[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.732 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn toekomstige portfolio

Afbeeldingslocatie: http://ebberink.demon.nl/website.jpg
Als ik hem deze week nog optijd af krijg dan ga ik hem omzetten in flash.
ben nu nog een beetje de puntjes op de i aan het zetten.
Hij is dus nog in aanbouw fase.

Ben benieuwd naar jullie positeve en/of negetieve reacties.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:20:
mijn toekomstige portfolio

[afbeelding]
Als ik hem deze week nog optijd af krijg dan ga ik hem omzetten in flash.
ben nu nog een beetje de puntjes op de i aan het zetten.
Hij is dus nog in aanbouw fase.

Ben benieuwd naar jullie positeve en/of negetieve reacties.
:)
Ziet er gaaf uit zeg!
Hoe heb je dat "nieuw" cirkeltje-met-puntjes gemaakt?? Ik wilde ook ziets maken voor op een site waaraan ik bezig ben (maar dan voor het SALE gedeelte :)) Heb je dat met illustrator gedaan oid? Of in Photoshop? En hoe?!? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon in photoshop is een standaard shape bij de custom shape tool en dan staat hij tussen de shapes die je kunt kiezen :)

Maar het kan ook in illustrator met de ster shape en dan moet je nog wel ff een paar parameters invoeren om de juiste grote en aantale punten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:46:
Hoe heb je dat "nieuw" cirkeltje-met-puntjes gemaakt?
Niet dat ik dark66 ben maar ik leg 't je even uit en dan mag je het nooit meer vragen omdat het zo simpel is dat je er van gaat huilen:

- start Illustrator, maak een nieuw bestand
- kies voor de kleuren zwart voor de voorgrond, wit als stroke kleur (die wordt later toch weer op transparant gezet)
- houdt shift ingedrukt en gebruik de Ellipse tool om 4 cirkels te tekenen. Je hoeft nog niet eens te mikken, het maakt niks uit of ze over elkaar of onder elkaar zitten
- selecteer deze cirkels
- Window > Align
- Klik in het Align venster "Horizontal Align Center" en "Vertical Align Center" (maakt ook nog eens niks uit welke volgorde)
- Window > Pathfinder : Divide
- rechtsklik op je nog steeds geselecteerde object en kies "ungroup"
- verwijder de stukjes die je niet nodig hebt

Overigens is het een best uitgewoond effect, maar goed :P.

*edit* ach juist, dat cirkeltje met puntjes. Inderdaad een ster; kies het tooltje, klik 1 keer op je canvas (niet slepen), vul 50 - 45 - 20 in en klaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Yoozer op 09-08-2006 10:09 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn paard op de witte prins.

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbens.nl/wp-content/uploads/2006/08/horse-on-the-albino-prince.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:32

Shrien

frequent snoozer

Shrien schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 14:40:
Iets gemaakt voor een actie van Lowlands :)

[Platenmaatschappij V2 Records heeft dit jaar weer een keur aan artiesten op Lowlands staan. En dat moet gevierd worden! Wat te denken van een superprijzenpakket, als warmlopertje voor het festival? Weet je alvast bij welke shows je vooraan moet staan!

In het 20-delige (!) pakket zitten albums, singles en vinyl van ¡Forward, Russia!, Be Your Own PET (foto), Bloc Party (o.a. een zeer zeldzame picture disc!), Broken Social Scene, The Knife (voor een voorproefje, zie hier), Mark Lanegan, Nizlopi en The Raconteurs.

Netjes, niet? We hebben 5 van deze pakketten te vergeven. Stuur een mailtje naar info@lowlands.nl o.v.v. 'V2 weggeefactie'. De 5 meest originele inzendingen worden beloond. Let op: alleen inzendingen die binnen zijn vóór vrijdag 4 augustus middernacht dingen mee. Succes!]

Origineel

Gelowlandst ?:

[afbeelding]
offtopic:
En ja hoor, vanochtend een mailtje gekregen dat ik één van de 5 winnaars ben :)
Opzich leuk gedaan :) Alleen komt de uitwerking ietwat rommelig over,
door niet echt strakke lijnen te gebruiken denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

(jarig!)
Had met pen een vleugeltje getekent onder het telefoneren.
Gespiegelt in photoshop, bewerkt, wat verkreukelt papier ingescant, en dit is dan het resultaat.
Niet uber origineel ofzo maar mischien wel de moeite om even te laten zien :)

Afbeeldingslocatie: http://www.thomasdavits.nl/wings/wings.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Schrien: het is een gescande hand-getekende trace, vandaar de rough edges. Het is een persoonlijk iets dat ik het leuker vind als het niet te strak is.

Eééééén.Jeuj! Mijn shirtje is geaccepteerd, scoren maar!

Afbeeldingslocatie: http://www.threadless.com/subbanner/85808/banner1.png
Click image to take a peek and score!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:06:
gewoon in photoshop is een standaard shape bij de custom shape tool en dan staat hij tussen de shapes die je kunt kiezen :)

Maar het kan ook in illustrator met de ster shape en dan moet je nog wel ff een paar parameters invoeren om de juiste grote en aantale punten te krijgen.
Suf... ik dacht, dat is lastig te maken :D
Ennieweej, hartstikke bedankt. Ik ga er eens even naar op zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoozer schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:07:
[...]

Niet dat ik dark66 ben maar ik leg 't je even uit en dan mag je het nooit meer vragen omdat het zo simpel is dat je er van gaat huilen:

- start Illustrator, maak een nieuw bestand
- kies voor de kleuren zwart voor de voorgrond, wit als stroke kleur (die wordt later toch weer op transparant gezet)
- houdt shift ingedrukt en gebruik de Ellipse tool om 4 cirkels te tekenen. Je hoeft nog niet eens te mikken, het maakt niks uit of ze over elkaar of onder elkaar zitten
- selecteer deze cirkels
- Window > Align
- Klik in het Align venster "Horizontal Align Center" en "Vertical Align Center" (maakt ook nog eens niks uit welke volgorde)
- Window > Pathfinder : Divide
- rechtsklik op je nog steeds geselecteerde object en kies "ungroup"
- verwijder de stukjes die je niet nodig hebt

Overigens is het een best uitgewoond effect, maar goed :P.

*edit* ach juist, dat cirkeltje met puntjes. Inderdaad een ster; kies het tooltje, klik 1 keer op je canvas (niet slepen), vul 50 - 45 - 20 in en klaar.
Die bedoelde ik idd. niet, maar toch bedankt :)
Ik ben nog niet heel erg ervaren in illustrator, maar ik kom er meestal wel uit. Hier heb ik toch wel wat aan. Thanx! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Een website ontwerp voor een theatersport groep... comments zijn meer dan welkom!

Afbeeldingslocatie: http://www.eswip.com/zooi/Improvizaadjes5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Beetje gerommeld voor de toneelgroep van mn broer..

Afbeeldingslocatie: http://img164.imageshack.us/img164/6168/siteloupiacwf2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/4430/dingshrienea1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw 2D Werkje beetje uge dat wel:

Afbeeldingslocatie: http://www.cinema4d.nl/phpBB2/album_pic.php?pic_id=7926

nog comments hij moet in me portfolio dus dingen die ik over het hoofd heb gezien hoor ik graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik vind het erg mooi, wel zou ik de letters iets meer naar links zetten en de roze vlakken minder erop laten liggen, wellicht kan je die 80% transparant maken of zo...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Blijf nou eens in hemelsnaam van die filters af ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Misschien komt het bot over zoals Yoozer het nu brengt, maar hij heeft wel gelijk ben ik bang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een verloren kwartier gemaakt; half getekend half fotomanipulatie.
De rivier en het ijs komen van aparte foto's

Afbeeldingslocatie: http://goox.net/joost/got/ijs_zonder_boom_th.png

Afbeeldingslocatie: http://goox.net/joost/got/ijs_met_boom_th.png

Ik vind hem nog een beetje kaal, hoe creëer ik wat meer sfeer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Yoozer schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:37:
[...]

Blijf nou eens in hemelsnaam van die filters af ;(.
Zoals al zo vaak verteld. Filters gebruik je niet als eindresultaat, maar als een middel om je gewenste effect verder te optimaliseren.

Er zijn maar een paar filters die echt nuttig zijn, namelijk Blur-menu, Sharpen-menu en Noise-menu (vind ik dan)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyBelgium
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 11:20
Net een wallpaper voor mezelf gemaakt, maar ik zou hem graag iets dreigender / kwaadaardiger hebben.
Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen bereiken? Andere commentaar is ook welkom.
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/attica/got/Raven05Thumb.png
(Thumb klikken voor de 1280x1024 versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scherpe lange hoekige lijnen maken het dreigend.

Dat oog bijvoorbeeld. Dat is nu een rood stipje. Als je daar een wat meer horizontale streep (in de vorm van een oog natuurlijk) van maakt ziet het er al een stuk dreigender uit.

Vooral in de oudere Disney-tekenfilms kan je dat trouwens goed zien. Goedaardige karakters hebben mooie ronde vormen, grote(re) ogen, vrolijke kleurtjes, open houding, etc. Kwaadaardige karakters zijn juist het tegenovergestelde en hebben hoekige vormen, spleetogen, gesloten houding en donkere tinten.

Verder komt het ook niet echt dreigend over omdat dat beest ergens klein en zielig in een hoekje gepropt staat. Maak er dan meer enge raven bij of zoom wat in op die ene en maak hem echt weerzinwekkend eng, alsof hij zo je oog er uit kan pikken als je er te lang naar kijkt (ofzo).

Zelfde geldt voor het gras. Gebruik lange strakke hoekige lijnen ipv wat je nu hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik ben verder gegaan met het logo voor mijn portfolio, heb de kritieken ter harte genomen en tot zover is dit het resultaat.

Ben zelf nog niet te vreden met de linkerkant van groene figuren.
Graag C&C...

[ Voor 28% gewijzigd door F_J_K op 21-10-2017 20:56 . Reden: op verzoek van user zelf de dode verwijzing naar figuur verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:51
Loev schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:45:
Ik ben verder gegaan met het logo voor mijn portfolio, heb de kritieken ter harte genomen en tot zover is dit het resultaat.
[afbeelding]
Ben zelf nog niet te vreden met de linkerkant van groene figuren.
Graag C&C...
vind het er wel leuk uitzien, maar kun je die onderste "portfolio van sander loeff" niet helemaal door laten lopen tot het einde of in ieder geval tot de / van de \/?

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

ik vind alleen het font voor de ondertekst niet mooi, neem daar gewoon een profi font voor ofzo... gewoon simpel ipv een pixelfont met anti-alias... haha...

verder nu een stuk beter dan eerst!

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Ligt het aan mij of zijn die e, en v kleiner dan die o?

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Optisch bedrog dankzij de groene versiering. Zet er maar eens een liniaal langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:15:
Optisch bedrog dankzij de groene versiering. Zet er maar eens een liniaal langs.
Nah-ah... tenzij het de pixels in mijn monitor ook bedriegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

zelfs 2 pixels! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Maar die 2 pixels laten het er wel uitzien alsof het gewoon niet goed is, dus ik zou ze even bijwerken.

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
Laatst bezig geweest met een nieuwe layout voor mn urbex site. Graag C&C :)

Afbeeldingslocatie: http://public.tomroelofs.nl/layout6-k.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
TomR schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:26:
Laatst bezig geweest met een nieuwe layout voor mn urbex site. Graag C&C :)

[afbeelding]
Ik vind je gradient aan de linkerkant bij de foto niet mooi.. wordt het te flets door....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

DonMetal schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:36:
[...]

Maar die 2 pixels laten het er wel uitzien alsof het gewoon niet goed is, dus ik zou ze even bijwerken.
was ook niet sarcastisch, maar bedoelde dat het niet 1 pixel scheelt maar wel 2... als er iemand altijd op de pixel-uitlijningen let ben ik het wel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Dat was me helemaal nog niet opgevallen, de E en de V waren idd kleiner.
Bedankt voor alle reacties :)

Verwijderd

Eswip schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:44:
[...]

Ik vind je gradient aan de linkerkant bij de foto niet mooi.. wordt het te flets door....
Idd, dat vind ik ook.. En ik vind rechtsboven dat metaal met dat geel en dat andere metaal (rechts van dat gele) niet mooi.. Maarja, da's mijn mening :X

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:59

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Eswip schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:20:
Een website ontwerp voor een theatersport groep... comments zijn meer dan welkom!

[afbeelding]
Toch nog maar even wat zeggen over je ontwerp.
Het straalt mijns inziens nog niet echt 'theatergroep' uit. Je zet wel een bepaalde sfeer neer omdat het er strak en netjes uit ziet.. maar het gevoel is niet theater ofzo.. beetje saai mischien daarvoor.
De indeling is ook tekst en drie plaatjes.. Het logo (kenmerk van de groep) staat beetje weggestopt als '1 van 3 schattige plaatjes'. Om het wat meer te richten op juist DIE theatergroep zou ik het logo anders verwerken.. misschien wat centraler.. groter.. in achtergrond..bla.. ik noem maar een dwarsstraat.

Verwijderd

Mijn eerste echte serieuze volledig getekende digitale creatie; erg veel brush- en smudge-werk. :)
Ik kan in het echt absoluut niet tekenen, maar zo'n landschap maken is stukken eenvoudiger dan ik dacht.

Afbeeldingslocatie: http://goox.net/joost/got/distant_city_thumb.png
uiteraard klikbaar

Iemand nog op- of aanmerkingen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:32:
Mijn eerste echte serieuze volledig getekende digitale creatie; erg veel brush- en smudge-werk. :)
Ik kan in het echt absoluut niet tekenen, maar zo'n landschap maken is stukken eenvoudiger dan ik dacht.
[afbeelding]
uiteraard klikbaar
Iemand nog op- of aanmerkingen? :P
Ziet er best leuk uit, mooie verloopjes in de lucht. Het licht klopt echter niet helemaal. Waarom valt het wel op het eerste stukje van de rechter berg, maar niet op de rest terwijl dat onder de zelfde hoek tot het licht staat? En waarom valt er geen direct licht op de berg daarachter, ook onder dezelfde hoek?
Verder zou ik rond de linker berg een mooi "gloeirandje" tekenen, das altijd een leuk effect als het licht van achter een object komt.
Keep it up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splash schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:12:
[...]
Ziet er best leuk uit, mooie verloopjes in de lucht. Het licht klopt echter niet helemaal. Waarom valt het wel op het eerste stukje van de rechter berg, maar niet op de rest terwijl dat onder de zelfde hoek tot het licht staat? En waarom valt er geen direct licht op de berg daarachter, ook onder dezelfde hoek?
Verder zou ik rond de linker berg een mooi "gloeirandje" tekenen, das altijd een leuk effect als het licht van achter een object komt.
Keep it up!
Je hebt gelijk, ik heb het nu aangepast.
De lichtbron is nu duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:26

Creesch

bla bla!

Ik zat me vandaag te vervelen en heb eens geprobeerd wat te "schilderen/tekenen" met de muis geinspireerd door eerdere posts in dit topic.
Ik heb er bewust voor gekozen om er weinig tijd in te steken, dit omdat ik anders te lang bezig ben en nooit tevreden over de details :P .

Dit is het resultaat geworden:

Afbeeldingslocatie: http://www.vanallesiets.com/pof/schip_klein.png
(klikbaar)

wat vinden jullie er van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:26

Creesch

bla bla!

Afbeeldingslocatie: http://www.vanallesiets.com/pof/schip_klein_wolk.png
(klikbaar)

ik vond het nog een beetje te kaal dus heb wat verder gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Even een update aan mijn kant.. site is nu gesliced, staat in html en is wat php en js in verwerkt...

Afbeeldingslocatie: http://www.eswip.com/zooi/iz/start.png

Afbeeldingslocatie: http://www.eswip.com/zooi/iz/home.png

Afbeeldingslocatie: http://www.eswip.com/zooi/iz/foto.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de randjes om foto's cool; iets dergelijks zit ook in iWeb. Ook de front-page vind ik erg mooi. Maar dan de binnenkant: ik vind Arial Narrow (want dat is het) maar niks. Als je daarvoor een ander font zou kiezen, zou het geheel al veel beter ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:58:
Ik vind de randjes om foto's cool; iets dergelijks zit ook in iWeb. Ook de front-page vind ik erg mooi. Maar dan de binnenkant: ik vind Arial Narrow (want dat is het) maar niks. Als je daarvoor een ander font zou kiezen, zou het geheel al veel beter ogen.
De opdrachtgever wilde arial narrow... :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
tabs vind ik niet helemaal mooi, kan onderaan wat mooier afgerond in de tabs. Verder vind ik 't wel mooi.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Eswip schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:03:
Even een update aan mijn kant.. site is nu gesliced, staat in html en is wat php en js in verwerkt...
De kleurkeuze is creatief en de opzet is vrij overzichtelijk. Over het lettertype is al wat gezegd, het leest niet fijn en lijkt me daarom geen geweldige keus.

Offtopic: openingsvensters, splash-screens en dergelijke zijn no-go's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Denk dat ik het hier kan showen ipv in het tekentopic :+ Weekje bezig geweest met wat probeerseltjes en zou niet eens weten hoe ik het moet noemen. Het zijn flash movies dus kan het hier niet direct posten, zet wel je geluid wat zachter (zit muziek onder enzo).

Voorbeeld: Robot Wars

De rest: www.zotty.nl

Staat niets op de site behalve de linkjes, dus dat moet wel mogen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 Kleine photoshop creaties, was wat aan het testen om een bepaald licht effect te krijgen

Afbeeldingslocatie: http://www.wingweb.nl/baluka/ps_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wingweb.nl/baluka/ps_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wingweb.nl/baluka/ps_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wingweb.nl/baluka/ps_2.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:20:
3 Kleine photoshop creaties, was wat aan het testen om een bepaald licht effect te krijgen

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik ga mijn Spirograph weer van de zolder pakken! :D haha... grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:41:
[...]

Ik ga mijn Spirograph weer van de zolder pakken! :D haha... grappig!
Spirograph, ja dat waren lachen dingen, heeft er idd wel wat van weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

3 Kleine photoshop creaties, was wat aan het testen om een bepaald licht effect te krijgen

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nou heb ik de kleuterschool al heel lang achter me gelaten, maar ik tel toch echt... 1, 2,3...4 plaatjes ;) Maar ziet er wel vet uit!

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dexter schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:17:
[...]

Nou heb ik de kleuterschool al heel lang achter me gelaten, maar ik tel toch echt... 1, 2,3...4 plaatjes ;) Maar ziet er wel vet uit!
Ja klopt, had er in eerste instantie 3 geplaatst, maar had er eigenlijk 4 waar ik wel opzich wel tevreden over was, die heb ik er later tussen gezet maar ben vergeten om de letter 3 in 4 te veranderen.

Bedankt voor het compliment trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
4 Kleine photoshop creaties, was wat aan het testen om een bepaald licht effect te krijgen

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
ehm tja, ziet er flashy uit, maar dit soort dingen bakten de meeste beginners (ik beken zelf ook schuld) ruim 10 jaar geleden al met bepaalde plugins/filters... het ziet er naar mijn idee outdated uit, en het is maar een filter

probeer er eens wat lagen overheen te zetten met vectoren, tekst, foto's.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Dat moet in de startpost gezet worden. Beginners moeten van de filters afblijven om werk van kwaliteit te maken. Maargoed zo ben ik ook begonnen lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
TweakerDwayne schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:21:
Dat moet in de startpost gezet worden. Beginners moeten van de filters afblijven om werk van kwaliteit te maken. Maargoed zo ben ik ook begonnen lang geleden.
Ach, met filters klooien om te kijken wat je met welke filter kunt bereiken is niets mis mee, het 'eindresultaat' posten kan je dan echter achterwege laten.

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

ik blijf het altijd zeggen, een filter is een hulpmiddel, je moet weten waar je ze voor moet gebruiken!
als je alleen maar filters door elkaar heen gooit kun je wel een grappig resultaat krijgen, maar denk niet dat het dan AF is... ga er verder mee klooien gooi er nieuwe lagen met platen overheen...

Afbeeldingslocatie: http://img302.imageshack.us/img302/6177/sunandbeachth2.jpg
zelf laatst een beetje begonnen met illustrator ontdekken, was allemaal nog een beetje onwennig omdat het allemaal net iets anders is dan hoe photoshop werkt...

• Eswip
timovdz schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:48:
[afbeelding]
zelf laatst een beetje begonnen met illustrator ontdekken, was allemaal nog een beetje onwennig omdat het allemaal net iets anders is dan hoe photoshop werkt...
Vind hem zeer netjes.. ben zelf ook beetje bezig met illustrator ontdekken, maar wil nog niet echt lukken. Zoals je zegt, werkt nogal wat anders dan ps. Tutorials die ik volg kloppen nooit, doe precies wat er staat maar ik krijg een ander resultaat.. :/

Verwijderd

Eswip schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:13:
[...]

Vind hem zeer netjes.. ben zelf ook beetje bezig met illustrator ontdekken, maar wil nog niet echt lukken. Zoals je zegt, werkt nogal wat anders dan ps. Tutorials die ik volg kloppen nooit, doe precies wat er staat maar ik krijg een ander resultaat.. :/
Vind dat er dan ook maar weinig echt goede illustrator tutorials zijn

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

toch ben ik van mening dat je het beste leert door gewoon zelf te proberen... nou had ik al wel redelijk wat kennis van pen tool enzo, dat is dan wel weer hetzelfde, maar principe van masking en gradients enzo is zo anders in illustrator, en kleuren kiezen is heel irritant in dat programma, niet zo simpel net als in PS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
timovdz schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:06:
toch ben ik van mening dat je het beste leert door gewoon zelf te proberen... nou had ik al wel redelijk wat kennis van pen tool enzo, dat is dan wel weer hetzelfde, maar principe van masking en gradients enzo is zo anders in illustrator, en kleuren kiezen is heel irritant in dat programma, niet zo simpel net als in PS
Ja met de pen-tool in PS kan ik ook wel overweg, alleen maak ik er dan gewoon selecties van. Maar de rest werkt idd net wat anders. Als ik bv een gradient heb van blauw naar zwart, en zet blend mode op screen, dan wordt het zwarte wit.. terwijl volgens de tut het zwart transperant zou moeten worden. In PS doetie dit wel bij mij, maar illustrator dus niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Eswip schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:02:
[...]

Ja met de pen-tool in PS kan ik ook wel overweg, alleen maak ik er dan gewoon selecties van. Maar de rest werkt idd net wat anders. Als ik bv een gradient heb van blauw naar zwart, en zet blend mode op screen, dan wordt het zwarte wit.. terwijl volgens de tut het zwart transperant zou moeten worden. In PS doetie dit wel bij mij, maar illustrator dus niet :/
Weet je dit zeker? Gooi er eens een laag met rood achter om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

[...]

ik snap niet waar die tutorial op gebaseerd is, maar in de help van illustrator staat om een deel van een object transparant te maken je een object met gradient moet maken, die zet je boven je object dat je deels transparant wilt maken, dan selecteer je ze allebei...

dan ga je naar het transparency window, klikt op het pijltje en klikt op "make opacity mask"

dan zou het goed moeten zijn, het kan dan zijn dat je "clipping" nog moet aan vinken...

trouwens, het is wel logisch als je een object op screen dat je het wit blijft zien en het zwart verdwijnt... maar dat is geen echte transparantie van het object volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Concept voor op een t-shirt/Eerst outline testje,alles met de hand:
Afbeeldingslocatie: http://www.cinema4d.nl/phpBB2/album_pic.php?pic_id=8252
iemand nog leuke text voor eronder mischien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 15:50

iop

hey, arnhem :)
craze_ schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:03:
[...]
Anyway, ik verveelde me een beetje dus ben ik een beetje gaan prutsen met een foto die ik ooit heb gemaakt.
Ik wilde toch eens wat proberen met gradients en layers met het onderstaande plaatje als resultaat (klikbaar)
[afbeelding]
(klik voor groot)

het orgineel kan je hier vinden http://www.vanallesiets.com/pof/verval_orgineel.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door iop op 04-09-2006 20:37 ]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:32:
Concept voor op een t-shirt/Eerst outline testje,alles met de hand:
[afbeelding]
iemand nog leuke text voor eronder mischien ?
Grappig, je hebt neem ik aan een referentie gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
[...]

let wel op dat je document dan op RGB staat en niet CMYK?
dat maakt ook verschil uit in deze

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:29:
[...]

Vind dat er dan ook maar weinig echt goede illustrator tutorials zijn
Je moet ook gewoon zelf alles ontdekken dan leer je het meeste, in een Tutorial leer je alleen de dingen die in die tutorial zitten als je nu zelf gaat proberen loop je ergens fout op uit maar weet je wel hoe dat "fouten" werkt en dat kan erna mischien van pas komen :)

@sdomburg:

Dankje, Ja =)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.janodink.eu/sneak/images/index.gif
deze wou ik graag even met jullie delen. ik weet dat het een Gif is ipv een mooie strakke PNG of zo.
Graag opbouwende kritiek op mijn ontwerp.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 11:16 ]

Verwijderd

@darkhammer: De tekst vind ik heel erg slecht te lezen door het lage contrast (voornamelijk bij 'contact' en 'copyright').

• ahrik
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-01 14:25
sdomburg schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:39:
[...]

Grappig, je hebt neem ik aan een referentie gebruikt?
Technics dj1210 gokje..
Als je op shirt wilt drukken met txt zou ik gaan voor een iets duiderlijke foto/illustratie van een headphone. beetje lijn-erig zo met name bij de oorschelpen.. Zou daar wat strakkere lijnen gebruiken

[ Voor 5% gewijzigd door ahrik op 14-09-2006 14:41 ]

Verwijderd

Heb me weer eens even bezig gehouden met een auto.
Origineel was een 1/18 model auto :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v108/noknok/toons/th_PUG206_WRC.jpg

• Dennisderoo
  • Laatst online: 17-02-2021
Wat inelkaar geprutst met photoshop. Graag jullie mening....

Afbeeldingslocatie: http://www.webgraphic.nl/portfolio/creatie_DennisdeRoo.jpg

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

allemaal goed uitgeknipt enzo, maar het plaatje heeft niks geen samenhang, ook zou ik de kleuren allemaal wat heftiger maken, want die auto oogt beetje flets, en de vrouw heeft ook niet echt krachtige belichting...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/3610/psyde5.jpg

nieuwe

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:38
Een logo voor mijn website, wat vinden jullie er van?

Afbeeldingslocatie: http://www.strictstudio.nl/logo.jpg

--

De layout van de site moet nog komen :)

[ Voor 17% gewijzigd door ZpAz op 16-09-2006 18:19 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• ahrik
Dennisderoo schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 01:53:
Wat inelkaar geprutst met photoshop. Graag jullie mening....
[afbeelding]
Leuke compilatie van beelden maar wat hebbben deze gemeen met elkaar?
Ik zou alle obecten beetje een zelfde kleur geven. Misschien een geel gevulde layer boven aan met een "overlay" blending?

De rechter/linker arm van de vrouw (??) zou ik beetje bij "gummen", zie een gele rand na de schaduw.

• ahrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahrik schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 22:36:
[...]
vet! lekker experimenteel!!
Thanks man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisderoo
timovdz schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:06:
allemaal goed uitgeknipt enzo, maar het plaatje heeft niks geen samenhang, ook zou ik de kleuren allemaal wat heftiger maken, want die auto oogt beetje flets, en de vrouw heeft ook niet echt krachtige belichting...
Ik heb de kleuren wat heftiger gemaakt door er wat meer contrast in te brengen. De auto heb ik vooral wat meer contrast gegeven.
ahrik schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 22:35:
[...]
Leuke compilatie van beelden maar wat hebbben deze gemeen met elkaar?
Ik zou alle obecten beetje een zelfde kleur geven. Misschien een geel gevulde layer boven aan met een "overlay" blending?

De rechter/linker arm van de vrouw (??) zou ik beetje bij "gummen", zie een gele rand na de schaduw.
Het is (...was) een vrouw, die arm heb ik aangepast. De plaatjes hebben inderdaad niets gemeen met elkaar. Maar dat was ook niet echt de bedoeling. Dit is voor mij meer een beetje een experiment met photoshop. Ik heb vaker met Photoshop gewerkt (fotobewerking enzo) maar heb eigenlijk nog nooit eerder zoiets gemaakt, dus dit is de eerste keer en ben er best tevreden mee.

Het resultaat nu, is het beter?

Afbeeldingslocatie: http://www.webgraphic.nl/portfolio/creatie_DennisdeRoo2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-01-2024
Een stuk beter vind ik. De auto komt minder plat over en de gebouwen komen beter naar voren.

Maar ik post hier om wat te laten zien :) . Heb twee (totaal verschillende) ontwerpen gemaakt voor de website van een band. De één wat rommelig, de ander veel strakker. Commentaar hoor ik graag. En welke vinden jullie mooier?

Afbeeldingslocatie: http://www.webtrash.nl/got/ontwerp1-small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.webtrash.nl/got/ontwerp2-small.jpg

De band koos trouwens het eerste ontwerp

Edit:
Heb trouwens het eerste ontwerp afgeleid van een ontwerp op een template-website

[ Voor 6% gewijzigd door DelTorro op 19-09-2006 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

de 2e straalt veel meer identiteit uit en straalt iets unieks uit.

de eerste is een stijl die ik vaker zie, en het punt daarvan vind ik dat het teveel op elkaar lijkt.
er bestaat geen twijfel over dat ze allebei netjes in elkaar gezet zijn, maar ik zou persoonlijk voor de 2e gaan met heel misschien hier en daar een kleine uitbreiding. bijvoorbeeld een soort newsticker, maar dan anders om de show info in te zetten enzo... dat zijn toch dingen die je makkelijk wilt kunnen vinden...

maar verder echt numbero 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisderoo
DelTorro schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:57:
Een stuk beter vind ik. De auto komt minder plat over en de gebouwen komen beter naar voren.
Tja, ik hoor verschillende meningen. Hoor ook dat er nu minder sfeer/een eigen stijl inzit, misschien moet ik er een beetje tussenin zitten...
DelTorro schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:57:
Maar ik post hier om wat te laten zien :) . Heb twee (totaal verschillende) ontwerpen gemaakt voor de website van een band. De één wat rommelig, de ander veel strakker. Commentaar hoor ik graag. En welke vinden jullie mooier?
Ik vind de eerste leuker, deze is veel speelser. De tweede vind ik te strak en te saai. Maar ik ging even op shadylane.nl (daar maak jij 'm voor toch?) kijken, ik vind deze huidige site mooier moet ik zeggen. Maar ik denk dat je met die 2e wel een leuke basis hebt, ik zou er mee verder gaan want hij kan echt leuk worden. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 08:58
@Deltorro: 1ste is inderdaad wat "13 in een dozijn", ook al een stijl die al wat ouder is. Je had de tweede wat beter moeten uitwerken, daar lijk je veel minder werk in te hebben gestopt.

@Tim0z: ernstig mooi! Goed expirimenteel, kleuren zijn ook ok (border eromheen niet, gooi weg). Je zou wellicht in het vervolg wat meer op compositie kunnen letten. 't is nou allemaal wat willekeurig waardoor het als geheel wat minder overkomt...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ZpAz schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 18:19:
Een logo voor mijn website, wat vinden jullie er van?

[afbeelding]

--

De layout van de site moet nog komen :)
Ik zou het in jouw geval maar bij webdevelopment houden...

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:35

Bjk

Timoz erg tof, alleen je kader vind ik minder ;)

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:39
BertusG schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:25:
[...]

Ik zou het in jouw geval maar bij webdevelopment houden...
kritiek is prima maar zo zonder argumentatie iets afkraken is imho not-done.

we zitten niet op dit forum om elkaar af te zeiken...

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 09:02
Dit vraagje is niet bepaald topic waardig denk ik ;)

Ik heb in illustrator een logo gemaakt wat ik op zou willen slaan als eps of svg echter heb ik het probleem dat als ik het als EPS exporteer en ik photoshop open dat de kleuren niet kloppen (kleur is zwart in illustrator maar een stuk lichter in photoshop) en als ik het logo (wat enkel uit text bestaat (wel gedraaid e.d.)) als svg opsla gaat ie gek doen met de maten aangezien hij het als gewone tekst gaat zien (in firefox).

• sdomburg
Maak van je tekst dan eerst curven in Illustrator :)

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 09:02
sdomburg schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:42:
Maak van je tekst dan eerst curven in Illustrator :)
En hoe te doen?? :| ik ben voor het maken van logo's overgestapt naar Illustrator dus ik moet het nog een beetje leren.

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 21:10

Superflip

*pwiet*

M@rijn schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:08:
[...]

En hoe te doen?? :| ik ben voor het maken van logo's overgestapt naar Illustrator dus ik moet het nog een beetje leren.
Uw tekstvak selecteren en dan rmk > create outlines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige plaat... heb je er hier meer van gemaakt of is dit je eerste?
echt super, jammer dat het geen vector is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

M@rijn schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:38:
Dit vraagje is niet bepaald topic waardig denk ik ;)

Ik heb in illustrator een logo gemaakt wat ik op zou willen slaan als eps of svg echter heb ik het probleem dat als ik het als EPS exporteer en ik photoshop open dat de kleuren niet kloppen (kleur is zwart in illustrator maar een stuk lichter in photoshop) en als ik het logo (wat enkel uit text bestaat (wel gedraaid e.d.)) als svg opsla gaat ie gek doen met de maten aangezien hij het als gewone tekst gaat zien (in firefox).
volgens mij zet photoshop iets uit illustrator automatisch in CMYK mode... als je em op rgb zet is de kleur van zwart meestal wel goed... weet niet waarom ie dat anders leest in photoshop dan illustrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft vlindertjes in z'n buik
't Is grotendeels in MS Paint gemaakt en dan afgewerkt in Photoshop.
Dit nam ik als voorbeeld: http://web2.server-drome.org/bilder/blog/rose.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/kenvh/private/Rose.png

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:33:
/me heeft vlindertjes in z'n buik
't Is grotendeels in MS Paint gemaakt en dan afgewerkt in Photoshop.
Dit nam ik als voorbeeld: http://web2.server-drome.org/bilder/blog/rose.jpg

als je het in photoshop heb afgewerk, waarom heb je dan niet even de randjes afgeblurt?
maar verder ziet hij er erg netjes uit, vooral de binneste gedeeltes.

maar als je met deze paint style meer gaat maken bij dit plaatje, word het vast ook erg stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor een bedrijfslogo met een oog bezig. Dit is het eerste opzetje.

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y261/BASSANOVA/oog.jpg

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:08:
[...]

als je het in photoshop heb afgewerk, waarom heb je dan niet even de randjes afgeblurt?
Omdat het bedoeld is als pixel art :) De afwerking in photoshop was eigenlijk enkel de "accentuate edges", de schaduw en de tekst.
Ik vond het een goed idee om de schaduw wél vloeiend te maken omdat het dan contrasterend was met de pixels van de roos.
maar verder ziet hij er erg netjes uit, vooral de binneste gedeeltes.

maar als je met deze paint style meer gaat maken bij dit plaatje, word het vast ook erg stoer.

@ hierboven: leuk gedaan dat iris!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Hoi,

Zat me vandaag beetje te vervelen op Stage. Dus photoshop maar eens ff opgestart. Met als volgend resultaat:

http://img58.imageshack.us/my.php?image=groenemeidcv3.gif
http://img80.imageshack.us/my.php?image=paarsemeidtk2.gif

C&C plx :D

[ Voor 6% gewijzigd door BraX op 22-09-2006 13:39 ]

Verwijderd

Als ik jou was had ik de "vrouw-figuur" niet uitgeknipt en verplaatst. Nu breekt het de tekening een beetje. Verder lekker strak hoor! Heb je dit in photoshop gemaakt? Het lijkt meer een vector tekening eigenlijk.

• Yoozer

Yoozer

minimoog

BraX schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:32:
Zat me vandaag beetje te vervelen op Stage. Dus photoshop maar eens ff opgestart. Met als volgend resultaat:
C&C plx :D
Leuk gedaan; alleen, doe het silhouet overtrekken met Illustrator of zo - nu lijkt het er meer op alsof je een hele ruwe pixelvorm hebt uitgeknipt, en dat clasht een beetje met de rest.

(ook aanrader: save als PNG, kijk wat je aan kilobytes bespaart :P )

Verwijderd

iedereen zit altijd te klagen dat ik lang ben; bij deze, 5 minuten om de foto te maken, 5 minuten om google earth te downen en een paar minuutjes photoshop :P

Afbeeldingslocatie: http://preatorian.insidegamer.nl/crushit.jpg

ik hoop dat jullie kunnen zien wat het is, ik heb 't per ongeluk flattened opgeslagen en dan die uber belachelijk grain er niet meer uit krijgen :x
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URI's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.

Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.