Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.209 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ jarnotjuh en overigen.

Las toevallig een stukje over een vollopende chat met WTS Enchants en LFM's en hoe irritant dit wel niet is.

Gebruik al een tijdje de mod 'Chatbox' die de werking van de chat overzichtelijker maakt.

Ik gebruik deze mod al een tijdje en kan hem een ieder aanraden: Chatbox 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:27:
en hoe lang duurt het voordat een char gedelete is
Is vrijwel meteen weggemikt nadat je "DELETE" in het weet je het zeker schermpje hebt getikt.

offtopic:
Dat WoW forum is trouwens ook lekker, wil je reply posten zegt ie login server down |:(

[ Voor 21% gewijzigd door xAndyx op 01-02-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt :) er zijn er nog steeds trial cdkeys?
als iemand 1 voor me heeft ... het liefst 2, me broertje wil het ook gaan spelen ;')

veenarjenveen @ hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
xAndyx schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:57:
[...]

Is vrijwel meteen weggemikt nadat je "DELETE" in het weet je het zeker schermpje hebt getikt.

offtopic:
Dat WoW forum is trouwens ook lekker, wil je reply posten zegt ie login server down |:(
Ik denk dat hij bedoeld hoe lang een karakter bewaard wordt op een account dat frozen is.
Vooralsnog heeft blizzard geen karakters verwijderd, ik geloof niet dat ze garanties geven, maar het lijkt erop dat ze geen "grote schoonmaak" mbt frozen accounts hebben.

Overigens raad ik je af om een account te kopen op ebay etc, er schijnt nogal gefraudeerd te worden hiermee. Sowieso tegen de policy van blizzard overigens.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:48

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

xAndyx schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:57:
[...]

offtopic:
Ik walg van het feit dat ze elke week bepaalde toezeggingen toen over de tijden, maar deze gewoon echt nooit nakomen. En als je dan wil replyen op het forum is 'toevallig' de login server down, zodat ze geen stortvloed aan whine topics over zich heen kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Hoi thalan : )

lukt het verkopen al een beetje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Nounounou :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05-2024
Nog mensen hier die op Darksorrow spelen??

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:09:[...]
Ik walg van het feit dat ze elke week bepaalde toezeggingen toen over de tijden, maar deze gewoon echt nooit nakomen. En als je dan wil replyen op het forum is 'toevallig' de login server down, zodat ze geen stortvloed aan whine topics over zich heen kunnen krijgen.
Vorige week kon ik anders om 9uur terug al gamen... dus ze zijn soms wel sneller klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.fileplanet.com...aft/trial/wow_nonreg.aspx

Moet je hier zo'n betalend fileplanet ding voor hebben?
weer iemand meer over deze trial?

-edit-

The World of Warcraft Trial program is now closed. (fileplanet)
is het mogelijk om nog ergens anders een trial te krijgen?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:09:
[...]
Ik walg van het feit dat je elke week bepaalde toezeggingen doet over de verkoop/opzeggen, maar deze gewoon echt nooit nakomt. En als je dan wil replyen op het forum reageer je er 'toevallig' niet op, zodat je geen stortvloed aan whine topics over je heen kan krijgen.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13
RaseriaN schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:22:
[...]

Ik walg van het feit dat je elke week bepaalde toezeggingen doet over de verkoop/opzeggen, maar deze gewoon echt nooit nakomt. En als je dan wil replyen op het forum reageer je er 'toevallig' niet op, zodat je geen stortvloed aan whine topics over je heen kan krijgen.

:P
roflmao _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:48

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Het is toch zeker zo. Ze hebben op het forum gezet dat realms tot 12 uur smiddags down zijn. We schrijven half 2 en er is nog niks van vashj te zien. Zeg dan gewoon 'we weten het niet'. Das tenminste eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:22:
http://www.fileplanet.com...aft/trial/wow_nonreg.aspx

Moet je hier zo'n betalend fileplanet ding voor hebben?
weer iemand meer over deze trial?

-edit-

The World of Warcraft Trial program is now closed. (fileplanet)
is het mogelijk om nog ergens anders een trial te krijgen?
Ik heb er volgens mij nog 1 liggen maar dan zul je wel effies moeten wachten tot na 17:00 als ik klaar met werken ben.

Mail me op jeroenkaap AT gmail DOT com ter herrinering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super _/-\o_ heb je al gemailt :)
en als iemand nog een trial heeft voor me broertje .... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
HTT-Thalan schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:28:
[...]

Het is toch zeker zo. Ze hebben op het forum gezet dat realms tot 12 uur smiddags down zijn. We schrijven half 2 en er is nog niks van vashj te zien. Zeg dan gewoon 'we weten het niet'. Das tenminste eerlijk.
Zoiets heet een prognose lieverd :>

lukt het nog een beetje in MC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooeeeeh, verkeerde vraag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vrienden spelen al een tijdje op Twilight Hammer. Nu heb ik het spel ook en wou dus ook daarop gaan spelen. Er staat echter wel full bij maar ik kan naar character creation scherm. Alleen bij elke combinatie geeft hij dat die class/race geblocked is. Is dit omdat hij vol is? Dat zou erg zuigen....

EDIT: Ik probeerde ff een low bevolkte server, maar daar had ik het ook...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
ja! darksorrow tofste server van europa :)

Ik speel alliance (chaos theory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kon het niet laten lopen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chilodus schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:17:
Ikke =) 51 Lock (Sizz) 60 Rogue (Abusa, doe k niet veel meer mee) en nog wat bankchars.

Zit alleen nog met Sizz in een Guild (Genesis Flux) maar weet nog niet of k daar blijf. Zat eerst in een andere guild maar een gefrustreerde guildleader heeft die opgeheven (waar ik overigens behoorlijk van baalde, het was dan wel geen goede guild, maar wel met een boel leuke mensen)
Alliance btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:40:
Mijn vrienden spelen al een tijdje op Twilight Hammer. Nu heb ik het spel ook en wou dus ook daarop gaan spelen. Er staat echter wel full bij maar ik kan naar character creation scherm. Alleen bij elke combinatie geeft hij dat die class/race geblocked is. Is dit omdat hij vol is? Dat zou erg zuigen....
Een aantal te volle realms, daar hebben ze de mogelijkheid om een char te maken geblokkeerd.

Terecht IMHO O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik heb het dus ook op een low server...Komt het doordat ik trial heb? Nee toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bij die volle servers dan ook zo dat als je dr al een char hebt dat je er geen nieuwe bij kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een andere low server heb ik er nu wel een kunnen maken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:47:
Is het bij die volle servers dan ook zo dat als je dr al een char hebt dat je er geen nieuwe bij kan maken?
Volgens mij wel, spreek niet uit ervaring want ik speel op Quel'Thalas en das een vrij nieuwe (geloof realm #152 van de #155 :)
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:50:
Niet alle servers komen tegelijk online kan zijn dat die ene nog offline was.

[ Voor 28% gewijzigd door xAndyx op 01-02-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt 3 types leatherworking
Draganscale kan ik me wel wat bij voorstellen, maar wat zijn de kenmerken van tribal en elemental?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 08:58
Chilodus schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:17:
*zwaai*

Mijn Dwarf Warrior Gromnarg is lvl 32 alweer en ik ben net een maand bezig (met WoW) :P

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

rico_fxp schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:16:
op 1 of andere manier krijgen we razorgore niet down, telkens een man of 10 te weinign in phase 2 :(
10 a 15 man op zichzelf is genoeg. Zorg ervoor dat je 2 tanks en 4 healers up hebt. Het duurt alleen wat langer. Met een goeie rotation zeker mogelijk.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Nope. Als je op een realm al een char hebt, kun je gewoon een alt aanmaken daar. Volle servers hebben een accountblock, geen charblock. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13
Alts kan je wel maken afaik. Nieuwe accounts kunnen geen char creëern op dit soort servers. Maar goed ook. Queue op Daggerspine oa liep de spuigaten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:50:
op TH zijn idd de char creations gesloten en zullen ook niet snel meer open gaan ( en inderdaad terecht want het zit gewoon vol.. )

Welke kant wilde je joinen en welke guild zitten je vrienden? Mischien ken ik ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:51:
je hebt 3 types leatherworking
Draganscale kan ik me wel wat bij voorstellen, maar wat zijn de kenmerken van tribal en elemental?
uitleg over leatherworking en de verschillen:
http://www.wowwiki.com/Leatherworking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, thx _/-\o_

Jammer nu dat ik vanaf mijnw erk daar weer niet bij kan.
Vreemde policy's hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:12:
[...]

op TH zijn idd de char creations gesloten en zullen ook niet snel meer open gaan ( en inderdaad terecht want het zit gewoon vol.. )

Welke kant wilde je joinen en welke guild zitten je vrienden? Mischien ken ik ze wel :)
Guild: not chilled yet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

De realms die nu down zijn, blijven het tot 19:00: link

Als je de Blizz-marge dus incalculeert wordt het 23:00 of zo, lekker |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De alt-guild van Chilling Spree that is. ;)
Vermoedelijk ken ik de meeste vrienden van je dan wel. Lowlands Legion (waar ik eerst member van was) is door omstandigheden opgesplitst in de guild's Squishy en Chilling Spree. Ikzelf zit in Squishy maar heb nog steeds goede vrienden in Chilling Spree, wat zijn hun ingame nickname's?

Gisteren trouwens voor het eerst Firemaw uit BWL neergelegd en vervolgens Ebonroc onder de 30% gekregen, vervolgens begon hij weer langzaam terug te tikken naar de 100 omdat er te veel tanks dood waren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Na ff een pauze van Wow ga ik denk k weer eens beginnen :) Zit alleen zonder guild, dus als er op Ragnaros nog een guild is die een lvl 43 warrior kan gebruiken --> ik hoor het graag :D :)

Maja eerst ff w88 tot die realm er weer is :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:24:
[...]

Vermoedelijk ken ik de meeste vrienden van je dan wel. Lowlands Legion (waar ik eerst member van was) is door omstandigheden opgesplitst in de guild's Squishy en Chilling Spree. Ikzelf zit in Squishy maar heb nog steeds goede vrienden in Chilling Spree, wat zijn hun ingame nickname's?

Gisteren trouwens voor het eerst Firemaw uit BWL neergelegd en vervolgens Ebonroc onder de 30% gekregen, vervolgens begon hij weer langzaam terug te tikken naar de 100 omdat er te veel tanks dood waren. :P
Grats! Ikzelf zit atm in Recurring Nightmare :) 2 saaie dagen achter de rug.. alles was al gecleared inclusief ZG.. Hopen dat AQ snel open gaat haha. Ik had nog een aanvaring met beide NL guilds (squishy en Chilling) voor de Onyxia cave :) daar stond 1 van de 2 ons te killen en nadat wij compleet waren kwam de andere guild eraan ( ben vergeten welke van de 2 ) en die kilde wij dan maar weer uit Frustratie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:53
Shezzie schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:23:

Ik ben er juist blij mee :D Hopelijk gaat er nu eindelijk wat gebeuren tegen al die lagspikes die we hebben.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Shezzie schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:23:

OMFG, dit is wel heeeellll extreem veel vertraging, hoe moeilijk kan het zijn ...
Fijn, tot 19:00 uur geen WoW dus.

Enige pluspuntje is dat ze nu in elk geval communiceren en je niet hoeft te blijven proberen tot 19:00 uur

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Masch schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:33:
[...]
Ik ben er juist blij mee :D Hopelijk gaat er nu eindelijk wat gebeuren tegen al die lagspikes die we hebben.
Nou mijn realm (Quel'Thalas) staat ook in die lijst maar lagspikes heb ik nog niet gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:28:
[...]

Grats! Ikzelf zit atm in Recurring Nightmare :) 2 saaie dagen achter de rug.. alles was al gecleared inclusief ZG.. Hopen dat AQ snel open gaat haha. Ik had nog een aanvaring met beide NL guilds (squishy en Chilling) voor de Onyxia cave :) daar stond 1 van de 2 ons te killen en nadat wij compleet waren kwam de andere guild eraan ( ben vergeten welke van de 2 ) en die kilde wij dan maar weer uit Frustratie >:)
Hehe dank je!
Ikzelf was er vermoedelijk niet bij die keer voor Onyxia (helaas ;) ), alhoewel ik de laatste tijd geen Onyxia heb gemist. Recurring Nightmare trouwens? Ik meen me te herinneren dat je de guild-master van Beyond Oblivion was? Leuk was dat altijd, Lowlands Legion vs. Beyond Oblivion, standaard knokken wanneer we elkaar tegen kwamen. The good old times. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
xAndyx schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:39:
[...]

Nou mijn realm (Quel'Thalas) staat ook in die lijst maar lagspikes heb ik nog niet gehad..
Ik wel (zelfde realm), gister een paar. Shapeshiften duurde opeens 15 seconde, gelukkig zat ik in Stormwind toen. :P

Gister tripje naar Dead Mines gedaan. Konden geen tank vinden, dus ikke tanken, in bearform. Nou had ik nog nooit getankt, dus dat was niet super maar goed, 2 druids, 1 priest en een lvl26 hunter (en een rogue), dat moet kunnen... Wat een pruthunter :+ Uiteindelijk stond ie dan in de damagemeters krap an, bovenaan, met mij, als tank, 2e. Constant was ie aan het pullen, wij vechten met mob A, hij alvast mob B pullen. Uiteindelijk kreeg de priest een disconnect, en pulled de hunter de kapitein op dat schip veel te vroeg... Hunter dood (mwuhahaha), ik + rogue op dat rad/schoep/whatever gesprongen, en de andere druid naar de uitgang gerend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over good ol' times gesproken: Ik mis de raids op XR, UC, Ogrimar etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
robbertinho schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:59:
[...]

10 a 15 man op zichzelf is genoeg. Zorg ervoor dat je 2 tanks en 4 healers up hebt. Het duurt alleen wat langer. Met een goeie rotation zeker mogelijk.
dat is tot op heden telkens het probleem geweest in phase 2 of net te weinig healers of ik sta nog als enige in me dark iron gear ;)

we komen er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik heb mijn email adres aangepast. De voorgaande guild info is verwerkt.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:59:
Over good ol' times gesproken: Ik mis de raids op XR, UC, Ogrimar etc.
Ook niet te vergeten, de raids in Southshore! Vroegah op Twilights Hammer is zelfs de server eens gecrashed omdat er één grote zerg was van zo'n 100 Horde tegen nog meer Alliance. :P Wat waren dat tijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
We're sorry but there has been an error with your request. Please try again later.
Waarom draaien ze die forumservers eigenlijk op dezelfde bakken als die realms *(downtime/niet kunnen inloggen en dit soort onzinninge mededelingen zie ik meer dan t forum zelf).

Naja, ik ga er iig vanuit dat we hier weer een dagje voor terugkrijgen

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:50:
[...]

Hehe dank je!
Ikzelf was er vermoedelijk niet bij die keer voor Onyxia (helaas ;) ), alhoewel ik de laatste tijd geen Onyxia heb gemist. Recurring Nightmare trouwens? Ik meen me te herinneren dat je de guild-master van Beyond Oblivion was? Leuk was dat altijd, Lowlands Legion vs. Beyond Oblivion, standaard knokken wanneer we elkaar tegen kwamen. The good old times. ;)
Naaa geen guild master wel officer.. Ben na wat interne conflicten met wat mensen weg gegaan maar ze bestaan nog wel en hebben onyxia ook al gekilled dus het gaat niet slecht met ze :)

Heb de vorige topics al eens gemailed dat de info veranderd moet worden in de openings post maar is niet gedaan :(

En ja het knokken was wel leuk alleen jammer dat onze guild 100 chars groot was en die van jullie 3 keer zo groot .. dus het was meestal niet echt eerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Tipje van de 1.10 sluier: http://forums.worldofwarc...w-general&t=6896883&tmp=1
After a long discussion with the class designers concerning Priests, yesterday, as a Blizzard employee whose function is to provide news, I smiled at the information I was provided. As a Priest player, I giggled to myself for hours. The changes are impressive, although like any change to the game, specifically a class, the outcome of such is most often times subjective.

The changes are being tested, and finalized.

My goal, if possible, is to provide an update, as comprehensive as possible concerning the upcoming Priest changes, by this Friday. Please note, this may not be possible due to a number of variables, however, it's at least a reasonable possibility.
My Priest has invested talents into Holy and Discipline. I have another Priest that I've been playing lately to explore the Shadow tree a little more, as previously I'd only tested Shadow on internal realms with a cheated character.

Thus far, my new Shadow specced Priest is only level 17.

The changes that were revealed to me yesterday focused primarily on the Holy and Discipline trees, however, some minor improvements to Shadow are being explored as well. Beyond the talent changes, we're making some improvements to certain core spells/abilities, some of which were especially exciting.

[ Voor 31% gewijzigd door itsme op 01-02-2006 16:35 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk vind ik mijn priest wel goed zoals het is. Grinden doe ik toch meestal met mijn 60 pally, dus dat is straks het probleem niet zo. Healen gaat ook altijd goed (ben al een level of 15 disc/holy)
Ik hoop vooral dat ze geen rare dingen gaan doen. Moet wel zeggen dat ze de pally's behoorlijk positief hebben veranderd, voorgaande patch dus ik heb op zich wel goede hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:44:
Eigenlijk vind ik mijn priest wel goed zoals het is. Grinden doe ik toch meestal met mijn 60 pally, dus dat is straks het probleem niet zo. Healen gaat ook altijd goed (ben al een level of 15 disc/holy)
Ik hoop vooral dat ze geen rare dingen gaan doen. Moet wel zeggen dat ze de pally's behoorlijk positief hebben veranderd, voorgaande patch dus ik heb op zich wel goede hoop.
T enige dat ze op dit moment kwijt willen is "They are looking very impressive, actually."

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Pffff, anders zijn Nederlanders ff onorigineel. "The Lowlands Legion"... die guild hebben wij ook op onze server. En zag net ook de naam Ridders van Oranje voorbij komen. Eén keer raden hoe The Lowlands Legion bij ons 'vroegah' heette.

Speel ook op Runetotem en daar zie ik afgezaagde namen als "The Lions of Holland". Is het dan zó moeilijk een unieke naam te verzinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:50:
Pffff, anders zijn Nederlanders ff onorigineel. "The Lowlands Legion"... die guild hebben wij ook op onze server. En zag net ook de naam Ridders van Oranje voorbij komen. Eén keer raden hoe The Lowlands Legion bij ons 'vroegah' heette.

Speel ook op Runetotem en daar zie ik afgezaagde namen als "The Lions of Holland". Is het dan zó moeilijk een unieke naam te verzinnen?
Hmm, ik vind "The Lowlands Legion" helemaal niet zo gek klinken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het met je eens dat "Ridders van Oranje" en "The Lions of Holland" niet de meest indrukwekkende namen zijn. Toch vind ik Lowlands Legion nog steeds een stoere naam voor een guild. Het was een volledig Nederlandse guild, en dat mochten anderen gerust weten. Vandaar Lowlands Legion.

Daarnaast zal Lowlands Legion bij jou op de server, de enigste zijn op dit moment. Ik kan in ieder geval geen andere guild vinden met deze naam. Dus zo onorigineel is het nou ook weer niet.

Nu heet mijn huidige guild Squishy, een leuke originele naam imho. Toch bestaan er 2 andere guilds op andere realms die zo heten. En daar is niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Moet denk ik wel herkenbaar blijven voor de overige NL'ers op de betreffende server :-)

*Hmm zou dat een NL guild zijn ...*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:45

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Onze guild draagt de naam Ostarim Tel'Niasa, wat betekend "Defenders Of The Alliance". Het is afgekeken van de taal der elven uit de boeken van Tolkien of-te-wel "The Lord of the Rings". Opzich is de betekenis niet zo heel orgineel, maar door deze elfen taal te gebruiken maak je er toch weer iets unieks van. Wij zijn overigens actief op The Earthen Ring.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 02:58
Hooli-gan schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:06:
[...]

Alts kan je wel maken afaik. Nieuwe accounts kunnen geen char creëern op dit soort servers. Maar goed ook. Queue op Daggerspine oa liep de spuigaten uit.
Pff dat jij nog op Daggerspine zit man, ik heb de 1e migration toen overgeslagen, maar van de 2e heb ik asap gebruik gemaakt en bij de 3e (2 weken terug) zijn er nog wat mensen overgekomen die toen tegen mij riepen dat ik gek was om naar een nieuwe, lege server te gaan. Nou ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een server.

Zal gek zijn maandelijks te betalen en dan gewoon avonden te hebben dat er een queue van 800 staat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:13
Ik vond toch dat wij op Suntstrider de mooiste NL guild naam hadden: VoC

Voor nederlanders duidelijk NL.... maar veel anderen vroegen telkens wat het betekende.
Helaas guild bestaat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag het voor de laatste keer ... :P heeft iemand nog een trial key voor mij O+

veenarjenveen @ hotmail .com

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:56:
[...]

Hmm, ik vind "The Lowlands Legion" helemaal niet zo gek klinken eigenlijk.
Mja, bij ons zat ook een guild genaamd The Norwegian Legion, dus mss dat ik het daarom zo'n standaard naam vind. Die guild heet overigens nu Gief Epix. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 17:38:
Ik vraag het voor de laatste keer ... :P heeft iemand nog een trial key voor mij O+

ik heb nog wel een trial-key voor je, zal hem zo wel sturen via mail.. eerst even eten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 17:00:
Ik ben het met je eens dat "Ridders van Oranje" en "The Lions of Holland" niet de meest indrukwekkende namen zijn. Toch vind ik Lowlands Legion nog steeds een stoere naam voor een guild. Het was een volledig Nederlandse guild, en dat mochten anderen gerust weten. Vandaar Lowlands Legion.

Daarnaast zal Lowlands Legion bij jou op de server, de enigste zijn op dit moment. Ik kan in ieder geval geen andere guild vinden met deze naam. Dus zo onorigineel is het nou ook weer niet.

Nu heet mijn huidige guild Squishy, een leuke originele naam imho. Toch bestaan er 2 andere guilds op andere realms die zo heten. En daar is niets mis mee.
http://www.warcraftrealms.com/search.php?search=Lowlands

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:24:
[...]

Lunarion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned

Exomna ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit voor raars :/
Vanmiddag stond in deze nog 2 replies van Blizz waar ze vertelden dat ze het allemaal niet zo snel voor elkaar kregen, en dat ze pas om 19.00u verwachten de servers weer up te hebben. Nu staan die posts er niet meer. Net alsof ze hun eigen falen willen 'deleten' :/

Nu staat er alleen nog maar: All realms are back up. (En dat klopt niet eens... (Darksorrow)

Edit: Oeps, DS is toch wel op, mijn fout :X

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 15:41

Japser

Jeej!

Nou ik kom er iig niet op (Bronzebeard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

Knights of Luthien. ^^

Op Tura loopt trouwens ook een "Ridders van Oranje" rond, vorig jaar nog een man of 15 van overgekomen naar ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep nog een vraagje :>

Als je als rogue (met dagger spec duh) uit bv deze 2 daggers kunt eizen:

1 http://thottbot.com/?i=9007
en
2 http://thottbot.com/?i=4015 wat is dan beter ?? (ff niet erop letten dat het mage stats heeft)

Maar de ene dagger doet soms meer dmg en is sneller maar dan toch minder dps "?? Wat is nu het belangrijkste, ik weet nu nmlijk helemaal niet meer waar op te letten bij daggers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKnight schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 17:59:
[...]

ik heb nog wel een trial-key voor je, zal hem zo wel sturen via mail.. eerst even eten ^^
nogmaals bedankt :D

Als iemand nog een key voor me broertje heeft .. mail dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Dat is ook niet volledig, want ik zie niet Lowlands Legion op Burning Blade (waar ik het over had) er tussen staan. Er zijn er dus blijkbaar nog meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 00:54
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 17:38:

Ach laat die trial gewoon zitten, koop de game gewoon gelijk ;). Heb je ook nog eens je eigen trial key om weg te geven :p. Ik zocht eerst ook een trial-key maar de restrictions zijn niet echt leuk te noemen...Als je WoW echt wil testen voordat je het koopt raad ik je aan (ik weet dat het eigenlijk niet mag) om de game te downloaden via bittorent (is overigens volkomen legaal) en het eens uit te proberen op een public/free server (wat wel illegaal is). Je kunt dan wel alvast zien wat de game zo ongeveer te bieden heeft, maaaaarrrrrrrr, de beleving die je op een free server krijgt is echt maximaal 5% van de beleving die je op de normale WoW servers zal krijgen...De free servers zijn buggy, veel werkt er niet en het belangrijkste, je bent er bijna in je uppie...

Dus koop die game gewoon, bij de Dynabyte kostie 40 euro met de klantenkaart (die je gelijk kan aanvragen). Misschien issie bij de MediaMarkt zelfs goedkoper :). En dan krijg je er gelijk 1 maand gratis bij, dus al vind je het niets, heb je 35-40 euro betaald voor 1 maand (zo kun je het ook zien) en kun je later alsnog verder mocht je van gedachte wisselen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hi-Sintar op 01-02-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd.
Maar welke server is aan te raden? lijkt me wel leuk met nederlanders te spelen ...
best wel moelijke keuze allemaal :p

nog beginner tips/sites?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 00:54
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:02:
Ja idd.
Maar welke server is aan te raden? lijkt me wel leuk met nederlanders te spelen ...

nog beginner tips/sites?
Je hebt weinig keus lijkt me, de meeste servers zijn al vol dus je kan er geen nieuwe chars op aanmaken :p. Maar ik zou Qual'Thalas kiezen, daar speel ik zelf ook en op de Alliance zit in ieder geval een Dutch guild met ongeveer 40 members heb ik begrepen (Dutch Knights). Quel'Thalas zal ook aangewezen worden als recommended realm wanneer je WoW voor het eerst opstart.

Voor handige sites kun je het beste de startpost ff lezen, maar om kort antwoord te geven: www.thottbot.com en www.worldofwar.net zijn beide super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al gevonden :)

-edit-

Heb je misschien msn?

voeg me dan ff toe veenarjenveen @ hotmail. com

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:06:
[...]

Voor handige sites kun je het beste de startpost ff lezen, maar om kort antwoord te geven: www.thottbot.com en www.worldofwar.net zijn beide super!
http://wow.allakhazam.com niet vergeten he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:02:
Ja idd.

nog beginner tips/sites?
emerald dream heeft ook een aantal nederlandse guilds op de alliance side..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
zojuist voor het eerst Uldaman gedaan, party waarbij lvl 45 het hoogste was, hebben het prima gedaan, vanaf de back-entrance alle bazen verslagen :)

Ging erg lekker dus, nu een quest finishen en dan ben ik lvl 43 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net het 3e potje AV voor vandaag begonnen, server shutdown... :( (Darksorrow)
1ste gewonnen :D , 2e in iets van een half uur verloren, en met deze net bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ze hebben de baron zo'n beetje onmogelijk gemaakt voor een normale 5-man Strat run. :( Alle mogelijke buffs in een groep met een warrior, pally, rogue, priest en mage, potions, food met stats, etc. Verder dan 1% kwamen we niet, en toen healde 'ie dus net weer. :( Uiteindelijk vier keer op gewhiped. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 03:13:
Ze hebben de baron zo'n beetje onmogelijk gemaakt voor een normale 5-man Strat run. :( Alle mogelijke buffs in een groep met een warrior, pally, rogue, priest en mage, potions, food met stats, etc. Verder dan 1% kwamen we niet, en toen healde 'ie dus net weer. :( Uiteindelijk vier keer op gewhiped. :|
heb baron 5 man gedaan met ms warrior, feral druid, hunter, shaman en warlock (ikke) 1x whipe bij baron omdat warlock aoe minder effectief is maar lukte nadat we holy water gebruikten tweede keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Ik wou net zeggen, in 1.6 of 1.7 zijn 5 man strat/scholo wel zo veel makkelijker gemaakt dat het niet KAN mislukken.
Sorry hoor, maar wie gaat er nou een pala in een 5man groep meenemen als je een priest heb? Neem dan een druid. Imho is het nog altijd : Warrior -> pala -> druid -> dmg -> dmg, of warrior -> priest -> 3x dmg...

Dat schiet veel beter op. Als jij dus op de baron staat in te hakken met alleen je warrior en je rogue dan wil dat niet nee. Want je gaat me toch neit vertellen dat een pala geweldige dps doet ;) en een mage moet toch alleen aoe bij de baron...

[ Voor 8% gewijzigd door enira op 02-02-2006 07:17 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
psies holy water gebruiken en asap die skellies mollen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Nog mensen op skullcrusher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat zonet ff op een private server met een human warrior.
En hij sloeg heel langzaam .. ongeveer 1 klap per 4 seconden.

is dat normaal of is dat lag? :x

Vandaag ga ik waarschijnlijk de orginele kopen, ik wou het eerst ff testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
dat langzaam slaan hangt van je weapon speed af. 4 sec is voor zover ik weet niet erg normaal, ik dacht dat het max 3.8 ofzo was. Maar goed, dat is natuurlijk ook bijna 4;). Welk wapen was het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43

Kijk is naar onze Guild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
VeeGee schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:03:
dat langzaam slaan hangt van je weapon speed af. 4 sec is voor zover ik weet niet erg normaal, ik dacht dat het max 3.8 ofzo was. Maar goed, dat is natuurlijk ook bijna 4;). Welk wapen was het?
In Uldaman is een 4.0 SPD 2H beschikbaar :P

Ik heb zelf een 3.9 SPD 2H mace, Crystal Spiked Maul. Het kreng is alleen echt te langzaam.
BootVluchteling schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:25:
[...]
emerald dream heeft ook een aantal nederlandse guilds op de alliance side..
Volgens mij kun je op ED nog geen chars aanmaken, is locked.

Besides, ED is ook crappy server BG wise :P

[ Voor 39% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-02-2006 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Veel Nederlanders in dit spel zijn zowiezo niet orgineel(om over het hutje mutje gedrag nog maar niet te spreken). De namen van sommige lui. Wie noemt zich nou Sletje of Pukkelkop tjeez...

Ik speel daarom ook liever met scandinaviers en britten.
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:59:

en
2 http://thottbot.com/?i=4015 wat is dan beter ?? (ff niet erop letten dat het mage stats heeft)

Maar de ene dagger doet soms meer dmg en is sneller maar dan toch minder dps "?? Wat is nu het belangrijkste, ik weet nu nmlijk helemaal niet meer waar op te letten bij daggers :?
Die ene dagger is een dagger voor casters.

Over het algemeen geldt voor een rogue in je offhand een zo snel mogelijk wapen, mainhand mag stuk langzamer zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-02-2006 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Kaap schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:19:
[...]
Veel Nederlanders in dit spel zijn zowiezo niet orgineel(om over het hutje mutje gedrag nog maar niet te spreken). De namen van sommige lui. Wie noemt zich nou Sletje of Pukkelkop tjeez...

[...]

Die ene dagger is een dagger voor casters.

Over het algemeen geldt voor een rogue in je offhand een zo snel mogelijk wapen, mainhand mag stuk langzamer zijn.
Tja dat heb je nou eenmaal met pupers die het spel spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:59:

en

gezien de schare daggers, ik zou ze beide nemen :P toxic in main, hypnotic in off :)

maar zelf prefereer ik de sword style :)

ga voor Sword of omen in mainhand en hypnotic in je offhand
daarna amenar the coldbringer farmen voor coldrage dagger in je offhand en Vanquishers (samen met sword of omen een heerlijke combo)

pak de stanceset mod en in stealth pak je dagger in main voor ambush, 2e non stealth set is ook dagger in main voor als je achter iemand aanrent -> backstab

voor gewone damage is swords lekkerder omdat je niet afhankelijk bent van je positie tov je tegenstanders maar das mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:41:
[...]

gezien de schare daggers, ik zou ze beide nemen :P toxic in main, hypnotic in off :)

maar zelf prefereer ik de sword style :)

ga voor Sword of omen in mainhand en hypnotic in je offhand
daarna amenar the coldbringer farmen voor coldrage dagger in je offhand en Vanquishers (samen met sword of omen een heerlijke combo)

pak de stanceset mod en in stealth pak je dagger in main voor ambush, 2e non stealth set is ook dagger in main voor als je achter iemand aanrent -> backstab

voor gewone damage is swords lekkerder omdat je niet afhankelijk bent van je positie tov je tegenstanders maar das mijn mening :)
Die mod is "leuk" maar meer ook niet! Hoe langer je speelt hoe vaker je er mee in de problemen komt. Ik heb vaak zat gehad dat ik uit stealth werd geramt (AoE/Flare/etc) en dan detecteerde dat programma het niet en daar stond je dan met je dagger!

Beide hebben hun charmes en het is maar net wat je leuk vind... sword is hoge damage over een lange tijd, daggers is zeer hoge burst damage :) En qua spec? je kan echt maar een kant kiezen als je wat hoger qua level bent.. ik heb eens geprobeer om te ambusen met een swords spec... normal hit van 300 :/

In je mainhand gaan langzame daggers met hoge minimale en maximale damage range
In je offhand gaan snelle daggers (liefst 1.3-1.4 max 1.6 speed) met redelijke DPS en stats
Offhand gebruik je niet voor de damage, die gebruik je voor spellinterruption en poisongebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 02:58
Wohoo Vael down! 8)

Voelt goed, 2 weekjes geleden onze 1e encounter en toen kregen we em na en paar wipes op 0,0000001% ofzo....frustratie alom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hehe, bij mij op de server speelt iemand onder de naam Kontebonker, vooral z'n rank erbij is leuk. Private Kontebonker. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:59:
[...]

Die mod is "leuk" maar meer ook niet! Hoe langer je speelt hoe vaker je er mee in de problemen komt. Ik heb vaak zat gehad dat ik uit stealth werd geramt (AoE/Flare/etc) en dan detecteerde dat programma het niet en daar stond je dan met je dagger!
dan gebruik je de mod niet volledig, macro aanmaken voor quickswap en zodra je merkt dat hij niet swapped, swap je handmatig

ik gebruik mijn manual swap om te openen met een backstab als ik per ongeluk een body pull maak :P gauge, switch wacht op 1 energy tick en backstab
Beide hebben hun charmes en het is maar net wat je leuk vind... sword is hoge damage over een lange tijd, daggers is zeer hoge burst damage :) En qua spec? je kan echt maar een kant kiezen als je wat hoger qua level bent.. ik heb eens geprobeer om te ambusen met een swords spec... normal hit van 300 :/

In je mainhand gaan langzame daggers met hoge minimale en maximale damage range
In je offhand gaan snelle daggers (liefst 1.3-1.4 max 1.6 speed) met redelijke DPS en stats
Offhand gebruik je niet voor de damage, die gebruik je voor spellinterruption en poisongebruik :)
off-hand gebruik je ook voor stats :)
ambush met sowrdspec is inderdad niet rendabel, backstab op zich nog wel, als je achter een flagrunner aanrend bijvoobeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
[...]

Daar moet ik je idd ontzettend in gelijk geven.. de domme namen die ik ook op mn nieuwe server tegenkom van sommige hollanders.

Frikandel, Silverhoof, Taura, etc.etc. allemaal tauren chars.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 13:47
Kaap schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:13:
[...]
In Uldaman is een 4.0 SPD 2H beschikbaar :P

Ik heb zelf een 3.9 SPD 2H mace, Crystal Spiked Maul. Het kreng is alleen echt te langzaam.

[...]
Volgens mij kun je op ED nog geen chars aanmaken, is locked.

Besides, ED is ook crappy server BG wise :P
BG is ook om te janken.. maarja. als er een transfer komt, doe ik het misschien wel.. eentje met een betere H-A ratio.. nu is het 1-3/1-4..

maar ik ga dus geen 2x 60 en lvl 32 lvl 22 wegdoen.. zonde van mn tijd sinds februari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frikandel, Silverhoof, Taura, etc.etc. allemaal tauren chars.
haha, Frikandel vind ik anders een fantastische naam voor een tauren, die andere 2 zijn idd dom. Leukte guildnaam die ik tot nu ben tegengekomen bij ons is toch wel: OMGLAZERZPEWPEW _/-\o_

Beetje humor mag van wel, dat is tenminste leuker dan het zoveelste slappe aftreksel van die LotR nicks zoals "Legolasz" :r
Pets die "ImWithStupid" heten blijven trouwens ook altijd grappig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Ze hebben de baron zo'n beetje onmogelijk gemaakt voor een normale 5-man Strat run. :( Alle mogelijke buffs in een groep met een warrior, pally, rogue, priest en mage, potions, food met stats, etc. Verder dan 1% kwamen we niet, en toen healde 'ie dus net weer. :( Uiteindelijk vier keer op gewhiped.
Ik ben niet meer strat geweest voor een tijd maar wat hebben ze in 1.9 dan veranderd?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.