[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.733 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
DonMetal schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:17:
http://img302.imageshack.us/img302/4973/qccsitev4copy2oq.jpg

Nieuwste versie, Graag weer eens C&C, ik heb geprobeerd alles lichter te maken en minder te bevelen :Y)
Je schuine interlacing heb je wel in overvloed toegepast zeg, de tekst wordt er onleesbaar/vervelend leesbaar van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Wow. Ga je een site maken voor slechtzienden? Die menu buttons zijn echt heeeeeel groot (zwak uitgedrukt). Corps 28 of iets dergelijks is wel een beetje té. Probeer die pattern alleen op de achtergrond te houden.

Btw. nu ik het nog een keer lees komt het erg hard over, is niet de bedoeling hoor :D

[ Voor 27% gewijzigd door TweakerDwayne op 05-07-2006 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Ik vraag niet alleen hier om C&C maar ook ergens anders, en een combinatie levert dit op, dit lijkt mij tot nu toe de beste:

http://img429.imageshack.us/img429/3312/main35ti.png

De buttons zijn nog steeds groot, maar ik heb de text verkleind.

/edit, de buttons zijn dus echt TE groot, ik ben al bezig met nieuwere versie met kleinere buttons.

/edit2, http://img433.imageshack.us/img433/1808/main30qj.png OK de buttons zijn kleiner geworden.

[ Voor 33% gewijzigd door DonMetal op 05-07-2006 23:50 ]

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
DonMetal schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:24:
Ik vraag niet alleen hier om C&C maar ook ergens anders, en een combinatie levert dit op, dit lijkt mij tot nu toe de beste:

http://img429.imageshack.us/img429/3312/main35ti.png

De buttons zijn nog steeds groot, maar ik heb de text verkleind.

/edit, de buttons zijn dus echt TE groot, ik ben al bezig met nieuwere versie met kleinere buttons.

/edit2, http://img433.imageshack.us/img433/1808/main30qj.png OK de buttons zijn kleiner geworden.
Afbeeldingslocatie: http://img191.imageshack.us/img191/3479/donmetal2tm.png

Vul de boel nog verder wat aan in stijl van het leger zegmaar en je site zal er beter uitzien.
denk aan een kleuren palet van groen+ zwart+ lichtgrijs of wit.

succes

ohja:
Kijk hier eens: http://www.hypertemplates.com/category/games/page1.html

misschien krijg je nog wat inspiratie om je site verder te finetunen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

Op de /edit2 versie heb ik die banners al bijgewerkt, en de rest kijk ik morgen even naar, ik ga nu maar eens slapen, morgen vroeg mn nest uit, Truste!

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Probeer die contentbox te laten lijnen met de topbanner (dus een stuk naar rechts). En probeer hem verticaal gelijk te krijgen met je bovenste menuknop (iets naar onder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerde topic,..

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Don Metal; text met glow ga je dus nooit in de browser voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Rowanov schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:42:
Don Metal; text met glow ga je dus nooit in de browser voor elkaar krijgen.
Text-shadow met die kleur in CSS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook maar ff beetje gephotoshoped

Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/KaBRamm/2d/fleft.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/KaBRamm/2d/bewerkt.jpg

ook maar een site bedacht (geen opdrachtgever)

Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/KaBRamm/FTC/site.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/KaBRamm/FTC/banner.jpg

edit:
feed was eerst feet

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 16:28
Hmm, of het moet om de voeten van de kinderen gaan, anders zou ik er Feed the Children van maken :)
Wel beetje somber met zoveel zwart overigens. En voor een website beetje vreemd lettertype (de normale tekst). Is deze trouwens condensed of gewoon horizontaal in elkaar gedrukt (dat laatste is altijd lelijk!)?
Auto ziet er leuk uit, al lijkt de gele laag er echt op te liggen. Misschien wat meer laten blenden met de onderlaag? Ook de grassprieten ervoor worden meegekleurd, zouden met geel meer groen afsteken, lijkt me. Oh, en de tribal op het raam is niet in perspectief!
Wel geinig hoor! Was niet bedoeld als afkraken... Moet zelf ook eens zaakjes posten hier...

[ Voor 47% gewijzigd door Savantas op 12-07-2006 11:48 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ook pas mijn eerste auto die ik verander, was meer voor de lol dat ik een half uurtje iets te doen had. en "feet" is een hele domme fout van mij. maar dit was ook ff vrijetijds besteding, en het ging vooral om de banner. en heb er toen ook maar meteen een 'site' bij gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Zou kunnen, ik heb alleen geen idee hoe de browser ondersteuning is. Daarnaast zou ik het vanuit gebruikersoogpunt rete-irritant en amateuristisch vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:10

Shrien

frequent snoozer

Savantas schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:30:
Hmm, of het moet om de voeten van de kinderen gaan, anders zou ik er Feed the Children van maken :)
Viel mij ookal op ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFireball
  • Laatst online: 13-09-2022
Ik ga ook nog een keer mijn auto pimpen net als die ene,

vind het wel vet gedaan, mooi de deuk eruit gehaald lol :P

[ Voor 50% gewijzigd door DaFireball op 12-07-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo foutje hersteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Rowanov schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:23:
[...]

Zou kunnen, ik heb alleen geen idee hoe de browser ondersteuning is. Daarnaast zou ik het vanuit gebruikersoogpunt rete-irritant en amateuristisch vinden :)
Het zou inderdaad rete-irritant en amateuristisch zijn. In Firefox werkt het in in ieder geval goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wat plaatjes die ik zelf heb gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkpkdacmwwkcp-PuLoX%20sign%202.gif

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y268/MedoX/PuLoX.gif

Ik kwam nog een paar dingen die ik een tijd geleden had gemaakt tegen

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y268/MedoX/MedoX5.gif

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y268/MedoX/MedoX3.gif

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y268/MedoX/MedoX2.gif

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y268/MedoX/MedoX1.gif

weer ff een wallpaper ^^

http://file01.uploaddump....akkpodoma-red-fiusion.gif

© PuLoX Designs 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Euh, weet je zeker dat je hier commentaar op wil?

[ Voor 3% gewijzigd door sdomburg op 16-07-2006 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nergens een vraag om commentaar, dus laten we het maar laten voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:02:
Hier wat plaatjes die ik zelf heb gemaakt :)

[..]

Ik kwam nog een paar dingen die ik een tijd geleden had gemaakt tegen

[..]

© PuLoX Designs 2006
De eerste signature ziet er op zich wel goed uit, heb je het poppetje in dit plaatje zelf getekend of heb je hiervoor iets gebruikt wat al bestond? Misschien dat de achtergrond nog iets strakker kan zodat het geheel wat rustiger (hipper/moderner) wordt (zoals je avatar eronder)

De avatar die je post ziet er imho ook best netjes uit, (leuke kleurtjes en wel een grappig logotje) , alleen gebruik je hier op het forum in je avatar eentje die een beetje brak geresized is (wellicht te groot gepost?) misschien dat je dit nog beter kan doen.

De rest van de plaatjes zien er een beetje 'ouderwetsch photoshopperig' uit, (ie. beetje druk, veel filtertjes en niet heel leesbaar) Dit is natuurlijk prima om het programma een beetje onder de knie te krijgen. De eerste twee werkjes zijn echter wel beter dan degene daaronder

Misschien dat je een bijpassende sig. kan maken bij die avatar die je gemaakt heb, om zo een beetje strak geheel te krijgen. (op got kun je echter geen sigs gebruiken :D )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Alleen je avatar vind ik er wel redelijk uitzien ondanks dat hij erg simpel is. De rest :Y) Blijven oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:26
Ik lurk al een tijdje hier op GoT, en heb hier en daar een verdwaalde post gemaakt, maar nu wou ik toch mijn zelfgemaakte layout aan jullie laten zien om te profiteren van het commentaar en te kijken naar wat ik er eventueel nog aan zou kunnen verbeteren. Negatief commentaar is mits goed onderbouwd natuurlijk ook welkom :)
Het wordt een site waarin leden de spellen database zelf kunnen updaten en alles, plus nog wat nieuws uit gameland

De layout:

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://www.zelda-unlimited.com/_USERS/arryon/layout_thumb.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Struikrover op 16-07-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:27
*kuch* IGN *kuch*

Zelfs de icoontjes gejat :/

[ Voor 9% gewijzigd door equationunequal op 16-07-2006 22:23 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Sorry, had er bij moeten vermelden dat het niet final was >__>
D'r is inderdaad een hoop geript van onder andere IGN en Gamespot, maar de uiteindelijke invulling wordt uiteraard geheel anders
Wat vinden jullie van bijvoorbeeld de vormen en hoe het geheel op elkaar aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, maar ik vind het niet echt gepast om te reageren als je zelf al toegeeft dat je veel geript heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Volgens mij word ik hier verkeerd begrepen...ik heb bepaalde delen van de invulling geript zodat ik mijn gemaakte layout op kon vullen om te laten zien hoe het er uiteindelijk uit zou kunnen zien...

Dat wil zeggen het plaatje van masterchief, het plaatje van de sony USB sticks, het plaatje van de wii, en een deel van de advertentie

Uiteindelijk gaat dit toch echt eigen content van de website worden, en misschien was het inderdaad fout om de plaatjes even in 'bruikleen' te nemen. Het zij zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Struikrover op 16-07-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:27
Struikrover schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:37:
Uiteindelijk gaat dit toch echt eigen content van de website worden, en misschien was het inderdaad fout om de plaatjes even in 'bruikleen' te nemen. Het zij zo.
Nogal ja. Als je een website ontwerp kan maken, kan je ook je eiogen dummy content maken...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
True, het is ook correct dat jullie mij hierop wijzen. Het was alleen na zoveel uren werk me iets teveel moeite om tig wallpapers op te zoeken, te gaan resizen, er een border omheen doen en deze er in te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Struikrover schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:31:
Ik lurk al een tijdje hier op GoT, en heb hier en daar een verdwaalde post gemaakt, maar nu wou ik toch mijn zelfgemaakte layout aan jullie laten zien om te profiteren van het commentaar en te kijken naar wat ik er eventueel nog aan zou kunnen verbeteren. Negatief commentaar is mits goed onderbouwd natuurlijk ook welkom :)
Het wordt een site waarin leden de spellen database zelf kunnen updaten en alles, plus nog wat nieuws uit gameland

De layout:

klikbaar
[afbeelding]
Je gebruikt verschillende stijlen door elkaar probeer daar in geheel in te vinden. Bijv. aan de linkerkant gebruik je in het menu schuin/rechte hoeken, maar bij je login, poll, etc... gebruik je weer totaal iets anders. Geld ook voor de banner van Gears of war. Die staat in een blok met schuine hoeken, terwijl je nieuws contentbox weer afronde hoeken heeft. Probeer daar dus meer op 1 lijn te komen.

Achtergrond past overigens ook niet bij de rest. Haal het bovenste gedeelte met die rondjes weg en het zal een stuk beter zijn.

Verder mis ik eigenlijk nog de naam van de website zelf. Of het moet dat "// Gameflash" zijn. Dan moet die je ff veel duidelijk maken.

Dan moet je nog ff werken aan het uitlijnen van de content. In het menu links staat je kalender niet mooi recht met de rest. "Meer.." in je nieuws contentbox staat rechts niet mooi uitgelijnd met het lijntje erboven.

Ondanks die kleine schoonheidsfoutjes ziet de website erg erg netjes uit.
(was inspiratie IGN.com trouwens???)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Rakkerzero schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:59:
[...]

Je gebruikt verschillende stijlen door elkaar probeer daar in geheel in te vinden. Bijv. aan de linkerkant gebruik je in het menu schuin/rechte hoeken, maar bij je login, poll, etc... gebruik je weer totaal iets anders. Geld ook voor de banner van Gears of war. Die staat in een blok met schuine hoeken, terwijl je nieuws contentbox weer afronde hoeken heeft. Probeer daar dus meer op 1 lijn te komen.

Achtergrond past overigens ook niet bij de rest. Haal het bovenste gedeelte met die rondjes weg en het zal een stuk beter zijn.

Verder mis ik eigenlijk nog de naam van de website zelf. Of het moet dat "// Gameflash" zijn. Dan moet die je ff veel duidelijk maken.

Dan moet je nog ff werken aan het uitlijnen van de content. In het menu links staat je kalender niet mooi recht met de rest. "Meer.." in je nieuws contentbox staat rechts niet mooi uitgelijnd met het lijntje erboven.

Ondanks die kleine schoonheidsfoutjes ziet de website erg erg netjes uit.
(was inspiratie IGN.com trouwens???)
Ten eerste: bedakt voor je opbouwende kritiek :)

Ik zal proberen om er meer 1 lijn in te laten komen. Het idee was een beetje om wat variatie aan te brengen om het geheel wat interessanter te doen overkomen. Aan de andere kant kan ook gezegd worden dat dit aan de content is. Ik zal ook eens kijken hoe het zal staan wanneer alle content boxen 1 gemeenschappelijk kenmerk en 1 variatie hebben qua vorm, wie weet bied dat nog een uitkomst

Achtergrond zal ik ook naar kijken, ik was dit patroon op het net tegen gekomen en heb het er in het productieproces in laten zitten. Niks is nog final, dus alles kan veranderd, al heb ik natuurlijk liever dat ik niet helemaal from scratch hoef te beginnen ; )

Naam van de website is nog niet vastgelegd, zodra we hieruit zijn moet ik natuurlijk nog een logootje ontwerpen en op de header plaatsen.

Dat keuzemenu bij de kalender was ook 'kant en klaar', verwacht ook zeker dat dit nog aangepast wordt. dat stukje 'meer...' tekst zal ook nog anders uitgelijnd worden

Helaas moet ik zeggen dat de website meer op die van IGN lijkt dan ik wil. Natuurlijk ken ik de website, maar ik heb tijdens het maken express niet deze als referentie/inspiratie bij de layout gehouden. Dan is het des te frustrerend wanneer je er tenslotte achter komt dat hij er nog veels te veel op lijkt. Ik ga dan ook zeker kijken wat ik hieraan kan doen, het is niet de bedoeling dat het een IGN ripoff wordt.

Verder, excuses voor het niet zo betrouwbaar over komen door het rippen van die verrekte plaatjes, ik wil niets liever dan een mooie layout maken die er goed uitziet en die gebruikersvriendelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:38

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik sluit me aan bij Rakkerzero,
probeer wat meer rust in de 'tent' te krijgen. Je hebt al vrij veel content, qua modules, banners, afbeeldingen en tekst natuurlijk.
Wanneer je nu ook nog eens verschillende stijlen voor de boxes gaat gebruiken wordt het 1 grote chaos.

En waarom die zoveel op IGN.com lijkt:

- de kleuren, wellicht kun je hier nog wat mee spelen, er zijn zoveel tinten grijs maar jij pakt wel toevallig dezelfde als op ign gebruikt worden (wellicht dat wat meer naar t beige een optie is).

- die box van het hoofdmenu en de 'forum activities', ik zou die boxes veranderen en die hoeken eruitgooien. Waarom gebruik je daar niet dezelfde box voor als die je rechts ook gebruikt?
Wellicht een kleine variatie daarop.

Verder zou ik ook nog even naar je uitlijning kijken (zoals rakkerzero hierboven al aangaf). Maar ook de positie van sommige boxes zijn nogal vreemd, die gears of war banner zit bijv. helemaal tegen t dak aan, terwijl het links en rechts een marge heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

TweakerDwayne schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:07:
[...]

Het zou inderdaad rete-irritant en amateuristisch zijn. In Firefox werkt het in in ieder geval goed.
Het is er nu op uitgedraait dat er nu toch een standaard template wordt gebruikt, waarvoor ik nieuwe/andere buttons en banners maak, zodra alles gecustomized is, zal ik hier even een screenie posten, maar in deze layout heb ik tot nu toe amper streepjes gebruikt ;)

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Goede oplossing. Een template gebruiken vind ik niet om je voor te schamen als je het zelf probeert en het toch niet helemaal is wat je wilt. Als je veel naar andere ontwerpen kijkt en die stijl leert te ontwerpen zul je veel beter worden. Doe je dat bij verschillende stijlen en voeg je die samen dan zul je iets unieks krijgen wat dus je eigen stijl is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Ook bedankt voor het commentaar, ik zal kijken of ik vandaag nog toe kom aan de layout, beetje drukjes met andere zaken, maar ik zal een dezer dagen jullie zeker voorzien van een update waarin ik aan de knelpunten zal werken heb gewerkt :)

edit: typo, sort of

[ Voor 6% gewijzigd door Struikrover op 17-07-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

TweakerDwayne schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:56:
Goede oplossing. Een template gebruiken vind ik niet om je voor te schamen als je het zelf probeert en het toch niet helemaal is wat je wilt. Als je veel naar andere ontwerpen kijkt en die stijl leert te ontwerpen zul je veel beter worden. Doe je dat bij verschillende stijlen en voeg je die samen dan zul je iets unieks krijgen wat dus je eigen stijl is.
Omdat ik nu dus voor de eerste keer bezig ben geweest iets te ontwerpen om online te zetten, heb ik nu ook de ervaring opgedaan: Check in FF, Cehck in IE, check op LCD/TFT, checkken op een CRT en dat soort dingen, zorgen voor dit, zorgen voor dat, en er komt dus nog wel wat meer bij kijken, alleen hoor ik op het laatst pas dat het de bedoeling was de losse afbeeldingen in die en die maat te maken om in een template te zetten, tja..., zonde maar volgende keer beter, ik ga eind deze week al beginnen aan een design voor een website voor het bedrijf van mn ouders en hopen dat een verschillend doel ook zeker tot een andere stijl zal leiden.

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

kickje

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~termeule/shrien/afbeelding/SHRN%20logo.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me pakt plaatje en plakt hem rechtsbovenaan een envelop

verder wel leuk gedaan, denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 19:42:
[...]

/me pakt plaatje en plakt hem rechtsbovenaan een envelop

verder wel leuk gedaan, denk ik
:D Ik hou van klein, als ik een groot plaatje maak loopt of me pc vast, óf mn beeldscherm is te klein om 'm mooi in beeld te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
het is nooit verkeerd om te knippen plakken van andere websites
om zodoende inspiratie te vinden.
dat doet iedere webdesigner wel een beetje.
zolang het maar uiteindelijk een product van je zelf word.
ik zie dus geen probleem in het ign uiterlijk als het uiteindelijk maar zelf ingevuld wordt.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Er is een wereld van verschil tussen bepaalde stijlelementen gebruiken en een halve site copy/pasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Vriend van me had een logo gemaakt voor zn clan van BB gun gevechten (legaal uiteraard in Belgie),
ik dacht ik pimp 'm een beetje op

Klikkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Ik vind het logo niet echt een verband hebben met Deadly Stealth. Wel deadly natuurlijk maar het doet eerder aggresief aan dan onopvallend. Het is nogal apart en doet Rock-achtig aan. Als dit jouw bedoeling is geweest is het helemaal geslaagd !

Airsoft rules btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

TweakerDwayne schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:52:
Ik vind het logo niet echt een verband hebben met Deadly Stealth. Wel deadly natuurlijk maar het doet eerder aggresief aan dan onopvallend. Het is nogal apart en doet Rock-achtig aan. Als dit jouw bedoeling is geweest is het helemaal geslaagd !

Airsoft rules btw.
Dat was de bedoeling :P
Heb niet echt rekening gehouden met het hele Airsoft gebeure en/of de verband met het beeld en de naam.. maarja :P

Zn team is dr blij mee, dus ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Niet online
@Struikrover
Imo is er echt niks mis mee om even wat gfx in bruikleen te nemen, maar dan moet je er later wel voor zorgen dat je die vervangt door iets van jezelf. Even 'snel dummy plaatjes' maken kost dan veel tijd en geeft geen goed idee hoe het eruit zou kunnen zien.

Eigenlijk had ik nog een opmerking: Ik zie //Niews, .Poll, en //gameflash. Is 't nou punt, of slash? Misschien een idee om dat ook door te zetten in t menu:

// Algemeen
// Games Lib
// Media lib

Dan is het wat meer een eenheid.

[ Voor 11% gewijzigd door Wwwillem op 20-07-2006 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had een hele mooie gedachte, dus heb ik die maar even uitgewerkt:

Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/KaBRamm/2d/brand.jpg

was van plan om er ook nog een logo op te plaatsen, maar dat mag niet wegens copyright (ofzoiets) schending.

oftopic:
oja, dit is niet mijn bier, mijn bier is "Bavaria"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bang bent voor logo-issues, ik zie een klein Heineken dingetje, twee keer zelfs. Wat betreffende het idee, ik snap hem wel, maar zou het niet persé klassificeren alszijnde 'leuk'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem leuker gevonden als je mensen had laten zien die een brandje proberen te blussen met Brand bier :)
maar misschien is mijn humor wel een beetje vreemd..
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:37:
oftopic:
oja, dit is niet mijn bier, mijn bier is "Bavaria"
offtopic:
het is ons bier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:43:
Als je bang bent voor logo-issues, ik zie een klein Heineken dingetje, twee keer zelfs. Wat betreffende het idee, ik snap hem wel, maar zou het niet persé klassificeren alszijnde 'leuk'.
maar het "heiniken logo is zo klein, en is ook niet bedoeld, want ik kreeg geen "Beertender" gevonden van "Brand" en ik moest er wel een neerzetten om het duidelijk te maken. en als ik er een "Brand" logo neergezet had dan was hij zeer duidelijk geweest en toch wel groot, en dan draait alles om dat logo. en nu kun je niet zeggen dat alles om het logo "heiniken" draait.

@ Aardbei.

dan was het veel te ingewikkeld geworden. en het was meer zo van, ff wat maken. maar het duurde nog veel te lang, omdat ik geen goed vuur gevonden kreeg en ook geen "Brand""Beertender".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een stickert gemaakt voor op een laptop... vindt het tekstje alleen een beetje lame :D

Afbeeldingslocatie: http://img86.imageshack.us/img86/4687/booster1bqd1.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:55:
Heb een stickert gemaakt voor op een laptop... vindt het tekstje alleen een beetje lame :D

[afbeelding]
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe en op wat voor manier laat je die sticker dan drukken? En waar? Of is het voor zo'n laptop met zo'n doorzichtig vlak waar je een afbeelding achter kunt plaatsen? Ik wil op zich ook wel mijn laptop pimpen, maar hij is nog niet zo oud. Een sticker is een mooie, en vooral niet zo permanente, oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:25:
Hoe en op wat voor manier laat je die sticker dan drukken? En waar? Of is het voor zo'n laptop met zo'n doorzichtig vlak waar je een afbeelding achter kunt plaatsen? Ik wil op zich ook wel mijn laptop pimpen, maar hij is nog niet zo oud. Een sticker is een mooie, en vooral niet zo permanente, oplossing.
Niet als spam bedoelt, maar op http://www.boostid.com/ vind je meer info hierover. Ik heb dit ontwerp echter ingestuurd voor een contest via Buutvrij bij Boostid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste serieuze poging om wat te maken in Photoshop.
Niet echt spannend maar het is maar een oefening. :)

Afbeeldingslocatie: http://goox.net/joost/got/water_th.png
klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 17:34:
Mijn eerste serieuze poging om wat te maken in Photoshop.
Niet echt spannend maar het is maar een oefening. :)

[afbeelding]
klikbaar
Best behoorlijk mooi gedaan :)

Ik heb nog n wallpapertje gemaakt.. [klikkie] O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shrien schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 00:17:
[...]

Woah!

btw: bmp?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Shrien schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 00:17:
[...]

Ik meende dat er ook zo'n plaatje op internet is waarbij ook een baby een koptelefoon op heeft en zo'n gezicht trekt. Weet niet waar ik m kan vinden

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Nooit als Bitmap opslaan voor web doeleinden. Probeer ook wat meer te doen inplaats van Bevel and Emboss, Stroke en Outer Glow. Vanuit niet technisch oogpunt ziet het er toch wel leuk en grappig uit. ;)

btw; 2,3 MB |:( .

[ Voor 6% gewijzigd door TweakerDwayne op 26-07-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

GGS_106 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:54:
[...]

Ik meende dat er ook zo'n plaatje op internet is waarbij ook een baby een koptelefoon op heeft en zo'n gezicht trekt. Weet niet waar ik m kan vinden
Google ? :P
TweakerDwayne schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:20:
Nooit als Bitmap opslaan voor web doeleinden. Probeer ook wat meer te doen inplaats van Bevel and Emboss, Stroke en Outer Glow. Vanuit niet technisch oogpunt ziet het er toch wel leuk en grappig uit. ;)

btw; 2,3 MB |:( .
Technisch gezien kan ik ook nog weinig met Photoshop :P Alleen n beetje basic gekrabbel..
Maar toch bedankt..

En ik wil graag alles in hi-res, dus niet jpg bende, maar ik zal dr voortaan op letten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sla gewoon op als 100% jpeg en je hebt ook geen verlies hoor. Bitmap is voor nix nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 00:13:
sla gewoon op als 100% jpeg en je hebt ook geen merkbaar/storend verlies voor webtoepassingen hoor. Bitmap is voor nix nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Klopt, namelijk deze:

Afbeeldingslocatie: http://blog.klemm-site.de/wordpress/wp-content/uploads/2006/01/baby_headphone.jpg

:D

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Zo, ik zit dit topic nu een tijdje te volgen. Kan zelf wel een beetje photoshoppen, vooral wat betreft foto bewerking. Maar ik wil eigenlijk veel beter worden in websites, posters, etc. kunnen maken in photoshop. Dus vanmiddag maar even een simpel postertje voor Prison Break gemaakt. Het meeste werk ging hem eigenlijk zitten in het selecteren van de twee hoofden uit een foto. Veel met de tolerance tool gedaan uiteraard, daarna met een zwarte brush met 30% flow de randen nog wat nauwkeuriger (had een zwarte achtergrond er achter geplakt) gemaakt en als laatste nog een keer de randen licht geblurred.

Afbeeldingslocatie: http://philipsworld.nl/fun/pb-poster.png

C&C erg welkom. Vind hem zelf een beetje saai, maar heb niet echt inspiratie over wat er nog bij kan. Maarja het is toch eigenlijk meer als oefening. Heeft iemand misschien nog tips m.b.t het uitsnijden van objecten/mensen uit een foto?

Oh en nog een vraagje. Dat logo heb ik via google gevonden en alleen lichtelijk aangepast. Maar hoe creeer je dat patroon enzo op die letters? Heb zoals je ziet wel het lettertype. Ik had geprobeerd met een texture overlay (bij layer properties), maar dan heeft de kleur van de letters geen invloed meer. Als die texture/structuur bijvoorbeeld grijs is, kan je wel een rode tekst kleur selecteren, maar dat heeft geen invloed...

[ Voor 20% gewijzigd door McFlipp op 29-07-2006 00:14 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Heb zelf een beetje lopen fokken met Dreamweaver, dit is er uitgekomen :)

[Klik]

@ McFlipp: Doe iig wat aan die achtergrond, bijv de Prison zelf oid, ik kijk de serie niet ofzo, maar iets wat er mee te maken heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45
Sinds kort weer eens een beetje met Photoshop zitten klote (vakantie he ;))

Afbeeldingslocatie: http://blix.digitized.nl/autoetc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blix.digitized.nl/autoetc2.jpg

(Plaatje van de auto "geleend" van een iemand anders in dit topic)

Iemand nog wat tips kritiek of whatever? Wil graag wat beter worden in PS B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
@MacFlipp

Het ziet er zoals je al zei inderdaad een beetje saai uit. Als ik aan PrisonBreak denk dan komt er toch wel iets ruigs in mijn gedachte wat je niet echt terugziet in jouw afbeelding. Probeer er iets achter te doen van een gevangenis of zelfs een muur om het plaatje wat meer kracht te geven. Goede keus van lettertype.

@blix

Leuk gedaan met de strepen die uit de auto stralen zeg maar. Dat trekt de aandacht nog meer naar de auto. Ik zou overwegen die horizontale streep in het midden weg te halen want dat maakt echt twee delen inplaats van een geheel. Afbeelding 1 vind ik beter overkomen omdat 2 ineens wordt onderbroken en dat voelt storend aan.

[ Voor 3% gewijzigd door TweakerDwayne op 29-07-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbens.nl/wp-content/uploads/2006/07/gerbens-header-800.gif

Ik was bezig met wat nieuws voor mijn persoonlijke website, maar helaas heb ik een poging om mijn laptopdata en desktopdata samen te voegen het origineel overschreven met een hele vroege versie waar alleen dat vlammende g'tje in zit. En aangezien alles handgetekend (lees: muisgetekend) in Illu was, ga ik maar weer wat anders bedenken. Ik heb geen zin om twee keer hetzelfde te maken. Natuurlijk zal het een beetje deze stilo worden, beetje speels, wellicht lichtelijk animeren met Flash.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Zo, ik heb m'n prison break poster wat aangepast. Heb een background pattern gemaakt uit een andere poster, de tekst iets levendiger gemaakt en een zwarte stroke rond de hoofden. Wat overigens een beetje uit nood geboren is. Ik had namelijk de hoofden nergens netjes uitgesneden staan. Alleen in een layer op een zwarte achtergrond (dus het zwart en de hoofden in dezelfde layer), dus toen moest ik eigenlijk weer die hoofden gaan uitsnijden, en daar had ik geen zin in :P Dus nu maar voor deze oplossing gekozen ;)

Afbeeldingslocatie: http://philipsworld.nl/fun/pb-poster2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind 'em nog net zo kaal als je eerste, en het valt een beetje op dat je van die rechter dude echt een deel van zijn achterhoofd afgegumd heb :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

nooit een stroke zetten om zelf uitgeknipte foto's, dat ziet er heel korrelig uit enzo, moet je niet doen, sowieso vond ik de eerste wat beter... en wat ik altijd zeg is dat je beter een wat grotere zwarte soft brush kunt gebruiken dan een kleintje, dan blend ie beter in zwarte achtergrond en heb je minder last van al die miniscule witte lijntjes om je plaat...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Thnx voor de tips! :) Heb trouwens bij die rechterdude niets van zo'n hoofd afgegumd hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Hoe knip jij uit dan?.. zeker met de Polygonal Lasso Tool?
2 beste manieren om iets uit te knippen zijn toch wel:

- FluidMask
- Color Select..

dit zijn snelle manieren die ook nog een stuk schoner werken.. als je iets wilt maskeren dat je hebt uitgeknipt verklein het dan op z'n minst een een factor 2 (als dat mogenlijk is natuurlijk) of gebruik schaduw/glow maar geen stroke iig tenzij je het met de bovenstaande hulpmidellen hebt geknipt :)

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Euhmm met de Magic Wand Tool en dat met een lage tolerance... Heb nog nooit van die 2 manieren gehoord die jij noemt. Heb je daar toevallig goede tutorials van?

Oh ik ben ook op zoek naar een trace tutorial. Had deze al gevonden, maar vind hem er niet echt heel goed uitzien (die tutorial). Weten jullie misschien een betere of is dit as good as it gets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:54:
Vind 'em nog net zo kaal als je eerste, en het valt een beetje op dat je van die rechter dude echt een deel van zijn achterhoofd afgegumd heb :D :+
Dit is toch echt een verbetering op de vorige vind ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Liquid.. schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 16:20:
2 beste manieren om iets uit te knippen zijn toch wel:

- FluidMask
- Color Select..
Voor professioneel gebruik nog altijd de pen tool hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Nou ik heb het maar weer lekker met de magic wand tool gedaan ;) Hier nog een postertje dat ik net even heb geklust:

Afbeeldingslocatie: http://philipsworld.nl/fun/pb-poster-3.jpg

Ik vind het best lastig om het simpel te houden, maar toch spannend/attractief genoeg. Meestal resulteerd dat in een te saaie poster, omdat alles wat ik denk dat fancy is enzo het al snel heel rommelig maakt en dan gooi ik het er maar meteen weer uit. Iemand tips over dit onderwerp? En C&C over de poster zijn ook welkom :P Ben net begonnen dus kan nog veel leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Laatst online: 03-03-2023
McFlipp schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 16:38:
Euhmm met de Magic Wand Tool en dat met een lage tolerance... Heb nog nooit van die 2 manieren gehoord die jij noemt. Heb je daar toevallig goede tutorials van?

Oh ik ben ook op zoek naar een trace tutorial. Had deze al gevonden, maar vind hem er niet echt heel goed uitzien (die tutorial). Weten jullie misschien een betere of is dit as good as it gets?
Fluidmask is een plugin die 190 euries kost..
Color select vind je onder de magic wand tool > rechtmuisknop > color select;)

aub je goeie tutorials :P

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakerDwayne schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:27:
[...]

Dit is toch echt een verbetering op de vorige vind ik zo.
Ik zie het nu ook, slechte tft op mijn werk, op mijn laptop hier thuis ziet het er stukken beter uit idd....
Excusé zum poster dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002

Creesch

bla bla!

McFlipp schreef op zondag 30 juli 2006 @ 14:56:
Nou ik heb het maar weer lekker met de magic wand tool gedaan ;) Hier nog een postertje dat ik net even heb geklust:

[afbeelding]

Ik vind het best lastig om het simpel te houden, maar toch spannend/attractief genoeg. Meestal resulteerd dat in een te saaie poster, omdat alles wat ik denk dat fancy is enzo het al snel heel rommelig maakt en dan gooi ik het er maar meteen weer uit. Iemand tips over dit onderwerp? En C&C over de poster zijn ook welkom :P Ben net begonnen dus kan nog veel leren :P
Wat ik bij de poster toch een beetje mis is een achtergrond, het hoeft niet druk te zijn maar ik zou wel iets meer nemen dan een muur. Je zou bijvoorbeeld een cellenblok vaag op de achtergrond kunnen gebruiken. dat benadrukt ook gelijk waar het om gaat. Nu zie je alleen de titel en 1 of andere kerel :)

Anyway, ik verveelde me een beetje dus ben ik een beetje gaan prutsen met een foto die ik ooit heb gemaakt.
Ik wilde toch eens wat proberen met gradients en layers met het onderstaande plaatje als resultaat (klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://www.vanallesiets.com/pof/verval_small.jpg
(klik voor groot)

het orgineel kan je hier vinden http://www.vanallesiets.com/pof/verval_orgineel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Het origineel is mooier. Ik ben niet zo weg van die hele felle kleuren en het lettertype past niet bij het thema. Zwart-Wit met een mooi contrast straalt meer kracht uit dan deze kleurtjes denk ik.

Voorbeeld;

http://images.newvisual.nl/dwayne/tweakerspic.jpg

Voorbeeld2;

http://images.newvisual.nl/dwayne/tweakerspic2.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door TweakerDwayne op 31-07-2006 19:18 . Reden: Foto bijgevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

mja ik had wel verwacht die reactie te krijgen opzich :)

Ik heb juist geprobeerd een deprie sfeertje te creeren met gebruik van iets fellere kleuren, om het als het ware te benadruken.
Zelf vind ik het wel geslaagt maargoed daar kunnen meningen over verschillen.

edit:
ik heb nog wel even zitten spelen met de kleuren.

Afbeeldingslocatie: http://www.vanallesiets.com/pof/verval2_small.jpg
(klik voor groot)

Het is nu wel rustiger, maar persoonlijk weet ik niet of ik het nou mooier vind

[ Voor 34% gewijzigd door Creesch op 31-07-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de enige die ik een beetje mooi vond was die grayscale, dus heb er zelf ook maar een gemaakt.

http://www.foxmountain.nl/KaBRamm/2d/dump.jpg

heb met standaart dingetjes gewerkt zoals: de burn,dodge,sponge tool, en heb de grafity en het gras ingekleurt. en daarna de filter smudge stick overheen gedaan. en het font is: John Handy LET, en is omrand met rood en een noise.

weet niet of het de bedoeling is dat iedereen je foto of zo bewerkt. als je het niet erg vind laat ik hem staan, anders haal ik hem wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
hier eens een shopje waar ik ff mee bezig ben geweest... eens kijken wat jullie er van vinden:

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/elma_illusionzien/fiatstilo.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Pikkemans op 31-07-2006 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:16:
de enige die ik een beetje mooi vond was die grayscale, dus heb er zelf ook maar een gemaakt.

http://www.foxmountain.nl/KaBRamm/2d/dump.jpg

heb met standaart dingetjes gewerkt zoals: de burn,dodge,sponge tool, en heb de grafity en het gras ingekleurt. en daarna de filter smudge stick overheen gedaan. en het font is: John Handy LET, en is omrand met rood en een noise.

weet niet of het de bedoeling is dat iedereen je foto of zo bewerkt. als je het niet erg vind laat ik hem staan, anders haal ik hem wel weg.
och bewerk maar wat je wil :P
Wel grappig om te zien wat mensen er mee doen :)

voor mij zelf was het gewoon een oefening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
elma_illusion schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:22:
hier eens een shopje waar ik ff mee bezig ben geweest... eens kijken wat jullie er van vinden:

[afbeelding]
_/-\o_

Korte posts worden niet gewaardeerd, maar hier is één smiley genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:46
Voor het eerst dat ik iets met 2D doe (alhoewel fotografie ook 2D is).

Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.net/GoT/artistic01.jpg

Is het wat, of zal ik het maar gewoon houden bij het maken van foto's? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince Dexa
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09 16:20
elma_illusion schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:22:

[afbeelding]
Leuk gedaan! nu we toch aan het pimpen zijn: misschien nog even die handgrepen verwijderen en die rare stootstrip aan de zijkant wegshoppen.
verder geen verzoekjes :P

Now go away or I shall taunt you a second time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
GerardHenninger schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 05:21:

[afbeelding]

Heel leuk gedaan. Professionele uitstraling en het past helemaal in deze tijd; rosewood lettertype, bloemetjes en ink splatters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Volgens mij heb je wel vaker met 2d gewerkt, want zoiets maak je niet gelijk de eerste keer. Misschien door de fotografie wat je al deed.
[afbeelding]

Mooie pic. Alleen ik stoor me eigenlijk aan 2 dingen:
1) Rondom het hoofd zit teveel wit.
Door een paar van de witte vlekken weg te halen meer te verdelen langs/achter het lichaam zal de pic een stuk mooier maken, denk ik.
2) Bloemen (achtergrond) zit alleen rechts boven.
De bloemen zou ok wat meer verdelen over de achtergrond. Dus ook aan de linkerkant een paar bloemen. En steeds kleinere bloemen naar beneden nemen. Zoals je rechts ook gedaan hebt.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Rakkerzero schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:02:
[...]
Volgens mij heb je wel vaker met 2d gewerkt, want zoiets maak je niet gelijk de eerste keer. Misschien door de fotografie wat je al deed.
Toch was het m'n eerste keer. Misschien heb ik niet heel efficient gewerkt want ik heb er ruim 4 uur over gedaan. Ik gebruik Photoshop al 3 jaar, maar dan voor hele andere dingen en over het algemeen weet ik wel welke tools ik waarvoor moet gebruiken. Gewoon veel flyers bekijken, proberen te begrijpen wat hot is... en dat proberen na te maken.
Mooie pic. Alleen ik stoor me eigenlijk aan 2 dingen:
1) Rondom het hoofd zit teveel wit.
Door een paar van de witte vlekken weg te halen meer te verdelen langs/achter het lichaam zal de pic een stuk mooier maken, denk ik.
Helemaal gelijk, hoe langer ik erna kijk hoe meer het opvalt. Dit ga ik veranderen.
2) Bloemen (achtergrond) zit alleen rechts boven.
De bloemen zou ok wat meer verdelen over de achtergrond. Dus ook aan de linkerkant een paar bloemen. En steeds kleinere bloemen naar beneden nemen. Zoals je rechts ook gedaan hebt.
Ik had eerst ook meer bloemen, maar ik vond het dan zo druk worden. Maar ik ga het nog een keer proberen.
succes
Thanks, binnenkort een update.

P.S.
Ik ben zelf helemaal niet blij met de bloemen/ornaments op en rond het lichaam. Als iemand nog goede ornamentsshapes weet (of hoge resolutie brushes) dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Font downloaden; Flower Ornaments. Kun je mooi resizen zonder kwaliteitsproblemen te krijgen en er zijn natuurlijk wat verschillende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 10:56:
[afbeelding]

Ik was bezig met wat nieuws voor mijn persoonlijke website, maar helaas heb ik een poging om mijn laptopdata en desktopdata samen te voegen het origineel overschreven met een hele vroege versie waar alleen dat vlammende g'tje in zit. En aangezien alles handgetekend (lees: muisgetekend) in Illu was, ga ik maar weer wat anders bedenken. Ik heb geen zin om twee keer hetzelfde te maken. Natuurlijk zal het een beetje deze stilo worden, beetje speels, wellicht lichtelijk animeren met Flash.
Geniaal cool gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
TweakerDwayne schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:58:
Font downloaden; Flower Ornaments. Kun je mooi resizen zonder kwaliteitsproblemen te krijgen en er zijn natuurlijk wat verschillende.
Kijk, daar heb ik wat aan, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, maar ik ben het dus kwijt :(.

Edit: FOUND IT! God damn, I rule.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild_Snake
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-08 19:11

[afbeelding]

Leuk gedaan... lijkt een beetje op de stijl die MTV nu heeft... (of had, dan look ik alweer achter).

(Touwens de dame op de foto mag er ook wel zijn hoor! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

ik vind Kelly er een beetje saai op staan eerlijk gezegd...

Je benadrukt het contour door er een witte lijn omheen te trekken. Omdat ze dezelfde kleur kleding aanheeft als de achtergrond valt het contour het eerst op aangezien dit het meeste contrast heeft. (op de spijkerbroek na)

Als ze nou een waanzinnige pose aan had genomen was dit geen probleem geweest, dan had je een spannende vorm als contour gehad... en dus een spannendere compositie, nu lijkt het een beetje op een zak aardappelen waardoor de afbeelding op het eerste gezicht vrij saai is...

Al met al wel een leuke sfeer verder :) ook al is het een beetje mode om dit soort dingen van de mtv-achtige filmpjes te jatten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

weer eens een poging gedaan om een shirt te ontwerpen, ben een beetje voor een retro stijl gegaan...
ik weet niet of ik de tekst erbij iets vind, maar graag toch eens horen wat men van het shirt als geheel vindt :)

Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/9573/lightninginhiseyeskw5.th.jpg

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPC
  • Laatst online: 10-11-2023

LPC

zo was ik vandaag begonnen met mijn portfolio, ik wil het in een of ander flash programma gaan uitwerken, met interactieve knopjes etc.
ik heb nu het concept uitgewerkt in photoshop, wat denken jullie ervan? kleur goed? brightness ok?
toevoegingen tips etc. welkom!

Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/5954/totaalcopythumbdz3.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door LPC op 04-08-2006 19:53 ]

Thomas Ligthart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Iets gemaakt voor een actie van Lowlands :)

[Platenmaatschappij V2 Records heeft dit jaar weer een keur aan artiesten op Lowlands staan. En dat moet gevierd worden! Wat te denken van een superprijzenpakket, als warmlopertje voor het festival? Weet je alvast bij welke shows je vooraan moet staan!

In het 20-delige (!) pakket zitten albums, singles en vinyl van ¡Forward, Russia!, Be Your Own PET (foto), Bloc Party (o.a. een zeer zeldzame picture disc!), Broken Social Scene, The Knife (voor een voorproefje, zie hier), Mark Lanegan, Nizlopi en The Raconteurs.

Netjes, niet? We hebben 5 van deze pakketten te vergeven. Stuur een mailtje naar info@lowlands.nl o.v.v. 'V2 weggeefactie'. De 5 meest originele inzendingen worden beloond. Let op: alleen inzendingen die binnen zijn vóór vrijdag 4 augustus middernacht dingen mee. Succes!]

Origineel

Gelowlandst ?:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/%7Etermeule/shrien/afbeelding/Lowlands_V2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Ik durfde het eerst niet posten, maar heb het toch gedaan. Is een klein projectje van me. De afbeelding van het meisje (rara hoe noemt ze :P), was van superslechte kwaliteit, ik kon dus zeer slecht de randen en vooral het haar deftig krijgen.
De balk vanonder past niet zo goed in het geheel vind ik, alhoewel ik dezelfde kleuren heb gebruikt. Andere kleuren vielen ook meteen uit de toon. De matrix letters op de achtergrond zijn geen plaatje, die heb ik allemaal zelf getypt.
Normaal doe ik wat retoucheerwerk, maar dat word hier erg weinig gepost dus zet ik het hier niet bij.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/tomvzw/3.gif
owja, graag C&C dus

Techno>Music

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URI's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.

Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.