[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 16.588 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Pendaco schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:21:
@ Komatsu
Trace ziet er netjes uit maar waarom in flash? :'( ;)
Inderdaad. Er zijn veel mensen die om een of andere reden met Flash graag tracen en dat kan ik echt niet begrijpen. Ik was een paar dagen geleden op een multimedia user group waar Mike Downey zelf instemde met de kritiek: "Using the pen tool in Flash is like painting with your feet." En daar ga ik helemaal mee akkoord. Constant vertices die erbij komen zonder reden.

In Flash CS 3 is de pentool helemaal herschreven zodat hij meer lijkt op die van Illustrator/Photoshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 22:18

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Je kan ook tracen zonder pen. Vervormen van lijnen/vormen gaat wel makkelijker in Flash.. zonder ankerpunten.. meer 'free transform'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Iemand zin om een nieuw topic te starten??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159326

Recoil schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:38:
[...]

Vind het mooi, maar ook wel erg blauw, hoe maak je eigenlijk een dergelijk lijnenspel in een programma als Photoshop? Zie wel vaker van dat soort dingen maar heb er nog nooit een tutorial voor gevonden.
Is heel simpel... pattern maken... van een zwarte diagonale lijn.... eerst gewoon plaatje van zeg 20x20 pixels maken en dan Edit > Define Patern. In deze layout heb ik een opacity van 4% o.i.d gebruikt om het er zo uit te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterrikkie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-01 08:52
http://rik.krimpendegekste.nl/eige/rubytwallpaper1.jpg

Bezig met een wallpapertje voor mezelf, kleur is eentonig maar dit matcht mooi met me windows theme en met de koude dagen.

graag comment & feedback.

Op de pet geprobeerd een cartoony effect proberen te krijgen..

alleen nog ontevreden met het inblenden van de foto in de achtergrond.. nog tips?

voor de duidelijkheid hij is nog niet af.. het haar moet nog beter enzo alleen is lastig te doen.

[ Voor 36% gewijzigd door Masterrikkie op 12-12-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-06 13:22
Masterrikkie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:22:
http://rik.krimpendegekste.nl/eige/rubytwallpaper1.jpg

Bezig met een wallpapertje voor mezelf, kleur is eentonig maar dit matcht mooi met me windows theme en met de koude dagen.

graag comment & feedback.

Op de pet geprobeerd een cartoony effect proberen te krijgen..

alleen nog ontevreden met het inblenden van de foto in de achtergrond.. nog tips?

voor de duidelijkheid hij is nog niet af.. het haar moet nog beter enzo alleen is lastig te doen.
Achtergrond is erg netjes gedaan, mooie matchende patroontjes bij elkaar, die de kleur breken :)
Foto is hier en daar (vooral die lok bij aan de 'voorkant' van haar, vanaf haar trui) wat minder smooth gesneden.. Misschien kan je hier met de blurtool wat aan doen? En over die pet, ja leuk effectje, maar het past er niet helemaal bij.. Probeer een eenheid te vormen van die achtergrond en je foto!

Keep up the good work o//

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Hier verder:

\[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 11

[ Voor 71% gewijzigd door moto-moi op 20-02-2007 19:30 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URI's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.

Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.