Quel'thalas is inderdaad zo'n 3 a 4 weken oud. Voor zover ik weet komen er ook nooit transfers heen, dus dat is wel erg mooi. Er zijn nu onderhand een stuk of 5 a 10 level 60s in totaal op deze realm.
Zelf zit ik daar ook op, in een relaxte guild, behalve me erg goed

.
Zoek je daar een nederlandse guild, dan is daar DutchKnights, geloof dat ze een member of 80 hebben.
Ik zit zelf in Redux:
http://www.redux-guild.dk. Ons forum is net nieuw, daarom is het leeg, de oude had in die paar weken al 400 posts. Maar daar is in ieder geval meer informatie over onze guild te vinden, en kan je eventueel een application schrijven als je wilt joinen. Let wel op de level cap en wat voor classes we nog nodig hebben. Ik ben er trouwens een van de officers, onder de naam Morinehtar (lvl 34 gnome mage atm).
Kapoen schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 05:47:
[...]
2 gathering crafts = kassa kassa

Mijn warrior is miner en (dis)enchanter, mijn priest herbalist en skinner.
Alleen mijn hunter heeft een craft skill, nl alchemy.
De meeste craft skills zijn nutteloos de eerste 299 levels, en daarna moet je
ofwel het geluk hebben om de nuttige recipies/plans/... te vinden of je moet RSI
kweken door het inleveren van massa's dark iron residue e.d. bij de thorium
brotherhood faction (resistance gear

).
Alleen alchemy is echt nuttig tijdens het levelen van een char omdat dit zorgt voor
goede buffs. Ook voor enchanting valt nog iets te zeggen, maar de andere skills
bieden niets speciaals (met uitzondering van de fire resistance spulletjes) over het spul
dat je kan krijgen van mobs.
Twee gathering crafts werkt echt heerlijk. Ik ben nu level 33 en heb niet erg zuinig gedaan, vaak potions en nieuwe gear gekocht op de AH (daarvan 1 gekochte blue), en heb nu bijna genoeg geld voor een mount. Daar waar de actieve 'productie-crafters' in de guild moeite hebben om op level 40 nog hun spells te betalen. Mining en Skinning heb ik btw. Skinning is ideaal omdat je gewoon lekker makkelijk kan skinnen wat er dood neer valt voor je voeten, of soms kan je een heel veld aan achter gelaten mobs skinnen, en mining is ook iets waarvan je meestal toevallig wel spul tegenkomt. Het is alleen wel zo dat het past bij Heavy Leather en Tin/Iron Bars pas serious geld gaat verdienen, de dingen daar onder zijn nogal goedkoop op de AH.
[
Voor 10% gewijzigd door
jjwa op 04-02-2006 16:39
]