waarbij er ook 2 dropten, kon ik 'em voor 89 DKP meekrijgen (ter vergelijking, afgelopen zaterdag 2 tier 1 items gekregen voor 125 DKP).loots:
band of sulfaras
onslaught girdle
https://niels.nu
Verwijderd
jah we zagen de spam voorbij komen in MC general chatVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:56:
loots:
band of sulfaras
onslaught girdle
gefeliciteerd! we waren zelf net op weg naar Majordomo.
(The Old Garrison)
We zijn daar nog druk aan het wipen, maar gaan met forse stappen vooruit (Nu 3 pogingen op hem gedaan)
Ik MOET het even posten...
Broodlord down!
3 weken geleden begonnen in BWL, 1e avond Razorgore proberen was ie down, 2e avond Vael, 2e avond Broodlord!
Netherwind, Dragonstalker en....Maladath, Runed Blade of the Black Flight
Broodlord down!
3 weken geleden begonnen in BWL, 1e avond Razorgore proberen was ie down, 2e avond Vael, 2e avond Broodlord!
Netherwind, Dragonstalker en....Maladath, Runed Blade of the Black Flight
[ Voor 3% gewijzigd door The Realone op 08-02-2006 15:53 ]
Vriendin van mij heeft nu een probleem met haar WoW waar ik ook niet meer uitkom, namelijk /who werkt niet meer.
Als je bij Social, in het who-tabje, iemand intikt komt hij er wel uitrollen maar /who zelf werkt niet, dan geeft ie 'Player not found'-melding.
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen ?
Als je bij Social, in het who-tabje, iemand intikt komt hij er wel uitrollen maar /who zelf werkt niet, dan geeft ie 'Player not found'-melding.
301SQN
blizz zou zeggen: gooi je addons weg, gooi je WTF wn WDB dir weg en alles werkt weerGeforceDDQ schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:52:
Vriendin van mij heeft nu een probleem met haar WoW waar ik ook niet meer uitkom, namelijk /who werkt niet meer.
maar ik zeg: moet een addon zijn die in de weg zit. behalve in bg's, want dan is /who toch kapoet
[ Voor 6% gewijzigd door reddevil op 08-02-2006 16:05 ]
Laatst zat ik in AV, en kon ik een /who doen op iemand in Silithus. Vraag me niet hoe...reddevil schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:05:
[...]
blizz zou zeggen: gooi je addons weg, gooi je WTF wn WDB dir weg en alles werkt weer
maar ik zeg: moet een addon zijn die in de weg zit. behalve in bg's, want dan is /who toch kapoet
@Geforce; Gebruikt je vriendin niet iets als de addon Census+ dus de /who bezet houdt (al zou je dan eigenlijk geen reactie moeten krijgen)?
Wat doen jullie met BoP items die jezelf niet echt goed kan gebruiken? Bijv een zwaard zonder +stats als warlock. Verkoop je die aan de vendor of disenchant je die of ...?
Aangezien ik niet kan enchanten, vendoren
Zeker op hogere levels levert dat heel veel geld op.
301SQN
Maar mensen die wel kunnen enchanten kunnen dat toch voor je doen door het in het trade window in het "will not be traded" hokje te mikken? Lijkt me dat je er dan meer voor krijgt?GeforceDDQ schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:21:
Aangezien ik niet kan enchanten, vendorenZeker op hogere levels levert dat heel veel geld op.
Verwijderd
dat ligt aan het item, low lvls mik je gewoon weg aan de vendor, en high levels hangt ervan af wat je krijgt.xAndyx schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:36:
[...]
Maar mensen die wel kunnen enchanten kunnen dat toch voor je doen door het in het trade window in het "will not be traded" hokje te mikken? Lijkt me dat je er dan meer voor krijgt?
Ikzelf vendor meestal alle troep die toch niemand hebben wil ;p
Ik heb problemen met het downloaden van de patch van vandaag 
Hij blijft op 1% hangen tijdens het downloaden met de blizzard patcjh downlaoder.
Kun je die patch ook ergens los downloaden??
Hij blijft op 1% hangen tijdens het downloaden met de blizzard patcjh downlaoder.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
http://www.gamershell.com/Rakkerzero schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:51:
Ik heb problemen met het downloaden van de patch van vandaag
Daar haal ik em altijd vandaan als die ingebakken downloader niet werkt, gamershell heeft tenminste een flink aantal mirrors, waaronder ook in NL.
dat kan dus niet je kan niet iets laten disenchanten wat bind op pickup is ook niet in het will not trade hokje. Was het maar zoxAndyx schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:36:
[...]
Maar mensen die wel kunnen enchanten kunnen dat toch voor je doen door het in het trade window in het "will not be traded" hokje te mikken? Lijkt me dat je er dan meer voor krijgt?
Welke server? Horde of Alliance?Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:42:
ik zoek een gezellig casual guild, help me plz....
ok thanx. Nu werkt de boel weerVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:53:
[...]
http://www.gamershell.com/
Daar haal ik em altijd vandaan als die ingebakken downloader niet werkt, gamershell heeft tenminste een flink aantal mirrors, waaronder ook in NL.
EDIT: misschien handig om dit in de TS toe te voegen?
(alternatieve downloadlocatie van de patches)
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 08-02-2006 16:58 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Eerst zoeken, dan vragen.
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 17:08 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
had eerst een mooie uitgebreide post gepost
maar om die nou om de 3 paginas opnieuw te plaatsen... liefst horde, server boeit me niet (rerollen is leuk) Ik wil gewoon met relaxte mensen een beetje questen, van het spel genieten maar wel ver komen.
1.9.3 patchnotes: Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 63FragNeck schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:01:
zijn er nog patchnotes?
Zijn er trouwens nog werkende auto buff add ons? Ik heb er een paar gebruikt die je buffen als je bijv je movement tools indrukt maar die bleven buffen, heel irritant. Ook als je instelde dat ie alleen moet buffen als de buff nog maar 2 seconde of minder actief is..
[ Voor 38% gewijzigd door xAndyx op 08-02-2006 17:18 ]
Ik heb steeds AutoBuff gebruikt en eigenlijk nooit problemen mee gehad.
Via command /autobuff kan je alles perfect instellen
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1475
Via command /autobuff kan je alles perfect instellen
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1475
Ben zelf class officer in Restyle, ook Dunemaul maar Horde. We zijn nu een maandje bezig ongeveer en heel MC is clear behalve ragnaros. We zijn nu bezig om de warriors en rogues beter te equippen qua fire res. en dan denk ik dat we Raggie ook vrij snel neer hebben.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:56:
loots:
band of sulfaras
onslaught girdle
sigh
Hier nog iemand van Dunemaul. Ben de undead priest met tigermountVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:56:
loots:
band of sulfaras
onslaught girdle
lol, ex guildmate
joager hier...
sigh
Klopt, Aggramar is full, als je op Aggramar nog geen character hebt rondlopen met je account, dan kan je op dit moment niet op Aggramar komen.Noener schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:23:
[...]Als ik bij serverstatus kijk op de wow-europe site staat er aangegeven dat die Full is, maar kijk ik bij population dan is die Low.
Een collega wil ook WoW spelen, maar natuurlijk op dezelfde server als ik (ook Aggramar) doe, helaas voor hem kan dat nu dus niet.
Iemand al de nieuwe hakkar geprobeerd? Hij is behoorlijk lastig nu, we zijn er 4 keer op gewiped (nu met 2 tanks en dps close, maar nog steeds moet je sons halen, en hij is niet te taunten).
mjah, dat boeit toch niet?DarkShadow schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:59:
Iemand al de nieuwe hakkar geprobeerd? Hij is behoorlijk lastig nu, we zijn er 4 keer op gewiped (nu met 2 tanks en dps close, maar nog steeds moet je sons halen, en hij is niet te taunten).
enige die em aanraakt is de warrior...
hij moet beetje agro vasthouden zodat de healers niets krijgen...
belahcelijk simpele boss imo
Is er eigenlijk al ergers wat meer info te vinden over AQ?
dus quests en screens enzo?
kaartje misschien?
Battle.net Spud#2543
zucht, lees gewoon eerst een keer de patch notes en zijn post goed doorTepelStreeltje schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:31:
[...]
mjah, dat boeit toch niet?
kaartje misschien?
iemand de NIEUWE hakkar al geprobeerd? Hakkar zijn tactiek is COMPLEET veranderd sinds de laatste patch dus er zijn ook heel andere tactics voor nodig.
Op de US forums gebruiken ze gewoon een OT erbij en sheepen zo snel mogelijk de gemindcontrollede MT. De Ot moet gewoon NET iets achter lopen in zijn aggro management dan moet het denk ik wel goedkomen. (ze zeggen dat je het als wingbuffet van firemaw moet behandelen ofzo.)
Daarnaast gewoon FULL dps op hem tijdens de fight en zorg dat je zeker geen life drain mist vanaf nu. En zeker weten dat de fight over is in 10minuten anders heb je een probleem
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Hij's dus veranderd vandaag.TepelStreeltje schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:31:
[...]
kaartje misschien?
Wij hebben als guild nu inmiddels 2 MC groepen(the end skullcrusher).
groep 1 killed volgende week denk ik majordomo(mijn groep). en groep 2 weet ik niet wat die killen, Ik denk deze week t/m golemag(makkelijkste in MC.
Nu nog wat extra fr voor mij(ik tank en heb "maar" 203 fr unbuffed, is te weinig voor ragnaros
groep 1 killed volgende week denk ik majordomo(mijn groep). en groep 2 weet ik niet wat die killen, Ik denk deze week t/m golemag(makkelijkste in MC.
Nu nog wat extra fr voor mij(ik tank en heb "maar" 203 fr unbuffed, is te weinig voor ragnaros
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Blijkbaar hebben ze die spiderbitch in ZG niet genoeg generfed. We hebben elke baas in 1 keer neer (Bat, Snake, Raptor, Tiger) maar die Spider gaat gewoon niet neer. Zelfde opstelling, lui met volle MC + Bwl epix maar nee hoor. Heel raar
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Vandaag 3 pogingen gedaan, kwam niet onder de 90% gewoon kut als je MT geMCed word, groep inrent en gaat fearen. krijg opeens ook corrupted blood dmg van 1k.TepelStreeltje schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:31:
[...]
kaartje misschien?
snif, need cloak of consumption : (
Laat de warriors zelf dan ook de fear gebruiken zodra die weer van CD af isImdaMned schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:46:
[...]
Vandaag 3 pogingen gedaan, kwam niet onder de 90% gewoon kut als je MT geMCed word, groep inrent en gaat fearen. krijg opeens ook corrupted blood dmg van 1k.
LOL
Spring nooit van de waterval in west Darnassus
En daarna ook niet als wisp zijnde.
Het kost je een pleuris eind omlopen om je corpse weer terug te hebben.
Spring nooit van de waterval in west Darnassus

En daarna ook niet als wisp zijnde.

Wij hebben haar nu 2x down, en opzich gaat het heel simpelBlijkbaar hebben ze die spiderbitch in ZG niet genoeg generfed. We hebben elke baas in 1 keer neer (Bat, Snake, Raptor, Tiger) maar die Spider gaat gewoon niet neer. Zelfde opstelling, lui met volle MC + Bwl epix maar nee hoor. Heel raar
2 of 3 warriors, 1 mt en eventueel een rogue op de boss en dan in een groupje mana drainen en dps doen, spider terugtaunten als de mt netted is (door de ot) en de dps dan wat inhouden, werkte perfect toen we dat laatste een beetje aanhielden, en natuurlijk life drain dispellen
Oh ja, en de adds natuurlijk asap aoe-en
[ Voor 4% gewijzigd door blouweKip op 09-02-2006 00:48 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
on a side note: w00t @ arcanist !!!! 't setje begint ergens op te lijken : ) 40 a 50 spelldmg? meer en een +1% to crit en hit.
Verwijderd
noob raidleader vast...ImdaMned schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:46:
Vandaag 3 pogingen gedaan, kwam niet onder de 90% gewoon kut als je MT geMCed word, groep inrent en gaat fearen. krijg opeens ook corrupted blood dmg van 1k.
Nee Hakkar hakt er aardig op in nu, de rest was al te makkelijk (op jindo na), dus ik snap niet dat mensen problemen hebben als ze mc en bwl gear hebben? Ook snap ik niet waarom ze trash weghalen, zg is leeg nu
Als ghost/wisp kun je gewoon de auto-unstuck functie gebruiken om weer bij de Spirit Healer uit te komen.Rakkerzero schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 00:06:
LOL
Spring nooit van de waterval in west Darnassus![]()
En daarna ook niet als wisp zijnde.![]()
![]()
En het weghalen van de trash in ZG is nogal vervelend. Rep grinden is er een stuk lastiger op geworden. -.-
There is no magic.
Dan moet je toch even beter opletten bij de bossfights. Zul'Gurub is van een heel ander level dan Molten Core (en imho ook Blackwing Lair). Molten Core word op een gegeven moment gewoon zergen, Zul'Gurub vereist nog altijd taktiek en skills van spelers. Alle bazen hebben wel een truckje om het je lastig te maken, alleen Hakkar was echt makkelijk te noemen (maar die is deze patch generfed). Ik zou bijna zo ver durfen te gaan om te zeggen dan ZG even moeilijk is als BWL...Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 01:15:
[...]
noob raidleader vast...
Nee Hakkar hakt er aardig op in nu, de rest was al te makkelijk (op jindo na), dus ik snap niet dat mensen problemen hebben als ze mc en bwl gear hebben? Ook snap ik niet waarom ze trash weghalen, zg is leeg nu
Surfin' paradise!
Tja het klink allemaal makkelijk, maar was niet zo makkelijkblouweKip schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 00:47:
[...]
Wij hebben haar nu 2x down, en opzich gaat het heel simpel
2 of 3 warriors, 1 mt en eventueel een rogue op de boss en dan in een groupje mana drainen en dps doen, spider terugtaunten als de mt netted is (door de ot) en de dps dan wat inhouden, werkte perfect toen we dat laatste een beetje aanhielden, en natuurlijk life drain dispellen
Oh ja, en de adds natuurlijk asap aoe-en
Maar ze is eindelijk neer, nu nog panther en met een beetje geluk Hakkar voordat de stomme instance reset
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Valt je ook niet op dat op elke caster set de totale spirit lager is geworden...ImdaMned schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 01:03:
on a side note: w00t @ arcanist !!!! 't setje begint ergens op te lijken : ) 40 a 50 spelldmg? meer en een +1% to crit en hit.
- Om te compenseren met het feit dat je meer rep points krijgt per mobVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 01:15:
[...]
Ook snap ik niet waarom ze trash weghalen, zg is leeg nu
- Om ZG toegankelijker te maken voor pick up groups? <-- gokje van mezelf
Vind het wel kut dat er minder thrash is, als dps warrior is het zandalar chestpiece
zowat het enige dat je effectief kan farmen, maar je moet wel revered halen.
Breastplate of chromatic flight is quasi onmogelijk te krijgen
over de rank 12-14 set.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ja? en? zie ik eruit als een priest? : PRaseriaN schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 08:51:
[...]
Valt je ook niet op dat op elke caster set de totale spirit lager is geworden...
fuck spirit
Als je eens ff normaal reageertImdaMned schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 08:59:
[...]
Ja? en? zie ik eruit als een priest? : P
fuck spirit
Er was een blauwe post een tijd geleden over een voorstel voor een nieuwe werking van Spirit.
Als bijvoorbeeld een caster 300 Spirit zou hebben, zou dit voor mij als rogue betekenen dat ik 5% minder kans heb om een Critical Strike te laten landen op een caster...
Dat viel me gewoon op
[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 09-02-2006 09:03 ]
Verwijderd
Spirit interresseerd me niets, maar ik zag iig wel dat mijn felheart belt was gebuffed met extra stam en spell damage, woei !RaseriaN schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 08:51:
[...]
Valt je ook niet op dat op elke caster set de totale spirit lager is geworden...
Dat wist ik niet.The Will schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 01:34:
[...]
Als ghost/wisp kun je gewoon de auto-unstuck functie gebruiken om weer bij de Spirit Healer uit te komen.
Ik zat al naar zo'n functie te zoeken, maar vond niks.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 09-02-2006 09:25 ]
alsof dat invloed heeft op de nexus crystal die eruit komtVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 09:06:
[...]
Spirit interresseerd me niets, maar ik zag iig wel dat mijn felheart belt was gebuffed met extra stam en spell damage, woei !
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik reageer normaal, zonder mijn smiley had je gelijk gehad : )RaseriaN schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 09:03:
[...]
Als je eens ff normaal reageert
Er was een blauwe post een tijd geleden over een voorstel voor een nieuwe werking van Spirit.
Als bijvoorbeeld een caster 300 Spirit zou hebben, zou dit voor mij als rogue betekenen dat ik 5% minder kans heb om een Critical Strike te laten landen op een caster...
Dat viel me gewoon op
Nu begrijp ik niet wat het nut is van spirit qua anti crit. spi is alleen nuttig voor PvE tijdens lange bossfight.
Gister mijn succubus quest gedaan
Wel spannend en lachen, eerst met de tram naar stormwind toen door dwarfjes land met de boot naar de elfjes toen bij de The barrens gate aangekomen. Denk zow ff door de poort en verder wandelen maar daar dachten de tauren guards anders over lol 
Toen ik als spirit mn lijk weer gevonden had maar even een andere ingang gaan zoeken en in The Barrens om alle patrols, guards towers en de crossroads heen gelopen.
Schrok me op de terug weg wel kapot toen er ineens een tauren achter me stond toen ik mn impje wou summonen, bleek gelukkig een speler te zijn
Verstond alleen niks van wat hij zei "Ogar!" etc
Maar goed, om een uur of 01:30 had ik mn asspanking demoness hoor
Toen ik als spirit mn lijk weer gevonden had maar even een andere ingang gaan zoeken en in The Barrens om alle patrols, guards towers en de crossroads heen gelopen.
Schrok me op de terug weg wel kapot toen er ineens een tauren achter me stond toen ik mn impje wou summonen, bleek gelukkig een speler te zijn
Verwijderd
Niet zo moeilijk hoor, ik had 'm als eerste warrior in de guild. Gewoon op tijd weten wat je moet hebben en geluk hebben dat niet een of andere hebberd je kossack jat voor zijn flutenchantje ;pKapoen schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 08:55:
[...]
- Om te compenseren met het feit dat je meer rep points krijgt per mob
- Om ZG toegankelijker te maken voor pick up groups? <-- gokje van mezelf
Vind het wel kut dat er minder thrash is, als dps warrior is het zandalar chestpiece
zowat het enige dat je effectief kan farmen, maar je moet wel revered halen.
Breastplate of chromatic flight is quasi onmogelijk te krijgenOm nog maar te zwijgen
over de rank 12-14 set.
Zit wel heel begerig te kijken naar die Valor upgrade, breastplate of heroism. Iets minder stats, iets minder armour, maar wel lekker +1% hit ipv die waardeloze +def erop.
Onze mages hebben een spirit build voor Evocation gebruikImdaMned schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 08:59:
[...]
Ja? en? zie ik eruit als een priest? : P
fuck spirit
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 10:04 ]
Verwijderd
Er is mij al eens verteld dat wanneer je teksten typt met leestekens, dit ook kan worden gelezen door je tegenstanders.
Dus "|-| | !" zou gewoon begrijpbaar moeten zijn wanneer ik dit tegen horde zeg.
Ik vergeet het eigenlijk steeds te doen, werkt dit ook echt?
Dus "|-| | !" zou gewoon begrijpbaar moeten zijn wanneer ik dit tegen horde zeg.
Sorry maar dan doe je toch iets fout als je een groep met "volle MC+BWL epix" hebt en de spider boss niet neer kunt krijgen.Crowmeister schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:07:
Blijkbaar hebben ze die spiderbitch in ZG niet genoeg generfed. We hebben elke baas in 1 keer neer (Bat, Snake, Raptor, Tiger) maar die Spider gaat gewoon niet neer. Zelfde opstelling, lui met volle MC + Bwl epix maar nee hoor. Heel raar
Aaah! Lees dan de patchnotes ff. Je krijgt meer rep per kill nu ter compensatie.The Will schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 01:34:
En het weghalen van de trash in ZG is nogal vervelend. Rep grinden is er een stuk lastiger op geworden. -.-
Dit werkt al heel lang niet meer.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 10:05:
Er is mij al eens verteld dat wanneer je teksten typt met leestekens, dit ook kan worden gelezen door je tegenstanders.
Als ik het me goed kan herinneren hebben ze dat opgelost met patch x.x.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 10:05:
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
ik doe gewoon /wave en /happy
of /spit als ik em niet aardig vind
kom je redelijk goed tot een conversatie hoor
of /spit als ik em niet aardig vind
blup
ja echt, wij killden de spiderboss al met allemaal ubrs epixs zonder maar 1 keer in MC te zijn geweest. Als je de goede tactics gebruikt is ze een eitje, tegenwoordig rennen we gewoon naar binnen, clearen 2 spider groepen en pullen de baas.Hydra schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 10:07:
[...]
Sorry maar dan doe je toch iets fout als je een groep met "volle MC+BWL epix" hebt en de spider boss niet neer kunt krijgen.
Dit werkt al heel lang niet meer.
http://www.tweak.no/bilder/marli.gif
Das de tactic die wij verzonnen hebben na 3 weken ZG ofzo.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
De kossack heb ik alVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 10:02:
[...]
Niet zo moeilijk hoor, ik had 'm als eerste warrior in de guild. Gewoon op tijd weten wat je moet hebben en geluk hebben dat niet een of andere hebberd je kossack jat voor zijn flutenchantje ;p
Zit wel heel begerig te kijken naar die Valor upgrade, breastplate of heroism. Iets minder stats, iets minder armour, maar wel lekker +1% hit ipv die waardeloze +def erop.
[...]
significant beter dan valor en voor de belt slot heb ik al een onslaught girdle.
Het is zelfs zo dat je in silithus een wrist armor kan farmen van de dukes met
exact dezelfde stats (ook zo'n abyssal geval).
Die valor upgrade is inderdaad de moeite. Ook al heb ik redelijk wat MC spul, ik zal
toch nog gaan voor die nieuwe set. Bij mijn weten is het de eerste keer dat Blizz een
warrior set implementeerd met fatsoenlijke dmg stats. (afgezien van rank 12-14).
Wel jammer dat ze er nu pas mee afkomen, terwijl alle andere melee klasses wel al
volop dmg sets hebben die je in MC/BWL kan halen.
[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 09-02-2006 10:52 ]
3 weken geleden Razorgore voor het eerst down en afgelopen dinsdag voor het eerst een paar tries op Neffie (goeie week gehad met FM/EB/FG en Chrom voor de 1e keer down). Fase 1 is best goed te doen. Deze week gaat hij voor het eerst naar fase 2. Vanavond maar eerst eens clearen t/m FM. 1 van die Drakes moet mijn rejuvenating gem droppen
.
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Afgelopen maandag na Onyxia eens een eerste blik in BWL geworpen. Dat valt opeens vies tegen als je gewend bent zo door MC heen te banjeren 
Onze beste try was nog 5 eieren over. Maar als we alle eieren al gehaald hadden was onze raid 90% dood en dan haal je razorgore the untamed niet echt meer neer
Onze beste try was nog 5 eieren over. Maar als we alle eieren al gehaald hadden was onze raid 90% dood en dan haal je razorgore the untamed niet echt meer neer
Sign here please
Verwijderd
Of nieteendje schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 10:11:
ik doe gewoon /wave en /happy
of /spit als ik em niet aardig vind![]()
Op een pvp server dan. Bovendien is /wave ook geen garantie voor een gesprek.
hehe ja das een pittig stukje, Nou valt my zoiezo op dat je voor die warlock q een pleuris eind moet reizenxAndyx schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 09:50:
Gister mijn succubus quest gedaanWel spannend en lachen, eerst met de tram naar stormwind toen door dwarfjes land met de boot naar de elfjes toen bij de The barrens gate aangekomen. Denk zow ff door de poort en verder wandelen maar daar dachten de tauren guards anders over lol
Schrok me op de terug weg wel kapot toen er ineens een tauren achter me stond toen ik mn impje wou summonen, bleek gelukkig een speler te zijnVerstond alleen niks van wat hij zei "Ogar!" etc
via / me en dan een tekst er achter kan je gewoon tegen je tegenstander ouwe hoeren !
[ Voor 37% gewijzigd door Hom3r op 09-02-2006 11:17 ]
Verwijderd
[iets off topic]
Mensen met xs4all of misschien wel andere provider, hebben jullie nog last van hoge latency? Ik had hier eerder last van, maar dat lag aan telia. Dat scheen opgelost te zijn en is een tijdje goed gegaan, maar nu bijvoorbeeld op Xavius latency hoger dan 300, terwijl andere mensen in m'n guild 100 of zelfs lager hebben.
Ik ga dan altijd meteen m'n hardware (adsl modem, netwerkkaart) settings aan het controleren, maar kan nooit wat nuttigs vinden of het probleem nu bij mij ligt
Mocht je het vragen, ik heb de poort 3724 gefoward.
[/off topic]
Mensen met xs4all of misschien wel andere provider, hebben jullie nog last van hoge latency? Ik had hier eerder last van, maar dat lag aan telia. Dat scheen opgelost te zijn en is een tijdje goed gegaan, maar nu bijvoorbeeld op Xavius latency hoger dan 300, terwijl andere mensen in m'n guild 100 of zelfs lager hebben.
Ik ga dan altijd meteen m'n hardware (adsl modem, netwerkkaart) settings aan het controleren, maar kan nooit wat nuttigs vinden of het probleem nu bij mij ligt
Mocht je het vragen, ik heb de poort 3724 gefoward.
[/off topic]
pfft aanstellersHom3r schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:16:
[...]
hehe ja das een pittig stukje, Nou valt my zoiezo op dat je voor die warlock q een pleuris eind moet reizen
maar qua reizen is Call of Water de top
Grapje hoop ik?Hom3r schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:17:
via / me en dan een tekst er achter kan je gewoon tegen je tegenstander ouwe hoeren !
Zit zelf bij XS4All en heb nergens last van.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:18:
Mensen met xs4all of misschien wel andere provider, hebben jullie nog last van hoge latency?
[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 09-02-2006 11:21 ]
Verwijderd
Gisteren Onyxia down op onze 7e poging in totaal!
Damn wat een adrenaline rush
Totaal niet verwacht, maar na een foutloze phase 1&2 (geen deep breath ftw) kreeg ik zonder te veel problemen aggro en haar op de goeie positie.
Daarna gewoon genuked (yay voor fear ward en beserker rage) en ze lag.
Damn wat een adrenaline rush
Totaal niet verwacht, maar na een foutloze phase 1&2 (geen deep breath ftw) kreeg ik zonder te veel problemen aggro en haar op de goeie positie.
Daarna gewoon genuked (yay voor fear ward en beserker rage) en ze lag.
yeah blijkbaar want toen we een andere tactic probeerde van iemand die het op die manier deed geen ze zonder 1 dode neer. Nouja zo leer je toch wat. Voor de rest ging elke baas in 1 keer neer (behalve Tiger), geen tijd meer gehad voor Hakkar. Was toch een leerzame runHydra schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 10:07:
[...]
Sorry maar dan doe je toch iets fout als je een groep met "volle MC+BWL epix" hebt en de spider boss niet neer kunt krijgen.
dit werkt geloof ik alleen als je enemy target gemindcontrolled is. En ook DAT was generfed als ik het goed herriner.Hom3r schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:17:
[...]
Naja het stuk in mn quest waar je hartwood moest regelen was wel ff lastig aangezien deze boom bewaakt werd door npc warlocks + pet, stuk of 5 met voidwalker en 1 a 2 met imp..
Nee, een week geleden ofzo werden wij door een lvl 60 zo toegesproken in Arathi omdat we ze alt hadden neergelegt en daar was meneer het niet mee eens
Dat is er al een hele tijd geleden uitgehaald. Als dat nu weer kan is dat een bug.Hom3r schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:27:
Nee, een week geleden ofzo werden wij door een lvl 60 zo toegesproken in Arathi omdat we ze alt hadden neergelegt en daar was meneer het niet mee eens
Idd. Maar ik vond vooral dat belachelijke eind reizen vervelend. En op PvP servers lijkt me dat helemaal irritant. Ben je alliance mag je op level 20 naar The Barrens. Jeuj!xAndyx schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:26:
Naja het stuk in mn quest waar je hartwood moest regelen was wel ff lastig aangezien deze boom bewaakt werd door npc warlocks + pet, stuk of 5 met voidwalker en 1 a 2 met imp..
[ Voor 41% gewijzigd door Hydra op 09-02-2006 11:36 ]
Ja dat dachten wij ookal, maar we staan op ze shitlistHydra schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:35:
[...]
Dat is er al een hele tijd geleden uitgehaald. Als dat nu weer kan is dat een bug.
Verwijderd
"x is making some strange gestures" als je het met custom emotes doet.Hom3r schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:27:
[...]
Behalve als je Mindcontrolled bent, dan kun je daarmee WEL communiceren. Wel eenzijdig
je kan nu alleen nog praten door mind control + * luppien en het werkt (tenminste 2 weken geleden nog)
Mijn hunter is net level 36 geworden en ik heb mijzelf maar eens prowl en dash gehaald. Nu heeft mijn pet Bite, Growl, Dash en Prowl. Wat ik nu wil is dat mijn pet dus ge-prowled dash-ed en dan de mob Bited. Zodat (met een critchance van 20%+) hij die bite crit + de prowl damage doet.
Maar mijn vraag is nu kan dit wel? En ookal zou dit kunnen is het niet gewoon even sterk als ik Claw en Bite heb en ik SmartPet gebruik waardoor hij die damage optimaliseerd?
Dus wat is sterker: Claw + Bite combo of Prowl + Bite (vanuit prowl)
Maar mijn vraag is nu kan dit wel? En ookal zou dit kunnen is het niet gewoon even sterk als ik Claw en Bite heb en ik SmartPet gebruik waardoor hij die damage optimaliseerd?
Dus wat is sterker: Claw + Bite combo of Prowl + Bite (vanuit prowl)
Die /spit mogen ze er inderdaad voor mijn part uithalen. Dat maaktVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:11:
[...]
Of nietVeel spelers waarderen het niet als je /spit doet
het echt te persoonlijk. Word je vrolijk geganked door 2 of 3 allies en
dan doen ze /spit op je... kijk dat ik op een pvp server zit en daardoor
word gekilled door meerdere spelers tot daar toe, maar die /spit is toch voor niks nodig?
We zijn nog altijd mensen onder elkaar die gewoon een spelletje spelen.
/spit is ongeloofelijk grof.
In de voetbal krijg je voor zoiets een rode kaart, toch?
Verwijderd
Het emote '/spit' kan inderdaad een nare smaak teweeg brengen.
Over het algemeen vindt ik deze emote minder erg als geganked worden door een party mucho higher levels, die het kennelijk niet alleen afkunnen / durven.
Over het algemeen genomen gebruik ik enkel en alleen de polite emotes, of helemaal geen emotes.
Over het algemeen vindt ik deze emote minder erg als geganked worden door een party mucho higher levels, die het kennelijk niet alleen afkunnen / durven.
Over het algemeen genomen gebruik ik enkel en alleen de polite emotes, of helemaal geen emotes.
Voor mijn part slopen ze die /spit uit het spel. Heeft alleen maar nadelen.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ik voel me helemaal niet aangesproken door /spit, het hoort er gewoon bij. Ik kan er wel om lachenVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:07:
Het emote '/spit' kan inderdaad een nare smaak teweeg brengen.
Vind ik niet erg vreemd, je zit in een guild die heet 'De tokkies'Hom3r schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:11:
[...]
Ik voel me helemaal niet aangesproken door /spit, het hoort er gewoon bij. Ik kan er wel om lachen
Zelf ben ik altijd wel netjes, en laat ik ook iemand weten als ik hem aan ga vallen. Pak ook geen mensen die al met een mob bezig zijn, tenzij ze op mijn blacklist staan
/spit is leuk om op een pve server mensen te verleiden om je aantevallen heerlijk.
Hoe vaak je toch nog mensen je kan laten aanvallen in BB/Gadzetzan of nu op dat lunar feest
Hoe vaak je toch nog mensen je kan laten aanvallen in BB/Gadzetzan of nu op dat lunar feest
ja verbaasde me ook nogal, ik had +299 spell dmg toen ik dinsdagnacht oflogde, heb ik gister inene +driehonderzoveel....ImdaMned schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 01:03:
Ik moet die notes er eens op na slaan, kan ik ff kieken wat er nu precies veranderd is aan de arcanist set.
best dat ze spit eruit halen, moeten ze wel /hump of /thrust ervoor in de plaats terugbrengen
Hehe ja dat klopt... (trouwens Guild van mij en me broertje)FreeShooter schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:14:
[...]
Vind ik niet erg vreemd, je zit in een guild die heet 'De tokkies'![]()
Zelf ben ik altijd wel netjes, en laat ik ook iemand weten als ik hem aan ga vallen. Pak ook geen mensen die al met een mob bezig zijn, tenzij ze op mijn blacklist staan
Verwijderd
Inclusief animaties-=BoKKiE=- schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:15:
best dat ze spit eruit halen, moeten ze wel /hump of /thrust ervoor in de plaats terugbrengen
Wat houdt off-tank precies in? Wat moet hij doen?
Ik weet wel wat MT moet doen, maar nog niet wat OT eigenlijk doet.
Verwijderd
Tankt eventuele adds, let erop of de healers niet aangevallen worden en als dat wel zo is proberen die mobs zover te krijgen dat ze hem/haar aanvallensuperbassie schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:48:
Wat houdt off-tank precies in? Wat moet hij doen?
in een notedop
Spit moet blijven !!!
siets leuker dan op een rogue spitten die je ambushed als je met een mob bezig bent en dan het gevecht wint. Voor "eervolle" gevechten gebruik natuurlijk /salute
siets leuker dan op een rogue spitten die je ambushed als je met een mob bezig bent en dan het gevecht wint. Voor "eervolle" gevechten gebruik natuurlijk /salute
Is ook een beetje een vertekend plaatje.Routed schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:14:
[...]
ja verbaasde me ook nogal, ik had +299 spell dmg toen ik dinsdagnacht oflogde, heb ik gister inene +driehonderzoveel....
Ik moet die notes er eens op na slaan, kan ik ff kieken wat er nu precies veranderd is aan de arcanist set.
Ik had iets van +156 spell damage en +32 frostspell damage, nu is het +191 spell en +7 frost
Dus op frost had ik maximaal +188 en nu +198, iets meer maar betrekkelijk weinig.
Wel vind ik dat het verschil tussen arcanist en magister erg summier is.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Het verschil tussen pvp- en pve realms is me nog niet helemaal duidelijk. Misschien kan iemand het ophelderen voor me; klopt dat de realms hetzelfde zijn wat betreft de battle grounds / instances etc maar dat je op een pvp server gewoon altijd de andere faction kan afmaken en op een pve server moet je jezelf eerst "pvp flaggen"?
zijn er op de pve server dan wel area's waar je gewoon kan pvp'en zonder een team / doel nodig te hebben?
Wil namelijk pvp een beetje gaan verkennen en proberen, heb tot nu toe alleen maar wat duels gedaan maar daar krijg je 0 honor voor.
zijn er op de pve server dan wel area's waar je gewoon kan pvp'en zonder een team / doel nodig te hebben?
Wil namelijk pvp een beetje gaan verkennen en proberen, heb tot nu toe alleen maar wat duels gedaan maar daar krijg je 0 honor voor.
[ Voor 4% gewijzigd door xAndyx op 09-02-2006 13:47 ]
Dit topic is gesloten.