Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik ben bezig voor een wallpaper contest, met het thema 'Console'. Ik heb gekozen voor de 360 omdat ik het wel een mooi ding vond.
Ik maak hem in 1600x1200, vrij gangbaar atm lijkt mij zo. Hier een previewtje van 580px breed:

Als er behoefte is aan de 1600px versie moet je het even zeggen. Hij is nog niet af. Ik ben alleen even opzoek naar inspiratie..
Verwijderd
Errg mooi, ook de kleuren
Volgende keer proberen je "midden" niet bijna in het midden te kiezen, maar extreem aan de zijkant van de afbeelding, dan wordt het allemaal iets spannender om naar te kijken...
Verwijderd
Dankje ik kan wel zien dat jij er verstand van hebt klopt in derdaad dat ik altijd neig dingen teveel in het midden te plaatsen. In ieder geval bedantk voor je aardige comment.Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:40:
[...]
Errg mooi, ook de kleuren
Volgende keer proberen je "midden" niet bijna in het midden te kiezen, maar extreem aan de zijkant van de afbeelding, dan wordt het allemaal iets spannender om naar te kijken...
Kritiek:Good Fella schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:31:
Ik ben bezig voor een wallpaper contest, met het thema 'Console'. Ik heb gekozen voor de 360 omdat ik het wel een mooi ding vond.
Waarom gebruik je niet het Xbox font? Het logo kun je in vectorformaat zo van Brands Of The World afplukken. Verder is de "graancirkel" bovenin aan een kant afgekapt - dat kan natuurlijk niet. Als laatste lijkt het er gewoon op dat je 2 stock pictures van de console en de controller hebt genomen en die maar lukraak ergens neer hebt gezet. Hoop gemiste kansen IMHO.
teveel zooi, te weinig tijd
Daarnaast is de Xbox zelf ook nog afgekapt...Yoozer schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:32:
[...]
Kritiek:
Waarom gebruik je niet het Xbox font? Het logo kun je in vectorformaat zo van Brands Of The World afplukken. Verder is de "graancirkel" bovenin aan een kant afgekapt - dat kan natuurlijk niet. Als laatste lijkt het er gewoon op dat je 2 stock pictures van de console en de controller hebt genomen en die maar lukraak ergens neer hebt gezet. Hoop gemiste kansen IMHO.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 19:13 ]
Ik bedoel het niet als mierenneuken.. Maar een wallpaper over de 360, dan moet hij toch prominent aanwezig zijn? En niet zoals nu strak tegen rand..(voor een deel van de rand..)? Misschien kun je hem wat meer in het midden zetten? (zit een wit valk.. misschien dat je daar nog wat mee kan doen?)Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 19:12:
en als we dan toch bezig zijn, de letters zijn ook afgekapt
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenGans op 19-05-2006 19:19 ]
Verwijderd
Opzich erg mooi, ik hou wel van die stijl. Maar die kleuren vind ik nou niet bepaald prettig om naar te kijken. Die verfspetters onderaan vind ik ook niet zo geslaagd.

Verwijderd

for high resolution look here : http://www.kamermans.net/Designs/vrouw4/fishing2.jpg
Name: Sander Kamermans
Country: Netherlands
Software: Photoshop CS2
Original size : 5500 x 3800 pixels
Heb dit gemaakt in photoshop CS 2 in ongeveer 35 uur met een wacom intous3 A4
dit zijn mijn reference pictures: http://www.kamermans.net/Designs/vrouw4/ref.jpg
Deviantart voor eventuele favs

en hier nog een snelle schets van gisteren
agja ik hou niet zo van muggen vandaar deze tekening.
ook gedaan in photoshop CS2 met een wacom.
groeten
nr12(aka kamermans/metallmanson)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2006 13:30 ]
overall gewoon erg net werk
die eerste had k al eerder gezien van de week, heel erg mooi. heb je daar ook een high res versie van (minstens 1680 x 1050)Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 13:29:
*dyslectische*
[afbeelding]
for high resolution look here : http://www.kamermans.net/Designs/vrouw4/fishing2.jpg
Name: Sander Kamermans
Country: Netherlands
Software: Photoshop CS2
Original size : 5500 x 3800 pixels
Heb dit gemaakt in photoshop CS 2 in ongeveer 35 uur met een wacom intous3 A4
dit zijn mijn reference pictures: http://www.kamermans.net/Designs/vrouw4/ref.jpg
Deviantart voor eventuele favs-> http://www.deviantart.com/view/33375930
[afbeelding]
en hier nog een snelle schets van gisteren(het is een beetje een zelfportret
)
agja ik hou niet zo van muggen vandaar deze tekening.
ook gedaan in photoshop CS2 met een wacom.
groeten
nr12(aka kamermans/metallmanson)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
geheel (foto van de a0 poster)

detail

--
Nog een opdracht voor school. Naar aanleiding van een opdracht die we hebben gekregen heb ik dit gemaakt:

[ Voor 36% gewijzigd door MaKK0 op 22-05-2006 22:38 ]
Nondeju,
is die eerste from scratch gemaakt? Of hoe heb je dit aangepakt? Impressive!
[ Voor 58% gewijzigd door MaKK0 op 22-05-2006 22:40 ]
Verwijderd
yup van scratch maarja wel met reference,. hoe ik dit aanpak? eerst schetsen (zoals bij gewoon tekenen) daarna pas kleur toevoegen. En met photoshop kan je heel erg inzoemen vandaar dat je zo precies kan werken er meej. Verder gewoon veel tijd er in stekenMaKK0 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:40:
[...]
Nondeju,
is die eerste from scratch gemaakt? Of hoe heb je dit aangepakt? Impressive!
hier is een vorige versie: http://www.kamermans.net/Designs/vrouw4/maart3.jpg
Verwijderd

http://img158.imageshack.us/img158/4569/girlfinished2ud.jpg
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 09:09 ]
Wat heb je allemaal gedaan?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
zeker ech lekker.. alleen haar bikini broekje ziet er enigszinds raar uit, lijkt wel alsof ie 3 cm dik is? of ligt dat aan mij... (heb mn lenzen niet inRakkerzero schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:43:
Dat ziet er opzich wel nice uit.
Wat heb je allemaal gedaan?
Verwijderd

wat ik heb gedaan:
veel adjustement voor wat meer itnressantie kleuren
wat grain en oudheids effecten samen met wat displacement
aantal abstract renders errin verwerkt en veel gesmudgt
Verwijderd

Ik haat hoekjes
even een verbetering :

[ Voor 32% gewijzigd door Shrien op 23-05-2006 15:55 ]
Verwijderd
Het best kan je goede plaatjes opzoeken op internet en denken hoe zal hij dat gedaan hebben, dan experimenteren totdat je steeds beter en beter wordt.
Aan turorial heb je vele minder als veel mensen denken,
Ik hoop dat ik je hier een beetje mee help.
Ik snap wat je bedoeld, heb 'm ook zelf mooi gemaakt door die lelijke hoeken weg te werkenVerwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:52:
Zelf heb ik ook tijden lang veel van zulke soort tuts gevolgd maar mijn oordeel (en hier ben ik zeker niet de enige mee) VOLG ZE NIET... je leert er namelijk niks mee wat je later echt nog eens zult gebruiken.
Het best kan je goede plaatjes opzoeken op internet en denken hoe zal hij dat gedaan hebben, dan experimenteren totdat je steeds beter en beter wordt.
Ik ga met mn volgende opleiding ( CMD ) ook leren om te gaan met Photoshop volgens mij, dus daar leer je ook heel veel dingen van andere mensen.. ik moet dus wel denk ik.
Als ik alles zelf uit moet gaan vinden duurt het nóg 3 jaar voordat ik iets kan
Verwijderd
En nog iets anders hoeken zijn niet lelijk versie 1 is beter als de 2e maar dat zla je mss inzien als je wat meer hiermee bezig gaat.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 16:01 ]
Dat ben ik dus nog nietVerwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:00:
Valt mee als je redelijk intensief ermee bezig bent ken je binnen een jaar photoshop alredelijk goed.En nog iets anders hoeken zijn niet lelijk versie 1 is beter als de 2e maar dat zla je mss inzien als je wat meer hiermee bezig gaat.
Lijkt me dat het puur persoonlijk is ?
[ Voor 21% gewijzigd door Shrien op 23-05-2006 16:02 ]
Verwijderd
ben ik het niet geheel met je eens. Als je nieuw bent met een programma als photoshop, is het allemaal enorm overweldigend. Je moet ergens beginnen, en zo'n tutorial kan daar een prachtige opstap voor zijn. Je leert dan vaak ook kleine truukjes waar je normaal met geluk achter zou zijn gekomen. En een tutorial is iig nooit 'slecht' voor je. Misschien helpt het niet altijd, maar vaak heb je er wel iets aan. Tuurlijk ga je datgene wat je met die tutorial maakt nooit zo gebruiken, maar dat is vaak het doel van een tutorial niet.Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:52:
Zelf heb ik ook tijden lang veel van zulke soort tuts gevolgd maar mijn oordeel (en hier ben ik zeker niet de enige mee) VOLG ZE NIET... je leert er namelijk niks mee wat je later echt nog eens zult gebruiken.
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Verwijderd
Zelf weet ik dat ik er onnodig veel tijd aan heb besteed en toen ik mijn aanpak veranderde ging het ineens een stuk sneller en beter.
Was bedoelt als tip voor de mensen hier
Verwijderd
En dan is de volgende versie er alweerValt mee als je redelijk intensief ermee bezig bent ken je binnen een jaar photoshop alredelijk goed.
Als je die tutorials eenmaal onder de knie hebt. Dan raad je aan om naar websites/kunstwerken en andere dingen waar een grote naam achter zit te bekijken en probeer na te maken.
Dan leer Photoshop/Illustrator/etc... toch het beste kennen.
Dit is ook tevens de manier zoals ik het gedaan heb.
Verwijderd
pak een wit vel papier, spetter er met wat donkers op, zou modder kunnen zijn, scan het papier, laad hem in in photoshop, zet hem boven je flyer, zet de layer op multiply, beetje fine-tunen en klaar is kees...chob schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:23:
Ik ben bezig met een flyer voor mountainbike verhuur en daar wil ik nu van de modderspetters op plaatsen. Weet iemand hoe ik dit kan maken in Photoshop? Ik kan er geen tuts over vinden wanneer ik zoek op mudsplash, mudsplatter...
Verwijderd
als je op bloedspletters zoekt viond je wel ietschob schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:23:
Ik ben bezig met een flyer voor mountainbike verhuur en daar wil ik nu van de modderspetters op plaatsen. Weet iemand hoe ik dit kan maken in Photoshop? Ik kan er geen tuts over vinden wanneer ik zoek op mudsplash, mudsplatter...
of je gaat naar www.sxc.hu en zoekt op splatter ofzo
Verwijderd

Nja, even een snelle doodle op school gemaakt tijdens de geschiedenis les.
Uit verveling ook nog maar ingekleurd met Photoshop. Weet eigenlijk niet waarom ik hem post, maar hopelijk mag het wel ( Het is tenslotte 2D

Beetje meer effort erin gegooit omdat het anders niet gepost mag worden

Verwijderd
Dat van Znorro ziet er weer leuk uit trouwens
Maar hoe kwam je er nou weer bij om een "gevaarlijke man" te tekenen die met zijn vingers kan schieten?
[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 16:30 . Reden: ehm... ik had "met zijn vingers kan scheiten" geschreven... :{ ]
Maar ja ik zal wel oldskool zijn oid
Ik post zelf ook niet elk klein dingetje wat ik gemaakt heb hier simpelweg omdat ik het niet de moeite vind.
Ik zou zeggen, hou zulke dingen lekker voor jezelf en post dus geen dingen waar je maar 5 min of zelfs een halfuurtje mee bezig bent geweest, no flame intended.
Verwijderd
nou eigenlijk wou ik 2 mannen tekenen die elkaar beschieten zoals je dat vroegah op het schoolplein deed(pieuw pieuw jij bent dood, nee jij bent dood) maar de macht der luiheid sloeg toe en ik hield maar bij 1 man.Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:05:
Ok?
Dat van Znorro ziet er weer leuk uit trouwens
Maar hoe kwam je er nou weer bij om een "gevaarlijke man" te tekenen die met zijn vingers kan schieten?
ook wel hip

bovenin komt het uiteindelijke product te staan, daaronder de beschrijving en wat de opdracht was etc., daaronder komt indien van toepassing het proces.
zou graag wat puntjes horen wat beter kan enzo....
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
COole motor, maar mocht dit ooit in real worden uitgevoerd gaat dit ontwerp niet werken.Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:45:
Ontwerpje van een motor in photoshop,nog vrij simpel,maar wel van uit niks begonnen...![]()
[afbeelding]
Hoe komt in godsnaam het vermogen van de motor bij een van de wielen???
Ik heb zelf ook weer verder gegaan met het knutselen van mijn website.
Dit is what i got so far:

[WIP]

is voor een zelfreflectie project, is een menu voor een flash animatie, de zwarte poppetjes worden mouseovers voor de verschillende keuzes.
todo:
- schaduwen
- details (muur, stoep, etc..)
- Zwarte
C&C ?
(...)
Verwijderd
Jij leest Donald Duck...
oh, mophor was me net voor
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 16:49 ]
Rakkerzero schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:58:
[...]
COole motor, maar mocht dit ooit in real worden uitgevoerd gaat dit ontwerp niet werken.
Hoe komt in godsnaam het vermogen van de motor bij een van de wielen???
ik heb eens een aflevering gezien op discovery waar ze geen riem of ketting gebruikten, maar een soort van rol die direct tegen de band werd geplaatst, de motor draaide deze rol rond, en de rol op zijn beurt de motor. Deze rol zat vlak achter het motorblok. Best ingenieus en dat zorgde ook nog eens voor een zeer strak design.
Dus dat zou een uitleg kunnen zijn, ware het niet dat het motorblok toch iets te ver van het wiel staat.
referentie is inderdaad uit Donald DuckVerwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 16:47:
zelfgemaakt? komt erg donaldduckerig over eerlijk gezegd...
[ Voor 12% gewijzigd door Freelance op 03-06-2006 17:29 ]
(...)

ben er best tevreden mee, zit alleen nog met het voorhoofd en de oren, daar vind ik nog iets missen..
Het kleurgebruik staat vast, moest overal het algemeen coyote tan achtig zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Schuey op 04-06-2006 15:37 ]
Verwijderd

Het ®-tekentje moet nog weg eigenlijk, en misschien iets meer kleur (het is nu zo rood)? C&C graag
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 15:40 ]
Ziet er mooi uit.Schuey schreef op zondag 04 juni 2006 @ 13:19:
Iemand wilde een patch ontwerpje hebben, ik heb tot nu toe het volgende:[afbeelding]
ben er best tevreden mee, zit alleen nog met het voorhoofd en de oren, daar vind ik nog iets missen..
Het kleurgebruik staat vast, moest overal het algemeen coyote tan achtig zijn.
Je zou miss nog wat kunnen varieren met de lijndiktes/lijnkleuren om t wat meer dynamiek te geven.
Wellicht sommige omlijningen juist weglaten, en eventueel op sommige plekken een gradient gebruiken (mits ze goed worden gebruikt kan t je ontwerp goed versterken).
thanks, over het gebruik van gradients en veel varierende lijndiktes, het ontwerp is dus voor een patch, en deze wordt genaaid. Gradients zijn dus een no go, en voor het doel, moet ik al geen dunnere lijnen gebruiken dan als ik nu doe, dikker gaat niet mooi staan denk, daarvoor zit er dan net wat teveel detail al inPendaco schreef op zondag 04 juni 2006 @ 16:12:
[...]
Ziet er mooi uit.
Je zou miss nog wat kunnen varieren met de lijndiktes/lijnkleuren om t wat meer dynamiek te geven.
Wellicht sommige omlijningen juist weglaten, en eventueel op sommige plekken een gradient gebruiken (mits ze goed worden gebruikt kan t je ontwerp goed versterken).
[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 04-06-2006 17:31 ]
Verwijderd

Vind hem zelf iets te druk, dus graag commentaar etc
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 17:46 ]
Geef een tuut zou ik zeggenVerwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:45:
Ik ben ook maar weer eens aan het designen geslagen. Het even snel wat gemaakt. Ik hou heel erg van de mtv pimpstyle zegmaardus bij deze
[afbeelding]
Ziet er goed uit. Ik zou alleen de 'buttons' bovenin kleiner maken en de 3D objecten zou ik boven zo houden en onder een ander en kleiner. Is het overigens wel een 3D of is dat een 2D in PS gemaakt?
De paapegaai
Die pijlen zijn wel heel standaard van photoshop he.Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 15:39:
[afbeelding]
Het ®-tekentje moet nog weg eigenlijk, en misschien iets meer kleur (het is nu zo rood)? C&C graag
Maar voor de rest vind ik (naar mijn bescheiden mening) het wel een goed idee. Alleen voelt het duidelijk nog niet af.
Vet design.Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:45:
Ik ben ook maar weer eens aan het designen geslagen. Het even snel wat gemaakt. Ik hou heel erg van de mtv pimpstyle zegmaardus bij deze
[afbeelding]
Toch ook nog een paar opmerkingen: Die regenboog. je lijkt een soort van diepte effect te behalen door die regenboog achter die skyline te laten verdwijnen. Alleen het andere eind van de regenboog laat je ook achter dat andere gebouw verdwijnen. waardoor het lijkt dat er twee niveau's van diepte in je skyline zitten. Dat komt er in de rest van die skyline niet helemaal uit. Misschien een idee om sommige hoeklijnen heel licht te accentueren zodat dat er wel een beetje meer uit komt.
Dat stoplicht zou misschien wel gaaf zijn als je bv alleen het oranje licht 'aan' zou zetten. Dat doorbreekt het grijs een beetje daar.
Verder hangt het totaal af hoe je de content gaat aanbieden (kolommen, fonts, afbeeldingen). Content is ook onderdeel van je ontwerp, daar kan je ook een lijnenspel mee creeeren (kolommen enzo) Dus ben benieuwd! Die stralen in het groen doen het goed, als je een MTV stijl wilt
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
tis maar een snel ideetje
Ik vind het ook allemaal iets te druk, ietsje minder mag wel daarboven..Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:45:
[afbeelding]
Heb je groene gedeelte met dat tribal afbeeldinkje gewoon van MTV geripped btw ?
Verwijderd
Thanks alvast

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 19:23 ]
Nee. Sorry, het doet niet professioneel aan. En dan zit 'm in een aantal dingen:Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:53:
In mijn vrije tijd houd ik me bezig met Photoshop, maar nog niet zo heel lang, nu had ik voor iemand iets gemaakt, maar nu wou ik graag weten wat jullie ervan vinden, het moet een beetje tropisch aanvoelen. Nu wil ik ook een beetje professioneler gaan ontwerpen, maar ik moet nog heel wat leren. Mijn vraag was dan ook, voelt dit een beetje professioneel aan?
Thanks alvast
[afbeelding]
De kleuren zijn wel wat faal geworden, in echt is het beter, veel helderder
* Er ontbreekt een duidelijk stijl, het heeft weinig met elkaar te maken. De dingen zijn op een hoop gegooid, de selecties zijn slordig. Het lettertype wisselt, en sluit niet aan. De typografie is onduidelijk. Entree 10 euro? Lijkt me onbelangrijk, dat zet je groot op als het gratis, of goedkoop is.
* Glows, outlines en andere blend effecten moet je met mate gebruiken, en zeker niet als los staand effect. Even klikken en klaar? Zo werkt het niet. Je moet proberen iets te maken dat niet door iedereen in een paar klikken na te maken is. Gebruik fotoshop als een digitale kleurdoos, een middel om dingen mee te maken, maar niet persé het middel. Probeer andere media erin te betrekken.
* Wil je echt leren om pro te werken? Zoek dan affiches, sites, advertenties op die je aanspreken, en probeer ze na te maken. Lukt je dat, dan ga je proberen om alleen de stijl mee te nemen in een eigen ontwerp. Bijna iedereen werkt met references, een stijl blad met dingen die al gemaakt zijn en de stijl benaderen die je zoekt.
Verwijderd
dus dat salsa swing laten zo, rest aanpassen, ook een beetje een ordening maken en een leuke achtergrond ZONDER al die glows
Verwijderd
Ook over de kleur van "Night" ben ik nog niet tevreden.

IK zou die rode sliert lijnen terugdoen en de ster op de background weghalen. Een ster heeft nou niet echt iets met Salsa te maken. Dan kun je de palmboom iets verder naar het midden zetten.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:17:
Ik heb even verder gewerkt en het is nu beter geworden, denk ik. Alleen rechts is nu wel wat leeg.
Ook over de kleur van "Night" ben ik nog niet tevreden.
[afbeelding]
Verder is je layout nu al beter als de vorige keer. succes
Erg leuk! Neem aan dat het als grapje bedoeld is "sperma stain". Het doet me zeker denken aan wasmiddel. Lijkt me leuk om een hele verpakking te zien. Inclusief presenterende dame
Arrived anxious, left bored
ideetje door je ondertitel van je naamPuCK schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 01:41:
[...]
Erg leuk! Neem aan dat het als grapje bedoeld is "sperma stain". Het doet me zeker denken aan wasmiddel. Lijkt me leuk om een hele verpakking te zien. Inclusief presenterende dame

Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 12:50 ]
Verwijderd
dit is echt de shit gewoonSjoewe schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:21:
[afbeelding]
Een beetje een vingeroefening, om beetje de stijl alternatieve mode advertentie stijl te proberen
Mischien domme vraag, maar hoe krijg je dat spetter effect ?Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:45:
[afbeelding]
Ik denk een brush, en anders gewoon zelf met het penseeltooltje tekenen...BlackJack schreef op maandag 12 juni 2006 @ 18:00:
[...]
Mischien domme vraag, maar hoe krijg je dat spetter effect ?
Verwijderd
Daar houd ik nou van!Bjk schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:33:
[afbeelding]
Voor me eigen portfolio en als freelancer.
Geweldige site, alleen dat bommetje rechts mag weg van mij..
Dank je!Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 18:45:
[...]
Daar houd ik nou van!
Geweldige site, alleen dat bommetje rechts mag weg van mij..
Stijl en uitwerking is verder wel netjes
[ Voor 3% gewijzigd door equationunequal op 13-06-2006 23:01 ]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
alle letter zijn dat ook wel de "standaard" grote ongeveer.
Ten eerste het ziet er puik uit, alleen één klein dingetje, ik zou het zwart-omrande briefpapier echt aan de begrafenisondernemers latenSillymidget schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:31:
Voor school hadden we een groepsproject. Waar naast de hoofdopdracht een bedrijf voor opgericht moest worden, inc. huisstijl..
Project is al af en ingeleverd, dus dacht kan ik hier mooi onze huisstijl posten.
Alles in 1 afbeelding (300kb+)
[afbeelding]
Ik had het voornamelijk over de website, die print je nietSillymidget schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:06:
weet niet op welke res je kijkt, maar als het geprint is is alles goed leesbaar kwa grote..
alle letter zijn dat ook wel de "standaard" grote ongeveer.
[ Voor 4% gewijzigd door equationunequal op 13-06-2006 23:25 ]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Vette stijl, ik hou van strak en grote vlakken, alleen jammer van het streepje blokje streepje blokje in het midden.
http://hawvie.deviantart.com/
edit: soms heb je van die posts waarvan je je achteraf afvraagt waar je in godsnaam aan zat te denken toen je dacht dat het een leuk idee was om dat te posten.
[ Voor 86% gewijzigd door Bozozo op 14-06-2006 23:22 ]
zeer vet, lekker strak allemaalSillymidget schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:31:
Voor school hadden we een groepsproject. Waar naast de hoofdopdracht een bedrijf voor opgericht moest worden, inc. huisstijl..
Project is al af en ingeleverd, dus dacht kan ik hier mooi onze huisstijl posten.
Alles in 1 afbeelding (300kb+)
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URI's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.
Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.