Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.995 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Masch schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:07:
[...]

Ook als je vooral PVE wil gaan doen? Ik heb op dit moment eigenlijk weinig items met +dmg, maar wel een manapool van 5300 :D
Magister is leuk maar imho teveel moeite voor wat je ervoor krijgt. De bonussen zijn wel erg leuk, maar verder... Ik ben wel voor full magister gegaan en heb like 1 uur playtime full magister gehad ;)

+dmg is altijd handig, minder mana misschein maar je doet over het algemeen meer damage met een volle manabar.
Ik zit nu op 4 arcanist, 1 diremaul +dmg bracers, robe of the archmage nog 2 magister (belt en shoulders), ik doe met een standaard frostbolt 600-660 (oid) damage met een manabar van 5800 unbuffed (dus ook zonder arcane intellect). In MC heb ik meestal genoeg mana om een boss te killen.

Bij magmadar gisteren, gebruikte ik 2x de robe (350-600 mana), de 2 hoogste gems, evocation (en natuurlijk 1 manabar) en had ongeveer 4800 mana over. Mana zat dus.
+dmg is ook handig voor pve, aangezien een mob sneller doodgaat en er dus minder healing nodig is. Let er wel op dat je op highlevel geen ice armor meer gebruikt maar mage armor. Zeker als je veel gaat instancen. Je zal (als je een redelijke tank hebt) weinig physical damage krijgen, maar wel last hebben van magical damage (waar je de resistance voor nodig hebt). De +30% manaregen tijdens het casten is zeer prettig.

Dus als tips kan ik je het volgende (samenvatting) geven:
- Gebruik mage armor ipv ice armor.
- Ga voor +dmg als je meer burst damage wilt, sneller OOM, maar meer damage per manabar
- Ga voor +int als je meer lange fights hebt. Minder burst damage, maar je doet langer met je manabar.

Als je gaat soloen kan je beter voor +int gaan, aangezien als je een mob killed je altijd mana verpest doordat als je een mob killed met je laatste blast je altijd veel meer damage doet dan nodig. Je bent dan met +int efficienter met je mana dan met +dmg (hoop dat je me snapt, kan het niet helemaal goed uitleggen)
Magister is een leuke set (zeker beter dan green :P), maar losse +dmg items zijn imo beter dan magister. +manaregen zou ik niet voor gaan.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 19:41
Magnoon schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:54:
Is er een plaats waar je guilds kan vinden die mc/zg etc doen op Executus? Of kan ik het beste elke guildmemember ingame gaan whisperen ? :/
warcraftrealms.com kan je een overzicht krijgen, aan welke zijde zit je op Executus? Als horde weet ik wel een paar:
DAWN (zijn het verst en het grootst)
Neophyte (groep van scandinaviers, scan-only)
Outcasts
Voodoo
Order of the everliving
Whatever << zit ik zelf bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-05 21:48
Is WoW ook te krijgen in dvd vorm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

The Realone schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:50:
[...]

EU-Mazrigos...constante ping van 50 maximaal. >:) Ok de server is niet echt heel vol, vooral alliance ontbreekt er wat (ja je leest het goed!), maar er wordt 's avonds toch redelijk gePvP'ed, en voor PvE is het dus echt ideaal omdat er nooit sprake is van lag, laat staan queue's. _/-\o_
Hmm ik speel ook op EU Mazrigos, wat is je nick? :p

Ik ben Rackon 60 warlock uit <Massive>

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Ik wou een char starten op een pvp server maar welke chars zijn er meestal al ten overvloedde en welke zijn echt gewild in een raid bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 19:41
xAndyx schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:25:
Ik wou een char starten op een pvp server maar welke chars zijn er meestal al ten overvloedde en welke zijn echt gewild in een raid bijv?
www.warcraftrealms.com

reken maar erop dat priests het zeldzaamst zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
xAndyx schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:25:
iedereen wil wel priests :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Hmm ok ik ga me is inlezen kwa priest, moet natuurlijk ook wel fun zijn om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 10:05
xAndyx schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:35:
[...]

Hmm ok ik ga me is inlezen kwa priest, moet natuurlijk ook wel fun zijn om te spelen :)
Lees dan gelijk ook een boek over namen kiezen c.q. humor...
"baksteen"

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

nhimf schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:43:
[...]

Als je gaat soloen kan je beter voor +int gaan, aangezien als je een mob killed je altijd mana verpest doordat als je een mob killed met je laatste blast je altijd veel meer damage doet dan nodig. Je bent dan met +int efficienter met je mana dan met +dmg (hoop dat je me snapt, kan het niet helemaal goed uitleggen)
Magister is een leuke set (zeker beter dan green :P), maar losse +dmg items zijn imo beter dan magister. +manaregen zou ik niet voor gaan.
Juist in solo zou ik voor +dmg gaan.
Je grootste tijdrover in soloen is mana drinken, en dat duurt even lang ongeacht hoeveel Int je hebt.
En je kunt jou argument natuurlijk ook omdraaien, Met meer dmg gear was dat laatste schot niet nodig geweest. (ik zelf heb trouwens een lvl4 fireball voor dat soort dingen)

Ik zelf ben pas 2 weken lvl60. om te voorkomen ben ik gerespect. nu heb ik inclusief Mage armor genoeg manaregen om continu frostbolts te kunnen blijven spammen, aangezien ik in MC en ZG altijd te snel OOM raak :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 20:54
Ik heb ff een vraag: ik ben nu lvl 40 en ik wil graag naar de Badlands, maar hoe kom ik er? Moet ik komen via Dun'Morogh of via Loch Modan?

(Ben een Orc, Horde dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-05 22:31

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Mojo schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:28:
[...]

Waarom combineer je de Grind-set en Raid-set niet? In een raid heb ik het liefst ook nog steeds erg veel + Damage. Daarnaast ben je daar toch weinig oom en kan je dus net zo goed +dmg items hebben dan + int :)
Ik verbruik toch heel wat mana tijdens lange boss fights in BWL etc, dus vandaar mijn keuze om niet voor de +dmg te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

superbassie schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:10:
Ik heb ff een vraag: ik ben nu lvl 40 en ik wil graag naar de Badlands, maar hoe kom ik er? Moet ik komen via Dun'Morogh of via Loch Modan?

(Ben een Orc, Horde dus)
Yup, op een PvP server word je nog wel eens neer gehaald door high level alliance maar op een normal server is er niks aan de hand, gewoon die mountaineers negeren.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 10-05 09:40
Loch Modan, vanuit Dun'M kun je alleen in Loch Modan komen (lopend dan).

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 22:02

ErA

Ben best blij met me mage nu. Ben onllangs met MC e.d begonnen, maar heb veel gefarmed voor +dmg gear. Heb nu in full blue, en 1 epic (robe of the archmage), en ok, de bloodtinged kilt uit zul gurub, +250 dmg to spells, en nog +20 frost. Best netjes voor blue only. (vraag me niet naar mijn mana bar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024

(Ben een Orc, Horde dus)
Arathi highlands, wetlands, Loch Modan, Badlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:12
Burning_acid schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:20:
[...]

Hmm ik speel ook op EU Mazrigos, wat is je nick? :p

Ik ben Rackon 60 warlock uit <Massive>
ijscoman uit Lethe...aangenaam. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen hoe ik van Darkshore naar IF kom, zonder een teleport van eem mage? Ik kom er niet helemaal uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 20:54
UltraR-pc schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:53:
[...]

Arathi highlands, wetlands, Loch Modan, Badlands.
Ok, thnx

andere die gereageerd hebben ook btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782

Mensen laat 1 ding duidelijk zijn, ik snap helemaal niks over de dingen waar jullie het over hebben :9 .
En ten 2e jullie zijn zwaar verslaafd. Het is niet normaal hoe snel dit topic loopt. Kan het nauwelijks bijhouden.

Ben net een paar dagen aan het spelen qual`thalas is het dacht ik, met een human warrior lvl 16 nu.
De naam is naktalh. En wat raden jullie mij aan om te worden een (voor een noob dan) Tank of een berseker gerichte char. Ik bedoel wat is makkelijker speelbaar, wil graag het spel rustig aan beginnen.
Hoop dat ik niet teveel fout he geupgrade.

En is de profession mining/blacksmithing een goede skill voor een warrior,of had ik beter alchemy/herbal is het dacht ik kunnen doen? In verband met het maken van healing potions en rage potions.

En is er een beetje een leuke nl guild op qual`thalas want dan zou ik me daar graag bijvoegen. Zit nu in ready for war, en dat is een guild just for fun. En als laatste praten jullie in de guild gewoon nl tegen elkaar of moet dat ook engels zijn?

Owja ik weet niet het is maar een idee, maar zou het niet makkelijk zijn veel gebruikte afkortingen in de startpost op te nemen met betekenis uiteraard. Lees dus net het woord OOM en ik heb echt geen idee wat het is, al sla je me dood(dat laatste is alleen toegestaan in WoW :P ) Mischien wel handig voor de nieuwen hier, kan je toch ff snel kijken van wat betekent dat nadat iemand jou in geheimtaal beantwoord heeft op een vraag ;)
PS: Heb net diablo 2 ook weer geinstalled, dat betekent druk,druk,druk 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 148782 op 02-02-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 148782 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:35:
Mensen laat 1 ding duidelijk zijn, ik snap helemaal niks over de dingen waar jullie het over hebben :9 .
En ten 2e jullie zijn zwaar verslaafd. Het is niet normaal hoe snel dit topic loopt. Kan het nauwelijks bijhouden.

Ben net een paar dagen aan het spelen qual`thalas is het dacht ik, met een human warrior lvl 16 nu.
De naam is naktalh. En wat raden jullie mij aan om te worden een (voor een noob dan) Tank of een berseker gerichte char. Ik bedoel wat is makkelijker speelbaar, wil graag het spel rustig aan beginnen.
Hoop dat ik niet teveel fout he geupgrade.

En is de profession mining/blacksmithing een goede skill voor een warrior,of had ik beter alchemy/herbal is het dacht ik kunnen doen? In verband met het maken van healing potions en rage potions.

En is er een beetje een leuke nl guild op qual`thalas want dan zou ik me daar graag bijvoegen. Zit nu in ready for war, en dat is een guild just for fun. En als laatste praten jullie in de guild gewoon nl tegen elkaar of moet dat ook engels zijn?

PS: Heb net diablo 2 ook weer geinstalled, dat betekent druk,druk,druk 8)7
Ik zou persoonlijk voor tank gaan, is handiger voor later in high-level instances.
Profession heb je goed gekozen :) Je kunt nu voor tot tegen de lvl60 je eigen gear en wapens maken ^^

Ik heb vandaag ook maar een char op Quel'Thalas aangemaakt. Dit is de eerste server waar ik Chuck Norris talk ben tegengekomen >.<

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 10-05 21:30
Mensen,

Ik wil graag weten of ik WoW ook met een wallie card kan betalen.
Zo ja, welke optie moet ik dan kiezen bij de betaling?

Kan iemand mij dit vertellen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

sowieso is die nieuwe gear de gear uit AQ. De rest van de screenies zijn inderdaad de echte nieuwe gebieden maar het lijkt eigelijk meer gemaakt te zijn met een WoW Map viewer.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 16:34
Wieeeh, * enira happy

594g nu. Binnen 1 dag 380g winst gemaakt.
Ik had beast deck nog in me bank liggen, heb eens goed zitten kijken. 100% mana regen voor 15sec is niets voor mij, mijn mana regen out combat zuigt geweldig. Alles int/sta.
Had de ace gekregen(!!!) van een rogue die niet wist wat het was, ik uitgelegd dat het 100g waard was, maar ik mocht em voor 5g hebben. toch maar gedaan.

Na 30g meer uit te hebben gegeven voor de deck gegaan, en toch maar verkocht. 320 bid 450 buyout. Vanavond zat er 372g in mijn mailbox.
Nu ook nog ff flask of the titans recipe te verkopen, is 380 te hoog? :P

Meteen ook maar een ram voor me hunter gekocht....
Anyway, die sets :| Nice enzo :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Me wil Soulforge. :P

Voor de mensen die Nurfed UI gebruiken een vraagje. Kun je Nurfed UI zonder problemen op een alt gebruiken terwijl je het op je main niet gebruikt? Dat ik dus niet constant m'n UI op m'n main in de war gooi bijvoorbeeld terwijl ik 't op m'n alt wel heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 10-05 16:34
Ja dat kan

Bij het addons lijstje kan je aangeven welke addons je voor welke chars wil gebruiken.
Ik heb voor mijn Priest "sheepwatch" uitstaan, en voor mijn hunter en mage "groupbuttons" bijv.

Dat is echt wel handig :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verrek, die functie heb ik nooit gezien. :P Thanks. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Welke server zitten nu de meeste tweakers?
In TS staat dat er in Trollbane de meest grote NL guild zitten. is dit dezelfde als waar de tweakers zitten?

edit:
mn vorige vraag is ook nog niet beantwoord :X

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 02-02-2006 22:26 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226

Owja ik weet niet het is maar een idee, maar zou het niet makkelijk zijn veel gebruikte afkortingen in de startpost op te nemen met betekenis uiteraard. Lees dus net het woord OOM en ik heb echt geen idee wat het is
http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/glossary.html ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

Dat snappen komt vanzelf wel. Gouden regel in WoW, als je niet weet wat iets is of betekend dan heb je het ook (nog) niet nodig ;p

Ennuh, als je nu al probeert dit topic bij te houden, dan vrees ik voor jou ook het ergste hoor :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782

Hahaha bedankt voor de reacties. En ik heb niet voor niets niets jarenlang diablo gespeeld :9 .

En ja ik ben nu ook al verslaafd. Heb mn maat verslaafd gemaakt en diablo binnen anderhalfuur. Belt ie net op he kom je nog online dan lol. De jongn heeft geen geld voor WoW :/ .
Maar probeer het bij te houden hier thnx voor de stragey tips, de link naar de betekenis van de afkortingen.

Ik zal hier nog wel vaker komen :P

PS: leuke NL guild op qual`thalas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hmmz.
Ik weet mn account naam niet meer. Weet hem weer.
Dus ik voer mn mailadres in die gebruikt heb.
Zegt ie dat mn account niet bestaat. :/
Hoe kan ik nu mn account weer gebruiken?
Heb natuurlijk een legale serial enzo

EDIT:
Ingame kan ik wel gewoon inloggen.
Verder heb ik ff een mailtje gedaan naar billing@blizzard.com :)

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 03-02-2006 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Rakkerzero schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 23:30:
Hmmz.
Ik weet mn account naam niet meer. Dus ik voer mn mailadres in die gebruikt heb.
Zegt ie dat mn account niet bestaat. :/
Hoe kan ik nu mn account weer gebruiken?
Heb natuurlijk een legale serial enzo

EDIT:
Ingame kan ik wel gewoon inloggen.
Verder heb ik ff een mailtje gedaan naar billing@blizzard.com :)
Hmmz, je weet je account naam niet meer, maar in-game kan je wel inloggen? Verbeter me als ik er naast zit, maar typ je in de client niet ook je account naam in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ja ik bedacht met later dat ik wel mn inlog naam wel wist, maar dat lost nog niet het probleem op dat ik niet kan inloggen op de site.
Naja, ik zie mn reply van blizzard morgen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:58
Lekker hoor net de game gekocht 45 €...
Kom ik erachter dat je alleen maar via game card of credit card kan betalen :r ...

OMG, waar the fuck is blizzard mee bezig waarom kan het niet gewoon automatisch incasso..
Nu moet ik morgen ook nog eens even naar de winkel om een prepaid card voor 60 dagen te halen.
Daarbij komt ook nog dat ik het bekende euvel heb met de cd's..

Het domme op mijn laptop installeert hij niet goed en op mijn gewone pc wel |:( ...
Bij mijn laptop loopt hij vast of op cd 2 of cd 3 ************ wat is dit nou dan weer 8)7 ..

Ik hoop echt dat dit spel het waard is want dit is gewoon te erg voor woorden..

Waarom moet het nou zo nodig met credit card :/ .

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Dark Master schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 00:31:
Bij mijn laptop loopt hij vast of op cd 2 of cd 3 ************ wat is dit nou dan weer 8)7 ..
Was bij mij opgelost met een reepje extra RAM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Exitium schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 00:32:
[...]

Was bij mij opgelost met een reepje extra RAM. :)
Ik heb er 1 gig ram inzitten dus hoezo extra reepje ram wat is dat voor een gelul :r ...

Verdomde shit blizzard echt ik kots nu op hun ik ben nu gewoon echt pist...

Sorry niet zo tegen jou bedoeld ;) .

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Dark Master schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 00:31:
Lekker hoor net de game gekocht 45 €...
Kom ik erachter dat je alleen maar via game card of credit card kan betalen :r ...

OMG, waar the fuck is blizzard mee bezig waarom kan het niet gewoon automatisch incasso..
Nu moet ik morgen ook nog eens even naar de winkel om een prepaid card voor 60 dagen te halen.
Daarbij komt ook nog dat ik het bekende euvel heb met de cd's..

Het domme op mijn laptop installeert hij niet goed en op mijn gewone pc wel |:( ...

Ik hoop echt dat dit spel het waard is want dit is gewoon te erg voor woorden..

Waarom moet het nou zo nodig met credit card :/ .
Nou nou zeg je kan ook wel overdrijven.
Ten eerste de betaling had je zelf ook wel kunnen opzoeken en staat ook op de verpakking, had je op internet kunnen vragen of aan de verkoper
Ten tweede kan je volgens mij (weet niet zeker) sinds enkele maanden wel met een auto incasso batalen.
Ten derde dat vastlopen is niet zo erg je kan je hele WoW map van je pc kopieren naar je laptop en dan werkt ie gewoon.
Ten vierde schelden en kotssmilies helpen helemaal niks hoor, maar je mag best boos zijn :)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Crowmeister schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 00:56:
[...]

Nou nou zeg je kan ook wel overdrijven.
Ten eerste de betaling had je zelf ook wel kunnen opzoeken en staat ook op de verpakking, had je op internet kunnen vragen of aan de verkoper
Ten tweede kan je volgens mij (weet niet zeker) sinds enkele maanden wel met een auto incasso batalen.
Ten derde dat vastlopen is niet zo erg je kan je hele WoW map van je pc kopieren naar je laptop en dan werkt ie gewoon.
Ten vierde schelden en kotssmilies helpen helemaal niks hoor, maar je mag best boos zijn :)
Mmmm, je zegt automatisch incasso als je me daar even naar kan verwijzen...
Want ik zie niks anders dan creditcard en zo'n prepaid card ?

En ja inderdaad het voelt best lullig aan aangezien ik zin heb om deze game te spelen ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Dark Master schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 01:03:
[...]

En ja inderdaad het voelt best lullig aan aangezien ik zin heb om deze game te spelen ;) ...
Hier staat iets over debet, kan alleen in NL en Oostenrijk :)
Zoek vrij bovenaan -> Direct Debit Option Enabled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
LifeTecH schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:01:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik van Darkshore naar IF kom, zonder een teleport van eem mage? Ik kom er niet helemaal uit..
Als je bij de Innkeeper van de Inn van Auberdine staat, en je omdraait zie je een trap. Die moet je opgaan en dan kom je op de pier. Je moet dan doorlopen over de pier en bij het 'kruispunt' naar links gaan. Daar komt met grote regelmaat een schip die je naar Menethil Harbor brengt. Eenmaal daar aangekomen moet je een flink stuk lopen. Er is gelukkig maar één weg die je uit Menethil Harbor brengt, dus je kan niet in de war raken. (Vergeet niet voordat je Menethil Harbor verlaat om even met de Gryphon Master te praten)

Je komt nu terecht in de Wetlands, de creeps zijn hier tussen de level 20 en 26, als je nog niet zo sterk bent moet je gewoon hard door lopen en in ieder geval zoveel mogelijk op de weg blijven.

De weg is lang en gaat met een bocht naar beneden. Je komt onder andere langs The Green Belt en de Mosshide Fen. Aan het einde van de weg is een tunnel, de tunnel die je brengt naar Dun Algaz. Vervolgens kom je langs een aantal tunnels die je steeds hoger en dieper de bergen in brengen. Als je die goed volgt dan kom je vanzelf bij Dun Morogh. (Bij een enkele tunnel is een mob van level 20 ofzo, ben je niet sterk genoeg, probeer dan gewoon hard langs hem te rennen.)
Nu volg je de weg naar het zuiden en diezelfde weg gaat vanzelf met een bocht naar het westen en als je ongeveer halverwege Dun Morogh bent moet je de afslag naar het Noorden nemen....hier kun je ook gewoon de borden volgen of iemand vragen waar IronForge is.
(Kijk wel uit aan wie je iets vraagt in IronForge, het stikt daar van de buitengewoon arrogante level 60s die je liever uitlachen en belachelijk maken als je iets niet weet in plaats van je te helpen, tenminste, dat is mijn ervaring).

Als je het bij de tunnels niet goed doet, dus een verkeerde neemt, dan kom je uit bij Loch Modan.
Hier moet je de weg dan richting het zuiden volgen en dan de eerste de beste weg die naar het westen gaat (door de bergen via een tunnel) nemen, dan kom je ook in Dun Morogh en hoef je alleen maar naar het westen te lopen en kom je na verloop van tijd ook langs de afslag naar IronForge.

De hele reis duur ongeveer 25-30 minuten.

Als je ook met de Gryphon master in Ironforge praat kun je voortaan vliegen naar Menethil Harbor (en terug natuurlijk), dit duurt dan slechts 2 minuten en kost iets meer dan 3 silver. De moeite waard dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Ja ik heb het gezien maar dit kan alleen als je een account hebt....
Wat eigenlijk nergens op slaat maarja ik zal wel een gamecard halen...

Zal ik die 1ste maand natuurlijk ook niet gratis krijgen ofniet?
Beetje afzetterij om eerlijk te zijn, maarja het is nou eenmaal zo wie wat wil moet ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dark Master schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 01:03:
[...]

Misschien moet je je eens beter oriënteren voordat je een game van €45 euro koopt. Op de verpakking staat namelijk duidelijk aangegeven wat de betaalmogelijkheden zijn. Het moet niet zo zijn dat men bij het uitgeven van een MMORPG voor elk Europees land een automatische incassomogelijkheid moet gaan regelen. Dat kun je ook niet verwachten als klant.

Als je het werkelijk te erg voor woorden vindt, breng het spel dan gewoon terug. Scheelt weer een in-game chagrijn voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Genghis Khan schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 01:21:
[...]

Misschien moet je je eens beter oriënteren voordat je een game van €45 euro koopt. Op de verpakking staat namelijk duidelijk aangegeven wat de betaalmogelijkheden zijn. Het moet niet zo zijn dat men bij het uitgeven van een MMORPG voor elk Europees land een automatische incassomogelijkheid moet gaan regelen. Dat kun je ook niet verwachten als klant.

Als je het werkelijk te erg voor woorden vindt, breng het spel dan gewoon terug. Scheelt weer een in-game chagrijn voor ons.
Goh wat zijn we weer aardig vandaag merk ik...
Die mensen die deze game hebben gemaakt die maken zowiezo al een ongelofelijke winst hierop.

Oke is niet erg waar ben je anders game ontwerper voor toch ?
Maar dan mogen ze wel de betalingsmogelijkheden iets beter voor elkaar maken. (Nee niet iedereen heeft geld voor een creditcard.)
En ja ik heb me goed georiënteerd voordat ik deze game kocht, want ik heb van iemand gehoord dat je het wel via automatisch incasso kon doen.

Maar dit heb ik dus niet kunnen vinden, nu wel maar het is alleen mogelijk als je een account hebt.
Plus dan heb ik dat cd kwaaltje ook nog nou ik wil niet veel zeggen maar dat is toch wel een ernstige zaak, je betaalt immers al veel voor deze game.

Maarja het maakt niks meer uit ik ga de waardevolle tips die ik heb gekregen maar uitvoeren.
Want ik had me helemaal verheugd om hem vandaag al te spelen snap je?

Is ook niet zo gek is en blijft een mooie game ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Dark Master schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 01:20:
Zal ik die 1ste maand natuurlijk ook niet gratis krijgen ofniet?
Beetje afzetterij om eerlijk te zijn, maarja het is nou eenmaal zo wie wat wil moet ook wat.
Mja, sorry hoor. Maar ze hebben grote lading servers die ze moeten onderhouden, ze leveren al een jaar lang constante content updates, daar mag best wel een klein bedrag per maand tegenover staan, zeker als je het vergelijkt met hoe lang dit spel wel niet te spelen blijft tov een 'normaal' spel.

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

AleXnl schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:11:
Is WoW ook te krijgen in dvd vorm?
Nope, Je krijgt 4 CD's die de installatie moeten verzorgen.
Rakkerzero schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:46:
Mensen,

Ik wil graag weten of ik WoW ook met een wallie card kan betalen.
Zo ja, welke optie moet ik dan kiezen bij de betaling?

Kan iemand mij dit vertellen?
Kan niet met wallie. Alleen CC (Credit Card), Game Card (26,77 heb je 60 dagen) of sinds kort Direct Debit (via de bank rekening, maar dit loopt nog niet echt soepel bij iedereen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 13-09-2024
Rakkerzero schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 00:23:
Ja ik bedacht met later dat ik wel mn inlog naam wel wist, maar dat lost nog niet het probleem op dat ik niet kan inloggen op de site.
Log je wel in op www.wow-europe.com ? en niet de internationale site want daar kan je niet op inloggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Tonio schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 02:23:
[...]

Mja, sorry hoor. Maar ze hebben grote lading servers die ze moeten onderhouden, ze leveren al een jaar lang constante content updates, daar mag best wel een klein bedrag per maand tegenover staan, zeker als je het vergelijkt met hoe lang dit spel wel niet te spelen blijft tov een 'normaal' spel.
Ik vind het ook niet erg om ervoor te betalen!
Maar ik vind dat ze die betalingsmogelijkheden slecht voor elkaar hebben...

Sorry hoor maar ik ga echt niet op 18 jarige leeftijd met een creditcard lopen 8)7 ..
Daarbij komt dat er op de verpakking staat dat de 1ste maand vrij is om te spelen?
Daar ga je dan toch ook automatisch vanuit of niet.

En ze zullen echt wel een dikke winst maken hoor, waarom denk je anders dat die updates zo snel uitkomen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
waarom zou je als 18 jarige geen cc hebben ? Ik gebruik die van mij alleen voor online betalingen en voor de rest ligt hij in de kast. Maar goed dat verschilt per persoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Zo moeilijk is het ook niet om aan gamecards te komen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155702

Er is al heel veel gediscusseerd over CC en dergelijke, ter info:
Maandelijkse Kosten
1 maand 3 maanden 6 maanden
US $15 $14 $13
EU €13 €12 €11

Om een account aan te maken moet je -altijd- een creditcard of gamecard nummer invoeren!

Do I need to enter credit card information to register an account?

When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option.

Waarom is WoW niet gratis?
Zoals bij elke MMORPG gebruikelijk is zal dit maandelijkse bedrag gebruikt worden voor het onderhoud van de servers en het spel zelf. Het heeft geen zin om daar in dit topic over te gaan discussieren, die discussie is al vele malen gevoerd en het maandelijkse bedrag verdwijnt er echt niet mee. Wordt er zelfs niet eens lager van.

Dan ga ik wel lekker op een private server spelen!
Heel veel plezier (met z'n vieren) maar begin er niet over in dit topic aangezien dit niet gewenst is en Blizzard deze servers als illegaal ziet. http://www.gotwow.net
Dit staat in de start post. Betaling is nou eenmaal zo tevens komt het ook vaak voor dat een van de cd's het niet lekker doen, bij mij ook.

Maar als je het dan voor elkaar hebt, wat een plezier >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 155702 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 08:22:
Er is al heel veel gediscusseerd over CC en dergelijke, ter info:

[...]

Dit staat in de start post. Betaling is nou eenmaal zo tevens komt het ook vaak voor dat een van de cd's het niet lekker doen, bij mij ook.

Maar als je het dan voor elkaar hebt, wat een plezier >:)
mmm dat heb ik ook heel erg irritant cd 3 wil het gewoon niet doen, en hij is nieuw. Maar goed ik heb gewoon die van me broertje toen geinstalleert en me eigen cd key gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Direct Debet werkt perfect hier bij mij, wel zorgen dat je precies de account naam invoert die op je pasje staat. Die automatische encasso kan echter niet gebruikt worden om je account te registreren, daar is de oldschool creditcard of gamecard voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:31
En als je game niet wil installeren op je laptop maar wel op je normale pc is dat ook geen probleem.
WoW heeft nml geen register settings nodig en je kan hem dus na installaite op je PC 1op1 naar je lappie kopieeren.

En je kan ook een account creeren zonder een CC cq GC, staat genoeg hiervan ook ergens in dit topic (of het vorige), had te maken met het selecteren van duitsland en dan een 9cijferig blahblah nummer in geven. Als dan je account is gecreerd kan je daarna je billing info veranderen naar Direct Debt of whateve je wil.

Over gear, mijn mage heeft maar 1 set met gear, daarnaast heb ik 3/4 items (ony chain/tidal loop/fireproof cloak/flarecore gloves) die ik equip als ik meer FR nodig heb.
Heb nu +295dmg, komt op korte termijn nog minimaal 15/45 bij, heb een manapool van 6900self buffed (7700 fully raid buffed) en rond de 3600 hp.
Ik kom tijdens MC zelden tot nooit in mana troubles, ik gebruik incidenteel mana pots en uiteraard wel de mana gems. Met JoW op de mob, wisdom op me self en me mark of the dragonlord ring die ik vaak gebruik in pve regen ik over de 100mana per tick (en nope ik heb geen evocation).
Hiermee kom ik zelfs Golemagg en Ranganros helemaal door.

Ben naast me hunter alt nu ook een rogue begonnen, ik moet zeggen dat dat erg snel grind, bijna geen downtime (nog minder dan me hunter) en het speelt best lekker.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 10-05 21:01
nhimf schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:43:
[...]

Magister is leuk maar imho teveel moeite voor wat je ervoor krijgt. De bonussen zijn wel erg leuk, maar verder... Ik ben wel voor full magister gegaan en heb like 1 uur playtime full magister gehad ;)

+dmg is altijd handig, minder mana misschein maar je doet over het algemeen meer damage met een volle manabar.
Ik zit nu op 4 arcanist, 1 diremaul +dmg bracers, robe of the archmage nog 2 magister (belt en shoulders), ik doe met een standaard frostbolt 600-660 (oid) damage met een manabar van 5800 unbuffed (dus ook zonder arcane intellect). In MC heb ik meestal genoeg mana om een boss te killen.

Bij magmadar gisteren, gebruikte ik 2x de robe (350-600 mana), de 2 hoogste gems, evocation (en natuurlijk 1 manabar) en had ongeveer 4800 mana over. Mana zat dus.
+dmg is ook handig voor pve, aangezien een mob sneller doodgaat en er dus minder healing nodig is. Let er wel op dat je op highlevel geen ice armor meer gebruikt maar mage armor. Zeker als je veel gaat instancen. Je zal (als je een redelijke tank hebt) weinig physical damage krijgen, maar wel last hebben van magical damage (waar je de resistance voor nodig hebt). De +30% manaregen tijdens het casten is zeer prettig.

Dus als tips kan ik je het volgende (samenvatting) geven:
- Gebruik mage armor ipv ice armor.
- Ga voor +dmg als je meer burst damage wilt, sneller OOM, maar meer damage per manabar
- Ga voor +int als je meer lange fights hebt. Minder burst damage, maar je doet langer met je manabar.

Dank dank voor deze erg goed uitleg. Ik heb besloten om me niet op bepaalde items te gaan focussen, ik neem gewoon alles wat voor mij een verbetering is en wat op mijn weg komt en ga een scheiding maken tussen +int/ +sta en +dmg gear.

Gisteren veel quests gedaan in Felwood, daar ongeveer 53000 exp in anderhalf uur gehaald (wel rested ), niet slecht dacht ik zo :D Nu alweer halverwege lvl 54.

Nog een vraagje. Bij ons in de guild is het mogelijk om elkaars notes te veranderen in het 'social' scherm. Is dit een foutje van onze GM of is dit een foutje van Blizzard?

[ Voor 7% gewijzigd door Masch op 03-02-2006 09:10 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Nee & Nee... Als officer kun je die dingen veranderen...

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Rakkerzero schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 00:23:
Als je op EU speelt, moet je niet proberen om in te loggen op www.worldofwarcraft.com maar op www.wow-europe.com :P

gokje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Reeds gekeken op Thottbot, deze kon mij alleen niet de juiste gegevens verschaffen voor Horde.

Waar kan ik de quest 'Carrot on Stick' afhalen?
Heb nu tig rondjes gelopen in Gadgetzan, maar kan hem nergens krijgen, terwijl dit zeker zou moeten kunnen vanaf level 47.
M'n main heeft hem wel, alleen da's al weer zo'n tijd geleden, dat het enige wat ik nog weet, is dat je deze in Gadgetzan kunt krijgen.

Maar waar en, zijn er pre-questen vooraf??

Gisteren nog even ZF gedaan, in totaal vier keer een whipe vanwege den dolle Hunter.
Vast gebeten door z'n pet die geinfecteerd was met hondsdolheid.

Whipe (1):
De cave bij boss Antu'sul in rennen en vervolgens aggro-en terwijl de omgeving nog niet eens gecleared was en de casters op een kwart mana zaten.

Whipe (2):
Na een lange wandeling en rez, wederom de cave inrennen terwijl nog niemand gereed was.
Boss wel gekilled overigens.

Whipe (3) Armor yellow 65%:
Aangekomen bij boss Witch Doctor Zum'rah.
Deze gecleared zonder problemen en gepassed op Jumanza Grips. Stom, en dat terwijl ik Dreamweave hands heb.
Ach ja, iemand anders weer blij gemaakt.

Alvorens de boss te clearen, meerdere keren duidelijk gemaakt 'Don't open the graves'.
Jawel, meerdere keren.
En wat gebeurt er? Jawel, u raadt het al.
Hunter opent graf numero uno. Nou ja, geen probleem, 2 mobs die eruit komen, peace of cake.
Totdat meneer hondsdolheid besluit om er gelijk een tweede bij te openen.
Nog drie mobs erbij, waarvan één anders is als de overige vier en sterker.

Whipe (4) Armor yellow 55%:
De tank is even naar Gadgetzan om z'n gear te repairen en ondertussen aggro-en we vier mobs.
Geen probleem, vier minus 1 schaap is nog maar drie mobs.
Pet tankt een mob dus blijven er nog maar twee over. Ik (mage) en een Warlock nemen een mob te pakken en de hunter neemt de ander te pakken.
Zou een eitje moeten zijn, mits natuurlijk de hondsdolle hunter geen rare capriolen uit zou halen. Jawel, u raadt het al, hij deed het weer.
Terwijl hij bezig was een mob, begint hij z'n pet te assisten. En omdat hij dat niet bepaald goed kon handelen, gebashed worden door een mob en een andere mob attacken die al 'getanked' werd: Fein Death'.

Wat een -piep- van een hunter. Alle clothies dood: ik, lock en healer.

Oef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Anoniem: 87300 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:32:
Reeds gekeken op Thottbot, deze kon mij alleen niet de juiste gegevens verschaffen voor Horde.

Heb nu tig rondjes gelopen in Gadgetzan, maar kan hem nergens krijgen, terwijl dit zeker zou moeten kunnen vanaf level 47.
M'n main heeft hem wel, alleen da's al weer zo'n tijd geleden, dat het enige wat ik nog weet, is dat je deze in Gadgetzan kunt krijgen.

knip
Fout.

Deze quest is op te halen in de shimmering flats ofzoiets. Bij die racebaan iig

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49591

Anoniem: 148782 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:35:...
En als laatste praten jullie in de guild gewoon nl tegen elkaar of moet dat ook engels zijn?

Owja ik weet niet het is maar een idee, maar zou het niet makkelijk zijn veel gebruikte afkortingen in de startpost op te nemen met betekenis uiteraard. Lees dus net het woord OOM en ik heb echt geen idee wat het is, al sla je me dood(dat laatste is alleen toegestaan in WoW :P ) Mischien wel handig voor de nieuwen hier, kan je toch ff snel kijken van wat betekent dat nadat iemand jou in geheimtaal beantwoord heeft op een vraag ;)
...
Ik zit zelf bij Cantonium Elites (Aszune) en wij zijn een NL guild, dus we praten ook Nederlands in de guildchat. Maar zo zijn er ook Scandinavische guilds, spaanse guilds etc etc, of internationale guids waar gewoon engels wordt gepraat aangezien iedereen dat (tot op zekere hoogte) kan spreken.
Verder is Teamspeak/Ventrilo wel een tip als je een beetje leuke guild hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dark Master schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 07:46:
Sorry hoor maar ik ga echt niet op 18 jarige leeftijd met een creditcard lopen 8)7 ..
Daarbij komt dat er op de verpakking staat dat de 1ste maand vrij is om te spelen?
Daar ga je dan toch ook automatisch vanuit of niet.
Dat is ook zo? Je eerste maand is gratis. Je gaat pas na de 1e maand betalen.

En wat betreft die CC: dat kost je niks, krijg je standaard bij zowat elke studentenrekening. Niet zo zeuren, je hebt 3 verschillende betaalmogelijkheden, dat is genoeg.
Ik snap niet dat je dat accepteert. Ik kick zo'n type gewoon na een paar keer. ZF is geen instance waar je je kan permitteren in 't rond te kloten.

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 03-02-2006 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=2770

die quest :) je kan em al op lvl 40 halen (de quest dus)
*Teh drama wipefest*
ik blijf me verbazen hoe lang sommige mensen toch vol blijven houden
had bij de 2e wipe van die hunter of hem al gekickt of zelf me HS gebruikt :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r

Gisteren nog even ZF gedaan, in totaal vier keer een whipe vanwege den dolle Hunter.
Vast gebeten door z'n pet die geinfecteerd was met hondsdolheid.

Whipe (1):
De cave bij boss Antu'sul in rennen en vervolgens aggro-en terwijl de omgeving nog niet eens gecleared was en de casters op een kwart mana zaten.

Whipe (2):
Na een lange wandeling en rez, wederom de cave inrennen terwijl nog niemand gereed was.
Boss wel gekilled overigens.

Whipe (3) Armor yellow 65%:
Aangekomen bij boss Witch Doctor Zum'rah.
Deze gecleared zonder problemen en gepassed op Jumanza Grips. Stom, en dat terwijl ik Dreamweave hands heb.
Ach ja, iemand anders weer blij gemaakt.

Alvorens de boss te clearen, meerdere keren duidelijk gemaakt 'Don't open the graves'.
Jawel, meerdere keren.
En wat gebeurt er? Jawel, u raadt het al.
Hunter opent graf numero uno. Nou ja, geen probleem, 2 mobs die eruit komen, peace of cake.
Totdat meneer hondsdolheid besluit om er gelijk een tweede bij te openen.
Nog drie mobs erbij, waarvan één anders is als de overige vier en sterker.

Whipe (4) Armor yellow 55%:
De tank is even naar Gadgetzan om z'n gear te repairen en ondertussen aggro-en we vier mobs.
Geen probleem, vier minus 1 schaap is nog maar drie mobs.
Pet tankt een mob dus blijven er nog maar twee over. Ik (mage) en een Warlock nemen een mob te pakken en de hunter neemt de ander te pakken.
Zou een eitje moeten zijn, mits natuurlijk de hondsdolle hunter geen rare capriolen uit zou halen. Jawel, u raadt het al, hij deed het weer.
Terwijl hij bezig was een mob, begint hij z'n pet te assisten. En omdat hij dat niet bepaald goed kon handelen, gebashed worden door een mob en een andere mob attacken die al 'getanked' werd: Fein Death'.

Oef.
Bij de racetrack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:25:
[...]

Als je op EU speelt, moet je niet proberen om in te loggen op www.worldofwarcraft.com maar op www.wow-europe.com :P

gokje?
Ik zat idd op de verkeerde website. Maar ook op wow-europe.com kan ik niet inloggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

heuveltje schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:51:
[...]

Juist in solo zou ik voor +dmg gaan.
Je grootste tijdrover in soloen is mana drinken, en dat duurt even lang ongeacht hoeveel Int je hebt.
En je kunt jou argument natuurlijk ook omdraaien, Met meer dmg gear was dat laatste schot niet nodig geweest. (ik zelf heb trouwens een lvl4 fireball voor dat soort dingen)

Ik zelf ben pas 2 weken lvl60. om te voorkomen ben ik gerespect. nu heb ik inclusief Mage armor genoeg manaregen om continu frostbolts te kunnen blijven spammen, aangezien ik in MC en ZG altijd te snel OOM raak :(
Daar heb je op zich wel een punt mee ;), dus ga voor +dmg all the way :P

In MC kan je snel oom gaan, maar zorg er gewoon voor dat je tussen _alle_ battles drinkt. Ookal heb je maar 15% mana gebruikt, gewoon drinken, kost je toch niets. En je begint een nieuwe battle met een volle manabar. In een 3-3.5 uur durende run heb ik nog nooit meer dan 60 water gebruikt, dus als je 3 stacks hebt dan red je het wel met je water. (crystal water uiteraard)

Daarnaast las ik dat iemand voor +int gaat in BWL, ten eerste hoe kan je met epix voor niet +dmg gear gaan? Arcanist is voor een pre-bwl redelijk makkelijk te krijgen en heeft allemaal +dmg en +crit.
Daarnaast zal je hulp met killen niet meer of minder worden als j sneller oom gaat, bij een mage gaat het alleen maar om hoeveel damage je doet. Je moet het zo zien: In een battle doe je zoveel damage, hoe meer hoe belangrijker je inzet is geweest in de battle.Over hoeveel tijd je dat doet is (veel) minder belangrijk.
Dus stel de battle duurt 5 mins en in die 5 mins heb je 3 mins meegedaan en 35000dmg gedaan of je gaat voor +int en je doet de volle 5 mins mee en hebt 30000dmg gedaan. Dan heb je dus over een langere tijd minder damage gedaan en is je inzet minder belangrijk geweest (iemand anders heeft die missende 5000dmg voor je moeten doen. De getallen zijn natuurlijk fictief).
Het gaat er imo niet om hoe lang he duurt voordat je oom gaat, maar om hoeveel damage je op de boss doet. Mijn ervaring is dat je met +dmg meer damage doet met een volle manabar, maar sneller oom gaat, dus kan het gebeuren dat je de laatste 5-10% van de boss weinig doet. Maar die 5-10% is wel wat eerder bereikt.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Anoniem: 22297 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 02:24:
Het zijn er 5 om precies te zijn :)

Gister een character op een pvp server (Ahn'Qiraj) aangemaakt en het valt me tot nu toe allemaal reuze mee. Verwachtte een beetje dat ik constant afgemaakt zou worden door hogere levels, maar tot nu toe is het niet anders geweest dan een pve server :)

[ Voor 3% gewijzigd door xAndyx op 03-02-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Anoniem: 22297 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 02:24:
[...]

[...]
Hoe komt het dan dat ik net via een particulier een dvd versie besteld heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:39

nwagenaar

God, root. What's the differen

Ik ben sinds afgelopen maandag ook maar eens begonnen met WoW, ik had de originele CD's en twee Gamecards al maanden in huis liggen maar had er gewoon geen tijd voor om er eens uitgebreid voor te zitten. Kortom, ik ben een complete n00b wat WoW betreft ;) Ben na een 4 avonden spelen (20:30 t/m 23:00 uur) een L17 NE-Druid en speel op de Emeriss PvP realm.

Ben voornamelijk bezig geweest met questen en ben (net) begonnen met de mining profession (herbalism is next, iemand een idee waar ik dit kan leren?). Ik zit alleen te kijken naar de talents, is het mogelijk om dit op een later tijdstip aan te passen, of zit ik hier altijd aan vast?

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
nwagenaar schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:27:
Ik ben sinds afgelopen maandag ook maar eens begonnen met WoW, ik had de originele CD's en twee Gamecards al maanden in huis liggen maar had er gewoon geen tijd voor om er eens uitgebreid voor te zitten. Kortom, ik ben een complete n00b wat WoW betreft ;) Ben na een 4 avonden spelen (20:30 t/m 23:00 uur) een L17 NE-Druid en speel op de Emeriss PvP realm.

Ben voornamelijk bezig geweest met questen en ben (net) begonnen met de mining profession (herbalism is next, iemand een idee waar ik dit kan leren?). Ik zit alleen te kijken naar de talents, is het mogelijk om dit op een later tijdstip aan te passen, of zit ik hier altijd aan vast?
Professions kan je in de grotere steden leren, vraag even aan een guard waar het is en hij zet dan een vlaggetje op je map waar het precies is.

Aan talents zit je niet vast, kost alleen wel gold als je het wil veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
nwagenaar schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:27:

Waarom neem je 2 gathering professions? En waarom Mining als je druid bent? Verder zou ik je aanraden om skinning en leatherworking of herbalism en alchemy te nemen als profession. En als je wilt weten waar je een bepaalde profession kan leren moet je even met een guard in Darnassus praten, dan krijg je een pijltje in je minimap te zien.
Je kunt je talents later aanpassen maar dat gaat je dan wat kosten. De eerste keer veranderen kostte 5g iirc.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Als je voor het goud gaat zou ik kiezen voor Mining en Skinning en pas na je mount, Skinning droppen en een ander nemen.
Of juist niet.

-edit-
Ben nog niet helemaal wakker geloof ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 87300 op 03-02-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 15:01
xAndyx schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:22:
[...]

Het zijn er 5 om precies te zijn :)
Het zijn er toch echt 4 :)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Ik heb er echt 5 :7, en hij vraagt ook om alle 5 tijdens install. Misschien hebben ze een cd toegevoegd zodat de WoW client gelijk wat word geupdate ofzo. Wel vaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
bij mij toch 100% tot 2x toe 5cd box. ?!?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
@nwagenaar
Je talents kun je later aanpassen, maar wees hier voorzichtig mee, dit is erg duur. In het begin niet, maar je zit snel op 40G voor een respec.

Over je professions; waarom neem je, als je mining hebt, herbalism erbij? Dan heb je twee gathering professions en zul je dus niks voor jezelf kunnen maken. Ik speel zelf geen druid, maar normaal gesproken lijkt het mij handiger om een gathering en een crafting profession te hebben. dit moet je natuurlijk zelf weten, just my 2 cents :p

edit:
niet eerst de telefoon opnemen en dan posten :D :D dat lukt niet in dit topic

[ Voor 9% gewijzigd door Masch op 03-02-2006 10:38 ]

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

xAndyx schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:29:
[...]
Professions kan je in de grotere steden leren, vraag even aan een guard waar het is en hij zet dan een vlaggetje op je map waar het precies is.

Aan talents zit je niet vast, kost alleen wel gold als je het wil veranderen.
Ok, dat is handig om te weten. Binnenkort maar eens terug gaan naar Darnassus om na te gaan of ik daar Herbalism kan 'leren'. Ik heb het zo wie zo nodig voor een Druid Quest en ik moet ook nog terug om wat nieuwe spells te leren :)

Ik ben blij dat ik de talents mogelijk kan aanpassen, nu nog even uitzoeken hoe ik dit moet doen (maar daar kom ik zelf wel uit). Tsja en Golds, dat heb ik nog (lang) niet dus dit is voor latere zorg.

Wat ik mij nog wel afvraag, in hoeverre is een mindere armor piece met extra zaken (bijvoorbeeld: stamina +2, intelligence +1, etc) een toevoeging ten opzichte van een armor piece met meer armor (bijvoorbeeld: mindere variant heeft 65 terwijl de armor met de extra's beschikt over 60 armor) aangezien ik nog een 'low-level' NE-Druid ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 15:22

DinX

Motormuis

Masch schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:36:
@nwagenaar
Je talents kun je later aanpassen, maar wees hier voorzichtig mee, dit is erg duur. In het begin niet, maar je zit snel op 40G voor een respec.

Over je professions; waarom neem je, als je mining hebt, herbalism erbij? Dan heb je twee gathering professions en zul je dus niks voor jezelf kunnen maken. Ik speel zelf geen druid, maar normaal gesproken lijkt het mij handiger om een gathering en een crafting profession te hebben. dit moet je natuurlijk zelf weten, just my 2 cents :p

edit:
niet eerst de telefoon opnemen en dan posten :D :D dat lukt niet in dit topic
2 gathering profs brengen veel geld binnen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
nwagenaar schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:37:
[...]

Wat ik mij nog wel afvraag, in hoeverre is een mindere armor piece met extra zaken (bijvoorbeeld: stamina +2, intelligence +1, etc) een toevoeging ten opzichte van een armor piece met meer armor (bijvoorbeeld: mindere variant heeft 65 terwijl de armor met de extra's beschikt over 60 armor) aangezien ik nog een 'low-level' NE-Druid ben?
De extra stats en het nut daarvan kun je opzoeken in je char. screen en dan met de mouse-over over de stat.

Overigens zou ik altijd kiezen voor nuttige extra stats over een relatief lagere armor stat. 5pt is verwaarloosbaar qua damage-taken. Zeker als druid met je healspell zou ik kiezen voor stats met extra manapool enzo.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Dirk IJntema schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:35:
[...]

bij mij toch 100% tot 2x toe 5cd box. ?!?
Heel vaag :) Nouja, verder ook niet boeiend, zo lang we het allemaal maar kunnen spelen :)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-05 14:09

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

xAndyx schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:35:
[...]

Ik heb er echt 5 :7, en hij vraagt ook om alle 5 tijdens install. Misschien hebben ze een cd toegevoegd zodat de WoW client gelijk wat word geupdate ofzo. Wel vaag :)
Pics? :)

Ik heb ook 4 CD's maar ik wil wel eens de 5 CD versie zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik heb ook de 4CD versie, heb eerlijk gezegd ook nooit gehoord van een 5cd versie. En ik heb nog een DVD versie ^_^

@DinX
Op een nieuwe/lege server brengt craften ook best veel op hoor, aangezien er daar nog mensen zijn die behoefte hebben aan low level dingen.

offtopic:
@-ETz-Memphis Z
Mooi avatar ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Dirk IJntema schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:42:
[...]
De extra stats en het nut daarvan kun je opzoeken in je char. screen en dan met de mouse-over over de stat.

Overigens zou ik altijd kiezen voor nuttige extra stats over een relatief lagere armor stat. 5pt is verwaarloosbaar qua damage-taken. Zeker als druid met je healspell zou ik kiezen voor stats met extra manapool enzo.
Ok dan, moet ik vanavond dus maar eens even napluizen hoe de stats in elkaar zitten en om ervoor te zorgen dat ik een betere balans kan vinden :P

@Chester en @Masch

Ik dacht dat mining een goede keuze zou zijn, juist omdat ik nogal eens Copper/Silver shortage heb (kwam er laatst dus achter dat ik mijn armor ook moest fixen bijvoorbeeld, nog nooit opgelet). Bovendien zit ik in Darkshore en het geld wat er gedropped worden is relatief weinig (niet genoeg om betere armor of betere spells te kopen). Wat betreft de tweede profession, ik ben nog niet helemaal zeker welke ik ga doen. Maar het probleem is nu, dat ik Herbalism nodig heb voor mijn tweede Druid quest. En tot nu toe heeft niemand mij willen helpen om een item te bemachtigen (die alleen via Herbalism te verkrijgen is). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
AleXnl schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:27:
Hoe komt het dan dat ik net via een particulier een dvd versie besteld heb?
Een "particulier"? Ik hoop van harte voor je dat je geen gekopieerde versie krijgt, want dat gaat per definitie niet werken.
Tegenwoordig 5, hoef je niet 500MB aan patches te downloaden ;) De versie die vorig jaar in de winkel ligt heeft er inderdaad 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 15:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hier gaat iets fout... :X

[ Voor 156% gewijzigd door --MeAngry-- op 03-02-2006 10:54 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Same here, 4 cd's, eerste levering retail games in NL. Waarschijnlijk is er in de loop van het afgelopen jaar een extra CD toegevoegd waarop een cumulatieve patch staat oid. Lijkt mij tenminste de meest verklaarbare redenatie ;)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:50:
[...]

Een "particulier"? Ik hoop van harte voor je dat je geen gekopieerde versie krijgt, want dat gaat per definitie niet werken.

[...]

Tegenwoordig 5, hoef je niet 500MB aan patches te downloaden ;) De versie die vorig jaar in de winkel ligt heeft er inderdaad 4.
Kan best om een legale versie gaan hoor. PCZone heeft eens een keer een DVD meegegeven met een guest serial.

offtopic:
@MeAngry
Maak die site nou eens af :P

[ Voor 8% gewijzigd door Chester op 03-02-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Chester schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:53:
Kan best om een legale versie gaan hoor. PCZone heeft eens een keer een DVD meegegeven met een guest serial.
Zal best, maar dan moet je alsnog een volledige versie kopen om het te spelen, en die volledige versies zijn AFAIK niet op DVD beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Het zou om een originele versie gaan met boekjes en ongebruikte authentication key, maar nu begin ik te twijfelen. Naja, ik zie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
nwagenaar schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:50:
[...]

Ok dan, moet ik vanavond dus maar eens even napluizen hoe de stats in elkaar zitten en om ervoor te zorgen dat ik een betere balans kan vinden :P

@Chester en @Masch

Ik dacht dat mining een goede keuze zou zijn, juist omdat ik nogal eens Copper/Silver shortage heb (kwam er laatst dus achter dat ik mijn armor ook moest fixen bijvoorbeeld, nog nooit opgelet). Bovendien zit ik in Darkshore en het geld wat er gedropped worden is relatief weinig (niet genoeg om betere armor of betere spells te kopen). Wat betreft de tweede profession, ik ben nog niet helemaal zeker welke ik ga doen. Maar het probleem is nu, dat ik Herbalism nodig heb voor mijn tweede Druid quest. En tot nu toe heeft niemand mij willen helpen om een item te bemachtigen (die alleen via Herbalism te verkrijgen is). ;)
Het is jouw goed recht om 2 gath. professions te nemen hoor.

Ik vraag me alleen af na je verhaal; gebruik je de AH wel? Ik kan me niet voorstellen dat bepaalde herbs hier niet te verkrijgen zijn.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

die special edition was toen wel in dvd verkrijgbaar zeg maar die versie waar je ook die ingame pet bij kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Kan iemand is kijken of deze build wel gaat om mee naar lvl 60 te levelen (warlock);
http://www.wowhead.com/talent/?IE0fVRboVocxZxx0z

Ben van plan om als ik uiteindelijk 60 ben het een en ander te tweaken omdat ik dan niet meer hoef te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

nwagenaar schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:50:
[...]

@Chester en @Masch

hahaha copper/silver is je geld dat is niet iets wat je kan minen. Je kan wel copper ore en silver ore minenen maar das dus geen geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
MysticSnake schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 01:19:
[...]

Als je bij de Innkeeper van de Inn van Auberdine staat, en je omdraait zie je een trap. Die moet je opgaan en dan kom je op de pier. Je moet dan doorlopen over de pier en bij het 'kruispunt' naar links gaan. Daar komt met grote regelmaat een schip die je naar Menethil Harbor brengt. Eenmaal daar aangekomen moet je een flink stuk lopen. Er is gelukkig maar één weg die je uit Menethil Harbor brengt, dus je kan niet in de war raken. (Vergeet niet voordat je Menethil Harbor verlaat om even met de Gryphon Master te praten)

Je komt nu terecht in de Wetlands, de creeps zijn hier tussen de level 20 en 26, als je nog niet zo sterk bent moet je gewoon hard door lopen en in ieder geval zoveel mogelijk op de weg blijven.

De weg is lang en gaat met een bocht naar beneden. Je komt onder andere langs The Green Belt en de Mosshide Fen. Aan het einde van de weg is een tunnel, de tunnel die je brengt naar Dun Algaz. Vervolgens kom je langs een aantal tunnels die je steeds hoger en dieper de bergen in brengen. Als je die goed volgt dan kom je vanzelf bij Dun Morogh. (Bij een enkele tunnel is een mob van level 20 ofzo, ben je niet sterk genoeg, probeer dan gewoon hard langs hem te rennen.)
Nu volg je de weg naar het zuiden en diezelfde weg gaat vanzelf met een bocht naar het westen en als je ongeveer halverwege Dun Morogh bent moet je de afslag naar het Noorden nemen....hier kun je ook gewoon de borden volgen of iemand vragen waar IronForge is.
(Kijk wel uit aan wie je iets vraagt in IronForge, het stikt daar van de buitengewoon arrogante level 60s die je liever uitlachen en belachelijk maken als je iets niet weet in plaats van je te helpen, tenminste, dat is mijn ervaring).

Als je het bij de tunnels niet goed doet, dus een verkeerde neemt, dan kom je uit bij Loch Modan.
Hier moet je de weg dan richting het zuiden volgen en dan de eerste de beste weg die naar het westen gaat (door de bergen via een tunnel) nemen, dan kom je ook in Dun Morogh en hoef je alleen maar naar het westen te lopen en kom je na verloop van tijd ook langs de afslag naar IronForge.

De hele reis duur ongeveer 25-30 minuten.

Als je ook met de Gryphon master in Ironforge praat kun je voortaan vliegen naar Menethil Harbor (en terug natuurlijk), dit duurt dan slechts 2 minuten en kost iets meer dan 3 silver. De moeite waard dus!
Bedankt _O_ Dit is tenminste een goede en duidelijke uitleg.. het enige wat ik in Darkshore kreeg was; boat and walk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
LifeTecH schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:15:
[...]

Bedankt _O_ Dit is tenminste een goede en duidelijke uitleg.. het enige wat ik in Darkshore kreeg was; boat and walk :/
lol opzich had je er dan ook gekomen hoor als je de borden had gevolgt, maar de route beschrijving helpt je misschien wat meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

MantaMania schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:07:
[...]
hahaha copper/silver is je geld dat is niet iets wat je kan minen. Je kan wel copper ore en silver ore minenen maar das dus geen geld ;)
Uhm... Dat snap ik ook wel, ik ben niet geheel dom wat WoW betreft ;) Maar het is wel iets wat je kan omzetten in geld, daarom doe ik het. Ik heb zat Copper punten gezien die je kan minen. En ik dacht, waarom niet. Maar mogelijk heb ik dus een foute profession gekozen en had ik mij beter kunnen richten op een andere profession (wat weet ik dus niet, ghe) :X

@Masch
Aan een AH (moest wel even de WoW Dictionary erbij pakken) had ik inderdaad nog niet aan gedacht. Is kijken of Darnassus een AH heeft (lijkt me wel).

Mocht iemand nog toevallig tips hebben voor een NE-Druid, geef ze aub door. Ik heb namelijk door dat ik nog veel moet leren in de WoW wereld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
nwagenaar schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:20:
[...]

Mocht iemand nog toevallig tips hebben voor een NE-Druid, geef ze aub door. Ik heb namelijk door dat ik nog veel moet leren in de WoW wereld |:(
En naar wat voor tips ben je op zoek dan? Ik heb zelf een lvl 60 NE Dr00d

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

[...]

Uhm... Dat snap ik ook wel, ik ben niet geheel dom wat WoW betreft ;) Maar het is wel iets wat je kan omzetten in geld, daarom doe ik het. Ik heb zat Copper punten gezien die je kan minen. En ik dacht, waarom niet. Maar mogelijk heb ik dus een foute profession gekozen en had ik mij beter kunnen richten op een andere profession (wat weet ik dus niet, ghe) :X

@Masch
Aan een AH (moest wel even de WoW Dictionary erbij pakken) had ik inderdaad nog niet aan gedacht. Is kijken of Darnassus een AH heeft (lijkt me wel).

Als je snel geld wilt verdienen moet je 2 gather proffessions nemen zoals mining / skinning of mining /herbalism

Groet
Undeadrocco - Hellscream realm - The Fighting Dutchmen

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
[...]

Kijk hier eens even rond :)

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.