Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.998 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

En grappig dat jullie zijn /golfclap :/
Maargoed, ff wat ontopic..

Gisteren voor het eerst Bloodlord gezien en meteen op 53% gekregen.. ging best lekker maar was al laat dus de helft lette niet op en toen was het zo gedaan met de MT en OT's :P
Zondag lekker heel Molten Core clearen en dinsdag weer naar de Bloodlord toe, heb er zin an :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07
RaseriaN schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:59:
Weet je wat, al jullie classes doen meer damage dan een rogue :Y)
Zo klaar, anti-rogue GoT Forum ook weer blij :D
Damn rogue backstabbers :r ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-04 10:13
Volgens mij is de klasse indeling van damage doen in molten core als volgt:

nr 1. Damage warrior (sword/crit spec) met windfury totem
Doen absoluut het meeste damage in alle gedeeltes, behalve in ranged gevechten en aoe-stukken.
Nadeel is dat ze geen aggro kunnen dumpen en hierdoor grote kans hebben om af en toe te sterven.

nr 2. Rogues
Hele goede damage, wij hebben nu net onze eerste rogue met thunderfury equipped en ze doen gewoon hele stabiele en hoge damage. Hebben het voordeel dat ze aggro kunnen dumpen en hierdoor dus niet dood zouden moeten gaan.

nr 3. Damage warrior zonder windfury totem
Identiek aan nr 1. Alleen het verlies van de totem is pijnlijk en scheelt redelijke damage.

nr 4. Mages
Top damage dealers in aoe gebieden (zoals blizzard het bedoeld heeft), maar door hun ranged damage bijna elk gevecht beheersen. Behalve sommige bossfights waarbij decursen een rol speelt.
Kunnen iceblock gebruiken en hierdoor overleven ze veel.

nr 5. Hunters
Doen over het algemeen erg goede damage, als ze goede gear hebben. Meestal (samen met mages erg hoog op de ranglijst bij ragnaros. Bovendien wordt vaak pet damage vergeten mee te rekenen. En hun ´doodvallen´ reset aggro, wat erg handig is.

nr 6. Shadowpriests
Kunnen hele goede damage doen, maar het gebrek aan aggro management nekt ze vaak in molten core. Ik zie ze persoonlijk liever niet in de raid.

nr 7. Warlocks
Zouden top damage dealers zijn, maar kunnen geen aggro dumpen. Bovendien moeten ze banish-en en curses casten.

Tegenwoordig gaan wij met een andere techniek molten core in. Waardoor mana users hun damage lager wordt. Wij gaan er nu gewoon vol tegen aan, veel dps en continu pullen. De tank zorgt dat er een moment is waarop casters kunnen rusten (2 seconden ofzo) en pulled daarna gelijk de volgende mob. Healers houden mana, doordat mobs snel neergaan (minder healen) en krijgen regelmatig innervate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

RaseriaN schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:08:
En grappig dat jullie zijn /golfclap :/
Maargoed, ff wat ontopic..

Gisteren voor het eerst Bloodlord gezien en meteen op 53% gekregen.. ging best lekker maar was al laat dus de helft lette niet op en toen was het zo gedaan met de MT en OT's :P
Zondag lekker heel Molten Core clearen en dinsdag weer naar de Bloodlord toe, heb er zin an :D
bloodlord or broodlord? :o

bloordlord is diegene in zg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49591

Resistance_NL schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:10:nr 7. Warlocks
Zouden top damage dealers zijn, maar kunnen geen aggro dumpen. Bovendien moeten ze banish-en en curses casten.
Daar gaan we weer... ;)
Met master demonoligy heb ik 20% agro reductie wanneer ik mijn imp uit heb.
Aggro voorkomen is beter dan aggro genezen ;)
Ow, en een Curse of Shadow/Elements casten is een instant spell die 5 mins duurt.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 49591 op 03-02-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 146357 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:13:
[...]

bloodlord or broodlord? :o

bloordlord is diegene in zg :P
Snel typen en op het werk zitten en ondertussen drinken en chips eten is geen goede optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Resistance_NL schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:10:
Lang verhaal wat wel redelijk klopt met de dmg in mijn guild
Maak er bij 1.) Fury warriors met Blessing of Might voor de alliance en het klopt redelijk. Aangezien er geen moment is dat een warrior zonder BoM rondloopt zijn het dus altijd de fury warriors die bij ons bovenaan staan (geef ze goede equip en goede wapens en ze zijn unstoppable op single targets).

Maar goed, eindeloze discussie idd.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:00
Anoniem: 49591 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:59:
[...]

Daar was ik eigenlijk nu juist mee bezig ;)
Maar dit gaat zou idd uitlopen op een eindeloze discussie (zoals eerder al aangeven)
Ik heb geen spijt dat ik een warlock gerolt heb, het is naar mijn mening de meest interressante class binnen WoW.
Helemaal mee eens <3 Warlock

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

RaseriaN schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:14:
[...]

Snel typen en op het werk zitten en ondertussen drinken en chips eten is geen goede optie :P
Ik heb deze week op het werk Half Life 1 en Blue Shift uitgespeeld, Steam FTW :P

WoW draait niet zo lekker op 512mb :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-05 17:17

On_E

Housemusic

Imba class man, die Warlocks

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Daar gaan we weer...
Idd, als ik de taak heb te banishen dan is mn dps lager (ik let immers meer op mn banished target) maar als ik voluit dps kan doen dan sta ik vaak gelijk met de mages en vaak onder de hunters (en eventueel een non-tank warrior)

Daarnaast, dps zegt betrekkelijk weinig imho, ik durf zelfs te zeggen dat als er in een raid de focus ligt op damage bij de meeste spelers het een slechtere raid zal zijn

[ Voor 25% gewijzigd door blouweKip op 03-02-2006 17:32 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
blouweKip schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:31:
[...]

Idd, als ik de taak heb te banishen dan is mn dps lager (ik let immers meer op mn banished target) maar als ik voluit dps kan doen dan sta ik vaak gelijk met de mages en vaak onder de hunters (en eventueel een non-tank warrior)

Daarnaast, dps zegt betrekkelijk weinig imho, ik durf zelfs te zeggen dat als er in een raid de focus ligt op damage bij de meeste spelers het een slechtere raid zal zijn
Zo! Jij durft! ;)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Hehe, zodra men om damage meters begint te vragen begin ik al langzaam een traantje weg te pinken als priest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Anoniem: 136453 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:37:
Hehe, zodra men om damage meters begint te vragen begin ik al langzaam een traantje weg te pinken als priest :P
Healing meters 4tw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, laatst het gepresteerd om welgeteld nul damage te doen :P
Na elke groep mobs compleet oom, leve belabberde pugs. Dan leer je wel van mages te houden. (of naja, mages, hun water iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Zo! Jij durft!
Idd, warlocks zeggen t gewoon, chuck zou al neer zijn voordat ie z'n roundhousekick zou hebben kunnen afmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Nog niet langs zien komen: sneak preview van de priest makeover in patch 1.10 (blue post)...

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-05 15:57
Anoniem: 136453 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:48:
[...]

Na elke groep mobs compleet oom, leve belabberde pugs. Dan leer je wel van mages te houden. (of naja, mages, hun water iig)
ik sta meestal strak achter de MT en soms boven pally's... lang leve dots en swp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 81112 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:14:
Nog niet langs zien komen: sneak preview van de priest makeover in patch 1.10 (blue post)...

link
ff hier posten:
We have received some feedback from the developers regarding the upcoming Priest changes in the 1.10 patch and we thought that we would like to share this information with you.

Greater Heal (and Heal rank2 and up) will have their casting time reduced to 3 seconds. (2.5 with talents)

Smite: mana cost reduced

Greater Heal/Healing Wave/Healing Touch will be approximately 10% more mana efficient

Holy Fire will be a core ability with a casting time of 3.5 seconds (3.0 with talents) This means that this is no longer an ability that requires talent points, but a spell all priests will get at a certain level.

Prayer of Fortitude: Range and Radius increased

In addition to these changes, you should expect further changes such as improvement to Power Word: Shield and Inner Fire. Power Word: Shield will be improved so that it will be more efficient at higher ranks in regards to damage mitigation scaling, and Inner Fire is going to be reworked so that it will fit better with the original concepts of this spell, which is for defensive and soloing purposes.

Furthermore the developers are looking at the Priest racial spells, along with all three talent trees, with an emphasis on Discipline and Holy. Not much info is available yet regarding the revamped talent trees, but what can be said is that they will be reorganized and streamlined. The developers will primarily focus on the holy and discipline tree, but there will be some changes in the shadow tree as well. The holy tree will focus on improved healing and spell damage; the discipline tree will focus on improving the Priests staying-power, which means abilities such as improved mana and mana regeneration. The shadow tree will of course focus primarily on damage. What may interest many is that all talent trees will receive 1 to 4 completely new talents.

The revamped Priest racial spells is still undergoing testing, and unfortunately there is not any information available on this yet. Hopefully we will have more information about this soon.

Finally we have received information about a number of minor improvements and tweaks. Prayer of Fortitude's range and radius will be increased, Smite will have reduced mana cost and there will be additional group buff versions of Divine Spirit and Shadow Protection.
me like :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Deze wilde ik nog ff delen, gemaakt door wat guildies en friends :)

http://media.putfile.com/Hunter-and-his-pet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat een ongelooflijk lam filmpje

sorry hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Kon slechter :)

En ik frown @ al die lui op wow-europe forums die weer zitten te zeiken over alles en niks. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woei, ziet er al veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 22:18
Resistance_NL schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:10:

nr 6. Shadowpriests
Kunnen hele goede damage doen, maar het gebrek aan aggro management nekt ze vaak in molten core. Ik zie ze persoonlijk liever niet in de raid.
op nr 6?

Ik heb heel lang in een amerikaanse guild gezeten, ik ging er weg net voordat we nefarian downden.. ze waren een van de eerste met ragnaros 2.0 (of 3.0, het is maar hoe je het bekijkt)

Ik heb heel lang als shadowpriest in de raid mee genuked, bijna nooit aggro gehad, en altijd zeker in de top 10 dmg dealers. en vaak ook nog in de top3.

Priests hoeven geen aggro te dumpen, 45% aggro reduction dmv talents en ook nog eens 10 sec fade is toch genoeg?

Priests moeten gewoon genoeg mana hebben, en dmg gear, en dan is het moeilijk om een goeie te verslaan ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782

Lol krijgen we de volgende keer een dikke battle te zien......moet wel he naar zon training :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

offtopic:
Zag chuck norris in zo'n home shopping programma van net 5 :D

Anyways, iemand al een idee wanneer bc uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rp87
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-05 18:26
ik wilde WoW weer eens spelen maar toen ik cd 1 uit het hoesje wilde halen brak me cd |:( . iemand dit al eerder gehad? en hoe is dit nu op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

CD1 downloaden ?? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
rp87 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:13:
ik wilde WoW weer eens spelen maar toen ik cd 1 uit het hoesje wilde halen brak me cd |:( . iemand dit al eerder gehad? en hoe is dit nu op te lossen?
Heb dat een paar jaar terug met de Sims gehad. Zwaar klote, winkel wilde hem niet terug nemen en dat was dat, heb hem nieuw moeten kopen toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Anoniem: 136453 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:48:
[...]

Ik stond een maandje terug laatste met nog geen 300, kreeg één keer aggro en die mob was bijna dood, maar even neergeslagen toen. :P Stond wel tweede in healing done met ruim 30%, outhealde een druid en een paar pally's by miles. 8)

Edit: Heeft iemand enig idee waardoor ik boven iedereen (friendly NPC's, targets, etc) namen zie staan? Vind 't lelijk. =(

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/8945/screen8ms.th.jpg

Edit 2: N/m, werkt alweer goed. ^^

[ Voor 42% gewijzigd door Exitium op 03-02-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Ik heb nu ook WoW gekocht. maar op welke server zal ik nu spelen??
2 dagen geleden was Quel'Thalas nog een recommed server.

en nu is dat Kul Tiras ineens....

hoe kan dat? is Kul Tiras nieuwer?
ik zou niet weten op welke server ik moet .. wil graag met wat nlers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 03:55
Anoniem: 40554 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:03:
Ik heb nu ook WoW gekocht. maar op welke server zal ik nu spelen??
2 dagen geleden was Quel'Thalas nog een recommed server.

en nu is dat Kul Tiras ineens....

hoe kan dat? is Kul Tiras nieuwer?
ik zou niet weten op welke server ik moet .. wil graag met wat nlers
Zal wel vaker veranderen, de ene keer is server X recommended, de volgende keer is server Y recommended.
Dat ligt niet aan het feit: is server Y nieuwer dan server X, maar aan het aantal spelers online (op dat moment) en hoeveel spelers er al op de server zijn (incl. de offline spelers).
En ach, ik denk dat er op bijna elke server wel Nederlanders/Belgen zijn.
Ik denk dat je het beste kan kijken in de startpost op welke (vrije) server er NL guilds zijn.
Helaas is Aggramar vol en gesloten voor nieuwe WoW-addicts. En dit is helaas met meerdere servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wat ik pas van een guildie begreep was dat de character block op Turalyon opgeheven is (guildleader is ook met een andere account terug nu z'n eerste account bugged is, Blizz kan z'n account niet aan z'n chars koppelen 8)7), dus dat is een optie. Volgens mij is de halve server NL. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 03:55
UltraR-pc schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:23:
[...]

Heb dat een paar jaar terug met de Sims gehad. Zwaar klote, winkel wilde hem niet terug nemen en dat was dat, heb hem nieuw moeten kopen toen.
9 Van de 10 keer kan je contact op nemen met de bijv. EA of Blizzard en als je dan de originele cd inlevert bij hun krijg je een vervangende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RollieBollie schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:13:
[...]

Zal wel vaker veranderen, de ene keer is server X recommended, de volgende keer is server Y recommended.
Dat ligt niet aan het feit: is server Y nieuwer dan server X, maar aan het aantal spelers online (op dat moment) en hoeveel spelers er al op de server zijn (incl. de offline spelers).
En ach, ik denk dat er op bijna elke server wel Nederlanders/Belgen zijn.
Ik denk dat je het beste kan kijken in de startpost op welke (vrije) server er NL guilds zijn.
Helaas is Aggramar vol en gesloten voor nieuwe WoW-addicts. En dit is helaas met meerdere servers.
Oke bedankt voor de uitleg :)
Ik wil ook graag een server waar niet iedereen lvl 60 is.

Kan iemand of ik ook zien hoe oud server "Quel'Thalas" en "Kul Tiras" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:23:
[...]

Voor zover ik weet zijn Xavian en Scarshield legion de nieuwste servers. Wat echter niet wil zeggen dat er het minste mensen opzitten. Scarshield legion is bovendien een Roleplay server en beslist niet voor iedereen geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en xavius is een pvp server, daar kan iedereen elkaar afslachten toch? :p
het lieft speel ik op een normale :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

Kul Tiras weet ik niet, maar Quel is bijna een maandje oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke ty again :)
en me broertje vroeg zich of welk soort ras het beste is als shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-05 21:43
Mojo schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:55:
[...]

Sorry hoor, maar haal jij 350+ DPS (850 frostbolts, 12% crit + 3% hit) single target sustained? Ik wel, dan ben ik wel afgeladen met epics, dan nog doe ik véél damage. Kan er wellicht wel aan liggen dat we niezo veel wapens gedropt hebben gekregen :+

Bovendien weet ik als mage zijnde beter hoe ik damage kan doen, als mage zijnde, dan jij als rogue :p (En andersom ook natuurlijk, jij als rogue weet ook beter hoe je zelf damage kan doen) Dus daar kan je niets over zeggen vind ik.
Gemakkelijk. Na MC en BWL (bijna dan) geheel gecleared te hebben en honderden runs gedaan te hebben kan ik wel zeggen dat rogues heer en meester in DPS zijn. In MC meestal ook tenzij er een extreem goed gegearde fury warrior bijzit, dan kan het spannend zijn. In BWL komt niemand dichtbij, behalve bij Broodlord (hunters) en Nefarian stage 1 (warriors).

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160136

[...]

Kul'Tiras is idd een redelijk nieuwe server, paar maanden oud denk ik. Ik heb namelijk m'n characters van Silvemoon naar Kul'Tiras gemigreerd een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-05 11:18
rp87 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:13:
ik wilde WoW weer eens spelen maar toen ik cd 1 uit het hoesje wilde halen brak me cd |:( .
Verbaast me niets, toen ik hem er voor het eerst uithaalde brak hij ook bijna

Ik heb weer ff een vraagje:
Nu ik lvl 40 ben (Orc Warrior) heb ik mn talents gerespecced zodat ik nu precies uitkom voor MS.
Irl vrienden vertelden mij dat MS een goede aanval is. Nou wil ik dat best geloven, maar die MS doet bij mij niet onder voor mijn Herioc Strike. MS geeft maar een klein beetje meer dmg, maar kost me veel meer rage en ik kan hem dus bijna niet gebruiken. Is dit normaal voor rank 1 MS? Of ligt het aan mijn wapen: Whirlwind Axe?

M'n HS is overigens rank 5.

PS. Het is m'n eerste char, dus ik heb er nog niet zoveel verstand van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 21:24
[...]

Quel'Thalas is ongeveer 25 dagen oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-05 21:43
superbassie schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:47:
[...]

Nu ik lvl 40 ben (Orc Warrior) heb ik mn talents gerespecced zodat ik nu precies uitkom voor MS.
Irl vrienden vertelden mij dat MS een goede aanval is. Nou wil ik dat best geloven, maar die MS doet bij mij niet onder voor mijn Herioc Strike. MS geeft maar een klein beetje meer dmg, maar kost me veel meer rage en ik kan hem dus bijna niet gebruiken. Is dit normaal voor rank 1 MS? Of ligt het aan mijn wapen: Whirlwind Axe?

Nou, voor het uplevelen heb ik zelf liever fury talents. Mortal strike is wel goed maar vooral op latere levels als je meer crit chance krijgt. Het is ook een instant attack and die heb je niet zoveel he, meteen damage :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:23
Afbeeldingslocatie: http://img55.imageshack.us/img55/7959/epic7tr.th.jpg

O+
I like it!
Toch wel een heel verschil, zo'n kutkip of zo'n tiger. 8)

:9

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 17:14
superbassie schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:47:
[...]

Vergeet niet dat mortal strike een instant attack is. Herioc strike vervangt je volgende slag. dus stel je heroic strike doet 180 dmg, dan doet je mortal strike 200 dmg + de volgende auto hit. Weet de precieze waarden niet, maar dit is waar het min of meer op neer komt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05 16:44
Masch schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:36:
Over je professions; waarom neem je, als je mining hebt, herbalism erbij? Dan heb je twee gathering professions en zul je dus niks voor jezelf kunnen maken. Ik speel zelf geen druid, maar normaal gesproken lijkt het mij handiger om een gathering en een crafting profession te hebben. dit moet je natuurlijk zelf weten, just my 2 cents :p
[/quote]

2 gathering crafts = kassa kassa :)
Mijn warrior is miner en (dis)enchanter, mijn priest herbalist en skinner.
Alleen mijn hunter heeft een craft skill, nl alchemy.

De meeste craft skills zijn nutteloos de eerste 299 levels, en daarna moet je
ofwel het geluk hebben om de nuttige recipies/plans/... te vinden of je moet RSI
kweken door het inleveren van massa's dark iron residue e.d. bij de thorium
brotherhood faction (resistance gear :) ).

Alleen alchemy is echt nuttig tijdens het levelen van een char omdat dit zorgt voor
goede buffs. Ook voor enchanting valt nog iets te zeggen, maar de andere skills
bieden niets speciaals (met uitzondering van de fire resistance spulletjes) over het spul
dat je kan krijgen van mobs.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Toch wel een heel verschil, zo'n kutkip of zo'n tiger.
Idd, hoewel ik als warlock al zon mooi brandend epic paardje heb ben ik voor de grap maar rep gaan grinden bij darnassus voor een tijger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16
Vraagje:
Welk class is nu het beste?

Priest, Druid, Warlock of Mage

Ik graag Human of Nightelf worden, maar ik weet niet welke class nu het beste is.
Ik wil snel sterk zijn met attack, kwil niet supporten.

Welke kan ik het beste nemen?

Ik zat zelf aan warlock te denken.
Welke keuze in pets heb ik als human warlock??

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 04-02-2006 11:26 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:32
Rakkerzero schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 11:21:
Vraagje:
Welk class is nu het beste?
Priest, Druid, Warlock of Mage

Ik graag Human of Nightelf worden, maar ik weet niet welke class nu het beste is.
Ik wil snel sterk zijn met attack, kwil niet supporten.

Welke kan ik het beste nemen?
mage of warlock dan, mage doet wel meer damage maar warlock heeft een pet en kan beter overleven :)

[ Voor 22% gewijzigd door unex154 op 04-02-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Hoe kijk je om je heen als je character aan het vechten is ZONDER dat je character ook draait ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12-05 17:17

On_E

Housemusic

ScrooLoose schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 11:54:
Hoe kijk je om je heen als je character aan het vechten is ZONDER dat je character ook draait ?
Linker muisknop ingedrukt houden en draaien.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

On_E schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 11:59:
[...]

Linker muisknop ingedrukt houden en draaien.
Heb het meerdere malen ingame ook gevraagd en iedereen zegdt dat ook maar het werkt hier gewoon NIET, m'n character draait gezellig mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:57
jarnotjuh schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 03:24:
[afbeelding]

O+
I like it!
Toch wel een heel verschil, zo'n kutkip of zo'n tiger. 8)

:9
Grats! Ben zelf ook een weekje oid exalted bij Darnassus met m'n mage (vind de human epic mount echt te lelijk en je moet toch wat met je geld :+). Nu nog ~400g nodig om de epic mount te kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt het dat je char alle skills kunt krijgen?

dan kan je je char toch ook niet verneuken of wel?

-edit-

en kan je als hunter een bow gebruiken?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 04-02-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Heerlijk, gisteren Nef voor de 2e keer plat (3e try van de dag) met nog maar 15man up aan het eind. Dinsdag bij de 1e kill ging de UD fase op 20% perfect, gisteren wat minder toen we een warrior call kregen samen met de UD's. Ging allemaal maar net en nog intenser dan de 1e kill imo, mana pots ftw. :+

Ook nog de 2e ontbrekende elementium ores voor onze MT gekregen dus na Nef zijn we nog ff Thunderaan gaan bezoeken. Die dropte dus alsof t niks was en we hebben nu n Alliance first op onze server met Thunderfury voor onze hele blije MT. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ScrooLoose schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:05:
[...]

Heb het meerdere malen ingame ook gevraagd en iedereen zegdt dat ook maar het werkt hier gewoon NIET, m'n character draait gezellig mee :(
Mischien een optie ergens in het spel die je kunt aan/uitvinken ofzo :?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Imodium schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:14:
[...]

Nou, voor het uplevelen heb ik zelf liever fury talents. Mortal strike is wel goed maar vooral op latere levels als je meer crit chance krijgt. Het is ook een instant attack and die heb je niet zoveel he, meteen damage :)
Ik zal het nog wel blijven proberen met deze build, moet ook lukken :)
JeanLucPicard schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 04:21:
[...]

Vergeet niet dat mortal strike een instant attack is. Herioc strike vervangt je volgende slag. dus stel je heroic strike doet 180 dmg, dan doet je mortal strike 200 dmg + de volgende auto hit. Weet de precieze waarden niet, maar dit is waar het min of meer op neer komt.
Jah, dat is weer het voordeel van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 12-05 15:52
Anoniem: 40554 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:28:
Klopt het dat je char alle skills kunt krijgen?

dan kan je je char toch ook niet verneuken of wel?
Nee, voor sommige skills moet je talentpunten investeren. Maar je kunt je char niet verneuken, je kunt altijd je talent points resetten.
en kan je als hunter een bow gebruiken?
Wat denk je zelf :) Tuurlijk kan dat, je moet als je de bow skill niet hebt ff bij de desbetreffende weapon trainer langs.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-05 13:20

jjwa

CZ3 tentmuis

Quel'thalas is inderdaad zo'n 3 a 4 weken oud. Voor zover ik weet komen er ook nooit transfers heen, dus dat is wel erg mooi. Er zijn nu onderhand een stuk of 5 a 10 level 60s in totaal op deze realm.

Zelf zit ik daar ook op, in een relaxte guild, behalve me erg goed :).
Zoek je daar een nederlandse guild, dan is daar DutchKnights, geloof dat ze een member of 80 hebben.
Ik zit zelf in Redux: http://www.redux-guild.dk. Ons forum is net nieuw, daarom is het leeg, de oude had in die paar weken al 400 posts. Maar daar is in ieder geval meer informatie over onze guild te vinden, en kan je eventueel een application schrijven als je wilt joinen. Let wel op de level cap en wat voor classes we nog nodig hebben. Ik ben er trouwens een van de officers, onder de naam Morinehtar (lvl 34 gnome mage atm).
Kapoen schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 05:47:
[...]
2 gathering crafts = kassa kassa :)
Mijn warrior is miner en (dis)enchanter, mijn priest herbalist en skinner.
Alleen mijn hunter heeft een craft skill, nl alchemy.

De meeste craft skills zijn nutteloos de eerste 299 levels, en daarna moet je
ofwel het geluk hebben om de nuttige recipies/plans/... te vinden of je moet RSI
kweken door het inleveren van massa's dark iron residue e.d. bij de thorium
brotherhood faction (resistance gear :) ).

Alleen alchemy is echt nuttig tijdens het levelen van een char omdat dit zorgt voor
goede buffs. Ook voor enchanting valt nog iets te zeggen, maar de andere skills
bieden niets speciaals (met uitzondering van de fire resistance spulletjes) over het spul
dat je kan krijgen van mobs.
Twee gathering crafts werkt echt heerlijk. Ik ben nu level 33 en heb niet erg zuinig gedaan, vaak potions en nieuwe gear gekocht op de AH (daarvan 1 gekochte blue), en heb nu bijna genoeg geld voor een mount. Daar waar de actieve 'productie-crafters' in de guild moeite hebben om op level 40 nog hun spells te betalen. Mining en Skinning heb ik btw. Skinning is ideaal omdat je gewoon lekker makkelijk kan skinnen wat er dood neer valt voor je voeten, of soms kan je een heel veld aan achter gelaten mobs skinnen, en mining is ook iets waarvan je meestal toevallig wel spul tegenkomt. Het is alleen wel zo dat het past bij Heavy Leather en Tin/Iron Bars pas serious geld gaat verdienen, de dingen daar onder zijn nogal goedkoop op de AH.

[ Voor 10% gewijzigd door jjwa op 04-02-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:23
Thijs schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:19:
[...]

Grats! Ben zelf ook een weekje oid exalted bij Darnassus met m'n mage (vind de human epic mount echt te lelijk en je moet toch wat met je geld :+). Nu nog ~400g nodig om de epic mount te kopen. :P
Ik was al runecloth aan het farmen op lvl 52, en ben al 3 maanden exalted ofzo. Vandeweek een beetje flink winst gemaakt en dan toch gister gekcoht. Een dwarf bij ons uit de guild is voor een epic kip gegaan... >.<
Mij heeft het iig 600 stacks runecloth gekost...

Kippen vind ik echt te lelijk, het geluid enzo. Tijd om wat te sparen nu, heb nu maar 40g over alle chars...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 16:26

DinX

Motormuis

Zo, m'n stave skill is weer een beetje omhoog :+

Iemand heeft een Servant of Allistarj naar IF gepulled 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/37c0e1232d55da785aeb21168300e61e/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a7143994568a2637c2ea1cd35af0b4d2/thumb.jpg

1 probleem : http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=2681 :+

[ Voor 35% gewijzigd door DinX op 04-02-2006 15:50 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-05 16:46
Wat was de url van die site waar je goede gear voor bepaalde builds kon vinden en waar je ze dan ook kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 20:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-05 16:46
dat was um, thx. Zat al in mn geschiedenis te zoeken, maar vond weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand misschien nog wat NL sites met een forum?
en ook een forum waar iets op staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Even wat anders. Ik heb nu deze build, maar ben er niet helemaal tevreden over. Ik ben een PvE'er, healer (gisteren in Scholo nog twee druids outhealed ^^) en offtank. Heb dus weinig aan talents als Eye for an Eye, SoR (gebruik SoC eigenlijk altijd), etc. Nu denk ik aan deze build, iemand suggesties? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:57
jarnotjuh schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 15:19:
[...]

Ik was al runecloth aan het farmen op lvl 52, en ben al 3 maanden exalted ofzo. Vandeweek een beetje flink winst gemaakt en dan toch gister gekcoht. Een dwarf bij ons uit de guild is voor een epic kip gegaan... >.<
Mij heeft het iig 600 stacks runecloth gekost...

Kippen vind ik echt te lelijk, het geluid enzo. Tijd om wat te sparen nu, heb nu maar 40g over alle chars...
Haha idd, die kippen echt lelijk... human mount ook niet echt mooi. Vind ik zonde om daar 800g voor neer te lappen. :p Ik heb het meeste met runecloth bandages en vooral silk bandages gedaan. Ik had 600g toen ik begon en heb in de tussentijd zo'n 200g gefarmed denk ik. Heeft me dus ruwweg 400g gekost om exalted te worden. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

Is het ook mogelijk om als Tauren een tijgertje te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 17:20:
Is het ook mogelijk om als Tauren een tijgertje te krijgen?
Alleen de tijger die dropt van de tigerboss in ZG, verder niet nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:30
Anoniem: 41820 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 17:23:
[...]

Tauren op kip is ook lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782

Goedenavond verslaafden :P

Ik kan niet inloggen :'( :'( Ik heb duidelijk een internet verbinding,anders kon ik hier niet posten.
Hij geeft in het inlogscherm aan dat ik mn netwerk na moet kijken :? . Ik heb vanmiddag nog gespeeld en naar mijn weten is het geen woensdag. Wie o wie weet wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xAndyx schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:25:
Ik wou een char starten op een pvp server maar welke chars zijn er meestal al ten overvloedde en welke zijn echt gewild in een raid bijv?
Zou ik ook wel willen weten ;)
en kan iemand mij zeggen welke de nieuwste pvp servers zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
De 2 nieuwste pvp servers zijn Xavius en Ahn'Qiraj.

Chars die er altijd ten overvloede zijn, zijn warriors en rogues.
Met een priest zit je voor party's altijd goed. Andere classes die er vaak niet echt bij de vleet zijn, zijn druids en warlocks, maar die worden minder snel meegenomen in de gemiddelde 5 man party (ikzelf prefereer druids boven priests, maar niet iedereen denkt er zo over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

Anoniem: 41820 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 17:23:
[...]

Heb je misschien een linkje naar thotbott oid? Kan ik kijken hoe vaak die ongeveer dropped want ik heb er nog nooit iemand op zien rijen op Frostwhisper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Anoniem: 64080 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 18:16:
[...]

Heb je misschien een linkje naar thotbott oid? Kan ik kijken hoe vaak die ongeveer dropped want ik heb er nog nooit iemand op zien rijen op Frostwhisper :)
ZG tijger: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19902
ZG raptor: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19872

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
[...]

Dropkans 1 op de miljoen ongeveer :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
w00t! Ik weet al wat ik ga doen als ik 60 ben :9

Maarjah, moet ik wel eerst 60 worden, ben nu pas 41 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142799

Woei, bijna lvl 16. Nog ff een vraagje, groeit mn pet vanzelf, of moet je daar iets voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Anoniem: 142799 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 19:19:
Woei, bijna lvl 16. Nog ff een vraagje, groeit mn pet vanzelf, of moet je daar iets voor doen?
Per lvl dat je pet stijgt groeit hij een klein beetje. Je pet krijgt btw alleen xp als jij een lvl hoger bent, op die manier kan je pet dus nooit een hoger lvl zijn dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 142799 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 19:19:
Hunter pets groeien alleen tussen level 30 en 60.

Net een MC run gedaan, Prophecy shoulders en waist gescoord. Yay!

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 04-02-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nu iedereen toch over pets aan het praten is.
Welke pets zijn er allemaal?
(is daar een lijstje van???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:47

Bezulba

Formerly known as Eendje

Rakkerzero schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 20:25:
Nu iedereen toch over pets aan het praten is.
Welke pets zijn er allemaal?
(is daar een lijstje van???)
zo'n beetje alle beasts in wow.. dus doe maar een search op beasts mobs en dan heb je je lijstje

volgens mij groeien je pets ook onder lvl30 hoor.. kan me nl niet herinneren dat mijn pet niet meegroeide toen ik em net had

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Hoe gebruik je een crossbow ?...... ik hab crossbow skills, een crossbow, arrows, quiver (geen idee waardat voor is) maar heb van alles geprobeerd om het "aan de praat te krijgen"

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

LOL! :D
The other night I took my 38 Tauren hunter, Kukui, to Thelsamar to get a coin from the elder there. It wasn't any trouble getting the key and getting away from the guards, but after they had leashed back I noticed that a 46 male human warlock, Aauron, had followed me outside of town, flagged, and was generally jumping around and looking for a fight. Although he had 8 levels on me and I'd not yet even done a single duel with my hunter, I figured it would least be an education. And it was: I took off maybe 10-20% of his hp before he killed me.

Cool, now I know not to attack warlocks who are 8 levels above me. I return to my corpse, res, and start to heal myself but am immediately attacked again! Apparently this guy's ego wasn't sufficiently satisfied by demolishing someone 8 levels beneath him, he had to corpse camp. I felt like I had shown this guy respect by obliging his desire to fight, and he had betrayed it by being an jerk.

Filled with anger I logged on my druid and made my way from UC all the way to Loch Modan. Not for a minute did I both expect to find him and find him flagged, but..I dunno, maybe I could pester him or something. I wasn't really thinking. When I got to Loch Modan, I logged in an Alliance alt to see where he was and found he had moved down to Redridge. Sigh...I told myself I'd quit if he left Redridge before I got there, and made the trip.

When I got to Redridge I figured he must be in town if anywhere, as 46 is pretty high for that zone, so I stealthed, turned on the Track Humanoids, and headed into town. Almost immediately, I picked him up on Man-dar, appearing to be in the inn! Feeling simultaneously excited for finding him and stupid for knowing he wouldn't be flagged anyway I headed into the inn. Didn't appear to be downstairs, so I headed to the second floor. What I saw there put my brain into WTF-lock for several seconds:

He was lying in a bed...
with a female nelf lying on top of him, and...
......he was still flagged.

After I recovered from my shock I spent the next 3 seconds getting the most satisfying kill I've had in this game.

Aauron: thank you, thank you, thank you. If I had caught you checking your mail or doing some other boring task I imagine it wouldn't have been a tenth as satisfying. Nothing can compare with ganking you while you were in the middle of "making out" with your "woman".
http://forums.worldofwarc...realm-whisperwind&T=70232

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Kort vraagje, ik stoei wat met mijn wapens. Ik ben lvl 56 rogue, sword specced. Wat is de betere wapencombi:

Main: Phantom Blade
Off: Thrash Blade

of...

Main: Thrash Blade
Off: Julie's Dagger

Mijn verstand zegt het tweede, ik heb altijd gehoord dat je een langzaam wapen in je main moet hebben en een snel wapen in de off-hand.

Wat zijn trouwens goede enchants voor de betreffende best combi?

[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 04-02-2006 21:34 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
@ScrooLoose klik op enemy. Klik op je crossbow skill. Die vind je in het spell book. En dan gaat ie schieten

[ Voor 7% gewijzigd door Taenadar op 04-02-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 21:33:
Kort vraagje, ik stoei wat met mijn wapens. Ik ben lvl 56 rogue, sword specced. Wat is de betere wapencombi:

of...

Mijn verstand zegt het tweede, ik heb altijd gehoord dat je een langzaam wapen in je main moet hebben en een snel wapen in de off-hand.

Als je 2 zwaarden wil hebben zou ik in elk geval in je main een Thrashblade nemen.

Verder: tegenwoordig maar de wapensnelheid niet meer zo veel uit, wat wel uit maakt is de dmg per hit, in je mainhand dan (ivm SS).

Hier trouwens een progje dat ik ooit heb gemaakt voor dmg berekening: Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hydra schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 20:14:
[...]

Hunter pets groeien alleen tussen level 30 en 60.
Dit is niet waar :?

Je kan vanaf lvl 10 een pet hebben en als jij lvl 11 bent en je pet 10 dan krijgt je pet experience tot hij lvl 11 is. Dit gaat dus door totdat jij en je pet beide 60 zijn. Tip: spec beastmastery tot lvl 60, maakt lvlen stukken makkelijker (heb lvl 60 / 48 hunters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik heb net een Pet gekocht.... witte kat maar lvl die ook mee ? vechten die ook mee ?
blackraid3r schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 21:34:
@ScrooLoose klik op enemy. Klik op je crossbow skill. Die vind je in het spell book. En dan gaat ie schieten
ja, ik was er ook achter.... ben 2 uur aan het klooien geweest om erachter te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

nee die doet niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132653

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 21:33:

of...

imo Trash / Julie's

slome main voor hoge SS crits
snelle off voor poisons

enchants? ik zou +dmg doen op main voor nog hogere crits
en op offhand stat enchants (+agi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
marshallq schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 22:23:
Dit is niet waar :?

Je kan vanaf lvl 10 een pet hebben en als jij lvl 11 bent en je pet 10 dan krijgt je pet experience tot hij lvl 11 is. Dit gaat dus door totdat jij en je pet beide 60 zijn. Tip: spec beastmastery tot lvl 60, maakt lvlen stukken makkelijker (heb lvl 60 / 48 hunters)
Groeien. In grootte dus. Ik had het niet over experience maar over hoe groot hij dus 'fysiek' is.

Voordat je reageert kun je trouwens 't beste ff sigs checken, heb ook een level 60 Hunter en weet dus wel hoe ze spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Dat je een 60 hunter hebt zegt niets, heb genoeg mensen gezien die 60 zijn en hun class totaal niet kennen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 09-05 11:55

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Zo maar weer eens een nieuwe Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 63 topic aangemaakt.

We gaan wel heel erg hard momenteel.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:18

Thermometer

Whoop Whoop!

[...]

Hoe heet je op FW? ben je alliance/horde? :p
oja ik ben pas 40 geleveled(heeft wat tijd gekost :P ) hier plaatje van ik en men mount:
Afbeeldingslocatie: http://img490.imageshack.us/img490/291/mountjeh2xx.th.jpg

weet iemand waar ik nu zou gaan grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116867

Weet iemand een mod waarbij je de waarde van een item kan zien die je loot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 116867 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 10:57:
Weet iemand een mod waarbij je de waarde van een item kan zien die je loot?
Auctioneer kan dat o.a.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.