Toon posts:

[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 33 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.204 views sinds 30-01-2008

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 17:46
Mischien Toch maar een AM2 moederbord en alles kopen :D Kzie net dat AMD wel erg veel verandert heeft qua stroom verbruik. Dus dat 2.6 haalbaar is op een voltage waar eerst 2.2 ghz gehaald werd. Dus 3.0 dual cores here we come :P

Ik ben beniewd of die RD580 S939 er snel zijn. Schaf ik er daar nog een van aan om van die asus af te zijn. want de AM2 zal pas goed leverbaar zijn in Q2. Iemand trouwens AIW's in de winkels gezien ? Ik heb er nog niet naar gezogt maar als je de revieuw zo ziet is dat toch best interessant als je veel met TV en decoden doet.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Jejking schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 18:10:
Gatver, Nvidia smijt weer eens met marketing-PR @ Techpowerup :X
Typisch geval van benchmark picking... plus ze vergelijken de GTX512 met de XT, niet met de XTX wat prijstechnisch gezien veel redelijker zou zijn...

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Astennu schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 11:39:
Kzie net dat AMD wel erg veel verandert heeft qua stroom verbruik. Dus dat 2.6 haalbaar is op een voltage waar eerst 2.2 ghz gehaald werd. Dus 3.0 dual cores here we come :P
Ik vraag me af in hoeverre dit PR is... de 2.2Ghz 3700+ loopt ook op exact hetzelfde voltage als de 2.8Ghz FX-57, met dezelfde core ;)
Maargoed, we gaan het wel merken :)

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 18:53

Pubbert

random gestoord

http://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/X1900LaunchAnalysis/images/X1900Launch-24_small.jpg

Dat 3de zinnetje :D _o_

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Anoniem: 51473
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
hehe, hoe zit het eigenlijk met de quad SLi ? Hoor daat niets meer over.. Komt het binnenkort wel in productie ?

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 15:40
Ik heb sterk de indruk dat mijn videokaart veel stiller is met de nieuwe drivers,begint niet meer te loeien als ik aan het gamen ben,iemand de zelfde ervaring?Ik speel nu f.e.a.r met alles max. op 1280x960, vloeiend, echt fantastisch die X1900 _/-\o_

btw.mem op 795 en gpu op 650,temps dropt heel snel naar 51C na een game :?

[Voor 14% gewijzigd door Fern op 11-02-2006 13:39]

PowerStation

Nieuw topic komt er aan. :7

Edit: Deel 34 staat hier: [rml]CJ in "[ Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - D..."[/rml]

Deze mag dicht.

[Voor 66% gewijzigd door CJ op 11-02-2006 13:40]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee