Jeptimovdz schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:54:
wordt dit topic nou helemaal verbasterd door sigs?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jeptimovdz schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:54:
"Met geen enkele optie" --> Zonder enige optie.leokennis schreef op zondag 30 april 2006 @ 12:57:
[...]
-"Met geen enkele opties" --> Met geen enkele optie.
Ziet er iid wel een beetje morbide uit! Maar wel een leuk effect met die 'lieve' gezichtjes in de achtergrond!Sjoewe schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:37:
http://www.audiofuhrer.de/images/schilderijuitwerk.jpg
Schilderijen in elkaar blenden met een morbide 'ik-haat-koninginne-dag-feel'
Wat is er zo erg aan sigs? (als het mooie, originele sigs zijn)timovdz schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:54:
Het laatste deel van je zin is alleen niet echt van toepassing bij de meesteKiphaas7 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:10:
[...]
Wat is er zo erg aan sigs? (als het mooie, originele sigs zijn)
Verwijderd
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
heb je nou een 2D kaart op een wereldbol geplakt? ziet er erg raar uit. de belichting van die bol trouwens ook.lasharor schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 21:55:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan graag commentaar.
de onderste doet het voor een vagen rede niet. graag daar effe op klikken.
heb je daar een tut van?Sjoewe schreef op zondag 30 april 2006 @ 01:55:
[...]
Whehehe en die wereldbol is ook gewoon een apple-opaal
[afbeelding]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
True. Normaal leg ik er altijd zo'n 'dinges-ster' overheen, met kijkpunten enzotimovdz schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 07:43:
enige wat ik er wat minder aan vind is dat er niet echt een focal point is, je oog wordt overal naartoe gedreven, het is echter wel een bijzondere stijl
BRILJANT !!!RAZORDUDE schreef op zondag 30 april 2006 @ 01:03:
Ik ben de laatste tijd druk aan het skinnen voor Day of Defeat: Source.
En ben mijn wips en finals aan het plaatsen op de Day of Defeat forums, maar ik dacht laat ik het hier ook even zien, en even wat comments horen
Deze WIP heb ik net af en zal binnenkort ook mijn andere werk laten zien, en als deze final is natuurlijk.
Deze skin word voor mijn "G.I. Joe & Cobra" project voor Day of Defeat: Source.
Dit is dus de Cobra Commander die ik het beste vond passen bij player model (wat dus niet te customizen is voor multiplayer) wat het dus moeilijk maakt om er een passende skin voor te maken die van een ander character komt zoals Cobra, deze is nog wel te doen maar die van G.I. Joe zijn al iets moeilijker.
Ik heb over een high resolution skin geskinned van iemand anders, maar dat alleen voor basis gebruikt en heb niet alleen colorize layers gebruikt
En wat nog "gecolorized" is ga ik nog veranderen met mijn eigen textuur maar dit is eerst om de kleuren even goed te kunnen zien.
Deze high res skins zijn dus 2048x2048, en werkt niet zo super snel met tig lagen
Comments please
[afbeelding] [afbeelding]
mee eens, ik zie er wel een soort vietnam verhaaltje in maar het komt er voor mijn gevoel niet zo duidelijk uit.timovdz schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 07:43:
enige wat ik er wat minder aan vind is dat er niet echt een focal point is, je oog wordt overal naartoe gedreven, het is echter wel een bijzondere stijl
Where did u get the heli?Sjoewe schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 01:06:
[afbeelding]
Over the top, overkill onderwerp, maar veel van geleerd, en misschien wel weer een opdrachtje mee binnengehaald
Heb je ook een screenshot van je portfolio??Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 16:34:
ff bezig geweest met portfoliotje
nog steeds een wipje
---url---
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja ik snap het niet hoor dat er geen games zijn van G.I. Joegabiballetje schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:36:
[...]
BRILJANT !!!
Ben nog steeds gek van G.I.Joe/Cobra !
Jammer dat er te weinig mods zijn van shooters hiermee, ja, hele ouwe mods voor ouwe games die er niet meer uitzien, maar ook geen geplande voor de huidige jongens, zoals BF2 FarCry FEAR whatever.
Ga door ouwe !!!
Past goed bij de Dawn of War schemes hier http://wh40k.ei8ht.net/smarines.htm
firefly heeft een Cobra scheme en de G.I.Joe scheme is van mij, tja, nick was hier bezet
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Good JorbHawVer schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 08:54:
Ik heb een interface ontworpen voor een webapplicatie en nou ben ik wel benieuwd naar commentaar! Dus wat kan ik er beter aan doen wat zou je anders doen???? Het plaatje is klikbaar en op groot formaat ziet het er mooier uit.
[afbeelding]
* Klikbaar *
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 05-05-2006 18:55 ]
[ Voor 49% gewijzigd door pagani op 05-05-2006 18:57 ]
[ Voor 12% gewijzigd door monnick op 05-05-2006 20:34 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Tjeemp op 05-05-2006 21:03 ]
true, maar op papier zal het blauw wat donkerder uitvallen dan op je scherm en heb je geen last van dat het allemaal "verlicht is", dus is de leesbaarheid iets betersdomburg schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:15:
Wit op lichtblauw is inderdaad wat betreft leesbaarheid nogal een ramp.
Onzin, jij weet niet hoe mijn scherm ingesteld staat...Phusebox schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:58:
[...]
true, maar op papier zal het blauw wat donkerder uitvallen dan op je scherm en heb je geen last van dat het allemaal "verlicht is", dus is de leesbaarheid iets beter
goeie shizzle ik hou ook wel van die computer arts stylo, hier ook nog een dergelijk brouwsel van mij:daniel_ev schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:31:
Wat werk van mij van van het weekend. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat de tweede illustratie zwaar leunt op een tutorial uit de Computer Arts van enkele maanden geleden. C&C plies
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door BertusG op 07-05-2006 21:08 ]
Netjes hoor die tweede. Lijkt inderdaad veel op het origineel. Jammer dat ik de tutorial niet heb want Pete Harrison maakt mooi spul.daniel_ev schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:31:
Wat werk van mij van van het weekend. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat de tweede illustratie zwaar leunt op een tutorial uit de Computer Arts van enkele maanden geleden. C&C plies
Toch?
[ Voor 65% gewijzigd door Yoozer op 08-05-2006 10:38 ]
teveel zooi, te weinig tijd
[ Voor 8% gewijzigd door Yoozer op 08-05-2006 11:43 ]
Of je een bruiloft modern of ouderwets aankleedt is een kwestie van smaak. De grotere leveranciers hebben een uigebreid assortiment moderne kaartjes en ouderwetse kaartjes.johnnyv.nl schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:56:
Ik vind het wel heel modern voer iets "ouderwets" als een trouwerij. Verder denk ik dat ongeveer 10% van de mensen kleurenblind genoeg is om de overige tekst niet te kunnen lezen.
De vormen e.d. zien er cool uit. De kleuren zijn wel wat saai/passen niet zo goed. Wat fellere kleuren en wat meer contrast levert misschien een wat mooier plaatje op.BertusG schreef op zondag 07 mei 2006 @ 21:07:
[...]
goeie shizzle ik hou ook wel van die computer arts stylo, hier ook nog een dergelijk brouwsel van mij:
[afbeelding]
heb jij een gratis tutorial van de computer arts gebruikt, in dat geval ben ik wel benieuwd welke..
http://hawvie.deviantart.com/
Kaartje opzich ziet er wel lekker modern uit.Phusebox schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:54:
ik ben bezig met een uitnodiging voor bekenden voor een huwelijk. Ze willen graag iets non-standaards, geen frutsels en redelijk strak. Zie hier mijn ontwerp na overleg met hun:
[afbeelding]
*klikkiedeklik*
graag zou ik de visie en meningen van anderen horen
ik heb em inmiddels al wat aangepast, maar ik ga je comments meenemen straks als ik er aan verder ga.Rakkerzero schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:19:
[...]
Kaartje opzich ziet er wel lekker modern uit.
Maar zoals al geneog gezegd is, het kaartje is veelst te licht.
IK heb even zitten spelen en ik ben tot de conclusie gekomen dat als je:
1) De gehele plaat dupliceerd in photoshop en de bovenste laag op Linear Burn blending mode zet
2) De tekst van "Susan en Jardi gaan trouwen" (de meest linkse) bij die halve cirkel een donkerder font geeft of zelfs gewoon weglaat.
3) De tekst "Uitnodiging" donkerder maakt, bijv dezelfde font kleur als die van "Susan + Jardi".
Dan wordt je uitnodiging een stuk mooier
Als je PS gebruikt, kun je er ook een brush van maken... (Of custom shape) Als je die dan kleiner schaalt ziet het er ook goed uit... (Zijn mijn ervaringen...)Bozozo schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:48:
Vandaag studie-ontwijkend gedrag vertoond... een krabbel gemaakt!
[afbeelding]
Nu wil ik deze krabbel (mijn naam) voortaan onder mn 3d werkjes plakken, maar hij schaalt niet erg mooi. Een dezer dagen maar eens een vector tutorial opsnorkelen ergens. Als iemand tips heeft dan houd ik me aanbevolen
Eh, ja... Wie is ONRNO?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 21:29 ]
Hoe tf doe je dat ? Zelf het detail van het overhemd erbij getekent ?Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:49:
Spontaan idee:
[afbeelding]
Klik voor grotere versie (waarop valt te zien dat het wel enigzins nauwkeurig is gedaan).
[ Voor 6% gewijzigd door Bozozo op 10-05-2006 20:11 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[afbeelding]Sillymidget schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:49:
Mijn eigen website, waar ik non stop mee bezig ben. Ongeveer alles wat ik maak komt er niet in omdat ik stiekem geen tijd heb om het om te zetten naar html.
[ Voor 123% gewijzigd door Bozozo op 10-05-2006 23:27 ]
Idd, als je al filters gaat gebruiken. Leer er dan mee omgaan. Dan worden je platen veel mooier
Verwijderd
Het is gewoon voor mijzelf eigenlijk. vg slaat op mijn achternaam.Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:34:
Ik zou de eerste nemen, alleen dan VG groen maken en .nl weer zwart.
Dan onderscheid je namelijk de naam, .nl en de (neem ik aan) bedrijfsnaam
[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 21-01-2014 17:17 ]
[ Voor 67% gewijzigd door Zeror op 11-05-2006 18:01 ]
Verwijderd
Dan zou ik nog steeds voor mijn optie gaanJo-hannes schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:42:
[...]
Het is gewoon voor mijzelf eigenlijk. vg slaat op mijn achternaam.
[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 21-01-2014 17:21 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ThxGGS_106 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:04:
Weinig te zeggen, alleen dat die zeer leuk gemaakt is
Sorry dit is de beste size/kwailiteit verhouding zijn namelijk erg veel framessdomburg schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:35:
Signatures van 881 kb zijn nooit grappig.
Jah achtergrond is een ingame opname en jah afwerking is redelijk simpel beetje bleding options enzo, maar wou dat het plaatje/filmpje goed zichtbaar was.timovdz schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:01:
dat geval in de achtergrond is zeker een in-game opname?
ik vind je afwerking namelijk redelijk simpel/slecht en niet passend bij de achtergrond...
May Lyssa aid you
en wat als je elke 3e of 2e vriend er nou it haalt, dan iets minder hoge fps, maar stuk kleinere filesize...ZypherNL schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:02:
[...]
Thx
[...]
Sorry dit is de beste size/kwailiteit verhouding zijn namelijk erg veel frames
[...]
Jah achtergrond is een ingame opname en jah afwerking is redelijk simpel beetje bleding options enzo, maar wou dat het plaatje/filmpje goed zichtbaar was.
Wat zou er dan wel goed/beter uitzien volgens jouw?
Wat wil je overtrekken als je met niets begint?chob schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:08:
Met pentoolen bedoel je dan overtrekken in illustrator of photoshop? d#mn das een werk...
tjah het nadeel van deze patterns is dat ze eenmaal getiled (dus naast elkaar gezet) geen geheel gaan vormen, aangezien de vormen opeens ophouden.chob schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:15:
Hier staat genoeg om over te trekken alleen in zo'n klein formaat dat ik er weinig mee kan beginnen.
Iemand een idee waar ik de hi-res versie kan halen?
http://klassiek-behang.debehangsite.nl/klassiek-behang.htm
[ Voor 14% gewijzigd door Pendaco op 16-05-2006 22:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
wat dacht je van hue/saturation, gradient map, color balance en dat soort adjustment-layer zooi...chob schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:16:
Hoe kun je gemakkelijk die kleuren aanpassen van dat behang? En dan zowel het patroon als van de achtergrond. In photoshop heb ik het al geprobeerd met de Color Replace tool, adjustment layers maar elke keer veranderd alleen het patroon...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq