Heb je nog wat anders gedaan dan _veel_ filters aanklikken?Demoterror schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:07:
Laatst maar weer is PS uit de kast getrokken om daar weer mee aan de slag te gaan.
Beetje naar tut`s gezocht op Internet en toen kwam ik wel een vette tegen.
Best simpel en geeft wel een leuk resultaat!
tadaa
Kritiek is altijd welkom!
P.S ; mijn nick is Nutcase...post het alleen op me broers account omdat ik zelf geen betaalde email adres heb.
ja , ik heb bijna de hele auto overgetrokken.....maar nog steeds bedankt voor die reply.sdomburg schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:23:
[...]
Heb je nog wat anders gedaan dan _veel_ filters aanklikken?
En ik moet nog veel leren. Ben nog steeds noobish bezig , maar je moet toch ergens beginnen.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Ik vind het een mooie site. Het geheel past heel goed bij waar het voor bedoeld is; Need for Speed.
Heb eigenlijk geen op of aanmerken, behalve dat de schuinen "randen" in de bovenbalk verder naar buiten mogen als je het mij vraagt. Staat net ff wat mooier, volgens mij.
Succes met uitwerken
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Sla me af als ik dit niet hier mag vragen, maar ik ben op zoek naar een topic waar je bewegende grafische beelden kunt bespreken. Dus video's of animaties gemaakt in bijvoorbeeld After Effects. Is die er (ik las niets in de stickies en via de zoekfunctie ook niets gevonden) of moet dit hier?
Het is allemaal wel '2D', maar het is ondertussen wel in beweging

Verwijderd
Volgens mij slaan we hier geen dames, dus wees niet bevreestVerwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:46:
Sla me af als ik dit niet hier mag vragen, maar ik ben op zoek naar een topic waar je bewegende grafische beelden kunt bespreken. Dus video's of animaties gemaakt in bijvoorbeeld After Effects. Is die er (ik las niets in de stickies en via de zoekfunctie ook niets gevonden) of moet dit hier?Het is allemaal wel '2D', maar het is ondertussen wel in beweging
Je kunt je topic gewoon openen in "Graphics", als het niet daar hoort te zijn, wordt het gemoved door een mod... je kunt altijd nog posten onder lieve adjes, met je vraag (dacht ik
Verwijderd
Dankje voor je antwoord, ik heb mijn topic-open-vrees maar overwonnen en er één hierover geopend.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:59:
[...]
Volgens mij slaan we hier geen dames, dus wees niet bevreest
Je kunt je topic gewoon openen in "Graphics", als het niet daar hoort te zijn, wordt het gemoved door een mod... je kunt altijd nog posten onder lieve adjes, met je vraag (dacht ik
Probeer een mooie topicstart te maken door wat info over de programma's te vinden en die te noteren. Dan kunnen mensen die programma ook gaan proberen enzo en zal je topic meer succes hebben.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:41:
[...]
Dankje voor je antwoord, ik heb mijn topic-open-vrees maar overwonnen en er één hierover geopend.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik snap nu de opmaak al niet helemaal. Wat doet dat 'knopje' (of wat is het? ) navigatie rechsboven als het menu al links staatJo-hannes schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:07:
[afbeelding]
Een eerste wip van mijn website voor ons kleine lan-groepje![]()
c&c welkom
Meestal is het vervelend een site te lezen waarvan de eerste indruk al verwarring creeert. Ik klik de site dan meestal meteen weg
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
dat linkje is meer een aardigheidje:Flapmo schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:49:
[...]
Ik snap nu de opmaak al niet helemaal. Wat doet dat 'knopje' (of wat is het? ) navigatie rechsboven als het menu al links staat. Ook is je logo van die 4 pijltjes (naast lan party) een tikkie raar maar dat is persoonlijke smaak.
Meestal is het vervelend een site te lezen waarvan de eerste indruk al verwarring creeert. Ik klik de site dan meestal meteen weg.
klik er maar eens op. www.bifsquad.com/lan/
Dat navigatie linkje is erg leuk hoor, maar een beetje overbodig.Jo-hannes schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:15:
[...]
dat linkje is meer een aardigheidje:
klik er maar eens op. www.bifsquad.com/lan/
Verder staat dat linkje ook een beetje ver van het menu vandaan.
En dan je header, want verder heb je niks. Je header is een beetje te simpel.
Ik gok op een fotolaag (lichter gemaakt) met daarboven een laag waar je noise-filter + een Radial blur op gegooid hebt. Misschien dat je daar nog meer aandacht aan kan geven.
Je logo met pijltjes heb ik geen bezwaar tegen. Die ziet er wel leuk uit. Maar de tekst die ernaast staat mag best een andere font dan Chiller gebruiken. Kijk maar eens op Dafont.com.
Misschien dat je wat aan mn puntjes hebt
succes
das toevallig ;)Sjoewe schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:24:
Beetje oefenen met de pentool
http://i2.tinypic.com/t8ovpj.jpg
Alleen die velgen zijn niet te doen![]()
Ziet er goed uit, ondanks dat het nogal een samenraapsel is van allerlei (semi)populaire stijlelementen. 'The web is like magic' staat er nogal willekeurig opgeplakt. Verder is me totaal niet duidelijk op wat voor een site ik ben, wat voor een content tref ik hier aan? Wat het ook is, het heeft vast weinig met palmbomen te makenXiqum schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:21:
Ben bezig met een nieuwe site alleen mist er gewoon iets, misschien hebben jullie wat tips en ideen?
Dat v8 dingetje moet je maar doorheen kijken als je het niks vind/maar commentaar erop mag natuurlijk wel
[afbeelding]
Verras me
Verwijderd
Mooie clean design.. Ben benieuwd hoe je code hierachter eruit zietXiqum schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:21:
Ben bezig met een nieuwe site alleen mist er gewoon iets, misschien hebben jullie wat tips en ideen?
Dat v8 dingetje moet je maar doorheen kijken als je het niks vind/maar commentaar erop mag natuurlijk wel
[afbeelding]
Verras me
Verwijderd
Doe ook even wat aan de styling van je menu, behoorlijk saai nu..
Ik zou ook die schaduw onderin of weglaten of wat lichter maken en wat minder groot/grof
Ik zou ook die schaduw onderin of weglaten of wat lichter maken en wat minder groot/grof
Verwijderd
• De slagschaduw = idd veel te donker.
• Kleurverloop met groen en grijs vloekt.
• Je gebruikt niet bij elkaar passende stijlen door elkaar heen.
• HTML, CSS en
Firefox
bannertjes zijn een beetje overbodig. Het ziet er uit als een site die alleen door Tweaker-achtig volk bezocht zal worden en die gebruiken allemaal al
Firefox
(toch??
).
• Kleurverloop met groen en grijs vloekt.
• Je gebruikt niet bij elkaar passende stijlen door elkaar heen.
• HTML, CSS en
Verwijderd
Ohja was idd nog vergeten dat die kleuren vloeken 
Gebruik gewoon een zachtgroen tint iets lichter dan je bovenaan je gradient hebt!
Gebruik gewoon een zachtgroen tint iets lichter dan je bovenaan je gradient hebt!
Wat aardbei zegt, plus dat de afwerking nogal wat te wensen over laat: zwarte lijnen die ineens ophouden in het volgende stijlelement etc.

Familie site, nu nog bezig met de content etc...
[ Voor 13% gewijzigd door peddro op 13-04-2006 23:03 ]
Verwijderd
Veel te druk weet niet waar ik kijken moet!.peddro schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:01:
[afbeelding]
Familie site, nu nog bezig met de content etc...moet nog wel veel aan de afwerking doen... maargoed
Verwijderd
Wat Kvdzanden zegt 
• Die/dat achtergrondtekst/schild in het midden ("Schutto...") een paar tinten lichter maken zodat het minder druk wordt en de voorgrondtekst beter te lezen is.
• Lettertypes passen niet echt (vooral die in de schilden).
• Witte tekst (links in het "menu"-blok) op de gele achtergrond is 'onzichtbaar'.
• Lichtgrijs is ook geen goede keuze met zo'n lichte achtergrondkleur.
• TIP: Als tijdelijke opvultekst kan je Lorem Ipsum ... gebruiken.
• De trendy schuine streepjes zijn niet belangrijker dan de content en zouden dan ook wel een paar tinten lichter of donkerder mogen zodat ze niet zo naar je toe schreeuwen.
• Hier zou een lichte (!!) slagschaduw achter de blokken ('evenwijdig') misschien wel weer wat beter staan en de pagina wat duidelijker maken.
• Die/dat achtergrondtekst/schild in het midden ("Schutto...") een paar tinten lichter maken zodat het minder druk wordt en de voorgrondtekst beter te lezen is.
• Witte tekst (links in het "menu"-blok) op de gele achtergrond is 'onzichtbaar'.
• De trendy schuine streepjes zijn niet belangrijker dan de content en zouden dan ook wel een paar tinten lichter of donkerder mogen zodat ze niet zo naar je toe schreeuwen.
• Hier zou een lichte (!!) slagschaduw achter de blokken ('evenwijdig') misschien wel weer wat beter staan en de pagina wat duidelijker maken.
Verwijderd
Duidelijke taalVerwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 00:02:
Wat Kvdzanden zegt
keyword; contrasten
want dat mist er wel
want dat mist er wel
|>
Bedankt voor de tips, het is ook een van mijn eersten, ben in feite allang blij dat ik wat heb....Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 00:02:
Wat Kvdzanden zegt
Kleuren ga ik idd aanpassen, en de lettertype kleuren van menu's zijn nog standaart, want die heb ik nog niet aangepast
Bedankt!
IK zou gewoon van af aan op nieuw beginnen.
Kies een paar kleuren die bijelkaar passen (door die foto heb je al grijs, dus zoek daar een kleur bij.). Die kleur voeg je met mate toe en niet zoals je nu hebt dat alles die kleur is. Wit als achtergrond kleur bij de content staat altijd wel netjes.
IK vind persoonlijk dat een familysite een rustige uitstralings moet hebben en die van jouw heeft alles behalve dat. Add niet teveel 'zooi' op de site en houd het overzichtelijk.
Je menu is daarnaast ook erg onduidelijk. Misschien kun je daar mooie knopjes voor maken ofzo.
Het lettertypes dat je overal als kopje gebruikt zou ik ook vervangen door een strakker/rustiger font.
(Tip: Dat familywapen kun je, als je hem verwerkt in een leuke pattern, op de background zetten
)
Misschien heb je hier nog wat aan
Kies een paar kleuren die bijelkaar passen (door die foto heb je al grijs, dus zoek daar een kleur bij.). Die kleur voeg je met mate toe en niet zoals je nu hebt dat alles die kleur is. Wit als achtergrond kleur bij de content staat altijd wel netjes.
IK vind persoonlijk dat een familysite een rustige uitstralings moet hebben en die van jouw heeft alles behalve dat. Add niet teveel 'zooi' op de site en houd het overzichtelijk.
Je menu is daarnaast ook erg onduidelijk. Misschien kun je daar mooie knopjes voor maken ofzo.
Het lettertypes dat je overal als kopje gebruikt zou ik ook vervangen door een strakker/rustiger font.
(Tip: Dat familywapen kun je, als je hem verwerkt in een leuke pattern, op de background zetten
Misschien heb je hier nog wat aan
Ik vind je argument van "mensen met IE zien de site behoorlijk brak" (da's ook niet echt een elegante woordkeus) nergens op slaan om eerlijk te zijn. De tijd dat er "Designed for Netscape" of "Designed for IE" op sites stond is al eeuwen voorbij.eXistenZ_NL schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:19:
Nieuwe site voor mezelf gemaakt:
[afbeelding]
Lekker strak designtje imho, maar ik zit nog met die grijze balk bovenaan die echt veel te saai is.
Dat wordt dus beter leren coden of concessies maken. Laat je source of stylesheet anders ook eens nakijken in WEB, dan kunnen ze je daar misschien vertellen wat je kunt verbeteren.
Times New Roman afschaffen voor het menu lijkt me in ieder geval al een goede keuze
teveel zooi, te weinig tijd
Verwijderd
• De menunamen zijn veel te dubbelVerwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:25:
[afbeelding]
Website voor een heemkundige kring, het is aangepast zoals de klant het wil (behalve dan dat de klant het logo blauw wilde).
• De menunamen zijn veel te dubbel
Doet me ergens wel denken aan zaterdagnacht. Alleen vrees ik dat dit niet de bedoeling is van die website.
Verwijderd
Je kunt het toch duidelijk lezen? Misschien moet ik de witte achtergrondtekst wat verlichten. En wat vind je van de rest?Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 23:49:
[...]
Doet me ergens wel denken aan zaterdagnacht. Alleen vrees ik dat dit niet de bedoeling is van die website.
Ziet er verder best netjes uit, alleen vind ik je menu wat té modern/trendy t.o.v. de rest van de site, maar dat is mijn mening.Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 23:57:
[...]
Je kunt het toch duidelijk lezen? Misschien moet ik de witte achtergrondtekst wat verlichten. En wat vind je van de rest?
Wat misschien wel beter is als de klant het logo blauw wil, de blikvanger mee veranderen? Dat geeft de site een beetje geheel
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Als ik mij niet vergis uit de tijd dat ik nog met sigs rond liep was het de bedoeling dat een sig meer was dan gewoon een random plaatje ergens geplakt.
Die 2e ziet er wel iets beter uit, maar nog steeds erg de look van: knip/plak klaar methode. En leesbaar is hij al helemaal niet. En daar zijn sigs toch voor
Tip: gooi er eens wat van jezelf in, ipv ctrl-c / ctrl-v en resize momenten. Ik heb vroeger op de grotere sites altijd even gekeken wat anderen hadden en dan zie je dat iedere sig-maker zijn eigen stijl heeft (als hij een beetje goed is). Kijk is rond op de grotere sites waar ze nog sigs (

n.b. op post hierboven:
* Flapmo slaps edit button to timoz.
* Flapmo slaps Dikke van Dale NL naar timoz.
[ Voor 33% gewijzigd door Flapmo op 24-04-2006 13:10 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Moet ik meteen denken aan Clantemplates.com. Ben daar voorheen ook altijd actief geweest ('t forum lokte me op een gegeven moment totaal niet meer) en ookal was het soms irritant lezen met al die sigs, 't is wel het beste voorbeeld. Ze hebben ook een hele sectie daarvoor op hun site.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Hey bedankt voior je comment maar ik ben het er niet helemaal mee eens,
Deze sig bijvoorbeeld vind ik nou niet echt random:
http://img100.imageshack.us/img100/9444/newsprite5cw.jpg
Ik heb de sprite er in laten blenden en alle effects zijn zelf gedaan met eigen cinema 4d renders.
Ik ken de site clantemplates maar daar ga ik nooit heen simpelweg omdat het niveau me daar te lagg ligt. Misschien heb je wel eens gehoort van Tagmonkey? Dat zijn de echte pro sig/tag sites.
Ik idn het niet erg dat je mijn werk klote vind maar leg het dan wat duidelijker uit.
Ik weet zelf dat ze niet erg slecht zijn want ik heb er al veel geld mee verdient.
Ik heb de sprite er in laten blenden en alle effects zijn zelf gedaan met eigen cinema 4d renders.
Ik ken de site clantemplates maar daar ga ik nooit heen simpelweg omdat het niveau me daar te lagg ligt. Misschien heb je wel eens gehoort van Tagmonkey? Dat zijn de echte pro sig/tag sites.
Ik idn het niet erg dat je mijn werk klote vind maar leg het dan wat duidelijker uit.
Ik weet zelf dat ze niet erg slecht zijn want ik heb er al veel geld mee verdient.
Ik ben het met Flapmo eens. De plaatjes geven inderdaad de indruk dat het "zo maar bij elkaar is geraapt". Dat je het expres zo hebt gedaan maakt daarbij niet echt uit. Ik vind dat de verschillende onderdelen niet echt bij elkaar passen en daarom dus geen geheel vormen. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening. Misschien dat anderen daar een hele andere visie op hebben.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:38:
Hey bedankt voior je comment maar ik ben het er niet helemaal mee eens,
Dat je er geld mee verdient wil natuurlijk niets zeggen over of het goed of niet goed is. McDonalds verdient ook veel geld met hamburgers, om nou te zeggen dat het hele goede burgers zijn....

Mijn laatste sig voordat ik gestopt ben met sigs maken...vind het niet leuk meer. Website's / logo's en banners maken ligt me beter heb ik ontdekt.
Verwijderd
Sorry maar dat kon ik een jaar geleden ook wel.monnick schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:03:
[afbeelding]
Mijn laatste sig voordat ik gestopt ben met sigs maken...vind het niet leuk meer. Website's / logo's en banners maken ligt me beter heb ik ontdekt.
[ Voor 17% gewijzigd door André op 24-04-2006 22:45 ]
Weet je zeker dat je zo'n drukke achtergrond wilt?Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:12:
Een wallpaper voor een kennisje, die graag wat vrolijke kleuren op zijn beeldscherm wilde...
Ben er nog niet helemaal uit of ik het wat vind... De rechterkant oogt wat kaal, vind ik...
[afbeelding]
Alhoewel ik zeker ook niet onder de indruk ben, voegt je reactie natuurlijk weinig toe zo.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:12:
[...]
Sorry maar dat kon ik een jaar geleden ook wel.
[ Voor 24% gewijzigd door sdomburg op 24-04-2006 18:19 ]
Verwijderd
NOFI, maar dude: you reek of arrogance...Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:12:
[...]
Dit is een forum voor opbouwende kritiek, niet om te zeggen hoe goed je wel niet (denkt) te zijn!
Dat was ook mijn eerste idee... Maar hij valt best mee (of ik ben heel erg onrustig, kan tuurlijk ooksdomburg schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:17:
[...]
Weet je zeker dat je zo'n drukke achtergrond wilt?

een (scherm)afbeelding in progres
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Misschien heb ik dit ook wel een jaar geleden gemaakt? Weet jij veel. Ik vind het een beetje een domme reactieVerwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:12:
[...]

Goed zijn omdat je ergens pieken voor gevangen hebt, ben ik in dat geval dan geweldig?

Haha, ik heb laatst weer eens een beetje loos zitten autosoepen. Loze bezigheid, maar wel leuk om te doen.
http://i3.tinypic.com/w18m8g.jpg
Haha, ik heb laatst weer eens een beetje loos zitten autosoepen. Loze bezigheid, maar wel leuk om te doen.
http://i3.tinypic.com/w18m8g.jpg
[ Voor 5% gewijzigd door Sjoewe op 24-04-2006 22:35 ]
Ziet er gaaf uit die beatle, alleen vind ik dat het linker achterlicht wat te donker is, lijkt echt te geplakt. Voor de rest erg mooi
ik dacht ik reageer eens even hier op, ben ook een tijdje actief geweest bij wat van die sig dingen, maar ben nu weer eens ergens gaan kijken, het lijkt wel alsof eigen stijl niet meer bestaat. Het is allemaal volgens een stramien tegenwoordig. Alles is gebaseerd tegenwoordig (iig wat die zogenaamde "pro's" maken) op het geen dat we - in de tijd dat ik het deed - hebben ontwikkeld. Toen waren er mensen die de grenzen ervan wilden verleggen, "thinking out of the box"Flapmo schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:06:
[...]
Als ik mij niet vergis uit de tijd dat ik nog met sigs rond liep was het de bedoeling dat een sig meer was dan gewoon een random plaatje ergens geplakt.
Die 2e ziet er wel iets beter uit, maar nog steeds erg de look van: knip/plak klaar methode. En leesbaar is hij al helemaal niet. En daar zijn sigs toch voor. Je naam.
Tip: gooi er eens wat van jezelf in, ipv ctrl-c / ctrl-v en resize momenten. Ik heb vroeger op de grotere sites altijd even gekeken wat anderen hadden en dan zie je dat iedere sig-maker zijn eigen stijl heeft (als hij een beetje goed is). Kijk is rond op de grotere sites waar ze nog sigs () hebben.
n.b. op post hierboven:
* Flapmo slaps edit button to timoz.
* Flapmo slaps Dikke van Dale NL naar timoz.
een handtekening van iemand ziet er toch ook niet precies uit als die van iemand anders behalve dat er andere letters inzitten, zo werkt dat hier ook.
oja en ergens las ik hier dat er zoiets als pro's bestaat in dit vak, denk je dat echt? verdienen er mensen geld met het maken van die dingen? dat waren gratis diensten toch? of is dat ook al veranderd?
Gisteren en vandaag DVD covers gemaakt voor een 6 DVD box.
24 Seizoen 5

*Klik voor vergroting*
Prison Break

*Klik voor vergroting*
24 Seizoen 5

*Klik voor vergroting*
Prison Break

*Klik voor vergroting*
[ Voor 3% gewijzigd door n1ck op 25-04-2006 21:54 ]
Hoe heb je die gemaakt ?
Enige tutorial ?
Echt geweldig!
Enige tutorial ?
Echt geweldig!
Ik heb ze gemaakt in Adobe Photoshop CSCablekevin schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:52:
Hoe heb je die gemaakt ?
Enige tutorial ?
Echt geweldig!
De cover van 24 bevat 75 layers/lagen
Die van Prison Break slechts 40
Geen tutorial gebruikt of iets dergelijks, gewoon zelf gemaakt. De cover van Prison Break is wel gebaseerd op 1tje van iemand anders, maar mijn versie is verder helemaal aangepast..
die van 24 is erg sterk, zie niet echt dingen die niet goed zijn.
die van prison break heeft een hele nette voorkant, maar de achterkant laat erg te wensen over, en ik denk dat dat grotendeels komt door de kleurstelling van de foto. Ik zou die sowieso misschien niet gebruiken, maar die moet ook een wat hardere kleur hebben net als de voorkant, nu issie veel te flets en dat ziet er een beetje amateuristisch uit, maar verder vind ik het er keurig uit zien
ik zie in de grote versie trouwens dat de texture op de letters van prison break niet helemaal lekker zitten, ik weet niet, haal die bevel er uit misschien helpt dat... en op die van 24 is het lettertype rechtsonder niet echt super... (mierenneuk)
die van prison break heeft een hele nette voorkant, maar de achterkant laat erg te wensen over, en ik denk dat dat grotendeels komt door de kleurstelling van de foto. Ik zou die sowieso misschien niet gebruiken, maar die moet ook een wat hardere kleur hebben net als de voorkant, nu issie veel te flets en dat ziet er een beetje amateuristisch uit, maar verder vind ik het er keurig uit zien
ik zie in de grote versie trouwens dat de texture op de letters van prison break niet helemaal lekker zitten, ik weet niet, haal die bevel er uit misschien helpt dat... en op die van 24 is het lettertype rechtsonder niet echt super... (mierenneuk)
[ Voor 22% gewijzigd door Tjeemp op 26-04-2006 16:57 ]
Verwijderd
Er is inderdaad een hoop verandert, i kdoe dit nou al een tijdje en sins ongeveer een half jaar geleden is iedereen massaal gestopt de toen zo populaire brushes the gebruiken. Mensen gingen cinema 4d renders gebruiken wat veel mooiere effecten oplevert alleen weet ongeveer 80% niet hiermee om te gaan. Er zijn verschillende (vaak forums waar het niveau niet al te hoog licht) forums waar iedereen zo hard mogelijk probeert pro te worden ze hebben dan niet door dat het gewoon tijd kost en je veel moet oefenen. Deze mensen zijn zelfs in staat .psd's te kopen voor zogenaamde full rights wat betekent dat ze er allemaal layers uit mogen rippen en zo hopen ze zichzelf 'pro' te noemen.timovdz schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:08:
[...]
ik dacht ik reageer eens even hier op, ben ook een tijdje actief geweest bij wat van die sig dingen, maar ben nu weer eens ergens gaan kijken, het lijkt wel alsof eigen stijl niet meer bestaat. Het is allemaal volgens een stramien tegenwoordig. Alles is gebaseerd tegenwoordig (iig wat die zogenaamde "pro's" maken) op het geen dat we - in de tijd dat ik het deed - hebben ontwikkeld. Toen waren er mensen die de grenzen ervan wilden verleggen, "thinking out of the box"
een handtekening van iemand ziet er toch ook niet precies uit als die van iemand anders behalve dat er andere letters inzitten, zo werkt dat hier ook.
oja en ergens las ik hier dat er zoiets als pro's bestaat in dit vak, denk je dat echt? verdienen er mensen geld met het maken van die dingen? dat waren gratis diensten toch? of is dat ook al veranderd?
Het is al lang niet meer zo puur als vroeger en dat is best jammer.
Zelf maak ik wel veel gebruik van deze mensen maar dat is dan hun eigen schuld eigenlijk.
Op forums als gamerenders.com kan je bijvoorbeeld meer als 250$ verdienen binnen 2 weken als je een beetje goed bent, dat heb ik dan ook gedaan.
Misschien leuk om een kijke te nemen op een forum als tagmonkey: http://penpen.se/tagmonkeynew
Daar zitten nog genoeg creatieve lui en is het meer zo als vroeger maar dan stuk beter.
BTW nieuwe tag/sig:

EDIT: ik ben trouwens ook benieuwd op welke forums je dan zoal zat....
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 17:10 ]
Iedereen die photoshopt heeft weleens een siggy gemaakt. Maar niet kan iedereen kan het goed. En met goed bedoel ik kwaliteit van hoog niveau.
Toen ik siggy ben gaan maken gebruikte ik ook 'de bekende brushes', maar na een tijdje vond ik dat saai, omdat iedereen dat al deed. Ikwilde iets anders wat nog niet iedereen deed maken.
Zo kwam ik o.a. op de volgende siggy's uit (voor het spel Rose Online in dit geval):

Deze siggy's zijn toch van aardig hoge kwaliteit, is puur photoshop en er worden geen brushes in gebruikt.
Toen ik siggy ben gaan maken gebruikte ik ook 'de bekende brushes', maar na een tijdje vond ik dat saai, omdat iedereen dat al deed. Ikwilde iets anders wat nog niet iedereen deed maken.
Zo kwam ik o.a. op de volgende siggy's uit (voor het spel Rose Online in dit geval):

Deze siggy's zijn toch van aardig hoge kwaliteit, is puur photoshop en er worden geen brushes in gebruikt.
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 26-04-2006 17:49 ]
Ik ben nieuw in deze topic reeks, dus ik stel me even voor.Psboy schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:11:
24 Seizoen 5
[afbeelding]
*Klik voor vergroting*
Prison Break
[afbeelding]
*Klik voor vergroting*
Ik ben al een tijdje actief op GoT, op verschillende topics, en ik was opzoek naar een topic waar nog meer mensen met Photoshop enzo bezig waren... Dus hier uitgekomen...
Mooi gedaan! Alleen staat het "24" logo op de voorkant een beetje scheef... (weet ik niet zeker)..
Even over die signatures... heb ik ook een tijdje gedaan voor een forum... een kleine selectie uit de hoop die ik gemaakt heb:

@Wild_snake
Je signs zijn allemaal redelijk standaard.. een plaatje van internet met daarop nog een plaatje en dan een textje met wat blendingsoptions...
Probeer zelf eens een achtergrond te maken mbv brushes..
Hier enkele van mij:

Tutorials over brushes zijn hier te vinden.. succes er mee
Je signs zijn allemaal redelijk standaard.. een plaatje van internet met daarop nog een plaatje en dan een textje met wat blendingsoptions...
Hier enkele van mij:

Hee, sigs
, dat soort dingen heb ik jaren geleden ook nog gemaakt 
(kleine greep: heb er tientallen gemaakt, maar die staan niet allemaal online)

Ik ben er een paar jaar geleden mee gestopt toen iedereen simpelweg foto's, manga's, gameart en wallpapers ging rippen en dit combineerde in een snel in elkaar geflanste sig. Tegenwoordig zie je vrijwel alleen maar dat soort sigs op game forums. Jammer...
(kleine greep: heb er tientallen gemaakt, maar die staan niet allemaal online)

Ik ben er een paar jaar geleden mee gestopt toen iedereen simpelweg foto's, manga's, gameart en wallpapers ging rippen en dit combineerde in een snel in elkaar geflanste sig. Tegenwoordig zie je vrijwel alleen maar dat soort sigs op game forums. Jammer...
[ Voor 9% gewijzigd door equationunequal op 26-04-2006 22:32 ]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Bedankt voor de tip, ik heb inderdaad nooit gewerkt met brush...naNs schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:03:
@Wild_snake
Hier enkele van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Laat ik morgen eens iets brouwen en dat hier posten, dan kunnen jullie wat commentaar leveren!
We gaan hier toch geen signature topic van maken he
offtopic:
ik heb zelf echt niks met signatures, ik vind ze meestal ook topic/forum vervuilend en een samenraapsel van verschillende stijlen (waarvan het meeste niet eens van de maker zelf afkomstig is maar gewoon van internet wordt geplukt)
En dat mensen betalen voor sigs vind ik al helemaal van den zotte
(no offence natuurlijk, t is gewoon niet mijn ding)
offtopic:
ik heb zelf echt niks met signatures, ik vind ze meestal ook topic/forum vervuilend en een samenraapsel van verschillende stijlen (waarvan het meeste niet eens van de maker zelf afkomstig is maar gewoon van internet wordt geplukt)
En dat mensen betalen voor sigs vind ik al helemaal van den zotte
ik sluit me bij je aan hoor.. maar die techniek van brushen is natuurlijk niet alleen op signatures van toepassing.. en vandaar dattik hem wat hints gaf...Pendaco schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:23:
We gaan hier toch geen signature topic van maken he![]()
offtopic:
En dat mensen betalen voor sigs vind ik al helemaal van den zotte![]()
Voor de rest kunnen die signatures ook wat míj betrefd neervallen
Verwijderd
Ben het helaas met mijn voorgangers eens... een paar sigjes per keer moet kunnen maar niet hele pagina's vol svp
Alleen maar tekst is ook niks. We plaatjes zienVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 01:58:
Ben het helaas met mijn voorgangers eens... een paar sigjes per keer moet kunnen maar niet hele pagina's vol svp
Een paar sigjes moet kunnen.
Sigs vervuilen echt pagina's hoor, vaak zijn het dan van die hires jpg files op slome hosts, ben je jaren bezig om je ellenlange pagina te laden... 
Maar zullen we hier niet het 'discussieer over sigs-topic' van maken? Gewoon weer even ontopic

Maar zullen we hier niet het 'discussieer over sigs-topic' van maken? Gewoon weer even ontopic
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
Psboy schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:11:
24 Seizoen 5
[afbeelding]
*Klik voor vergroting*
Prison Break
[afbeelding]
*Klik voor vergroting*
offtopic:
Wat is Prison Break een ontzettend vette serie
[Serie] Prison Break (spoilers)Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:31:
[...]
offtopic:
Verwijderd
doom brushes die ik bij jouw zie zijn dat nog een tikkeltje meernaNs schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:03:
@Wild_snake
Hier enkele van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en das reicht gut font ook
Goed, een eerste poging met die brushes en etc...

(Comment please!)
Kan mij iemand misschien een site geven waar ze van die artistieke brushes hebben? Er werd in een tutorial over gesproken, en dat je daar een pack kon downloaden, maar ik kon niets vinden...
Alvast bedankt.

(Comment please!)
Kan mij iemand misschien een site geven waar ze van die artistieke brushes hebben? Er werd in een tutorial over gesproken, en dat je daar een pack kon downloaden, maar ik kon niets vinden...
Alvast bedankt.
op deviantart.com is genoeg te vinden...
Verwijderd
Hmm.... wat wil je precies laten zien met de brushes?Wild_Snake schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:05:
Goed, een eerste poging met die brushes en etc...
[afbeelding]
(Comment please!)
Alvast bedankt.
Of is het gewoon een paar brushes op een canvas en "save as.."?
Vind altijd dat je brushes moet gebruiken als extra, maar nooit als onderwerp....
als je snapt wat ik bedoel
ben ik het niet geheel mee eens, als je de techniek van brushen die op sigs gebruikt wordt toepast op groter formaat krijg je een veel te drukke lelijk geheel.naNs schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:44:
[...]
ik sluit me bij je aan hoor.. maar die techniek van brushen is natuurlijk niet alleen op signatures van toepassing.. en vandaar dattik hem wat hints gaf...
Voor de rest kunnen die signatures ook wat míj betrefd neervallen
brushen in het algemeen, oke, maar niet die manier...
trouwens in dit topic zie ik wel wat sigs die keihard zijn gebaseerd op waar een maat ooit mee begon... ik was zelf meer van de typografie om die origineel te maken (die kan je wel weer toepassen op groter formaat
Waarom niet je brushes zelf maken?Wild_Snake schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:05:
Alvast bedankt.
( In photoshop: Edit > Define brush... )
Maak iets in zwart/wit formaat en je hebt een unieke brush die niemand anders heeft
Verwijderd
mijn tip gebruik GEEN BRUSHES!
sinds ik 6/7 maanden geleden gestopt ben brushes te gebruiken ben ik ineens een stuk beter geworden.
Brushes worden teveel gebruikt en echt goede effecten kan je er niet mee maken daar zijn veel betere manieren voor. ik kan iedereen iig aanraden te gaan naar penpen.se/tagmonkeynew/
dan snap je hopelijk wel wat ik bedoel, goed forum niet allemaal mainstream noobs
sinds ik 6/7 maanden geleden gestopt ben brushes te gebruiken ben ik ineens een stuk beter geworden.
Brushes worden teveel gebruikt en echt goede effecten kan je er niet mee maken daar zijn veel betere manieren voor. ik kan iedereen iig aanraden te gaan naar penpen.se/tagmonkeynew/
dan snap je hopelijk wel wat ik bedoel, goed forum niet allemaal mainstream noobs
Verwijderd
Leuk ^^
'k wist niet dat er zo'n topic op GoT bestond. Toevallig gevonden toen ik op zoek was naar wat ervaringen met tekentabletten. Anyway, dit zijn er 2 die ik ooit gemaakt heb:

Jullie herkennen hem misschien ? Naruto, maar met andere kleding. M'n allereeste vector. Allé ja, getekend met een podlood, gescanned, met InkScape alles netjes nagetrokken en daarna de kleurtjes in Gimp.

Dit mannetje heb ik 2003 gemaakt. Design is van Miho Asada. Ook met podlood, met een stiftje nagetrokken en ingekleurd met Photoshop (om het eens te proberen)
Beiden zijn met de muis bewerkt. Straks eens kijken bij mediamarkt voor zo'n Trust TB-4200 (A4)
Een Wacom is me te duur als ik daarna weer niets ermee doe.
'k wist niet dat er zo'n topic op GoT bestond. Toevallig gevonden toen ik op zoek was naar wat ervaringen met tekentabletten. Anyway, dit zijn er 2 die ik ooit gemaakt heb:

Jullie herkennen hem misschien ? Naruto, maar met andere kleding. M'n allereeste vector. Allé ja, getekend met een podlood, gescanned, met InkScape alles netjes nagetrokken en daarna de kleurtjes in Gimp.

Dit mannetje heb ik 2003 gemaakt. Design is van Miho Asada. Ook met podlood, met een stiftje nagetrokken en ingekleurd met Photoshop (om het eens te proberen)
Beiden zijn met de muis bewerkt. Straks eens kijken bij mediamarkt voor zo'n Trust TB-4200 (A4)
Vooral die tweede ziet er erg mooi uit!
Gaat dat trouwens goed, inkleuren in photoshop?
Misschien is dit topic ook wel interessant voor je: Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only), part 6Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:26:
Leuk ^^
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Valt best mee. Je hebt er wel uren werk aan, maar achteraf bekeken was het dat wel waard ^^Wild_Snake schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:29:
Vooral die tweede ziet er erg mooi uit!
Met podloodjes en waterverfjes ben ik niet zo goed.
Podloodjes vind ik wel mooi als je met een mesje de punt begint te krabben en met die schilfertjes en oorstokjes of watjes begint te kleuren. Mooi effect, maar niet alle podloden zijn ervoor geschikt.
Geen goede tip.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:10:
mijn tip gebruik GEEN BRUSHES!
Dit wil gewoon zeggen dat je net als sommige beginners brushes (of filters) als een panacea ziet dat al je werk beter maakt. Je bent gewoon tot de realisering gekomen dat brushes (of filters) alleen je nergens brengen. Prima, maar om daarom brushes af te schrijven? En dan is er nog het volgende; je kunt zelf brushes maken. Wat houdt je tegen om alles en nog wat te scannen om gewoon te experimenteren?sinds ik 6/7 maanden geleden gestopt ben brushes te gebruiken ben ik ineens een stuk beter geworden.
Eh, jawel hoor. Ligt er maar helemaal aan hoe je ze gebruikt. Je bent niet artistiek bezig als je gewoon al een compleet uitgewoonde brush-pack download en daar alleen mee "kunst" probeert te maken, net zoals 20 filters achter elkaar geen "kunst" oplevert.en echt goede effecten kan je er niet mee maken
Het enige wat er mis is met die "mainstream noobs" is dat ze verwachten
- dat Photoshop wel het werk voor hun doet
- dat jatwerk gelijk staat aan creativiteit
- dat veel filters achter elkaar proberen zonder enige zin gelijk staat aan creativiteit
- dat je de eerste bent die iets van een tutorial probeert te gebruiken in een design
- dat Photoshop alleen alles kan wat je nodig denkt te hebben.
teveel zooi, te weinig tijd
mensen, maak er nou geen sig-topic van, er zijn vast nog wel wat van die sig-sites waar je terecht kunt...
Verwijderd
Bijna helemaal met je eens op het punt na dat je volgens mij echt geen echt goede sig met brushes kan maken. Ik heb in ieder geval nog nooit een brush sig gezien die ik echt mooi vond ook niet met eigen brushes.Yoozer schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:09:
[...]
Geen goede tip.
[...]
Dit wil gewoon zeggen dat je net als sommige beginners brushes (of filters) als een panacea ziet dat al je werk beter maakt. Je bent gewoon tot de realisering gekomen dat brushes (of filters) alleen je nergens brengen. Prima, maar om daarom brushes af te schrijven? En dan is er nog het volgende; je kunt zelf brushes maken. Wat houdt je tegen om alles en nog wat te scannen om gewoon te experimenteren?
[...]
Eh, jawel hoor. Ligt er maar helemaal aan hoe je ze gebruikt. Je bent niet artistiek bezig als je gewoon al een compleet uitgewoonde brush-pack download en daar alleen mee "kunst" probeert te maken, net zoals 20 filters achter elkaar geen "kunst" oplevert.
Het enige wat er mis is met die "mainstream noobs" is dat ze verwachten
- dat Photoshop wel het werk voor hun doet
- dat jatwerk gelijk staat aan creativiteit
- dat veel filters achter elkaar proberen zonder enige zin gelijk staat aan creativiteit
- dat je de eerste bent die iets van een tutorial probeert te gebruiken in een design
- dat Photoshop alleen alles kan wat je nodig denkt te hebben.
Verwijderd
Tim0z, waar spreekt Yoozer dan over sigs?
Brushes zijn goed, filters ook. Maar gebruik ze met mate.
En dan nu weer ontopique:
@Hoshimaru:
Heb je de eerste ook nagetekend of is dat uit het hoofd gedaan?
Betekenen die Japanse/Chinese/Koreaanse (doorstrepen wat niet van toepassing is) tekens eigenlijk ook nog iets?
@Hoshimaru:
Betekenen die Japanse/Chinese/Koreaanse (doorstrepen wat niet van toepassing is) tekens eigenlijk ook nog iets?
Verwijderd
Sorry maar mag ik aub ook een mening hebben hier.Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 01:18:
Tim0z, waar spreekt Yoozer dan over sigs?
@Hoshimaru:
Jij zegt brushes ZIJN goed ben ik het niet mee eens ik vind ze waardeloos jij goed meningsverschil is ok maar moet je niet doen of dat van jouw 100% waar is.
Filters vind ik daarentegen wel weer erg handig soms
Verwijderd
Die eerste is zonder natekenen. Alles wat ik laatst heb getekend is zonder voorbeelden of wat dan ook. Vandaar dat het er soms wel eens vreemd gaat uitzien.@Hoshimaru:
Er werd me aangeraden niet na te tekenen, omdat je er zo iets uit kan leren en een eigen 'stijl' gaat ontwikkelen. 'k zal zien hoe het verder zal gaan.
Die tekens zijn Japans en betekenen (Boven naar onder, rechts naar links) Uzumaki Naruto.
Brushes zijn net als bv. filters een tool. Als tool zijn brushes zeker niet waardeloos (sterker nog, zonder de brush tool zou Photoshop een vrij waardeloos pakket zijn), het gaat er alleen om hoe je gebruik maakt van de tool (wat Yoozer je ook duidelijk probeert te maken). Net als bij filters kan goed gebruik van de brush tool (al dan niet icm. met gedownloade of zelfgemaakt brushes) voor een waardevolle toevoeging of zelfs goede basis (denk aan freehand ontwerpen) dienen, maar slecht gebruik zorgt uiteraard ook dat het afbreuk doet aan het geheel, net als bij slecht en overmatig gebruik van filters...Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 12:57:
[...]
Sorry maar mag ik aub ook een mening hebben hier.
Jij zegt brushes ZIJN goed ben ik het niet mee eens ik vind ze waardeloos jij goed meningsverschil is ok maar moet je niet doen of dat van jouw 100% waar is.
Filters vind ik daarentegen wel weer erg handig soms
de brush als tool kun je idd absoluut niet afkraken, ik gebruik hem zo veel, en vaak is er in het eindresultaat niet eens iets van te zien, ik doe dan veel aan fotomanipulatie etc, dan kan ik niet zonder een brush tool, gebruik niet eens custom brushes, maar je hebt ze wel nodig...
de brush waar jij het over heeft is gewoon klikkerdeklik met een of andere custom brush en klaar is kees, dat is sowieso slecht, dan zit iemand gewoon wat raak te klikken en kijkt dan even, mwah ziet er niet eens zo slecht uit... dat is niet de bedoeling als je iets kunstigs maakt, ben ik het mee eens...
maar dat de brushtool waardeloos is of niet noem ik geen mening... als je hem waardeloos noemt weet je gewoon absoluut niet hoe je er mee om moet gaan....
de brush waar jij het over heeft is gewoon klikkerdeklik met een of andere custom brush en klaar is kees, dat is sowieso slecht, dan zit iemand gewoon wat raak te klikken en kijkt dan even, mwah ziet er niet eens zo slecht uit... dat is niet de bedoeling als je iets kunstigs maakt, ben ik het mee eens...
maar dat de brushtool waardeloos is of niet noem ik geen mening... als je hem waardeloos noemt weet je gewoon absoluut niet hoe je er mee om moet gaan....

Wat vinden jullie ervan graag commentaar.
de onderste doet het voor een vagen rede niet. graag daar effe op klikken.
[ Voor 8% gewijzigd door lasharor op 29-04-2006 21:55 ]
Ik ben de laatste tijd druk aan het skinnen voor Day of Defeat: Source.
En ben mijn wips en finals aan het plaatsen op de Day of Defeat forums, maar ik dacht laat ik het hier ook even zien, en even wat comments horen
Deze WIP heb ik net af en zal binnenkort ook mijn andere werk laten zien, en als deze final is natuurlijk.
Deze skin word voor mijn "G.I. Joe & Cobra" project voor Day of Defeat: Source.
Dit is dus de Cobra Commander die ik het beste vond passen bij player model (wat dus niet te customizen is voor multiplayer) wat het dus moeilijk maakt om er een passende skin voor te maken die van een ander character komt zoals Cobra, deze is nog wel te doen maar die van G.I. Joe zijn al iets moeilijker.
Ik heb over een high resolution skin geskinned van iemand anders, maar dat alleen voor basis gebruikt en heb niet alleen colorize layers gebruikt
En wat nog "gecolorized" is ga ik nog veranderen met mijn eigen textuur maar dit is eerst om de kleuren even goed te kunnen zien.
Deze high res skins zijn dus 2048x2048, en werkt niet zo super snel met tig lagen
Comments please
En ben mijn wips en finals aan het plaatsen op de Day of Defeat forums, maar ik dacht laat ik het hier ook even zien, en even wat comments horen
Deze WIP heb ik net af en zal binnenkort ook mijn andere werk laten zien, en als deze final is natuurlijk.
Deze skin word voor mijn "G.I. Joe & Cobra" project voor Day of Defeat: Source.
Dit is dus de Cobra Commander die ik het beste vond passen bij player model (wat dus niet te customizen is voor multiplayer) wat het dus moeilijk maakt om er een passende skin voor te maken die van een ander character komt zoals Cobra, deze is nog wel te doen maar die van G.I. Joe zijn al iets moeilijker.
Ik heb over een high resolution skin geskinned van iemand anders, maar dat alleen voor basis gebruikt en heb niet alleen colorize layers gebruikt
En wat nog "gecolorized" is ga ik nog veranderen met mijn eigen textuur maar dit is eerst om de kleuren even goed te kunnen zien.
Deze high res skins zijn dus 2048x2048, en werkt niet zo super snel met tig lagen
Comments please

[ Voor 13% gewijzigd door RAZORDUDE op 30-04-2006 01:12 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Ziet er gaaf uit!lasharor schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 21:55:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat vinden jullie ervan graag commentaar.
de onderste doet het voor een vagen rede niet. graag daar effe op klikken.
Twee kleine dingetjes, ik zou bij de wereld het licht op de bol van de andere kant laten komen (dus de witte vlek zeg maar op de boven kant, anders is dat een beetje vreemd met de schaduw op de grond.). En misschien kun je bij de snowboarder iets duidelijker het verschil tussen 'lucht' en bergen laten zien...
Die tag / sig ziet er best mooi uit!
Sorry voor de kommaneukerij maar goed:Psboy schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:11:
[...]
Prison Break
[afbeelding]
*Klik voor vergroting*
-"...zal de doodstraf voor Lincoln worden uitgevoerd" --> Zal Lincolns doodvonnis voltrokken worden.
-"Met geen enkele opties" --> Met geen enkele optie.
leoaq.fm // Jeune Loop
http://www.audiofuhrer.de/images/schilderijuitwerk.jpg
Schilderijen in elkaar blenden met een morbide 'ik-haat-koninginne-dag-feel'
Schilderijen in elkaar blenden met een morbide 'ik-haat-koninginne-dag-feel'
[ Voor 15% gewijzigd door Sjoewe op 30-04-2006 15:41 ]
wordt dit topic nou helemaal verbasterd door sigs?
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URI's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.
Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.
In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URI's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.
Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.