Sisoft sandra 2007?
HArdware>>moederbord>> chipset 2.
Staat geen snelheid bij van de HTT bij, en ik gebruik sisoft sandra lite.Kakulukia schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:44:
Sisoft sandra 2007?
Er staat wel bij chipset 1 en chipset 2 FSB, mischien bedoelen ze daarmee de HT-bus?mad_max234 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:35:
[...]
Staat geen snelheid bij van de HTT bij, en ik gebruik sisoft sandra lite.
[afbeelding]
Post eens een screenie van jou sisoft want ik kan het echt niet vinden.
Sisoft is idd niet echt duidelijk, maar zo te zien staat de HTT snelheid onder 'Chipset 3', (foutief) als Front Side Bus Speed. (en onder 'Chipset 3 Hub Interface')mad_max234 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:35:
[...]
Staat geen snelheid bij van de HTT bij, en ik gebruik sisoft sandra lite.
[afbeelding]
Post eens een screenie van jou sisoft want ik kan het echt niet vinden.
[ Voor 8% gewijzigd door jeroen__online op 07-06-2006 00:09 ]
Dat heb ik ze al tig keer gezegt, maar het staat nou eenmaal bekent als HTT ook in het Athlon topic en alle ander topic. Ze blijven het maar HTT noemen, ik heb de strijdbijl maar begraven.n-i-x schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:07:
[...]
Er staat wel bij chipset 1 en chipset 2 FSB, mischien bedoelen ze daarmee de HT-bus?
Ik zie dit topic trouwens volstaan met HTT, maar HTT betekent zover ik weet HyperThreading Technology, en HT is HyperTransport...
[ Voor 9% gewijzigd door mad_max234 op 07-06-2006 00:20 ]
Waarom is deze niet dicht? en staat er geen linkje naar nieuwe?Anoniem: 62850 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 17:15:
Post het in de nieuwe topic dude
[rml][ OC-939 Ervaringen] ASrock 939Dual-SATA2 Deel 5[/rml] .
Anoniem: 62850
Als je 1 post voor je had gelezen had je het gewetenRed devil schreef op zondag 11 juni 2006 @ 18:24:
[...]
Waarom is deze niet dicht? en staat er geen linkje naar nieuwe?
mad_max234 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:19:
[...]
Dat heb ik ze al tig keer gezegt, maar het staat nou eenmaal bekent als HTT ook in het Athlon topic en alle ander topic. Ze blijven het maar HTT noemen, ik heb de strijdbijl maar begraven.![]()
Het zelfde geld voor MB en MiB leren ze ook niet.
Er is een nieuw topic graag daar posten en deze verder met rust laten.
JB
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
JB
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq