(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Anoniem: 167493
Ja since de laatste patch heeft elke grote stad een linked AH, iig horde, neem aan dat het bij de allie het zelfde isnwagenaar schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:20:
[...]
Uhm... Dat snap ik ook wel, ik ben niet geheel dom wat WoW betreftMaar het is wel iets wat je kan omzetten in geld, daarom doe ik het. Ik heb zat Copper punten gezien die je kan minen. En ik dacht, waarom niet. Maar mogelijk heb ik dus een foute profession gekozen en had ik mij beter kunnen richten op een andere profession (wat weet ik dus niet, ghe)
![]()
@Masch
Aan een AH (moest wel even de WoW Dictionary erbij pakken) had ik inderdaad nog niet aan gedacht. Is kijken of Darnassus een AH heeft (lijkt me wel).
Mocht iemand nog toevallig tips hebben voor een NE-Druid, geef ze aub door. Ik heb namelijk door dat ik nog veel moet leren in de WoW wereld
Btw ben nieuw hier, maar speel al vanaf het begin wow
Anoniem: 108648
puur voor lvl'en een goede build idd, op lvl 60 of kort daarvoor zeker respeccen welxAndyx schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:07:
Kan iemand is kijken of deze build wel gaat om mee naar lvl 60 te levelen (warlock);
http://www.wowhead.com/talent/?IE0fVRboVocxZxx0z
Ben van plan om als ik uiteindelijk 60 ben het een en ander te tweaken omdat ik dan niet meer hoef te levelen.
Niet alle AH's zijn gelinkt die je kunt bereiken, er zijn ook nog Neutral - Auction Houses zoals in GadgetzanMasch schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:27:
[...]
haha, nou je gaat merken dat copper iets meer gaat opbrengen bij de AH dan bij de vendor
Darnassus heeft inderdaad wel een AH, elke grote stad zo'n beetje, deze zijn trouwens gelinkt aan elkaar.
Mvg, Rob.
iemand?EryciusPuteanus schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:23:
Weet er iemand of en wanneer Draenor weer "open" gaat? Mijn maat zijn dinnetje wil ook met ons meespelen, maar ze kan geen char aanmaken omdat Draenor full is. Gaat zij dan nooit met ons kunnen spelen? Of is dat maar tijdelijk?
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Ik zit zelf nu te twijfelen om te respeccen naar frost (ben nu een fire mage), maar ik heb er nog nooit mee gespeeld en ik ben een beetje bang dat frost erg saai is om te spelen (als in 3 x frostbold, frostnova, 3x frostbold, mob dood). Klopt mijn vermoeden?
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Tsjah, vol is vol
Ze zullen moeten wachten tot Blizzard de mogelijkheid biedt aan de speler van Draenor om te transferen. Of als ze weer een hele lading aan cheaters bannen.
Jup, het klopt. Ik heb wel een frost mage omdat ik veel solo en het dan best wel fijn isMasch schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:36:
Ik weet het, maar daar zal nwagenaar nog lang niet terecht komen en tegen die tijd zal hij dat allemaal ook wel weten.
Ik zit zelf nu te twijfelen om te respeccen naar frost (ben nu een fire mage), maar ik heb er nog nooit mee gespeeld en ik ben een beetje bang dat frost erg saai is om te spelen (als in 3 x frostbold, frostnova, 3x frostbold, mob dood). Klopt mijn vermoeden?
[ Voor 48% gewijzigd door Chester op 03-02-2006 11:39 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Voorlopig zijn de crowded realms gesloten voor nieuwe members, dus reken er niet te hard op dat dit snel gaat zijn want migrations duren ook lang voordat ze komen.
Ga lekker met elkaar op een andere, nieuwe realm wat chars starten. Snap zowieso niet dat iedereen graag low lvl's start op oude realms, is echt boring.
Mvg, Rob.
Arcane FTW!Masch schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:36:
Ik weet het, maar daar zal nwagenaar nog lang niet terecht komen en tegen die tijd zal hij dat allemaal ook wel weten.
Mvg, Rob.
Als je maat zn dinnetje een nieuwe char aan maakt waarom gaan jullie met zn allen dan niet op een nieuwe server beginnen?
Ik ga dr iig niet van uit dat je een lvl 1 gaat helpen met een lvl 60 char
Ik weet iig niet wanneer die open gaat

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow
geld en vrienden is mijn motivatie.. ik baal ervan dat mn lvl 8 shammy maar 4 silver heeft.. mijn andere chars hadden 10G op lvl 5DH.FiReHaWK schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:37:
[...]
Voorlopig zijn de crowded realms gesloten voor nieuwe members, dus reken er niet te hard op dat dit snel gaat zijn want migrations duren ook lang voordat ze komen.
Ga lekker met elkaar op een andere, nieuwe realm wat chars starten. Snap zowieso niet dat iedereen graag low lvl's start op oude realms, is echt boring.
Anoniem: 87300
Ik solo eigenlijk alleen maar, behalve de instances.Chester schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:37:
[...]
Jup, het klopt. Ik heb wel een frost mage omdat ik veel solo en het dan best wel fijn is
Vindt Arcane/Fire, lees 'PoM - Pyroblast', veel fijner voor solo.
*PLONK* Bedankt voor de link! Zeer duidelijk en bevat zeer goede informatie die ik zeer goed kan gebruiken!
Ook een dank-woord richting alle anderen! Ik heb weer wat geleerd binnen het WoW universum!
Ik vind de crowd control abiliteiten van een frost mage toch fijner dan veel damage. Heb btw ook 18 punten in Arcane, er zitten echt super handige dingen in de Arcane tree =)Anoniem: 87300 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:43:
[...]
Ik solo eigenlijk alleen maar, behalve de instances.
Vindt Arcane/Fire, lees 'PoM - Pyroblast', veel fijner voor solo.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Tjah, maak een character, na 2 weken zit je op lvl 20, loop je aantal keer WC en RFC door, na nog 2 weken ben je 30 loop je SFK een aantal maal door en je hebt het goud ook.BootVluchteling schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:42:
[...]
geld en vrienden is mijn motivatie.. ik baal ervan dat mn lvl 8 shammy maar 4 silver heeft.. mijn andere chars hadden 10G op lvl 5
PuG's zijn makkelijker te maken omdat er meer lage lvl's zijn, er lopen ook geen lvl 60's te grinden voor wat ze dan ook nodig hebben waardoor jou quests verhinderd worden en de lagere traid goods voor professions zijn betaalbaar. En niet dat ze 2g voor een stapeltje linnen of wool vragen omdat de lvl 60 geen zin hebben om daar naartoe te vliegen. Snap je een beetje wat ik bedoel?
Snap jou punt ook wel hoor, daar niet van
Mvg, Rob.
Dat heb ik ook hoor. Evacuation en PoM vindt ik echt onmisbaar. De overige punten zijn op dit moment voor fire, misschien later voor frost. Iceblock oid vindt ik ook wel een mooie spell, een echte lifesaver!Chester schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:46:
[...]
Ik vind de crowd control abiliteiten van een frost mage toch fijner dan veel damage. Heb btw ook 18 punten in Arcane, er zitten echt super handige dingen in de Arcane tree =)
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ik ben verliefd op frost...Chester schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:46:
[...]
Ik vind de crowd control abiliteiten van een frost mage toch fijner dan veel damage. Heb btw ook 18 punten in Arcane, er zitten echt super handige dingen in de Arcane tree =)
Mvg, Rob.
Instant Arcane Explosion, Improved Counterspell (4sec silence ftwDH.FiReHaWK schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:50:
Evocation is inderdaad handig zolang je lvl'd en grind...veel houden hem er daarom ook bij. Maar je kan ook zeggen dat je ze in ZG, MC en BWL wel ergens anders voor nodig hebt. Het is idd wel een super spell.
Btw, tip voor beginners: niet letten op wat iedereen over de talents zegt. Gewoon even lezen welke talents wat doen, en gaan voor wat jou het leukst lijkt. Niet voor wat handig is voor een ander speler. Je speelt dit spel immer voor je eigen lol
[ Voor 24% gewijzigd door Chester op 03-02-2006 11:54 ]
Maar tis neit zo'n handige build, doet niet genoeg damage, arcane missles is toch wat lekkerder of een goeie vuurbal. En die crowd controll die houd je toch wel.The Realone schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:49:
[...]
Ik ben verliefd op frost...De "survivability" van frost ligt vele malen hoger dan fire, al is het maar door de Ice Barrier (en daarnaast ook IceBlock natuurlijk). En dat kan een mage wel gebruiken...enigzins bescherming tegen de wrede krachten.
Mvg, Rob.
Ok dank je voor het checkenAnoniem: 108648 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:30:
[...]
puur voor lvl'en een goede build idd, op lvl 60 of kort daarvoor zeker respeccen wel
Mjah op Quel'Thalas gaan 20 copper bars voor 5 tot 15+ silvers over te toonbank in AuctionHouse (tenminste dat kreeg ik ervoorMasch schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:27:
[...]
haha, nou je gaat merken dat copper iets meer gaat opbrengen bij de AH dan bij de vendor
Darnassus heeft inderdaad wel een AH, elke grote stad zo'n beetje, deze zijn trouwens gelinkt aan elkaar.
Ik bedoel maar, bij ons in het gilde hebben de meeste deze build, echt lekker handig. De AoE is super, de missles doen veel damage (en zien er ubervet uit) en de silence is helemaal handig zeker in boss fights. We hebben ook nog een fire specced mage, burn babeh!Chester schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:52:
[...]
Instant Arcane Explosion, Improved Counterspell (4sec silence ftw) en Improved Arcane Missiles zijn ook onmisbaar ^_^
Mvg, Rob.
Niet?? We zijn geen priests met 5000 spirit.DH.FiReHaWK schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:50:
Evocation is inderdaad handig zolang je lvl'd en grind...veel houden hem er daarom ook bij. Maar je kan ook zeggen dat je ze in ZG, MC en BWL wel ergens anders voor nodig hebt. Het is idd wel een super spell.
Frost compenseerd de damage die het mist in vergelijking met fire best aardig met de Shatter talent.DH.FiReHaWK schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:52:
[...]
Maar tis neit zo'n handige build, doet niet genoeg damage, arcane missles is toch wat lekkerder of een goeie vuurbal. En die crowd controll die houd je toch wel.
[ Voor 24% gewijzigd door The Realone op 03-02-2006 11:57 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Inderdaad, zei ik dat niet dan? Ook als je wel 7k mana hebt is ie nog nuttig! Misschien beetje verkeerd verwoord, ow en als je onder de 7k mana zit als mage heb je nix te zoeken in mcThe Realone schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:55:
[...]
Niet?? We zijn geen priests met 5000 spirit.Zeker "beginners" in MC die nog geen manapool van 7k hebben of veel manaregen gear is het ideaal. Mages raken heel snel oom bij lange gevechten waar veel DPS nodig is. Ik zou op dit moment niet weten hoe ik Ragnaros (vanaf de sons) moet killen zonder Evocation. En met 1/8 NW en 6/8 Arcanist heb ik niet echt slechte gear.
[...]
Frost compenseerd de damage die het mist in vergelijking met fire best aardig met de Shatter talent.
Mvg, Rob.
Ga jij de boss freezen dan?The Realone schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:55:
[...]
Niet?? We zijn geen priests met 5000 spirit.Zeker "beginners" in MC die nog geen manapool van 7k hebben of veel manaregen gear is het ideaal. Mages raken heel snel oom bij lange gevechten waar veel DPS nodig is. Ik zou op dit moment niet weten hoe ik Ragnaros (vanaf de sons) moet killen zonder Evocation. En met 1/8 NW en 6/8 Arcanist heb ik niet echt slechte gear.
[...]
Frost compenseerd de damage die het mist in vergelijking met fire best aardig met de Shatter talent.
Mvg, Rob.
Arcane missiles = 5 seconden = 5 * 250 = 1250 = 250 dps.
Frostbolt = 2,5 seconden = 2 * 750 = 1500 = 300 dps.
Daar komt nog eens bij dat punten in arcane missiles voor een mage die instances speelt echt een verkeerde keuze is. Een goede mage zorgt namelijk dat hij de aggro niet krijgt...
Dit is mijn
build. Ik vind het echt een pure PvE build, alhoewel hij wel te gebruiken is in PvP (aardig succesvol trouwens). Ik zou er graag wat feedback op willen, of eventueel vragen erover.
Tel daarbij op dat Arcane Missiles bugged zijn en een standaard Frostbolt meer profijt heeft van +dmg gear aangezien die niet channeled is. Frostbolts ftw, tenzij je in instances zit waar mobs vrijwel instant aan mootjes worden gehakt door je teamgenoten, aangezien je dan met je casttijd in de knoei komt.Resistance_NL schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:01:
Als je Arcane missiles voor de damage gaat gebruiken, dan zit je denk ik toch op het verkeerde spoor... Ik zal dit even uitleggen met een kleine rekensom (zoals het in mijn geval is):
Arcane missiles = 5 seconden = 5 * 250 = 1250 = 250 dps.
Frostbolt = 2,5 seconden = 2 * 750 = 1500 = 300 dps.
Daar komt nog eens bij dat punten in arcane missiles voor een mage die instances speelt echt een verkeerde keuze is. Een goede mage zorgt namelijk dat hij de aggro niet krijgt...
Dit is mijn
build. Ik vind het echt een pure PvE build, alhoewel hij wel te gebruiken is in PvP (aardig succesvol trouwens). Ik zou er graag wat feedback op willen, of eventueel vragen erover.
Inderdaad, zei ik dat niet dan? Ook als je wel 7k mana hebt is ie nog nuttig! Misschien beetje verkeerd verwoord, ow en als je onder de 7k mana zit als mage heb je nix te zoeken in mc
[ Voor 9% gewijzigd door Gaius op 03-02-2006 12:09 ]
DH.FiReHaWK schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:58:
[...]
Inderdaad, zei ik dat niet dan? Ook als je wel 7k mana hebt is ie nog nuttig! Misschien beetje verkeerd verwoord, ow en als je onder de 7k mana zit als mage heb je nix te zoeken in mc
Check mijn sig voor gear/spec.
@deadkennedy, Ik gebruik nooit AM op bosses. Kost teveel mana en doet lang niet zoveel damage als frost. Met een goede warrior en een beetje gecontroleerd frostbolts spammen trek je cht niet zo snel agro.
[ Voor 25% gewijzigd door Bulligan op 03-02-2006 12:15 ]
Op bosses gebruik je tóch Arcane Missles vanwege Arcane Subtlety, slimmerd.
WEBN & chill (@IBKR)
Huh? Die snap ik even niet? Shatter is +100% damage bij een crit, iets wat fire niet heeft.
Over Evocation, ik las het verkeerd, nergens i.p.v. ergens.
Overigens gebruik ik NOOIT Arcane Missiles, vanwege de hoge mana kosten. Frostbolts all the way.
[ Voor 15% gewijzigd door The Realone op 03-02-2006 12:17 ]
Arcane Missiles kun je alleen bij hoge uitzondering gebruiken in instances.Resistance_NL schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:01:
Dit vanwege de aggro die je erdoor krijgt.
Even inhaken op het feit dat mages ervoor moeten zorgen dat ze de aggro niet krijgen en daardoor 'goed' zijn, ben ik het niet mee eens.
Zal wel iets fout doen, geen idee.
Wanneer in een instance een warrior en een hunter inhakken op een mob, ik nog even rustig m'n mana-bar aanvul met drinken om vervolgens 2 vuurballen af te vuren, krijg ik de aggro.
Nu zou je het ook zo kunnen zien dat de mage in dit geval wél goed is, misschien wel te goed en dat de overige personen gewoon de aggro niet kunnen houden.
Nu moet ik wel toegeven dat er een boel damage van m'n vuurballen afkomt.
channeled spells krijgen ook altijd de hele +dmg over de hele periode dat ie channeled isMiles Teg schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:06:
[...]
Tel daarbij op dat Arcane Missiles bugged zijn en een standaard Frostbolt meer profijt heeft van +dmg gear aangezien die niet channeled is. Frostbolts ftw, tenzij je in instances zit waar mobs vrijwel instant aan mootjes worden gehakt door je teamgenoten, aangezien je dan met je casttijd in de knoei komt.
[...]
als je am dus imporved is, heb je altijd de volledige dmg
als je de fire/arcane build gebruikt om te levellen gebruik je in de instances alleen je AM op het moment dat je een clearcast hebt
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Als je veel damage doet ben je niet goed. Als je agro controle hebt ben je goed. Agro krijg je alleen maar door teveel damage doen. Als je crit en vervolgens doodleuk nog een fireball stuurd die dan ook weer crit is het niet meer dan logisch dat je agro krijgt.Anoniem: 87300 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:17:
[...]
Arcane Missiles kun je alleen bij hoge uitzondering gebruiken in instances.
Even inhaken op het feit dat mages ervoor moeten zorgen dat ze de aggro niet krijgen en daardoor 'goed' zijn, ben ik het niet mee eens.
Wanneer in een instance een warrior en een hunter inhakken op een mob, ik nog even rustig m'n mana-bar aanvul met drinken om vervolgens 2 vuurballen af te vuren, krijg ik de aggro.
Nu zou je het ook zo kunnen zien dat de mage in dit geval wél goed is, misschien wel te goed en dat de overige personen gewoon de aggro niet kunnen houden.
Als wij door MC runnen heb ik niet snel agro. Warrior krijgt tijd om agro op te bouwen en als ik crit op een mob wacht ik gewoon ff met de volgende frostbolts spammen.
Jij snapt hetHooli-gan schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:29:
[...]
Als wij door MC runnen heb ik niet snel agro. Warrior krijgt tijd om agro op te bouwen en als ik crit op een mob wacht ik gewoon ff met de volgende frostbolts spammen.
Niks irritanter dan trinket mages die constant aggro pullen.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Verder wil ik wel even wat ingaan op een aantal dingen die niet geheel kloppen volgens mij.
Ja, het is waar dat arcane missiles de volle damage bonus krijgt. Echter, in de tijd dat je een arcane missiles cast, kun je 2x frostbolt casten. Die dus ook beiden +dmg krijgen (weet niet of dat voor de volle 100% zo is). Daarom is +dmg op frostbolts beter. Overigens gebruik ik ook altijd arcane missiles bij een clearcast (tenzij ik voor maximum dps ga).channeled spells krijgen ook altijd de hele +dmg over de hele periode dat ie channeled is
als je am dus imporved is, heb je altijd de volledige dmg
als je de fire/arcane build gebruikt om te levellen gebruik je in de instances alleen je AM op het moment dat je een clearcast hebt
In mijn ogen is arcane missiles altijd een spell geweest die gemiddeld aggro genereert. Dit doordat damage geleidelijk gedaan wordt. Voor instances zoals BWL en Onyxia is het aan te raden (mijn mening) om Arcane Subtlety te nemen. Hierdoor wordt arcane missiles een van de spells die het minst aggro trekt, bovendien krijg je veel minder aggro tijdens het arcane explosion spammen.Arcane Missiles kun je alleen bij hoge uitzondering gebruiken in instances.
Op zich is er niets mis mee om de aggro te krijgen in instances zoals scholomance en stratholme. Maar je moet dit dan wel gecontroleerd doen... als jij een mob makkelijk solo pakt, vind ik het geen probleem dat jij aggro pakt... maar het moet niet zo zijn dat een priest op jou moet gaan healen, aangezien dat manaverspilling is ten opzichte van healen op een tank.
Jij vergelijkt geheel ten onrechte gear met kwaliteit van een speler. Een mage die meer damage doet dan een andere mage is niet per definitie beter. Een speler is pas beter, wanneer hij beter speelt dan een andere speler (lees: geen aggro pakken, niet dood gaan, maar wel zoveel mogelijk dmg doen).
En je geeft toe dat je vuurballen veel damage doen... wat bedoel je dan met veel damage? Voorbeeld: eerder vond ik een 1200 crit op frostbolt veel damage. Nu doe ik dat non-crit, ik bedoel hiermee aan te geven dat veel een relatief begrip is. Ik weet dus niet hoeveel je bedoeld.
Voor zover ik weet werkt het als volgt: Een frostbolt is normaal (zonder talents) een cast van 3sec, dus krijgt die frostbolt 6/7 van je +dmg van gear/trinkets/talents/etc. Arcane Misseles krijgen wel de complete +dmg, maar dit wordt verdeelt over de 5 seconden dat die channeled, dus iedere Arcane Missile krijgt maar 1/5 van die +dmg bonus.Resistance_NL schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:47:
Allereerst wil ik even mededelen dat ik dit een leuke discussie vind (klinkt wat corny, maar ja)
Verder wil ik wel even wat ingaan op een aantal dingen die niet geheel kloppen volgens mij.
[...]
Ja, het is waar dat arcane missiles de volle damage bonus krijgt. Echter, in de tijd dat je een arcane missiles cast, kun je 2x frostbolt casten. Die dus ook beiden +dmg krijgen (weet niet of dat voor de volle 100% zo is). Daarom is +dmg op frostbolts beter. Overigens gebruik ik ook altijd arcane missiles bij een clearcast (tenzij ik voor maximum dps ga).
Volgens mij lopen er nu twee postings door elkaar heen, daar ik geen moment een vergelijk heb getrokken tussen spelers en gear, en geen vergelijk heb gemaakt tusen de diverse mages.Resistance_NL schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:47:
[...]
... als jij een mob makkelijk solo pakt, vind ik het geen probleem dat jij aggro pakt... maar het moet niet zo zijn dat een priest op jou moet gaan healen, aangezien dat manaverspilling is ten opzichte van healen op een tank.
Jij vergelijkt geheel ten onrechte gear met kwaliteit van een speler. Een mage die meer damage doet dan een andere mage is niet per definitie beter. Een speler is pas beter, wanneer hij beter speelt dan een andere speler (lees: geen aggro pakken, niet dood gaan, maar wel zoveel mogelijk dmg doen).
En je geeft toe dat je vuurballen veel damage doen... wat bedoel je dan met veel damage? Voorbeeld: eerder vond ik een 1200 crit op frostbolt veel damage. Nu doe ik dat non-crit, ik bedoel hiermee aan te geven dat veel een relatief begrip is. Ik weet dus niet hoeveel je bedoeld.
Crits heb ik in het vergelijk met aggro afpakken door twee vuurballen te gooien, buiten beschouwing gelaten, daar in dit geval hier ook geen sprake van is.
Moet toch maar eens SCT aanpassen zodat deze wél de crits laat zien al is over het algemeen genomen de dmg gelijk per vuurbal. (lijkt me sterk dat ik 100% crit).
Daarbij, ik pak dus helaas wel aggro, maar weet hier ook mee om te gaan.
Mijn standpunt ten opzichte van de healer, waar menig healer vreemd van staat te kijken:
'Don't heal me, heal the tank.... better a dead mage than a dead tank'.
En na een beetje gelach houden ze zich hier ook aan.
Eten en drinken tegelijk na combat gaat best samen, niet dat je je verslikt of zo in een stuk brood.
helaas schaalt hij alleen naar beneden en niet naar boven
dit wordt dacht ik wel veranderd met Pyroblast binnenkort (meer +dmg omdat de casttime langer is dan 3 seconden)
Waarschijnlijk had je in dat geval een redelijk slecht geskillde Warrior mee als tank. Een paar dagen terug ben ik meerdere malen de uitdaging aangegaan met een van de meest gepimpte locks uit m'n guild. Hij beweerde dat ie, no matter what, de aggro kon krijgen. Ik wist hem te vertellen dat ie dit bij mij met geen mogelijkheid voor elkaar kreeg.Anoniem: 87300 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:17:
[...]
We zijn dus meerdere malen losgegaan op wat elites, alle2 alles gevend. Van de ~6 tries heeft ie maar 1x de aggro gekregen en dat was omdat hij eerder begon dan ik. Binnen 5 secs had ik de mob trouwens weer terug.
Kortom: als je een goed uitgeruste tank hebt (ja, ik heb 8/8 might, dus 15% extra threat op m'n sunders) dan moet het voor de dmgdealers moeilijk zijn om de aggro er van af te halen, zelfs met je Zalandar en ToEP trinkets.
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
@hooligan, met dat soort gear is het idd niet nodig....maar kan er alleen nog maar van dromen
[ Voor 33% gewijzigd door Rocco82 op 03-02-2006 13:14 ]
Mvg, Rob.
Een vriend van mij heeft net hetzelfde gehad. Bij hem was het probleem dat hij een brakke geheugen module had steken. Gewoon een nieuwe gestoken en het probleem was opgelost...Dark Master schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 00:31:
Lekker hoor net de game gekocht 45 €...
Kom ik erachter dat je alleen maar via game card of credit card kan betalen...
OMG, waar the fuck is blizzard mee bezig waarom kan het niet gewoon automatisch incasso..
Nu moet ik morgen ook nog eens even naar de winkel om een prepaid card voor 60 dagen te halen.
Daarbij komt ook nog dat ik het bekende euvel heb met de cd's..
Het domme op mijn laptop installeert hij niet goed en op mijn gewone pc wel...
Bij mijn laptop loopt hij vast of op cd 2 of cd 3 ************ wat is dit nou dan weer..
Ik hoop echt dat dit spel het waard is want dit is gewoon te erg voor woorden..
Waarom moet het nou zo nodig met credit card.
opschepperWouter schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:10:
[...]*sterk kroegverhaal*
maar idd als je hem er met 2 fireballs vanaf trekt dan zal er niet eens 1 sunder op de mob gezeten hebben

En daarbij, Defensive Stance met een schild.
ach ik kan je verhalen vertellen van een scholo run :x warrior had iig wel een shield en 1hAnoniem: 87300 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:23:
Ik neem aan dat een gemiddelde warrior toch wel Sunder gebruikt gebruikt in een instance.
En daarbij, Defensive Stance met een schild.
maar daar was dan ook alles mee gezegd
Anoniem: 76438
Tijd terug met mn lock (lvl 44 of zo) in ZF kreeg ik ook steeds aggro, van een lvl 55+ warrior. Hij gebruikte ook geen Sunder, heb hem toch maar gevraagd om het wel toen. Z'n antwoord: Oh sorry, didn't think that was nessesery.. Hij heeft de rest van de instance het tpch maar wel gedaan.
Was hij afk?Wouter schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:10:
[...]
Waarschijnlijk had je in dat geval een redelijk slecht geskillde Warrior mee als tank. Een paar dagen terug ben ik meerdere malen de uitdaging aangegaan met een van de meest gepimpte locks uit m'n guild. Hij beweerde dat ie, no matter what, de aggro kon krijgen. Ik wist hem te vertellen dat ie dit bij mij met geen mogelijkheid voor elkaar kreeg.
We zijn dus meerdere malen losgegaan op wat elites, alle2 alles gevend. Van de ~6 tries heeft ie maar 1x de aggro gekregen en dat was omdat hij eerder begon dan ik. Binnen 5 secs had ik de mob trouwens weer terug.
Kortom: als je een goed uitgeruste tank hebt (ja, ik heb 8/8 might, dus 15% extra threat op m'n sunders) dan moet het voor de dmgdealers moeilijk zijn om de aggro er van af te halen, zelfs met je Zalandar en ToEP trinkets.
WEBN & chill (@IBKR)
Heb jij iets nuttigs te melden?
(Zelfde antwoord en het is geen ja)
[ Voor 11% gewijzigd door Wouter185 op 03-02-2006 13:40 ]
Nog niet, zit dan ook nog steeds op m'n werk.
Zal vanavond eens even kijken of ik hem kan vinden.
Op de quest lijst van Thottbot, 1000N, heb ik in iedergeval niets kunnen vinden.
Misschien dat rondlopen op m'n mount wat meer oplevert, en de tips van hier natuurlijk.
Zo ben ik ook niet begonnen hoor. Eerste keer dat ik MC in ging was het allemaal blauwe +dmg gear en zelfs wat groene items, op mijn robe na. Daar haalde ik dan ook geen 7k mana mee en was zelfs toen niet nodig. Ik raakte wel eens OOM omdat de boss gevechten toen vele malen langer duurde dan tegenwoordig maar dat heeft nooit tot problemen geleid.DH.FiReHaWK schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:13:
@hooligan, met dat soort gear is het idd niet nodig....maar kan er alleen nog maar van dromenBij mij is het vooral nog blauw wat er blinkt...
Als je rond de 6k buffed mana hebt en leuke blauwe +dmg items, dan kom je een heel eind in MC met pots/gems/evocation.
Bovendien moet je je niet blind staren op epics. Ik vind veel pre-MC blauw (+dmg gear) beter dan de mage set. Ik draag mijn crapanist gloves+bindings alleen maar omdat die eerder dropte dan sublime wristguard & shivery handwraps/hands of power. Anders had ik die nu nogsteeds gedragen. Sinds 1.9 is komt het me wel mooi uit met de set bonus.
[ Voor 19% gewijzigd door Bulligan op 03-02-2006 13:53 ]
Ja hoor, namelijk dat als een warlock (of bijna willekeurig welke class dan ook) echt z'n best doet écht wel aggro kan krijgen van een goeie tank, dus dat hij óf zuigt, óf z'n best niet deed.Wouter schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:39:
[...]
Heb jij iets nuttigs te melden?
(Zelfde antwoord en het is geen ja)
WEBN & chill (@IBKR)
Als je in een reeds gepimpte guild zit wel ja, maar anders ga je kei hard wipen daar.Hooli-gan schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:44:
[...]
Zo ben ik ook niet begonnen hoor. Eerste keer dat ik MC in ging was het allemaal blauwe +dmg gear en zelfs wat groene items, op mijn robe na. Daar haalde ik dan ook geen 7k mana mee en was zelfs toen niet nodig. Ik raakte wel eens OOM omdat de boss gevechten toen vele malen langer duurde dan tegenwoordig maar dat heeft nooit tot problemen geleid.
Als je rond de 6k buffed mana hebt en leuke blauwe +dmg items, dan kom je een heel eind in MC met pots/gems/evocation.
Wij hebben de eerste keer in ZG al 8 wipes gehad op die bat lady.
2e keer ging ze na 3 pogingen plat, 3e keer bij de 2e poging en ik hoop volgende week direct plat. Heeft ook veel met ervaring te maken, maar een beetje gear is toch wel nodig.
[ Voor 16% gewijzigd door Rocco82 op 03-02-2006 13:50 ]
Mvg, Rob.
Anoniem: 49591
En als je bij Target of Target kijkt in MC zijn het meestal de warlocks en de mages die de aggro van de tank afhalen. Soms heb je gewoon pech en doe je een paar crits van +2000dmg op zo'n mob en dan heb je gewoon pech
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 49591 op 03-02-2006 13:53 . Reden: typo ]
Hij deed echt wel z'n best, alleen hadden we afgesproken dat ik eerst een sunder mocht landden. Gewoon op de normale manier van tanken.DeadKennedy schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:45:
[...]
Ja hoor, namelijk dat als een warlock (of bijna willekeurig welke class dan ook) echt z'n best doet écht wel aggro kan krijgen van een goeie tank, dus dat hij óf zuigt, óf z'n best niet deed.
Als hij iedere keer zou zijn begonnen, dan was het een ander verhaal vrees ik
Ik zat niet in een MC gepimpte guild. Ik ben met ze mee sinds dag 1 dat ze MC ingingen en we hebben dus samen progress gemaakt in MC. Dat we de eerste keer MC ingingen had 95% blauwe/groene gear en haalde we toch Luci neer. We zijn steeds verder gekomen en doen MC nu elke vrijdagavond t/m Domo in een paar uurtjes.DH.FiReHaWK schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:49:
[...]
Als je in een reeds gepimpte guild zit wel ja, maar anders ga je kei hard wipen daar.
2e keer ging ze na 3 pogingen plat, 3e keer bij de 2e poging en ik hoop volgende week direct plat. Heeft ook veel met ervaring te maken, maar een beetje gear is toch wel nodig.
@perfectcell, als je crit moet je gewoon ff wachten met en casten van je volgende spel. Niets is vervelender dan onnodig dood gaan danwel een whipe omdat er iemand in de groep zit die graag agro wil overnemen en hoog in de damage meters wil komen.
[ Voor 15% gewijzigd door Bulligan op 03-02-2006 13:59 ]
Anoniem: 92838
Beetje stomme opmerking over dat "gepimpt" moeten zijn qua guild. Tuurlijk zal je het moeilijker hebben maar dat betekend gewoon dat je veel meer gefocussed moet zijn, zuinig met mana, goede tactieken hebben e.d.DH.FiReHaWK schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:49:
[...]
Als je in een reeds gepimpte guild zit wel ja, maar anders ga je kei hard wipen daar.
Mijn guild is nu bezig met ZG, gaat lekker, vanavond proberen we Bat en ik geloof Tiger. MC heb ik alleen nog gestealthed gezien en toen ik aggro trok (express) en Evasion>Sprint weg rende werd ik zelfs letterlijk de instance uitgeschopt door een molten giant
Maar goed, elke guild begint érgens een keer en je hoeft niet gepimped te zijn. Wél zal je i.i.g. een beetje nette gear moeten hebben en let op fire resistance (zit nu unbuffed met me NE rogue op 126 fire resistance, redelijk netjes als ik buffed ben).
/cry ik wil ookHooli-gan schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:56:
[...]
Ik zat niet in een MC gepimpte guild. Ik ben met ze mee sinds dag 1 dat ze MC ingingen en we hebben dus samen progress gemaakt in MC. Dat we de eerste keer MC ingingen had 95% blauwe/groene gear en haalde we toch Luci neer. We zijn steeds verder gekomen en doen MC nu elke vrijdagavond t/m Domo in een paar uurtjes.
Wij hebben niet genoeg man voor MC, ik moet mijn Eye of Divnity hebben
Mvg, Rob.
Ach, gewoon wat meer mensen recruiten of een samenwerking aangaan met een ook niet zo'n grote guild.DH.FiReHaWK schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:59:
[...]
/cry ik wil ook
Het begin zal moeilijk zijn en langzaam gaan maar na een paar weken MC heb je het wel gezien, zijn de meeste mensen epic gepimpt en ren je er doorheen.
In MC heb je geen FR nodig. Misschien bij de flamepacks & baron Geddon kan het handig zijn. Uiteraard is het handig voor Ragnaros.Anoniem: 92838 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:58:
[...]
....
Maar goed, elke guild begint érgens een keer en je hoeft niet gepimped te zijn. Wél zal je i.i.g. een beetje nette gear moeten hebben en let op fire resistance (zit nu unbuffed met me NE rogue op 126 fire resistance, redelijk netjes als ik buffed ben).
Als ik jou was en je bepaalde stats/damage moet droppen om FR gear te dragen zou ik het zeker niet doen in het begin van MC.
[ Voor 42% gewijzigd door Bulligan op 03-02-2006 14:06 ]
Snif, zit ik daar met 4500 mana unbuffed : (DH.FiReHaWK schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:58:
[...]

Hunter wpn!
[ Voor 10% gewijzigd door FragNeck op 03-02-2006 14:04 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Met mijn gear heb ik +361 damage op spells en nog eens 30 op frost. Tel daarbij een buffed manapool van 7k op, Evocation, Robe of the Archmage, en 2 mana gemstones, dan kan ik een minuut of 4-5 ongeveer 350 DPS sustained houden
Bij ons bij Ragnaros staan mages ook altijd dik bovenaan. Als ik echt mijn best doe kom ik op 10% damage dealt
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Dat hebben we 1 x gedaan, dat ging dus compleet fout met de eerste beste loot die viel! Nu kun je zeggen daar moet je vooraf afspraken over maken en dergelijke maarja....met loot is het altijd gezeik. Vandaar dat we nu ZG doen, wel met guild only.Hooli-gan schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:03:
[...]
Ach, gewoon wat meer mensen recruiten of een samenwerking aangaan met een ook niet zo'n grote guild.
Het begin zal moeilijk zijn en langzaam gaan maar na een paar weken MC heb je het wel gezien, zijn de meeste mensen epic gepimpt en ren je er doorheen.
Maar als hier iemand zit van Hellscream realm dan /w me maar
Mvg, Rob.
Ook met meerdere guilds kan je een DKP systeem maken. Eerste run is vervelend want dan heeft iedereen 0 dkp. Wij rolde de eerste run gewoon op items, als je de rol won "betaalde" je gewoon het item met DKP en kwam je dus in de min.DH.FiReHaWK schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:06:
[...]
Dat hebben we 1 x gedaan, dat ging dus compleet fout met de eerste beste loot die viel! Nu kun je zeggen daar moet je vooraf afspraken over maken en dergelijke maarja....met loot is het altijd gezeik. Vandaar dat we nu ZG doen, wel met guild only.
Maar als hier iemand zit van Hellscream realm dan /w me maar
Anoniem: 92838
Daarom heb ik ook 3 setjes bij me (of in de bank). O.a. crit gear voor ambush waar ik +10% crit heb ofzo, damage gear met veel attack power (SS en Evis met Hammer of the Vesper en Dal'Rend offhand) en dus een Fire resistance setje. Deze laatste gebruik ik bij bv. Drakki, Incendius (wil die FR bracers hebben!) en waar ik gewoon FR moet hebben.Hooli-gan schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:03:
[...]
Ach, gewoon wat meer mensen recruiten of een samenwerking aangaan met een ook niet zo'n grote guild.
[...]
In MC heb je geen FR nodig. Misschien bij de flamepacks & baron Geddon kan het handig zijn. Uiteraard is het handig voor Ragnaros.
Als ik jou was en je bepaalde stats/damage moet droppen om FR gear te dragen zou ik het zeker niet doen in het begin van MC.
Zodra ik agro krijg stop ik gewoon met alles wat ik doe, ik doe meestal wel nog even "Jizou greets Molten Giant with a hearty hello!"Hooli-gan schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:56:
@perfectcell, als je crit moet je gewoon ff wachten met en casten van je volgende spel. Niets is vervelender dan onnodig dood gaan danwel een whipe omdat er iemand in de groep zit die graag agro wil overnemen en hoog in de damage meters wil komen.
Als hij mij onder de grond stampt gaat de agro toch meteen weer terug naar de MT.
Onze guild is toch niet zo prestatiegericht dat ze daar boos over worden, we lachen er een keer om en gaan gewoon weer verde.
Zo vaak komt dat trouwens niet voor hoor, over het algemeen kan ik gewoon lekker blijven doornuken. Dan betaal ik maar wat extra goud voor repairs. Zolang ik me maar vermaak vind ik het allemaal niet erg
Kijk, daar hebben ze dus het ijsklontje voor uitgevonden : PAnoniem: 49591 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:28:
[...]
Zodra ik agro krijg stop ik gewoon met alles wat ik doe, ik doe meestal wel nog even "Jizou greets Molten Giant with a hearty hello!"
Als hij mij onder de grond stampt gaat de agro toch meteen weer terug naar de MT.
[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 03-02-2006 14:42 ]
Je kunt ook gewoon contact opnemen met een guild op je server die MC al lang farmt./cry ik wil ook
Ik zit bv in zo'n guild en wij verkopen de Eye's en hunter quests aan personen die er zelf niet aan kunnen komen. (bij ons 500G = Eye of Divnity + Eye of Shadow)
Dus misschien dat er op jou server ook wel een guild is waar je iets mee kunt regelen.
'bugged' was.
Op ravager doe ik mijn best om aggro te krijgen, zodat ie in range voor fireblast en cone of cold komt.
En je denkt serieus dat jouw guild blij is dat jij elke keer van die stunts uithaalt?Resistance_NL schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:47:
Ik als mage krijg regelmatig aggro in Molten Core. Ik doe dat opzettelijk, om mijn damage te pushen. Ik probeer namelijk zoveel mogelijk damage te doen. Als ik op een Molten Giant aggro krijg, dan doe ik nog een goede spell (zodat ik de aggro houdt) en ren op hem af. Ik blink door hem heen, liefst voorbij de tank en druk dan op iceblock. Hierdoor heeft de giant geen kans om in het casterkamp te komen. Bovendien ben ik er inmiddels aardig goed in geworden, want de laatste keer dat ik dood ging in Molten Core (buiten wipes) is al een hele tijd geleden. Overigens ging ik toen dood omdat een ravager een
'bugged' was.
Op ravager doe ik mijn best om aggro te krijgen, zodat ie in range voor fireblast en cone of cold komt.
Ik hoop niet dat de rest van je guild ook zo is. Kan je de tank net zo goed thuislaten als iedereen toch agro probeerd over te nemen.Resistance_NL schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:47:
Ik als mage krijg regelmatig aggro in Molten Core. Ik doe dat opzettelijk, om mijn damage te pushen. Ik probeer namelijk zoveel mogelijk damage te doen. Als ik op een Molten Giant aggro krijg, dan doe ik nog een goede spell (zodat ik de aggro houdt) en ren op hem af. Ik blink door hem heen, liefst voorbij de tank en druk dan op iceblock. Hierdoor heeft de giant geen kans om in het casterkamp te komen. Bovendien ben ik er inmiddels aardig goed in geworden, want de laatste keer dat ik dood ging in Molten Core (buiten wipes) is al een hele tijd geleden. Overigens ging ik toen dood omdat een ravager een
'bugged' was.
Wie heeft er dan nog chuck norris addons nodigRaseriaN schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:08:
[...]
En je denkt serieus dat jouw guild blij is dat jij elke keer van die stunts uithaalt?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Mages bovenaan dmgmeters? Bij ons zijn er mages met +400dmg en ZHC/ToEP en de eerste mage mag blij zijn als hij bij de top 5 staat. Bij ons staan er rogues/MS warriors and hunters bovenaan. Al die classes hebben een veel hogere single target DPS dan een mage.Mojo schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:05:
Om ook nog even in te haken op de mage discussie. Arcane Missiles is niet zo mana efficient en profiteerd minder van +damage items. Daarnaast gaan + damage items uit van standaard 3,5 seconden cast, dus geen 3.
Met mijn gear heb ik +361 damage op spells en nog eens 30 op frost. Tel daarbij een buffed manapool van 7k op, Evocation, Robe of the Archmage, en 2 mana gemstones, dan kan ik een minuut of 4-5 ongeveer 350 DPS sustained houden
Bij ons bij Ragnaros staan mages ook altijd dik bovenaan. Als ik echt mijn best doe kom ik op 10% damage dealt
Laatste Ragnaros fight was: Rogue (met een Vishkag, Core Hound Tooth en Perditions blade), MS Warrior (met Obsidian Edged blade) en nog een MS warrior (met the Untamed Blade), dan een rogue en een hunter. De enige manier dat mages nog hoog op dmg meters komen in onze raids is als er heel veel geAoE'ed moet worden (suppression room voor Broodlord anyone?).
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Wil je er wel ff heen brengen ?Anoniem: 87300 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:42:
@ Hom3r
Nog niet, zit dan ook nog steeds op m'n werk.
Zal vanavond eens even kijken of ik hem kan vinden.
Op de quest lijst van Thottbot, 1000N, heb ik in iedergeval niets kunnen vinden.
Misschien dat rondlopen op m'n mount wat meer oplevert, en de tips van hier natuurlijk.
Bij ons was je er al minder vriendlijk uitgetrapt.Resistance_NL schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:47:
'bugged' was.
Damage meters zijn ook not-done.
Bij MC gaat het niet om wie de meeste damage doet, maar dat we zoveel mogelijk samenwerken
Ja ik ben mage en ja ik ga weinig dood
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Dan lopen jullie warlocks en mages ontzettend te slackenrobbertinho schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:27:Laatste Ragnaros fight was: Rogue (met een Vishkag, Core Hound Tooth en Perditions blade), MS Warrior (met Obsidian Edged blade) en nog een MS warrior (met the Untamed Blade), dan een rogue en een hunter. De enige manier dat mages nog hoog op dmg meters komen in onze raids is als er heel veel geAoE'ed moet worden (suppression room voor Broodlord anyone?).
Idd, het kan alleen wel handig zijn om als warrior/rogue toch wat meer +fr te hebben dan de rest, scheelt weer wat damage (zeker bij ragnaros)In MC heb je geen FR nodig. Misschien bij de flamepacks & baron Geddon kan het handig zijn. Uiteraard is het handig voor Ragnaros.
Ik heb als warlock iets van 20 unbuffed en nog nooit problemen gehad
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Of we hebben gewoon hele goede rogues en MS warriorsAnoniem: 49591 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:42:
[...]
Dan lopen jullie warlocks en mages ontzettend te slacken
Beetje eindeloze discussierobbertinho schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:46:
[...]
Of we hebben gewoon hele goede rogues en MS warriors.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Hemel jezelf aub niet TE erg op, Rogues zijn nog steeds number 1 single target DPS'ers.Anoniem: 49591 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:42:
[...]
Dan lopen jullie warlocks en mages ontzettend te slacken
Ik outdamage op het moment alles en iedereen in onze guild (hoewel het steeds lastiger word als hun epics krijgen en ik te laag in DKP sta
Als ik verlies van een mage en warlock op singletarget... dan moet ik serieus maar eens gaan rerollen naar een Paladin toe ofzo en niks meer met melee te maken willen hebben
Anoniem: 167097
Dit Hangt er van af.RaseriaN schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:49:
[...]
Hemel jezelf aub niet TE erg op, Rogues zijn nog steeds number 1 single target DPS'ers.
Ik outdamage op het moment alles en iedereen in onze guild (hoewel het steeds lastiger word als hun epics krijgen en ik te laag in DKP sta)
Als ik verlies van een mage en warlock op singletarget... dan moet ik serieus maar eens gaan rerollen naar een Paladin toe ofzo en niks meer met melee te maken willen hebben
Ik ken namkelijk wat mages die jij moeilijk bij kunt houden met dmg.
Deze zijn dan wel in Full DMG gear en niet hun tier set.
Dus hemel je eigen niet te ver op.
Sorry hoor, maar haal jij 350+ DPS (850 frostbolts, 12% crit + 3% hit) single target sustained? Ik wel, dan ben ik wel afgeladen met epics, dan nog doe ik véél damage. Kan er wellicht wel aan liggen dat we niezo veel wapens gedropt hebben gekregenRaseriaN schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:49:
[...]
Hemel jezelf aub niet TE erg op, Rogues zijn nog steeds number 1 single target DPS'ers.
Ik outdamage op het moment alles en iedereen in onze guild (hoewel het steeds lastiger word als hun epics krijgen en ik te laag in DKP sta)
Bovendien weet ik als mage zijnde beter hoe ik damage kan doen, als mage zijnde, dan jij als rogue
Daar was ik eigenlijk nu juist mee bezigRaseriaN schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:49:
Maar dit gaat zou idd uitlopen op een eindeloze discussie (zoals eerder al aangeven)
Ik heb geen spijt dat ik een warlock gerolt heb, het is naar mijn mening de meest interressante class binnen WoW.
Zo klaar, anti-rogue GoT Forum ook weer blij
Ja! zijn dat nu die gastjes die altijd mijn lockboxes gratis voor me openen op de brug bij de AH?
Anoniem: 167097
Leuk om rond te roepen.
[4.LookingForGroup][Vuurvlam]:LF1M Rogue to open the locked boxes.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 167097 op 03-02-2006 16:07 ]
die ja!Anoniem: 49591 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:03:
[...]
Ja! zijn dat nu die gastjes die altijd mijn lockboxes gratis voor me openen op de brug bij de AH?
zo dusAnoniem: 167097 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:04:
[...]
Leuk om rond te roepen.
[4.LookingForGroup][Vuurvlam]:LF1M Rogue to open the locked boxes.

Naja, is allemaal goed gegaan
Weet iemand btw waar dat +skinning zwaard dropped in Zul?
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Maargoed, ff wat ontopic..
Gisteren voor het eerst Bloodlord gezien en meteen op 53% gekregen.. ging best lekker maar was al laat dus de helft lette niet op en toen was het zo gedaan met de MT en OT's
Zondag lekker heel Molten Core clearen en dinsdag weer naar de Bloodlord toe, heb er zin an
Damn rogue backstabbersRaseriaN schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:59:
Weet je wat, al jullie classes doen meer damage dan een rogue
Zo klaar, anti-rogue GoT Forum ook weer blij

nr 1. Damage warrior (sword/crit spec) met windfury totem
Doen absoluut het meeste damage in alle gedeeltes, behalve in ranged gevechten en aoe-stukken.
Nadeel is dat ze geen aggro kunnen dumpen en hierdoor grote kans hebben om af en toe te sterven.
nr 2. Rogues
Hele goede damage, wij hebben nu net onze eerste rogue met thunderfury equipped en ze doen gewoon hele stabiele en hoge damage. Hebben het voordeel dat ze aggro kunnen dumpen en hierdoor dus niet dood zouden moeten gaan.
nr 3. Damage warrior zonder windfury totem
Identiek aan nr 1. Alleen het verlies van de totem is pijnlijk en scheelt redelijke damage.
nr 4. Mages
Top damage dealers in aoe gebieden (zoals blizzard het bedoeld heeft), maar door hun ranged damage bijna elk gevecht beheersen. Behalve sommige bossfights waarbij decursen een rol speelt.
Kunnen iceblock gebruiken en hierdoor overleven ze veel.
nr 5. Hunters
Doen over het algemeen erg goede damage, als ze goede gear hebben. Meestal (samen met mages erg hoog op de ranglijst bij ragnaros. Bovendien wordt vaak pet damage vergeten mee te rekenen. En hun ´doodvallen´ reset aggro, wat erg handig is.
nr 6. Shadowpriests
Kunnen hele goede damage doen, maar het gebrek aan aggro management nekt ze vaak in molten core. Ik zie ze persoonlijk liever niet in de raid.
nr 7. Warlocks
Zouden top damage dealers zijn, maar kunnen geen aggro dumpen. Bovendien moeten ze banish-en en curses casten.
Tegenwoordig gaan wij met een andere techniek molten core in. Waardoor mana users hun damage lager wordt. Wij gaan er nu gewoon vol tegen aan, veel dps en continu pullen. De tank zorgt dat er een moment is waarop casters kunnen rusten (2 seconden ofzo) en pulled daarna gelijk de volgende mob. Healers houden mana, doordat mobs snel neergaan (minder healen) en krijgen regelmatig innervate.
Anoniem: 146357
bloodlord or broodlord?RaseriaN schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:08:
En grappig dat jullie zijn /golfclap
Maargoed, ff wat ontopic..
Gisteren voor het eerst Bloodlord gezien en meteen op 53% gekregen.. ging best lekker maar was al laat dus de helft lette niet op en toen was het zo gedaan met de MT en OT's
Zondag lekker heel Molten Core clearen en dinsdag weer naar de Bloodlord toe, heb er zin an
bloordlord is diegene in zg
Daar gaan we weer...Resistance_NL schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:10:nr 7. Warlocks
Zouden top damage dealers zijn, maar kunnen geen aggro dumpen. Bovendien moeten ze banish-en en curses casten.
Met master demonoligy heb ik 20% agro reductie wanneer ik mijn imp uit heb.
Aggro voorkomen is beter dan aggro genezen
Ow, en een Curse of Shadow/Elements casten is een instant spell die 5 mins duurt.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 49591 op 03-02-2006 16:15 ]
Snel typen en op het werk zitten en ondertussen drinken en chips eten is geen goede optieAnoniem: 146357 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:13:
[...]
bloodlord or broodlord?
bloordlord is diegene in zg
Maak er bij 1.) Fury warriors met Blessing of Might voor de alliance en het klopt redelijk. Aangezien er geen moment is dat een warrior zonder BoM rondloopt zijn het dus altijd de fury warriors die bij ons bovenaan staan (geef ze goede equip en goede wapens en ze zijn unstoppable op single targets).Resistance_NL schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:10:
Lang verhaal wat wel redelijk klopt met de dmg in mijn guild
Maar goed, eindeloze discussie idd.
Helemaal mee eensAnoniem: 49591 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:59:
[...]
Daar was ik eigenlijk nu juist mee bezig
Maar dit gaat zou idd uitlopen op een eindeloze discussie (zoals eerder al aangeven)
Ik heb geen spijt dat ik een warlock gerolt heb, het is naar mijn mening de meest interressante class binnen WoW.

WEBN & chill (@IBKR)
Ik heb deze week op het werk Half Life 1 en Blue Shift uitgespeeld, Steam FTWRaseriaN schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:14:
[...]
Snel typen en op het werk zitten en ondertussen drinken en chips eten is geen goede optie
WoW draait niet zo lekker op 512mb
Dit topic is gesloten.