voor degene die een Plasma gaan kopen en een pana wat extra info:hvangent schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:47:
[...]
Het is allemaal erg wazig met die type aanduidingen. Volgens mij is er géén versie zonder E of EH, ieder apparaat wat ik in de winkel gezien heb is een E, geen idee wat verschil zou zijn met de EH. Zou best kunnen dat de 1 zonder voet is en de ander met voet, maar is dat dan met de gewone (H-vorm) voet of de draaibare (ruit vorm) voet ?
Volgens mij kunnen zowel de E als de EH er in Nederlandse- en Europese uitvoering zijn, en bij internet bedrijven moet je dan maar afwachten of ze je niet belazeren.
Vandaag nog info gevraag over de PX600, die in NL niet geleverd wordt dus nooit een Nederland model kan zijn, maar betreffende internet bbedrijf beweerde dat je desondanks toch gewoon 2 jaar on site garantie erbij kreeg. Ja daaaaag, als je bij Panasonic aanklopt komen ze niet langs en kun je mooi zelf zorgen dat ie bij hun komt.
[...]
+ bij de PV45 zit géén zwarte rand om het paneel, deze is helemaal grijs. Ik heb zelfs ergens gelezen dat dit paneel exact hetzelfde zou zijn als in de PV60...
(komt van de reviews bij www.kieskeurig.nl)
EH of E versie kopen? Het is me nog steeds niet duidelijk, kan iemand me aub helpen hiermee. Want ik lees berichten hieronder dat de ene lood bevat en 3 ventilatoren en de ander geen lood in het beeldscherm heeft en maar 2 ventilatoren heeft. Omdat de oude versie iets meer geluid zou maken, maar welke is nu de nieuwe versie en dus de betere? de E of EH Mijn dank is groot!!!
reageer
sonsan: De EH is de laatste versie, zonder lood en met twee ventilatoren die je dus niet hoort. (05-01-2007)
CVar: De EH is nieuwer, heeft 2 ventilatoren en standaard een voet. (05-01-2007)
Kareltje-03: Hoi Vin69. De EH versie kopen. daar zit idd geen lood in en het is de eerste plasma die een versie heeft waar geen lood in het paneel zit. Op dit moment hebben alle andere merken en modellen wel Lood in hun panelen verwerkt. PANA is de eerste die deze natuurlijkvriendelijke(re) schermen op de markt brengt. Suc-6 met het maken van je keuze.
btw ik vraag me af of het nwe type last heeft van dat purple snake effect, schijnt dat dit fenomeen steeds vaker opduikt.