@sig69 Dat maakt het inderdaad niet makkelijker.. Iedereen bevestigt het alleen maar dat die dingen nagenoeg onverwoestbaar zijn. ( en ik merk het zelf ook )
Ik ga toch ook maar kijken naar een verse/nieuwe Kymco, als die geluidstechnisch in ieder geval beter is dan blijft het een goede kandidaat voor opvolging van de huidige.
De officiële dealer om de hoek heeft eindejaar sale dus allicht heeft die een leuk showroom modelletje staan.
@InFamous Kijk, dat is nog eens input, dank!
Aan de andere kant onderstreep je mijn probleem nog maar eens. Maar ik begrijp dat een BTC in ieder geval wel een redelijk degelijke kwaliteit heeft, vergelijkbaar aan Kymco?
Ik rijd niet heel veel, max 200 km per maand, met goed onderhoud wat zou je dan aanraden, even mooi/luxe buiten beschouwing gelaten?
-edit-
Ik ben ansich vrij handig maar dit is mede de reden dat hij weg gaat, buiten mijn kunnen/weten.
De lagers in het blok ( lees niet de cilinder ), aandrijving op het achterwiel ( tandwielen ) zijn versleten want volgens mij is het ding gigantisch terug gedraaid.
Stond op 4k bij aankoop, zoop olie als een malle ( achteraf, vandaar de nieuwe zuiger ) en de teller is blijven steken op 6K, teller stuk
Ik ga toch ook maar kijken naar een verse/nieuwe Kymco, als die geluidstechnisch in ieder geval beter is dan blijft het een goede kandidaat voor opvolging van de huidige.
De officiële dealer om de hoek heeft eindejaar sale dus allicht heeft die een leuk showroom modelletje staan.
Dank voor de input, ik ben echt een beetje zoekende welk merk nu echt betrouwbaar is maar zoals ik hier boven al vermeld..nino_070 schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:45:
[...]
Dan kan ik alleen maar zeggen: geen Peugeot kopen. Die zijn sinds de nieuwe generatie vivacity uiterst onbetrouwbaar in het blok, dus als je geen gerommel wilt zoals nu met je Agility....
NP, ik snap dat het wordt aangehaald en daarom dank ik ook iedereen dat ze het goed met mij voor hebben. Dat geld is peanuts als je het in perspectief zetEnne, grapje he, maar dat is natuurlijk wel de reden dat iedereen de snorfiets tot pispaaltje heeft gebombardeerd. Waar ik het overigens niet mee eens ben, hier heb ik al eens een betoog over gehouden in dit topic
@InFamous Kijk, dat is nog eens input, dank!
Aan de andere kant onderstreep je mijn probleem nog maar eens. Maar ik begrijp dat een BTC in ieder geval wel een redelijk degelijke kwaliteit heeft, vergelijkbaar aan Kymco?
Ik rijd niet heel veel, max 200 km per maand, met goed onderhoud wat zou je dan aanraden, even mooi/luxe buiten beschouwing gelaten?
-edit-
Ik ben ansich vrij handig maar dit is mede de reden dat hij weg gaat, buiten mijn kunnen/weten.
De lagers in het blok ( lees niet de cilinder ), aandrijving op het achterwiel ( tandwielen ) zijn versleten want volgens mij is het ding gigantisch terug gedraaid.
Stond op 4k bij aankoop, zoop olie als een malle ( achteraf, vandaar de nieuwe zuiger ) en de teller is blijven steken op 6K, teller stuk
[ Voor 23% gewijzigd door Humma Kavula op 19-12-2017 23:31 ]