[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.736 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:07
timovdz schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:54:
wordt dit topic nou helemaal verbasterd door sigs?
Jep :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

leokennis schreef op zondag 30 april 2006 @ 12:57:
[...]
-"Met geen enkele opties" --> Met geen enkele optie.

;)
"Met geen enkele optie" --> Zonder enige optie.

:P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild_Snake
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-08 19:11
Sjoewe schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:37:
http://www.audiofuhrer.de/images/schilderijuitwerk.jpg

Schilderijen in elkaar blenden met een morbide 'ik-haat-koninginne-dag-feel' :P
Ziet er iid wel een beetje morbide uit! Maar wel een leuk effect met die 'lieve' gezichtjes in de achtergrond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 08:26
timovdz schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:54:
wordt dit topic nou helemaal verbasterd door sigs?
Wat is er zo erg aan sigs? (als het mooie, originele sigs zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Kiphaas7 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:10:
[...]

Wat is er zo erg aan sigs? (als het mooie, originele sigs zijn)
Het laatste deel van je zin is alleen niet echt van toepassing bij de meeste :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, als ze nou nog mooi of origineel waren...

Maar sjoewe, dat ziet er erg vet uit. Normaal gesproken is het helemaal niet mijn stijl maar het heeft toch wel iets! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Een sig kan bijna niet origineel..

* the-edge haat sigs :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak nieuwe rules! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Sigs staan bij mij bijna gelijk aan zoutloze knip en plakwerkjes. Het is echter wel respectvol wanneer je in een dermate kleine ruimte wél iets fatsoenlijks kan maken. Ik stel dus voor om simpelweg wat zelfcensuur toe te passen aan eenieder die hier wat post. Heb je een paar filtertjes aangeklikt of iets in 5 minuten in elkaar geflanst, post het dan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb ff de TS geupdate met richtlijnen mbt het posten van 5-minuten-inelkaar-flans-plaatjes.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
lasharor schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 21:55:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan graag commentaar.

de onderste doet het voor een vagen rede niet. graag daar effe op klikken.
heb je nou een 2D kaart op een wereldbol geplakt? ziet er erg raar uit. de belichting van die bol trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/wvyk5g.jpg

Over the top, overkill onderwerp, maar veel van geleerd, en misschien wel weer een opdrachtje mee binnengehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

enige wat ik er wat minder aan vind is dat er niet echt een focal point is, je oog wordt overal naartoe gedreven, het is echter wel een bijzondere stijl

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Sjoewe schreef op zondag 30 april 2006 @ 01:55:
[...]

Whehehe en die wereldbol is ook gewoon een apple-opaal :P

[afbeelding]
heb je daar een tut van?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
timovdz schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 07:43:
enige wat ik er wat minder aan vind is dat er niet echt een focal point is, je oog wordt overal naartoe gedreven, het is echter wel een bijzondere stijl
True. Normaal leg ik er altijd zo'n 'dinges-ster' overheen, met kijkpunten enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Phusebox schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:18:
[...]

heb je daar een tut van?
Moet je even zoeken op Google, staan er echt genoeg van. Die orbs zijn echt gehypt paar jaartjes terug. SBS-logo is ook zo'n ding :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
RAZORDUDE schreef op zondag 30 april 2006 @ 01:03:
Ik ben de laatste tijd druk aan het skinnen voor Day of Defeat: Source.
En ben mijn wips en finals aan het plaatsen op de Day of Defeat forums, maar ik dacht laat ik het hier ook even zien, en even wat comments horen ;)

Deze WIP heb ik net af en zal binnenkort ook mijn andere werk laten zien, en als deze final is natuurlijk.

Deze skin word voor mijn "G.I. Joe & Cobra" project voor Day of Defeat: Source.
Dit is dus de Cobra Commander die ik het beste vond passen bij player model (wat dus niet te customizen is voor multiplayer) wat het dus moeilijk maakt om er een passende skin voor te maken die van een ander character komt zoals Cobra, deze is nog wel te doen maar die van G.I. Joe zijn al iets moeilijker.

Ik heb over een high resolution skin geskinned van iemand anders, maar dat alleen voor basis gebruikt en heb niet alleen colorize layers gebruikt ;)
En wat nog "gecolorized" is ga ik nog veranderen met mijn eigen textuur maar dit is eerst om de kleuren even goed te kunnen zien.

Deze high res skins zijn dus 2048x2048, en werkt niet zo super snel met tig lagen :P

Comments please ;)

[afbeelding] [afbeelding]
BRILJANT !!!
Ben nog steeds gek van G.I.Joe/Cobra !
Jammer dat er te weinig mods zijn van shooters hiermee, ja, hele ouwe mods voor ouwe games die er niet meer uitzien, maar ook geen geplande voor de huidige jongens, zoals BF2 FarCry FEAR whatever.
Ga door ouwe !!!
Past goed bij de Dawn of War schemes hier http://wh40k.ei8ht.net/smarines.htm
firefly heeft een Cobra scheme en de G.I.Joe scheme is van mij, tja, nick was hier bezet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:38

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

timovdz schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 07:43:
mee eens, ik zie er wel een soort vietnam verhaaltje in maar het komt er voor mijn gevoel niet zo duidelijk uit.

Nog een mierenneuk puntje: er zit eer raar lijntje om die helikopter waardoor die een beetje uit het geheel wordt getrokken (vooral te zien bij de rotorbladen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild_Snake
Als de bedoeling dat Vietnam verhaal, dan moet je proberen om de soldaten op de voorgrond er iets meer uit te laten springen... (meer body door de opacaity te verhogen, of bovenop gooien en dan de opacity weer een beetje verminderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff bezig geweest met portfoliotje
nog steeds een wipje

http://brokeneden.com/WEB/timlolkema.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Sjoewe schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 01:06:
[afbeelding]

Over the top, overkill onderwerp, maar veel van geleerd, en misschien wel weer een opdrachtje mee binnengehaald :D
Where did u get the heli?
Ik vind hem strak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 16:34:
ff bezig geweest met portfoliotje
nog steeds een wipje

---url---
Heb je ook een screenshot van je portfolio??

Als je ff de topic waarschuwing leest dan begrijp je waarschijnlijk waarom ik dit vraag ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aghos
  • Laatst online: 04-04 13:12
Ook maar is iets tonen (niet zo'n 1337 photoshop skills maar mja)

opbouwende comment is altijd welkom

ps : wat ik zelf nog niet goed vind is het lettertype, maar wist niet direct welk ik anders zou gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://dark4ngel.madoka.be/tweak/bored_small.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Laatst online: 07-05-2023
Vind hem heel leuk gedaan. Font is idd nog niet wat het moet zijn. Ik zou een fijn lettertype zoeken. Mischien zou het ook beter zijn om de tekst wat meer naar links te zetten, daar is het donkerder en zal de tekst beter leesbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:43

Shrien

frequent snoozer

Ben nog een n3wbje in het hele Photoshop gebeuren.

Hier mn eerste 2 werkjes..

Ik in de Ruimte :P

Afbeeldingslocatie: http://img314.imageshack.us/img314/5027/shrienyspace3kz.png

Klasgenote van me omgetoverd in iemand op een dvdcover van de film Gothika

Afbeeldingslocatie: http://img516.imageshack.us/img516/2158/ilsegothika7aj.png

[ Voor 11% gewijzigd door Shrien op 02-05-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Bedankt voor de reacties :)

Het was vooral een vingeroefening voor het blenden enzo, heb niet heel veel aandacht aan de compositie besteed. Eigenlijk achteraf wel jammer, bedenk ik me nu :{

Die heli heb ik gewoon geknipt van een foto en daarna verneukt met levels, grain, en blending opties geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

gabiballetje schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:36:
[...]

BRILJANT !!!
Ben nog steeds gek van G.I.Joe/Cobra !
Jammer dat er te weinig mods zijn van shooters hiermee, ja, hele ouwe mods voor ouwe games die er niet meer uitzien, maar ook geen geplande voor de huidige jongens, zoals BF2 FarCry FEAR whatever.
Ga door ouwe !!!
Past goed bij de Dawn of War schemes hier http://wh40k.ei8ht.net/smarines.htm
firefly heeft een Cobra scheme en de G.I.Joe scheme is van mij, tja, nick was hier bezet :(
Ja ik snap het niet hoor dat er geen games zijn van G.I. Joe :? .
En mods die zullen niet zo snel mogen, dat was tenminste zo met de BF1942 mod, en die moest dus op het laatst kleine veranderingen aanbrengen aan zn mod om het niet teveel G.I. Joe te laten lijken.
Maar bij mij is het geen probleem omdat die modellen gewoon niet als de characters zijn.
Misschien dat ik eens bezig ga met FEAR modellen skinnen en dan a la G.I. Joe stijl als dat te doen is, anders iemand zoeken die modelen kan maken voor een mod?
Ik vind de source engine heel erg prettig om mee te werken maar dan op textuur gebied.
Je kan mooie effecten krijgen en dat is niet eens zo moeilijk alleen die effecten zoals (envmapping) werken niet op player models helaas, maar voor de rest op alles.

Hier nog een screenshot van de skin.

Afbeeldingslocatie: http://img47.imageshack.us/img47/1458/dodanzio01264be.th.jpg

En nog even een screenshot van een wapenskin waar ik mee bezig ben.
De details lijken niet zo mooi maar als je de skin bestand opent dan is het veel mooier, dus ik denk dat ik een highres versie ga maken.

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/2516/barreskin9hf.th.jpg

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:51
Ik heb een interface ontworpen voor een webapplicatie en nou ben ik wel benieuwd naar commentaar! Dus wat kan ik er beter aan doen wat zou je anders doen???? Het plaatje is klikbaar en op groot formaat ziet het er mooier uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.mesu.nl/tmp/003.gif
* Klikbaar *

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

HawVer schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 08:54:
Ik heb een interface ontworpen voor een webapplicatie en nou ben ik wel benieuwd naar commentaar! Dus wat kan ik er beter aan doen wat zou je anders doen???? Het plaatje is klikbaar en op groot formaat ziet het er mooier uit.

[afbeelding]
* Klikbaar *
Good Jorb :) Lekker overzichtelijk en mooi gedaan met dat blauwe erin verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
* Falskdansker heeft gisteravond ook weer een beetje zitten spelen.
Ik ben in Photoshop begonnen met "ik zie wel waar ik uit kom", nou ja, hier dus :P

Afbeeldingslocatie: http://falskdansker.net/dropzone/give_aid_sm.jpg

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik ben bezig met een uitnodiging voor bekenden voor een huwelijk. Ze willen graag iets non-standaards, geen frutsels en redelijk strak. Zie hier mijn ontwerp na overleg met hun:

Afbeeldingslocatie: http://www.phuse.nl/wip/senj.jpg
*klikkiedeklik*
graag zou ik de visie en meningen van anderen horen

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 05-05-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vind het wel heel modern voer iets "ouderwets" als een trouwerij. Verder denk ik dat ongeveer 10% van de mensen kleurenblind genoeg is om de overige tekst niet te kunnen lezen.

[ Voor 49% gewijzigd door pagani op 05-05-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Laatst online: 09-09 19:45
Een tweede kleur kan het misschien goed breken, verder is de overloop van de twee namen erg mooi gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Wit op lichtblauw is inderdaad wat betreft leesbaarheid nogal een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img423.imageshack.us/img423/535/clanbase7yi.th.jpg

Laatst een template voor de aankomende site www.clanbase.net gemaakt. Het dragable menu-tje word er waarschijnlijk uitgelaten. Comments zijn welkom, maar er niet veel meer aan te verbeteren want de hele zooi word al gescript. :P

PS. let niet op de banners van ATI en codnation.de dat was slechts opvulling ;)

[ Voor 12% gewijzigd door monnick op 05-05-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

niet slecht. Vind het achtergrondpatroon alleen niet super en de kleurcombinatie... en de tekst van het menu enzo is echt bagger, sorry...

maar opzich zitten er ook wel weer elementen in die me aanspreken...

oh en btw, waarom zou je uberhaupt in staat willen zijn om dat ene ding te kunnen verslepen :?
er zit totaal geen nut in...

[ Voor 24% gewijzigd door Tjeemp op 05-05-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sdomburg schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:15:
Wit op lichtblauw is inderdaad wat betreft leesbaarheid nogal een ramp.
true, maar op papier zal het blauw wat donkerder uitvallen dan op je scherm en heb je geen last van dat het allemaal "verlicht is", dus is de leesbaarheid iets beter

daarnaast is de tekst in het wit secundair, en hoeft niet meteen op te vallen en/of leesbaar te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Phusebox schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:58:
[...]

true, maar op papier zal het blauw wat donkerder uitvallen dan op je scherm en heb je geen last van dat het allemaal "verlicht is", dus is de leesbaarheid iets beter
Onzin, jij weet niet hoe mijn scherm ingesteld staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik ben weer eens bezig geweest, voor de lol. Misschien dat ik het ooit nog ga gebruiken. Ik wil echter wel wat commentaar op mijn browsel:

Afbeeldingslocatie: http://overige.vens-design.nl/portfolio/OneTwo.jpg

Over die extra lettertjes (aan het uit einde van de lijntjes) ben ik het nog niet helemaal eens. Dus daar zit ik nog een beetje mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Als ik jou was zou ik er mee kleur in gooien. Nu is alles grijs / wit, en dat is niet zo mooi :'(
Verder vind ik die lijntjes met die lettertjes niet mooi, het ziet er gewoon onproffesioneel uit.
In de 'text-boxen' vind ik de kopjes & tekst veel te dicht op elkaar staan.

De hele opzet van de website vind ik er wel mooi uitzien. Ik denk dat als je wat aan de 3 punten doet dat het dan wel mooi kan worden, succes! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Laatst online: 18:19
Wat werk van mij van van het weekend. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat de tweede illustratie zwaar leunt op een tutorial uit de Computer Arts van enkele maanden geleden. C&C plies :p

Afbeeldingslocatie: http://img306.imageshack.us/img306/6728/creativecomposition7zq.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img306.imageshack.us/img306/797/displacement6wq.th.jpg

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
daniel_ev schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:31:
Wat werk van mij van van het weekend. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat de tweede illustratie zwaar leunt op een tutorial uit de Computer Arts van enkele maanden geleden. C&C plies :p

[afbeelding]

[afbeelding]
goeie shizzle ik hou ook wel van die computer arts stylo, hier ook nog een dergelijk brouwsel van mij:
Afbeeldingslocatie: http://img270.imageshack.us/img270/8383/roundedwallpaper6wt.th.jpg
heb jij een gratis tutorial van de computer arts gebruikt, in dat geval ben ik wel benieuwd welke..

[ Voor 6% gewijzigd door BertusG op 07-05-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
daniel_ev schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:31:
Netjes hoor die tweede. Lijkt inderdaad veel op het origineel. Jammer dat ik de tutorial niet heb want Pete Harrison maakt mooi spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Laatst online: 18:19
Nope, niet gratis helaas :p

Maar in a nutshell: het idee achter de tweede tutorial was creatief gebruik maken van displacements:

1. teken bijvoorbeeld een paar rectangles in een nieuwe laag en selecteer die met de magic wand;
2. hou die selectie vast en 'copy merged' wat er ónder die rectangles ligt door in een willeukeurige onderliggende layer op ctrl + shift + c te drukken;
3. verwijder de rectangles en paste de gekopieerde selecties in de eerder aangemaakte laag. Een paar tikjes opzij en omhoog en je krijgt onwijs gave distortion effecten.

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Heel erg bedankt. Als je tijd over hebt zou je dan ook kunnen vertellen hoe je dat ''splash'' effect maakt. Dus die spetters die van haar afvliegen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Dat effect is nou juist het makkelijkste :). Maak een nieuwe layer. Selecteer de Brush tool. Laad de Assorted Brushes in en scroll naar beneden; de "spetter" die je ziet heeft een diameter van 49 of zo.

Zet er een paar neer en varieer de grootte door wat te scalen :).

Overigens kan het displacement-trucje ook gedaan worden op een andere manier. Dupliceer eerst de layer met de foto of afbeelding die je wil displacen. Maak dan een patroon (nieuwe file, 40 x 40 pixels, vul de bovenste helft van 40 x 20 met zwart en laat de onderste helft transparant, selecteer alles, Edit > Define Pattern). Maak een nieuwe layer in het bestand dat je wil displacen, vul de layer op met het pattern. Doe Load Selection, selecteer de layer die je wilt displacen weer, en schuif net zoveel naar boven als naar links (of net zoveel naar onder als naar rechts. Plaats vervolgens met een radial gradient een mask over de layer zodat je alleen een locaal stuk displace'd.

Ik heb wel eens een paar keer een Computer Arts erbij gehad.. maar de werkstijl van mij verschilt een hele hoop met die van CA. Nu kan dit ook zijn dat ze zoveel mogelijk shortcuts willen gebruiken (bovenstaande beschrijving is wat langer dan die 3 stappen).

[ Voor 65% gewijzigd door Yoozer op 08-05-2006 10:38 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Bij mij selecteert hij om de spetterbrushes heen. Dus kan ik niet dat uit de originele foto halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Ehm, wacht even. Mijn tweede beschrijving (displacement) heeft niks te maken met hoe je die spetters maakt :). Dat is dat diagonalen-effect (waarbij het lijkt alsof er een Fresnel lens overheen zit).

Hieronder is hoe je de brush kunt vinden.

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/3350/brush7jl.png

[ Voor 8% gewijzigd door Yoozer op 08-05-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 16:51
johnnyv.nl schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:56:
Ik vind het wel heel modern voer iets "ouderwets" als een trouwerij. Verder denk ik dat ongeveer 10% van de mensen kleurenblind genoeg is om de overige tekst niet te kunnen lezen.
Of je een bruiloft modern of ouderwets aankleedt is een kwestie van smaak. De grotere leveranciers hebben een uigebreid assortiment moderne kaartjes en ouderwetse kaartjes.
BertusG schreef op zondag 07 mei 2006 @ 21:07:
[...]

goeie shizzle ik hou ook wel van die computer arts stylo, hier ook nog een dergelijk brouwsel van mij:
[afbeelding]
heb jij een gratis tutorial van de computer arts gebruikt, in dat geval ben ik wel benieuwd welke..
De vormen e.d. zien er cool uit. De kleuren zijn wel wat saai/passen niet zo goed. Wat fellere kleuren en wat meer contrast levert misschien een wat mooier plaatje op.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Phusebox schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:54:
ik ben bezig met een uitnodiging voor bekenden voor een huwelijk. Ze willen graag iets non-standaards, geen frutsels en redelijk strak. Zie hier mijn ontwerp na overleg met hun:

[afbeelding]
*klikkiedeklik*
graag zou ik de visie en meningen van anderen horen
Kaartje opzich ziet er wel lekker modern uit.
Maar zoals al geneog gezegd is, het kaartje is veelst te licht.
IK heb even zitten spelen en ik ben tot de conclusie gekomen dat als je:
1) De gehele plaat dupliceerd in photoshop en de bovenste laag op Linear Burn blending mode zet
2) De tekst van "Susan en Jardi gaan trouwen" (de meest linkse) bij die halve cirkel een donkerder font geeft of zelfs gewoon weglaat.
3) De tekst "Uitnodiging" donkerder maakt, bijv dezelfde font kleur als die van "Susan + Jardi".

Dan wordt je uitnodiging een stuk mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rakkerzero schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:19:
[...]

Kaartje opzich ziet er wel lekker modern uit.
Maar zoals al geneog gezegd is, het kaartje is veelst te licht.
IK heb even zitten spelen en ik ben tot de conclusie gekomen dat als je:
1) De gehele plaat dupliceerd in photoshop en de bovenste laag op Linear Burn blending mode zet
2) De tekst van "Susan en Jardi gaan trouwen" (de meest linkse) bij die halve cirkel een donkerder font geeft of zelfs gewoon weglaat.
3) De tekst "Uitnodiging" donkerder maakt, bijv dezelfde font kleur als die van "Susan + Jardi".

Dan wordt je uitnodiging een stuk mooier :)
ik heb em inmiddels al wat aangepast, maar ik ga je comments meenemen straks als ik er aan verder ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Vandaag studie-ontwijkend gedrag vertoond... een krabbel gemaakt!

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y6/Bozozo/krabbel.png

Nu wil ik deze krabbel (mijn naam) voortaan onder mn 3d werkjes plakken, maar hij schaalt niet erg mooi. Een dezer dagen maar eens een vector tutorial opsnorkelen ergens. Als iemand tips heeft dan houd ik me aanbevolen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild_Snake
Bozozo schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:48:
Vandaag studie-ontwijkend gedrag vertoond... een krabbel gemaakt!

[afbeelding]

Nu wil ik deze krabbel (mijn naam) voortaan onder mn 3d werkjes plakken, maar hij schaalt niet erg mooi. Een dezer dagen maar eens een vector tutorial opsnorkelen ergens. Als iemand tips heeft dan houd ik me aanbevolen :7
Als je PS gebruikt, kun je er ook een brush van maken... (Of custom shape) Als je die dan kleiner schaalt ziet het er ook goed uit... (Zijn mijn ervaringen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Bozozo schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:48:
Als iemand tips heeft dan houd ik me aanbevolen :7
Eh, ja... Wie is ONRNO? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Er staat Arno, niet ONRNO. Ik weet het, het is onduidelijk, maar met een beetje goede wil is het wel leesbaar. Het rare uitsteeksel moet er zitten vanwege de draaisymmetrie.

Bovendien is Arno over een paar jaar een wereldberoemde merknaam natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbens.nl/wp-files/club_geertenton.gif

Logo'tje voor de 'fun'. Voor vriend (genaamd Geert) van me op glazen laten graveren.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spontaan idee:

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbens.nl/wp-files/ghost-ia.gif

Klik voor grotere versie (waarop valt te zien dat het wel enigzins nauwkeurig is gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:49:
Spontaan idee:

[afbeelding]

Klik voor grotere versie (waarop valt te zien dat het wel enigzins nauwkeurig is gedaan).
Hoe tf doe je dat ? Zelf het detail van het overhemd erbij getekent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel foto's maken, ook van de blouse zonder mezelf erin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Nieuwe krabbel gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y6/Bozozo/arnolargecopy.jpg
Gradient is alleen om transparantie aan te geven.

op-plaatjes-plak-versie:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y6/Bozozo/arnosmallcopy.png

Deze is wat meer standaard dan de vorige, maar wel schaalbaar en leesbaar. Niet roteerbaar helaas :P

Wel meteen een vraagje: als ik het spul verklein dan blijven de shapes heel netjes, maar de layer effecten schalen niet mee. Is daar een trucje voor?

[ Voor 6% gewijzigd door Bozozo op 10-05-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

in die kleine versie is het net of er aano staat. Die kleine R lijkt teveel op de grote A

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Je moet gewoon de effecten in de laag bakken zeg maar. Even op zoek gaan naar Rasterize onder Image of in het nederlands onder Afbeelding. Dan zet je de tekst om in pixels dus als je gaat vergoten heb je wel kwaliteitsverlies hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ja dat wou ik dus net niet... heb niet voor niks zitten pielen met die shapes :P

Ik moet nu gewoon een nieuwe style maken als ik de grootte verander, wat niet veel werk is, maar het moet sneller kunnen lijkt me. Iets met % ipv pxl afmetingen oid lijkt me voor de hand liggend maar ik kan zo'n functie niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen laat dat bevel en emboss gedoe vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:27
- Cliche
- Lelijk

Daarom :)

[ Voor 27% gewijzigd door equationunequal op 10-05-2006 22:03 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, probeer iets te maken zonder al teveel filters en opties. Eens je wat beter kunt omgaan met photoshop dan kun je die filters en opties nuttig gebruiken en waarvoor ze eigenlijk bedoeld zijn. Alhoewel ik vrijwel nooit bevel en emboss gebruik, als je een 3D effect wilt kan je dat best zelf doen met brushes, dodge tool en andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je die effecten echt zeker weten wil houden, probeer ze dan in ieder geval niet voluit te gebruiken (ie. alles op 100% zetten).

Bij die eerste dacht ik trouwens dat er "orno" stond :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sillymidget schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:49:
Mijn eigen website, waar ik non stop mee bezig ben. Ongeveer alles wat ik maak komt er niet in omdat ik stiekem geen tijd heb om het om te zetten naar html.
[afbeelding]
Je weet toch dat je dat TV' tje niet zomaar mag gebruiken op je website. Het is van ene tekenaar maar ben zijn naam vergeten. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ik weet dat die filters cliché zijn, maar ik vind ze stiekem toch wel hip :P

(edited) Edit:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y6/Bozozo/01065101.jpg

Ik moet nu ineens aan Diddl denken... even snel die gradient veranderen naar iets stoers en mannelijks :P

[ Voor 123% gewijzigd door Bozozo op 10-05-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Idd, als je al filters gaat gebruiken. Leer er dan mee omgaan. Dan worden je platen veel mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

ik zit ook een beetje te spelen voor een logo.

welke vinden jullie mooier, en hebben jullie nog opbouwende kritiek ;) met name op de kleur ook.

Afbeeldingslocatie: http://www.johannesvg.nl/got/joh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou de eerste nemen, alleen dan VG groen maken en .nl weer zwart.

Dan onderscheid je namelijk de naam, .nl en de (neem ik aan) bedrijfsnaam Johannes VG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:34:
Ik zou de eerste nemen, alleen dan VG groen maken en .nl weer zwart.

Dan onderscheid je namelijk de naam, .nl en de (neem ik aan) bedrijfsnaam
Het is gewoon voor mijzelf eigenlijk. vg slaat op mijn achternaam.

[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 21-01-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
In dat geval zou ik voor de bovenste kiezen.
Dat a of @ in de onderste heeft dan niet echt een toegevoegde waarde, volgens mij.

EDIT:

IK ben gisteren en vandaag bezig geweest met een cowboy te maken. Zie hier het resultaat :)
Cowboy is afgeleid van een plaatje dat ik op internet vond. klik

Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/9120/rzcowboy0on.jpg

Zelf ben erg blij met het resultaat.

[ Voor 67% gewijzigd door Zeror op 11-05-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo-hannes schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:42:
[...]

Het is gewoon voor mijzelf eigenlijk. vg slaat op mijn achternaam.
Dan zou ik nog steeds voor mijn optie gaan :) aangezien je dan de 3 delen "breekt"
Nu zou je bijvoorbeeld [...] kunnen lezen.. :+

[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 21-01-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/thecoolness/soulshotsFinal.gif

Signature voor op ons clan forum ;)

[ Voor 18% gewijzigd door 2020Media op 15-05-2006 22:30 ]

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Weinig te zeggen, alleen dat die zeer leuk gemaakt is :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Signatures van 881 kb zijn nooit grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

dat geval in de achtergrond is zeker een in-game opname?

ik vind je afwerking namelijk redelijk simpel/slecht en niet passend bij de achtergrond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
GGS_106 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:04:
Weinig te zeggen, alleen dat die zeer leuk gemaakt is :)
Thx ;)
sdomburg schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:35:
Signatures van 881 kb zijn nooit grappig.
Sorry dit is de beste size/kwailiteit verhouding zijn namelijk erg veel frames :/
timovdz schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:01:
dat geval in de achtergrond is zeker een in-game opname?

ik vind je afwerking namelijk redelijk simpel/slecht en niet passend bij de achtergrond...
Jah achtergrond is een ingame opname en jah afwerking is redelijk simpel beetje bleding options enzo, maar wou dat het plaatje/filmpje goed zichtbaar was.
Wat zou er dan wel goed/beter uitzien volgens jouw?

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

als je het plaatje duidelijk wilt hebben, helemaal niks eroverheen, die balk is niet mooi, de border zou ik gewoon simpel houden... gewoon naam ergens dumpen, kleuren een beetje nice saturaten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Mja als ik 10 keer per pagina 800+ kb voor één zo'n onzinnige sig zou moeten binnenhalen was het vrij snel rightclick block image geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ZypherNL schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:02:
[...]

Thx ;)

[...]

Sorry dit is de beste size/kwailiteit verhouding zijn namelijk erg veel frames :/

[...]

Jah achtergrond is een ingame opname en jah afwerking is redelijk simpel beetje bleding options enzo, maar wou dat het plaatje/filmpje goed zichtbaar was.
Wat zou er dan wel goed/beter uitzien volgens jouw?
en wat als je elke 3e of 2e vriend er nou it haalt, dan iets minder hoge fps, maar stuk kleinere filesize...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020
Weet iemand van jullie hoe je dit maakt in Photoshop / Illustrator?

Afbeeldingslocatie: http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_MG296710.jpg

Heb al gezocht op old wallpaper pattern, mural pattern maar vind niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is puur gepixeled denkik. :) Pixel per pixel plaatsen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

al heb je dit natuurlijk ook in vectorwerk, maarja, het is gewoon pentoolen denk ik in dat geval, en dit is gewoon pixelwerk. is verder niks aan "hoe doe je dit" gewoon je creativiteit de vrije loop laten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
Met pentoolen bedoel je dan overtrekken in illustrator of photoshop? d#mn das een werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
chob schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:08:
Met pentoolen bedoel je dan overtrekken in illustrator of photoshop? d#mn das een werk...
Wat wil je overtrekken als je met niets begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
Hier staat genoeg om over te trekken alleen in zo'n klein formaat dat ik er weinig mee kan beginnen.
Iemand een idee waar ik de hi-res versie kan halen?

http://klassiek-behang.debehangsite.nl/klassiek-behang.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:38

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

chob schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:15:
Hier staat genoeg om over te trekken alleen in zo'n klein formaat dat ik er weinig mee kan beginnen.
Iemand een idee waar ik de hi-res versie kan halen?

http://klassiek-behang.debehangsite.nl/klassiek-behang.htm
tjah het nadeel van deze patterns is dat ze eenmaal getiled (dus naast elkaar gezet) geen geheel gaan vormen, aangezien de vormen opeens ophouden.

Je zou er dus voor moeten zorgen (zoals in je 1ste vb) dat boven en onderkant maar ook de zijkanten op elkaar aansluiten zodat ze eenmaal naast elkaar in elkaar 'overlopen'

geen idee hoe je dat het beste kunt doen btw

edit;
ow wacht ik keek niet verder naar beneden, daar staan er dus wel een paar die goed in elkaar overlopen (zie de hoekjes), die zou je dus wel in illustrator/photoshop kunnen overtrekken.

[ Voor 14% gewijzigd door Pendaco op 16-05-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

waarom een hi-res, deze zijn prima te doen, moet je alleen klein beetje inzoomen...

idd, alleen een kwestie van precisie, dus van te voren wel wat hulplijnen plaatsen zodat de symmetrie niet verstoord wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eigen inmiddels tot "logo" gevectoriseerd brilletje, met daarbij een patroontje op basis van die behangwebsite.

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbens.nl/bril.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUTCHSPiRiT
  • Laatst online: 16-04 09:55
Hey verdomd, mijn behang staat ook op die website. Ik hou daar wel van, van zo'n klassieke print. Ik vind alleen wel dat die bril een beetje weg valt tegen die achtergrond, ander kleurtje was misschien beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de stilte voor de storm, de kleurtjes komen vanzelf ;) (deze picca vervult namelijk een under construction achtige functie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
Hoe kun je gemakkelijk die kleuren aanpassen van dat behang? En dan zowel het patroon als van de achtergrond. In photoshop heb ik het al geprobeerd met de Color Replace tool, adjustment layers maar elke keer veranderd alleen het patroon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Post anders eens je pattern-in-progress. In principe zijn die behangsite patronen best te doen. Er zit alleen nogal wat ruis in de kleuren (door de jpeg-compressie). Je zult daarom een mooi stukje patroon uit moeten snijden, dat je het patroon in ieder geval hebt, en daarna kun je deze smoother maken of van kleur veranderen. Je zou hem dan ook gemakkelijk zelf opnieuw kunnen tekeken (vers van de pers is altijd beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

chob schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:16:
Hoe kun je gemakkelijk die kleuren aanpassen van dat behang? En dan zowel het patroon als van de achtergrond. In photoshop heb ik het al geprobeerd met de Color Replace tool, adjustment layers maar elke keer veranderd alleen het patroon...
wat dacht je van hue/saturation, gradient map, color balance en dat soort adjustment-layer zooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
timovdz schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:26:
[...]

wat dacht je van gradient map,..
Super bedankt Timo! dat was em

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 11-09 17:10
* Willem wallpapertje gefix0rt

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~marcon1/mrt-small.jpg

Klikken voor 1440x900
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URI's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.

Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.