Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.210 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 09:48:
[...]
haha, Frikandel vind ik anders een fantastische naam voor een tauren, die andere 2 zijn idd dom. Leukte guildnaam die ik tot nu ben tegengekomen bij ons is toch wel: OMGLAZERZPEWPEW _/-\o_

Beetje humor mag van wel, dat is tenminste leuker dan het zoveelste slappe aftreksel van die LotR nicks zoals "Legolasz" :r
Pets die "ImWithStupid" heten blijven trouwens ook altijd grappig. ;)
Mijn naam is Igalla, zoek dat maar effe op :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Dirk IJntema op 02-02-2006 09:52 ]

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Dirk IJntema schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 09:21:
[...]

Daar moet ik je idd ontzettend in gelijk geven.. de domme namen die ik ook op mn nieuwe server tegenkom van sommige hollanders.

Frikandel, Silverhoof, Taura, etc.etc. allemaal tauren chars.
Mijn Chars heten ook; Oerendhard (orc warrior) / ChocoMelk (tauren warr) / Baksteen (undead lock)
Vond het wel een leuke knipoog naar de overige NL'ers :)

Kan iemand mij een horde guild aanraden op Quel'Thalas?
Speel de laatste tijd meer met mn undead warlock dan met mn human (human zit in DutchKnights).

[ Voor 5% gewijzigd door xAndyx op 02-02-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 09:49:
[...]

Ik ben niet meer strat geweest voor een tijd maar wat hebben ze in 1.9 dan veranderd?
gisteren nog gedaan, was net zo makkelijk als anders, zolang de tanks hem maar zover mogelijk van de Kleenex squad afhouden vanwege zijn damage-aura is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
xAndyx schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 09:51:
[...]

Mijn Chars heten ook; Oerendhard (orc warrior) / ChocoMelk (tauren warr) / Baksteen (undead lock)
Vond het wel een leuke knipoog naar de overige NL'ers :)

Kan iemand mij een horde guild aanraden op Quel'Thalas?
Speel de laatste tijd meer met mn undead warlock dan met mn human (human zit in DutchKnights).
Ik heb gisteren net gerolled op Quel'Thalas, maar waarom direct bij een guild.. zo snel heb je die toch nog niet nodig en als er wat bekenden rondlopen vind ik een friendslist met helpertjes belangrijker!

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Wat hebben jullie ongeveer voor ping tijdens het spelen? Ik zit de laatste tijd bijna contstant tussen de 200 en 300 volgens de Wow UI (groene/gelel/rode balk). Toen ik tijdens het begin van WoW speelde (vlak na de release) zat ik bijna altijd onder de 100.

Heeft iedereen last van een wat tragere verbinding met de WoW-servers of is dit echt per server verschillend? Zelf speel ik nu op Khadgar.

Volgens de pingtest van Nuria is alles in orde, zit op 0,017 ms. Zelf heb ik ADSL-lite van XS4all en zit op 300 meter van de centrale. Ook down- of upload ik niks als ik aan het gamen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Black-Hole schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 09:57:
Wat hebben jullie ongeveer voor ping tijdens het spelen? Ik zit de laatste tijd bijna contstant tussen de 200 en 300 volgens de Wow UI (groene/gelel/rode balk). Toen ik tijdens het begin van WoW speelde (vlak na de release) zat ik bijna altijd onder de 100.

Heeft iedereen last van een wat tragere verbinding met de WoW-servers of is dit echt per server verschillend? Zelf speel ik nu op Khadgar.

Volgens de pingtest van Nuria is alles in orde, zit op 0,017 ms. Zelf heb ik ADSL-lite van XS4all en zit op 300 meter van de centrale. Ook down- of upload ik niks als ik aan het gamen ben.
Ik speel op Azjol-Nerub, en heb tussen de 100 en 300. Vroeger toen het spel pas uit was had ik een ping van tussen de 30 en 80. De goede oude tijden ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meestal qua ping tussen de 100 en de 300. Maar ik vind het spel ook nog prima speelbaar (pve dan) als t wat hoger ligt. Wat ik vervelender vind, zijn de lagspikes. Een ping van 100 is leuk, maar als het zo nu en dan gewoon stilstaat , is ook niet alles :) Dit alles op Bladefist.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:49:
Wat info over de opvolger van AQ(nog voor de expansion)

[...]
Ik was dinsdagnacht (toen de servers down waren) uit verveling wat rondgekeken met Wowmapviewer, of er nog wat nieuwe dingen klaar stonden in Designers Island en ik heb daar een paar ontzettend grote kastelen gezien met ingangen die leken op hele grote spinnen. Het was allemaal zonder texture, maar het zag er iig indrukwekkend uit. Ik ga ervan uit dat dit er iets mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Dirk IJntema schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 09:54:
[...]

Ik heb gisteren net gerolled op Quel'Thalas, maar waarom direct bij een guild.. zo snel heb je die toch nog niet nodig en als er wat bekenden rondlopen vind ik een friendslist met helpertjes belangrijker!
Voor de gezelligheid, ik verveel me nu nog niet maar ik kan me herinneren van lineage dat ik het op een gegeven moment gewoon goed zat werd :). Misschien is het bij WoW anders we zullen zien.

Btw voor de beginnende warlock heb ik een guide gevonden die je door je quests heen helpt (ook vooral het doen van meerdere quests tegelijk). http://forums.wowmb.net/index.php?topic=6713.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snelheden zijn volgens mij overal tussen de 100 en 300 MS, met heel af en toe een uitschieter naar ver boven de 1000.

Ik speel met een snelheid van tussen de 200 en 300 MS, een verbetering ten opzichte van een paar maanden terug, toen het helemaal niet meer speelbaar was vanwege een te hoge ping.

Even iets anders. Weet iemand toevallig nog een goede mage AoE solo grind spot voor XP?
Ik ben nu level 47 en een beetje en wil toch wat sneller levelen dan dat ik nu doe.
Met level 46, mobs van level 50 solo aangepakt. Geeft leuk XP, ongeveer 600+ per kill, alleen ik wil nu AoE eens proberen.

Dacht zelf aan Tanaris, de pirates compounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26
gisteren nog gedaan, was net zo makkelijk als anders, zolang de tanks hem maar zover mogelijk van de Kleenex squad afhouden vanwege zijn damage-aura is er niets aan de hand.
hehe, dat was toch altijd al zo, ik nam minstens aan dat ie nu zichzelf kon healen oid, ik ben wel eens per ongeluk gewiped op de baron (groep met alleen een pally voor het healen) maar ik kan me niet herinneren dat ie nu zo moeilijk was in 5 man
Maar ja, kwa 5 man instances geeft ik toch de voorkeur aan dire maul
Ik speel op Azjol-Nerub, en heb tussen de 100 en 300. Vroeger toen het spel pas uit was had ik een ping van tussen de 30 en 80. De goede oude tijden
:P idem hier (op AN), voor de eerste keer de afgelopen maand ook af en toe een queue gehad daar

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:53
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:09:
knip
Dacht zelf aan Tanaris, de pirates compounds.
Dat had je goed gedacht. Die water (wathewander thiefs oid) lui kun je ook goed AoE'en.

Het beste is het om dit icm een priest te doen, dan kun je echt veel mobs tegelijkertijd aan :P

[ Voor 18% gewijzigd door Masch op 02-02-2006 10:14 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Hom3r schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:22:
Tja dat heb je nou eenmaal met pupers die het spel spelen :+
Wat zijn Pupers? Puberende Paupers? :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeeGee schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:03:
dat langzaam slaan hangt van je weapon speed af. 4 sec is voor zover ik weet niet erg normaal, ik dacht dat het max 3.8 ofzo was. Maar goed, dat is natuurlijk ook bijna 4;). Welk wapen was het?
Welk wapen? geen flauw ideed .. was iig 1 handed sword met een shield.
en als iemand nog een key voor me broertje heeft veenarjenveen @ hotmail.com

Bedankt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
Hydra schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:25:
[...]

Die zijn het ergste >:)

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:19:
[...]
Veel Nederlanders in dit spel zijn zowiezo niet orgineel(om over het hutje mutje gedrag nog maar niet te spreken). De namen van sommige lui. Wie noemt zich nou Sletje of Pukkelkop tjeez...

Ik speel daarom ook liever met scandinaviers en britten.
Idd sommige mensen hebben totaal geen fantasie met het kiezen van een naam voor een Char. Als ik soms zie wat voor namen de revue passeren tijdens het wandelen of rijden door Ogrimmar je lacht je dood. Namen zoals Topdrop, Plakband om maar een paar voorbeelden te noemen winnen niet echt de orginaliteits prijs :7
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:41:
[...]

gezien de schare daggers, ik zou ze beide nemen :P toxic in main, hypnotic in off :)

maar zelf prefereer ik de sword style :)

ga voor Sword of omen in mainhand en hypnotic in je offhand
daarna amenar the coldbringer farmen voor coldrage dagger in je offhand en Vanquishers (samen met sword of omen een heerlijke combo)

pak de stanceset mod en in stealth pak je dagger in main voor ambush, 2e non stealth set is ook dagger in main voor als je achter iemand aanrent -> backstab

voor gewone damage is swords lekkerder omdat je niet afhankelijk bent van je positie tov je tegenstanders maar das mijn mening :)
Tja, ik speel nu al weer een tijdje Rogue en vind met Daggers spelen toch het leukst, met Swords is het vrij saai spelen, want het is steeds CS, SS,SS, SS, KS, SS, SS en op een gegeven moment Eviscerate. Bij daggers gebruik je toch wat meer mogelijkheden, en als die AB/BS achter mekaar critten is de mob of PvP tegenstander ook snel dood, mits het natuurlijk een clothwearer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:31:Bij daggers gebruik je toch wat meer mogelijkheden, en als die AB/BS achter mekaar critten is de mob of PvP tegenstander ook snel dood, mits het natuurlijk een clothwearer is :)
>> Succubus > seduce (indien pvp trinket > fear eroverheen) > Shadowbolt > DeathCoil > Shadowbolt > Shadowburn = lachende clothwearer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Qua namen vind ik alles wel meevallen hoor op khadgar!
En qua NL guilds is er 1 op khadgar "The Honor of the Netherlands" wat wel een goede naam is.

Zelf zit ik in een door Nederlanders opgezette guild in khadgar "The Magic Circle".
Wij hebben deze net gestart en zijn langzaam aan alles aan het verkennen.
Mijn Char is Marath, lvl 32 elf night hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:31:
Idd sommige mensen hebben totaal geen fantasie met het kiezen van een naam voor een Char. Als ik soms zie wat voor namen de revue passeren tijdens het wandelen of rijden door Ogrimmar je lacht je dood. Namen zoals Topdrop, Plakband om maar een paar voorbeelden te noemen winnen niet echt de orginaliteits prijs :7
:)
Dat, en bovendien vind ik het vervelend nederlandse namen in een engelstalig fantasy spel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Krijg je een bonus voor het vinden van alle 50 de elders? Of is het echt alleen die 4x 2500 reputation die je dus krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Onze guild heeft wel een grappige twist. Iedereen in de Combat Bunnies krijgt een konijn opgestuurd via de mail, die je, als je het niet vergeet, met je mee kan laten lopen. Altijd grappig in guild parties, zie je 5 van die beestjes meelopen :D

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Tja, ik speel nu al weer een tijdje Rogue en vind met Daggers spelen toch het leukst, met Swords is het vrij saai spelen, want het is steeds CS, SS,SS, SS, KS, SS, SS en op een gegeven moment Eviscerate. Bij daggers gebruik je toch wat meer mogelijkheden, en als die AB/BS achter mekaar critten is de mob of PvP tegenstander ook snel dood, mits het natuurlijk een clothwearer is :)
ik begin altijd met een ambush :P dan swap, dan ss ss s&d gauge, enz

tuurlijk is je 2shot leuk :) maar je bent gewoon te afhankelijk je positie en je stuns, met swords beuk je gewoon door hoe wat waar maakt niet uit

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:48
Chester schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 09:58:
[...]

Ik speel op Azjol-Nerub, en heb tussen de 100 en 300. Vroeger toen het spel pas uit was had ik een ping van tussen de 30 en 80. De goede oude tijden ;(
EU-Mazrigos...constante ping van 50 maximaal. >:) Ok de server is niet echt heel vol, vooral alliance ontbreekt er wat (ja je leest het goed!), maar er wordt 's avonds toch redelijk gePvP'ed, en voor PvE is het dus echt ideaal omdat er nooit sprake is van lag, laat staan queue's. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
[...]

Nou ze zijn juist wel origineel aangezien je zon zelfde naam niet heel vaak tegen komt, en inderdaad humor is een belangrijke factor in het nemen van zon naam voor je char :)

Kwam gister een Kaaszombie en een HamtertjeTik tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
gistere met de guild zijn we de Lunar Fireworks quest es gaan doen (omen killen in Moonglade voor het lunar festival ding).
Die omen boss downen ging redelijk makkelijk (vergelijkbaar met entry mc boss), dus daarna gingen we met zen allen in elune's ligt staan boven de dooie boss om elune's blessing te krijgen die we nodig hadden om de quest te completen. En wat gebeurde er dan?... Die omen spawnde gewoon opnieuw :) ... dus we downe die weer, met wat meer moeite aangezien onze out of combat rezzer in combat was en er enige mensen gewiped werden door de respawn. Spawnde die klojo weer :D
Ik speel op shattered hand, nog iemand dit voor op andere servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander_dr schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 17:34:
Ik vond toch dat wij op Suntstrider de mooiste NL guild naam hadden: VoC

Voor nederlanders duidelijk NL.... maar veel anderen vroegen telkens wat het betekende.
Helaas guild bestaat niet meer.
Ik heb ook nog een oud character op Sunstrider, Teunbierbuik. Onze guild heette <De Biergodenzonen> en er zaten alleen maar dwarfs in met de naam ....bierbuik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

dafz0r schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:18:
gistere met de guild zijn we de Lunar Fireworks quest es gaan doen (omen killen in Moonglade voor het lunar festival ding).
Die omen boss downen ging redelijk makkelijk (vergelijkbaar met entry mc boss), dus daarna gingen we met zen allen in elune's ligt staan boven de dooie boss om elune's blessing te krijgen die we nodig hadden om de quest te completen. En wat gebeurde er dan?... Die omen spawnde gewoon opnieuw :) ... dus we downe die weer, met wat meer moeite aangezien onze out of combat rezzer in combat was en er enige mensen gewiped werden door de respawn. Spawnde die klojo weer :D
ach bij ons word hij nooit gedowned omdat je mass geganked word door de horde :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
dafz0r schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:18:
Mensen hadden problemen met het spawnen van Omen, kennelijk hebben ze dat gefixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wiebbe schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:35:
[...]

ach bij ons word hij nooit gedowned omdat je mass geganked word door de horde :P
Ghehe, bij ons helpen we elkaar meestal :P Toen ik het de eerste keer deed hadden we een full horde raid groep en een full alliance raid groep :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Hydra schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:25:
[...]

Zie iets ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26
Ghehe, bij ons helpen we elkaar meestal :P Toen ik het de eerste keer deed hadden we een full horde raid groep en een full alliance raid groep
Maar dat is naar mijn gevoel meer omdat azjol meer een pve server is (ok, sommige lui kunnen t niet laten om iemand die per ongeluk pvp-enabled is te ganken), ik moet zelf nog steeds naar orgrimmar voor die lunar coin aldaar :P

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn warrior, namelijk... ik heb de skill Sunder Armor nooit kunnen leren. Niet bij een trainer iig. Ik kan ook nergens terugvinden wat ik ervoor zou moeten doen om deze skill te kunnen leren (niet dmv een quest iig).

Ik hoor m op lvl 10 te krijgen dus... Dacht eerst dat het iets te maken zou hebben met mijn talenttree, maar dat is t dus ook niet.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:07:
Ik heb een probleem met mijn warrior, namelijk... ik heb de skill Sunder Armor nooit kunnen leren. Niet bij een trainer iig. Ik kan ook nergens terugvinden wat ik ervoor zou moeten doen om deze skill te kunnen leren (niet dmv een quest iig).

Ik hoor m op lvl 10 te krijgen dus... Dacht eerst dat het iets te maken zou hebben met mijn talenttree, maar dat is t dus ook niet.

Alvast bedankt!
Hetzelfde heb ik met mn lvl26 warrior alt, alleen dan met Defensive Stance...deze had ik schijnbaar al lang een keer moeten krijgen door een quest ofzo, maar als ik weer naar de NPC terugga die de quest moet geven (Razor Hill dacht ik?) dan kan ik er niks mee, hij geeft niks (kan niet interacten, dus het ligt niet aan het feit dat ik zo'n hoog lvl ben dat ik het "vraagteken" niet meer zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunder Armor en defensive stance:

Horde: http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=1498
Alliance: http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=1678

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:36:
[...]

>> Succubus > seduce (indien pvp trinket > fear eroverheen) > Shadowbolt > DeathCoil > Shadowbolt > Shadowburn = lachende clothwearer >:)
Een goeie rogue Blind je nadat ie uit Seduce komt en maakt je Succy in 2 hits dood.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 20:49
Wiebbe schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:35:
[...]

Laatst ben ik nog stout geweest. een horde raid was er mee bezig, en waren op 50% met zijn 15'en ofzo, waren dus al even bezig.

Ik als mage die tank maar effe ge2shot, vond ie niet zo leuk denk ik. Daarna meteen naar ironforge geport omdat ik aggro had van die Omen.
Lameheid FTW

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Laatst online: 22-08 19:15
Jah, zijn veel trouwens ook veel Nederlanders op Skullcrusher.

Char: Elohim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dirk IJntema schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 09:54:
[...]
Waarom direct in een guild? Quel'Thalas is een vrij nieuwe server, guild waar ik inzit (vanaf lvl1 :P ) is ook nieuw, niet 1 lvl60. We levellen samen, leren elkaar alvast 'kennen' via guildchat en creeeren een guildgevoel. Ik hoop dat er hierdoor niet zo snel mensen weg zullen gaan als er straks een aantal tegenslagen komen in MC en ZG. Imho; des te langer een guild bij elkaar is, des te hechter is ie. Ik heb nu 2 keer in een guild met voornamelijk lvl60's gezeten, en het was een komen en gaan van mensen, 3x gewhiped in MC op 1 baas? Hoppa, weer 3 weg, opzoek naar een beter guild. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
jarnotjuh schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:22:
[...]

Laatst ben ik nog stout geweest. een horde raid was er mee bezig, en waren op 50% met zijn 15'en ofzo, waren dus al even bezig.

Ik als mage die tank maar effe ge2shot, vond ie niet zo leuk denk ik. Daarna meteen naar ironforge geport omdat ik aggro had van die Omen.
Lameheid FTW
Jeetje wat stout van jouw zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:00:
Ik zat zonet ff op een private server met een human warrior.
En hij sloeg heel langzaam .. ongeveer 1 klap per 4 seconden.

is dat normaal of is dat lag? :x

Vandaag ga ik waarschijnlijk de orginele kopen, ik wou het eerst ff testen
:? Op een private server? Dus niet van Blizzard. Ik denk dat je bij de verkeerde persoon bent. Die private server heeft nix met Blizzard te maken.
En met die vraag neem ik aan dat je ook niet weet dat alles wat op een private server veratwoordelijk is voor de persoon die dat regelt. Inclusief the problem met Blizzard over the runnen van een private server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee weet ik :)

Ik wil eerst het spel "testen" voordat ik het spel echt aanschaf en ga betalen.
het liefst test ik het op de orginele server ... maar ik heb geen Trial-Key.
dus... ( veenarjenveen @ hotmail.com)

straks betaal ik 40 euro voor het spel, en misschien vind het spel wel niks aan :p

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
jarnotjuh schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:22:
[...]

Lameheid FTW
Niet dat ik er ooit op let, maar je kunt niet teleporten in combat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 20:49
The Realone schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:20:
[...]

Niet dat ik er ooit op let, maar je kunt niet teleporten in combat?
Jawel, een mage kan portals maken / teleporteren in combat, al denk ik dan toch. Vaak genoeg gedaan....

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05-2024
barrel schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:41:
[...]

ja! darksorrow tofste server van europa :)

Ik speel alliance (chaos theory)
Ow noes ga dooood!

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:23:
[...]

Jawel, een mage kan portals maken / teleporteren in combat, al denk ik dan toch. Vaak genoeg gedaan....
ja hoor, zo zijn wij bij onze 1e of 2e Magmadar encounter er uit "ge-chicken'd" :)
1e core hound pack respawnde en natuurlijk een fear er recht in.
agja, dan maar naar IF, repair en op naar Gehennas :+

voelt zo lang geleden, maar we zijn eigenlijk pas 2 maanden in MC bezig (Majordomo nu) ;-)
Gister voor het eerst Onyxia geprobeerd..
tip: wacht op Warder respawns :P
"No warders, come further"
Natuurlijk altijd achterblijvers: "I have a warder respawn here" MT: "ok ill get it" (net naast die static)
20 sec later: "Can someone get those warders off my back?"
Komt er 1 aan met 3 adds :p *wipe*

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:15:

straks betaal ik 40 euro voor het spel, en misschien vind het spel wel niks aan :p
hoe denk jij het spel te kunnen "testen" op een pirated server? (Ja, pirated... niet private want dat kan niet gezien Blizzard deze mogelijkheid niet bied/ondersteund) WoW = all about samenspel. Tuurlijk, in de beginlevels is het voornamelijk solo'en of met een paar man questen. Maar hetgeen je het meerendeel van je wow-carrière doet, namelijk samenspelen, kan je niet testen op een dergelijke server.

En die 35 euro is het best waard.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
[...]

HS ja

teleport/portal nee (vaak genoeg geprobeerd de afgelopen tijd om de repair kosts bij Raz te drukken).

maar zal het vanavond eens proberen..

[ Voor 6% gewijzigd door Routed op 02-02-2006 13:40 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door Wouter185 op 02-02-2006 13:40 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
[...]

Ik weet in ieder geval zeker dat portals niet kunnen, dat icoontjes heb ik namelijk zo staan dat ik ze toevallig wel eens zie als ik in combat ben, ik zal straks toch eens controleren of dat ook voor teleport geldt, als ik thuis ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Routed schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:39:
[...]

HS ja

teleport/portal nee (vaak genoeg geprobeerd de afgelopen tijd om de repair kosts bij Raz te drukken).

maar zal het vanavond eens proberen..
als je dat wil kan je beter dark runes enzo meenemen, vlak voor je doodgaat er ff 1 pakken en hoppa dood zonder dura loss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Stacked Bladefury en Slice & Dice? Dat zou dus 20 + 20 % bonus attackspeed geven.

[ Voor 6% gewijzigd door eMKa op 02-02-2006 13:54 ]

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 12:07
Is er een plaats waar je guilds kan vinden die mc/zg etc doen op Executus? Of kan ik het beste elke guildmemember ingame gaan whisperen ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel Teleport als Portal hebben een cast-tijd van 10 seconde.
Voor in-combat is dit een zeer lange tijd en aangezien je geen plate kunt dragen, lijkt het mij haast onmogelijk.

HS is wel mogelijk in-combat, alleen zou je dan ook de mob/vijand aan de grond moeten nagelen met bv. FrostNova of Sheep, anders is het wederom niet mogelijk ivm de benodigde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

mktje schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:53:
Stacked Bladefury en Slice & Dice? Dat zou dus 20 + 20 % bonus attackspeed geven.
Yeah dat stacked, icm met Adrenaline Rush en Dualwield spec geeft dit een lomp aantal DPS :)
450-490DPS toen ik nog mn DalRends had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:58:
[...]

Yeah dat stacked, icm met Adrenaline Rush en Dualwield spec geeft dit een lomp aantal DPS :)
ah relax, laat ik nou een krolblade en lobotomizer hebben in een sword combat build. >:)

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:58:
[...]

ook nog ff troll beserking of orc bloodfury erbij aan en tsjakka!! }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Gisteravond ben ik nog naar lvl 53 gedinged :D Ik ben nu bezig met de eerste items voor mijn set (http://www.thottbot.com/?set=181), maar ik vraag me af of ik hiermee door moet gaan, als ik de verhalen op Thotbott moet geloven. Van mijn guild iig al wel d egloves gekregen. Zelf heb ik de belt gekocht voor 40G. Dan zijn de bracers ook nog te koop. De rest is allemaal te krijgen bij diverse bosses in Strat, etc.

Wat hebben de mages hier gedaan? Hebben jullie de gehele magister set, zo ja, waarom, zo nee, waarom niet of willen jullie hem nog halen?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:15:

Om die 40 eurotjes voor het spel zelf zou ik me niet echt zorgen maken. De echte financiele aderlating komt pas later als je je hardware zwaar moet gaan upgraden om full detail te kunnen spelen...

Basically: IF(CPU<3Ghz) OR (RAM<1Gb) OR (GPU<6600GT) dan kost het wel meer dan die 40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Shezzie schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:05:
[...]
Basically: IF(CPU<3Ghz) OR (RAM<1Gb) OR (GPU<6600GT) dan kost het wel meer dan die 40 :)
Onzin, ik doe het met 1.7 Ghz, 768 MB en Ati Radeon 9600XT en heb nergens last van (muv de server), raids gaan perfect.

[ Voor 3% gewijzigd door Masch op 02-02-2006 14:07 ]

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

mktje schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:00:
[...]

ah relax, laat ik nou een krolblade en lobotomizer hebben in een sword combat build. >:)
Pssst... laat DalRend mainhand nou net een hogere min-max range hebben en ook 1% crit hebben ;) Ok het mist de andere stats maar kost geen 700G :P

Succes, Combat is leuk voor PvE maar is beetje waardeloos in PvP vind ik zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:06:
[...]
Onzin, ik doe het met 1.7 Ghz, 768 MB en Ati Radeon 9600XT en heb nergens last van (muv de server), raids gaan perfect.
Ik neem aan dat je ook vaker onderin de gracht in IronForge ligt? ;)
Na een HS naar IF moet ik altijd heel rustig aan lopen anders lig ik beneden.
En ik kom daar ALTIJD anderen tegen die er ook zijn ingevallen, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Shezzie schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:05:
[...]

Om die 40 eurotjes voor het spel zelf zou ik me niet echt zorgen maken. De echte financiele aderlating komt pas later als je je hardware zwaar moet gaan upgraden om full detail te kunnen spelen...

Ik had een P4 2.4, een Ti4200 en 512MB RAM en ik kon goed spelen en goed naar MC toe.
Details en dergelijke moest wel wat lager maar het was niet onspeelbaar en was goede kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:10:
[...]

Ik neem aan dat je ook vaker onderin de gracht in IronForge ligt? ;)
Na een HS naar IF moet ik altijd heel rustig aan lopen anders lig ik beneden.
En ik kom daar ALTIJD anderen tegen die er ook zijn ingevallen, haha
Ik moet daar inderdaad wel even rustig aan doen inderdaad. Ik gok echter dat dat meer aan je internet verbinding ligt. Mijn broertje heeft betere specs dan mij, maar minder snel internet en bij hem is het daar altijd prijs.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:08:
[...]

Succes, Combat is leuk voor PvE maar is beetje waardeloos in PvP vind ik zelf :)
Ik weet, ik heb net een paar weken geAVgrind, dus ben PVP nu wel beetje zat.

Nu ga ik me meer richten op het instance werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Iemand toevallig ooit meegemaakt :)

Je hebt een een character at lvl 33 of een ander lvl
en je hebt hem gedelete.. :$
en je wilt hem trug hebben :>

dat is mij dus overkomen .. heb er veel spijt van dat ik hem gedelte heb :(
maargoed.

Heb gisteren een Ticket gemaakt voor de GM :)
en nu hoop ik dat ze me character terug brengen.

anders heb ik pech :P

wat denken jullie geven ze me character trug of wat?

grzt dunn0w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
als je char al terugkomt, komt ie naakt terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Klein dom n00bish vraagje :P
Stacked de druid-talent Feline Swiftness met Travelform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:47:
nee, Feline Swiftness is alleen in cat-form

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is the Feline Swiftness niet alleen voor Cat Form en niet voor Travel Form?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas niet -> http://www.forgoodnotevil.com/druid/speed.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Meh, zo'n vermoeden had ik al. Toch maar een gewone mount kopen dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:37:
als je char al terugkomt, komt ie naakt terug
hehe da kan kloppen ja :p
had alles verkocht en money aan een maatje gegeven :P
had echt uber gear ja da wel ;)
full blue ^^
Gnome Mage btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dunn0w schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:55:
[...]

hehe da kan kloppen ja :p
had alles verkocht en money aan een maatje gegeven :P
had echt uber gear ja da wel ;)
full blue ^^
Gnome Mage btw
Full blue is nou niet echt ubergear hoor en je gear kun je trouwens niet eens verkopen aangezien dat allemaal soulbound is.
Gewoon weer een nieuwe char aanmaken en binnen 2 weken kun je weer volledig in het blauw lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:21

Mojo

The Power Within

Masch schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:04:
Gisteravond ben ik nog naar lvl 53 gedinged :D Ik ben nu bezig met de eerste items voor mijn set (http://www.thottbot.com/?set=181), maar ik vraag me af of ik hiermee door moet gaan, als ik de verhalen op Thotbott moet geloven. Van mijn guild iig al wel d egloves gekregen. Zelf heb ik de belt gekocht voor 40G. Dan zijn de bracers ook nog te koop. De rest is allemaal te krijgen bij diverse bosses in Strat, etc.

Wat hebben de mages hier gedaan? Hebben jullie de gehele magister set, zo ja, waarom, zo nee, waarom niet of willen jullie hem nog halen?
Magister is waardeloos. Ga voor items met + Spelldamage, heb je veel meer aan :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Mojo schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:05:
[...]

Magister is waardeloos. Ga voor items met + Spelldamage, heb je veel meer aan :)
Ook als je vooral PVE wil gaan doen? Ik heb op dit moment eigenlijk weinig items met +dmg, maar wel een manapool van 5300 :D

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:58:
[...]

Full blue is nou niet echt ubergear hoor en je gear kun je trouwens niet eens verkopen aangezien dat allemaal soulbound is.
Gewoon weer een nieuwe char aanmaken en binnen 2 weken kun je weer volledig in het blauw lopen.
Naah 2 weken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
[...]

beter lezen, er staat dat 'ie z'n gear verkocht heeft en het geld aan een maat gegeven heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Masch schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:07:
[...]

Ook als je vooral PVE wil gaan doen? Ik heb op dit moment eigenlijk weinig items met +dmg, maar wel een manapool van 5300 :D
Ik heb voor mn eigen mage berekend dat mn manapool van 6000 terug gaat naar 4200 met alleen maar +dmg gear, maar dat mn damageoutput per volle manapool met zo'n 15% toeneemt. Dus ja, ook voor PvE loont het. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
[...]

Ooi gehoord van vendor?
zal wel niet he als je lvl 60 lock hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:10:
[...]

beter lezen, er staat dat 'ie z'n gear verkocht heeft en het geld aan een maat gegeven heeft :)
Ja, dat kan niet. Dat zei ik toch? Of ben ik nu gek aan het worden?
[EDIT]Nou, dikke vetpot als je alles aan een vendor verkoopt, hoogstens 10g mee verdient?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:12:
[...]

Ja, dat kan niet. Dat zei ik toch? Of ben ik nu gek aan het worden?
[EDIT]Nou, dikke vetpot als je alles aan een vendor verkoopt, hoogstens 10g mee verdient?
ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat ik helemaal naakt ben zoals iemand anders poste
dat ik me char naakt zou trug zien dan

en ik replyde dat ik al me gear gevendord had..

en btw op je 2 weken :p

24uur en je hebt een lvl 18 char ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Miles Teg schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:12:
[...]

Ik heb voor mn eigen mage berekend dat mn manapool van 6000 terug gaat naar 4200 met alleen maar +dmg gear, maar dat mn damageoutput per volle manapool met zo'n 15% toeneemt. Dus ja, ook voor PvE loont het. :P
Je zult natuurlijk wel veel meer/ eerder aggro trekken :P Maar goed, ik snap je idee.

Ik had altijd het idee om, als ik straks 60 ben, een aantal 'sets' te hebben (indien mogelijk natuurlijk), een voor PVP (met vooral +dmg), een voor PVE (met +sta en +int) en een om te showen in IF :P(magister set). Dit zal natuurlijk erg veel tijd in beslag nemen, maar goed, alleen maar leuker als dat uiteindelijk zal lukken.

Misschien zal ik opden duur wel van dit plan afstappen, indien blijkt dat dit onmogelijk is. Ik ben gewoon benieuwd hoe andere mages hier mee om gaan.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dunn0w schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:16:
[...]

Ik moet overdag ook nog werken en heb daarnaast nog een vriendin en vrienden waar ik me tijd liever instop dan in WoW ;)
Ik bedoel dus niet 2 weken non-stop spelen. Daar zit ik nu volgens mij nog niet op, alhoewel ik te bang ben om /played te typen ingame, hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
dunn0w schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:16:
[...]

ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat ik helemaal naakt ben zoals iemand anders poste
dat ik me char naakt zou trug zien dan

en ik replyde dat ik al me gear gevendord had..

Ja er zei iemand maak een nieuwe char en met 2 weken zit je op full blue gear.
Dat leek me een beetje snel :) Ik speel nu een week (meestal in de avond en in het weekend ivm werk) en heb 2 chars, 1 op lv17 en een op lvl 10.

Tuurlijk kan je binnen 24uur een level 18 char hebben maar wie speelt er nu 24 uur per dag? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Masch schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:07:
[...]

Je moet het een beetje balanceren, kijk zoals ik het heb krijg je voorlopig nog niet (full epic :p) Maar dingen als Dragonrider Boots, Songstone of Ironforge, Crimson Felt Hat enzovoort zijn zeer goede items!

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:32

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Masch schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:19:
Ik had altijd het idee om, als ik straks 60 ben, een aantal 'sets' te hebben (indien mogelijk natuurlijk), een voor PVP (met vooral +dmg), een voor PVE (met +sta en +int) en een om te showen in IF :P(magister set). Dit zal natuurlijk erg veel tijd in beslag nemen, maar goed, alleen maar leuker als dat uiteindelijk zal lukken.
Voeg daar ook een '+Fire Resist set' aan toe, ook best wel handig

ik zelf het momenteel 3 'sets'
- 'Grind-set' = Full +dmg
- 'Fire ress.' = helaas nog teweinig imo
- 'Raid-set' = combo int/stam (combo tussen magister/arcanist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
xAndyx schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:23:
[...]

Ja er zei iemand maak een nieuwe char en met 2 weken zit je op full blue gear.
Dat leek me een beetje snel :) Ik speel nu een week (meestal in de avond en in het weekend ivm werk) en heb 2 chars, 1 op lv17 en een op lvl 10.

Tuurlijk kan je binnen 24uur een level 18 char hebben maar wie speelt er nu 24 uur per dag? ;)
ow effe aan toevoegen :P
Gwoon op de /played gekeken he :)
dus heb dus wel gwoon geslapen ofzo en volgende dag verder gegaan..
maar wat ik dus bedoel is dus gwoon niet in IF rondhangen of duels doen.. puur quests en mobs killen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

CV_SmileY schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:24:
[...]

Voeg daar ook een '+Fire Resist set' aan toe, ook best wel handig

ik zelf het momenteel 3 'sets'
- 'Grind-set' = Full +dmg
- 'Fire ress.' = helaas nog teweinig imo
- 'Raid-set' = combo int/stam (combo tussen magister/arcanist)
Waarom combineer je de Grind-set en Raid-set niet? In een raid heb ik het liefst ook nog steeds erg veel + Damage. Daarnaast ben je daar toch weinig oom en kan je dus net zo goed +dmg items hebben dan + int :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:24:
[...]

Je moet het een beetje balanceren, kijk zoals ik het heb krijg je voorlopig nog niet (full epic :p) Maar dingen als Dragonrider Boots, Songstone of Ironforge, Crimson Felt Hat enzovoort zijn zeer goede items!
mijn schoenen zijn trouwens ook een tip, Maleki's Footwraps, droppen in Stratholme, daarna heb je ook nog meteen de kans op de Crimson Felt Hat. En op de AH staan vaker Wands die ... of Frozen wrath heten, die hebben ook een +frost damage wat lekker is voor mages.
En voor MC/Ragnaros moet je eens zoeken naar Scorching wand (volgens mij, kijk maar in mijn tassen, daar zit ie tussen) die heeft +10 Fire resistance, wat erg uniek is voor wands, die gaan ongeveer voor 40G bij ons op de realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
dunn0w schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:28:
[...]

ow effe aan toevoegen :P
Gwoon op de /played gekeken he :)
dus heb dus wel gwoon geslapen ofzo en volgende dag verder gegaan..
maar wat ik dus bedoel is dus gwoon niet in IF rondhangen of duels doen.. puur quests en mobs killen :)
Ah op die fiets dan zit ik op 1 dag en 8 uur (ongeveer). Dus heb ik nog 12 dagen en 16 uur ofzo :)
Maar ja ik heb me tussendoor ook een paar dagen alleen maar met minen / duels en ouwehoeren bezig gehouden moet ik toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xAndyx schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:34:
[...]

Ah op die fiets dan zit ik op 1 dag en 8 uur (ongeveer). Dus heb ik nog 12 dagen en 16 uur ofzo :)
Maar ja ik heb me tussendoor ook een paar dagen alleen maar met minen / duels en ouwehoeren bezig gehouden moet ik toegeven.
Toch niet erg? Ik speel het voor me plezier. Als ik geen zin heb om te questen/raiden/grinden/farmen ga ik iets anders doen. Zat te doen in het wereldje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Nee hoor ik heb me prima vermaakt met het lunarfestival. Echt lachen door de stad rennen met je dronken harses :) Leek wel of ik door een beslagen douchecabine deur keek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

Sommige mensen moeten ff leesles nemen volgens mij, let vooral op de woorden "full detail" in de post over de hardware. Tuurlijk kun jij 640x480 CGA MC in, maar niet met alle opties erop en eraan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me laatste vraag

Welke char is een beetje goed in pvp?
en welke char is aan te raden voor beginners?

ik zou opzich wel een leuke pvp char willen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:29:
[...]

mijn schoenen zijn trouwens ook een tip, Maleki's Footwraps, droppen in Stratholme, daarna heb je ook nog meteen de kans op de Crimson Felt Hat. En op de AH staan vaker Wands die ... of Frozen wrath heten, die hebben ook een +frost damage wat lekker is voor mages.
En voor MC/Ragnaros moet je eens zoeken naar Scorching wand (volgens mij, kijk maar in mijn tassen, daar zit ie tussen) die heeft +10 Fire resistance, wat erg uniek is voor wands, die gaan ongeveer voor 40G bij ons op de realm.
torch of austen zul je bedoelen ;) dat is de enige wand bij mijn weten die blue is en +fire resist heeft.

wat damage betreft heb ik dan liever Bonecreeper stylus, zit ook nog stats op, en +9 spelldamage minder dan frozen wrath wands, die helemaal geen added stats hebben.

Als je azuregos kunt doen met je guild, en je bent een frostmage, dan is cold snap <3

wat betreft tier 0 set items, misschien dat je ze voorlopig beter kunt bewaren, ivm 1.10, waarbij tier 0 sets geupgrade kunnen worden naar een soort van tier 0.5.

Qua gear moet ik nog nemesis boots + nemesis shoulders voor mijn complete set. daarna nog Staff of the shadow flame + cloak of the broodlord + band of dark dominion, en dan ben ik zowat klaar in Blackwing lair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:54:
me laatste vraag

Welke chat is een beetje goed in pvp?

Ik weet dat ik hier weer discussies mee uitlok, maar Blizzard heeft laatst nog ergens gezegd dat Palladin de makkelijkste instapklasse is.
Maar alles is redelijk goed op mekaar afgestemd, dus het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit wat je pakt......warlockwarlockwarlockwarlock ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
me laatste vraag

Welke chat is een beetje goed in pvp?

gnome mages ftw! :*)

schijnbaar zijn shadow priests erg goed in pvp, maar daar kunnen andre je vast meer over vertellen (mijn priest is namelijk pas lvl 15 :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:06:
[...]

Ik weet dat ik hier weer discussies mee uitlok, maar Blizzard heeft laatst nog ergens gezegd dat Palladin de makkelijkste instapklasse is.
Maar alles is redelijk goed op mekaar afgestemd, dus het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit wat je pakt......warlockwarlockwarlockwarlock ;)
ze zeggen paladin, maar iedereen weet dat rogue's makkelijk te bedienen zijn, en ook redelijk goed in de pvp wereld zijn, dat is iets wat paladins niet echt hebben, het goed zijn in pvp(persoonlijke mening overigens :P)

ikzelf ben reuze tevreden met mijn warlock met soul-link build. weinig te vrezen in pvp iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
me laatste vraag

Welke char is een beetje goed in pvp?

Warlock is erg sterk tegenwoordig, ook zonder epic items. Bovendien heb je dan je eigen tank om mee te lvlen, wat wel makkelijk is :7

Hunter is ook erg gaaf maar heeft meer items nodig op lvl 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onafhankelijk aanteraden class tot nu toe: 1.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.